johnnyestia Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 ελπίζω να ξέρεις ότι η παιδεία δε θεωρείται μια κλειστή "αγορά". Που σημαίνει ότι ο κάθε ενδιαφερόμενος αν δε βρει αυτό που θέλει εδώ θα το βρει στη Αγγλία/Ιταλία ή ατην Βουλγαρορουμανία. Που σημαίνει ότι όπως έγραψα και αλλού τα επιχείρηματα περί προγραμματισμού του κράτους στη δημιουργία συγκεκριμένων αποφοίτων έχουν βρωμίσει όπως βρωμάει το κουφάρι Γερμανού κοπρολάγνου που έχει πεθάνει εδώ και μια βδομάδα απο δυσπεψία Δηλ. δεν υπάρχει κόσμος που πάει αυτήν την στιγμή να κάνει σπουδές σε τμήματα στην ελλάδα μόνο και μόνο για να πάρει ένα πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ και ξέροντας πως δεν θα πιάσει δουλειά πάνω στις σπουδές του ? Εδώ μιλάμε για 18χρονα που πολλές φορές συμπληρώνουν μηχανογραφικα στην τύχη. Δηλαδή τόσο εύκολα το παίρνει κάποιος απόφαση να πάει στην Ρουμανία, την Αγγλία και την Ιταλία?
FilipposMD Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δηλαδή τόσο εύκολα το παίρνει κάποιος απόφαση να πάει στην Ρουμανία, την Αγγλία και την Ιταλία? Αντιγράφω από άρθρο των Νέων: "Περίπου 63-65.000 Έλληνες σπουδάζουν στο εξωτερικό, δαπανώντας κάθε χρόνο το αστρονομικό ποσό του 1 δισ. ευρώ για τις σπουδές τους...". Προφανώς, ναι, τόσο εύκολα το παίρνει κανείς απόφαση. Εδώ σου λέω ότι υπάρχουν κάποιες χιλιάδες απόφοιτοι ιατρικής και οδοντιατρικής από Βουλγαρία και Ρουμανία, που πήραν την απόφαση να πάνε εκεί τη δεκαετία του '90, όταν οι συνθήκες εκεί ήταν ψιλοάθλιες και η ασφάλεια ανύπαρκτη. Κι εγώ απορώ με τους γονείς που έστελναν τα παιδιά τους εκεί, αλλά αποδεικνύεται ότι πολύς κόσμος σκέφτεται έτσι.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 @ johnnyestia Καλά, και τι σχέση έχει αυτό με την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων; Και πώς, ακριβώς, επιβαρρύνει η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων τη δημιουργία ΔΗΜΟΣΙΩΝ σχολών που παράγουν γκαραντί ανέργους; Τη δημιουργία κατακερματισμένων ΔΗΜΟΣΙΩΝ πανεπιστημίων, σκορπισμένων ανά σχολή σε κάθε κωμόπολη της Πελοποννήσου, λ.χ.; Από τους πολέμιους της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων έχω ακούσει τα πάντα. Ότι τα ΙΑΕΙ θα ρίξουν το επίπεδο, παράγοντας άσχετους και επικίνδυνους αποφοίτους. Ότι θα ανεβάσουν το επίπεδο, στερώντας προσωπικό και επιδοτήσεις από τα κρατικά. Τι από όλα αυτά θα συμβεί; Τελικά, καλούμαι να πιστέψω ότι το Ωνάσειο, λ.χ., η το Ίδρυμα Νιάρχου, ή το Υγεία (ήδη συνεργαζόμενο με το Χάρβαρντ που "ούτε να μας χέσει" όπως θέλουν να μας πουν κάποιοι) θα βουλιάξουν το όνομά τους, χρηματοδωτόντας πανεπιστήμια της πλάκας; Όπως, φαντάζομαι, λύκεια της πλάκας είναι όλα τα ιδιωτικά, όπου οι πλούσιοι γονείς εξαγοράζουν το κολλοσιαίας δυσκολίας απολυτήριο που τα βλαμμένα βλαστάρια τους θα αδυνατούσαν να αποκτήσουν στο δημόσιο; Και φυστικά, όλοι προσπερνάνε την ταμπακιέρα, που για εμένα είναι ότι, τη στιγμή που έχεις ιδιωτική εκπαίδευση στα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ εννέα χρόνια, είναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να λες ότι δε θέλεις ιδιωτική εκπαίδευση στο πανεπιστήμιο γιατί θα μετατρέψεις το αγαθό της μόρφωσης σε εμπορεύσιμο είδος. Μίλησε κανείς για κατάργηση των δημόσιων πανεπιστημίων; Ή, μήπως, κρίνοντας από το "γεγονός" ότι, με τη λειτουργία των ιδιωτικών σχολείων, έκλεισαν σωρηδόν τα δημόσια, ανησυχούν ότι το ίδιο θα συμβεί και στα πανεπιστήμια; Και, βέβαια, κανείς δε μου απάντησε γιατί είναι καλύτερο να έχουμε χιλιάδες φοιτητές σε πανεπιστήμια του εξωτερικού από το να έχουμε αυτούς τους φοιτητές σε ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα. Θεμιτό και σημαντικό να θέλει κάποιος να βελτιωθεί η κατάσταση στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Η προσπάθεια να εμποδιστεί η δημιουργία μέτρου σύγκρισης, όμως, δε συμβάλλει στην κατεύθυνση αυτή.
