johnnyestia Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Ναι, ναι, το δημοψήφισμα είναι η σωστή λύση. Γιατί η γιαγιά μου και ο παππούς μου έχουν διαμορφωμένη άποψη για το τι χρειάζεται η παιδεία... Αυτό ακριβώς είναι δημοκρατία. Να έχει ο λαός το Κράτος που του αξίζει. Η γιαγιά και ο παππούς δέν έχουν άποψη για αρκετά πράγματα. Ομοίως ο 18χρονος αλλά όπως φαίνεται και αρκετοί 30χρονοι βλέπουν τα πράγματα από λάθος σκοπιά. Να τους αποκλείσουμε και από τις εκλογές και να ψηφίζουν όσοι έχουν άποψη επί παντώς επιστητού?
anthony_88 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 ΦΙλε Dark Knight,αυτο που λες ειναι ασχετο με την εννοια του ανταγωνισμου. Οταν λεω ανταγωνισμο εννοω ως προς το επιπεδο των σπουδων που παρεχουν και ως προς τον τροπο που εκμεταλλευονται τα οποια κονδυλια απο οπου και να προερχονται. Απλως το συγκεκριμενο ιδρυμα εκμεταλλευθηκε ενα παραθυρακι(ή προσπαθησε να το δημιουργησει)Δε με νοιαζει ποιος θα ανοιξει τι! Παντου στην Ευρωπη χρηματοδοτει το κρατος τα λεγομενα κρατικα, και υπαρχουν και τα ιδιωτικα(σαν αυτα που αναφερεις). Το πως θα αλληλεπιδρουν ειναι θεμα μεταβλητων που δε μπορουμε να προβλεψουμε... Φιλε File, γιατι να μην ασχολουμαι. Συζητηση κανουμε και απλως προσπαθω να του δειξω και την αλλη μερια των πραγματων...Οπως το ιδιο προσπαθει να κανει και εκεινος..
DarkKnight Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 αυτό είναι το ζητούμενο, επειδή η ελληνική νομοθεσία μπάζει από παντού θα εκμεταλλευτούν οποιαδήποτε μέσα μπορούνε για να πάρουν ψίχουλα από την χιλιοξεσκιμένη πίτα είτε λέγεται μιτ είτε ντιρί είτε κακόμοιρος, ο σκοπός μας δεν είναι να βάλουμε κ άλλο δερβέναγα στο κεφάλι μας αλλά να φτιάξουμε το δημόσιο πανεπιστήμιο όπως πρέπει να λειτουργεί...
Filos19 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 ε εντάξει τώρα το φτιάξαμε. Φιλε anthony σου είπα αν διαβάσεις τα προηγούμενα ποστ του θα καταλάβεις.
anthony_88 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Το θεμα ειναι οτι κΑΤΙ πρεπει επιτελους να κανουμε... Δε μπορει να μην κανουμε τιποτα. Θεωρω οτι υπαρχουν αρκετες πιθανοτητες, η αναφεωρηση του 16 αλλα κυριως ο νεος νομος-πλαισιο να δωσουν μια νεα δυναμικη, ενα νεο αερα...Εδω και χρονια, ειμαστε στασιμοι σε μια κατασταση σαπιλας... Παντως υπαρχουν τροποι να θωρακιστουν τα ελληνικα πανεπιστημια και η νομοθεσια απο τετοιου ειδους παραθυρα... Εγω δεν ειμαι νομικος να τους προτεινω. Παντως, συμφωνουμε οτι για να προχωρησουμε στην αναθεωρηση πρεπει πρωτα να θωρακησουμε τα δημοσια... Αλλωστε υπαρχει χρονος αφου αν ψηφιστει τωρα ο νομος, θα περασει η αναθεωρηση με την επομενη βουλη...
