insomniaK Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Στον Filos δεν απαντώ, διότι δεν απάντησε σε καμία από τις προηγούμενες τοποθετήσεις μου πάνω στις απόψεις του. Όπως ανέφερα και σε προηγούμενο ποστ μου, είμαι υπέρ της ύπαρξης μη κρατικών, μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά πριν φτάσουμε στη νομοθέτηση τους έχω συγκεκριμένες αμφιβολίες και ενστάσεις σχετικά με το θέμα. - Η αναθεώρηση όλων των βαθμίδων της δημόσιας εκπαίδευσης. Ο φορέας που ασχολείται με την παιδεία, ονομάζεται Υπουργείο Παιδείας και θρησκευμάτων και ταυτόχρονα υπάρχει και το υπουργείο Πολιτισμού. Τρεις νοητικές ασυνέχειες περιγράφει η παραπάνω πρόταση, άλλος είναι υπεύθυνος για την παιδεία (η οποία συνδέεται και με τα θρησκεύματα?!?), άλλος είναι υπεύθυνος για τον πολιτισμό που βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με τον επιφορτισμένο για θέματα παιδείας φορέα χωρίς όμως να συνεργάζονται και να αλληλεπιδρούν. Με το συμπάθειο αλλά η σχέση πολιτισμού και παιδείας είναι οριζόντια και αμφίδρομη, η πρωτοτυπία του διοικητικού συστήματος των παράλληλων φορέων, εξυπηρετεί μόνο την ύπαρξη και δεύτερης υπουργικής θέσης. Το σχολείο έχει την υποχρέωση να παρέχει μόρφωση, όπως σωστά ορίζεται, αλλά αυτό που προσφέρει είναι μόνο γνώση, η οποία είναι περίπου το 50% της υποχρέωσης του (και το Υπ. παιδείας κουτσά στραβά αυτό το έχει καταφέρει), το άλλο 50% που είναι ο εκπολιτισμός των μαθητών και θα όφειλε να είναι υπό την ευθύνη του υπουργείου πολιτισμού. - Πριν την εισαγωγή του οποιυδήποτε στο Πανεπιστήμιο υπάρχει ένας 12ετής κύκλος σπουδών, αλλά όλες οι "μεταρρυθμίσεις", κρατούν όσο και ο υπουργός που τις υπέγραψε με μέγιστο τα 3χρόνια. Δεν υπάρχει κανένας στατιστικός έλεγχος που να μπορεί να εφαρμοσθεί στο παραπάνω πείραμα και να εξαχθεί το οποιοδήποτε συμπέρασμα, αν δηλαδή η όποια μεταρρύθμιση βελτίωσε ή χειροτέρεψε την παρεχόμενη παιδεία. Από τις 2 πρώτες παυλίτσες, σύμφωνα με την άποψη μου πρέπει να αλλάξει το επίπεδο λήψης αποφάσεων που σχετίζονται με την παιδεία-πολιτισμό, αφού ενωποιηθούν αυτοί οι δύο φορείς, και να εξισωθεί τουλάχιστον με αυτό της συνταγματικής αναθεώρησης, δηλαδή με ελάχιστο χρόνο τα 5χρόνια και δίχως να είναι δυνατή η αλλαγή του με την αντίστοιχη αλλαγή κυβέρνησης. Ο οποίος θα χαράξει μία στρατηγική μόρφωσης για τα επόμενα 20-30 χρόνια, ευχόλογια και σπασμωδικές κινήσεις πχ Η/Υ στους άριστους μαθητές, δε βοηθούν στην ένταξη των σύγχρονων απαιτήσεων. Επίσης, αποφάσεις που δεν εξηγούνται στο λαό, δεν έχουν κανένα νόημα. Δυστυχώς μας έχουν δημιουργήσει το φόβο της επιβολής. Πόσοι πολίτες ξέρουν πως οι κεντρικές αποφάσεις της Ε.