Προς το περιεχόμενο

Κατάληψη και μετά?


Melissa_virus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αν οι apolitic,που δέχονται τα πάντα ως δεδομένα, αποφασίσουν να αντιδράσουν,εγώ είμαι μαζί τους κ στις 2 περιπτώσεις αντίδρασης...

ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΔΙΑΦΩΝΩ!

 

Και πώς θα αποφασίσουν να αντιδράσουν; Θα τους έρθει επιφοίτηση; Παιδεία χρειάζεται λες, άρα, να στείλουμε 1 εκατομμύριο παιδιά κάπου στο εξωτερικό που η παιδεία που παρέχεται είναι καλύτερη και να γυρίσουν όλοι 20άρηδες εδώ, έτοιμοι να απαιτήσουν αλλαγές...

Εγώ συμφωνώ απόλυτα σε πολλά από αυτά που λέτε. Να αρχίσει η αλλαγή από το δημοτικό, να μην γίνεται σπατάλη, να είναι χώρος ανταλλαγής ιδεών το πανεπιστήμιο και χίλια 2 άλλα. Μόνο που το στοίχημα είναι να μπορείς να προτείνεις κάτι εφαρμόσιμο. Αυτά που λέτε, για να γίνουν, χρειάζεται επανάσταση, δεν ειρωνευόμουν πριν. Αλλαγή όλης της κοινωνικής δομής και μη σου πω και αντικατάσταση του μισού πληθυσμού με άλλον. Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι μια προσπάθεια να αλλάξει κάτι σε ρεαλιστικό επίπεδο. Σιγά σιγά πολλά μπορούν να γίνουν. Χρειάζεται ένα πρώτο βήμα.

Αδράνεια σημαίνει να μην αλλάζει τίποτα. Διάβασε τις αποφάσεις των συνελεύσεων που αποφασιζουν κινητοποιήσεις. Μόνο ΟΧΙ υπάρχουν μέσα. Έτυχε να συζητήσω με κάποιον που συμμετείχε στη σύνταξη ενός νομοσχεδίου, εναντίον του οποίου έγινε κατάληψη στη σχολή μου και όταν του είπα τις αποφάσεις της συνέλευσης με ρώτησε με απορία: "Μα καλά, η συνεχιζόμενη εκπαίδευση αποτελεί αίτημα όλων των φοιτητών του κόσμου, εσείς ψηφίσατε όχι στη συνεχιζόμενη εκπαίδευση;". Και το ίδιο για την αξιολόγηση κτλ. Τα συμπεράσματα δικά σας.

 

Α, και κάτι ακόμα. Λέει ο sotirakis, νομίζω, ότι δεν έχουν ξεκαθαριστεί ένα κάρο πράγματα για τα ΙΑΕΙ. Προφανώς! Εδώ ψηφίζεται η αναθεώρηση του άρθρου 16. Στην επόμενη βουλή θα γίνει συζήτηση για το νέο του περιεχόμενο και μετά θα ψηφιστεί ο νόμος. Η μαγκιά είναι να πείτε, ναι, να αναθεωρηθεί, αλλά ζητάμε διάλογο για τις προϋποθέσεις και πιέστε να υπάρξουν αυστηρότατοι όροι. Αυτό σημαίνει δράση και συμμετοχή, όχι να λες ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ! Αν και η τρικυμία εν κρανίω μερικών έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Προχθές είδα έναν συνδικαλιστή να φωνάζει "λέμε όχι στο άρθρο 16". Αχ και να το είχε διαβάσει τουλάχιστον...

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Snoob τελικά οι απόψεις σου είναι γαμάτες κυρίως γιατί μιλάς με επιχειρήματα και όχι λόγια του αέρα.Συνέχισε έτσι αξίζει να σε ακούει κανείς.:-D

Δημοσ.

Εγώ μπορώ να συγκρίνω με Αμερική, ούτε για Αγγλία μπορώ να μιλήσω, ούτε για πουθενά. Εκεί λοιπόν στην χώρα της κατ' εξοχήν στενής σχέσης της αγοράς με τα πανεπιστήμια τα πράγματα πολύ πιο ανοιχτόμυαλα και κατά της απόλυτης εξειδίκευσης. Εκεί δεν υπάρχει η μαλακία που τελειώνεις το λύκειο 17-18 χρονών και αποφασίζεις τι θα κάνεις, μπορεί να έχει μία γενική ιδέα, μπορεί να μην έχει. τα δύο πρώτα χρόνια μπορείς να δεις ότι μάθημα σου καυλώσει, να επιλέξεις μετά τι θα κάνεις τα δύο επόμενα και αν δεν σου αρέσει η επιλογή σου, να αλλάξεις απλά ξανά αντικείμενο. Εξαιτίας του τόσο πιο ανοιχτού συστήματος, καθηγητές γυμνασίων, λυκείων και δάσκαλοι γίνονται επειδή τους ενδιαφέρει και μάλιστα επειδή (μη γελιόμαστε) η δουλειά τους αγήνει αρκετές ώρες ελεύθερες, πάρα πολύ από αυτούς συνεχίζουν να παρακολουθούν μαθήματα και αφού πάρουν πτυχίο, είτε σε μεταπτυχιακό επίπεδο (ναι, απλοί καθηγητές), είτε σε άλαλ παρεμφερή πεδία. Θα μου πεις ότι η αγορά ορίζει αυστηρά το πρόγραμμα σπουδών όταν υπάρχει μία λίστα μαθημάτων και διαλέγεις εσύ ποια θα παρακολουθήσεις? Τα μαθήματα δεν διαφέρουν και τόσο σε περιεχόμενο από τα αντίστοιχα Ελληνικά πανεπιστήμια. Για να λες ότι έχεις σπουδάσει business ανάλογα και με το πανεπιστήμιο, πρέπει να συμπληρώσεις τάδε αριθμό μαθημάτων στο αντικείμενο αυτό. Δεν σου λέει κανένας αυτά θα κάνεις και τέλος.