nontasg Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δηλ. δεν υπάρχει κόσμος που πάει αυτήν την στιγμή να κάνει σπουδές σε τμήματα στην ελλάδα μόνο και μόνο για να πάρει ένα πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ και ξέροντας πως δεν θα πιάσει δουλειά πάνω στις σπουδές του ? Εδώ μιλάμε για 18χρονα που πολλές φορές συμπληρώνουν μηχανογραφικα στην τύχη. Δηλαδή τόσο εύκολα το παίρνει κάποιος απόφαση να πάει στην Ρουμανία, την Αγγλία και την Ιταλία? Φίλε στη ζωή το παν δεν είναι το πτυχίο,αλλά το να πιάσεις μια καλή δουλειά που θα σου εξασφαλίσει τα προς το ζην.Αυτή είναι η σκληρή αλήθεια.Άρα αυτό που λες δε νομίζω να το κάνουν πολλοί.Ξέρεις πόσοι άνθρωποι τελικά κάνουν δουλειές που δεν έχουν σχέση με την ειδικότητά τους;Και ναι πολύ εύκολα αποφασίζουν πολλοί να πάνε εξωτερικό.Βλέπεις εκεί δεν παρεμποδίζονται οι σπουδές τους από καταλήψεις.Για πήγαινε Αγγλία να δεις αν περνάνε αυτά που κάνουν εδώ τα "καλά" μας τα παιδιά..... Απλά στην Ελλάδα μας αρέσει η στασιμότητα και αντιδρούμε στην κάθε "εξωφρενική" μεταρρύθμιση.Είμαι σίγουρος ότι ό,τι αλλαγές και να προτείνει μια κυβέρνηση,πάντα θα υπάρχουν αντιδράσεις γιατί....απλά πρέπει να υπάρχουν ρε παιδί μου...Είτε γιατί το κόμμα μας μάς λέει να αντιδράσουμε,είτε γιατί δε γουστάρουμε να τελειώνουμε το πανεπιστήμιο σε λιγότερο απο 10-15 χρόνια κλπ κλπ.Άντε έτσι να συνεχίσουμε και θα πάμε πολύ καλά.Όπως ξαναείπα χθες,όσο υποχωρεί η κάθε κυβέρνηση στις απαιτήσεις μερικών "αγωνιστών" τόσο θα τρώμε την φόλα οι υπόλοιποι.Έχω έναν ξάδερφο από Πάτρα που οι γονείς του μετά βίας τον έχουν στείλει να σπουδάσει σε άλλη πολή(γιατί εκεί πέρασε)καθώς έχουν μεγάλη οικονομική ανέχεια.Περιττό να σας πω τι σημαίνει γι αυτούς τους γονείς το χάσιμο μιας εξεταστικής από καταλήψεις.Αλλά με αυτά δεν ασχολείται κανένας.....Όλοι κοιτάμε την πάρτη μας.......
