Super Moderators Snoob Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 Το ΔΙΚΑΤΣΑ ελέγχει τα πτυχία που αποκτήθηκαν στο εξωτερικό. Αυτό είναι το θέμα. Δεν μπορεί να ελέγξει πτυχίο που αποκτήθηκε στην ημεδαπή (πώς με βρίσκεις, ημεδαπή...) από πανεπιστήμιο με πρόγραμμα σπουδών που υποβλήθηκε και εγκρίθηκε από το υπουργείο παιδείας. Χάνεται το ανάχωμα του ΔΙΚΑΤΣΑ, πώς να το πω αλλιώς; Αυτό είναι το θέμα. Το "πλουσιόπαιδο" (50 τόσες χιλιάδες Έλληνες "πλουσιόπαιδα", Μπρουνέι γίναμε) το πτυχίο το "αγοράζει" ήδη απέξω. Και δεν μπορείς να τον εμποδίσεις. Άρα, υποκρισία και αυτό το επιχείρημα. Και, βέβαια, κάνε ένα ψάξιμο σε αυτό εδώ το forum να δεις πόσες μαγκίτες ζητάνει ΕΤΟΙΜΕΣ εργασίες για να πάρουν το "έγκυρο" πτυχίο τους από τα Ελληνικά ΑΕΙ. Άλλη μεγάλη κουβέντα αυτή. Άρα, δεν είναι καν θέμα υπερπροσφοράς αποφοίτων, ούτε ποιότητας πτυχίων, ούτε τίποτε. Ο ιδιώτης παίρνει όποιον γουστάρει. Άρα; Άρα, έχω τη φρικτή υποψία ότι για το δημόσιο γίνεται ο χαμός. Το δημόσιο είναι τα εργασιακά δικαιώματα.
mandate Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 ναι αυτό ρωτάω ,γίνεται ήδη ''αναδιάρθρωση'' στο δικατσά? Snoob Άρα, έχω τη φρικτή υποψία ότι για το δημόσιο γίνεται ο χαμός. Το δημόσιο είναι τα εργασιακά δικαιώματα. ναι ,αλλά δέν μπορείς να τους κατηγορήσεις που θέλουν να πάνε στις ανώτερες στοιβάδες και τις τρίαινες της Maserati .
Super Moderators Snoob Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 Εφόσον περάσει το σχέδιο νόμου για τα ΑΕΙ όπως έχει σήμερα σε μορφή προσχεδίου (πάνω-κάτω), όλα τα ΑΕΙ θα πρέπει να υποβάλλουν το τετραετές τους πρόγραμμα για έγκριση από το υπουργείο παιδείας. Εάν αναθεωρηθεί το άρθρο 16 (δηλαδή, για να ακριβολογούμε, αν γίνει δεκτή η κατάθεση εναλλακτικής μορφής του που θα ψηφιστεί από την επόμενη, αναθεωρητική βουλή) και επιτραπεί η ίδρυση ΙΑΕΙ, θα πρέπει και αυτά να υποβάλλουν τετραετές πρόγραμμα για έγκριση. Το ΔΙΚΑΤΣΑ δεν μπορεί να καπελώσει το υπουργείο παιδείας. Θα ελέγχει αν είναι σύννομα τα πτυχία που αποκτούνται στο εξωτερικό. Εφόσον το Σεπτέμβριο (ή Οκτώβριο, δε θυμάμαι ακριβώς) ρουφήξουμε άλλη μία καταδίκη από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επειδή πουλάμε τρέλα και δεν αναγνωρίζουμε αβλεπί τα πτυχία χωρών-μελών της Ε.Ε., το μόνο που θα ελέγχει το ΔΙΚΑΤΣΑ είναι αν ο κωδικός του πτυχίου που παρουσιάζεις ως δικό σου αποκτήθηκε πράγματι από εσένα και δεν ανήκει σε κάποιο μακαρίτη Ιταλό, λ.