mandate Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 ωραία δε θα'ταν ? να πάνε όλα τα λύκεια για φούντο? δε ξέρω μακάρι να μήν υποβαθμιστούν τα δημόσια πανεπιστήμια πάντως και ο Βερεμης είχε πει << στη παρούσα φάση φάση δέ νομίζω να έχουμε αξιόπιστα μη κρατικά ιδρύματα>> ή κάτι τέτοιο... ότι δέν υπάρχουν ευνο'ι'κές συνθήκες
Super Moderators Snoob Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Αγαπητέ Σωτηράκη, Τελικά, τα ΙΑΕΙ θα είναι του κώλου, χορηγοί επί χρήμασι πτυχίων, κέντρα γνώσης που θα έλξουν τους καλούς, τι από όλα; Ό,τι μας συμφέρει κάθε φορά, μήπως, για να αρθρώσουμε "επιχειρήματα"; Τα τρελά κονδύλια, από πού θα τα έχουν; Από τους ιδιώτες, ή από το κράτος; Και γιατί, λ.χ., προεξοφλείς ότι το δημόσιο πανεπιστήμιο θα βγει χαμένο; Με τόσο αλτρουιστές καθηγητές και τόσο μάχιμους φοιτητές; Το δικό σου το πτυχίο γιατί θέλεις να αναγνωρίζεται απανταχού της Ε.Ε. και εσύ αρνείσαι από τον Ευρωπαίο να χορηγήσει τα πτυχία του εδώ; Δε σε πειράζει να εισάγονται, αλλά σε πειράζει να αποκτούνται εντός της χώρας; Αφού θα παίρνουν πτυχία σε 2 ή 3 χρόνια, τότε προτείνω να πιάσετε πόστα στο Ελ. Βενιζέλος να εμποδίσετε και τους χιλιάδες Έλληνες φοιτητές από το να γυρίσουν στην Αγγλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αυστρία, την Ουγγαρία...Και μετά, κατεβάστε αίτημα να μειωθούν τα έτη σπουδών στην Ελλάδα, γιατί να πείσετε τους Ευρωπαίους να αυξήσουν τα δικά τους καραχλωμό το βλέπω. Fuck μπορεί να μη δίνεις για τα κίνητρα των κομμάτων, αλλά συστρατεύεσαι μαζί τους. Ο εχθρός του εχθρού μου, ένα πράγμα, αν κατάλαβα καλά. Συγχωροχάρι στον άμοιρο Έλληνα που "ξεγελάστηκε"-"ξεπουλήθηκε" στα μεγάλα κόμματα, προσπερνάμε τα κίνητρα των μικρών, είμαστε Δον Κιχώτηδες που πολεμούν τους ανεμόμυλους. Φοιτητής υπήρξα, και την έζησα στο πετσί μου την κατάσταση. Έζησα τη σχολή μου να κλείνει από καταληψίες το Γενάρη. Οι ίδιοι καταληψίες, τον Απρίλη, στις φοιτητικές εκλογές, πήραν 1,35%. Και ο τραμπουκισμός, τραμπουκισμός, βέβαια, όταν τους ρωτάγαμε γιατί, αφού κατάληψη αποφάσισε μόνο η Ιταλική Φιλολογία, αυτοί κλείδωναν ΟΛΟ το κτίριο της Φιλοσοφικής Θεσαλλονίκης, σαν να ήταν η γκαρσονιέρα του γκόμενού τους...Έζησα τους καθηγητές να "απέχουν" από το διδακτικό τους έργο (μη και χάσουν κάνα φράγκο οι βολεψάκηδες λέγοντας ότι απεργούν) και εμείς που είχαμε πλούσιους μπαμπάδες και εκατό λογαριασμούς στην Ελβετία να κοιτάμε πώς θα πάρουμε πτυχίο. Έζησα τους φοιτητοπατέρες όλων των αποχρώσεων, έζησα τον εκβιασμό των μονοπολίων, τα "μοναδικά", "δωρεάν" (αδρά επιχορηγούμενα, φυσικά) συγγράμματα. Έζησα τους επί πτυχίω του ΚΑ' εξαμήνου να έχουν Προτεραιότητα στα λιγορά συγγράμματα, τα θυμάμαι όλα αυτά πολύ καλά, κι ας έχουν περάσει χρόνια. Χαίρομαι που ξέρεις ποιο είναι το μοναδικό πράγμα που έχει σημασία. Εγώ, πάλι, δεν είμαι τόσο σίγουρος.