antreaslam Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 τα έχω ξαναπεί,αλλά επανάληψη μήτηρ πάσης παθήσεως...1)Στην υγεία,τα ιδιωτικά νοσοκομεία δεν είδα να βελτιώνουν τα αντίστοιχα δημόσια 2)Στην ασφάλιση,τα ιδιωτικά προγράμματα δεν είδα να βελτίωνουν την (υποχρεωτική) κρατική ασφάλιση (snoob,απλά σου ατιστρέφω το ερώτημα)... κ ειδικά για το 1),ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ότι η απορρόφηση των γιατρών στα ιδιωτικά, υποχρεωτικά στέλνει κ τον κάθε snoob εκεί αν θέλει να εξεταστεί από ένα σοβαρό γιατρό). Και επαναλαμβάνω, ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΓΑΘΟ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ 3)Προσωπικά δεν έχω ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ,ότι τα σημερινά ξυνή,όμηρος,κλπ ,θα μετονομαστούν σε "υποκαταστήματα" του "φημισμένου" πανεπιστημίου του ....τρανμιρ σίτυ... Ναι,δε νομίζω να έχει κανείς την εντύπωση,ότι γέηλ,χάρβαρντ,ΜΙΤ,london school of economics και λοιπά πανεπιστήμια, βρίσκονται στα σύνορα περιμένοντας την αναθεώρηση...άρα, τα μεγάλα κεφάλια πάλι θα φεύγουν,κ θα έχουμε απλά μια μικρότερη διαρροή συναλλάγματος 4)Πειράζει που όταν όλοι συμφωνούμε ότι το κακό με την ανεργία έχει παραγίνει,κ ότι η κυβέρνηση παρουσιάζει τους δείκτες αλλοιωμένους, προσθέτοντας τους αποφοίτους των ΙΑΕΙ στην αγορά εργασίας, το % αυτό αυξάνεται? 5)Κ αν μου πει κάποιος,όχι,γιατί αυξάνεις το μορφωτικό επίπεδο κ άρα το κοινωνικό επίπεδο, θα του απαντήσω ότι δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το δυσαρεστημένο ανθρώπινο δυναμικό (τον επιστημονα,που επειδή δε βρήκε δουλειά στην επιστήμη του,κατέληξε πωλητής ...χάμπουργκερ) 6)Συμφωνώ με όσους λένε ότι τα κρατικά ειναι ...οίκοι ανοχής (sic)! Το κράτος, που έχει τον έλεγχό τους,δε μπορεί να τα αναβαθμίσει λένε κάποιοι... Κ ρωτάω...Γιατί να μπορέσει το κράτος να ελεγξει την ιδιωιτκή 3βάθμια παιδεία? Τότε,γιατί να μπορεί να τα καταφερει? 7)Μπορώ να σας αναφέρω 6 παραδείγματα ΠΟΛΥ μεγάλων ονομάτων σήμερα στην Ελλάδα,(στον οικονομικό χώρο),που αρνήθηκαν το 1984,πρόταση από βρεττανικό πανεπιστήμιο για προσφυγή στα δικαστήρια,ώστε να τους επιτραπεί να ανοιξουν ΙΑΕΙ στην Ελλάδα... *(αντιτιμο 4 φορές επάνω ο μισθός τους)... Γιατί το αναφέρω αυτό? Πόσοι καθηγητές σήμερα,θα μπορέσουν να αντισταθούν σε αυτόν τον μισθό? Αν το μεγαλύτερο % φύγει, δεν υποβαθμίζεται η δημόσια παιδεία? 8)Θέλουν εξίσωση με την "ευρωπαική παιδεία"...οκ, μαζί σας... Η "ευρωπαική παιδεία" δίνει στα 3 χρόνια μπάτσελορ,κ στα 4 μάστερ...Άρα μάστερ για όλους όσους έχουν φοιτήσει στα ΑΕΙ (αναδρομικά) τα τελευταία Χ χρόνια,σωστα? 9)Κάποιοι που ξαφνικά εμφανίστηκαν να υπερασπιστούν αυτή την αναθεώρηση (που για να μην ξεχνιόμαστε,πηγαν να την περάσουν 15αυγουστο!!!), δεν θα ήταν πιο...σόφρωνες (δε μου έρχεται άλλη λέξη) να απαιτούσαν τα χρήματα που δίνουν ΗΔΗ στο κράτος να πιάσουν τόπο,με αναθεώρηση της δομής της υπάρχουσας παιδείας? 10)Κ αυτή η κυβέρνηση,καθώς κ η αντιπολιτευση της, κάνουν ακριβώς το ίδιο λάθος... Όταν θέλεις να χτίσεις κάτι,ξεκινάς από τα θεμέλια,όχι από το ρετιρέ επειδή αυτό πωλείται ακριβότερα... Αν μπουν σωστές βάσεις στις μικρότερες βαθμίδες της εκπ/σης, τότε όλα θα είναι διαφορετικά... 11) είμαι ΠΟΛΥ ΥΠΕΡ της βάσεως του 10...Κ όποιος στέκεται εκεί,απλά βοηθάει την κυβέρνηση (την κάθε κυβέρνηση) να πει: "βλέπετε τη νέα γενιά? δε μπορεί να γράψει ούτε 10...και οταν τους κόβω,διαμαρτυρονται..Πως να τους πάρεις σοβαρά?ΓΡΑΨΤΟΥΣ!" 12)Αν πράγματι,δε βλέπω μπροστά μου,κ η λύση στο πρόβλημα της παιδείας είναι τα ΙΑΕΙ,τότε ας μαζευτούμε όλοι μαζί στους δρόμους,για έναν άλλο λόγο όμως.... να ζητήσουμε να ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα (ειλικρινα μιλάω,με το χέρι στην καρδιά,εγώ ειμαι μέσα),και να ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΦΟΡΟ... 13)Όλοι ξέρουμε περιπτώσεις,"μέτριων ποιοτικά" ιδιωτ. σχολών+"υποκαταστημάτων ξένων πανεπιστημίων, που για να κοπείς πρέπει να γράψεις ΜΟΝΟ το όνομά σου,κ αυτό ανορθόγραφα! Όταν αυτός ο φοιτητής,βγει στην αγορά εργασίας,2 χρόνια νωρίτερα από αυτόν του οικ.