χ. Η Γιαννάκου κάτι έλεγε ότι θα διεκδικήσει η Ελλάδα δικαίωμα να ζητάει προϋπηρεσία των ανθρώπων που έρχονται με πτυχία απέξω για να τους αναγνωρίσει εργασιακά δικαιώματα, αλλά βλέπω τους Ευρωπαίους να βγάζουν καινούργιο συκώτι στο δικαστήριο με αυτό το επιχείρημα. "Γεια σας, είστε 21 ετών Άγγλος και θέλετε να διδάξετε σε φροντιστήριο στην Ελλάδα αλλά δε σας το επιτρέπουμε γιατί δεν έχετε τριετή προϋπηρεσία στη χώρα σας". Χωρίς άλλα σχόλια... Ρωτάς κάτι άλλο και δεν το καταλαβαίνω;
mandate Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 όχι με κάλυψες πλήρως [μπλιαχ] εφόσον και άν και καλά κρασιά
Super Moderators Snoob Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 ναι ,αλλά δέν μπορείς να τους κατηγορήσεις που θέλουν να πάνε στις ανώτερες στοιβάδες και τις τρίαινες της Maserati . Εγώ δεν κατηγορώ κανένα. Απλά, γελάω με τα "αλτρουιστικά" επιχειρήματα που διαβάζω. "Θα αγωνιστούμε" ,"πρέπει να προσπαθήσουμε", "το κοινό καλό", "ζημιώνομαι αλλά να προασπίσουμε τη δημόσια δωρεάν παιδεία" κτλ, κτλ. Πες, βρε αδερφέ ένα, "εγώ να βολευτώ και οι άλλοι να πάνε να κόψουν το σβέρκο τους" ή, πιο απλά "κοιτάζω την πάρτη μου και lick my balls μαγκίτες" να μη μπούμε στον κόπο να συζητάμε. Αλλά, όοοοχι, πώς θα διατηρήσουμε την ντεμέκ ηθική μας υπεροχή αν παραδεχτούμε ότι οι αγώνες μας έχουν εξίσου εγωιστικά κίνητρα με τις ενέργειες των καθικιών της πλουτοκρατίας; Δε γίνεται, γίνεται;
mandate Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 Εγώ δεν κατηγορώ κανένα. Απλά, γελάω με τα "αλτρουιστικά" επιχειρήματα που διαβάζω. "Θα αγωνιστούμε" ,"πρέπει να προσπαθήσουμε", "το κοινό καλό", "ζημιώνομαι αλλά να προασπίσουμε τη δημόσια δωρεάν παιδεία" κτλ, κτλ. Πες, βρε αδερφέ ένα, "εγώ να βολευτώ και οι άλλοι να πάνε να κόψουν το σβέρκο τους" ή, πιο απλά "κοιτάζω την πάρτη μου και lick my balls μαγκίτες" να μη μπούμε στον κόπο να συζητάμε. Αλλά, όοοοχι, πώς θα διατηρήσουμε την ντεμέκ ηθική μας υπεροχή αν παραδεχτούμε ότι οι αγώνες μας έχουν εξίσου εγωιστικά κίνητρα με τις ενέργειες των καθικιών της πλουτοκρατίας; εντάξει είναι κανόνας να κρατάμε τα προσχήματα μπορεί να είμαι διεφθαρμένος αλλά υπακούω σε κάποιες αρχές!
Lucifer Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2007 Ο Σνουμπ θα είναι ο υπουργός παιδείας μου στο 4ο Reich. Μέχρι τότε αρκούμαι στο αυτόγραφο. Ό,τι είπε ως τώρα, verbatim.-
mandate Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, θέλω να αναφερθώ στο θέμα του sot ο λογαριασμός του έπεσε θύμα υποκλοπής και παραχάραξης από το αντικοινωνικό λόμπυ :? για να δηλητηριάσουν το φοιτητικό κίνημα .
