Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 Quotάρεις από μία παράγραφο 3 προτάσεων τις δύο αφήνοντας το ρεζουμέ εκτός: Αυτό μου φτάνει για να θεωρήσω πως στο τέλος θα βγούν να πούν οτιδήποτε ώστε να πείσουν την κοινή γνώμη για να περάσει το δικό τους. Λανθασμένα, δυστυχώς, υποθέτεις ότι άφησα σκόπιμα αυτό που θεωρείς "ζουμί" απέξω. Ο λόγος που δε σχολίασα τη συγκεκριμένη αποστροφή σου, ήταν για να μην υποχρεωθώ, για μία ακόμη φορά, να σε κακοκαρδίσω σχολιάζοντας ότι το τι νομίζεις (για ένα θέμα που αξίζει δικό του thread και θα εκτροχιάσει εντελώς τη συζήτηση αν το πιάσουμε εδώ) δεν έχει σχέση με τα όσα δηλώνει η αρμόδια υπουργός ότι η κυβέρνηση ήδη περιλαμβάνει στην πρότασή της. Δηλαδή, το ότι θεωρείς πως η κυβέρνηση "πάτησε υποσχέσεις" δεν αναιρεί το γεγονός ότι το υπάρχον προσχέδιο λέει αυτά που ανέφερα. Εγώ, επειδή ανέφερες τον κ. Σταθάκη προηγουμένως, πουθενά δε λέω ότι είναι εκ προοιμίου ψεύτης, όπως προφανώς θεωρείς εσύ την Υπουργό Παιδείας. Τις θέσεις που δηλώνει ότι ασπάζεται σχολιάζω, όχι αυτό που νομίζω ότι είναι το ποιον του ανθρώπου. Όσον αφορά τον χρόνο που αφιερώνεις στο συγκεκριμένο thread, σου αναγνωρίζω την υπομονή και τον κόπο σου. Και χαίρομαι που μπαίνεις σε αυτή την διαδικασία προς όφελος του διαλόγου. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αλλά βλέπω να κάνεις μή ορθολογιστική χρήση του χρόνου, ασχολούμενος με τον omni και κάποια από τα άτυχα παραδείγματά του υπέρ του δέοντος. Τι εννοείς ορθολογιστική χρήση του χρόνου; Ότι δίνω στον omni περισσότερη σημασία από ό,τι του αξίζει; Επιπλέον, προφανώς διαφωνούμε στον αριθμό των "άτυχων παραδειγμάτων". Εσύ λές ότι είναι κάποια, εγώ έχω χάσει το μέτρημα. Και, βέβαια, δε μιλάω για "ατυχή παραδείγματα". Μιλάω για κραυγαλέες ανακολουθίες. Τις έχω εξηγήσει ποιες είναι. Μιλάω για ψευδή στοιχεία, τα οποία επίσης έχω εξηγήσει ποια είναι. Επειδή ο omni τα προσπερνάει, σαν να μην ειπώθηκαν ποτέ, και μου παραθέτει λογίδρια των χιλιάδων λέξεων, έγω πρέπει να τα ξεχάσω;
johnnyestia Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 Έκατσα και κοίταξα στο υπάρχον προσχέδιο να δώ τι γράφει για την χρηματοδότηση. Δεν είδα τίποτα, ούτε καν μια αναφορά στα πανεπιστήμια ιδιωτικής χρηματοδότησης. Μήπως μπορείς να μας δείξεις εσύ πού το γράφει γιατί ήμουν και βιαστικός? http://www.ionio.gr/~papabas/vrailas/dialogos/21_6_06_prosxedio.pdf