omnislash Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Ο καθένας τώρα κοιτάει το συμφέρον του το καλό με το φίλο είναι ότι σκέφτεται το λέει έξω από τα δόντια.Ακριβώς αυτό που έλεγα πιο πάνω.Ο καθένας κοιτάει τη πάρτη του και δε νοιάζεται για τον άλλο. Aλήθεια φίλε σπουδάζεις πουθενά η περιμένις το 2008 με τα λεφτά του μπαμπά να πεις σε κανά κωλοχανείο; Μάλλον το 2ο.Αντε και περαστικά σου.Να βγάζουμε μείς τα φράγκα και οι άλλοι ας πάνε να... ΔΟΑΤΑΠ τα εξισωνουν με τα ελληνικα, εσενα δε σε πειραζει Μα μέσα στα πλασια λέει ξεκάθαρα να καταργηθεί και ο ΔΟΑΤΑΠ.Και όπως ανέφερα σε προηγούμενο ποστ μου.Οσοι Ελληνες κάνουν μεταπτυχιακά στο εξωτερικό σε αναγνωρισμένα δημόσια πανεπιστήμια κάθονται και δουλεύουν εκεί.Οσοι πανε στο χ,υ άσημο κολλέγιο ε δε βρίσκουν δουλειά εκεί έρχονται εδώ για να βρουν δουλειά με τις πλάτες των πατεράδων τους.Εσύ νομίζεις ότι ο Γερμανός απόφοιτος του Πολυτεχνειου του Μονάχου του καίγεται καρφί αν θα ανγνωρίσει η Ελλάδα το πτυχίο του;Δε νομίζω; Αξιολογηση εκπαιδευτικων ιδρυματων με βαση εκπαιδευτικα και οικονομικα κριτηρια(αποδοση φοιτητων και καθηγητων, αξιοποιηση χρηματων κλπ)Ελευθερια επιλογης συγγραματος απο ενα ευρος που θα ικανοποιει την αντιστοιχη υλη, χωρις το καθε λαμογιο να γραφει ενα συγγραμμα της πλακας και να σε αναγκαζει να εξεταστεις σε αυτο. Αυξηση της χρηματοδοτησης στη δημοσια παιδεια(νεα εργαστηρια με την τελευταια λεξη της τεχνολογιας, νεοι και ανθρωπινοι χωροι μεσα στο πανεπιστημιο(εμεις στην ΑΣΟΕΕ δε χωραμε να στριψουμε), ερευνα υποψηφιων διδακτορων και καθηγητων καθ' ολη τη διαρκεια της καριερας τους και οχι μεχρι να παρουν το Phd) Σωστός μαζί σου .Και εξετασεις με ανοιχτά βιβλία για να σταματήσει η στοίρα αποστήθιση.Λέει όμως τπτ τέτοιο η αναθεώρηση και δεν το έχω προσέξει; αλλα τωρα εξανιστασαι στην προοπτικη του να ανταγωνιστεις με το επιπεδο σου φοιτητες αλlωνπαρομοιων σχολων Δε θεωρώ κατώτερο εσένα που σαι στην ΑΣΟΕΕ κατώτερο από εμένα στο Παπει.Φαντάζεσαι όμως τι πήξιμο θα τρως απο τους καθηγητές.Μάγκες το Παπει είανι πιο πάνω απο εμάς τις λίστες τι θα γίνει.Τέρμα τα κονδύλια ,παίρνεις λοιπόν εσύ ένα πτυχίο το οποίο όμως δε θα μετράει γιατί η σχολή σου δε μετράει στον πίνακα αξιολόγησης. Παντως, συμφωνουμε οτι για να προχωρησουμε στην αναθεωρηση πρεπει πρωτα να θωρακησουμε τα δημοσια...Αλλωστε υπαρχει χρονος αφου αν ψηφιστει τωρα ο νομος, θα περασει η αναθεωρηση με την επομενη βουλη... Εσύ δλδ νομίζεις ότι θα το πράξει η κυβερνηση αυτό.
