Προς το περιεχόμενο

Κατάληψη και μετά?


Melissa_virus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
Κάποια καλή ιδέα για να προκληθεί λίγος θόρυβος γύρω από το θέμα υπάρχει ρε παιδιά ; Γιατί το κόβω να περνάει η αναθεώρηση με 5 βουλευτές μέσα στην Βουλή...

 

Όχι άλλο κάρβουνο. Αναθεώρηση με πέντε βουλευτές;

 

Διαβάστε εδώ πώς και γιατί μας έχει βάλει χέρι η Ε.Ε., τι χρονικά περιθώρια υπάρχουν και τι ελπίδες έχουμε να δικαιωθούμε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

 

Για όσους βαρεθούν να διαβάσουν ή αποφεύγουν όσα δεν τους χαϊδεύουν τα αυτιά, η χώρα μας βρίσκεται ήδη υπόλογη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την άρνησή της να αναγνωρίσει πτυχία που αποκτήθηκαν εντός της Ένωσης.

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Όχι άλλο κάρβουνο. Αναθεώρηση με πέντε βουλευτές;

εδώ είσαι άδικος snoob... Αν δεν υπήρχαν έντονες αντιδράσεις απο την ακαδημαική κοινότητα,δε θα είχε συμβεί αυτό το καλοκαίρι,στο θερινό τμημα της βουλής,όπως πήγε να το περάσει η υπουργός παιδείας,το 15αυγουστο?

 

 

Για όσους βαρεθούν να διαβάσουν ή αποφεύγουν όσα δεν τους χαϊδεύουν τα αυτιά, η χώρα μας βρίσκεται ήδη υπόλογη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την άρνησή της να αναγνωρίσει πτυχία που αποκτήθηκαν εντός της Ένωσης.

 

Επειδή στις συνθήκες Μπολόνιας κ Πράγας, η Ελλάδα υπέγραψε με επιφύλαξη σε ότι αφορά τα θέματα παιδείας, δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να την "πειράξει" κανείς,τουλάχιστον μέχρι το 2008. Για όποιον ενδιαφερεται να μάθει αν αυτά είναι αλήθεια,μπορεί να απευθυνθεί στο υπουργείο παιδείας,2ο όροφο αν θυμάμαι καλά,3 γραφείο αριστερά,να παρει τις συνθήκες,να τις διαβάσει, κ να μάθει κ όλες τις υπόλοιπες πληροφορίες.

Εκεί επίσης,μπορεί να βρει κ μια εργασία της αφεντομουτσουνάρας μου για το ίδιο θέμα!!!!!

 

Ακόμα,επειδή σαββατοκύριακο δεν ποστάρω ποτέ,γύρισα σήμερα,κ είδα ΠΑΝΩ από 10 σελίδες.Τις διάβασα,κ μου έπεσαν τα μαλλια με πολλά από όσα γράφτηκαν!

δυστυχώς,λόγω δουλειάς,δε θα απαντήσω ούτε σήμερα,αλλά θέλω μια χάρη...

snoob..το να απαντάς στον omnilash,είναι σα να απαντώ στον tzoni007...

  • Super Moderators
Δημοσ.
Επειδή στις συνθήκες Μπολόνιας κ Πράγας, η Ελλάδα υπέγραψε με επιφύλαξη σε ότι αφορά τα θέματα παιδείας, δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να την "πειράξει" κανείς,τουλάχιστον μέχρι το 2008.

 

Προφανώς και μπορεί να την "πειράξει" τη χώρα μας η Ε.Ε., γι' αυτό και στο άρθρο που έδωσα αναφέρεται ξεκάθαρα ότι το προεδρικό διάταγμα "θα τεθεί σε ισχύ έως τις 20 Οκτωβρίου, καθώς τότε λήγει η διορία που έδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Ελλάδα, για τη διευθέτηση του θέματος".

 

Θα μου πεις, η Ελλάδα μπορεί να γράψει στα οικογενειακά της κειμήλια την καταδίκη και να αρχίσει να πληρώνει βαριά πρόστιμα, όπως ΗΔΗ κάνει εξαιτίας των χωματερών, της Ολυμπιακής και άλλων περιπτώσεων όπου, καίτοι μέλη της Ε.Ε. εδώ και 26 χρόνια, συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε τους εταίρους μας σαν "Κουτόφραγκους" που μόνος τους ρόλος είναι να μας χρηματοδοτούν.

 

Το άρθρο απλά το παρέθεσα ώστε, όποιος κάνει τον κόπο να το διαβάσει, να δει γιατί συμφωνούν τα δύο μεγάλα κόμματα στην ανάγκη αναθεώρησης του άρθρου 16.