johnnyestia Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 Μιας και ξαναζεστάθηκε το τόπικ, ας πώ και γω κάτι . Τα εργασιακά δικαιώματα δεν έχουν να κάνουνε τόσο με τον διορισμό στο δημόσιο, όσο με την άσκηση επαγγέλματος σε ιδιωτικό επίπεδο. Π.χ. Snoob, μιας και είσαι σχετικός με την διδασκαλία ξένων γλωσσών να σου πώ το εξής. Εγω όταν πήρα το Proficiency στα Αγγλικά μπορούσα να βγάλω άδεια διδασκαλίας και να διδάξω σε φροντιστήριο. Μπορεί να ισχύει ακόμα, δεν το ξέρω. Το γεγονός αυτό δεν δυσχεραίνει την επαγγελματική απασχόληση των πτυχιούχων της Αγγλικής φιλολογίας, όταν μπορεί το κάθε 18χρονο πιτσιρίκι με ένα proficiency να βγάζει το χαρτζιλίκι του από μαθήματα αγγλικών και κόβοντας την δουλειά από τους επαγγελματίες?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 Εκτός και αν θέλουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, ο χαμός γίνεται για το δημόσιο. Απτή απόδειξη το περιστατικό με την "ανωτατοποίηση" της σχολής κληρικών της Ελληνικής Εκκλησίας. Μόλις έλαβαν διαβεβαιώσεις από την Γιανάκου οι φοιτητές των θεολογικών σχολών και οι καθηγητές τους ότι οι απόφοιτοι αυτής της σχολής δε θα διορίζονται στο δημόσιο (καθηγητές σε σχολεία και διδάσκοντες σε πανεπιστήμια) τσουουουουούπ, λύθηκε το θέμα. Όλα καλά κι όλα ωραία. Δε γίνεται, johhny, να εμποδίσεις κανένα να βγάλει το χαρτζιλίκι του και όπως βλέπεις τόσα χρόνια κανείς δεν κινήθηκε εναντίον του proficiency. Δηλαδή, πώς θα εμποδίσω τον Άγγλο να μου φάει τη θέση στο φροντιστήριο; Για αυτό βγήκαν οι φοιτητές στους δρόμους; Κοιτά να δεις βρε παιδί μου, εγώ νόμιζα ότι ήταν για το άρθρο 16, όχι για το proficiency. Φαντάσου, όμως, τι θα γινόταν αν σου έλεγε το κράτος ότι με πτυχίο proficiency μπορείς να δώσεις στον ΑΣΕΠ; Λοιπόν, όπου proficiency βάζεις πτυχίο ΙΑΕΙ και έχεις την απάντησή σου. Οι απίθανες οικονομικές θεωρίες περί ανεργίας κτλ. προσκρούουν στο ότι κανένας δεν μπορεί να εμποδίσει το συμπολίτη του να σπουδάσει ό,τι γουστάρει απανταχού της Ευρώπης. Άρα, αυτοί οι "υπεράριθμοι" επιστήμονες θα υπάρχουν, είτε ιδρυθούν ΙΑΕΙ στην Ελλάδα, είτε όχι. Ή μήπως αν δεν ιδρυθούν ΙΑΕΙ στην Ελλάδα θα λείψουν οι προσφερόμενες θέσεις σπουδών; Αν, όμως, ιδρυθούν ΙΑΕΙ στην Ελλάδα, με πρόγραμμα σπουδών εγκεκριμένο από το υπουργείο παιδείας, πώς θα τους εμποδίσει το ΔΙΚΑΤΣΑ να δώσουν στον ΑΣΕΠ; Εδώ σε θέλω κάβουρα, που περπατάς ανάποδα. Η μανούρα, κυρίες και κύριοι, το ξαναλέω, γίνεται για να παραμείνει το ΔΙΚΑΤΣΑ σκόπελος στα εργασιακά δικαιώματα εκείνων που πήραν πτυχίο εκτός κρατικών πανεπιστημίων. Είδατε τι είπε ο Σωτηράκης (πριν αναρωτηθεί αν έχασε κάποιο επεισόδιο) όταν εξήγησε πόσο του "στοιχίζει" ο "αγώνας" που δίνει; Για διαβάστε το προτελευταιο μήνυμά του. "Καθηγητής πληροφορικής"...