anthony_88 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Μα μέσα στα πλασια λέει ξεκάθαρα να καταργηθεί και ο ΔΟΑΤΑΠ.Και όπως ανέφερα σε προηγούμενο ποστ μου.Οσοι Ελληνες κάνουν μεταπτυχιακά στο εξωτερικό σε αναγνωρισμένα δημόσια πανεπιστήμια κάθονται και δουλεύουν εκεί.Οσοι πανε στο χ,υ άσημο κολλέγιο ε δε βρίσκουν δουλειά εκεί έρχονται εδώ για να βρουν δουλειά με τις πλάτες των πατεράδων τους.Εσύ νομίζεις ότι ο Γερμανός απόφοιτος του Πολυτεχνειου του Μονάχου του καίγεται καρφί αν θα ανγνωρίσει η Ελλάδα το πτυχίο του;Δε νομίζω; O Γερμανος δεν καιγεται, αλλα ο Ελληνας που επιστρεφει καιγεται και μεχρι στιγμης αναγνωριζεται. Οποτε τι σε πειραζει αν θα το παρει εδω η εξω?... Οσο για τους υπολοιπους που με τις πλατες πατεραδων βρισκουν δουλεια κλπ δε μονιζω οτι ειναι μεσα στο θεμα μας, ειναι ασχετο με την αναθεωρηση φαινομενο που θα συνεχιστει... Σωστός μαζί σου .Και εξετασεις με ανοιχτά βιβλία για να σταματήσει η στοίρα αποστήθιση.Λέει όμως τπτ τέτοιο η αναθεώρηση και δεν το έχω προσέξει; Μπορει να μην το λεει αλλα υπαρχουν οι πιθανοτητες ολα αυτα να γινουν αν το καθε ιδρυμα εκμεταλλευεται επιχορηγησεις, ιδιωτικες επενδυσεις κλπ με το σωστο τροπο. Το κατα ποσον ειναι σωστο να επενδυονται ιδιωτικα κεφαλαια σε δημοσια πανεπιστημια δεν ξερω αν ειναι σωστο αλλα δεν εχει και σχεση με τη σωστη λειτουργια τους... Δε θεωρώ κατώτερο εσένα που σαι στην ΑΣΟΕΕ κατώτερο από εμένα στο Παπει.Φαντάζεσαι όμως τι πήξιμο θα τρως απο τους καθηγητές.Μάγκες το Παπει είανι πιο πάνω απο εμάς τις λίστες τι θα γίνει.Τέρμα τα κονδύλια ,παίρνεις λοιπόν εσύ ένα πτυχίο το οποίο όμως δε θα μετράει γιατί η σχολή σου δε μετράει στον πίνακα αξιολόγησης. Ακομα και αν κατι τετοιο συμβει, στο χερι μου θα ειναι να ανεβασω την αξιολογηση του ιδρυματος μου. Προσωπικα, αν ειναι να καλλιεργηθω καλυτερα σαν ανθρωπος, ειμαι προθυμος(σε αντιθεση φανταζομαι με εσενα) να πληρωσω το τιμημα... Εσύ δλδ νομίζεις ότι θα το πράξει η κυβερνηση αυτό. Και γιατι να μην το πραξει δηλαδη? Μηπως ειναι σκοπος τους να ευνοησουν τους ελαχιστους που θα θελουν να πατησουν πανω στις ατελιες του συστηματος? 'Η μηπως καθονται σε ενα τραπεζι και λενε: ''Σκαρφιστειτε κατι να κανουμε τη ζωη των φοιτητων πιο δυσκολη!!''? Μην τα ισοπεδωνεις ολα... Με καλη προθεση λειτουργουν θελω να πιστευω. Telos παντων παω για υπνο τωρα... Καληνυχτα..!
johnnyestia Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Χαχ, αξιολόγηση.... Είδαμε και αλλού που υπάρχει αξιολόγηση ή τελος πάντων διαφοροποίηση κλάσης μεταξύ π.χ. εταιριών πόσο ωραία δουλεύει το σύστημα. Φωτογραφικά νομοθετήματα, διαταγματα και δέν συμμαζεύεται αγαπητέ anthony_88. Καλως όρισες στην Ελλάδα που λειτουργούν όλοι με την καλή πρόθεση που θέλεις να πιστεύεις.
