Προς το περιεχόμενο

Κατάληψη και μετά?


Melissa_virus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Πως φαίνεται το φιλολαικό πρόσωπο της δεξιάς:twisted:

 

Τους κανόνες του forum τουε έχεις διαβάσει περί κομματικών και πολιτικών συζητήσεων;

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Και μια απορία ακόμα: τι θα εμποδίσει το κράτος να ασχοληθεί με τις μεταρρυθμίσεις στα δημόσια?

 

κ γω θα ξαναρωτήσω λοιπόν γιατί δεν τις κάνει???

Δημοσ.

Τα μέν δεύτερα ΙΠ είναι μια πιθανότητα που εσείς την αποκλείετε σε βάθος χρόνου υποθέτωντας πως αρκεί η αγορά εργασίας να τα σνομπάρει για να κλείσουν.

 

Δεν υποθέτουμε ρε συ, αλλά δε μπορεί παγκόσμια να γίνεται αυτό και στην Ελλάδα να λέμε ότι θα γίνει το αντίθετο.

Δημοσ.
κ γω θα ξαναρωτήσω λοιπόν γιατί δεν τις κάνει???

 

Ε, πες ότι δεν τις κάνει. Και αύριο λέει "παιδιά, το μετάνιωσα. Λέω να μην την κάνω κείνη κει την αναθεώρηση". Θα πλακωθει στο ίδιο δευτερόλεπτο στις μεταρρυθμίσεις στα δημόσια?

Επιτέλους, τι σχέση έχει το ένα με το άλλο.

Δημοσ.
Σόρρυ που πετάγομαι πριν από τον πάνκι, αλλά μπορείς να εξηγήσεις για ποιες ισορροπίες μιλάς? Για άλλες από αυτές που επικρατούν σήμερα? Γιατί στα ιδιωτικά πάνε και σήμερα χιλιάδες φοιτητές, απλώς δεν είναι στην Κυψέλη, είναι στο Λονδίνο.

Και μια απορία ακόμα: τι θα εμποδίσει το κράτος να ασχοληθεί με τις μεταρρυθμίσεις στα δημόσια?

 

Μιλάω για τις ισορροπίες όπου στο μυαλό της κοινής γνώμης η 3βάθμια εκπαίδευση είναι συνυφασμένη με τα ελληνικά πανεπιστήμια, δωρεάν όσον αφορά τα δίδακτρα. Τα πανεπιστήμια στο εξωτερικό αποτελούν απλά μια εναλλακτική που όποιος μπορεί και έχει το κουράγιο την αποφεύγει.

 

Άν όμως θεσπιστούν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, στο μυαλό του κόσμου η 3βάθμια εκπαίδευση θα αποτελέσει ένα προϊόν που τελικά αγοράζεται. Ταυτόχρονα θα υποχωρήσουν και οι όποιες πιέσεις υπάρχουν τώρα για βελτίωση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Δημοσ.
αν ήταν σωστά τα δημόσια θα μιλάγαμε για ιδιωτικά?

 

Γιατί να μη μιλάγαμε; Και σωστά να ήταν τι θα είχαμε να χάσουμε με τα ιδιωτικά εκτός το δις που θα έμενε στην Ελλάδα;

Δημοσ.
αν ήταν σωστά τα δημόσια θα μιλάγαμε για ιδιωτικά?

 

Μα τα ιδιωτικά δεν πρόκειται να αντικαταστήσουν τα δημόσια, Νταρκνάιτ!

Παρόλο που δεν μου αρέσει ιδιαιτέρως η σύγκριση: τα ιδιωτικά λύκεια, γυμνάσια κλπ έχουν αντικαταστήσει τα δημόσια? Εδώ και 700 χρόνια που λειτουργούν?

 

johnnyestia: το ίδιο παράδειγμα και σε σένα. Στο μυαλό της "κοινής γνώμης", η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι προιον που αγοράζεται?

Δημοσ.

πως το λένε ρε γμτ δεν θέλω να πληρώνω για την παιδεία την δικιά μου των παιδιών μου, δεν θέλω να μπαίνει ο κάθε τυχάρπαστος στο χώρο της παιδείας κ να λέει εδώ η καλή παιδεία, εδώ το καλό σύγγραμμα κ να μας εκμεταλλεύετε, δεν μου αρέσει το εμπόρειο στην παιδεία λες κ είναι πατάτες

αλλά όπως λες κ συ physics φαύλους κύκλους κάνουμε

Δημοσ.