insomniaK Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Γεια σας!!!Γράφω για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο θέμα. Καλώς ήρθες λοιπόν. Βλέπουμε ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να προωθήσει ένα μέτρο το οποίο να προβλέπει το δικαίωμα για ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων. Η κυβέρνηση θέλει να αλλάξει το Σύνταγμα της χώρας κι όχι να προωθήσει ένα τυχαίο μέτρο, όπως απαγόρευση στάθμευσης σε συνοικιακό μονόδρομο. Και για να είμαστε ακριβείς: Μη κερδοσκοπικών- μη κρατικών ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εμένα το συγκεκριμένο με βρίσκει απολύτως σύμφωνο. Άποψη σου και καμάρι σου. Έχω την ίδια άποψη, αλλά... Γιατί δηλαδή να στερείσουμε από κάποιους ανθρώπους το δικαίωμα να σπουδάσουν σε ένα καλύτερο πανεπιστήμιο;Γιατί δηλαδή να υπάρχει απαίτηση(κάποιων φοιτητών) να μην δημιουργηθούν μη κρατικά πανεπιστήμια;Γιατί πχ να πάει χαμένος ένας φοιτητής ο οποίος έχει προοπτικές να πετύχει πολλά πράγματα επειδή μόνο και μόνο δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ αξιόλογα πανεπιστήμια στην Ελλάδα. ... αυτά είναι δικαιολογίες του πρωκτού για την ίδρυση των παραπάνω ιδρυμάτων. -Χρησιμοποιείς το συγκριτικό βαθμό του αόριστου ως προς το περιεχόμενο, επιθέτου "καλός", αλλά δεν αναφέρεις με ποιο τα συγκρίνεις. -Δεν είναι απαίτηση "κάποιων φοιτητών" η μη δημιουργία τέτοιων ιδρυμάτων, αλλά μιας τεράστιας μερίδας της Πανεπιστημιακής κοινότητας, εκτός και αν πιστεύεις για παράδειγμα πως η Σύγκλητος του Αριστοτελείου αποτελείται μόνο απο συγκεκριμένους φοιτητές που αποφάσισαν το κλείσιμο του ιδρύματος. -Αν κάποιος είναι τόσο καλός που δεν του αρκεί η γνώση του οποιουδήποτε ελληνικού δημόσιου πανεπιστημίου για να προοδεύσει και να διακριθεί σε παγκόσμιο ή πανευρωπαϊκό επίπεδο, σε πληροφορώ πως το ίδιο το σύστημα βοηθά τέτοιους ανθρώπους να αριστεύσουν. Και μην μου πει κανείς οτι είναι δυνατόν ένα δημόσιο πανεπιστήμιο να λειτουργεί τόσο καλά με ένα ιδιωτικό... Ξανά το ίδιο αόριστο επίθετο. Πες μας, σε παρακαλώ σε ποιους τομείς θεωρείς πως ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο θα μπορούσε να λειτουργήσει καλύτερα στην Έλλάδα από ότι ένα δημόσιο, απαρίθμησε τους. Γιατί να βάλουμε σε κάποιους ανθρώπους όρια στις δυνατότητες τους μόνο και μόνο επειδή το θέλουν κάποιοι;Εγώ(πχ λέω εγώ εννοώντας όποιον έχει χρήματα.