antreaslam Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Θέλω ενα tour στην "φανταστικη" πόλη που μένεις όπου οι ζωές των ανθρώπων ειναι ακριβώς έτσι οπως τις περιγράφεις. Για κάθε εναν που μου δείχνεις οπως η οικογένεια που περιγράφεις θα σου δίνω 100 ευρώ. Για κάθε ενα που δεν θα είναι , θα μου δίνεις 1 ευρώ. Συγγνώμη,έχεις πάρει χαμπάρι ότι εδώ μέσα,υπάρχει πολύ μεγάλο % που μιλάει ΑΤΟΜΙΚΑ κ μόνο,κ που σε μεγάλο % αντιπροσωπεύετε από όλες αυτές τις σκέψεις που σου είπα? Πόσες φορές πιο πίσω,δε διαβάσαμε,ΔΕ με ενδιαφέρει τι θα γίνει,αρκεί να σταματήσουν οι πορείες,ή να μη χάσω την εξεταστική μου,ή να μπορέσω να πάω στη δουλειά μου,ή να μου δώσει την ευκαίρια που έχασα να σπουδάσω,ή ή ή ... Κ πραγματικά,αν δε βλέπεις ότι πάμε ευθεία προς αυτήν την νοοτροπία,τότε δε φταίω εγώ... Μπορεί να μην είναι ακόμα στις 7 ξένες γλώσσες,αλλά πολλοί είναι αυτοί που κράζουν,γιατί οι νέοι ΤΟΛΜΟΥΝ να παίζουν τάβλι,να πίνουν καφέ , να γκομενίζουν κ άλλα τέτοια φαιδρά...Ενώ πρέπει νυχτα-μέρα,να δουλεύουν...Ακούς εκεί,που τολμούν να θέλουν και ζωές! Νομίζω οτι ζείς λιγουλάκι στον κόσμο σου. κ από που ως που κρίνεις ότι ο δικός "κόσμος" είναι ο καλύτερος? (παρεπιπτόντως, να σου πω ότι δυστυχώς έχω συναντήσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ περιπτώσεις σαν αυτές που προ-ανεφερα,και ότι αν κάποιος προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις,είσαι εσύ με το ατυχέστατο παράδειγμα του στοιχήματος σε ευρώ)! Στον δικό μου 700κ δημόσιοι υπάλληλοι ειναι στα σπίτια τους απο τις 12 μέχρι τις 14.00. κ στον δικό μου έτσι είναι,κ εγώ βρίζω επίσης για την αντι-παραγωγικότητά τους που την πληρώνω εγώ,κ με ταλαιπωρεί κιόλας! (Ερώτηση χωρίς καμία δόση ειρωνίας...Μόνο 700κ είναι?περίμενα πάνω από 1.000.000)! Επίσης,ρωτάω,αν στον δικό σου κόσμο,ξέρεις πολλές επιχειρήσεις που να σέβονται το 8ώρο,το 5ημερο,να πληρώνουν όλα τα επιδόματα,να πληρώνουν τις υπερωρίες.... Και προσπάθησε να απαντάς στις ερωτήσεις που σου κάνουν (έχεις αφήσει καμια 800αριά αναπάντητες πιο πάνω) Προσπαθώ,απλά όταν κάνω 2 ημέρες να μπω,κ έχουν γραφτεί 10 σελίδες, αντί να κάτσω να κάνω quote 70 μηνύματα,προσπαθώ να συνεχίσω τη συζήτηση από εκεί που είναι! όσο για τις 2 συνθήκες,που ρώτησε ο snoob,σας ειπα σε πιο γραφείο μπορείτε να ψάξετε,το κοινό έχιε πρόσβαση! (πηγές από ιντερνετ δεν έχω,γιατί από εκεί άντλησα ότι χρειαζόμουν τότε) και να μην παπαγαλίζεις προσπαθώντας να δημιουργήσεις εντυπώσεις παπαγαλίζω τι???? δημιουργώ εντυπώσεις ΓΙΑΤΙ? (το οτι το θερινο τμήμα δεν μπορει να κάνει αναθεώρηση το κάναμε γαργάρα και το γυρίσαμε γρήγορα-γρήγορα στις θεωρίες συνωμοσίας που και δεν απαιτούν ιδιαιτερη νοημοσύνη και μας χαϊδεύουν τα αυτιά.) Ζήτησα συγγνώμη για την παραπληροφόρησή μου στο θέμα αυτό,και ρώτησα,αν δεν πήγε για αναθεώρηση το θέμα,τότε για ποιο λογο πήγε στη θερινή βουλή?? Θεωρίες συνωμοσίας?για πες? antreaslam, φυσικά και δεν γνώριζες οτι "είναι αδύνατη η αναθεώρηση του συντάγματος από θερινό τμήμα"Ποιος θα σου το έλεγε; Μετά πως θα έκανες κατάληψη πωρωμένος μάλιστα "για να μην περάσει καλοκαιριάτικα"; 1ον)Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που έκανα η γενιά μου καταλήψεις. 2ον)Δε χρειαζεται να μου το πει κανένας,έπρεπε να το ψάξω πριν το πω 3ον)Πωρωμένος δεν είμαι για τίποτα,απλά εμμένω στις απόψεις μου μέχρι να αποδειχθεί ότι έχω άδικο 4ον)εσύ το γνώριζες?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Λοιπόν, ψάχνοντας να βρω στοιχεία για το τι ακριβώς έγινε το καλοκαίρι (ψάχνω ακόμη κάποιο αναλυτικό άρθρο, έχω βρει προσχέδια νόμου κτλ.) καταλήγω στο συμπέρασμα ότι στο θερινό τμήμα προωθήθηκε προσχέδιο νόμου το οποίο έκτοτε έχει υποστεί αλλαγές και συνεχίζει να αποτελεί αντικείμενο συζήτησης, σύμφωνα με τις δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας (δείτε παραπομπές σε προηγούμενο άρθρο). Παρενθετικά, το γεγονός ότι από το '89 η Ε.Ε. μας καλεί να αναγνωρίσουμε τα πτυχία που αποκτώνται σε χώρες της Ένωσης και εμείς το τρενάρουμε, δεκαεπτά χρονάκια πάνω-κάτω, είναι τουλάχιστον μνημείο στο γραφειοκρατικό τέρας που ονομάζουμε Ευρωπαϊκή Ένωση. Στο προκείμενο, έψαχνα να δω τι στην ευχή πρότεινε η περίφημη "Επιτροπή των Σοφών" σε σχέση με το όλο θέμα. Έπεσα πάνω σε μια συνέντευξη του προέδρου της επιτροπής, Καθηγητή Θάνου Βερέμη. Ολόκληρη η συνέντευξη εδώ. Εγώ, παραθέτω απλά μία παράγραφο από παλαιότερο άρθρο του καθηγητή στην Καθημερινή που περιέχεται ως κατακλείδα και στην παραπάνω συνέντευξη (τα bold δικά μου): «Αν δεν κατανοήσουμε το γεγονός ότι τα πανεπιστήμιά μας κυριαρχούνται από θεσμικά κατοχυρωμένες μειοψηφίες, αποφασισμένες, σε συνεργασία με εξωπανεπιστημιακές οργανωμένες δυνάμεις που απεύχονται εξίσου τις μεταρρυθμίσεις, να πολεμήσουν με όλα τα μέσα την αλλαγή, θα προσμένουμε επ' άπειρον, σαν τους «Μοιραίους» του Βάρναλη, τη σωτηρία του πανεπιστημίου από ένα θαύμα».