Ε. πρέπει να είναι ομοφωνές και προέρχονται μέσα από μακροχρόνιες διαβουλέυσεις με όλους ενδιαφερόμενους (πχ στον ένα χρόνο μετά την υπογραφή της συνθήκης της Πράγας, στη συζήτηση που έγινε στην Αθήνα δεν υπήρχε ούτε ένας εκπρόσωπος των ελλήνων φοιτητών, αν αυτό σας λέει κάτι). Η αλληλεπίδραση πολιτών και κέντρων αποφάσεων είναι το σημαντικότερο, βήμα. Δείξτε μου μία μελέτη για το πόσοι γιατροί είναι αναγκαίοι στην Ελλάδα, ώστε να έχουμε σύστημα πρόνοιας. Εθελοτυφλούμε κι αυτό είναι το αποτέλεσμα της έλλειψης παιδείας. Και εδώ βλέπουμε τις βαθειές ρίζες που έχει η κακή νοοτροπία, ο σπουδαγμένος είναι ο καλός, ο χρήσιμος, ο δεν ξέρω τι... όπως εξαιρετικά τα αναφέρει ο bandito. Παρεπιμπτοντως όσοι είναι νέοι στη συζήτηση, ας ψάξουν το ποστ του στις πρώτες σελίδες με συγκεκριμένες προτάσεις του, προσωπικά δε συμφωνώ με όλες, αλλά είναι μία βάση συζήτησης που προέρχεται από κάποιον που έχει ζήσει το σύστημα. Στη βάση ιεράρχισης των αναγκών του κράτους, πρέπει να αντισοτοιχηθεί και η οικονομική διαχείριση. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα για εμένα, που αποτελούν σπαταλη δημοσίου χρήματος, όλοι έχουμε τέτοια στο μυαό μας. Η παιδεία είναι ο τομέας που πρέπει να γίνει "επενδυση χρήματος". Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας, πετρέλαιο, ορυκτούς πόρους, βιομηχανία, κάμπους για καλλιέργεια κλπ δεν έχουμε. Αυτό που μπορούμε να στηριχθούμε είναι οι υπηρεσίες τουρισμός, παιδεία, έρευνα λιμάνια, υγεία. Τα οποία προέρχονται από την ίδια την παιδεία στο ανώτερο επίπεδο της. Μέχρι σήμερα, την τριτοβάθμια παιδεία την έχει μονοπωλήσει το δημόσιο, με τα αρνητικά του και τα θετικά του. Το κύριο θετικό είναι η δυνατότητα πρόσβασης σε όλους. Τα αρνητικά είναι όλα αυτά που ταυτίζονται με τη μονιμότητα, τον ωχαδερφισμό, την έλλειψη ελεκτικών μηχανισμών. Σε αυτό το σημείο, διάφοροι συνομιλητές θα δυσανασχετίσουν, αλλά πιστεύω ακράταντα ότι πρέπει να υπάρξει έλεγχος σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Η παιδεία είναι αγαθό που προσφέρεται και δε θα πρέπει να το χρησιμοποιεί ο οποιοσδήποτε για προσωπική του προβολή ή για ιδίους σκοπούς. Ο δάσκαλος της οποιασδήποτε βαθμίδας παραμένει δάσκαλος. Τσιφλίκια στην παιδεία δεν πρέπει να αποδεχόμαστε. Επομένως για να έπιτραπούν τα μη κρατικά, μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια, η αλληλουχία είναι απλή και κατανοητή. Αναδιάρθρωση της παιδείας απο το δημοτικό μέχρι και το λύκειο με προκαθορισμένους στόχους, ισχυροποίηση του δημόσιου πανεπιστημίου με τους τρόπους που ζητάει η σύνοδος των πρυτάνεων και η ΠΟΣΔΕΠ και στη συνέχει να επιτραπεί η δημιούργία των ιδιωτικών ΑΕΙ, με συγκεκριμένους απαραβίαστους κανόνες. Τα υπόλοιπα είναι βεβιασμένες κινήσεις που δε στηρίζονται σε κανένα προγραμματισμό, που δεν έχουν στόχο, δεν εξυπηρετούν την παιδεία, δε βοηθούν την κοινωνία σε κανέναν της τομέα. Αυτά τα λίγα απο εμένα...
DarkKnight Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Οπότε αντίστοιχα διαμαρτυρόμαστε σπάζοντας τα δημόσια κτίρια στις πορείες,καταστρέφοντας τους χώρους των πανεπιστημίων στη διάρκεια καταλήψεων,προσπαθώντας να μπούμε στη βουλή να τα σπάσουμε,εμποδίζοντας τη διέλευση στους δρόμους κλπ κλπ.....Πολύ ωραία και εις ανώτερα.......Όταν θα σπάσουν όμως το σπίτι του καθενός διαδηλωτή,εκεί να δω τι θα κάνει......Όταν θίγεται το συμφέρον μας,τότε όλοι γινόμαστε μαινόμενοι ταύροι να τα υποστηρίξουμε. Νο comments...