Εγώ 17,5 χρονών έκανα μηχανογραφικό. Ήξερα ότι ήθελα να ασχοληθώ με την ευρύτερη επιστήμη των οικονομικών. Γιατί στο διάολο αντί να μπω στην ΑΣΟΕΕ, και να διαλέξω από εκεί στη πορεία, να μπω στο τμήμα λογιστικής και χρηματοοικονομικής? Τα δύο πρώτα μου έτη ήταν 75% ίδια με των υπολοίπων (πλν της πληροφορικής βασικά), γιατί δεν είχα την ευκαιρία να πω, τελικά μου αρέσει το μαρκετινγκ ή η στατιστική, θέλω να τελειώσω αυτό?

Δεν ξέρω που έχει προκύψει η ιδέα της επιχείρησης που φτιάχνει το πρόγαμμα σπουδών... Οι επιχειρήσεις γιατί πέρνουν στην Αμερική άτομα από liberal arts ή φιλοσοφία? Επειδή ξέρουν λογιστική? Το πανεπιστήμιο ως κέντρο κατάρτησης ή κέντρο επιμόρφωσης και ανοίγματο οριζόντων, εξαρτάται από τους καθηγητές πολύ περισσότερο από τα μαθήματα. Μάθημα με τίτλο Μάρκετινγκ χρηματοοικονομικών οργανισμών ακούγεται τεχνοκρατικό, είχα όμως τριε καθηγητές για το συγκεκριμένο, ο καθένας με δικό του στυλ διδασκαλίας και ο καθένας άνοιγε νέους δρόμους να κοιτάς το αντικείμενο (αυτά για το 30-40% της τάξης που παρακολουθούσε τακτικά και που μάλλον θεωρείται καλό ποσοστό) και ο ένας ήταν μούρη στο χώρο και έλεγε εμπειρίες απίθανες και χρήσιμες σε πολύ ευρύτερο επίπεδο από το μάθημα και τη σχολή.

 

το Harvard έχει διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών? @@ έχει προσωπικότητες που διδάσκουν, οργάνωση και ένα απίστευτο network αποφοίτων. Το ίδιο για τα περισσότερα καλά πανεπιστήμια. Δεν πας εκεί για να μάθεις άλλα πράγματα, ιδίως σε προπτυχιακό επίπεδο, αυτό που τα ξεχωρίζει είναι άλλα πιο ουσιώδη από το πρόγραμμα σπουδών. Θα μπορούσες να πας και να μιλάς με τους καθηγητές περί ανέμων και υδάτων και να είσαι περιζήτητος. Πως το εξηγείς αυτό? Αν νομίζεις ότι επιχειρήσεις ψάχνουν ρομποτάκια, άβουλα χωρίς πρωτοβουλία, τότ ναι, πρέπει να ξυπνήσεις.

Δημοσ.

Κάθε φορά το ίδιο βιολί με όλα, μας έφαγε το "αντι" στην Ελλάδα αντιαμερικάνος, αντικαπιταλιστής, αντικομμουνιστής, αντιφρονούντας, αντιπαγκοσμιομοιητής...αντί, αντί, αντίδια.

Το χάλι που βρίσκονται τα πανεπιστήμια τα τελευταία 20 χρόνια το θυμούνται όποτε μιλάει κάποιος για κάποια αλλαγή ( imo προς το καλύτερο ), δε μπορώ να καταλάβω γιατί θα είναι χειρότερα η κατάσταση με τα ΙΑΕΙ απο το οτι είναι τώρα στην ανώτατη παιδεία όπως δε μπορώ να καταλάβω γιατί κόπτονται μερικοί τόσο πολύ για την Δημόσια Παιδεία. Πρόφανώς δε μπορούν να κατανοήσουν την διαφορά μεταξύ ΔΗΜΟΣΙΑΣ και ΔΩΡΕΑΝ παιδείας. Και τα ΙΑΕΙ είναι Δημόσια παιδεία με το σκεπτικό οτι είναι προσβάσιμη απο όλους (επι πληρωμή ofc) όπως και τα κρατικά είναι με τις πανελλήνιες (τώρα πόσο τζάμπα έρχεται το 18-19 για να περάσεις στις πανελλήνιες νομίζω το ξέρουμε ολοι μας).