Τι συζητάτε για proficiency και πράσινα άλογα. Δημόσιο. Μονιμότητα. Αραλίκι και ιδέα. Το ιδανικό που εξέθρεψε γενιές Ελλήνων. Καθηγητής; Ακόμη καλύτερα. 3 μήνες πληρωμένες διακοπές, 1:45 το μεσημέρι φινίτο, μέγκλα. Σιγά μην τρέχουμε να γίνουμε καθηγητές σε φροντιστήρια. Δημόσιο, να απαιτούμε και εξίσωση των μισθών με αυτούς της θεομίσητης Ε.Ε. Εκατοντάδες συμπολίτες μας φοιτούν με μόνο όνειρο να καταλάβουν μια περίζηλη θέση στο δημόσιο. Μετρήστε φιλολογίες, ελληνική και ξενόγλωσσες, μαθηματικό, φυσικό, χημικό, παιδαγωγικές σχολές, νηπιαγωγών, πληροφορικής, καλών τεχνών, θεολογίας, ΤΕΦΑΑ. Κάποιους θα ξεχνάω, συγχωρέστε με. Να πιστέψω ότι αυτοί οι άνθρωποι αγωνιούν μην τους στερήσει τη θέση στο φροντιστήριο το πιτσιρίκι με το proficiency; Ή μήπως να υποψιαστώ ότι η αγωνία τους είναι μην όλοι αυτοί που αποφοιτήσουν από τα ΙΑΕΙ μπορούν να τους κοντράρουν στον ΑΣΕΠ; Ανέφερα πιο πάνω την επετηρίδα. Για θυμηθείτε και αυτή την όμορφη ιστορία. Τέλος πάντων, ο καθένας μπορεί να λέει ότι αγωνίζεται για ό,τι γουστάρει. Απλά, μην ενοχλείστε αν κάποιοι δεν πιστεύουν ότι αγωνίζεστε για το καλό του τόπου. Τελικά, αυτό λέω, τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο.
sotirakis.net Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 Επειδή με αφορά, ποτέ δεν είπα ότι με αφορά προσωπικά το Δημόσιο. Πραγματικά, είναι η τελευταία σκέψη μου για εργασία. Και αν ήθελα να διοριστώ στο δημόσιο, δεν θα πήγαινα στο ΑΕΙ Πληροφορικής Ιωαννίνων, αλλά στο ΤΕΙ Πληροφορικής Σίνδου. Είναι προτιμότερο να βγάλω βαθμό πτυχίου 8,5 (και να έχω κάνει και την φοιτητική μου ζωή) παρά να βγάλω 7 (και να έχω λιώσει στην C, στην Αριθμητική Ανάλυση, στα Λειτουργικά, στα Δίκτυα και στις Βάσεις Δεδομένων και τις σχέσεις 3NF και BCNF). Κάτι άλλο. Την εκπομπή του Τσίμα, την "Έρευνα" την είδε κανείς χθες ; Αλήθειες, πολλές αλήθειες. Υποχρηματοδότηση... Έλλειψη ανεξαρτησίας, αυτοδιαχείρισης, αυτοδιοίκησης... Ιδιωτικά ιδρύματα που δίνουν πτυχία αξίας ΓΤΠ συνεργαζόμενα με το γαμάτο (Πρωην Polytechnics) Metropolitan College... Σκόρπια ΤΕΙ σε όλη την Ελλάδα που δημιουργήθηκαν απλά και μόνο επειδή ήταν μονοεδρικοί οι νομοί... Και η αφορμή για τις καταλήψεις ; Ο φόβος και η ανασφάλεια για το τι έπεται... Έναν φόβο που όλοι προσπαθούν να τον κατευνάσουν με υποσχέσεις, υποθέσεις και θεωρίες αγνοώντας επιδεικτικά τα δεδομένα και τα ισχύοντα καθεστώτα... Μια ανασφάλεια που την παρουσιάζουν με κουκούλα, μολότωφ, φραπόγαλο και αθλητική εφημερίδα...