nontasg Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 No comments;OK.....Η αλήθεια αυτή είναι,είτε σας αρέσει είτε όχι.Δεν εννοώ βέβαια ότι αυτό γίνεται καθολικά,αλλά γίνεται και είναι ντροπιαστικό.Οπότε η απάντησή σου δε με καλύπτει.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Το κύριο θετικό είναι η δυνατότητα πρόσβασης σε όλους. Ένα δευτερεύον θετικό ποιο είναι; Τα αρνητικά είναι όλα αυτά που ταυτίζονται με τη μονιμότητα, τον ωχαδερφισμό, την έλλειψη ελεκτικών μηχανισμών. Σε αυτό το σημείο, διάφοροι συνομιλητές θα δυσανασχετίσουν, αλλά πιστεύω ακράταντα ότι πρέπει να υπάρξει έλεγχος σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Η παιδεία είναι αγαθό που προσφέρεται και δε θα πρέπει να το χρησιμοποιεί ο οποιοσδήποτε για προσωπική του προβολή ή για ιδίους σκοπούς. Ο δάσκαλος της οποιασδήποτε βαθμίδας παραμένει δάσκαλος. Τσιφλίκια στην παιδεία δεν πρέπει να αποδεχόμαστε. Είναι ρεαλιστικό να πιστεύουμε ότι μηχανισμοί που χρόνια και συστηματικά εναντιώθηκαν σε κάθε πρόταση άσκησης ελέγχου, αίφνης θα συμφωνήσουν; Ακρογωνιαίος λίθος της νοοτροπίας του "μονιμά" είναι αυτή ακριβώς η παντελής απουσία ελέγχου. Είναι δυνατόν οι ίδιοι άνθρωποι (ΠΟΣΔΕΠ) που την εποχή που ήμουν φοιτητής ζητούσαν να εξελίσσονται βαθμολογικά (και άρα οικονομικά) οι ΔΕΠ χρωστώντας τις ερευνητικές εργασίες. Οι άνθρωποι που κατέβαιναν σε "αποχή" από το ένα σκέλος του τρίπτυχου του έργου τους (το διδακτικό) συνεχίζοντας κανονικά τα άλλα δύο (ερευνητικό, διοικητικό) ώστε να μη ζημιώνονται οικονομικά όσο ασκούσαν πιέσεις στην τότε κυβέρνηση στην πλάτη των φοιτητών τους, έξαφνα θα δεχτούν να ελέγχονται; Επομένως για να έπιτραπούν τα μη κρατικά, μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια, η αλληλουχία είναι απλή και κατανοητή.Αναδιάρθρωση της παιδείας απο το δημοτικό μέχρι και το λύκειο με προκαθορισμένους στόχους, ισχυροποίηση του δημόσιου πανεπιστημίου με τους τρόπους που ζητάει η σύνοδος των πρυτάνεων και η ΠΟΣΔΕΠ και στη συνέχει να επιτραπεί η δημιούργία των ιδιωτικών ΑΕΙ, με συγκεκριμένους απαραβίαστους κανόνες. Δηλαδή, για να επιτραπεί η οιαδήποτε ιδιωτική πρωτοβουλία, θα πρέπει πρώτα το κράτος να βάλει σε τάξη τα χάλια του; Να ξεκαθαρίσω κατά τρόπο απόλυτο και κατηγορηματικό ότι οι ερωτήσεις μου δεν είναι ούτε ειρωνικές, ούτε επιθετικές. Απλά, επιτρέψτε μου να έχω σοβαρές αμφιβολίες για το κατά πόσο σοβαρή μερίδα των νυν αντιδρώντων (για να μη μιλήσω για πλειοψηφίες) θα δεχόταν έστω και να ακούσει τα όσα προτείνει ο insomniak.