insomniaK Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Για πες και κανένα να γουστάρουμε. Δεν έχει νόημα να μπούμε σε έναν κύκλο εκτός θέματος συζήτησης μετά από 70 ενδιαφέρουσες σελίδες, για αυτό το λόγο θέτω ένα σχετικό αναπάντητο ερώτημα προς τους υποστηρικτές της εδώ και τώρα δημιουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων: Ποιο σκόπο της ελληνικής πολιτείας εξυπηρετεί η χωρίς σχεδιασμό και συγκεκριμένο προσανατολισμό νομοθέτηση μη κρατικών και μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων 3βάθμιας εκπαίδευσης; (Επισήμανση: ρωτώ για το σύνολο και όχι για το άτομο)
Physics_Rulez Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 1ον)Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που έκανα η γενιά μου καταλήψεις. 2ον)Δε χρειαζεται να μου το πει κανένας,έπρεπε να το ψάξω πριν το πω Οκ, πες πως το "έκανες κατάληψη" πήγαινε στους ομοϊδεάτες σου. 4ον)εσύ το γνώριζες? Εγώ δεν έκανα κατάληψη αγαπητέ παραπληροφορώντας σκόπιμα προφανώς τους φοιτητές :???:
antreaslam Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Snoob ,εφόσον θέλουμε να δεχτούμε τις ευρωπαικές επιταγές, κ εφόσον το πρόβλημα υπάρχει από το 89, άρα,από το 89 μέχρι σήμερα,πρέπει επίσης,να αναγνωριστούν τα πτυχία των τει ως bachelor,κ των αει,ως master,σωστά? Το κράτος ,μπορεί να αυξήσει αντίστοιχα τους μισθούς τόσο μεγάλου % υπαλλήλων του? Κ οι ιδιώτες,κ ειδικα ο ΣΕΒ, πιστεύετε ότι υπάρχει 1% να το δεχτούν? Κ όσοι από τους συμφωνούντες σήμερα με την κυβέρνηση,ΔΕΝ πάρουν τελικά αυτό που τους αξίζει(ακόμα κ μισθολογικά πια), θα αντιδράσουν? Physics_Rulez Οκ, πες πως το "έκανες κατάληψη" πήγαινε στους ομοϊδεάτες σου ώστε με κατέταξες κιόλας σε ομάδα,κ έχω κ ομοϊδεάτες!!!!thanks! Εγώ δεν έκανα κατάληψη αγαπητέ παραπληροφορώντας σκόπιμα προφανώς τους φοιτητές Μάλιστα! Οπότε,σε αυτή τη συζήτηση,εσύ δε συμμετείχες καν ε? Το μόνο σου μέλημα,ήταν να ανοίξουν τα πανεπιστήμια? (επίσης,καμία κατάληψη δεν έγινε εξαιτίας του ...15αυγουστου,απλα ήταν μια ακόμα σπίθα )!
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Ποιο σκόπο της ελληνικής πολιτείας εξυπηρετεί η χωρίς σχεδιασμό και συγκεκριμένο προσανατολισμό νομοθέτηση μη κρατικών και μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων 3βάθμιας εκπαίδευσης; Η Ελληνική Πολιτεία, ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν υφίσταται στο κενό. Με άλλα λόγια, αποτελεί μέρος του κόσμου και ειδικότερα μέλος διεθνών οργανισμών. Μία εξ αυτών είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση. Από τη συμμετοχή της σε αυτή, η χώρα μας έχει κάποια ωφέλη (λ.χ. η αναγνώριση των πτυχίων μας σε χώρες της Ε.Ε. επιτρέπουν σε συμπατριώτες μας να εργάζονται ελεύθερα εκεί). Ταυτόχρονα, έχει και υποχρεώσεις (λ.χ. να αναγνωρίζει τα πτυχία πολιτών της Ε.Ε. που αποκτήθηκαν σε κάποια από τις χώρες-μέλη). Οι σχέσεις αυτές, λοιπόν, δεν είναι μονόδρομος. Με τη συζητούμενη αναθεώρηση του άρθρου 16, η χώρα μας επιχειρεί να εναρμονιστεί με τα πλαίσια στα οποία έχει συμφωνήσει από επταετίας. Ας μη ξεχνάμε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ήδη μας έχει οδηγήσει ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για το θέμα αυτό. Αυτά, ως προς το γιατί γίνεται η αναθεώρηση. Κατά τα λοιπά, θεωρείς δεδομένο στο ερώτημά σου ότι η νομοθέτηση ΙΠ θα γίνει "χωρίς σχεδιασμό" και χωρίς "συγκεκριμένο προσανατολισμό". Πέραν των δηλώσεων της ίδιας της υπουργού παιδείας (δες προηγούμενη παραπομπή) και των θέσεων του προέδρου του ΕΣΥΠ (δύο σχετικές παραπομπές, το παλαιότερο άρθρο έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον κατ' εμέ) δεν μπορώ να προσθέσω κάτι άλλο για να σε πείσω. Ούτε είναι αυτός ο σκοπός μου, άλλωστε. Απόψεις ανταλλάσουμε, όσο πιο τεκμηριωμένα μπορούμε.