mandate Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 sotirakis.net τη μέρα που θα αρχίσουν οι φοιτητές να δίνουν έστω και ένα σέντ για την σχολή τους επείδή το πιστεύουν τότε θα πώ ότι υπάρχει φοιτητικό κίνημα , αλληλεγγύη και οτιδήποτε άλλο εκτός από _______________παθητικότητα_________________
insomniaK Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 Snoob, με το συμπάθιο αλλά χρησιμοποιείς γεγονότα όπως σε βολεύουν με χαρακτηριστική επιμονή και επανάληψη στα επιχειρήματα σου, έως ότου βαρεθούν οι συνομιλητές να σου απαντούν και μην το πάρεις στραβά το προηγούμενο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το παράδειγμα των θεολόγων είναι αποτυχημένο διότι: 1. Η επαγγελματική αποκατάσταση των θεολόγων δυστυχώς είναι μόνο στο σχολείο, δεν έχουν καμία απολύτως χρησιμότητα και ήδη παράγονται γύρω στους 500-600 κάθε χρόνο, από τα πανεπιστήμια (το δυστυχώς πάει, στο γεγονός ότι τέτοιες ειδικότητες χρησιμοποιούνται για τη διαπαιδαγώγηση των νέων). 2. Η εξίσωση των θεολογικών σχολών με τις εκκλησιαστικές προσβάλει τις πρώτες, διότι οι θεολογικές ασχολούνται με την κάθε θρησκεία ενώ οι εκκλησιαστικές μόνο με τα του οίκου του χορηγού τους. Αυτό σημαίνει πως το μάθημα της χριστιανικής αποχαύνωσης, με την πρόσληψη αποφοίτων εκκλησιαστικών σχολών, θα γινόταν ακόμα χειρότερο. Το ελάχιστο που θα έπρεπε οι θεολόγοι να υπερασπισθούν είναι η μόνη χρησιμότητα τους στην κοινωνία και αυτό έκαναν, προς τιμήν τους. Πάμε στο θέμα της επάρκειας ξένων γλωσσών, ο σχετικός νόμος προσπάθησε να καλύψει την έλλειψη διδασκόντων ξένων γλωσσών στην Ελλάδα, προτού δημιουργηθούν ξενόγλωσσες φιλολογίες στα ελληνικά πανεπιστήμια. Άλλωστε ο ίδιος νόμος, προσπαθώντας να ευνοήσει τη διδασκαλία ξένων γλωσσών, αναφέρει διάφορες κατηγορίες ατόμων που θεωρεί πως έχουν επάρκεια, όπως κατόχους πτυχίου από το οποιοδήποτε ξενόγλωσσο πανεπιστήμιο κτλ κτλ... Η λογική του επιχειρήματος, της κατοχύρωσης των εργασιακών δικαιωμάτων στο δημόσιο αντικρούεται από τα γεγονότα. Η γενική τάση και πρόθεση των τελευταίων 15 χρόνων όλων των κυβερνήσεων, είναι η ιδιωτικοποίηση όλων των κρατικών επιχειρήσεων, ακόμα και οι προσλήψεις πια γίνονται με ιδιωτικά συμφωνητικά. Τα εργασιακά διακαιώματα που αναφέρεις κατοχυρώνονται μέσω νομοθετικών ρυθμίσεων και ως γνωστόν όλοι είμαστε ίσοι απέναντι στο νόμο και επομένως, διέπουν το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Στην πρόταση περί δημοσίου, αναφέρεις καμιά δεκαριά πανεπιστημιακές ειδικότητες και τις συνδυάζεις με το αραλίκι. Αν εξαιρέσεις τους νηπιαγωγούς και τους δασκάλους, στους οποίους η Ελλάδα έχει έλλειψη, ευτυχώς οι υπόλοιποι έχουν αρκετά επαγγελματικά δικαιώματα, από την έρευνα, μέχρι τη βιομηχανία κτλ κτλ και αυτό διότι δεν αποφοιτούν με ένα συγκεκριμένο αντικείμενο στο πτυχίο τους, όπως κοκάλια φυσική, αμιτούχος χημεία, βονταφονικη πληροφορική κτλ κτλ και αυτό προσπαθούν να προασπίσουν αυτοί που κατακρίνεις. Στην ίδια πρόταση βέβαια προσβάλεις και τους αποφοίτους των σχολών καλών τεχνών, σε πληροφορώ (έχω δύο φίλους) πως οι ίδιοι το θεωρούν κατάντια να πάνε σε σχολείο. Τέλος, να σε ενημερώσω πως εγώ, ο insomniaK που πληρώνω τους φόρους μου, συμμετέχω στις εκλογές κτλ, έχω την απαίτηση από αυτό το κράτος που στηρίζω σύμφωνα με τις δυνατότητες μου, το παιδί μου και το εγγόνι μου να έχουν παιδεία που διευρύνει τους πνευματικούς ορίζοντες και να τους δοθεί η δυνατότητα να διαλέξουν την εξειδίκευση ή όχι, χωρίς να τους επιβληθεί κατευθυνόμενη πνευματική μονοκαλλιέργεια./