Εγώ προσωπικά δεν έχω πολλά) ρε φίλε έχω χρήματα (μαγκιά μου) και έχω τη δυνατότητα να πάω να σπουδάσω σε ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο εδώ στην Ελλάδα.Γιατί να μην πάω; - Πραγματικά σου εύχομαι να αποκτήσει όσα λεφτά θες - Με το συμπάθειο κιόλας, αλλά η παραπάνω παράγραφος ταυτίζει "τις δυνατότητες" ένος φοιτητή με την οικονομική του επιφάνεια. Αυτό ακριβώς είναι ο λόγος για τον οποίο αγωνίζονται όσοι αγωνίζονται εναντίον της αναθεώρησης του αρθρου 16. Μήπως αυτοί που αρνούνται την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων έχουν το κόμπλεξ του κατώτερου συμφωνα με το οποίο προσπαθεί κανείς να πλείξει τον συνάνθρωπο του, να τον περιορήσει και όχι να τον φτάσει και να τον ξεπεράσει; Που στηρίζεις την παραπάνω άποψη; Γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι αυτός ο ικανός φοιτητής θα προτιμήσει το ιδιωτικό πανεπιστήμιο; Στο κάτω κάτω τα χρήματα ο γοιτητής θα τα δώσει για να αποκτήσει γνώση. Ναι. Τι εννοείς; Είναι κακό να πληρώνει κανείς για να απολαμβάνει σωστές υπηρεσίες; Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: Η παιδεία δεν είναι υπηρεσία, είναι αγαθό, στο οποίο υποχρεούμαστε να μετέχουμε για 9 τουλάχιστον χρόνια και έχουμε το δικαίωμα για πολύ περισσότερα. Για αύτην την παιδεία, ο κάθε πολίτης δίνει το 4% των φόρων που του αναλογούν, για αυτήν την παιδεία εκπαιδεύει από νηπιαγωγούς μέχρι περιβαλλοντολόγους, σε αυτήν την παιδεία το κάθε παιδί έχει δικαίωμα, αυτή η παιδεία θα πρέπει να προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις στον κάθε πολίτη της χώρας, για την ενίσχυση της παιδείας, απαιτώ το 13% των φόρων μου να πανε σε αυτήν, για τον έλεγχο της ποιότητας της παιδείας και την κρατική στρατηγική της θα έπρεπε να υπάρχει όργανο παρόμοιο με την αναθεωρητική βουλή και να μην επιτρέπεται στον κάθε υπουργίσκο να παίζει με το μέλλον μίας κοινωνίας. Ίσα ίσα θα έπρεπε να δίνονται και συγχαρητήρια στον φοιτητή που προθημοποιείται να πληρώσει για να αποκτήσει την γνώση.Αυτό γείχνει συνειδητοποιημένους ανθρώπους που πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο για να μάθουν και να γίνουν επιστήμονες και όχι για να περάσουν μια "ξέγνοιαστή, χαλαρή και ανέμελη φοιτητική ζωή" όπως λένε.Για τους συγκεκριμένους ανθρώπους δεν είναι πολύ άδικο να μην έχουν τρόπο να κάνουν κάτι καλύτερο; - Συγχαρητήρια πρέπει να δίνονται στον οποιοδήποτε αφοσοιώνεται σε κάτι και προοδεύει. Όπως για παράδειγμα σε όλα αυτά τα παιδάκια που στα 16-17 τους κάθονται στην καρέκλα τους και ανοίγουν τα βιβλία τους και μελετούν, με αποτέλεσμα 2 χρόνια αργότερα να επιτυχουν στις εισαγωγικές εξετάσεις. - Το να γίνει κάποιος επιστήμονας δεν είναι αυτοσκοπός, να φτάσει στην τελείωση είναι το ζητούμενο. Κάποιοι γίνονται ζωγράφοι, άλλοι αθλητές, άλλοι επιστήμονες κλπ κλπ... Άλλωστε αυτό το συμπέρασμα βγάζουμε και από το πλήθος των ιδιωτικών πανεπιστημίων που υπάρχουν στο εξωτερικό.