 

Επίσης, δείτε εδώ γιατί είναι αδύνατη η αναθεώρηση του συντάγματος από θερινό τμήμα

Δημοσ.
Προφανώς και μπορεί να την "πειράξει" τη χώρα μας η Ε.Ε., γι' αυτό και στο άρθρο που έδωσα αναφέρεται ξεκάθαρα ότι το προεδρικό διάταγμα "θα τεθεί σε ισχύ έως τις 20 Οκτωβρίου, καθώς τότε λήγει η διορία που έδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Ελλάδα, για τη διευθέτηση του θέματος".

 

Snoob,,δεν ξέρω γιατί το αρθρο αναφέρει κάτι τέτοιο,από τη στιγμή που σε παρλεθόντα χρόνο, έχει δεχτεί (η Ε.Ε) την υπογραφή με επιφύλαξη μέχρι το 2008?Δεν ξέρω τι σκοπούς μπορεί να εξυπηρετεί ένα τέτοιο αρθρο?

Θα μου πεις, η Ελλάδα μπορεί να γράψει στα οικογενειακά της κειμήλια την καταδίκη και να αρχίσει να πληρώνει βαριά πρόστιμα, όπως ΗΔΗ κάνει εξαιτίας των χωματερών, της Ολυμπιακής και άλλων περιπτώσεων όπου, καίτοι μέλη της Ε.Ε. εδώ και 26 χρόνια, συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε τους εταίρους μας σαν "Κουτόφραγκους" που μόνος τους ρόλος είναι να μας χρηματοδοτούν.

Το ότι η Ελλάδα μπορεί να δεχτεί να πληρώσει πρόστιμο, αγνωώντας προηγούμενες συμφωνίες υπογεγραμμένες από όλα τα κράτη μέλη,είναι άλλο ζήτημα! (μιλάω για το ζήτημα της παιδείας αποκλειστικά)!

 

 

Επίσης, δείτε εδώ γιατί είναι αδύνατη η αναθεώρηση του συντάγματος από θερινό τμήμα

 

Επειδή αυτό δε το γνώριζα,μπορείς να μου εξηγήσεις τότε γιατί ξεκίνησε προγραμματισμένα,εκείνο το χρονικό διάστημα η συζήτηση στη βουλή?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το άρθρο αναφέρει απλά το χρονικό περιθώριο που έχουμε για να συμμορφωθούμε, ενώ η Ε.Ε. έχει ΗΔΗ κινηθεί εναντίον μας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

 

Εγώ δε βλέπω καμία σκοπιμότητα, αφού είναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ με μία επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου να διαπιστώσει κανείς αν ισχύουν αυτά που αναφέρει ο συντάκτης του άρθρου ή όχι, αν δηλαδή έχουν κινηθεί οι διαδικασίες, πότε θα εκδικαστούν κτλ.

 

Το γεγονός ότι και τα δύο μεγάλα κόμματα συμφωνούν στην αναθεώρηση, για εμένα αποτελεί σοβαρότατη ένδειξη ότι τα περιθώρια έχουν στενέψει δραματικά.

 

Επίσης, το πρόστιμο, αν γράψουμε τυχόν καταδίκη στα παλαιότερα των υποδημάτων μας, δε συνιστά κινδυνολογία και φυσικά δεν είναι στο χέρι της χώρας μας "αν θα το πληρώσει". Όπως εξηγείται και εδώ, εφόσον μία χώρα μέλος της Ένωσης καταδικαστεί, το δικαστήριο, κατόπιν εισήγησης της Επιτροπής μπορεί να επιβάλει πρόστιμο. (το ότι έχει συμβεί στο παρελθόν και το ότι η Ελλάδα προτιμά να πληρώνει παρά να συμμορφώνεται σαφώς δεν αποτελεί οδηγό για το μέλλον, αλλά είναι ένα άσχημο προηγούμενο)

 

Η Ελλάδα, όπως εξηγεί το άρθρο στο οποίο αρχικά παρέπεμψα, καταψήφισε την οδηγία 36/05. Το ότι την καταψήφισε (η οδηγία υπερψηφίστηκε, τελικά) δε μας εξαιρεί από τα όσα προβλέπονται σε αυτή, εξ ου και το γεγονός ότι η "καθυστέρησή" μας να συμμορφωθούμε (η 36/05 αντικατέστησε την 48/89, κοινώς εδώ και 16 χρονάκια κάνουμε την πάπια) οδήγησε την Επιτροπή στο να μας οδηγήσει, για πολλοστή φορά, ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.

 

Τέλος, δεν ξέρω τι επιχείρησε να κάνει η υπουργός το καλοκαίρι. Αν έχει κάποιος πηγές από την περίοδο εκείνη (πηγές, όχι τι νομίζει ή τι θυμάται) ας τις παραθέσει να δούμε τι έπαιξε τότε.