Μερικοί αγνοούν επιδεικτικά το γεγονός οτι τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου είναι ιδιώτικα και ειδικά σε χώρες όπου δεν υπάρχουν κρατικά πανεπιστήμια ( οι υποτροφίες είναι που επιχορηγούν ) και μπερδεύουν το γεγονός οτι έχουμε απο τα καλύτερα μυαλά του κόσμου με την ανώτατη παιδεία που έχουμε. Αυτή τη στιγμή στα κρατικά ΑΕΙ επικρατεί η ίδια κατάσταση με τα υπόλοιπα δρώμενα στην Ελλάδα, αυτή του απέραντου φρενοκομείου όπως είπε και ο αείμνιστος Κ. Καραμανλής, καθηγητές υπάλληλοι εταιρειών και εκδ. οίκων, φοιτητές υπάλληλοι κομμάτων, δημοκρατία στύλ "φάλαγγα και προπυλακισμός" σε όποιον αντιμιλήσει στις προοδευτικές δυνάμεις των καταληψιών, φοιτητές που πλακώνονται μέχρι πτώσεως για μια αφίσα αλλά σφυρίζουν αδιάφορα όταν τους σπάνε τα πανεπιστήμια και λεηλατούν τα πάντα οι "προοδευτικοί" κάφροι, καμία ουσιαστική υποδομή στοιχειώδους "πρώτης" κατοικίας για τον κακόμοιρο τον άνθρωπο που έρχεται απο την επαρχία να απολαύσει τα αγαθά της κατά τα άλλα "Δωρέαν" παιδείας, καμία προέτοιμασία και επαφή με το τι σκατ@ συμβαίνει στην αγορά εργασίας, καθηγητές που αλλάζουν τις ταυτοτητές τους για να μη βγούνε στη σύνταξη και χάσουν τη κότα με τα χρυσά αυγά, καθηγητες που κληρονομούνε τις θέσεις τους στα παιδιά τους και τους συγγενείς τους, σύστημα εισαγωγής επιπέδου το λιγότερο εξευτελιστικό για τα φρέσκα μυαλά των 18 ετών, και σαν να μη φτάνουν όλα αυτά δουλεύομαστε και μεταξύ μας σα κοινωνία θεωρόντας οτι είμαστε και καλύτερα απο τους "κουτόφραγκους" στο θέμα τής παιδείας. Ας πάνε μερικοί μια βόλτα στην Αμερική και στην Αγγλία να δούνε τι απολαμβάνει και ο τελευταίος Αμερικάνος ή Εγγλέζος φοιτητής και μετά να μιλήσουν περι "Δωρεάν" παιδείας και παροχών στους φοιτητές, ας πάνε να δούνε πως προετοιμάζουν τους φοιτητές τους για όταν θα βγούν να βρούν δουλειά να ζήσουν αξιοπρεπώς αυτοί και οι οικογενειές τους, και μετά ας κλαφτούν όταν θα δουλεύουν σερβιτόροι καριέρας έχοντας χαραμίσει και 10 χρόνια απο τη ζωή τους στη "Δωρεάν" παιδεία περιμένοντας να βγούν μεγαλοστελέχη όταν η αγορά ζητάει άλλα πράγματα απο αυτά που σπούδασε ή ειδικεύτηκε.

 

Θα το πω όσο ποιό ευγενικά μπορώ:

Καιρός να δώσουμε στον κοσμάκη και άλλα πράγματα και ιδέες πέρα απο τον αυτιστικό κρατισμό που μας έχει καταδυναστεύσει τα τελευταία 50 χρόνια.

Δημοσ.

αν ψάξεις πίσω,σε παλαιότερα μου πόστ για την παιδεία,θα δεις ότι στο σύστημα,ψιλόσυμφωνούμε!

το ιδανικό σύστημα για μένα,είναι αυτό...

ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ...

ΚΑΤΑ ΤΗ Χ ΔΙΑΡΚΕΙΑ, το πανεπιστημιο επιλέγει ποιος θα συνεχίσει,κ εσύ επιλέγεις επίσης αν θα συνεχίσεις κ που...

μετά την διπλή αυτή επιλογή,κάτω από πολύ αυστηρά κριτήρια, συνεχίζεις να φοιτάς εκεί...

ΒΕΒΑΙΑ,πρέπει να έχεις τις υλικοτεχνικές υποδομές για κάτι τέτοιο...

κ δυστυχώς,εδώ δεν υπάρχιε ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ αυτό...

ευτυχώς ή δυστυχώς,είμαι κάποια χρόνια μέσα στις επιχ/σεις,

και μπορώ να σε διαψεύσω από την προσωπική μου εμπειρία...

Αν νομίζεις ότι επιχειρήσεις ψάχνουν ρομποτάκια, άβουλα χωρίς πρωτοβουλία, τότ ναι, πρέπει να ξυπνήσεις.