Η Αμερική πχ βρίσκεται σε υποδεέστερη θέση από ότι η Ελλάδα σε θέματα παιδείας;Μην πει κανείς ναι γιατί θα σκάσω στα γέλια.Δηλαδή η Αμερική η Αγγλία η Γερμανία κτλ έκαναν ένα τόσο μεγάλο λάθος και δημιούργησαν ιδιωτικά πανεπιστήμια τα οποία πραγματικά παράγουν γνώση;Άλλωστε βλέπουμε και τις συνέπειες βρε παιδιά.Τι δυνατότητες επιστημονικές έχουν αυτές οι χώρες, τι διαφορές στην πανεπιστημιακή έρευνα υπάρχει μεταξύ αυτών και της Ελλάδας. - Το συμπέρασμα όπως αποδεικνύουν τα επιχειρηματά μου είναι τουλάχιστον αυθαίρετο. - Η γενίκευση του εξωτερικού δε σε βοηθάει, απλά αποπροσανατολίζει τη συζήτηση. Στα παραδείγματα που δίνεις, ανιπαραθέτω τους μαθηματικους από τη Ρωσία, που όλοι βγαίνουν από δημόσια πανεπιστήμια. - Σε ποια βάση κάνεις τη σύγκριση της Αμερικής, της Αγγλίας, της Γερμανίας με την Ελλάδα;;; Οικογενειακό παράδειγμα: Η αδερφή μου, έχει υπάρξει μέρος της ακαδημαϊκής κοινότητας του Χάρβαρντ, οι κανόνες και οι απαιτήσεις του ίδιου του ιδρύματος από τα μέλη του, είναι υψηλότερες από αυτές που φαντάζεσαι. Δεν είναι απλές ευχές, αλλά ουσιαστικά κριτήρια για να συνεχίσεις να υπάρχεις εντός του στην οποιαδήποτε βαθμίδα. Δεν έχω δει πουθενά και δεν έχω ακούσει ούτε καν για πρόθεση ανάπτυξης παρόμοιων μέτρων για την Ελλάδα. Αυτό μήπως σου λέει κάτι;;; Προσωπικό παράδειγμα: Στο Αμβούργο όπου και βρίσκομαι για έρευνα, υπάρχει ιδιωτικό πολυτεχνείο, δέχεται περίπου 30 φοιτητές το χρόνο, από αυτούς πτυχίο λαμβάνει το 50%-60%, εξαιτίας των απαιτήσεων του ίδιου του ιδρύματος. Από το Αμέρικαν κόλετζ οφ Αθενς, με ακαδημαϊκά κριτήρια πόσοι δεν πέρνουν πτυχίο;;; - Η έρευνα και η παιδεία δεν είναι ταυτόσημες έννοιες και δεν έχουν και τις ίδιες απαιτήσεις. Η πρώτη απαιτεί χρήμα και ιδέες. Συνέκρινε μου τον προϋπολογισμό του Μετσοβίου με τον προϋπολογισμό του Πολυτεχνείου του Μονάχου και μετά ας ξανανοίξουμε το θέμα της έρευνας, για αυτό άλλωστε η Ελλάδα, η Ινδία (και η Ευρώπη γενικότερα) εξάγουν επιστήμονες. Εγώ προσωπικά είμαι φοιτητής και σπουδάζω εδώ στην Ελλάδα σε δημόσιο ΑΕΙ.Με όλη την υπολειτουργία που παρατηρείται, με τις καταλήψεις, με τη χαλαρή και ανεύθυνη προσπάθεια καθηγητών, φοιτητών κτλ φτάσαμε το εξάμηνο να διδάσκεται σε 2 ΑΚΡΙΒΩΣ μήνες.Είναι δυνατόν να βγεί επιστήμονας σοβαρός με 2*8=16 μήνες σπουδών;Σχεδόν ένας χρόνος σπουδές.