Physics_Rulez Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 ώστε με κατέταξες κιόλας σε ομάδα,κ έχω κ ομοϊδεάτες!!!!thanks! Φυσικά και έχεις ομοϊδεάτες. Δεν κατάλαβα τον προβληματισμό σου. Μόνο εσύ υποστήριζες την κατάληψη; Μάλιστα! Οπότε,σε αυτή τη συζήτηση,εσύ δε συμμετείχες καν ε? Το μόνο σου μέλημα,ήταν να ανοίξουν τα πανεπιστήμια? (επίσης,καμία κατάληψη δεν έγινε εξαιτίας του ...15αυγουστου,απλα ήταν μια ακόμα σπίθα )! Δεν ήταν το μόνο μου μέλημα, αλλά ήταν. Το ζήτημα του 15αύγουστου ήταν βασικό επιχείρημα προς τρομοκρατία μέσα στις συνελεύσεις.
bandito Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δεν έχει νόημα να μπούμε σε έναν κύκλο εκτός θέματος συζήτησης μετά από 70 ενδιαφέρουσες σελίδες, για αυτό το λόγο θέτω ένα σχετικό αναπάντητο ερώτημα προς τους υποστηρικτές της εδώ και τώρα δημιουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων: Ποιο σκόπο της ελληνικής πολιτείας εξυπηρετεί η χωρίς σχεδιασμό και συγκεκριμένο προσανατολισμό νομοθέτηση μη κρατικών και μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων 3βάθμιας εκπαίδευσης; (Επισήμανση: ρωτώ για το σύνολο και όχι για το άτομο) Στα γρήγορα: * Να μην φευγει ενα σκασμός ευρώ στην Αγγλια, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ιταλία. * Δημιουργία θέσεων εργασίας. Και φυσικά κανεις δήλωση και οχι ερώτηση. Γιατί το "χωρίς σχεδιασμό και συγκεκριμένο προσανατολισμό" είναι αυθαίρετο και δεν στηρίζεται πουθενά. Κατα δεύτερον λόγο, όπως έγραψε 500 φορές ο Snoob , ή κλείνεις ολα τα ιδιωτικά σε όλες τις βαθμίδες ή τα επιτρέπεις. Αλλιώς το να λες "Επιτρεπω την δημιουργία συνεργείων αυτοκινήτων άλλα οχι πράσινων αυτοκινήτων", επειδή σου κατέβηκε ή επειδή το πράσινο δεν ειναι το αγαπημένο μας χρώμα, δεν γίνεται. Επίσης, ρωτάω ο άνθρωπος 1000 φορές πιο πανω τι απο τα παρακάτω ισχύει Τα ΙΠ θα είναι για κλάμματα, με επίπεδο σπουδών της πλάκας. Τα ΙΠ θα παίρνουν τους καλύτερους, θα έχουν πολλά κονδύλια, και θα παίρνουν όλη την έρευνα. Και λέω. Όπως είχα πει και παλια και το έκαναν όλοι γαργάρα. Πότε εγίνε κατάληψη για τα καρναβάλια μαθηματα που τα περνάς με μια ημέρα διάβασμα; Πότε έγινε νταβαντούρι για τα μαθήματα που γράφεις αντιγραφή αβέρτα και τα περνάνε όλοι για πλάκα; (έχω πολλά μαθηματα να αναφέρω και απο την δήθεν τοπ σχολή της χώρας στο πολυτεχνειο) Πότε έφαγε ξύλο καθηγητής γιατί αντι να διορθώνει τα γραπτά μόνος του τα δίνει στους βοηθούς του, και αντί για πραγματικές ασκήσεις βάζει καθε χρόνο τα ίδια (που τυχαία κυκλοφορούν σε φυλλάδια. Πότε κλείσαμε σχολή για να βγεί το τάδε παρωχημένο μάθημα (αλλά απιστευτα γελοίο να παρεις 9άρι), και να μπεί κάποιο άλλο στην θέση του; Πότε ζητήσαμε να σταματήσει η αντιγραφή στα αμφιθέατρα; Μην προσπαθείτε να με πείσετε οτι σας καίει το θέμα της παιδείας. Αν σας έκαιγε θα τα κάνατε όλα και προς τις δυο πλευρές. Και αν σας έκαιγε, πρώτα θα βλέπατε τα του οίκου μας και μετά των άλλων. Πριν φτάσουμε να πούμε για τα ιδιωτικά που "θα" χαρίζουν πτυχία (συμπέρασμα απο την γκλάβα μας), ας πουμε για τα ελληνικά τμήματα.
FilipposMD Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Πωρωμένος δεν είμαι για τίποτα,απλά εμμένω στις απόψεις μου μέχρι να αποδειχθεί ότι έχω άδικο antreaslam, θα πιαστώ από αυτήν σου την κουβέντα, για να πω κάτι. Το τμήμα της κοινωνίας (το θέτω έτσι γενικά) που αντιτίθεται σχεδόν στο σύνολο των αλλαγών που προωθούνται τα τελευταία χρόνια στα εκπαιδευτικά ζητήματα, εκφράζει συχνά αυτήν την άποψη. Ότι δηλαδή, πρέπει να αποδειχθεί ότι έχουν άδικο στις ανησυχίες τους, για να υποχωρήσουν. Προσωπικά, πάντως, το βλέπω από άλλη οπτική. Οι αλλαγές αυτές, όπως η λειτουργία των ΙΑΕΙ, δεν είναι ελληνικές καινοτομίες. Έχουν εφαρμοστεί και αλλού με επιτυχία, γι' αυτό, εξάλλου και μπαίνουμε στον κόπο να σκεφτούμε την εφαρμογή τους και εδώ. Περιμένω λοιπόν να αποδείξουν οι αρνητές των αλλαγών ότι στην Ελλάδα αυτό το πετυχημένο σύστημα θα αποτύχει ή ότι ο προηγμένος δυτικός κόσμος κάνει όλος λάθος που το εφαρμόζει. Είναι πρακτικά αδύνατον να απαντηθούν τα ερωτήματα που θέτετε, όπως "και ποιος μου λέει ότι κάποια λαμόγια δε θα πληρώσουν για τα πτυχία;" ή "και ποιος μου λέει ότι το Harvard θα ανοίξει στην Ελλάδα;". Οι απαντήσεις για το μέλλον είναι πάντα πιθανολογικές. Αν αντιστρέψω την ερώτηση, "ποιος μου λέει ότι αύριο η κυβέρνηση δε θα μειώσει 90% τις θέσεις στα πανεπιστήμια κι επειδή δε θα υπάρχουν ιδιωτικά, θα μείνουμε χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση;". Μπορεί