ψάχνουν ανθρωπάκια ΧΕΣΜΕΝΑ,ναι,που να υποκλίνονται από τη χαρά τους που προσελήφθησαν στη δουλειά...Θέλουν προσωπικό που να μη λυπηθεί όταν απολύεται ο 52αρης υπάλληλος τους (μη μου πει κανείς για μεμονωμένα περιστατικά,γιατί μπορω να σας γράψω μόνο από προσωπική εμπειρία,πάνω απο 50 περιστατικά).

ένας λόγος που η κυβερνηση προωθει τα ΙΠ,σύμφωνα με δήλωση παυλοπουλου, είναι η εξειδίκευση.(=Η αγορά το ζητάει,δε μπορούμε να μείνουμε πίσω)!!! Όποτε,ΜΟΝΟΙ τους καταρρίπτουν όσα μου είπες!

 

και τέλος,δε θέλω να ξυπνήσω,αν είναι να καταλάβω αυτό που σου είπα πριν...

επίσης, ΠΡΕΠΕΙ να καταλάβουν όλοι,ότι τα παιδιά που από την 4η δημοτικού έχουν 2 ώρες ελεύθερο χρόνο την ημέρα,που τείνει προς το μηδέν όσο περνούν τα χρόνια,μόλις μπουν στο πανεπιστήμιο πρέπει να συνέχισουν στον ίδιο ρυθμό,ώστε όταν βγουν απο το πανεπιστήμιο να μπορούν να δουλεύουν 12 ώρες την ημέρα,6 ημέρες την εβδομάδα,και να πληρώνονται λίγο πάνω από το βασικό,χωρίς να διαμαρτύρονται για τις συνθήκες εργασίας,γιατί : "ουρά κάνουν απε΄ξω οι άνεργοι", και "με ενα πανεπιστήμιο μόνο έχεις και απαιτήσεις"???Και μετά,αφού από τα 10 μας,μέχρι τα 68 μας που 8α πάρουμε σύνταξη (ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ)....

αααααααααααχχχχχχχχχχ.............

ΤΙ ΤΥΧΗ!!!!!!!!!!!!!!!!

ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΤΑ 70!!!!!!!!

Δημοσ.

Χαίρομαι που συμφωνούμε σε τόσα. Λυπάμε που οι εμπειρίες σου με διαψεύδουν και λυπάμε περισσότερο που μπορεί να το δαπιστώσω, πιστεύω πάτνως πως υπάρχουν επιχειρήσεις και επιχειρήσεις και πιστεύω το κατανοείς και εσύ.

Δημοσ.

 

Δηλαδή, για να επιτραπεί η οιαδήποτε ιδιωτική πρωτοβουλία, θα πρέπει πρώτα το κράτος να βάλει σε τάξη τα χάλια του;

 

 

Βάζω αυτό σε παράθεση και θα απαντήσω και στα υπόλοιπα ερωτήματα σου.

 

Η παιδεία δεν είναι υπηρεσία, για την απελευθέρωση της αγοράς των τηλεπικοινωνιών όλοι χαρήκαμε. Ο ΟΤΕ (ήταν ψιλομπάχαλο, αν και είχε κάνει θυγατρικές στις υπόλοιπες βαλκανικές χώρες και λοιπές επενδύσεις κα) είχε να αντιμετωπίσει έναν ανταγωνισμό, είδαμε διάφορες κινήσεις προς όφελος του καταναλωτή. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν είναι τόσο εύκολα.

Με απλή λογική στις τηλεπικοινωνίες όλοι κατανοούμε το ζητούμενο, καλύτερη σύνδεη στη χαμηλότερη τιμή μίας υπηρεσίας που μπορεί να υπάρξεις και χωρίς τη χρήση της.

Η παιδεία δεν είναι το ίδιο, είναι το αγαθό πάνω στο οποίο στηρίζεται η κοινωνία για να αναπτυχθεί, είναι η βάση προόδου της. Ιδιωτικοποιώντας την κορυφή της χωρίς κανόνες, ουσιαστικά αποδέχεσαι την αδυναμία σου να χαράξεις μία πορεία στο μέλλον που είναι υπέρ του κοινωνικού συνόλου. Επιτρέπεις σε κάποιος επενδυτές να εκπαιδεύσουν για δικό τους όφελος (πχ το Ιατρικό Κεντρό, γιατρούς για το ίδιο το κατάστημα), με τους δικούς τους κανόνες, απομυζώντας χρήματα από τους ενδιαφερόμενους, με αβέβαια αποτελέσματα και με τρόπο που δεν ελέγχεται. Αυτό δεν είναι παιδεία, αλλά δημιουργία εργατικού δυναμικού, με συγκεκριμενο σκοπό και με αμφίβολες συνέπειες ως προς την πρόοδο της κοινωνίας.