νομικής ή του μαθηματικού για παράδειγμα, στα οποία οι καθηγητές κόβουν με % περιπου 70% τους φοιτητές,δεν αποκτά συγκριτικό πλεονέκτημα,καθαρά κ μόνο λόγω χρημάτων? Γιατί το χρήμα να καθορίσει κ την παιδεία ρε γαμώτο? ΥΓ:το κείμενο του Χωμενίδη στην ετήσια έκθεση του 2007,δεν το έχω βρει,αλλά προσπαθώ να το βρω ακόμα... Και μόνο που έχεις ΜΟΝΟ ενα παράδειγμα να φέρεις antreaslam (όταν ΟΛΑ τα ιδρύματα ειναι μπουρδέλα), κάτι σημαίνει αυτο έτσι; ναι,σημαίνει ότι φοιτούσα εκεί τότε,και γιαυτό ξέρω τι συνέβαινε... φίλτατοι bandito κ snoob... καταρχήν, η απάντηση στα 1)+2) είναι το 7).... επίσης,αναβαθμίζοντας τα πτυχία 100.000 πτυχιούχων το έτος,για τα τελευταία πχ 20 χρόνια (20*100.000=2.000.000), κ άρα δίνοντάς τους έστω την τυπική αύξηση (δεν ξέρω πόσο είναι,έστω 5% μόνο σε σχέση με τα αει), καταλαβαίνουμε όλοι ότι το ήδη καταχρεωμένο δημόσιο με τα εκατ/ρια υπαλλήλους θα βρεθέι σε δυσχερέστατη θέση,ενώ κ ο ιδιωτ. τομέας κ ο σεβ,που απαιτούν να καταργηθούν κατώτατοι μισθοί,40ωρη εργασία κλπ, δε θα το ...ευχαριστηθούν ακριβώς! έκανα quote τα "λεγόμενά μου",γιατί θεωρώ ότι κανείς δε μου απάντησε. Πχ,μου λες φίλε bandito για το ζήτημα της ανεργίας: Ο καθένας τα παρουσιάζει οπως θέλει. Αλλά εχεις καμια τρομερή λύση που δεν την ξέρουμε; αντί για αύξηση των επιστημονων,ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥΣ! (κάτι που σίγουρα δε θα συμβεί με την ίδρυση των ιαει) επίσης,μιλώντας μου για τύπο "τέλειωσα αει,δώστε μου 5000",αποφεύγεις να μιλήσεις για το πολύ άσχημο φαινόμενο του ανθρωπινου δυναμικού που είναι δυσαεστημένο από τη δουλειά του,επειδή δεν έχει σχέση με ότι σπούδασε,επειδή Χ χρόνια της ζωής του πάνε χαμένα,Κ Ψ κόποι,επειδή 1002 ακόμα πράγματα! Εγώ είμαι το κράτος.Αποφασίζω αυριο , οτι τέρμα τα συγγράματα και οι παπαριές. Όλα δωρεάν, δωρέαν internet, βιβλιοθήκες στα σπιτια κτλ. Μου τραβάνε οι καθηγητάδες που τους παίρνω το μέλι απο τα χέρια μια απεργία 19 μήνες. Επαναφέρω το δωρεαν παπαρο-συγγραμα και τελειώνω. Κύριε κράτος... Ενημερώστε πρώτα τον κόσμο,ότι αυτό θα αποφέρει Χ% μείωση του κόστους, ενημερώστε τον κόσμο ΓΙΑΤΙ αυτό το μέτρο είναι καλύτερο για τα παιδιά τους, ενημερώστε τους φοιτητές να ΜΗΝ φοβούνται ότι θα αρχίσετε να τους χρεώνετε τα βιβλία,κ αν μετά τον 1ο μήνα,δεν κάνουν πίσω οι καθηγητάδες,βάλτε ένα πιόνι σας να κάνει προσφυγη στον αρειο πάγο,να κυρηχθεί παράνομη κ καταχρηστική η απεργία,να τελειώνουμε...Κ να είστε σίγουροι,ότι αν ο κόσμος έχει καταλάβει την κίνηση σας κύριε κράτος,κανείς δε θα υποστηριξει τους καθηγητάδες! επίσης,ρώτησα,γιατί αφού έχετε-εχουμε ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ,ΥΓΕΙΑ,ΑΣΦΑΛΙΣΗ,δεν συγκεντρώνουμε τις δυνάμεις μας,να διεκδικήσουμε να πιάσουν τόπο τα λεφτά μας...απάντησες: Εσύ που έχεις την λύση, γιατι δεν την λές να την αξιολογήσουμε; μα σου την λέω την λύση...ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ πληρώσει! ή αλλιώς,διεκδικούμε να ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ τίποτα στο κρατος από δω κ πέρα! Σίγουρα,δεν καθόμαστε στον καναπέ μας πάντως! ΥΓ: κάτι ακόμα...μιλάτε τόση ώρα για το 80% που ψηφίζει νδ κ πασόκ... Ναι,με το εκλογικό σύστημα που αυτοί έχουν επιλέξει όμως,ώστε να βγάζουν αυτοδύναμη κυβέρνηση! Όταν σε σύνολο 100%,έχουμε : 30% αποχή και 7% άκυρα - λευκά τότε δε μπορούμε να μιλάμε για 80% σε 2 κομμαα,που με το ζόρι συγκεντρώνουν σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ νούμερα, ένα 40% ( κ να μην πιάσουμε τις ελληνοποιήσεις έτσι?)!!!!!