κανείς να με βεβαιώσει 100% γι' αυτό; Κανείς! Οι αποφάσεις λαμβάνονται πάντα με εκτίμηση των πιθανοτήτων. Όταν λοιπόν η στάση είναι τέτοια που αποκλείει κάθε αλλαγή, δεν μπορώ να πεισθώ ότι γίνεται με γνώμονα το καλό της κοινωνίας ή, έστω, ότι έχει τον στοιχειώδη ρεαλισμό που απαιτείται για να ληφθεί σοβαρά υπόψη. Στο θέμα του λαού τώρα. Συμφωνώ απολύτως ότι, σε μεγάλο ποσοστό, λειτουργεί με τελείως λάθος κίνητρα και κριτήρια. Όπως είπε και ο Τσώρτσιλ, "το καλύτερο επιχείρημα κατά της δημοκρατίας είναι 10 λεπτών συζήτηση με τον μέσο ψηφοφόρο". Αυτά είναι γνωστά μειονεκτήματα της δημοκρατίας, αλλά είναι το καλύτερο πολίτευμα που έχουμε σκεφτεί, τι να γίνει τώρα; Η δική σου πρόταση ποια είναι; Να αποφασίσει ένα τμήμα του λαού μόνο, εξ ονόματος του; Και ποιο θα είναι το τμήμα αυτό; Οι φοιτητές; Οι άριστοι φοιτητές; Των ΑΕΙ ή μόνο των ΤΕΙ; Μήπως οι καθηγητές; Οι βουλευτές; Δε βγαίνει άκρη, άρα, είτε μας αρέσει είτε όχι, μπορούμε να προσπαθήσουμε να "διαφωτίσουμε" τους ψηφοφόρους, αλλά όχι να ακυρώσουμε τις επιλογές τους. Αν εσύ θεωρείς ότι δικαιούσαι να καταλάβεις τις σχολές, τη Βουλή ή να κλείσεις τους δρόμους για να σώσεις τον καημένο τον λαό που ψήφισε, με συντριπτική πλειοψηφία (από όσους μπήκαν στον κόπο να ψηφίσουν πάντα) τα κόμματα που είναι υπέρ των ΑΕΙ, ρέπεις επικίνδυνα προς απόψεις, που έχουν ταυτιστεί με ολοκληρωτικά καθεστώτα. Δεν το λέω προσωπικά για σένα, καταλαβαίνεις. Τέλος, η αλήθεια είναι ότι λίγους καλούς ξέρω, που δεν αφοσιώθηκαν στην επιστήμη τους. Βέβαια, ο βαθμός της αφοσίωσης που εννοεί ο καθένας μπορεί να είναι διαφορετικός και επίσης αναφέρομαι κυρίως σε γιατρούς, που είναι και λίγο ειδική περίπτωση. Επομένως, είναι μια μεγάλη συζήτηση. Σε γενικές γραμμές, όμως, πιστεύω ότι ανετότατα μπορεί κάποιος να ζήσει την φοιτητική του ζωή, ακόμα κι αν πηγαίνει κάθε μέρα 4-5 ώρες στο πανεπιστήμιο και διαβάζει και 1-2 ώρες στο σπίτι του, δεν είναι δα και τόσο κουραστικό. Έχει τόσους μήνες διακοπές κάθε χρόνο για να γυρίσει όλη τη γη. Η κριτική που γίνεται για τους καφέδες και το τάβλι, αναφέρεται στο "κοπροσκύλιασμα" που όλοι ξέρουμε και που, στην τελική, δε νομίζω ότι βοηθάει και κανέναν να γίνει πιο ολοκληρωμένος άνθρωπος. Από την προσωπική μου εμπειρία, μάλιστα, θα έλεγα ότι όσοι τρώνε ώρες στις θεατρικές, κινηματογραφικές κ.ά. ομάδες είναι συνήθως και καλοί φοιτητές, που τα προλαβαίνουν όλα.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Snoob ,εφόσον θέλουμε να δεχτούμε τις ευρωπαικές επιταγές, κ εφόσον το πρόβλημα υπάρχει από το 89, άρα,από το 89 μέχρι σήμερα,πρέπει επίσης,να αναγνωριστούν τα πτυχία των τει ως bachelor,κ των αει,ως master,σωστά?Το κράτος ,μπορεί να αυξήσει αντίστοιχα τους μισθούς τόσο μεγάλου % υπαλλήλων του? Κ οι ιδιώτες,κ ειδικα ο ΣΕΒ, πιστεύετε ότι υπάρχει 1% να το δεχτούν? Δεν είναι "Ευρωπαϊκές επιταγές" είναι συμπεφωνημένα με τη συμμετοχή μας από τα οποία συμπεφωνημένα ήδη οι πολίτες της χώρας ωφελούνται (σου το λέω γιατί έχω δουλέψει στο εξωτερικό). Δε γνωρίζω τι ακριβώς θα γίνει με τα πτυχία. Η Γιαννάκου, στη συνέντευξη που ανέφερα και link υπάρχει σε προηγούμενο μήνυμα, δηλώνει ότι τα ξένα πτυχία θα έχουν στην Ε.Ε. την ισχύ που έχουν στη χώρα κτήσης τους. Δηλαδή, αν η σχολή μου θεωρεί ότι χρειάζονται 4 χρόνια για να γίνω καθηγητής Αγγλικών ενώ στη Βρετανία χρειάζονται 3, αυτό σημαίνει ότι το πτυχίο μου στη Βρετανία έχει ισχύ bachelor . Το επιπλέον έτος δε μεταφράζεται σε μάστερ. Ομοίως, αν στη Γαλλία θέλεις τρία χρόνια για να γίνεις δάσκαλος, και εδώ θέλεις τέσσερα, ερχόμενος ο Μεσιέ Φρανσουά να δουλέψει εδώ δε θα μπορεί το Ελληνικό κράτος να του πει ότι "χρωστάει ένα χρόνο" (όπως του λέει τώρα και μας σέρνουν στα δικαστήρια). Ας πούμε, όμως, ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα. Άποψή μου είναι ότι το ενδεχόμενο επιβάρρυνσης του κρατικού προϋπολογισμού επ' ουδενί δε δικαιολογεί τη συνέχιση μίας αδιέξοδης πολιτικής που μας εκθέτει έναντι των εταίρων μας και στρέφει εναντίον της χώρας χιλιάδες Έλληνες πολίτες που έχουν φοιτήσει στο εξωτερικό. Το πρόβλημα δε λύνεται κλείνοντας τα μάτια από το φόβο μήπως χρειαστεί το κράτος να πληρώσει παραπάνω. Ο ΣΕΒ και ο ιδιωτικός τομέας γενικότερα, ήδη γράφει στα παλιά του παπούτσια το ΔΙΚΑΤΣΑ και τις εισηγήσεις του. Πάντως, επαναλαμβάνω, ο φόβος ότι θα "ζοριστεί" το κράτος ή ο ΣΕΒ δεν αποτελεί λόγο να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση.