SGP Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Για τον ανταγωνισμό θα θέσω ένα παράδειγμα, και όσοι έχετε φοιτήσει σε οικονομική σχολή τελευταία, φαντάζομαι θα το έχετε δει... Το ίσως μόνο σοβαρό ιδιωτικό πανεπιστήμιο που λειτουργεί αυτή τη στιγμή στη χώρα είναι το Deree, τόσο που μου έγινε αντιληπτό ότι η ΑΣΟΕΕ άλλαξε αρκετά πράγματα για να προσαρμωστεί στον ανταγωνισμό από αυτό. Προσπάθησε να εφαρμώσει περισσότερες εργασίες, έδωσε μεγαλύτερη βαρύτητα σε πρακτικές ασκήσεις κτλ. Το είπαν ξεκάθαρα καθηγητές και φαίνεται και μετά στην αγορά που απόφοιτοί του θεωρούνται σε αρκετούς τομείς ισάξιοι (έχουν πολύ καλό τμήμα marketing και είναι καλό και το finance τους). Αυτά παρ' ότι ξεκινάνε υποθετικά με χειρότερους φοιτητές (κάποιος που έβγαλε 18,5-19 δεν θα προτιμήσει εύκολα το deree, ξέρω άτομα που παρακολουθούν και τα δύο ταυτόχρονα όμως). Πολλοί "αγωνιστές" θα τρέξουν να πουν πως το παράδειγμα δείχνει πως τα πανεπιστήμια θα υποταχθούν στην αγορά και μπλα μπλα μπλα, σε αυτούς απλά λέω wake up... Ανδρέα, επί πόσα χρόνια γίνονται συνέχεια καταλήψης χωρίς αποτέλεσμα? Πόσοι φοιτητές αγανάκτησαν που δεν μπορούσαν να τελειώσουν τη σχολή στην ώρα τους εξαιτίας αυτών? Θέλει θυσίες ο αγώνας? Ναι, θέλει και κάποιο απτό αποτέλεσμα! Πως σκατά να εμπιστευτώ την επιστημονική γνώση του μηχανικού που έκανε πάνω από 4 μήνες εξεταστική σε ένα χρόνο και ούτε 5 μήνες μαθήματα (κάπου εκεί βγαίνει και αν)? Πόσες χρονιές επιστημόνων θα "θυσιάσουμε" για τον αναποτελεσματικό αγώνα? Ευτύχισα όσο φοιτούσα να χάσω μία εξεταστική Σεπτέμβρη και μόνο και αυτή λόγω απεργιών, όχι καταλήψεων. Μπόρεσα να τελειώσω τη σχολή χωρίς να έχω 10 μαθήματα να δώσω σε μία εξεταστική (πες μου πως αφομοιώνονται παρά επιφανειακά 10 μαθήματα) οπότε και πιο χαλαρά και καλύτερα. Και τι, άνευ όρων παράδοση σε ότι μας πουν? Όχι, αλλά να σου πω κάτι, πριν πάω φοιτητής δεν άκουγα για πανεπιστημιακές κοινητοποιήσεις, δεν ήξεαρα τι έπαιζε. τώρα που τελείωσα, ο μόνος λόγως που ακούω, είναι φόρουμ και μπόλικοι φίλοι φοιτητές. Άρα, δεν ακούγεται το φοιτητικό κίνημα... Κλείσε τη σχολή και οι περισσότεροι θα πουν: βαριούνται να κάνουν μαθήματα, πάλι διακοπές κάνουν κτλ. Με το να κλείνεις τη σχολή βλάπτεις τον εαυτό σου περισσότερο και από τον καθηγητή σου (που έχει χρόνο να ασχοληθεί με την επιδοτούμενη έρευνά του και να πάει και βόλτα ως την αράχωβα μεσοβδόμαδα που έχει και λιγότερο κόσμο) και τη κυβέρνηση καθώς αυτή δεν φθείρεται αφού δεν ακούγεσαι! Βγάλε ανακοινώσεις σε εφημερίδες με τους λόγους, βγες στο ραδιόγωνο, δεν ξέρω πως, που κτλ. αλλά κάνε κάτι με αποτέλεσμα. Ναι, βγες στο δρόμο, μην κλείνεις επ'άπηρον τη σχολή όμως! Δεν κάνεις τπτ έτσι.