apoikos Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Αυτό ακριβώς είναι δημοκρατία. Να έχει ο λαός το Κράτος που του αξίζει. Η γιαγιά και ο παππούς δέν έχουν άποψη για αρκετά πράγματα. Ομοίως ο 18χρονος αλλά όπως φαίνεται και αρκετοί 30χρονοι βλέπουν τα πράγματα από λάθος σκοπιά. Να τους αποκλείσουμε και από τις εκλογές και να ψηφίζουν όσοι έχουν άποψη επί παντώς επιστητού? Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα οι εκλογές από ένα νόμο για ένα συγκεκριμένο θέμα. Υποτίθεται ότι ψηφίζουμε τους 300 για να ασχοληθούν με συγκεκριμένα θέματα και να νομοθετήσουν επί αυτών, τους εκλέγουμε γιατί (θα έπρεπε να) τους εμπιστευόμαστε να χειριστούν κάποια θέματα για λογαριασμό μας. Είναι η δουλειά τους, όπως ακριβώς προσλαμβάνεις έναν μηχανολόγο για να σου κάνει μια μελέτη θέρμανσης και όχι έναν ζαχαροπλάστη. Τα δημοψηφίσματα απλά δεν είναι κατάλληλα για τέτοιου είδους ζητήματα «ειδικής» φύσης, παρά μόνο για γενικά ζητήματα με άμεσες συνέπειες, όπως π.χ. το αν θα έπρεπε να αναλάβουμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες ή όχι. Αν όλοι ξέραμε τα πάντα, προφανώς και ένα δημοψήφισμα θα ήταν η ενδεδειγμένη λύση. Επειδή όμως δεν τα ξέρουμε, και μάλιστα απέχουμε πολύ από το να τα ξέρουμε, και επειδή η παιδεία δεν είναι κάτι με το οποίο πρέπει να παίζουμε, προφανώς και δεν πρέπει να ερωτηθεί ο καθένας μας. Ο Σωκράτης κάποτε (σοφά) έλεγε να μην παρασυρόμαστε από τη γνώμη των πολλών, αλλά να ακούμε τη γνώμη του επαΐοντος... 2500 χρόνια μετά, απλά ξέρουμε καλύτερα φαίνεται και τον επαΐοντα (ΕΣΥΠ εν προκειμένω) τον απορρίπτουμε a priori.
SGP Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Εγώ δεν καταλαβαίνω (πάλι)... Οι εξελίξεις τρέχουν, οι αλλαγές θα γίνουν (όσες σχολές και να κλείσουν), καλώς κατά τη γνώμη μου και κατά τη γνώμη πολλών. Αντί το ηλίθιο φοιτητικό κίνημα να συνταχθεί να βγάλει κάτι ρεαλιστικό για να μπορεί να συμμετέχει στη συζήτηση των αλλαγών (γιατί αλλαγές θα γίνουν, απλά δεν είναι ξεκάθαρο ούτε πόσες, ούτε ποιες). Συμπεριφέρονται σαν παιδάκια που δεν περνάει το δικό τους και για αυτό τους αντιμετωπίζουν σαν παιδάκια. Κατεβαίνουν σε πορεία και είναι χωρισμένοι σε παρατάξεις ενώ η μία παράταξη λέει 99% τα ίδια με τις άλλες, αυτοί σκοτώνονται μεταξύ τους... Έχουν αυτό το ανυποχώρητο, το εγώ ξέρω καλύτερα, το ανώριμο και το παιδιάστικο δηλαδή. Ανατρέχω στο thread και δεν βρίσκω μία αντίκρουση επιχειρημάτων που να βασίζεται σε γεγονότα, παρά μόνο σε υποθέσεις (αφου θα...) και παραλογισμούς. Από ότι κατάλαβα διαβάζοντας υπάρχουν τρία επιχειρήματα: α) Τα ιδ. παν. δε πρέπει να γίνουν επειδή θα είναι επιχειρήσεις παραγωγής πτυχίων. β) Τα ιδ. παν. δε πρέπει να γίνουν γιατί θα είναι καλύτερα από τα δημόσια. γ) Τα ιδ. παν. δεν πρέπει να γίνουν γιατί προέχουν αλλαγές στα δημόσια πρώτα. Αν υπάρχουν άλλα πείτε τα... Αυτά τα πιο πάνω έχουν αντικρουστεί σε πολλά (λογικότατα) ποστ πιο πάνω από πολλούς εδώ. Αλλιώς κάνουμε κύκλους...