Και όποιοος αμφισβητεί αυτό που λέω του εξηγώ:Ξεκίνησαν τα μαθήματα αρχές Νοεμβρίου.Ας πουμε 1 Νοεμβρίου.Κλείνουμε για Χριστούγεννα 22 Δεκεμβρίου.42 μέρες μέχρι στιγμής.Επιστρέφουμε απο τις γιορτές 8 Ιαν και συνεχίζουμε ως 22 Ιανουαρίου.14 μέρες δηλαδή.Μετά έρχεται η εξεταστική.Συνολικά οι διδακτικές μέρες είναι 42+14=56 ημέρες.Ούτε 2 μήνες.Κια πρέπει να έχει κανείς υπόψη ότι δεν βάζω μέσα Σαββατοκύριακα και ημέρες Καταλήψεων.Μαζί με αυτά υπολογείστε... Το εξάμηνο ξεκινάει 01.10 και επίσης αυτό που μετράει είναι οι ώρες διδασκαλίας και όχι οι ημέρες, η νομοθεσία ορίζει συγκεκριμένες ώρες, μην αλλάζεις τη μονάδα μέτρησης για να μπερδευτεί ο κόσμος, αποσυντονίζει τη συζήτηση. Και έρχομαι στο κύριο θέμα τώρα.Γιατί όλοι να είναι υποχρεωμένοι να ανέχονται αυτήν την κατάσταση;;;Κατα τη γνώμη μου για να ικανοποιούνται και οι δύο πλευρές πρέπει να γίνει το εξής: -Παραμένουν τα δημόσια πανεπιστήμια για αυτούς που δεν έχουν την δυνατότητα να πληρώνουν* αλλά και για αυτούς που είναι αδιάφοροι για σπουδές αλλά θέλουν απλά να περνούν τη φοιτητική ζωή τους. -Ιδρύονται τα ιδιωτικά πανεπιστήμια ωστε να έχουν τη δυνατότητα αυτοί που έχουν χρήματα* αλλά και αυτοί που αναζητούν πραγματικά γνώσεις να έχουν καλύτερες συνθήκες μάθησης. *Για το θέμα των χρημάτων μπορεί κάποιοι να με κατηγορήσετε.Αυτοί που πιστεύουν ότι στα ιδιωτικά θα πηγαίνουν οι πλούσιοι μόνο κτλ είναι της άποψης ότι μαζί με ξερά πρέπει να καίγονται και τα χλωρά.Άλλωστε η παιδεία δεν είναι ο μόνος τομέας στον οποίο η οικονομική ευκαταστασία δίνει περισσότερα δικαιώματα σε κάποιους ανθρώπους.Στο κάτω κάτω οι άνθρωποι που δεν θα έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν δίδακτρα δεν σημαίνει οτι θα μείνουν ασπούδαστοι.Απλά θα περιοριστούν στο δημόσιο πανεπιστήμιο το οποίο προσπαθούν να κάνουν υποχρεωτικό σε όλους.Η παιδεία είναι δικαίωμα και έτσι θασυνεχίσει.Αλλά άνθρωποι που μπορούν και θέλουν για κάτι καλύτερο γιατί να μην τους δίνεται η δυνατότητα για περισσότερες γνώσεις; Με συγχωρείτε αν σας κούρασα με το εκτενές αυτό κείμενο αλλά πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο να το συζητήσουμε. Οι απόψεις μου είναι ξεκάθαρες και δίκαιες πάνω στο θέμα.Όποιος συμφωνεί ή διαφωνεί ας μου απαντήσει για να συζητήσουμε.Να' στε καλά... Σε αυτό το κομμάτι επαναλαμβάνεσαι και σου έχω απαντήσει παραπάνω. Αλλά απαιτώ τη συγνώμη σου τώρα, δίοτι θεωρείς πως ο insomniaK και ο κάθε συνομιλητής σου σε αυτό το φόρουμ που έχουμε τελειώσει ένα δημόσιο πανεπιστήμιο, ήταν απλά και μόνο επειδή θέλαμε να περάσουμε χαλαρά 4-5 χρόνια από τη ζωή μας και να λέμε ότι σπουδάζουμε, θεωρείς πως δεν έχουμε γνώσεις και ότι απλά είμαστε