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 Λοιπόν, νομίζω ότι έχω ερμηνεύσει εντελώς λάθος το περιεχόμενο της συνέντευξης της Γιαννάκου. Αυτό που τελικά λέει η Γιαννάκου, είναι ότι η κυβέρνηση δηλώνει πως δε θα χρηματοδοτεί τα ιδιωτικά πανεπιστήμια κατά οιονδήποτε τρόπο. Τα οποία, όμως, μέχρι σήμερα δεν υφίστανται, οπότε παραμένουν μόνο τα κρατικά και η συνταγματική υποχρέσωση παροχής δωρεάν παιδείας. Εγώ, λανθασμένα, το ξαναλέω για να μη νομίζει κανείς ότι έχω πρόβλημα να παραδεχτώ τα λάθη μου, θεώρησα ότι στα άρθρα του σχεδίου νόμου για τα ΑΕΙ (στα οποία πλέον περιλαμβάνονται και τα ΤΕΙ) γίνεται ειδική μνεία στα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Λογικό λάθος, αφού αυτά δεν υφίστανται. Διαβάζοντας όμως με μεγαλύτερη, ελπίζω, προσοχή το προσχέδιο, βλέπω ότι γίνεται μνεία μόνο για τετραετές πρόγραμμα σε συνεργασία με τα ΑΕΙ και για δωρεάν συγγράμματα. Το τετραετές πρόγραμμα, υποβάλεται για έγκριση. Οπότε, για το μπλοκάρισμα της χρηματοδότησης των ΙΠ, δύο περιπτώσεις βλέπω: ή σωρηδόν απορρίψεις από το υπουργείο οικονομικών (κουλό μου ακούγεται), ή συνταγματική διάταξη στο αναθεωρημένο άρθρο 16 που να ορίζει ότι το κράτος χρηματοδοτεί μόνο τα δικά του ιδρύματα και τα ιδιωτικά ΑΕΙ μεριμνούν για τη δική τους χρηματοδότηση από άλλες πηγές. Εξαιρετική "μη" παρατήρση, johhnyestia.
johnnyestia Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 Λοιπόν, νομίζω ότι έχω ερμηνεύσει εντελώς λάθος το περιεχόμενο της συνέντευξης της Γιαννάκου. Αυτό που τελικά λέει η Γιαννάκου, είναι ότι η κυβέρνηση δηλώνει πως δε θα χρηματοδοτεί τα ιδιωτικά πανεπιστήμια κατά οιονδήποτε τρόπο. Τα οποία, όμως, μέχρι σήμερα δεν υφίστανται, οπότε παραμένουν μόνο τα κρατικά και η συνταγματική υποχρέσωση παροχής δωρεάν παιδείας. Εγώ, λανθασμένα, το ξαναλέω για να μη νομίζει κανείς ότι έχω πρόβλημα να παραδεχτώ τα λάθη μου, θεώρησα ότι στα άρθρα του σχεδίου νόμου για τα ΑΕΙ (στα οποία πλέον περιλαμβάνονται και τα ΤΕΙ) γίνεται ειδική μνεία στα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Λογικό λάθος, αφού αυτά δεν υφίστανται. Διαβάζοντας όμως με μεγαλύτερη, ελπίζω, προσοχή το προσχέδιο, βλέπω ότι γίνεται μνεία μόνο για τετραετές πρόγραμμα σε συνεργασία με τα ΑΕΙ και για δωρεάν συγγράμματα. Το τετραετές πρόγραμμα, υποβάλεται για έγκριση. Οπότε, για το μπλοκάρισμα της χρηματοδότησης των ΙΠ, δύο περιπτώσεις βλέπω: ή σωρηδόν απορρίψεις από το υπουργείο οικονομικών (κουλό μου ακούγεται), ή συνταγματική διάταξη στο αναθεωρημένο άρθρο 16 που να ορίζει ότι το κράτος χρηματοδοτεί μόνο τα δικά του ιδρύματα και τα ιδιωτικά ΑΕΙ μεριμνούν για τη δική τους χρηματοδότηση από άλλες πηγές. Εξαιρετική "μη" παρατήρση, johhnyestia. Οπότε πιστεύω να συμφωνήσουμε τουλάχιστον πως η συνταγματική αναθεώρηση γίνεται στον αέρα χωρίς να εξασφαλιστούν τα θεμιτά κριτήρια για την ίδρυση,την χρηματοδότηση και την λειτουργία των ιδιωτικών πανεπιστημίων και φυσικά τον τρόπο που θα επηρρεάσουν αυτά την λειτουργία των ΔΠ.