bandito Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Συγγνώμη,έχεις πάρει χαμπάρι ότι εδώ μέσα,υπάρχει πολύ μεγάλο % που μιλάει ΑΤΟΜΙΚΑ κ μόνο,κ που σε μεγάλο % αντιπροσωπεύετε από όλες αυτές τις σκέψεις που σου είπα?Πόσες φορές πιο πίσω,δε διαβάσαμε,ΔΕ με ενδιαφέρει τι θα γίνει,αρκεί να σταματήσουν οι πορείες,ή να μη χάσω την εξεταστική μου,ή να μπορέσω να πάω στη δουλειά μου,ή να μου δώσει την ευκαίρια που έχασα να σπουδάσω,ή ή ή ... Θα αναφέρεσαι στον νωντα και δεν ξέρω αν εχει καμία σημασία για την συζήτηση. Παρ'ολα αυτά, ο καθένας μας έχει προσωπικές ευθύνες και δικαίωματα. Κ πραγματικά,αν δε βλέπεις ότι πάμε ευθεία προς αυτήν την νοοτροπία,τότε δε φταίω εγώ... Μπορεί να μην είναι ακόμα στις 7 ξένες γλώσσες,αλλά πολλοί είναι αυτοί που κράζουν,γιατί οι νέοι ΤΟΛΜΟΥΝ να παίζουν τάβλι,να πίνουν καφέ , να γκομενίζουν κ άλλα τέτοια φαιδρά...Ενώ πρέπει νυχτα-μέρα,να δουλεύουν...Ακούς εκεί,που τολμούν να θέλουν και ζωές! Δεν θα απολογηθώ εγω για αυτούς. Εγώ παντως την ζωή μου την ζω κανονικά. Όταν γουστάρω να δουλεψω 100 ώρες το κάνω (και δεν νομιζω να ενοχλώ κανένα), και οταν γουστάρω να παιξω τάβλι το κανω. κ από που ως που κρίνεις ότι ο δικός "κόσμος" είναι ο καλύτερος? (παρεπιπτόντως, να σου πω ότι δυστυχώς έχω συναντήσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ περιπτώσεις σαν αυτές που προ-ανεφερα,και ότι αν κάποιος προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις,είσαι εσύ με το ατυχέστατο παράδειγμα του στοιχήματος σε ευρώ)! Δεν είναι καλύτερος. Αυτός είναι. Αν δεν σου αρέσει να σου βρώ εναν άλλον. κ στον δικό μου έτσι είναι,κ εγώ βρίζω επίσης για την αντι-παραγωγικότητά τους που την πληρώνω εγώ,κ με ταλαιπωρεί κιόλας! (Ερώτηση χωρίς καμία δόση ειρωνίας...Μόνο 700κ είναι?περίμενα πάνω από 1.000.000)! Επίσης,ρωτάω,αν στον δικό σου κόσμο,ξέρεις πολλές επιχειρήσεις που να σέβονται το 8ώρο,το 5ημερο,να πληρώνουν όλα τα επιδόματα,να πληρώνουν τις υπερωρίες.... Ναι. Μην μπουμε παλι στην ίδια συζήτηση. Ξέρω και υπαλλήλους που περίμενουν να αδειασει το γραφείο για να πιάσουν την πάρλα στο τηλέφωνο. Θα ήταν ωραίο να μπορούσα να χωρίσω τον κοσμο σε καλούς και κακούς, και να πορεύομαι. παπαγαλίζω τι???? δημιουργώ εντυπώσεις ΓΙΑΤΙ? Η εντύπωση που παιρνει κάποιος οταν διαβάζει οτι προσπάθησε να το περάσει 15άυγουστο ποια είναι ; Οτι είναι κατι κακο και σατανικο για αυτό και το περνάει στην ζούλα οταν ο κόσμος κάνει μπάνια. Ζήτησα συγγνώμη για την παραπληροφόρησή μου στο θέμα αυτό,και ρώτησα,αν δεν πήγε για αναθεώρηση το θέμα,τότε για ποιο λογο πήγε στη θερινή βουλή?? Θεωρίες συνωμοσίας?για πες? Ουυυυυυυυυυυυυυυυ οσες θες. Οι κακές μεγάλες εταιρίες που θέλουν χεσμένους και άσχετους υπαλλήλους (έχεις μια τεράστια λίστα, γράψε δυο τρεις) έχουν βάλει δάχτυλο για να περάσει αυτο το νομοσχέδιο. Το σχέδιο τους ειναι να παράγουν άβουλα χεσμένα ρομποτάκια .
insomniaK Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Η Ελληνική Πολιτεία, ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν υφίσταται στο κενό. Με άλλα λόγια, αποτελεί μέρος του κόσμου και ειδικότερα μέλος διεθνών οργανισμών. Μία εξ αυτών είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση. Από τη συμμετοχή της σε αυτή, η χώρα μας έχει κάποια ωφέλη (λ.χ. η αναγνώριση των πτυχίων μας σε χώρες της Ε.Ε. επιτρέπουν σε συμπατριώτες μας να εργάζονται ελεύθερα εκεί). Ταυτόχρονα, έχει και υποχρεώσεις (λ.χ. να αναγνωρίζει τα πτυχία πολιτών της Ε.Ε. που αποκτήθηκαν σε κάποια από τις χώρες-μέλη). Οι σχέσεις αυτές, λοιπόν, δεν είναι μονόδρομος. Με τη συζητούμενη αναθεώρηση του άρθρου 16, η χώρα μας επιχειρεί να εναρμονιστεί με τα πλαίσια στα οποία έχει συμφωνήσει από επταετίας. Ας μη ξεχνάμε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ήδη μας έχει οδηγήσει ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για το θέμα αυτό. Αυτά, ως προς το γιατί γίνεται η αναθεώρηση. Κατά τα λοιπά, θεωρείς δεδομένο στο ερώτημά σου ότι η νομοθέτηση ΙΠ θα γίνει "χωρίς σχεδιασμό" και χωρίς "συγκεκριμένο προσανατολισμό". Πέραν των δηλώσεων της ίδιας της υπουργού παιδείας (δες προηγούμενη παραπομπή) και των θέσεων του προέδρου του ΕΣΥΠ (δύο σχετικές παραπομπές, το παλαιότερο άρθρο έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον κατ' εμέ) δεν μπορώ να προσθέσω κάτι άλλο για να σε πείσω. Ούτε είναι αυτός ο σκοπός μου, άλλωστε. Απόψεις ανταλλάσουμε, όσο πιο τεκμηριωμένα μπορούμε. Στα γρήγορα: * Να μην φευγει ενα σκασμός ευρώ στην Αγγλια, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ιταλία. * Δημιουργία θέσεων εργασίας. Και φυσικά