antreaslam Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 antreaslam υπάρχει δυνατότητα να πιστέψεις πως ίσως κάποιοι που όπως λες τα "σπάνε" να συνδέονται με μηχανισμούς του κράτους και να θέλουν να φαίνονται ως φοιτητές και αγωνιστές που παλεύουν για ένα καλύτερο αύριο?Σου λέω πως οι φοιτητικοί σύλλογοι στις πορείες τους και σε κάθε έιδους κινηματικές διαδικασίες,δεν ανέχονται τέτοια περιστατικά,προσπαθούν να τους απονομιμοποιήσουν μα υπάρχουν δυσκολίες..και αυτές οι δυσκολίες είναι που λέμε τα εσωτερικά ζητήματα! Έχεις δίκιο να διαμαρτύρεσαι για αυτούς που σου έσπασαν το αμάξι, αλλά γενικότερα στην πορεία και σε κάθε πορεία..στόχος δεν είναι οι υλικές ζημιές (και σε καμία περίπτωση δεν επιδιώκονται απο τους φοιτητές)! Υπάρχουν μερίδες ατόμων οι οποίοι τρέχουν απο γήπεδο σε πορεία απο πορεία σε συναυλίες και έχουν μόνο στόχο το "μπάχαλο" γιατί υπάρχει ιδεολογία(έτσι ισχυρίζονται!).. για μένα αυτοί δεν είναι φοιτητές!Φοιτητές ονομαστικά μπορεί μερικοί να είναι , για μένα πραγματικά όμως δεν είναι... και γι αυτό λέω οι φοιτητές είναι αθώοι .. ελπίζω να καταλάβεις τι εννοώ, σου εύχομαι κουράγιο με την κατάσταση αυτή που είδες,εύχομαι να μην επαναληφθεί ρε συ,τα ξέρω όλα αυτά,απλά εξηγούσα στο νώντα,ότι όταν έγινε αυτό, κανονικά στους μπάτσους έπρεπε να την πέσω,κ όχι στα κωλόπαιδα! Συμφωνώ ότι μπορεί κάποιοι εξ αυτών να είναι φοιτητές (κατά τίτλο ΚΑΙ ΜΟΝΟ),αλλά δεν έχει καμία σημασία ,μια που δεν αντιπροσωπεύουν το σύνολο των φοιτητών (όπως δεν αντιπροσωπεύουν το σύνολο των δεξιών ας πούμε,οι τραμπούκοι που σπάνε τις συνελεύσεις)! Καταλαβαίνω λοιπόν πολύ καλά τι εννοείς (αφού εννοούμε σχεδόν το ίδιο)!(παραπάνω μίλησα κ εγώ για προπαγάνδα άλλωστε)!