Όπως έχει παρουσιαστεί μέχρι στιγμής το θέμα, είναι πως ο καθένας πρέπει να νοιάζεται για τον εαυτό του και μόνο. Θέλω ιδιωτικό πανεπιστήμιο, για να γίνω εγώ καλύτερος (ίσως), να βρω εγώ δουλειά (ίσως) και να έχω εγώ λεφτά (ίσως) και εσύ παλιοκοινωνία πήγαινε στο διάολο. Με αυτήν την εγωκεντρική προσέγγιση του θέματος, δεν πρέπει λοιπόν να έχουμε απαιτήσεις από το κράτος για το οτιδήποτε.

Εγώ πληρώνω ιντεραμέρικαν, για να έχω εγώ ιατροφαρμακευτική περίλθαψη, εγώ πληρώνω το νομοθέτη για να με βολεύουν εμένα οι νόμοι του, εγώ πληρώνω τον ιδιωτικό ΟΑΕΔ για να έχω γω καλή δουλειά και πάει λέγοντας. Ο ρόλος του κράτος και γενικότερα της πολιτείας είναι να ορίζει τους στόχους του, να υπάρχουν κανόνες που εξυπηρετούν το κοινό καλό. Αυτή είναι η αδυναμία του ελληνικού κράτους, να βάλει 5 στόχους και 10 κανόνες για την ομαλή λειτουργία του. Για αυτό έθεσα την εξυγείανση σε πρώτο επίπεδο και μετά την οποιαδήποτε ενέργεια εισαγωγής περισσότερων μεταβλητών στο σύστημα.

 

 

EDIT: By Pitsirikos, read it after my post: http://pitsirikos.blogspot.com/2007/01/blog-post_11.html

Δημοσ.
Δεν είπε κανείς ότι δίνονται τα ΔΠ στους ιδιώτες ! Αλλά υποβαθμίζεται εμμέσως η λειτουργία και η αξία τους αν υπάρχουν ΙΠ με τις προυποθέσεις και τις ρυθμίσεις που θέλουν να θέσουν.

Ρε συ Σωτηράκη απορώ δηλαδή με ποιόν τρόπο υποβαθμίζεται η λειτουργία των ΔΠ;Αυτό είναι μια βλακεία που ακούγεται από τους φοιτητές στα πανεπιστήμια και δεν ξέρω που το στηρίζουν.Τουλάχιστον εδώ στην Αθήνα που σπουδάζω αυτό γίνεται.Δηλαδή τα ιδιωτικά σχολεία υποβαθμίζουν τα δημόσια;Κακα τα ψέματα η μόνη τέτοια εμπειρία μας στην Ελλάδα είναι η αλληλεπίδραση ιδιωτικών-δημόσιων σχολείων.Εκεί ακριβώς δεν παρατηρούμε κανένα πρόβλημα και καμία υποβάθμιση των δημ σχολείων.Απο κει και πέρα γιατί να υποβαθμιστούν τα ΔΠ?Μήπως είναι κλασική δικαιολογία αντίδρασης?

 

Οταν δεν είναι ξεκάθαρο πως θα λειτουργεί η αξιολόγηση για τα ΔΠ και τα ΙΠ, τότε υπάρχει πρόβλημα.

Αν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος θα τα χρηματοδοτεί τα ΙΠ, υπάρχει πρόβλημα.

Οταν δεν ξεκαθαρίζεται πόσα χρόνια θα είναι οι σπουδές τους και τι αντίκρυσμα θα έχουν σε εργασιακά και επαγγελματικά δικαιώματα, τότε υπάρχει πρόβλημα.

Και εσύ που ξέρεις ρε φίλε τι είναι ξεκάθαρο και τι όχι;Ακόμα δεν ιδρύθηκαν τα ΙΠ και τα θες όλα ξεκάθαρα;Εννοείται πχ ότι θα βρεθεί χρηματοδότης.Αν δεν βρεθεί δεν ιδρύονται.Αυτό θα φανεί εκ των πραγμάτων.Η ακόμα λες πόσα θα είναι τα χρόνια σπουδών.Μιλάμε σοβαρά τώρα?Πόσα θα είναι 3 μήνες?Και στο κάτω κάτω όσα είναι ας είναι.Ας πούμε στα ΔΠ ξεκινάει από 2 χρόνια και φτάνουν τα 6.Είναι αυτό σοβαρό κριτήριο για να μη δημιουργηθούν ΙΠ?

 

Οταν θα υπάρχει η περίπτωση-δυνατότητα, καθηγητές να φεύγουν και να πηγαίνουν ντουγρού στα ΙΠ, τότε υπάρχει πρόβλημα στα ΔΠ. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για την παιδεία που είναι ένα αγαθό παρεχόμενο από το κράτος, αναγκαίο για την εξέλιξη της κοινωνίας. Δηλαδή όσοι δεν θα έχουν να δώσουν τα δίδακτρα για τα ΙΠ, δεν θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην γνώση ;

Ποιός κατήργησε τα ιδιωτικά ρε συ?Το έχουμε πει τόσες φορές περι μη κατάργησης των ΔΠ και συνεχίζεις να λες για πρόσβαση στη γνώση?Τέλος πάντων.