κανεις δήλωση και οχι ερώτηση. Γιατί το "χωρίς σχεδιασμό και συγκεκριμένο προσανατολισμό" είναι αυθαίρετο και δεν στηρίζεται πουθενά. Κατα δεύτερον λόγο, όπως έγραψε 500 φορές ο Snoob , ή κλείνεις ολα τα ιδιωτικά σε όλες τις βαθμίδες ή τα επιτρέπεις. Αλλιώς το να λες "Επιτρεπω την δημιουργία συνεργείων αυτοκινήτων άλλα οχι πράσινων αυτοκινήτων", επειδή σου κατέβηκε ή επειδή το πράσινο δεν ειναι το αγαπημένο μας χρώμα, δεν γίνεται. Επίσης, ρωτάω ο άνθρωπος 1000 φορές πιο πανω τι απο τα παρακάτω ισχύει Τα ΙΠ θα είναι για κλάμματα, με επίπεδο σπουδών της πλάκας. Τα ΙΠ θα παίρνουν τους καλύτερους, θα έχουν πολλά κονδύλια, και θα παίρνουν όλη την έρευνα. Και λέω. Όπως είχα πει και παλια και το έκαναν όλοι γαργάρα. Πότε εγίνε κατάληψη για τα καρναβάλια μαθηματα που τα περνάς με μια ημέρα διάβασμα; Πότε έγινε νταβαντούρι για τα μαθήματα που γράφεις αντιγραφή αβέρτα και τα περνάνε όλοι για πλάκα; (έχω πολλά μαθηματα να αναφέρω και απο την δήθεν τοπ σχολή της χώρας στο πολυτεχνειο) Πότε έφαγε ξύλο καθηγητής γιατί αντι να διορθώνει τα γραπτά μόνος του τα δίνει στους βοηθούς του, και αντί για πραγματικές ασκήσεις βάζει καθε χρόνο τα ίδια (που τυχαία κυκλοφορούν σε φυλλάδια. Πότε κλείσαμε σχολή για να βγεί το τάδε παρωχημένο μάθημα (αλλά απιστευτα γελοίο να παρεις 9άρι), και να μπεί κάποιο άλλο στην θέση του; Πότε ζητήσαμε να σταματήσει η αντιγραφή στα αμφιθέατρα; Μην προσπαθείτε να με πείσετε οτι σας καίει το θέμα της παιδείας. Αν σας έκαιγε θα τα κάνατε όλα και προς τις δυο πλευρές. Και αν σας έκαιγε, πρώτα θα βλέπατε τα του οίκου μας και μετά των άλλων. Πριν φτάσουμε να πούμε για τα ιδιωτικά που "θα" χαρίζουν πτυχία (συμπέρασμα απο την γκλάβα μας), ας πουμε για τα ελληνικά τμήματα. Τώρα που υπάρχει μία βάση όχι αοριστολογίας ας δούμε τι γίνεται... Το επιχείρημα ότι ανήκουμε στην ΕΕ και έχουμε υποχρεώσεις θα ευστάθούσε αν ξέραμε και τα διακιώματα μας. Η νομοθέτηση των ΙΠ προκύπτει διαδοχικά από τις 3 συνθήκες που είδε έχουν αναφερθεί. Αυτό που δεν αναφέρεται είναι ότι στη διαμόρφωση αυτών των 3 Συνθηκών έχουν λόγο όλοι οι ενδιαφερόμενοι φορείς. Δυστυχώς, οι φορείς της Ελλάδας δε συμμετείχαν σε καμία από τις συσκέψεις που έγιναν, γνωρίζω τουλάχιστον 7. Σε αυτές τις συσκέψεις οι αποφάσεις πρέπει να είναι ομόφωνες. Την πλήρη ευθύνη τη φέρουν οι υφυπουργοί ευρωπαϊκών υποθέσεων και κατ' επέκταση οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, που δε φρόντισαν να ενημερώσουν τους πολίτες για τα δικαιώματα τους ως μέλη της ευρωπαϊκής ένωσης. Επομένως μη το θέτουμε ως καταναγκασμό απο την κακιά ΕΕ αλλά ως μαλακία των ελληνικών κυβερνήσεων (εδώ πάει το καθένας έχει τη διοίκηση που του αρμόζει). Ωστόσο εμένα ως πολίτη δε μου αρκεί ως αιτιολόγηση, δεν κατανοώ πως μετά την επόμενη ημέρα της αναθεώρησης θα βελτιωθεί η ζωή μου ή το μέλλον του παιδιού μου. Υπάρχουν επιχειρήματα που είναι λογικά για τη δημιουργία και για αυτό άλλωστε συμφωνώ, αλλά η ουρανοκατέβατη αλλαγή με βρίσκει αντίθετο. Σχετικά με το Βερεμή, επίτρεψε μου να εκλάβω τις απόψεις ως ακόμα ενός καθηγητή Πανεπιστημίου, αυτό το "συμβούλιο των σοφών" είναι θεσμοθετημένη παραποντιά σε νύχτας με συννεφιά, ο αντίλογος για αυτά που αναφέρει στο άρθρο του Κώστα Ζώρα αντιπρύτανη του Παν. Αιγαίου στη σημερινή ελευθεροτυπία. Στα επιχειρήματα του Bandito, εδώ πια έχουμε διαχωρισμό της ευρωπαϊκής πορείας της χώρας και ανάδειξη της γνωστής εσωστρέφειας. Ψάχνω εδώ και άρκετή ώρα να βρω μία οικονομική ανάλυση από το εργαστήριο ευρωαπαϊκής οικονομίας του ΟΠΑ αν δεν κάνω λάθος που αποδεικνύει το μύθευμα του συναλλάγματος που φεύγει από την Ελλάδα και το συγκρίνει με το συνάλλαγμα αγαθών που εισάγουμε και πόσο μικρό είναι. Όσο για τη δημιουργία θέσεων εργασίας, ακριβώς αυτό ζητάω. Ποιες είναι οι ανάγκες της ελληνικής πολιτείας σε πτυχιούχους; Και σε ποιους τομείς; Ποιοι είναι φορείς που δεν καλύπτονται από το επίπεδο σπουδώς των ΔΠ και τι ζητούν παραπάνω; Ποιοι φορείς έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για δημιουργία ΙΠ που έρχονται να καλύψουν αυτές τις ανάγκες; Το ελληνικό κράτος (ο μοναδικός φορέας λήψης αποφάσεων σχετικά με την παιδεία) αδυνατεί να ελενξει αυτά που χρηματοδοτεί το ίδιο (και πολύ σωστά αναφέρει ο Βandito εδώ και σε προηγούμενα ποστ του*), με ποιους μηχανισμούς θα προασπισει τους πολίτες του από μία εταιρεία που λογικά ο στόχος της θα είναι το κέρδος; Για αυτούς τους λόγους διατηρώ τις επιφυλάξεις μου αν και δηλώνω θετικός απέναντι στην ίδρυση μη κρατικών και μη κερδοσκοπίκων ιδρυμάτων 3βάθμιας εκπαίδευσης. ΥΓ Μην το πάμε σε προσωπικό επίπεδο, διότι σχεδόν κανένας μας δε γνωρίζει αν οι υπόλοιποι έχουν προσφέρει ή όχι το οτιδήποτε σε αυτήν την πολιτεία. *Οι κανόνες λειτουργίας ορίζονται από νόμο πλαίσιο κι όχι από το σύνταγμα και το συμπέρασμα προηγούμενης συζήτησης είναι η αλλαγή του συγκεκριμενου νόμου