antreaslam Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Μεσω του ανταγωνισμου που αναποφευκτα θα επιφερει η ιδρυση των ιΑΕΙ και ιΤΕΙ. Είδες καμία βελτίωση στα νοσοκομεία, στην περίθαλψη,στην ασφάλιση??? Ένα κοινωνικό αγαθό, βασική α΄ύλη για μια κοινωνία, που παρέχεται από το κράτος, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τον ιδιωτικό τομέα. Αν το υγεία, προσφέρει στον Χ πρωτοκλασάτο γιατρό 4πλάσιο μισθό , πως θα τον κρατήσει το ικα?Και να ήθελε, δεν έχει την ευλιγισία να προσφέρει τα ίδια χρήματα! Άρα χάνεται ένα μεγάλο κεφάλι για τους ασφαλιζόμενους,που έχουν ΗΔΗ πληρώσει ενα ΥΠΕΡΟΓΚΟ ποσό για να έχουν ασφάλιση (αν το ποσό που δίνει ο εργοδοτης μου κ εγώ στο ικα,για την ασφάλισή μου, το έδινα σε ιδιωτική εταιρεία, όταν είχα συνάχι θα μου έφερναν την μακρυπούλια να με τρίψει,κ ελικόπτερο να με μεταφέρει στο νοσοκομείο! Αν δε , είχα ανεμοβλογιά, θα μου έφερναν τη μπελούτσι,να με αποσπά από τα σπυράκια μου)! Αξιολογηση εκπαιδευτικων ιδρυματων με βαση εκπαιδευτικα και οικονομικα κριτηρια(αποδοση φοιτητων και καθηγητων, αξιοποιηση χρηματων κλπ)Ελευθερια επιλογης συγγραματος απο ενα ευρος που θα ικανοποιει την αντιστοιχη υλη, χωρις το καθε λαμογιο να γραφει ενα συγγραμμα της πλακας και να σε αναγκαζει να εξεταστεις σε αυτο. Αυξηση της χρηματοδοτησης στη δημοσια παιδεια(νεα εργαστηρια με την τελευταια λεξη της τεχνολογιας, νεοι και ανθρωπινοι χωροι μεσα στο πανεπιστημιο(εμεις στην ΑΣΟΕΕ δε χωραμε να στριψουμε), ερευνα υποψηφιων διδακτορων και καθηγητων καθ' ολη τη διαρκεια της καριερας τους και οχι μεχρι να παρουν το Phd) ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ! τα οποία ομως,δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τα ΙΠ. Μπορείς,και ΠΡΕΠΕΙ,να τα διεκδικήσεις για τα ΔΠ! Στα υπόλοιπα που λες,έχω ξανααπντήσει λίγες σελίδες πιο πίσω...
antreaslam Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Εγώ δεν καταλαβαίνω (πάλι)... Σίγουρα δε φταίμε εμείς σε αυτό! Οι εξελίξεις τρέχουν, οι αλλαγές θα γίνουν (όσες σχολές και να κλείσουν) Φαντάζομαι,ότι αυτή ακριβώς είναι η μεγάλυτερη νίκη των κομμάτων! αυτή σου η ατάκα,ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΙ Κ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ, εμπεριέχει μέσα της ακριβώς την πολιτική της μαργέτας κ των κυβερνώντων κομματων(την οποία,ο ίδιος πρωθυπουργός που έχει διορίσει εκεί,δεν την αφήνει να βρίσκετε στη βουλή να παρουσιάσει τις θέσεις του κομματος της,κ θα τις παρουσιάσει παυλόπουλος!!!ωραίος)!!! αυτή η ατάκα,μαζί με την ατάκα της πριγκήπισσας (εγωισμός κ ατομικίστρια της είπαν,έτσι κ χειρότερα απάντησε), δείχνουν πόσο ενδιαφέρον υπάρχει σήμερα για την κοινωνία,κ πόσο....