Προς το περιεχόμενο

Κατάληψη και μετά?


Melissa_virus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να επαναλάβω σε αυτό το σημείο πως: το να είσαι μοντερέητορ δν σημαίνει πως δν μπορείς να εκφράσεις την άποψή σου, το να είσαι αργόσχολος φραπεδοπότης δν σημαίνει πως εμποδίζεις κάποιον να τελειώσει τις σπουδές του και πως το να είσαι καταληψίας δν σημαίνει πως είσαι αγωνιστής.

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.
Να επαναλάβω σε αυτό το σημείο πως: το να είσαι μοντερέητορ δν σημαίνει πως δν μπορείς να εκφράσεις την άποψή σου, το να είσαι αργόσχολος φραπεδοπότης δν σημαίνει πως εμποδίζεις κάποιον να τελειώσει τις σπουδές του και πως το να είσαι καταληψίας δν σημαίνει πως είσαι αγωνιστής.

 

Πίσω μου σε έχω, σατανά.

 

Ή μπροστά. Τέλος πάντων.

Δημοσ.
...Τα έχουμε ξαναπεί αυτά, ή με γελά η μνήμη μου. Κάτι καινούργιο;

 

Snoob, το μήνυμα που δίνεις δεν είναι ιδιαίτερα θετικό. Εννοείς ότι επειδή το post που έκανα μοιάζει με πράγματα που έχουν ειπωθεί και από άλλα μέλη στο παρόν thread, η άποψή μου είναι περιττή; Το συμπέρασμα έχει βγει ήδη; Με θλίβει η αντιμετώπιση αυτή, αν είναι όντως έτσι...

 

 

***Edit: Ομολογώ πως δεν έχω διαβάσει όοοολο το thread εξ αρχής.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Snoob, το μήνυμα που δίνεις δεν είναι ιδιαίτερα θετικό. Εννοείς ότι επειδή το post που έκανα μοιάζει με πράγματα που έχουν ειπωθεί και από άλλα μέλη στο παρόν thread, η άποψή μου είναι περιττή; Το συμπέρασμα έχει βγει ήδη; Με θλίβει η αντιμετώπιση αυτή, αν είναι όντως έτσι...

 

 

***Edit: Ομολογώ πως δεν έχω διαβάσει όοοολο το thread εξ αρχής.

 

 

Λυπάμαι που δε βρίσκεις θετικό το μήνυμα που δίνω.

 

Κι εγώ δε βρίσκω θετικό το να προσπερνάς αυτά που σου απάντησα περί παιδείας και ΙΑΕΙ, και να μου γράφεις τα δακρύβρεχτα περί "θλίψης".

 

Μάλλον δε σε θλίβουν τα "lick my balls" και "fuck me sideways" και σε πειράζει που έκανα μια απλούστατη ερώτηση.

Δημοσ.

Καθόλου δεν τα προσπέρασα, αλλά έψαχνες για «κάτι καινούργιο», που προφανώς δεν είμαι σε θέση να δώσω στην κουβέντα.

 

Όσο για το σχόλιο περί δακρύβρεχτων:

Μάλλον τα τσιτάτα, η βωμολοχία και οι φανατισμένες κραυγές βοηθάνε τις διάφορες πλευρές να ταμπουρωθούν ακόμη περισσότερο. Εγώ προτιμώ να μην το κάνω, έστω και αν φαντάζω λίγο «Βασίλης Καΐλας». :mrgreen:

Δημοσ.

Επειδή εδώ γράφουν και μερικοί που μετέχουν στις κινητοποιήσεις ξέρει κανείς να μας πει τι θα γίνει στην συνέχεια και αν θα ανοίξουν οι σχολές .(Αν θεωρήσουμε δεδομένο οτι η ΝΔ θα ψηφίσει μόνη της την αναθεώρηση πράγμα που δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι 'αυτό)

Όχι τίποτα άλλο αλλά για να τελειώσω το master χρωστάω μόνο διπλωματική η οποια χρειάζεται τα πειράματα--> σχολή ανοιχτή

  • Super Moderators
Δημοσ.
Καθόλου δεν τα προσπέρασα, αλλά έψαχνες για «κάτι καινούργιο», που προφανώς δεν είμαι σε θέση να δώσω στην κουβέντα.

 

Και συνεχίζεις να τα προσπερνάς.

 

Βέβαια, πού να το φανταστώ ότι δεν είχες διαβάσει όοοολο το τόπικ.

 

Φανταζόμουν, λανθασμένα από ό,τι αποδεικνύεται, πως ξέρεις ότι το επιχείρημα ότι γίνονται οι κινητοποιήσεις για να προστατευτεί ο δημόσιος χαρακτήρας της παιδείας δε στέκει. Γιατί;

 

Επειδή εδώ και χρόνια το υποχρεωτικό, όπως ορίζεται από το σύνταγμα, σκέλος της παιδείας παρέχεται στους Έλληνες και από δημόσια και από ιδιωτικά σχολεία. Άρα; Η παιδεία είναι αγαθό, αλλά μόνο στην τριτοβάθμια; Γιατί; Ρωτάω ειλικρινά, δεν ειρωνεύομαι.