Δημοσ.

 

Η Ελλάδα, όπως εξηγεί το άρθρο στο οποίο αρχικά παρέπεμψα, καταψήφισε την οδηγία 36/05. Το ότι την καταψήφισε (η οδηγία υπερψηφίστηκε, τελικά) δε μας εξαιρεί από τα όσα προβλέπονται σε αυτή, εξ ου και το γεγονός ότι η "καθυστέρησή" μας να συμμορφωθούμε (η 36/05 αντικατέστησε την 48/89, κοινώς εδώ και 16 χρονάκια κάνουμε την πάπια) οδήγησε την Επιτροπή στο να μας οδηγήσει, για πολλοστή φορά, ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.

μα εγώ δε μιλάω απλά για οδηγίες που έχουν ψηφιστεί εντός των οργάνων της ΕΕ,αλλά για τις συνθήκες . Οι συγκεκριμένες συνθήκες,δίνουν το δικαίωμα να υπογράψεις με επιφύλαξη,κάτι που έκανε η ελλάδα,κ νομίζω η πορτογαλία. Εκεί είναι το σημείο που διαφωνώ μαζί σου.

 

 

Τέλος, δεν ξέρω τι επιχείρησε να κάνει η υπουργός το καλοκαίρι. Αν έχει κάποιος πηγές από την περίοδο εκείνη (πηγές, όχι τι νομίζει ή τι θυμάται) ας τις παραθέσει να δούμε τι έπαιξε τότε.

Πηγες δεν έχω,αλλά κ μόνο ότι 1η φορά το έφερε τότε στον "αφρό", είναι κίνηση ελαφρώς "βρώμικη". Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω τι σκοπό είχε (όχι ότι θα μάθουμε ποτέ,αλλά λέμε τώρα!)!

Δημοσ.

Δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι για να μην προχωρήσει η αναθεώρηση. Πάντως, όσοι καίγεστε, κρατήστε δυνάμεις και για την επόμενη βουλή, γιατί εκεί θα προσδιοριστεί το περιεχόμενο του άρθρου 16. Δράστε με πρόγραμμα, κατεβάστε ένα κόμμα στις εκλογές με βασική διακήρυξη το άρθρο 16, να δούμε και πόσοι είστε, και προσπαθήστε να φτιάξετε ένα άρθρο 16 που να προβλέπει τα καλύτερα για το Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Αυτή δεν είναι η δημοκρατία άλλωστε;

 

Τον Αύγουστο δεν ξέρω τι έγινε, γιατί δεν ήμουν Ελλάδα, αλλά μπορεί απλώς να έκανε δηλώσεις η υπουργός για να δει τι αντιδράσεις υπάρχουν.

 

Επίσης, άσυλο στα ΙΠ δε νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει. Φαντάζεστε να υπάρχει νόμος που να λέει στον ιδιώτη ότι κάποιοι μπορούν να κάνουν εγκλήματα μέσα στην "επιχείρησή" του και να μην τιμωρούνται; Τώρα θα ανοίξει καινούργιο θέμα, αλλά πότε θα γίνει αντιληπτό ότι σήμερα, που ο καθένας μπορεί να γράψει και να πει ό,τι θέλει στο ίντερνετ και να τον ακούσει όλη η γη, το άσυλο χρησιμεύει μόνο σε όσους κάνουν κοινά εγκλήματα και κρύβονται στα πανεπιστήμια; Δε νομίζω ότι υπάρχει άσυλο σε ξένα πανεπιστήμια, νομίζω όμως ότι η ελευθερία της σκέψης και της έκφρασης είναι περισσότερο κατοχυρωμένη, de facto, εκεί, παρά εδώ.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Η Συνθήκη της Μπολόνια αφορά καθ' ολοκληρίαν την παιδεία. Πώς την υπέγραψε η Ελλάδα με "επιφύλαξη σε ότι αφορά τα θέματα παιδείας" (όπως αναφέρεις στο μήνυμα #1007); Δηλαδή, η Ελλάδα επιφυλάχθηκε επί του συνόλου της συνθήκης; Τότε, τι στην ευχή την υπέγραψε; Είσαι σίγουρος για την επιφύλαξη; Να το ξεκαθαρίσω, ΔΕΝ το αμφισβητώ, απλά επειδή δεν μπορώ να βρω κάπου τις επιφυλάξεις που διατυπώσαμε, αν υπάρχει κάποια πηγή θα βοηθήσει πολύ. Γενικά, ΤΙΠΟΤΕ δεν αμφισβητώ, αρκεί να στηρίζεται σε κάποιο στοιχείο. (κοινώς, επειδή εγώ νομίζω κάτι δε σημαίνει ότι αυτό ισχύει. Αν υπάρχει κάποιο στοιχείο, αλλάζει το πράγμα. Και φυσικά, αυτό δεν αφορά εσένα, Αντρέα...)