ευοίωνα είναι τα πράγματα για την αυριανή κοινωνία!!! Αντί το ηλίθιο φοιτητικό κίνημα Παρ'ότι δεν ανήκω σε αυτό, επέτρεψε μου να σου επιστρέψω το χαρακτηρισμό! να συνταχθεί να βγάλει κάτι ρεαλιστικό για να μπορεί να συμμετέχει στη συζήτηση των αλλαγών Το ότι η υπουργός παιδείας,για ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ δε δεχόταν συναντηση,δε σημαίνει ότι δεν την ενδιαφέρει καθόλου η οποιαδήποτε πρόταση των φοιτητών? (γιατί αλλαγές θα γίνουν, απλά δεν είναι ξεκάθαρο ούτε πόσες, ούτε ποιες). οπότε,λες ναι,χωρίς να ξέρεις σε τι λες ναι! σε σταματάω στο δρόμο,κ σε ρωτάω,θέλεις σεξ? επειδή σου αρέσει το σεξ,λες ναι, χωρίς να ξέρεις αν εκεί που θα σε πάω θα σε περιμένει η μπελούτσι(έχω κόλλημα) ή ο Βιειρα... Συμπεριφέρονται σαν παιδάκια που δεν περνάει το δικό τους και για αυτό τους αντιμετωπίζουν σαν παιδάκια. Κατεβαίνουν σε πορεία και είναι χωρισμένοι σε παρατάξεις ενώ η μία παράταξη λέει 99% τα ίδια με τις άλλες, αυτοί σκοτώνονται μεταξύ τους... χμμμ..δηλαδή όσοι συμφωνείτε με την αναθεώρηση,ανήκετε ολοι ακριβώς στον ίδιο πολιτικό χώρο?????σόρρυ,αλλά θα γελάσω τώρα! Ανατρέχω στο thread και δεν βρίσκω μία αντίκρουση επιχειρημάτων που να βασίζεται σε γεγονότα, παρά μόνο σε υποθέσεις (αφου θα...) και παραλογισμούς. ανατρέχεις ιδιαίτερα πρόχειρα προφανώς! και ότι δε σου αρέσει,είτε το πηδάς,είτε το χαρακτηρίζεις παράλογο! Από ότι κατάλαβα διαβάζοντας υπάρχουν τρία επιχειρήματα:α) Τα ιδ. παν. δε πρέπει να γίνουν επειδή θα είναι επιχειρήσεις παραγωγής πτυχίων. β) Τα ιδ. παν. δε πρέπει να γίνουν γιατί θα είναι καλύτερα από τα δημόσια. γ) Τα ιδ. παν. δεν πρέπει να γίνουν γιατί προέχουν αλλαγές στα δημόσια πρώτα. τα θέλεις κ τα λες,ή σου ξεφεύγουν? σόρρυ για το επιθετικό ύφος,αλλά αν έχεις καταλάβει μόνο αυτά, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στο διαλόγο,κ είτε κάποιος δεν εξηγεί καλά,είτε εσύ δεν καταλαβαίνεις!Κ επειδή άλλοι εδώ μέσα,που είναι υπέρ της απόψεώς σου,έχουν προσπαθήσει πολλάκις να αντικρούσουν ΑΛΛΑ επιχειρηματα απο αυτα τα 3,(επιτυχώς ή ανεπιτυχώς δεν είμαι αρμόδιος εγώ να κρίνω),φαντάζομαι ότι το πρόβλημα δεν έγκειται στην εξήγηση... ΥΓ:δημοσκόπηση???με τι όρους? αν είναι,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ,να μας πουν τι σκοπεύουν να αλλάξουν,ή να θέσουν προς συζήτηση,σε μια διακομματική επιτροπή,αποτελούμενη φυσικά κ από καθηγητές πανεπιστημίων , τότε,ας γίνει, έστω κ με προδιαγεγραμμένο αποτέλεσμα...
mandate Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 η άλλη μούφα που λένε είναι ότι η ίδρυση των ιδιωτικών π. θα βοηθήσει τον Έλληνα που άν και έχει ''δωρεάν'' παιδεία σκάει του κόσμου τα λεφτά στα φροντιστήρια και τα ιδιάτερα δηλαδή εκεί που έδινε το ανώτερο 30.000 για να περάσει στο δημόσιο π. τώρα θα δίνει μόνο 50-100 χιλιάρικα για τα δίδακτρα του ιδωτικού π. και ξαφνικά δέ θα κάνει φροντιστήρια και ιδιαίτερα στο λύκειο ότι να 'ναι δηλαδή άρα μπροστά στο πανεπιστήμιο που πάνε να φτιάξουνε η τωρινή παιδεία είναι δωρεάν
malibu Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Το φοιτητικό κίνημα δεν μπορεί προσδιορίζεται από ένα ΟΧΙ.Πρέπει να γίνουν προτάσεις και να διεκδικήσουμε όχι αυτά που δεν θέλουμε αλλά αυτά που θέλουμε.Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν είναι το μόνο μας πρόβλημα...αλλά κάποιοι ίσως δεν θέλουν να το δούν..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.