 

Ακούω για εργασιακά δικαιώματα. Τα λέμε σοβαρά αυτά τα πράγματα; Τι εργασιακό δικαίωμα χάνεις αν υπάρχει και απόφοιτος ιδιωτικού πανεπιστημίου στην ίδια ειδικότητα;

 

Εγώ δε βλέπω να θέλει κανείς να υπερασπιστεί τα εργασιακά του δικαιώματα. Βλέπω μια λυσσαλέα προσπάθεια α) να μην αναγνωριστούν τα εργασιακά δικαιώματα όσων πήραν πτυχίο στην Ευρώπη και β) να μην επιτραπεί το άνοιγμα ΙΑΕΙ στην Ελλάδα για να μην υπάρχουν περισσότεροι απόφοιτοι, άρα εν δυνάμει ανταγωνιστές.

 

Δηλαδή, η μανούρα δε γίνεται για την προάσπιση των δικών μου εργασιακών δικαιωμάτων, αλλά για τον περιορισμό των ανταγωνιστών μου, ergo τη στέρηση των δικών τους εργασιακών δικαιωμάτων.

Δημοσ.

ναι αλλά οι ίδιοι που είναι υπέρ της ίδρυσης ΙΑΕΙ λένε ότι ήδη

 

υπάρχουν πολλοί απόφοιτοι αει και πρέπει να μειώσουμε τους εισακτέους.

 

όντως μειώθηκαν και θα μειωθούν ακόμα περισσότερο

 

 

ΧΟΧΟΧΟ

  • Super Moderators
Δημοσ.

Α, μάλιστα, το αθάνατο επιχείρημα: πώς περιορίζουμε την ανεργία; Μειώνουμε τις θέσεις σπουδών. Έξοχο. Κι εγώ που νόμιζα ότι η ανεργία καταπολεμάται με την αύξηση των θέσεων εργασίας...

 

Να δεις τι είχα απαντήσει στον omnislash όταν έλεγε τα ίδια; Α, ναι.

 

Αφού έχουμε πολλούς στα πανεπιστήμια, να κόψουμε το κακό από τη ρίζα. Να περιορίσουμε τους μαθητές Λυκείου, ώστε να μην έχουμε τόσους υποψήφιους για τις Πανελλαδικές.

 

ΧΙΧΙΧΙ

Δημοσ.
Α, μάλιστα, το αθάνατο επιχείρημα: πώς περιορίζουμε την ανεργία; Μειώνουμε τις θέσεις σπουδών. Έξοχο. Κι εγώ που νόμιζα ότι η ανεργία καταπολεμάται με την αύξηση των θέσεων εργασίας...

 

Να δεις τι είχα απαντήσει στον omnislash όταν έλεγε τα ίδια; Α, ναι.

 

Αφού έχουμε πολλούς στα πανεπιστήμια, να κόψουμε το κακό από τη ρίζα. Να περιορίσουμε τους μαθητές Λυκείου, ώστε να μην έχουμε τόσους υποψήφιους για τις Πανελλαδικές.

 

ΧΙΧΙΧΙ

μα δέ τα λέω εγώ φίλτατε

 

το κράτος τα έκανε[τη μείωση εισακτέων κτλπ]

πρόσφατα μάλιστα ΧΟΧΟΧΟ

  • Super Moderators
Δημοσ.

Α, μάλιστα, φίλτατε.

 

Θέλεις να μου πεις πού ακριβώς τελειώνει η υποστήριξή σου προς το κράτος και πού αρχίζει; Όπου σε συμφέρει, μάλλον;

 

Και, τέλος πάντων, επειδή το κράτος βγάζει 500 αποφοίτους Αγγλικής το χρόνο, αυτό είναι επιχείρημα να μη μπορεί ο ιδιώτης να προσφέρει τη δική του εναλλακτική πρόταση σε αυτό το γνωστικό αντικείμενο;

 

Αλλά, ξέχασα, τα εργασιακά δικαιώματα. Άμα βγάλει και ο ιδιώτης αποφοίτους Αγγλικής φιλολογίας, ποιος θα πρωτοδιοριστεί; Θα πρέπει να βάλουμε ξένες γλώσσες και στο νηπιαγωγείο.

 

Πληροφορική στα σχολεία, δεύτερη ξένη γλώσσα στα δημοτικά, κάπου πρέπει να τους απασχολήσουμε. Και επειδή δεν έχουμε πού να τους απασχολήσουμε, το κρατάμε το πανεπιστήμιο μονοπώλιο. Και αν το άρθρο 16 (για το οποίο και καλά κάποιο κόπτωνται) λέει ότι η διδασκαλία και η έρευνα είναι ελεύθερες δεν πειράζει.