Pablo_Hasan Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 καλα για την χρηματοδοτηση των ΙΠ δεν μπορει να ασχοληθει η επιτροπη αναθεωρησης του συνταγματος, ουτε καν θα αναφερει την ιδρυση ΙΠ. Απλα ανοιγει τον δρομο για την σχετικη νομοθετηση.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 Οπότε πιστεύω να συμφωνήσουμε τουλάχιστον πως η συνταγματική αναθεώρηση γίνεται στον αέρα χωρίς να εξασφαλιστούν τα θεμιτά κριτήρια για την ίδρυση,την χρηματοδότηση και την λειτουργία των ιδιωτικών πανεπιστημίων και φυσικά τον τρόπο που θα επηρρεάσουν αυτά την λειτουργία των ΔΠ. Όχι ακριβώς. Παραθέτω ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα από άρθρο του Θάνου Οικονομόπουλου το οποίο και προσυπογράφω (για να μην έχουμε παρεμηνείες όπως με το άρθρο του Βερεμή): "Και να πεις πως καθυστερεί η μεταρρύθμιση για να… γίνει καλύτερη; Οχι, κόλλησε (σε μιαν ακόμη απόδειξη του νεοελληνικού παράδοξου και «επικοινωνιακού»!) επειδή συνδέθηκε με τη συνταγματική μεταρρύθμιση και το άρθρο 16 που ως θέμα ΔΕΝ περιλαμβάνεται καν σʼ αυτήν! Μιλάς σήμερα με κάθε «εμπλεκόμενο» στο χαοτικό πεδίο της Παιδείας, αναφέρεις την έρμη «μεταρρύθμιση» και η συνηθέστερη απάντηση που παίρνεις είναι… αν πρέπει ή δεν πρέπει σε θεωρητική βάση (γιατί σε πρακτική θέλουμε κάμποσα χρόνια!) να υπάρχει η δυνατότητα ίδρυσης στη χώρα μη κρατικών πανεπιστημίων! Και αν γίνει κάποια δημοσκόπηση με ερώτημα «ποιο το περιεχόμενο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης», είναι πλέον ή βέβαιο πως η απάντηση «το άρθρο 16 για τα μη κρατικά πανεπιστήμια» θα εξασφαλίσει πάνω από 70%!" Ο συντάκτης, θέτει ένα ερώτημα που έχω ήδη θέσει κατ' επανάληψη κι εγώ σε προηγούμενα μηνύματά μου. "Γιατί, τάχατες, να... καταντήσουμε (και κυριολεκτούμε με το ρήμα!) εκ του πονηρού να μπερδέψουμε την άμεση και πιεστική (για δεκαετίες τώρα!) ανάγκη εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του δημόσιου πανεπιστημίου, που ΟΛΟΙ συμφωνούμε πως έχει τραγικές ατέλειες, υπολειτουργεί, δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις, έχει φθάσει να «βγάζει» πτυχιούχους, αλλά όχι καταρτισμένους και απαιτητικούς επιστήμονες, με το αν θα πρέπει ή όχι απλά και μόνο (γιατί περί αυτού πρόκειται...) να ΜΗΝ απαγορεύεται και δη συνταγματικά σε μια ευρωπαϊκή χώρα η δυνατότητα ίδρυσης μη κρατικού πανεπιστημίου;" Προτείνω να διαβάσετε το άρθρο, έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον και νομίζω ότι δίνει μία γλαφυρότατη εικόνα της κατάστασης που επικρατεί γύρω από το θέμα που συζητάμε. Προσωπικά το θεωρώ ως μία από τις πλέον εύστοχες περιγραφές γύρω από τη μεταρρύθμιση των ΑΕΙ και την αναθεώρηση του άρθρου 16 και θα ήθελα πολύ να ακούσω τις σκέψεις σας πάνω σε αυτό το κείμενο.