sotirakis.net Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Μαζί σου, δεν είπα ότι θα λυθεί απ'το σπίτι τίποτα. Αλλά με τα πανεπιστήμια, δεν ισχύει αυτό που λες για τους δρόμους. ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ. Είναι τόσο δυσνόητο αυτό ρε παιδιά; Γιατί κολλάτε εκεί; Και το άρθρο 16, δεν καταργείται! Αναθεωρείται... Αν όμως δεν υπάρχουν οι Αττικές οδοί που να τις βλέπουν όλοι, πώς θα κινητοποιηθεί ο κόσμος να καταγγείλει τις λακούβες; Αυτό σε ρωτάω. Τόσα χρόνια, με καταλήψεις, απεργίες, επεισόδια, διαμαρτυρίες, συνελεύσεις, πανίσχυρους συνδικαλιστικά φοιτητές και καθηγητές δεν έχω δει καμιά αλλαγή. Τα πράγματα που με πείραζαν εμένα ως φοιτητή και τα σχολίαζα, αντιμετωπίζονταν από τους περισσότερους με στυλ "έλα μωρέ, τι ασχολείσαι;". Τη δική σου λύση περιμένω ν'ακούσω. Πώς θα προκαλέσεις την κινητοποίηση; Δεν είπε κανείς ότι δίνονται τα ΔΠ στους ιδιώτες ! Αλλά υποβαθμίζεται εμμέσως η λειτουργία και η αξία τους αν υπάρχουν ΙΠ με τις προυποθέσεις και τις ρυθμίσεις που θέλουν να θέσουν. Οταν δεν είναι ξεκάθαρο πως θα λειτουργεί η αξιολόγηση για τα ΔΠ και τα ΙΠ, τότε υπάρχει πρόβλημα. Αν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος θα τα χρηματοδοτεί τα ΙΠ, υπάρχει πρόβλημα. Οταν δεν ξεκαθαρίζεται πόσα χρόνια θα είναι οι σπουδές τους και τι αντίκρυσμα θα έχουν σε εργασιακά και επαγγελματικά δικαιώματα, τότε υπάρχει πρόβλημα. Οταν θα υπάρχει η περίπτωση-δυνατότητα, καθηγητές να φεύγουν και να πηγαίνουν ντουγρού στα ΙΠ, τότε υπάρχει πρόβλημα στα ΔΠ. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για την παιδεία που είναι ένα αγαθό παρεχόμενο από το κράτος, αναγκαίο για την εξέλιξη της κοινωνίας. Δηλαδή όσοι δεν θα έχουν να δώσουν τα δίδακτρα για τα ΙΠ, δεν θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην γνώση ; Οταν η έρευνα που θα γίνεται στα ΙΠ θα είναι εμφανεστατα κατευθυνόμενη, τότε υπάρχει πρόβλημα. Ο nontasg φαίνεται ότι ακόμη δεν πήγε σε κάποια πορεία να δει τι πραγματικά συμβαίνει... Τουλάχιστον με το μπλοκ των φοιτητών και όχι με τις ομάδες άλλων γαλανόλευκων νεανίων... Ειλικρινά πιστεύω ότι θα πρέπει είτε να σκοτωθεί κάποιος φοιτητής, είτε να μπει η πορεία μέσα στην Βουλή για να αποτραπούν οι αλλαγές. Δυστυχώς... Και αυτό δεν μας τιμά ως φοιτητικό κίνημα... Σχετικά με αυτό που είπε ο bandito για την σύγκριση γιατρός-υδραυλικός, είναι στα χέρια του κράτους και της εκπαίδευσης να δείξει στους τωρινούς νέους, ποιές είναι οι δουλειές που αξίζουν. Με έναν σωστό επαγγελματικό προσανατολισμό, όλα μπορούν να γίνουν. Οταν όμως αντιθέτως, το κράτος δείχνει σε όλους ότι μπορούν να γίνουν επιστήμονες έχοντας απλά τα χρήματα, τότε το μόνο που καταφέρνει το κράτος είναι να κάνει τα πράγματα χειρότερα... Γιατί αυτές οι διθυραμβικές αλλαγές στην παιδεία δεν λένε τίποτα για την αναβάθμιση των ΤΕΙ ; Γιατί αυτές οι γαμάτες αλλαγές στην παιδεία δεν ξεκαθαρίζουν ποιοι επιστήμονες-γιαλαντζί που έρχονται από τα Βαλκάνια θα αναγνωρίζονται και ποιοι όχι ; Γιατί αυτές οι μοναδικές στα ιστορικά χρονικά αλλαγές στην παιδεία δεν λένε τίποτα για τον περιορισμό των εισακτέων στα ΔΠ έτσι ώστε να σουλουπωθεί η κατάσταση ; Γιατί αυτές οι καταπληκτικές αλλαγές στην παιδεία δεν λένε κουβέντα για την περαιτέρω χρηματοδότηση και τον έλεγχο αυτής στα ΔΠ (εγκαταστάσεις, έρευνα, καθηγητές που ρουφάνε κονδύλια, βιβλιοθήκες, κτλ) ; Απλά λίγο food for thought για να δούμε ποιοι είναι οι πραγματικοί σκοποί των αλλαγών που προωθούνται...
antreaslam Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Οπότε αντίστοιχα διαμαρτυρόμαστε σπάζοντας τα δημόσια κτίρια στις πορείες,καταστρέφοντας τους χώρους των πανεπιστημίων στη διάρκεια καταλήψεων,προσπαθώντας να μπούμε στη βουλή να τα σπάσουμε,εμποδίζοντας τη διέλευση στους δρόμους κλπ κλπ.....Πολύ ωραία και εις ανώτερα.......Όταν θα σπάσουν όμως το σπίτι του καθενός διαδηλωτή,εκεί να δω τι θα κάνει......Όταν θίγεται το συμφέρον μας,τότε όλοι γινόμαστε μαινόμενοι ταύροι να τα υποστηρίξουμε. πραγματικά μου πέρασε από το μυαλό η ιδέα να σε προσβάλω,αλλά αποφάσισα ότι δεν αξίζει τον κόπο...