Physics_Rulez Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 αντί για αύξηση των επιστημονων,ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥΣ! (κάτι που σίγουρα δε θα συμβεί με την ίδρυση των ιαει) Δεν μπορείς πολύ εύκολα να το κάνεις αυτό, το οποίο θα ήταν ευχής έργον κατά τη γνώμη μου... Αν μειωθούν κι άλλο οι εισακτέοι τόσο περισσότεροι θα βγαίνουν έξω να σπουδάσουν -γιατί στην Ελλάδα πρέπει να σπουδάσουν όλοι-. Και στην τελική μετά κάποιοι θα μιλάνε οτι στερούμε το δικαίωμα της μόρφωσης απο το λαό! (Δεν ξέρω αν ήσουν και σύ μέσα σε αυτούς που το υποστήριζαν!) @Φοιτητές Ιατρικής. Θα κάνετε καμμία διαμαρτυρία φέτος για τους Δικατσάδες;;; ή θα γεμίσουν τα νοσοκομεία γενικούς ιατρούς "διαμάντια"; Τενεκές λάδι και μάθημα.
nontasg Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Είχαμε δεν είχαμε,πάλι στις πολιτικές συζητήσεις το γυρίσαμε......Το βιολί βιολάκι......
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 @ antreaslam Αφού έχουμε πολλούς επιστήμονες, να μειώσουμε και τους αποφοίτους των λυκείων που οδηγούν στις Πανελλαδικές και άρα εν δυνάμει στο πανεπιστήμιο. Πώς; Να κλείσουμε τα τρισκατάρατα ιδιωτικά λύκεια και γυμνάσια. Για να είμαστε σίγουροι ότι δε θα ξεφύγει κανείς, να βάλουμε λουκέτο και στα ιδιωτικά δημοτικά. Αντιλαμβάνεσαι, βέβαια, ότι αυτό δεν είναι λογικό, ε; Και, βέβαια, προσωπικά πουθενά δε λέω να μη διεκδικήσουμε βελτίωση του δημόσιου πανεπιστημίου. Λέω, όμως, ότι το να λέμε πως δεν πρέπει να υπάρξουν ιδιωτικά πανεπιστήμια σε τίποτε δε συμβάλλει στο στόχο αυτό. Ακόμη δεν έχω ακούσει ένα πειστικό επιχείρημα γιατί, η ύπαρξη ιδιωτικών πανεπιστημίων, θα πλήξει την υπάρχουσα κατάσταση στα δημόσια. Εγώ, λ.χ., δε βλέπω καμία έλλειψη καθηγητών στα δημόσια σχολεία, παρότι υπάρχουν ιδιωτικά. Ούτε έλλειψη μαθητών. Ούτε είδα κανένα να κλείνει. Μάλιστα, πολλές πρωτιές στο σαθρό, έστω, σύστημα των Πανελλαδικών προσμετρούνται σε μαθητές δημόσιων σχολείων. Άρα, έστω και με την τσόντα των επί πληρωμή φροντιστηρίων (να ζήσει η δωρεάν παιδεία) ακόμα παράγονται άριστοι μαθητές. Οπότε; Μήπως το δημόσιο χρεώνει τους μαθητές (έξω από τους φόρους των γονιών, αλλά ας μη χαλάσουμε την ψευδαίσθηση της "δωρεάν" παιδείας) για τα βιβλία τους; Από που γεννιέται ο φόβος ότι θα συμβεί αυτό στο πανεπιστήμιο; Μήπως αυτό που ενοχλεί κάποιους είναι η ύπαρξη μέτρου σύγκρισης; Η απώλεια του μονοπωλείου; Μήπως, λέω.