omnislash Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Ασ δούμε τι λένε και κάτι "τεμπελχανάδες φοιτητές" από το πανεπίστημιο αιγαίου ένα από τα ιδρύματα όπου σχεδόν όλοι οι φοιτητές είναι "εσωτερικοί μετανάστες ".Με bold τα πιο σημαντικά Ως γνωστό το Σύνταγμα κάθε χώρας είναι ανώτερο από κάθε νόμο και επιταγή που προέρχεται από την Ε.Ε. Μέχρι σήμερα το Σύνταγμά μας δεν επιτρέπει την ίδρυση μη κρατικών-ιδιωτικών πανεπιστημίων. Με την αναθεώρηση όμως που θέλουν να προωθήσουν αυτή η απαγόρευση θα αρθεί. Με την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων, όχι μόνο από φορείς δημοσίου δικαίου (π.χ. δήμοι) αλλά και ιδιώτες, θα εισαχθούν ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια στα πανεπιστήμια της χώρας. Έτσι, η παιδεία θα αποτελεί μια υπηρεσία-εμπόρευμα, που θα μπορεί να πουλιέται στο πλαίσιο ενός ανταγωνισμού με σκοπό το κέρδος. Οι αλλαγές αυτές έχουν έντονο ταξικό χαρακτήρα, αφού οι έχοντες θα μπορούν να πληρώνουν και να απολαμβάνουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, ενώ οι πολλοί θα αρκούνται σε υποβαθμισμένες σπουδές. Τα επιχειρήματα που προτάσσουν οι υποστηρικτές της αναθεώρησης αφορούν τη μείωση της φοιτητικής μετανάστευσης και την αύξηση της ποιότητας σπουδών των δημόσιων πανεπιστημίων μέσω του ανταγωνισμού με τα ιδιωτικά. Στο παρελθόν οι νέοι μετανάστευαν για να σπουδάσουν γιατί δεν υπήρχαν αρκετά ελληνικά πανεπιστήμια και θέσεις σε αυτά. Σήμερα μεταναστεύουν επειδή δεν κατάφεραν να εισαχθούν στις σχολές που τους ενδιέφεραν. Το πρόβλημα γίνεται εντονότερο σήμερα με τη καθιέρωση της βάσης του «10». Η φοιτητική μετανάστευση συγκεντρώνεται κυρίως σε σχολές πολυτεχνικές και ιατρικές. Ποιο όμως "μη κρατικό" ιδιωτικό AEI θα διαθέσει εκατομμύρια ευρώ για δημιουργία τέτοιων σχολών στην Ελλάδα; Οι μόνες σχολές που θα μπορούσαν να ιδρυθούν είναι οι θεωρητικο-οικονομικές που δεν έχουν εργαστήρια και δεν απαιτούν μεγάλη υλική υποδομή. Ακόμα, ποιος δήμαρχος (που δεν μπορεί καν να συντηρήσει κάποια σχολικά κτίρια ή να μαζέψει τα σκουπίδια) θα μπει στην οικονομική περιπέτεια να ιδρύσει και να λειτουργήσει ένα πανεπιστήμιο; Επίσης, αποτελεί μύθο το επιχείρημα ότι η φοίτηση στο εξωτερικό είναι δαπανηρή για τις οικογένειες και θα μειωθεί με την ίδρυση αυτών των πανεπιστημίων στην Ελλάδα, αφού θα έχουν δίδακτρα ισάξια με του εξωτερικού. Αλήθεια, θεσμικά οι μέλλοντες φοιτητές αυτών των πανεπιστημίων δεν θα επιλέγονται βάσει τού πανελληνίου συστήματος Εισαγωγικών Εξετάσεων; Ποια θα είναι αυτά τα ακαδημαϊκά κριτήρια που θα θεσπιστούν για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και πόσο αξιοκρατικός θα είναι ο έλεγχος που θα ασκείται από τη μεριά του κράτους; Το άλλο επιχείρημα, δηλαδή ότι η αύξηση του ανταγωνισμού μεταξύ των πανεπιστημίων θα βελτιώσει την ποιότητά και του δημόσιου πανεπιστήμιου, απλά μοιάζει ως μία ουτοπία. Ήδη πολλά ελληνικά πανεπιστήμια ανταγωνίζονται μεταξύ τους (βλ. σχολές με το ίδιο γνωστικό αντικείμενο) αλλά και με πανεπιστήμια του εξωτερικού. Με την πιθανή ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων όμως το κέντρο ενδιαφέροντος της πολιτείας θα φύγει από τα δημόσια και θα μεταφερθεί σ' αυτά, με αποτέλεσμα τη χειροτέρευση της χρηματοδότησης του δημόσιου Πανεπιστημίου. Τα δημόσια, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στην ανταγωνιστική τάση, θα αυξήσουν την εντατικοποίηση τους και την πίεση στους φοιτητές. Αυτό θα μειώσει ακόμα περισσότερο τον ελεύθερο χρόνο μας.(ναι ξέχασα οι φοιτητές δεν έχουν ελεύθερο χρόνο πρέπι να διαβάζουν 24,7 Αντί να αυξηθεί η χρηματοδότηση των δημόσιων πανεπιστημίων (η Ελλάδα είναι τελευταία στην κατάταξη χρηματοδότησης για την παιδεία στην Ε.Ε.) θέλουνε να απαλλαχθούν από αυτή την «υποχρέωση» και να μετατοπίσουνε το κέντρο βάρους της εκπαίδευσης στον ιδιωτικό τομέα. Δε χρειάζεται η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων για να βελτιωθεί η εκπαίδευση στη χώρα μας. Άλλωστε, γνωστό είναι το παράδειγμα της Φιλανδίας και άλλων χωρών, όπου δεν υπάρχει κανένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο και η παιδεία βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο και στην χρηματοδότηση αλλά και σε προτεραιότητα κοινωνική. αι μορέ φινλανδοί αυτοί είναι εσκιμώοι και κάτι οπτικές ίνες ξέρουν να κάνουν.