nontasg Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Ο nontasg φαίνεται ότι ακόμη δεν πήγε σε κάποια πορεία να δει τι πραγματικά συμβαίνει... Τουλάχιστον με το μπλοκ των φοιτητών και όχι με τις ομάδες άλλων γαλανόλευκων νεανίων... Όχι αγοράκι μου,έχω πάει σε πορεία και έχω δει τι γίνεται.Και βλέπω αν οι πραγματικοί "αγωνιστές" φοιτητές εμποδίζουν τους εξωσχολικούς να τα σπάνε.Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος λοιπόν και το στοματάκι σου να το κλείνεις άμα δεν ξέρεις.ΟΚ;Άσε τις εξυπνάδες σε μένα που θα μιλήσεις και για γαλανόλευκους νεανίες γιατί σε πληροφορώ ότι δεν έχω ΚΑΜΜΙΑ σχέση με πολιτικά κινήματα και ιδίως με φοιτητικές κομματικές παρατάξεις.Αυτό απ'ό,τι φαίνεται είναι δικό σου προνόμιο....Και δεν έχεις εσύ ούτε κανένας άλλος δικαίωμα να μπει στη βουλή και να τα σπάει.Το θράσος έχει και τα όρια του.ΟΚ sotirakis.net;Χαρακτηρισμό όπως έκανες εσύ παλαιότερα δε σου αποδίδω για αυτά που λες,γιατί δεν θέλω να έρθω στη θέση σου. Όσον αφορά εσένα antreaslam δεν περίμενα καλύτερη απάντηση.
DarkKnight Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 πραγματικά μου πέρασε από το μυαλό η ιδέα να σε προσβάλω,αλλά αποφάσισα ότι δεν αξίζει τον κόπο... προφανώς...
antreaslam Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 snoob,δεν ξέρω πόσο θα δεχόντουσαν κάποιοι αντιδρώντες να δεχθούν όσα λέει ο ινσομνιακ,αλλά ειδικά σε αυτή του την παράγραφο ,θεωρώ ότι το δίκιο του είναι τόσο όσες οι λακούβες των δρόμων μας.... Αρχικό μήνυμα απο insomniaK Επομένως για να έπιτραπούν τα μη κρατικά, μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια, η αλληλουχία είναι απλή και κατανοητή. Αναδιάρθρωση της παιδείας απο το δημοτικό μέχρι και το λύκειο με προκαθορισμένους στόχους, ισχυροποίηση του δημόσιου πανεπιστημίου με τους τρόπους που ζητάει η σύνοδος των πρυτάνεων και η ΠΟΣΔΕΠ και στη συνέχει να επιτραπεί η δημιούργία των ιδιωτικών ΑΕΙ, με συγκεκριμένους απαραβίαστους κανόνες. φίλε SGP ,ζητάς να ξυπνήσει ο κόσμος,χωρίς να αναρωτιέσαι μήπως δεν είναι οι άλλοι που κοιμούνται??? Πολλοί "αγωνιστές" θα τρέξουν να πουν πως το παράδειγμα δείχνει πως τα πανεπιστήμια θα υποταχθούν στην αγορά και μπλα μπλα μπλα, σε αυτούς απλά λέω wake up... να ξυπνήσω,να μάθω λοιπόν ότι η έννοια παιδεία ΠΡΕΠΕΙ να απαγορευτεί.ΠΡΕΠΕΙ να εξειδικευτώ απόλυτα ως οικονομολόγος να κάνω το ΤΕΛΕΙΟ γενικό καθολικό μιας εταιρείας,την αναλυτική της κ το ΦΠΑ της... Κ όταν η συζήτηση πηγαίνει στο χρηματιστήριο,να τους κοιτάζω λες κ ακούω να παίζουν lineage.... ΠΡΕΠΕΙ να μάθω ότι οι οδηγοί σπουδών μπορεί να γίνονται κατά παραγγελία... κ ότι αν μεθαυριο,η ειδικοτητά μου,είναι άχρηστη,δεν πειράζει,ας πάω εργάτης,μια που δε θα μπορώ να κάνω τίποτα άλλο! ΠΡΕΠΕΙ να ξεχάσω ότι το πανεπιστημιο είναι χώρος ανταλλαγης ιδεών,και ΠΡΕΠΕΙ να καταλάβω ότι δεν ανοιγουν οι ορίζοντες κάποιου στο πανεπιστήμιο! επίσης, ΠΡΕΠΕΙ να καταλάβουν όλοι,ότι τα παιδιά που από