Οταν η έρευνα που θα γίνεται στα ΙΠ θα είναι εμφανεστατα κατευθυνόμενη, τότε υπάρχει πρόβλημα.

Τι εννοείς κατευθυνόμενη έρευνα?Η έρευνα εγώ ξέρω είναι μία και είναι επιστημονική.Δεν θα γίνεται έρευνα πχ για τα οικονομικά του Καραμανλή ή του Παπανδρέου κτλ.

 

 

Ο nontasg φαίνεται ότι ακόμη δεν πήγε σε κάποια πορεία να δει τι πραγματικά συμβαίνει...

Να του πω εγώ τι συμβαίνει αν δεν πήγε.Μαζεύονται καμια 500αριά άτομα φονάζουν-εκτονόνονται(ξέρεις τα εισητήρια στα γήπεδα είναι αρκετά ακριβά) πολλές φορές σπάνε οι πιό θερμόαιμοι από αυτούς και στο τέλος ανοίγουν την τηλεώραση και βλέπουν τα κατορθώματα τους και αισθάνονται περήφανοι.Αλλά ουσιαστικά με τα συνθήματα και και τις φωτοβολίδες δεν έχει γίνει τίποτα.

 

 

Ειλικρινά πιστεύω ότι θα πρέπει είτε να σκοτωθεί κάποιος φοιτητής, είτε να μπει η πορεία μέσα στην Βουλή για να αποτραπούν οι αλλαγές. Δυστυχώς... Και αυτό δεν μας τιμά ως φοιτητικό κίνημα...

Τίποτα από αυτά τα δύο δεν θα άλλαζε αποφάσεις.Ποιός σου είπε ότι ο κάθε υπουργός είναι υπεύθυνος για τη σωματική ακεραιότητα του κάθε διαδηλωτή.Αν σκωτοθεί κανείς είναι δική του η ευθύνη εκτός και αν τον σκότωσε ο ίδιος ο υπουργός.:-D

Δημοσ.

ψάχνουν ανθρωπάκια ΧΕΣΜΕΝΑ,ναι,που να υποκλίνονται από τη χαρά τους που προσελήφθησαν στη δουλειά...Θέλουν προσωπικό που να μη λυπηθεί όταν απολύεται ο 52αρης υπάλληλος τους (μη μου πει κανείς για μεμονωμένα περιστατικά,γιατί μπορω να σας γράψω μόνο από προσωπική εμπειρία,πάνω απο 50 περιστατικά).

 

Ποιες εταιρίες είναι αυτές;

Για δώσε 2-3 απο αυτά τα περιστατικά.

Εκτός και αν μιλάς για την IBM και την Siemens.

Υπάρχουν και μικρές εταιρίες που κανουν ΑΚΡΙΒΩΣ το ανάποδο απο αυτό που λες.

Ενδέχεται σε 6 μήνες να εχω δική μου μικρή εταιρία και κάνω Open call απο τώρα.

"Όποιος γουστάρει την δουλειά του, ξέρει να λέει <<δεν ξερω>>, δεν είναι ευθυνόφοβος, γουστάρει να μαθαίνει καινούργια πραγματα, δεν συμπεριφέρεται σαν γλοιώδες σκουλήκι κρατώντας οτι έμαθε για τον εαυτό του για να μην του πάρουν την θέση και δεν περιμένει να φύγουν όλοι απο το γραφείο για να ξύσει τα @@ του, ας περάσει μια βόλτα να πιούμε ενα καφέ και να κάνουμε μπιζνες.

Οποιος είναι βλάκας ή χεσμένος ή τεμπέλης να πάει στο δημοσιο ή στην Siemens ή να επικοινωνήσει με τον antreslam, έχει μια τεραααααααααστια λίστα απο εταιρίες που επιθυμούν ηλιθιους ανθρώπους"

 

Υ.Γ Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω οτι όποιος δουλεύει στην Siemens είναι ηλίθιος, αλλά οτι μόνο εταιρίες τυπου Siemens έχουν συμφέρον να προσλαμβάνουν χεσμένους. Και αυτό υπο αμφισβήτηση είναι , μεχρι να δω την τεραααααααααστια λιστα απο εταιρίες που στο job description, αναφέρουν οτι ο υποψηφιος πρέπει να είνα ευκοίλιος και βλαμμένος.

Δημοσ.
επίσης, ΠΡΕΠΕΙ να καταλάβουν όλοι,ότι τα παιδιά που από την 4η δημοτικού έχουν 2 ώρες ελεύθερο χρόνο την ημέρα,που τείνει προς το μηδέν όσο περνούν τα χρόνια,μόλις μπουν στο πανεπιστήμιο πρέπει να συνέχισουν στον ίδιο ρυθμό,ώστε όταν βγουν απο το πανεπιστήμιο να μπορούν να δουλεύουν 12 ώρες την ημέρα,6 ημέρες την εβδομάδα,και να πληρώνονται λίγο πάνω από το βασικό,χωρίς να διαμαρτύρονται για τις συνθήκες εργασίας,γιατί : "ουρά κάνουν απε΄ξω οι άνεργοι", και "με ενα πανεπιστήμιο μόνο έχεις και απαιτήσεις"???Και μετά,αφού από τα 10 μας,μέχρι τα 68 μας που 8α πάρουμε σύνταξη (ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ)....