 

Από παλιότερο άρθρο της "Καθημερινής" (ημερομηνία 3-7-06): "Το προσχέδιο νόμου που παρουσίασε η υπουργός Παιδείας έχει ως σημείο αναφοράς την Συνθήκη της Μπολόνια που αποσκοπεί στη δημιουργία ενός κοινού χώρου ανώτατης εκπαίδευσης μέσα στην Ευρώπη, ικανή να ανταγωνιστεί κατά κύριο λόγο τις ΗΠΑ. Οι αποφάσεις του 1999 που επικυρώθηκαν στην Πράγα το 2001 και στο Βερολίνο το 2003 κάνουν λόγο για κοινό σύστημα αξιολόγησης των σπουδών και των πτυχίων (ECTS: European Credit Transfer System), τη δυνατότητα απονομής κοινών πτυχίων και μετάβασης των σπουδαστών από ένα πανεπιστήμιο σε άλλο, τη δυνατότητα δημιουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων, την είσοδο του ιδιωτικού τομέα στο κομμάτι της χρηματοδότησης, την ενεργή συμμετοχή των φοιτητών στη διοίκηση των ιδρυμάτων, την ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών για ενήλικες κα. Βασικός στόχος, όμως, είναι να ξεπεραστεί το εμπόδιο της ανομοιογένειας ανάμεσα στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά ιδρύματα η οποία παρουσιάζεται στους τομείς της οργάνωσης, διοίκησης, λειτουργίας αλλά και της δομής του εκπαιδευτικού προσωπικού. Υπάρχουν περίπου 3.300 ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα στην ΕΕ και περίπου 4.000 στην Ευρώπη ενώ το 2.000 καταγράφηκαν 12.500.000 σπουδαστές σε αυτά. Το 80% της θεωρητικής έρευνας διεξάγεται από το πανεπιστήμια, τα οποία απασχολούν 34% των ερευνητών την Ευρώπης." Ολόκληρο το άρθρο, εδώ.

Δημοσ.
Δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι για να μην προχωρήσει η αναθεώρηση.

άλλο το αν μπορεί να μην προχωρήσει,άλλο το αν πρέπει να μην προχωρήσει,άλλο το τι προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει αν προχωρήσει...

μην τα συγχέουμε...

Πάντως, όσοι καίγεστε, κρατήστε δυνάμεις και για την επόμενη βουλή, γιατί εκεί θα προσδιοριστεί το περιεχόμενο του άρθρου 16.

από τη στιγμή που θα περάσει η αναθεώρηση,μετά κανείς δε μπορεί να τους εμποδίσει,να πουν (τυχαία το λέω),ότι όποιος θέλει να προχωρήσει μετά την 1η λυκείου, πρέπει να δώσει εφάπαξ το ποσό των 25.000 ευρώ! (με αυτό εννοώ ότι ο καθένας μετά θα μπορεί να διακορεύσει (ΚΙΑΛΛΟ_) την παδεία κ την ρημάδα την εκπ/ση!

 

 

Τον Αύγουστο δεν ξέρω τι έγινε, γιατί δεν ήμουν Ελλάδα, αλλά μπορεί απλώς να έκανε δηλώσεις η υπουργός για να δει τι αντιδράσεις υπάρχουν.

στο θερινό τμήμα της βουλής???μπαααα...

(αλήθεια,κάποιος μπορεί να μου εξηγήσει γιατί ο ίδιος ο πρωθυπουργός,ΔΕΝ επιτρέπει στην ΑΡΜΟΔΙΑ υπουργό του να παρουσιάσει τις προτάσεις του κόμματος για την παιδεία?)?

 

 

 

Δράστε με πρόγραμμα, κατεβάστε ένα κόμμα στις εκλογές με βασική διακήρυξη το άρθρο 16, να δούμε και πόσοι είστε, και προσπαθήστε να φτιάξετε ένα άρθρο 16 που να προβλέπει τα καλύτερα για το Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Αυτή δεν είναι η δημοκρατία άλλωστε;

η ειρωνία είναι εύκολη,ειδικά όταν είσαι από πάνω (δηλαδή η κυβέρνηση , προχωρά σε ρύθμιση που σου αρέσει-σε βολεύει-σου κάνει-συνάδει με τα πιστεύω σου)! Άλλωστε, σε ένα εκλογικό σύστημα που δε θα είχαν φτιάξει οι ισχυροί,θα διαπιστωνες(ΙΣΩΣ μετά λύπης σου)!,,ότι το κυβερνών κόμμα σχηματίζει κυβέρνηση με (μόλις κ μετά βίας) το 25% του εκλογικού σώματος!