την 4η δημοτικού έχουν 2 ώρες ελεύθερο χρόνο την ημέρα,που τείνει προς το μηδέν όσο περνούν τα χρόνια,μόλις μπουν στο πανεπιστήμιο πρέπει να συνέχισουν στον ίδιο ρυθμό,ώστε όταν βγουν απο το πανεπιστήμιο να μπορούν να δουλεύουν 12 ώρες την ημέρα,6 ημέρες την εβδομάδα,και να πληρώνονται λίγο πάνω από το βασικό,χωρίς να διαμαρτύρονται για τις συνθήκες εργασίας,γιατί : "ουρά κάνουν απε΄ξω οι άνεργοι", και "με ενα πανεπιστήμιο μόνο έχεις και απαιτήσεις"???Και μετά,αφού από τα 10 μας,μέχρι τα 68 μας που 8α πάρουμε σύνταξη (ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ).... αααααααααααχχχχχχχχχχ............. ΤΙ ΤΥΧΗ!!!!!!!!!!!!!!!! ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΤΑ 70!!!!!!!! Αν όμως δεν υπάρχουν οι Αττικές οδοί που να τις βλέπουν όλοι, πώς θα κινητοποιηθεί ο κόσμος να καταγγείλει τις λακούβες; Φίλιππε, δε χρειάζεται να δω κάποιον να σκοτώνει για να ξέρω ότι είναι κακό να σκοτώνω,ή να σε καταγγείλω αν σκοτώσεις εσύ...ΠΑΙΔΕΙΑ χρειάζεται να έχω!(κ όχι εκπαιδευση)! Τη δική σου λύση περιμένω ν'ακούσω την έχω πει δεκάδες φορές.... αν οι apolitic,που δέχονται τα πάντα ως δεδομένα, αποφασίσουν να αντιδράσουν,εγώ είμαι μαζί τους κ στις 2 περιπτώσεις αντίδρασης... 1)αντιδρούμε κ διαμαρτυρόμαστε όλοι μαζί για την ποιότητα παροχής υπηρεσιών από το κράτος,και ζητούμε καλύτερη ποιότητα,γιατί την πληρώνουμε ΑΔΡΑ! 2)αντιδρούμε κ διαμαρτυρόμαστε όλοι μαζί για την ποιότητα παροχής υπηρεσιών από το κράτος,και ζητούμε ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των φόρων,ώστε να μπορούμε να επιλέξουμε τι θέλουμε να αγοράσουμε από δω κ πέρα... ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΔΙΑΦΩΝΩ!
nontasg Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 προφανώς... Τα επιχειρήματά σου ρε παιδί μου σκίζουν.....Με έχεις αφήσει άναυδο.Αλλά είπαμε,η αλήθεια δεν είναι πάντα ευχάριστη και αποδεκτή απ'όλους ;-) Άντε καλό μεσημέρι,γιατί έχουμε και διάβασμα.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Σωτηράκη, Λες ότι με τις προϋποθέσεις και τις ρυθμίσεις που θέλουν να θέσουν υποβαθμίζεται (εμμέσως) το ΔΠ. Ύστερα λες ότι δεν είναι ξεκάθαρο το Α, Β, Γ σημείο. Μιλάς για περιπτώσεις, υποθετικά. Αν φύγουν καθηγητές, αν μας πάρουν κονδύλια. Ξέρεις τους όρους και τις προϋποθέσεις που θέλουν να θέσουν; Ποιες είναι αυτές; Τον νοιάζει τον ιδιώτη αν πήρες πτυχίο σε τρία χρόνια ή σε τέσσερα; Ή, μήπως, τον νοιάζει περισσότερο αν ξέρεις αυτά που υποτίθεται ότι μάθαινες τα όσα χρόνια φοιτούσες; Μήπως η μανούρα για τα "εργασιακά και επαγγελματικά δικαιώματα" έχει να κάνει με το αν θα έχουμε περισσότερους υποψήφιους για τις περίζηλες θέσεις του δημοσίου; Κοινώς, από που ενημερώθηκες και τι συγκεκριμένο δε σου άρεσε σε αυτά που άκουσες; Γιατί, λ.χ., αντιδράς στην ύπαρξη ΙΠ στην Ελλάδα και δεν αντιδράς στην ύπαρξη χιλιάδων Ελλήνων φοιτητών σε χώρες της Ε.