bandito Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 αντί για αύξηση των επιστημονων,ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥΣ! (κάτι που σίγουρα δε θα συμβεί με την ίδρυση των ιαει) Όπως έγραψαν 100 φορές απο πάνω, ο Έλληνας έχει στην σάπια νοοτροπία του "Επιστήμονας μάγκας, υδραυλικός δάγκας". Ακόμα και αν αυριο κλείναμε ΟΛΑ ΤΑ δημόσια πανεπιστήμια και απαγορεύαμε την ίδρυση άλλων, τα "περήφανα Ελληνόπουλα" θα έφευγαν τσούρμο να γίνουν γιατροί στην Ρουμανία. Ως γνωστόν, καλύτερα γιατρός και άνεργος παρα υδραυλικός με 4-5κ τον μήνα. (τι θα πεί και η Σούλα για τον Γιαννάκη μας; Ο γιός της μαθηματικός και ο δικός μας υδραυλικός; Α-πα-πα, γιατρός να γίνει, να της δείξουμε εμείς). επίσης,μιλώντας μου για τύπο "τέλειωσα αει,δώστε μου 5000",αποφεύγεις να μιλήσεις για το πολύ άσχημο φαινόμενο του ανθρωπινου δυναμικού που είναι δυσαεστημένο από τη δουλειά του,επειδή δεν έχει σχέση με ότι σπούδασε,επειδή Χ χρόνια της ζωής του πάνε χαμένα,Κ Ψ κόποι,επειδή 1002 ακόμα πράγματα! Δεν αποφεύγω καθόλου.Εκεί που ζώ εγώ, αυτοί που αναφέρεις δεν υπάρχουν. Ξέρω ανθρώπους, που τελείωσαν το Α και κάνουν το Β, αλλά οχι για το οτι η πουτάνα η κενωνία τους έριξε εκεί. Είχα γνωστό Πολ.Μηχανικό, που πούλαγε πορτοκάλια στην Λαίκή. Έβγαζε σε 5-6 μήνες, όσα θα έβγαζε ενας πολιτικός (μηχανικός) σε 1 χρόνο. Το υπόλοιπο το αφιερωνε στο σκάκι και στις ξένες γλώσσες. Έγινε μηχανικός για το χατήρι του πατέρα του. Δεν λέω οτι δεν υπάρχουν αυτοί που δεν ασκούν αυτό που σπούδασαν. Νομίζω ομως οτι είναι πολύ λιγότεροι απο αυτούς που αναφέρεις (αυτο το δακρύβρεχτο του δικηγόρου που τυλίγει με το πτυχίο του σουβλάκια). Και αν αποφάσισες να γίνεις μαθηματικός, καλά να πάθεις, έχουμε πήξει απο δαύτους. Κύριε κράτος... Ενημερώστε πρώτα τον κόσμο,ότι αυτό θα αποφέρει Χ% μείωση του κόστους, ενημερώστε τον κόσμο ΓΙΑΤΙ αυτό το μέτρο είναι καλύτερο για τα παιδιά τους, ενημερώστε τους φοιτητές να ΜΗΝ φοβούνται ότι θα αρχίσετε να τους χρεώνετε τα βιβλία,κ αν μετά τον 1ο μήνα,δεν κάνουν πίσω οι καθηγητάδες,βάλτε ένα πιόνι σας να κάνει προσφυγη στον αρειο πάγο,να κυρηχθεί παράνομη κ καταχρηστική η απεργία,να τελειώνουμε...Κ να είστε σίγουροι,ότι αν ο κόσμος έχει καταλάβει την κίνηση σας κύριε κράτος,κανείς δε θα υποστηριξει τους καθηγητάδες! Εχεις υποτιμήσει την συνδκαλιστική αξία.Όσο και να ενημερώσεις τον κόσμο, με την καχυποψία που έχει δημιουργήσει η πολιτική ηγεσία (και για το οποίο ευθύνεται αυτή), μπορώ να σου γυρίσω τα πάντα με ένα prime time λογιδριο 5 λεπτών που θα καταλήγει "Εξυπηρετούν τα συμφέροντα των λεφτάδων για να πουλάνε....... και μην τους πιστεύεται οτι θα παρέχουν δωρέαν...". Τέλος. Ότι και να έκανες, όσο καλές προθέσεις και να έχεις, έχουν γκρεμιστεί τα πάντα. Για αυτό και πιστεύω οτι οργανωτικα/διοικητικά δεν έχουμε καμία ελπίδα. Μόνο αν αλλάξουμε σαν άνθρωποι. επίσης,ρώτησα,γιατί αφού έχετε-εχουμε ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ,ΥΓΕΙΑ,ΑΣΦΑΛΙΣΗ,δεν συγκεντρώνουμε τις δυνάμεις μας,να διεκδικήσουμε να πιάσουν τόπο τα λεφτά μας...