Ααα! Ελπίζω,απλά ελπίζω,να μην οραματίζεστε για το αύριο,μια νεολαία,που δε θα πίνει φραπε,δε θα μαλώνει για αθλητικά,δε θα γκομενίζει και δε θα παιζει τάβλι...

μου αρέσουν οι νέοι που θα αντιδρούν,(ακόμα κ λάθος),αντί να κάθονται στον καναπε τους κ να λένε "δε με νοιάζει, έτσι κ αλλιώς θα περάσει το Χ ..."!

Γιατί εγώ οραματίζομαι παιδιά που θα τα κάνουν κ αυτά...Είναι περισσότερο υγιές για εμένα,18χρονοι κ 20χρονοι άντρες κ γυναικες, που θέλουν να μαλακιστουν στη ζωή τους λίγο,παρά σοβαροί καριερίστες,να σκάνε στο πανεπιστήμιο με τον επενδυτή κ τον χαρτοφύλακα,κ να σχολιάζουν αρνητικά όσους είναι στη διπλα καφετέρια !

Καταλαβαίνει κάποιος πόσο πιόνια κοντεύουμε να γίνουμε στη ζωή μας?

 

7 ξένες γλώσσες,μουσικά όργανα,φροντίστηρια από μικροί...(αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

Διάβασμα κάθε μέρα,όλη μέρα,για τα πρωτα (κυριολεκτικά) 12 χρόνια της ζωής μας,με στόχο να μπούμε στο πανεπιστημίο (αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

Αφού μπούμε στο πανεπιστήμιο,όσο περνάει ο καιρός,όλο κ περισσότερο μας επιβάλλετε να δουλεύουμε ταυτόχρονα με τις σπουδές,να μην χρωστάμε κανένα μάθημα,να τελειώσουμε στα 4 χρόνια,να μην μιλάμε κ αντιδρούμε σε τίποτα...(αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

μετά φαντάροι...κάθε έννοια προσωπικής ζωής ,δεν έχει νόημα εκεί!

 

μετα?δουλειά! μη μιλάς,είσαι νέος..Μη ζητάς,είσαι νεός...

Να πας για μεταπτυχιακό κ 8η γλώσσα,αν θέλεις να εξελιχθείς..(αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

μετά?αρχίζουμε να χτίζουμε την καριέρα μας! Δουλεύουμε πια πολλές ώρες (γιατί όταν αρχίσαμε,δεν μπορέσαμε να απαιτήσουμε το κερδισμένο 8ωρο,γιατί πιστεύαμε στους εαυτούς μας κ λέγαμε ότι θα τα καταφέρουμε,γιατί είχαμε όρεξη για δουλειά)... Βλέπουμε την προαγωγή να πλησιάζει, κ δουλεύουμε ακόμα παραπάνω...(αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

μετά?οικογενεια...παιδιά...Σταθεροποιηθήκαμε στις πολλές ώρες,οι υποχρεωσεις έχουν αυξηθεί,τα χρέη κ τα έξοδα το ίδιο....(αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

μετά?τα παιδιά μεγαλώνουν,τα ανοίγματα το ίδιο ,κ εμείς...(αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

κ όταν φτάνουμε (αν υπάρχει τότε ασφαλιστικό) στη σύνταξη,Ε ΤΟΤΕ,ΈΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΝΕΜΕΛΟΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ,Η ΖΩΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΤΑ 70!!!

Δημοσ.
άλλο το αν μπορεί να μην προχωρήσει,άλλο το αν πρέπει να μην προχωρήσει,άλλο το τι προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει αν προχωρήσει...

μην τα συγχέουμε...

Απάντησα στον sotirakis.net, που είπε ότι πρέπει να σκοτωθεί φοιτητής ή να μπουκάρουν στη βουλή για να μην προχωρήσει. Η γνώμη μου είναι ότι και τότε, θα προχωρήσει. Το αν πρέπει ή όχι, το συζητάμε εδώ και 1000 posts.

 

από τη στιγμή που θα περάσει η αναθεώρηση,μετά κανείς δε μπορεί να τους εμποδίσει,να πουν (τυχαία το λέω),ότι όποιος θέλει να προχωρήσει μετά την 1η λυκείου, πρέπει να δώσει εφάπαξ το ποσό των 25.000 ευρώ! (με αυτό εννοώ ότι ο καθένας μετά θα μπορεί να διακορεύσει (ΚΙΑΛΛΟ_) την παδεία κ την ρημάδα την εκπ/ση!