Ε.; Αυτές οι γαμάτες αλλαγές, Σωτηράκη, μεταξύ άλλων δεν μπορούν να κάνουν τίποτε για τους επιστήμονες που έρχονται από τις χώρες (μέλη της Ε.Ε. από 1/1/2007) των Βαλκανίων. Τα πτυχία θα αναγνωρίζονται ντε φάκτο. Αυτό το αίσχος ονομάζεται ισοτιμία παρεχομένων υπηρεσιών εντός της Ε.Ε. Κοινώς, εσύ μπορείς να πας να δουλέψεις στην Αγγλία, άμα γουστάρεις, και ο Άγγλος μπορεί να έρθει εδώ. Το ερώτημα είναι, θα σε προσλάβουν στην Αγγλία; Αν ναι, γιατί; Αν όχι (κούφια η ώρα που το ακούει) γιατί; Ο γιαλαντζί επιστήμονας έρχεται. Αυτό είναι το πρόβλημα; Ή ότι θα βρεθεί κάποιος να τον προσλάβει; Και αν τον προσλάβει, γιατί θα τον προσλάβει; Επειδή γουστάρει απόφοιτους Βαλκανίων; Ή επειδή είναι λιγότερο γιαλαντζί από τον εγχώριο; (ανήκουστο) Σωρητάκη, φοιτητής ων, χαλαρά ζητάς μείωση των εισακτέων. Για πες το στους μαθητές Λυκείου, να δεις για πότε θα διασπαστεί το μέτωπο. Για πες στον αυριανό υποψήφιο φοιτητή, ότι εκεί που υπάρχουν 80.000 θέσεις, θα υπάρχουν 40.000. Και μετά, εξήγησέ το στους γονείς του, που τα έσκασαν χοντρά στα φροντηστήρια ώστε το βλαστάρι τους να περάσει Γερμανική Φιλολογία Θεσαλλονίκης με Μ.Ο. 10,1 (κάποτε και με πολύ λιγότερο). Για κάποιο λόγο, θεωρείς δεδομένο ότι όσοι πάνε στα ιδιωτικά πανεπιστήμια (απανταχού της Ευρώπης...) αγοράζουν το πτυχίο τους. Το στηρίζεις κάπου αυτό; Α, παρεμπιπτόντως. Θα μου επιτρέψεις να πω ότι αν νομίζεις πως η κατάσταση θα σουλουπωθεί μόνο με τον περιορισμό των εισακτέων (και ουχί με τον τρόπο που εισάγονται) βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος.
antreaslam Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 νώντα, θέλεις να σου πω επιχειρήματα,από άλλο φόρουμ,στο οποίο συμμετέχεις κ ΕΣΥ,όπου επειδή κάποιο φασιστάκι(όχι εσύ) την έμπαινε σε κάποιον κνίτη,εκείνος του επισύναψε 2 φωτό με ασφαλίτη,να κατεβαίνει με πολιτικά από κλουβα των ματ ,κ στην επομενη φωτό να συμμετέχει στα επεισόδια? θέλεις πάλι να αρχίσουμε τη συζήτηση,για τους μπάτσους,κ το πως κανονικά εγω πρέπει να κυνηγήσω τον μπάτσο όταν έχω φθορές στο μαγαζί μου,κ αυτός καθεται στη γωνία κ κοιτάει,γιατί ΤΟΝ ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΟΥ? καλό διάβασμα!
DarkKnight Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 nonta κ παραπάνω να μιλήσω στο βρόντο θα παν τα λόγια μου, το λες κ μόνος σου 50σελ πολιτική συζήτηση γίνετε,όχι μόνο εδώ κ σε άλλα threads, αν δεν νοείς να καταλάβεις ότι δεν τα κάνουνε τα επεισόδια οι φοιτητές αλλά άλλοι, που γνωρίζεις πολύ καλά ποιοι είναι, ε τι να σου πω... σταχουν πει κ άλλοι παλαιότερα
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Μισό λεπτό. Τα σχολεία ποιος τα έκανα κόκκινα φανάρια; Οι ασφαλίτες; Ποιος έβγαλε σηκωτό πανεπιστημιακό από το γραφείο του και μετά το έχτισε με τούβλα; Οι ασφαλίτες; Να δεχτώ όποια προβοκάτσια θέλετε. Αλλά να πειστώ ότι τα παλλουκάρια με τα κράνη και τα στυλιάρια είναι παναγίες εβρισκόμενες εν αμύνει, συγγνώμη, δυσκολεύομαι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.