απάντησες: Δεν είνα προφανές;Γιατί οι φόροι σου δεν πάνε εκεί που πρέπει να πάνε. Και γιατί το καθηγητικό κατεστημένο προτιμάει οι φόροι σου να πληρώνουν τους δούλους που έχουν (και τους λένε Υ.Δ) για να κάνουν projects και να παίρνουν τα φράγκα. Όταν κάνεις οικογένεια, ΟΣΑ ΛΕΦΤΑ και να βγάζεις, αν η γυναίκα σου ξετινάζει 100 πιστωτικές την εβδομάδα σε ρούχα και παπούτσια, μπατίρης θα είσαι. Πριν πουλήσεις τα κτήματα σου και πιάσεις τρίτη δουλειά, δεν θα κλειδώσεις την γυναίκα σου με λουκέτο στο πατάρι;
mandate Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Μήπως το δημόσιο χρεώνει τους μαθητές (έξω από τους φόρους των γονιών, αλλά ας μη χαλάσουμε την ψευδαίσθηση της "δωρεάν" παιδείας) για τα βιβλία τους; Από που γεννιέται ο φόβος ότι θα συμβεί αυτό στο πανεπιστήμιο; Μήπως αυτό που ενοχλεί κάποιους είναι η ύπαρξη μέτρου σύγκρισης; Η απώλεια του μονοπωλείου; Μήπως, λέω. μα και οι φοιτητές πληρώνουν φόρους το ΦΠΑ τι είναι ? τώρα για το μονοπώλιο και βέβαια θα εναντιωθούμε σε όποιον πάει να το καταργήσει γιατί τη δύναμη την έχει όποιος μπορεί να σπάσει ένα μονοπώλιο και όχι όποιος το εκμεταλλεύεται burned out γενικότερα είναι αμφιλεγόμενο θέμα ούτε υπερ είμαι ούτε κατά
nontasg Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Μήπως αυτό που ενοχλεί κάποιους είναι η ύπαρξη μέτρου σύγκρισης; Η απώλεια του μονοπωλείου; Μήπως, λέω. Βεβαίως και είναι έτσι!Η δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων σε τίποτα δεν θα επηρεάσει τη σωστή λειτουργία των δημόσιων πανεπιστημίων.Απλά θα αναγκάσει τον φοιτητή του δημόσιου πανεπιστημίου να γίνει καλύτερος για να μπορέσει να κερδίσει μια θέση εργασίας από τον φοιτητή του ιδιωτικού πανεπιστημίου.Και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να τελειώσει έγκαιρα τις σπουδές του και όχι σε 10-15 χρόνια...Δε νομίζω ότι το να σταματήσει να υφίσταται κάτι τέτοιο είναι κακό,αλλά είπαμε:η αλλαγή της στασιμότητας δεν αρέσει στους περισσότερους Έλληνες φοιτητές ούτε και στις πολιτικές παρατάξεις που υποστηρίζουν.Και βέβαια,όταν δεν μπορούν να βγάλουν πέρα μια κουβέντα,αρχίζουν να λένε ότι οι συνομιλητές τους δεν έχουν επιχειρήματα.Κλασσικό και ηλίθιο κόλπο..... Ας σταματήσουν μερικοί μερικοί να πετάνε συνέχεια τα λεφτά τους στα ξενυχτάδικα ή στα γήπεδα και μετά να λένε για τα πολλά έξοδα της παιδείας.