Μπορεί να τους εμποδίσει ο λαός. Αν υπάρχει λαϊκή απαίτηση για τη διατήρηση του άρθρου 16, να μαυρίσει τα 2 μεγάλα κόμματα που θέλουν ιδιωτικά πανεπιστήμια, να μην αποκτήσουν πλειοψηφία και να εξαρτώνται από τη γνώμη του Συνασπισμού και του ΚΚΕ, ώστε να διαμορφωθεί ένα ιδανικό άρθρο 16. Δεν ήταν καθόλου ειρωνικό το σχόλιο για τη λειτουργία της δημοκρατίας. Ή πιστεύουμε σ'αυτήν ή όχι. Δε γίνεται να μας αρέσει όταν, δημοκρατικά, κλείνουμε τις σχολές με κατάληψη, αλλά όταν είναι για άλλα θέματα, να την απορρίπτουμε. Όσο για την κυβέρνηση του 25%, τι να κάνουμε, ας πήγαιναν και άλλοι να ψηφίσουν, δεν τους το απαγορεύει κανείς και είναι και δωρεάν! Με το ίδιο σκεπτικό, στις γενικές συνελεύσεις των σχολών, ειδικά όταν δεν είχε απαρτία η πρώτη, μπορεί να ψηφιστεί κατάληψη από το 10% των φοιτητών μιας σχολής. Γιατί δεν μας πιάνουν οι δημοκρατικές ευαισθησίες τότε; Κι εγώ ξέρεις πόσα πράγματα θα ήθελα να είναι διαφορετικά στην Ελλάδα; Προσπαθώ να πείσω τους συμπολίτες μου για το δίκαιο των απόψεών μου, όταν όμως το κόμμα που με εκφράζει, παίρνει 2% στις εκλογές, οφείλω να σεβαστώ τη γνώμη των συμπολιτών μου, ακόμα κι αν θεωρώ ότι είναι βλάκες ή εγωιστές ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο.

Αν ισχύουν όσα λέτε, το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων δεν είναι έχοντες και κατέχοντες, οπότε, με τα σωστά επιχειρήματα, μπορούν να πειστούν και ψηφίσουν κόμματα που είναι εναντίον των ΙΑΕΙ.

 

Όσο για τους νεολαίους που συζητάνε, παίζουν τάβλι κτλ, γενικά δε διαφωνώ. Η ζωή είναι για να τη ζεις. Αν όμως κάποιος δικός σου αρρωστήσει και τύχει σε γιατρό που την είχε δει ταβλαδόρος στο πανεπιστήμιο και είναι, απλώς, μέτριος στη δουλειά του, πιστεύεις ότι θα το ανεχθείς; Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ορισμένες επιστήμες, καλώς ή κακώς, απαιτούν αφοσίωση και εκείνοι που πραγματικά τις αγαπούν, είναι πρόθυμοι να κάνουν θυσίες. Δυστυχώς, δεν μπορείς να γίνεις καλός γιατρός χωρίς να λιώσεις στις κλινικές, ούτε καλός στην πληροφορική χωρίς να φας μέρες μπροστά στον υπολογιστή. Το να βρούμε μια καλύτερη ισορροπία είναι αίτημα όλων, αλλά μερικά πράγματα είναι ζήτημα επιλογών. Θες να την αράζεις, να έχεις χρόνο για φιλοσοφία, για έρωτα, για διασκέδαση, για τάβλι, για αθλητισμό; Απολύτως θεμιτό, αλλά αυτό δε συνδυάζεται με μια επιστήμη αιχμής και με φιλόδοξη καριέρα. Ποτέ δε συνδυαζόταν στην ιστορία. Για να πας μπροστά σε έναν τομέα, πρέπει να αφήσεις κάτι πιο πίσω. Η ιεράρχηση είναι προσωπικό ζήτημα του καθενός.

Δημοσ.

 

 

Μπορεί να τους εμποδίσει ο λαός.

Ποιος λαός?Που μεγάλο % αυτού,πάει με το ψηφοδέλτιο στην τσέπη?

Που βλέπεις δυστυχώς,κόσμο στα χωριουδάκια,να μην ξέρει ποιος είναι υπουργός στο Χ μεγάλο υπουργείο?

Κ ακόμα,ο λαός δε μπορεί να τους εμποδίσει,λόγω της νοοτροπίας "ότι κ να κάνουμε,θα περάσει",κ λόγω του ότι "ναι μεν,η ιδιωτικοποίηση ενός τόσο σημαντικού αγαθού όπως η παιδεία, μας "πηδάει",αλλά αν πέσει το Χ κόμμα από την κυβέρνηση,8 μέλη από την οικογένειά μου θα ΄χασουν τη δουλειά τους στο δημόσιο"!

 

Δεν ήταν καθόλου ειρωνικό το σχόλιο για τη λειτουργία της δημοκρατίας. Ή πιστεύουμε σ'αυτήν ή όχι.

Στη δημοκρατια,ΝΑΙ,στη δημοκρατία που διαμορφώνω εγώ,ώστε να με συμφέρει ,εσύ γιατι να πιστέψεις?