αααααααααααχχχχχχχχχχ.............

ΤΙ ΤΥΧΗ!!!!!!!!!!!!!!!!

ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΤΑ 70!!!!!!!!

 

Ποσο πιο πολύ απο τα μαλιά μπορεις να το τραβήξεις για να κανεις εντυπώσεις;

Δημοσ.

Εντάξει, αν μπορείς εσύ να βρεις ένα τρόπο εξυγίανσης, θα σε ακολουθήσω insomniaK. Λες, "με αβέβαια αποτελέσματα και με τρόπο που δεν ελέγχεται". Ενώ στα δημόσια υπάρχει έλεγχος; Μην τρελαθούμε κιόλας...

 

Βλέπω και κάτι επιχειρήματα που δε τα κατανοώ. Είναι δυνατόν ποτέ το ιδιωτικό πανεπιστήμιο να επιχορηγείται από το κράτος; Πώς σου έρχονται αυτά sotirakis;

Επίσης, άντε και είναι κατευθυνόμενη η έρευνα στο ΙΑΕΙ. Και τι ακριβώς χάνει η κοινωνία από αυτό; Η τάδε εταιρεία, αντί να κάνει την έρευνα στα γραφεία της, δίνει λεφτά σε ένα πανεπιστήμιο και βγαίνουν όλοι κερδισμένοι. Το Δημόσιο Πανεπιστήμιο θα συνεχίσει να κάνει τη δική του έρευνα. Τι το νοιάζει τι συμβαίνει στο ιδιωτικό; Αν το κράτος δίνει τα ίδια λεφτά με τώρα, η ίδια έρευνα θα γίνεται. Η έρευνα της ΙΝΤΡΑΚΟΜ σήμερα επηρεάζει την έρευνα του Μετσόβειου;

 

Για τελευταία φορά, κάνω έκκληση να μιλάμε ρεαλιστικά. Καλά τα όνειρα, αλλά πρέπει να συγκρίνουμε με την σημερινή κατάσταση. Καλό είναι να λέμε ότι το πανεπιστήμιο είναι το οχυρό της διακίνησης ιδεών. Είναι όμως το σημερινό ελληνικό πανεπιστήμιο; Μπορεί κάποιος να δώσει διάλεξη σε μια σχολή και να υποστηρίζει την κατάργηση της δωρεάν παιδείας, χωρίς να φάει γιαούρτια; Όταν υπάρχουν αποφάσεις φοιτητικών συλλόγων (της Ιατρικής Αθήνας) που λένε ότι ένας άλλος σύλλογος γιατρών είναι ανεπιθύμητος στη σχολή γιατί οι απόψεις που εκφράζει έρχονται σε αντίθεση με τις αποφάσεις της γενικής συνέλευσης, τι να λέμε; Καλό θα ήταν να ήταν ιδανικά τα πράγματα, αλλά τότε δε θα καιγόταν και κανείς για αλλαγή...

Δημοσ.

Να του πω εγώ τι συμβαίνει αν δεν πήγε.Μαζεύονται καμια 500αριά άτομα φονάζουν-εκτονόνονται(ξέρεις τα εισητήρια στα γήπεδα είναι αρκετά ακριβά) πολλές φορές σπάνε οι πιό θερμόαιμοι από αυτούς και στο τέλος ανοίγουν την τηλεώραση και βλέπουν τα κατορθώματα τους και αισθάνονται περήφανοι.Αλλά ουσιαστικά με τα συνθήματα και και τις φωτοβολίδες δεν έχει γίνει τίποτα.

 

 

 

Τίποτα από αυτά τα δύο δεν θα άλλαζε αποφάσεις.Ποιός σου είπε ότι ο κάθε υπουργός είναι υπεύθυνος για τη σωματική ακεραιότητα του κάθε διαδηλωτή.Αν σκωτοθεί κανείς είναι δική του η ευθύνη εκτός και αν τον σκότωσε ο ίδιος ο υπουργός.:-D

φίλε19,πράγματι είσαι τόσο μέσα στα πράγματα που σε θαυμάζω...ακριβώς έτσι είναι!!!

εκτονΏνονται,κ μετα βλέπουν τηλεΌραση..Στο ενδιάμεσο βέβαια, έχουν προλάβει έστω κ για λίγο να κάψουν κ να λεηλατήσουν,αφού πρώτα τα πουν με τα φιλαράκια τους,τους μπάτσους!!!

επίσης,αν σκΟτΩθεί κάποιος διαδηλωτής, σιγά μην φταίει η κυβέρνηση...

αν το αμάξι σου πέσει σε λακούβα κ βγει εκτός πορείας,σιγά μην φταίει η κυβέρνηση...