συγκρίνονται αυτοί μπροστά στο Βερεμή; Έτσι λοιπόν, τα μόνα ιδιωτικά πανεπιστήμια που μπορεί να ιδρυθούν στην Ελλάδα είναι τα γνωστά χαμηλότατης στάθμης παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων. Αυτοί που θα επωφεληθούν είναι τα διάφορα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών, ΙΕΚ, Κολλέγια που συνεργάζονται με πανεπιστήμια του εξωτερικού. Η νομιμοποίηση τους θα έχει ως συνέπεια την αναγνώριση χιλιάδων πτυχιούχων που προέρχονται από αυτά. Η φιλοσοφία άλλωστε που καλλιεργούν στους σπουδαστές τους είναι ότι βρίσκονται σε πανεπιστήμιο. Ρωτήστε κάποιο φίλο σας από την ΑΚΤΟ ή τη ΒΑΚΑΛΟ (τα πλέον ανταγωνιστικά ιδρύματα με το δικό μας Τμήμα) σε τι ίδρυμα σπουδάζουν. Θα ήθελαν να σπουδάζουν σε πανεπιστήμιο! Το κάθε ΙΕΚ, ΚΕΚ και κολέγιο επιζητά την αναθεώρηση. Άλλωστε σε αυτά τα ιδρύματα ωθούνται οι χιλιάδες απόφοιτοι που αποκλείονται από την τριτοβάθμια εκπαίδευση με τη θέσπιση της βάσης του «10». «Δεν είναι τυχαίο ότι το Σύνταγμα της χώρας, ενώ απαγορεύει την ίδρυση ιδιωτικών AEI, δεν αναφέρει τίποτε για τη δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ο Έλληνας πολίτης πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι AEI δεν σημαίνει απλά εκπαιδευτικό ίδρυμα, αλλά χώρος όπου η γνώση παράγεται και μεταδίδεται. Σημαίνει συνύπαρξη έρευνας και διδασκαλίας. Και γεννιέται εύλογα το ερώτημα, ποιο "μη κρατικό" (σαφώς ιδιωτικό, αν όχι τώρα, έστω και μετά το 2010 που θα καταστεί δυνατή η νέα αναθεώρηση του Συντάγματος) θα επενδύσει σε έρευνα που πιθανώς να αποδίδει σε αξίες και όχι σε κέρδη, σε έρευνα που θα αποδίδει μακρόχρονα και όχι άμεσα; Και αν όχι, μήπως τότε τα AEI της χώρας μετατραπούν σε απλά εκπαιδευτήρια που θα παράγουν κατόχους πτυχίων και όχι επιστήμονες;»… τάδε έφη ένας Έλληνας καθηγητής πανεπιστημίου και εμείς γιατί να διαφωνήσουμε; Στόχος αυτών των πολιτικών είναι ο μετασχηματισμός των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων σε επιχειρήσεις παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών, η μετάλλαξη της γνώσης από ελεύθερο δημόσιο αγαθό σε εμπορικό προϊόν και η μετατροπή της μόρφωσης από συλλογικό δικαίωμα σε αγαθό για λίγους. Σήμερα φυσικά και δεν μπορεί να υποστηρίξει κανείς ότι η σημερινή εκπαίδευση είναι πραγματικά δημόσια και δωρεάν αφού δεν υπάρχουν παροχές μέριμνας (σίτιση – στέγαση -συγκοινωνίες) και το κόστος σπουδών και ζωής είναι πολύ υψηλό. Η παιδεία όμως αποτελεί κοινωνικό αγαθό και το δικαίωμα πρόσβασης σε όλες τις βαθμίδες της πρέπει να προσφέρεται σε όλους χωρίς καμία διάκριση. Η πολιτεία οφείλει να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις που απαιτούνται ώστε αυτό να γίνει πραγματικότητα. Εμείς οφείλουμε να αγωνιστούμε ώστε να μην επιτρέψουμε καμία αναθεώρηση του Συντάγματος που στόχο έχει να καταστρατηγήσει το μέλλον μας στην εργασία και στα εργασιακά δικαιώματα, να δώσει περαιτέρω ευκαιρίες για την καταστροφή του περιβάλλοντος. Ήδη 10 σύγκλητοι πανεπιστημίων (Αθηνών, EMΠ, Οικονομικό Αθηνών, Αριστοτέλειο Θεσσαλονίκης, Δημοκρίτειο Θράκης, Θεσσαλίας, Πατρών, Αιγαίου, Πάντειο, Κρήτης) έχουν ταχθεί ενάντια στην αναθεώρηση. ʽΉρθε η ώρα της συνέχισης του αγώνα της άνοιξης! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ - Δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλους - Αύξηση της χρηματοδότησης για την παιδεία - Διοικητική αυτοτέλεια των πανεπιστημίων - Καμία αναθεώρηση του άρθρου 16 - Κατάργηση της βάσης του «10» - Δωρεάν σίτιση –στέγαση – συγκοινωνίες – συγγράμματα( - Εξασφάλιση των εργασιακών και επαγγελματικών μας δικαιωμάτων στο ΤΕΕ - Να μη κατατεθεί ο νέος νόμος- πλαίσιο - Καμία συζήτηση για το πανεπιστημιακό άσυλο(στο μόνο που διαφωνώ αλλά δεν έιναι της παρούσης)
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δέχομαι συγχαρητήρια, ο omni δεν άντεξε μακριά μας και επανήλθε.
FilipposMD Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Κλασική περίπτωση βλάβης, που λέει κι ο Τσάκωνας. Αυτές τις αποφάσεις των συλλόγων πρέπει να τις βγάζουν φωτοτυπία. Και οι απαιτήσεις στο τέλος, είναι φανταστικές. Με λίγα λόγια είναι, δώστε λεφτά, ΟΧΙ σε οποιαδήποτε αλλαγή (νόμος πλαίσιο, άρθρο 16, βάση του 10, άσυλο) και διοικητική αυτοτέλεια. Μεγαλύτερη διοικητική αυτοτέλεια τι σημαίνει; Μήπως ότι το κράτος δε θα ελέγχει τις αποφάσεις των πανεπιστημίων; Μα αυτό ακριβώς δεν είναι που δημιουργεί τις μεγάλες ανησυχίες για τα ΙΑΕΙ; Η ανεξαρτησία τους από τον κρατικό πατερούλη, που θα τα κρατάει στον ίσιο δρόμο; Είναι να γελάει κανείς...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.