Ακραίο παράδειγμα: εκεί που μένεις,αποφασίζει αύριο το κράτος να περάσει η νέα αττική οδός. Σου παίρνει το σπίτι-απαλλοτροίωση(δεν έχεις δικαίωμα να πεις όχι),με σκοπό να στο γκρεμίσει, κ να περάσει το δρόμο! Παίρνεις ως αποζημίωση ένα πολύ μικρό ποσό,ενώ ήδη περνάει το διαταγμα στη βουλή!

είναι άδικο?ΝΑΙ! θα περάσει?ΝΑΙ! θα διαμαρτυρηθείς ? ΝΑΙ! καλά θα κάνεις? ΝΑΙ! αν είχαμε σωστή πολιτική συνείδηση,θα έπρεπε να σου συμπαρασταθούμε?ΝΑΙ!

Όσο για την κυβέρνηση του 25%, τι να κάνουμε, ας πήγαιναν και άλλοι να ψηφίσουν, δεν τους το απαγορεύει κανείς και είναι και δωρεάν! Με το ίδιο σκεπτικό, στις γενικές συνελεύσεις των σχολών, ειδικά όταν δεν είχε απαρτία η πρώτη, μπορεί να ψηφιστεί κατάληψη από το 10% των φοιτητών μιας σχολής. Γιατί δεν μας πιάνουν οι δημοκρατικές ευαισθησίες τότε;

Δεν κατάλαβες...Εγώ συμφωνώ στο παραπάνω! Αλλά σε όλους τους τομείς έτσι?

Αν ισχύουν όσα λέτε, το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων δεν είναι έχοντες και κατέχοντες, οπότε, με τα σωστά επιχειρήματα, μπορούν να πειστούν και ψηφίσουν κόμματα που είναι εναντίον των ΙΑΕΙ.

Βλέπεις εσύ λαό πρόθυμο να ακούσει? ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να ακούσει εννοώ,όχι για το αν θα γράφουμε το ΧΟ στις ταυτότητες(εκεί βλέπεις,οι πορείες κ το κλείσιμο του δρόμου ήταν επιτρεπτό)!

Αν όμως κάποιος δικός σου αρρωστήσει και τύχει σε γιατρό που την είχε δει ταβλαδόρος στο πανεπιστήμιο και είναι, απλώς, μέτριος στη δουλειά του, πιστεύεις ότι θα το ανεχθείς;

Γιατί οποιος παίζει τάβλι κ γκομενίζει να είναι μέτριος?

Ξέρω πολύ καλούς επιστημονες,που δεν έφαγαν τη ζωή τους οπως στο παραπάνω σχεδιάγραμμα,αλλά δυστυχώς,σε άλλες εποχές!

Εσύ δεν ξξέρεις φοιτητές που τα έκαναν όλα αυτά,και είναι και πολύ καλοί στη δουλειά - επιστημη τους?

Τώρα,ΠΡΕΠΕΙ να τα ξεχάσουμε ΟΛΑ!

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ορισμένες επιστήμες, καλώς ή κακώς, απαιτούν αφοσίωση και εκείνοι που πραγματικά τις αγαπούν, είναι πρόθυμοι να κάνουν θυσίες.

θυσιάζουμε τη ζωή μας για την επιστημή μας? ωραίο θέμα για τοπικ!

Διαφωνώ κάθετα,ειδικά για όσες επιστημες δεν έχουν να κάνουν με τον άνθωπο ,σώμα κ ψυχή (εννοώ βασικά γιατρούς κ καθηγητές)!

 

Το να βρούμε μια καλύτερη ισορροπία είναι αίτημα όλων, αλλά μερικά πράγματα είναι ζήτημα επιλογών. Θες να την αράζεις, να έχεις χρόνο για φιλοσοφία, για έρωτα, για διασκέδαση, για τάβλι, για αθλητισμό; Απολύτως θεμιτό, αλλά αυτό δε συνδυάζεται με μια επιστήμη αιχμής και με φιλόδοξη καριέρα. Ποτέ δε συνδυαζόταν στην ιστορία. Για να πας μπροστά σε έναν τομέα, πρέπει να αφήσεις κάτι πιο πίσω. Η ιεράρχηση είναι προσωπικό ζήτημα του καθενός.

 

ακριβώς εκεί είναι το πρόβλημα που ανέφερα...

στο ότι έχει περάσει αυτή η νοοτροπία στους νέους σήμερα...

Δημοσ.