αν ο μπάτσος ο αντρας ο πολλά βαρύς,ρίχνει σε 16χρονο παιδί που τρέχει στο δρόμο (θεσσαλονική) κ το σκοτώνει,σιγά τα λάχανα...

αν οι μπάτσοι βαράνε τους συνταξιούχους που ΤΟΛΜΑΝΕ να διαμαρτρύονται επειδή παίρνουν το εξωφρενικά μεγάλο ποσό των 200 ευρώ/μήνα, σιγά τα λάχανα, κωλόγεροι είναι...

έτσι είναι,αν ετσι νομίζεις...

αλλά θα ήταν καλό,να μάθεις πραγματικά τι συμβαίνει,προτού κατηγορήσεις τόσο απλά...

ΥΓ:Σου μιλάει κάποιος,που δεν έχει σπάσει ποτέ του κάτι,κ που έχει φάει παρολαυτα δακρυγόνα (ξέρεις,από τα ληγμένα της ελας,που μόνο εμείς έχουμε παγκόσμια,γιατι απαγορεύονται?),κ κάποιος που αν μη τι άλλο,προσπαθεί να κατανοήσει τα επιχείρηματα της άλλης πλευράς, με την ελπίδα μέσα του να είναι σαθρά,όπως τα παραπάνω,ώστε να μπορέσει να τα τρυπήσει,για να δει την κοινωνία όπως την οραματίζεται!

Δημοσ.
Μισό λεπτό. Τα σχολεία ποιος τα έκανα κόκκινα φανάρια; Οι ασφαλίτες;

 

Ποιος έβγαλε σηκωτό πανεπιστημιακό από το γραφείο του και μετά το έχτισε με τούβλα; Οι ασφαλίτες;

 

Να δεχτώ όποια προβοκάτσια θέλετε. Αλλά να πειστώ ότι τα παλλουκάρια με τα κράνη και τα στυλιάρια είναι παναγίες εβρισκόμενες εν αμύνει, συγγνώμη, δυσκολεύομαι.

 

Όχι μωρέ,οι φοιτητές είναι ΠΑΝΤΑ αθώοι.Για όλα φταίει το σύστημα,για όλα φταίνε οι ασφαλίτες.Κατά τη γνώμη μερικών,θα έπρεπε οι "μπάτσοι" να τους αφήσουν να κάνουν όλα τα μαγαζιά καλοκαιρινά,να τους δείρουν με τα αθώα καδρόνια τους κλπ.Κρίμα τα κακόμοιρα τα παιδιά,παλεύουν για μια καλύτερη παιδεία.Μήπως θέλετε να δείρετε και τον πρωθυπουργό της χώρας για να σας ακούσει καλύτερα;:evil: :evil:

Εγώ παλιότερα είχα πει κάτι και το ξαναλέω:ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΞΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ.ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΟΝΤΑ ΚΑΒΑΛΑ ΕΙΝΑΙ.ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΣΠΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ(ΕΙΤΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΙΤΕ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ) Ε ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΣΠΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ "ΜΠΑΤΣΟΙ" Ή ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ,ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙΣ ΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ!!! :evil: :evil: (sorry για τα συνεχόμενα κεφαλαία κιόλας).

 

antreaslam δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σου,αλλά εύχομαι ειλικρινά να μην τύχει ποτέ να σου σπάσουν το σπίτι σου ή το αμάξι σου κατά τη διάρκεια μιας πορείας οι "εξωσχολικοί".Θέλω να σε δω τότε τι θα λες για αυτούς και για τους μπάτσους.Και βέβαια ναι αν δεις μπάτσο να μην επεμβαίνει ενώ κάποιος σου καταστρέφει την περιουσία,τότε σπάσε το κεφάλι του μπάτσου.Κι εγώ μαζί σου θα'μαι!!!Αλλά μη μας λες ότι οι φοιτητές είναι αθώοι και ότι όλα τα κάνουν οι εξωσχολικοί....ΕΛΕΟΣ........Επίσης όταν συμμετέχεις σε μια πορεία και βρίσκεσαι κοντά σε σημείο που γίνονται επεισόδια,ε δεν είναι και τόσο απίθανο να φας το δακρυγόνο.Μην τρελαθούμε τώρα.....Αν βέβαια το έφαγες χωρίς να ισχύουν αυτά που σου είπα,τότε εύχομαι αυτός ο κ@λ@μπατσος που στο έριξε να είχε τιμωρηθεί γι'αυτό.Όχι τίποτα άλλο,κάποτε με χαρακτήρισε κάποιος εδώ μέσα ασφαλίτη...OMG......

 

ΥΣ:επίσης antreaslam δε γίνεσαι πιο έξυπνος διορθώνοντας τα ορθογραφικά λάθη των άλλων.Δεν κάνουμε γραμματική και συντακτικό εδώ,απλά συζητάμε.ΟΚ;

Δημοσ.

βρήκες κ άλλον έναν που το πιστεύει... ;-) αν θες μπορούμε να κάνουμε κουβέντα για να δεις τι είναι αθωότητα απο που πηγάζει και γιατί οι φοιτητές είναι αθώοι.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...