johnnyestia Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2007 Περίπου συμφωνούμε γιατί και εγώ ανήκω στο 70% της εκτιμησης του Οικονομόπουλου, τουλάχιστον μέχρι προχθές. Όσον αφορά το προσχέδιο δεν είδα κάποια ουσιαστική μεταρρύθμιση, αν και δεν μπορώ να κρίνω λόγω άγνοιας τους νέους όρους που αφορούν την δομή της διοίκησης και των μελών Δ.Ε.Π. Αυτό που μου καρφώθηκε στο μάτι ήταν το τέλος των αιωνίων φοιτητών. Δεν πιστεύω πως οι αιώνοι φοιτητές αποτελούν πρόβλημα για τα πανεπιστήμια γιατί το μοναδικό πράγμα που καταλαμβάνουν είναι χώρος και μελάνι σε μερικές λίστες, άντε και κάποιες θέσεις παραπάνω στις εξετάσεις. Πιστεύω πως αν το πανεπιστήμιο ήταν πιό αυστηρό όσον αφορά το κατα πόσο ο φοιτητής μπορεί να εγγράφεται σε μαθήματα χωρίς να έχει περάσει κάποια άλλα θα λειτουργούσε πολύ καλύτερα σε αυτή την κατεύθυνση. Όμως οι κινητοποιήσεις δεν γίνονται μόνο για την μεταρρύθμιση αλλά και για την επικείμενη αναθεώρηση, σωστά?
nontasg Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Πεδίο μάχης για άλλη μια φορά η Ελλάδα σήμερα.....Άντε και εις ανώτερα.......:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
mandate Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 πάλι καλά που οδηγώ αυτό το muscle car αλλιώς ...θα έπρεπε να φορέσω τη στολή από osmium σοβαρά τώρα το ελληνικό πανεπιστήμιο πρέπει να διατηρήσει το φιλεύσπλαχνο χαρακτήρα του
omnislash Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Πεδίο μάχης για άλλη μια φορά η Ελλάδα σήμερα.....Άντε και εις ανώτερα....... στη σημερινή πορεία συμμετείχαν 15000 φοιτητές και 200 ηρωικοί από τη Θεσσαλονίκη.Το γεγονός ότι 100-200 άτομα άρχισαν να παίζουν ξύλο με τα ματ δε μου λέει τπτ. έχει φθάσει να «βγάζει» πτυχιούχους, αλλά όχι καταρτισμένους και απαιτητικούς επιστήμονες, με το αν θα πρέπει ή όχι απλά και μόνο (γιατί περί αυτού πρόκειται...) snoob πες μου φταίω εγώ σε αυτό και πως θα με βοηθήσει το ΙΠ; και ακόμη κάποιοι θέλουν να κινούνται στην τροχιά του «δημοκρατικού 5!», στον χαβαλέ της παράτασης της πανεπιστημιακής φοίτησης (και δεν μιλάμε για τους εργαζόμενους, βιοπαλαιστές φοιτητές), της μη παρακολούθησης (όπου η σχολή το σηκώνει...) παραδόσεων αλλά «απλώς» το πέρασμα των μαθημάτων με διάβασμα κατʼ οίκον – και με λίγη τύχη Διαφωνώ καθέτως και τονίζω το κάποιοι.Υπάρχουν πολλοί φοιτητές (οπως εγώ) που και παρακολουθούμε και δεν έχουμε στόχο το 5.Απλοποιημένη γενίκευση. πως λ.χ. πώς θα ρυθμίζονται θέματα ισοτιμίας πτυχίων, πώς θα λειτουργούν οι ασφαλιστικές ελεγκτικές δικλίδες του κράτους, πώς θα εξασφαλίζεται ο (πολυδιαφημισμένος...) «μη κερδοσκοπικός» χαρακτήρας τους, πώς θα εκλέγονται καθηγητές και επιστημονικό προσωπικό, πώς θα εξασφαλίζεται η επιστημονική ακεραιότητά τους, ώστε να μη δούμε στην «αγορά» πανεπιστήμια «της πλάκας», που θα κάνουν κάποια «αρπαχτή» πριν εξαφανιστούν... snoob οταν γνωρίστηκες με τη γυναίκα σου αποφασίσατε να γίνετε γονείς;Δε νομίζω πρώτα γνωριστήκατε καλύτερα(ίσως συζήσατε ,) μετά παντρευτήκατε και μετά βάλατε τα θεμέλια για τη δημιουργία νέας ζωής.αυτό λέει και ο άνθρωπος ότι βάλε πρώτα τα θεμέλια θέσπισε έλεγχο τρόπο εισαγωγής και μετά βλέπουμε.Γιατί εγώ δε θέλω πχ να μου κάνει Πανεπιστήμιο το aλba ή το deree.Θέλω πανεπιστημια όπως του εξωτερικού με εστίες campus βιβλιοθήκες κλπ. Αρθρο του Δελαστίκ γιατί δε μου βάζεις;
mandate Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 έπρεπε να είχαμε αρχείο να έβλεπες πως ήταν η κρατική τηλεόραση όταν είχε το μονοπώλιο σε πανεπιστήμιο έχεις πατήσει να δεις πως είναι?