 

Ό,τι μας συμφέρει.

Δημοσ.
Μπλα μπλα μπλα

 

Τουλάχιστον, στις συζητήσεις περι φραπελιάς και Ολυμπιακού, οι ανεγκέφαλοι που συζητούν εκεί, ούτε περισπούδαστοι και αυθεντίες το παίζουν, ούτε σε όποιον διαφωνεί απαντούν με το τρομερό 'lick my balls'.

 

Αυτά περί ανοιχτόμυαλων και λοιπόν χαριτωμένων...

Δημοσ.

Και, τέλος πάντων, επειδή το κράτος βγάζει 500 αποφοίτους Αγγλικής το χρόνο, αυτό είναι επιχείρημα να μη μπορεί ο ιδιώτης να προσφέρει τη δική του εναλλακτική πρόταση σε αυτό το γνωστικό αντικείμενο;

 

 

μεγάλε άκου τι θέλω να πώ ότι έγινε

 

παίρνω το παράδειγμα σου .έστω ότι βγάζει 500 το χρόνο

 

κάποια στιγμή το ίδιο το κράτος τρόμαξε επειδή ήταν πολλοί και

 

έκανε μείωση των εισακτέων επειδή δέν μπορούν να απορροφηθουν

 

και μετά από λίγο οι ίδιοι άνθρωποι δέν έχουν πρόβλημα να ιδρυθούν Χ

ιδρύματα, και άρα πολλοί νέοι εισακτέοι

 

αυτό μου έκανε εντύπωση .

 

 

βασικά δέν γίνεται να σου αλλάξω γνώμη οπότε μη χαλιόμαστε

 

είσαι για κανα StarCraft P?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Γιατί, γίνεται να σου αλλάξω εγώ γνώμη;

 

Αλλά, το θέμα δεν είναι αυτό, κατά την άποψή μου. Το θέμα είναι ότι:

 

1) τη στιγμή που σπουδάζουν 50.000+ συμπατριώτες σου στο εξωτερικό, και

 

2) το υποχρεωτικό σκέλος της παιδείας έχει ιδιωτική εναλλακτική επιλογή και

 

3) το σύνταγμα που τάχα μου διαφυλάττουμε ως κόρη οφθαλμού μιλάει για ελεύθερη έρευνα και διδασκαλία

 

είμαι κακόπιστος αν υποψιάζομαι πως η μανούρα γίνεται για να μην υπάρχουν αντίπαλοι για συγκεκριμένες θέσεις;

 

Κοίταξε τώρα: ο πληθυσμός της Ελλάδας είναι φιξ. Άρα, και χίλια πανεπιστήμια να υπήρχαν, έχουμε ένα συγκεκριμένο αριθμό ατόμων σε ηλικία να φοιτήσουν.

 

Άκουσε το σενάριο: από τους 50,000+ που τώρα βρίσκονται στο εξωτερικό και όταν γυρίζουν τους τα σπάει το ΔΙΚΑΤΣΑ (κοντεύει ο Σεπτέμβρης που μας σέρνουν στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για αυτή τη μ@λα@κι@ αλλά μην το μπλέξουμε πολύ) κάποιοι θα μείνουν Ελλάδα. Και κάποιοι που δεν τους παίρνει να φύγουν έξω, θα σπουδάσουν εδώ. Τι σημαίνει αυτό; Οέο;

 

Τι σημαίνει; Α, ναι, ότι το ΔΙΚΑΤΣΑ ή όπως το λένε σήμερα, δε θα μπορεί να παίξει το χαρτί του "πήρες το πτυχίο έξω, έλα να δώσεις εξετάσεις για να στο αναγνωρίσουμε". Με πτυχία αποκτημένα στην Ελλάδα, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Υπουργείου Παιδείας, πάει αυτή η παραμύθα. Οπότε;

 

Οπότε, δεν είναι θέμα εισακτέων, φίλτατε. Δώσε εγγύηση στο Σωτηράκη ότι και χίλια ιδιωτικά πανεπιστήμια να ανοίξουν, στο δημόσιο ΔΕ θα προσλαμβάνονται αυτοί (καθηγητές πληροφορικής σε γυμνάσια, λ.χ.) και στα "lick my balls" του Σωτηράκη αν θα ανοίξουν ΙΑΕΙ ή όχι. Είναι θέμα αναγνώρισης δικαιωμάτων των αποφοίτων. Γι' αυτό γίνεται η μανούρα.

 

Και όποιος έχει εναλλακτική θεωρία, ευχαρίστως να την ακούσω.

Δημοσ.

όπα το δικατσά εκ των πραγμάτων δε θα αλλάξει [άμεσα και λίαν συντόμως]

 

ή πρέπει να αλλάξει το άρθρο 16 για να περιοριστεί ο ρόλος του

 

στην απλή εξακρίβωση της αυθεντικότητας και μόνο των πτυχίων εξωτερικού?

 

 

 

άν ισχύει το 2ο τότε LOL

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...