ρε χαλαρώστε λίγο με την ΕΕ.Η ΕΕ και η ΕΕ.Τι θα κάνει θα μας βομβαρδίσει αν δεν κάνουμε ΙΠ;Η ΕΕ μας τη λέει γιατί χρηματοδοτούμε την Ολυμπιακή λες και αμα κλείσει θα κάνει ο ιδιώτης ζημιογόνα δρομολόγια σε άγονα νησιά;

Αυτό για τα παπαγαλακια που αναμασανε την καρμέλα ΕΕ σαν τους βάζελους που μιλάνε για διαιτησία.

 

 

ΟΔΗΓΙΑ ΕΕ 36/2005

Σύμφωνα με την Oδηγία 36/2005, η E.E. θέτει τρεις όρους για την αναγνώριση των κολεγίων στα κράτη-μέλη. Προβλέπεται ότι το κράτος υποδοχής -για παράδειγμα, η Eλλάδα- δικαιούται να επαληθεύει από το κράτος καταγωγής του τίτλου αποκλειστικά τα εξής σημεία:

α) Eάν η εκπαίδευση στο ίδρυμα που παρείχε την κατάρτιση έχει πιστοποιηθεί επισήμως από το εκπαιδευτικό ίδρυμα που βρίσκεται στο κράτος-μέλος καταγωγής του τίτλου.

β) Eάν οι τίτλοι εκπαίδευσης που έχουν εκδοθεί είναι οι ίδιοι με εκείνους που θα είχαν χορηγηθεί εάν η εκπαίδευση είχε πραγματοποιηθεί εξ ολοκλήρου στο κράτος-μέλος καταγωγής του τίτλου.

γ) Eάν οι τίτλοι εκπαίδευσης προσδίδουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα στην επικράτεια του κράτους-μέλους που χορήγησε τον τίτλο.

Συνεπώς δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το άρθρο 16.

 

 

 

 

Η Ελλάδα θα τιμωρηθεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αν δεν αναθεωρήσει το άρθρο 16.

Με δεδομένο ότι η λειτουργία ξένων πανεπιστημίων από το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο και το ζήτημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων ρυθμίζεται από σχετική οδηγία (τελευταία η 2005/36/ΕΚ) στο πλαίσιο των διατάξεων του πρωτογενούς κοινοτικού δικαίου που προστατεύουν την κινητικότητα των εργαζομένων, εκλείπουν οι λόγοι αναθεώρησης του άρθρου 16

Η αναθεώρηση του άρθρου 16 και γενικά τα εθνικά συντάγματα των κρατών-μελών δεν εμπλέκονται στο ζήτημα αυτό, στο μέτρο που πράγματι (και όχι με βάση φημολογίες) αυτό ρυθμίζεται από το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο.

Το ζήτημα των επαγγελματικών και όχι ακαδημαϊκών δικαιωμάτων ρυθμίζεται από σχετική οδηγία (τελευταία η 2005/36/ΕΚ) στο πλαίσιο των διατάξεων του πρωτογενούς κοινοτικού δικαίου που προστατεύουν την κινητικότητα των εργαζομένων.

Η πρόσφατη οδηγία για την ελεύθερη παροχή υπηρεσιών (η λεγόμενη οδηγία Μπόλγκενσταϊν) εξαιρεί ρητά τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες από την αρχή της χώρας προέλευσης. Το παράδειγμα της Ιταλίας με την απόφαση Νέρι, που κρίθηκε ότι παραβιάζει το κοινοτικό δίκαιο, γιατί η εθνική της νομοθεσία παρέχει τη δυνατότητα στα δικά της πανεπιστήμια να συνάπτουν συμβάσεις παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών με ιδιωτικές εταιρείες, ενώ δεν αναγνωρίζει την ίδια δυνατότητα σε πανεπιστήμια άλλων κρατών-μελών.

Στην Ελλάδα δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας για καταδίκη από την ΕΕ, γιατί η εθνική νομοθεσία δεν προβλέπει καθόλου τη δυνατότητα αυτή ή την απαγορεύει ρητά για όλους, έτσι δεν τίθεται ζήτημα δυσμενούς μεταχείρισης επιχειρήσεων άλλων χωρών-μελών που είναι συμβεβλημένες με πανεπιστήμια.

Είναι άλλο πράγμα οι πραγματικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες που παρέχουν τα ίδια τα πανεπιστήμια στο έδαφος της χώρας προέλευσης, σε άλλη χώρα ή ακόμη και μέσω Διαδικτύου και άλλο η ανάθεση εκπαιδευτικών υπηρεσιών σε ιδιωτικές εταιρείες. Πρέπει συνεπώς το ζήτημα των κολεγίων να ρυθμιστεί επειγόντως με νόμο στο πλαίσιο αυτού που πράγματι προβλέπει το κοινοτικό δίκαιο και δεν υπάρχει καμιά αναγκαιότητα αναθεώρησης του 16.