omnislash Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 έπρεπε να είχαμε αρχείο να έβλεπες πως ήταν η κρατική τηλεόρασηόταν είχε το μονοπώλιο Σ αυτό φταίνε οι Πασόκοι που έβγαζαν τους ινσνουχτορες να λένε τι αποφάσισε η τοπική επιτρπή του Μακρυχωρίου.Καταλοιπα άλλης εποχής.Δεν έχει σχέση η τηλεόραση με τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. για το αν έχω παει θα σου πω.Λέμε ότι θέλουμε να φτιάξουμε τα ΙΠ με σκοπό να αναβαθμήσουμε την παιδεία μας.Ωραία,αυτό θα γίνει με το να φοβηθούν τα ΔΠ και να γίνουν και καλά "ανταγωνιστικά".Αν όμως γίνουν ΙΠ με κοινές τουαλέτες τι να πω ακολουθούμε το λάθος και το προάγουμε κιόλας;Αλήθεια snoob πως θα λυθούν οι κοινές τουαλέτες με τα ΙΠ; Το ότι αυτοί που καναν τα επισόδια παίζζει να ήταν ασφαλίτες δε το λέει κανείς;Ο Δελαστίκ το λέει που αρθογραφεί στην Καθημερινή
KWSN_Men Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Αν όμως γίνουν ΙΠ με κοινές τουαλέτες τι να πω ακολουθούμε το λάθος και το προάγουμε κιόλας;Αλήθεια snoob πως θα λυθούν οι κοινές τουαλέτες με τα ΙΠ; Και είχα την απορία, τι φταίει στην ελληνική παιδεία; Ευχαριστώ, δε θα πέρναγε ποτέ από το μυαλό μου.
SGP Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Εσύ μόνος σου τονίζεις ότι υπάρχει η λέξη κάποιοι στο ποστ του snoob. Κατά τη δική μου εμπειρία, το κάποιοι ξεπερνά το 50% (ιδίως μετά το πρώτο έτος) ακόμα και σε ιδρύματα που "φτύνεις αίμα" για να μπεις... Το alba θεωρείται πως παρέχει ένα από τα καλύτερα μεταπτυχιακά προγράμματα της Ελλάδος για οικονομικές σπουδές. Ισάξιο και για πολλούς καλύτερο από της ΑΣΟΕΕ... Δεν καταλαβαίνω γιατί σε χαλάει. Μη μιλάς άμα δεν ξέρεις (όπως κάνεις συνήθως δλδ). http://www.alba.edu.gr/ http://www.alba.edu.gr/faculty/faculty/resident/ όπως βλέπεις όλοι με διδακτορικούς τίτλους είναι και δεν νομίζω να πολυβάζουν βοηθούς να διδάσκουν. Το αν αξίζουν ή όχι τα ιδρύματα που αναφέρεις το δείχνει η απορρόφηση ή όχι από την αγορά (την πραγματική, όχι το δημόσιο). Εσύ ήσουν ολικώς κατά των ιδιωτικών... τί έγινε? Δεν ξέρω με ποια κριτήρια θα αποφασίζει το κάθε ίδρυμα ποιοί έχουν δικαίωμα να σπουδάσουν, φαντάζομαι ότι ο βαθμός από πανελλήνιες/λύκειο θα είναι σημαντικό μέρος αυτού...
mandate Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 λέω για το μονοπώλιο και μη λες ονόματα εγκάθετε σατουρνάλιε αντι - απολλώνιε προκατειλημένε πράκτορα της τάκλα - μακλάν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.