FilipposMD Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 1. Περιορισμός στην παραγωγή επιστημόνων δεν μπορεί να υπάρξει στον σημερινό παγκοσμιοποιημένο κόσμο. Τρανό παράδειγμα η ιατρική, στην οποία αναφέρθηκα και πριν. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να μπεις στην ιατρική με πανελλήνιες, οι θέσεις είναι λίγες, αλλά, αντιθέτως με τα όσα υποστηρίζεις antreaslam, οι γιατροί αυξάνονται δραματικά. Η μόνη λύση σ'αυτά τα πράγματα είναι να υπάρχουν αυστηρές εξετάσεις για τη λήψη άδειας ασκήσεως επαγγέλματος, αλλά όσες φορές ακούστηκε τέτοια ιδέα, οι... αγωνιστές φωνασκούν ότι είναι κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων. 2. Συμφωνώ σχεδόν σε όλα με τον Snoob και μου φαίνεται ότι με την κοινή λογική καταλήγεις σε αυτά τα συμπεράσματα. Ειλικρινά δεν κατανοώ την κινδυνολογία. 3. Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι δε χρειάζονται αλλαγές στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Αυτό τέλειωσα κι εγώ και θέλω να γίνει το καλύτερο του κόσμου. Έχει αποδειχθεί ότι στη σημερινή κατάσταση, ελάχιστα μπορούν να γίνουν. Το μέτρο σύγκρισης είναι σπουδαίο πράγμα όμως. Ακόμα θυμάμαι την πρώτη φορά που πήγα στο εξωτερικό και, όταν γύρισα, έβριζα κάθε μέρα για τις λακούβες στους δρόμους και τα πεζοδρόμια της Αθήνας. Μέχρι τότε, απλά δεν είχα μέτρο σύγκρισης και δεν φανταζόμουν ότι μπορούν να είναι καλύτερα! Έτσι και με το πανεπιστήμιο. Αν ο γείτονάς σου έχει καλά βιβλία, καθαρά αμφιθέατρα, υπολογιστή στη σχολή του, δεν χάνει 2 μήνες κάθε χρόνο για καταλήψεις, απεργίες και συνελεύσεις, δεν μπορεί, κάποια στιγμή θα τα ζητήσεις κι εσύ και θα προβληματιστείς γιατί δεν τα έχεις. Προφανώς η καλύτερη διαχείριση του δημοσίου χρήματος θα μπορούσε να στα δώσει, αλλά πρέπει να υπάρχει αίτημα για μια καλή διαχείριση. Πιστεύω ότι η ύπαρξη του αντίπαλου δέους θα κινητοποιήσει αυτές τις δυνάμεις. Εσύ antreaslam, μάλλον δεν το πιστεύεις, αλλά δεν ξέρω πώς πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο; Με μια επανάσταση, ας πούμε;
antreaslam Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Εσύ antreaslam, μάλλον δεν το πιστεύεις, αλλά δεν ξέρω πώς πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο; Με μια επανάσταση, ας πούμε; πάντως,ΣΙΓΟΥΡΑ δε θα καταφέρουμε τίποτα,καθήμενοι στα σπίτια μας,μιλώντας κ βρίζοντας κ οι 2 το κράτος που έπαθα λάστιχο κ σου χάλασε τα αμορτισέρ σου,γιατί δε φτιάχνει τις λακούβες... άρα,αυτό δεν είναι λύση! επίσης,επειδή οι δρόμοι μας είναι χάλια,δεν είναι λύση να τους δώσουμε όλους στην εταιρεία που εκμ/ται την αττική όδο για να τους φτιάξει,κ να χρεωνόμαστε 10 ευρώ την ημέρα,σωστά? άρα,ούτε αυτό δεν είναι λύση! Αν όμως κάναμε καταγγελίες στην προστασία καταναλωτών,ή μια μαζική μήνυση κατά του κράτους για φθορά περιουσίας,μήπως θα πετυχαίναμε το στόχο μας καλύτερα? Το ότι ο ανταγωνισμός οδηγεί σε βελτιστοποίηση, δεν ισχύει σε κάποια κοινωνικά αγαθά..
FilipposMD Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Εγώ πιστεύω ότι στην παιδεία ισχύει πάντως. Μαζί σου, δεν είπα ότι θα λυθεί απ'το σπίτι τίποτα. Αλλά με τα πανεπιστήμια, δεν ισχύει αυτό που λες για τους δρόμους. ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ. Είναι τόσο δυσνόητο αυτό ρε παιδιά; Γιατί κολλάτε εκεί; Και το άρθρο 16, δεν καταργείται! Αναθεωρείται... Αν όμως δεν υπάρχουν οι Αττικές οδοί που να τις βλέπουν όλοι, πώς θα κινητοποιηθεί ο κόσμος να καταγγείλει τις λακούβες; Αυτό σε ρωτάω. Τόσα χρόνια, με καταλήψεις, απεργίες, επεισόδια, διαμαρτυρίες, συνελεύσεις, πανίσχυρους συνδικαλιστικά φοιτητές και καθηγητές δεν έχω δει καμιά αλλαγή. Τα πράγματα που με πείραζαν εμένα ως φοιτητή και τα σχολίαζα, αντιμετωπίζονταν από τους περισσότερους με στυλ "έλα μωρέ, τι ασχολείσαι;". Τη δική σου λύση περιμένω ν'ακούσω. Πώς θα προκαλέσεις την κινητοποίηση;
nontasg Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Οπότε αντίστοιχα διαμαρτυρόμαστε σπάζοντας τα δημόσια κτίρια στις πορείες,καταστρέφοντας τους χώρους των πανεπιστημίων στη διάρκεια καταλήψεων,προσπαθώντας να μπούμε στη βουλή να τα σπάσουμε,εμποδίζοντας τη διέλευση στους δρόμους κλπ κλπ..... Πολύ ωραία και εις ανώτερα.......Όταν θα σπάσουν όμως το σπίτι του καθενός διαδηλωτή,εκεί να δω τι θα κάνει......Όταν θίγεται το συμφέρον μας,τότε όλοι γινόμαστε μαινόμενοι ταύροι να τα υποστηρίξουμε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.