7 ξένες γλώσσες,μουσικά όργανα,φροντίστηρια από μικροί...(αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

Διάβασμα κάθε μέρα,όλη μέρα,για τα πρωτα (κυριολεκτικά) 12 χρόνια της ζωής μας,με στόχο να μπούμε στο πανεπιστημίο (αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

Αφού μπούμε στο πανεπιστήμιο,όσο περνάει ο καιρός,όλο κ περισσότερο μας επιβάλλετε να δουλεύουμε ταυτόχρονα με τις σπουδές,να μην χρωστάμε κανένα μάθημα,να τελειώσουμε στα 4 χρόνια,να μην μιλάμε κ αντιδρούμε σε τίποτα...(αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

μετά φαντάροι...κάθε έννοια προσωπικής ζωής ,δεν έχει νόημα εκεί!

 

μετα?δουλειά! μη μιλάς,είσαι νέος..Μη ζητάς,είσαι νεός...

Να πας για μεταπτυχιακό κ 8η γλώσσα,αν θέλεις να εξελιχθείς..(αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

μετά?αρχίζουμε να χτίζουμε την καριέρα μας! Δουλεύουμε πια πολλές ώρες (γιατί όταν αρχίσαμε,δεν μπορέσαμε να απαιτήσουμε το κερδισμένο 8ωρο,γιατί πιστεύαμε στους εαυτούς μας κ λέγαμε ότι θα τα καταφέρουμε,γιατί είχαμε όρεξη για δουλειά)... Βλέπουμε την προαγωγή να πλησιάζει, κ δουλεύουμε ακόμα παραπάνω...(αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

μετά?οικογενεια...παιδιά...Σταθεροποιηθήκαμε στις πολλές ώρες,οι υποχρεωσεις έχουν αυξηθεί,τα χρέη κ τα έξοδα το ίδιο....(αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

μετά?τα παιδιά μεγαλώνουν,τα ανοίγματα το ίδιο ,κ εμείς...(αφήνουμε πίσω την προσωπική ζωή,τον ελεύθερο χρόνο,γιατί παλεύουμε για ένα καλύτερο,πιο άνετο μέλλον,και θα βρούμε ελεύθερο χρόνο για μας...στο μέλλον)!

 

κ όταν φτάνουμε (αν υπάρχει τότε ασφαλιστικό) στη σύνταξη,Ε ΤΟΤΕ,ΈΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΝΕΜΕΛΟΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ,Η ΖΩΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΤΑ 70!!!

 

Θέλω ενα tour στην "φανταστικη" πόλη που μένεις όπου οι ζωές των ανθρώπων ειναι ακριβώς έτσι οπως τις περιγράφεις. Για κάθε εναν που μου δείχνεις οπως η οικογένεια που περιγράφεις θα σου δίνω 100 ευρώ. Για κάθε ενα που δεν θα είναι , θα μου δίνεις 1 ευρώ.

 

Νομίζω οτι ζείς λιγουλάκι στον κόσμο σου.

 

Στον δικό μου 700κ δημόσιοι υπάλληλοι ειναι στα σπίτια τους απο τις 12 μέχρι τις 14.00.

 

Και προσπάθησε να απαντάς στις ερωτήσεις που σου κάνουν (έχεις αφήσει καμια 800αριά αναπάντητες πιο πάνω), και να μην παπαγαλίζεις προσπαθώντας να δημιουργήσεις εντυπώσεις (το οτι το θερινο τμήμα δεν μπορει να κάνει αναθεώρηση το κάναμε γαργάρα και το γυρίσαμε γρήγορα-γρήγορα στις θεωρίες συνωμοσίας που και δεν απαιτούν ιδιαιτερη νοημοσύνη και μας χαϊδεύουν τα αυτιά.)

Δημοσ.

antreaslam, φυσικά και δεν γνώριζες οτι "είναι αδύνατη η αναθεώρηση του συντάγματος από θερινό τμήμα"

Ποιος θα σου το έλεγε; Μετά πως θα έκανες κατάληψη πωρωμένος μάλιστα "για να μην περάσει καλοκαιριάτικα";

Δημοσ.

Μη γινόμαστε υπερβολικοί, όλοι έχουμε κάνει γαργάρα επιχειρήματα που δε μας βολεύουν και ειδικά στο συγκεκριμένο θέμα.

Η μοναδική υποσυζήτηση που έχει μία προς μία απάντηση είναι αυτή μεταξύ των snoob και omnilash...

 

Όσο για τη θερινή σύνθεση και το τι έγινε, ναι μεν δεν είναι αναθεωρητική, αλλά ο Νόμος πλαίσιο ήταν να περάσει σε αυτήν, άνθρωποι είμαστε και υπάρχει περίπτωση να μπερδευτούμε.

Δημοσ.
Μη γινόμαστε υπερβολικοί, όλοι έχουμε κάνει γαργάρα επιχειρήματα που δε μας βολεύουν και ειδικά στο συγκεκριμένο θέμα.

 

Για πες και κανένα να γουστάρουμε.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...