 

Το καταλάβαμε ή όχι;

 

τα ιδιωτικά λύκεια, γυμνάσια κλπ έχουν αντικαταστήσει τα δημόσια? Εδώ και 700 χρόνια που λειτουργούν?

 

Πανελλήνιες you know;Αξιοκρατία;

 

απλώς δεν είναι στην Κυψέλη, είναι στο Λονδίνο.

 

Ξέχασες και κάτι άλλο.Δεν είναι από τη κυψέλη όσοι πάνε στα Λονδίνα με ότι αυτό συνεπαγεται.

Δημοσ.
Μα τα ιδιωτικά δεν πρόκειται να αντικαταστήσουν τα δημόσια, Νταρκνάιτ!

Παρόλο που δεν μου αρέσει ιδιαιτέρως η σύγκριση: τα ιδιωτικά λύκεια, γυμνάσια κλπ έχουν αντικαταστήσει τα δημόσια? Εδώ και 700 χρόνια που λειτουργούν?

 

johnnyestia: το ίδιο παράδειγμα και σε σένα. Στο μυαλό της "κοινής γνώμης", η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι προιον που αγοράζεται?

 

Παλαιότερα που το απολυτήριο του γυμνασίου τότε είχε την ίδια βαρύτητα με το πτυχίο πανεπιστημίου σήμερα, ναι.

 

Από τα χρόνια εκείνα όμως γίναν πολλά βήματα υπέρ της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης, τόσο στην 2βάθμια όσο και στην 3βάθμια. Αντίθετα τώρα βλέπω να γίνεται ένα πισωγύρισμα.

 

Μιάς και είπα πισωγύρισμα να επισυνάψω και αποσπάσματα απο την ιστορική συνέντευξη που είχε δώσει ο Βερεμής στην Ελευθεροτυπία τον καιρό που είχε πρωτοαναλάβει Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου για την Παιδεία. Αυτό για να καταλάβουμε ποιοί είναι αυτοί που θα θέσουν τα νομικά κριτήρια με τα οποία θα λειτουργήσουν τα ΙΠ.

Ε: Υπάρχουν δικές σας σκέψεις για αντιμετώπιση θεμάτων εκτός του εθνικού διαλόγου;

 

Α: «Εχω αρκετές σκέψεις και προτάσεις. Η μία αφορά την αιώνια φοίτηση, που προανέφερα. Η δεύτερη είναι το έτερο έκτρωμα του πανεπιστημίου, τα δωρεάν βιβλία. Το είχε εφεύρει η χούντα και μετά το πήραμε ως κεκτημένο δικαίωμα κι αυτό. Μέγιστο σφάλμα».

 

Ε: Γιατί;

 

Α: «Διότι το Δημόσιο είναι τσιγκούνικο κι αγοράζει ένα βιβλίο στο κάθε μάθημα και το μαθαίνουν απ' έξω οι φοιτητές. Αυτό είναι απαράδεκτο. Πρέπει να αποδεσμευτούμε από αυτό, να τους δίνουμε μια λίστα τόση και να τους πούμε, παιδιά αυτή είναι, βγάλτε άκρη. Πηγαίνετε στις βιβλιοθήκες, δανειστείτε τα, αγοράστε τα, κάντε ό,τι σας φωτίσει ο Θεός».

 

Ε: Είναι ακριβά όμως τα βιβλία.

 

Α: «Πιο ακριβοί είναι οι καφέδες που πίνουν απέναντι από το πανεπιστήμιο κάθε μέρα».

 

Ε: Ρυθμίσεις για όσους δεν μπορούν αντικειμενικά να αντεπεξέλθουν οικονομικά;

 

Α: «Ας υπάρχουν υποτροφίες για τους άπορους. Καμία αντίρρηση. Αλλά ο γιος μου και ο γιος τού τάδε με μεγάλη οικονομική επιφάνεια δεν μπορεί να αγοράσει πέντε βιβλία; Μα για τον Θεό».

 

Η πληρης συνέντευξη: http://www.ntua.gr/posdep/MME/Jan_2005/2005-01-15_enet.gr.htm

Δημοσ.
Ας υπάρχουν υποτροφίες για τους άπορους. Καμία αντίρρηση. Αλλά ο γιος μου και ο γιος τού τάδε με μεγάλη οικονομική επιφάνεια δεν μπορεί να αγοράσει πέντε βιβλία; Μα για τον Θεό».

 

Σ αυτό έχει δίκιο όμως ε;

 

Snoob δε βλέπω να απαντάς και φοβάμαι.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...