Super Moderators Snoob Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2007 Ναι, ωραία. Το παράδειγμα των θεολόγων είναι ιδιαίτερα έγκυρο γιατί καταδεικνύει ότι το μόνο που τους ένοιαζε είναι να μην έχουν ανταγωνισμό. Οι εξυπναδούλες περί "σχολών που παράγουν άσχετους", για "υπερπαραγωγή αποφοίτων", για "βελτίωση των δικών μας πραγμάτων πριν συναινέσουμε στην αναγνώριση άλλων πτυχίων" (εντελώς συμπτωματικά τα ίδια κουλά που ακούγονται και σήμερα) πήγαν περίπατο μόλις καβαντζώθηκε η μονοπωλιακή πρόσβαση στο δημόσιο. Που σημαίνει, με απλά λόγια, ότι αυτό μας καίει και όλα τα άλλα είναι σάλτσες. Εξάλλου, αφού μου ανέφερε το "proficiency" στο προηγούμενο μήνυμά σου, να σου πω κι εγώ ότι οι θεολόγοι μπορούν να πάνε σε ιδιωτικά σχολεία να διδάξουν... Εγώ έφερα ένα ΑΠΤΟ και ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΙΜΟ παρέδειγμα με την εκκλησιαστική σχολή, όχι τι μου είπαν "δυο φίλοι μου". Και τι απέδειξε περίτρανα εκείνη η ιστορία: ότι άπαξ και τους εγγυήθηκε το υπουργείο παιδείας ότι δε θα τους φάνε οι απόφοιτοι της εκκλησιαστικής σχολής τις θέσεις στο δημόσιο, ΕΛΗΞΕ ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ το θέμα. Με την ευκαιρία, επειδή έχω συγγενή που διδάσκει στη σχολή καλών τεχνών, επίτρεψέ μου να σου πω ότι οι φίλοι σου αποτελούν φωτεινές εξαιρέσεις. Για ρώτα τους να δεις τι μπάχαλο έγινε όταν προτάθηκε η δημιουργία τμήματος θεωρητικών της τέχνης με ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ως καθηγητές καλλιτεχνικών στο δημόσιο. Πολύ πρόσφατη ιστορία και θα τη βρεις διαφωτιστική. Αν "δεν ξέρουν" να σου πουν, ρώτα, έχω και λεπτομέρειες. Το δημόσιο, παρά το ΣΧΕΤΙΚΟ περιορισμό του, συνεχίζει να αποτελεί το νο 1. χώρο απορρόφησης για αποφοίτους δεκάδων σχολών. Είναι προσβλητικό να λες τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη; Ντομάζ. Αλήθεια, πόσα παιδαγωγικά μαθήματα παίρνουν οι φοιτητές του μαθηματικού, πριν πάνε να γίνουν καθηγητές; Με τι προσόντα γίνεται καθηγητής ένας χημικός; Τα εξετάζει κανείς αυτά; Ή θίγονται τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων; Λίγο μονόπατα τα βλέπουμε τα επαγγελματικά δικαιώματα, νομίζω. Καλά, αυτό το τελευταίο ευχολόγιο για την παιδεία, το παιδί και το εγγόνι σου θα το σχολίαζα αν το ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ σκέλος της εκπαίδευσης δεν είχε ΗΔΗ εναλλακτική ΙΔΙΩΤΙΚΗ επιλογή, χωρίς μάλιστα να έχει επέλθει η καταστροφή του δημοσίου, όπως θέλουν κάποιοι να μας πείσουν ότι θα συμβεί στα πανεπιστήμια. Όποιος δε θέλει να αντιληφθεί ότι είναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να κοπτόμαστε για το δημόσιο χαρακτήρα του προεραιτικού όταν το υποχρεωτικό υπάρχει και σε ιδιωτική εκδοχή, είναι ελεύθερος να το πράξει. Καλή συνέχεια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.