πτυχιούχοι ρεμάλια που ποτέ δεν τους ενδιέφερε η γνώση. Αυτό προσωπικά δε σου το επιτρέπω. Αν θεωρείς τον εαυτό σου κάτι μοναδικό, μπες σε προθήκη. Το να προσβάλλεις όμως ανθρώπους που έδωσαν εξετάσεις για να μπουν σε κάποιο ίδρυμα, έδωσαν εξετάσεις κατα τη διάρκεια των σπουδών του, έκαναν πτυχιακή εργασία και τώρα πια στηρίζονται στις κεκτημένες γνώσεις τους για να επιτύχουν επαγγελματικά, το θεωρώ αδιανόητο και σίγουρο ανεπίτρεπτο σε ένα χώρο ανταλλάγής απόψεων όπως ένα φόρουμ. Τέτοιου είδους και ύφους συμπεριφορές αποτελούν απόδειξη αποτυχίας του εκπαιδευτικού συστήματος, όπου δε διδάσκονται τα βασικά μίας υγειούς κοινωνίας, σεβασμός προς το συνάνθρωπο, τη διαφορετικότητα, το διάλογο και άλλα τέτοια... Αν πραγματικά ο σκοπός του ποστ σου ήταν η ανταλλαγή απόψεων, φρόντισε να δείξεις ότι μπορείς να τον εξυπηρετήσεις.
SGP Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Με το συμπάθειο κιόλας, αλλά η παραπάνω παράγραφος ταυτίζει "τις δυνατότητες" ένος φοιτητή με την οικονομική του επιφάνεια. Αυτό ακριβώς είναι ο λόγος για τον οποίο αγωνίζονται όσοι αγωνίζονται εναντίον της αναθεώρησης του αρθρου 16. Αν αυτός είναι ο λόγως, τότε είναι χειρότερο από ότι νόμιζα (ομολογώ, δεν έχω βγάλει άκρη για το ποιός είναι ο λόγος). Ναι ρε, έχω λεφτά και θέλω κάτι καλύτερο από το δημόσιο πανεπιστήμιο, τι σε νοιάζει αν θα πάω αμερική να το βρω ή αν θα κάτσω στη χώρα μου να το βρω? Στο κάτω κάτω, δεν ξέρω καλά Αγγλικά, δεν θέλω να αφήσω τη μαμά μου, προτιμώ να μη ξοδέψω τόσα χρήματα. Και εγώ, πήγα στο 1ο λύκειο χαλανδρίου, ενώ άλλοι κάναν διασυνδέσεις φοιτώντας στο κολλέγιο Αθηνών. So what, who said life is fair? Αφού υπάρχει αυτό, γιατί να μην υπάρχει το άλλο? Αν το αξίζω άλλωστε και ο Έλληνας ιδιωτικός πανεπιστήμιος, θα με πάρει με υποτροφία, εκτός αν είναι βλάκας, οπότε δεν είναι καλύτερος, οπότε πάλι στο 0 είμαστε. δηλαδή, αφού εγώ δεν έχω τη δυνατότητα να πάω στο καλύτερο, πρέπει ο άλλος να πληρώσει τα κέρατά του και να στερηθεί τόσα για να τα έχει? Υπό μορφή εκδίκησης? Πολύ ανοιχτόμυαλο. Το καλύτερο είναι ότι έχω ακούσει τόσο αυτό, όσο και το αντίθετο ακριβώς! Δηλαδή ότι τα ιδ. παν. θα είναι μπουρδέλα! Σε αυτή τη περίπτωση θα θεωρήσω προφανές ότι η αγορά θα το αναγνωρίσει και άρα γιατί αφορά τον φοιτητή? Αν το ΙΕΚ Πλάτωνας μετονομαστεί απλά σε Ακαδημία αει αε, χωρίς να πάρει σοβαρούς διδακτορικούς καθηγητές, χωρίς να φτιάξει campus, χωρίς γουατέβερ, τότε δεν θα με επιρεάσει κατά 99% ο απόφοιτός του περισσότερο από τον τωρινό απόφοιτό του. Άρα και πάλι διαφορά δεν μου κάνει! Άλλωστε μιλάμε για μη κερδοσκοπικά ιδρύματα, δεν νομίζω τα ιδ. ιεκ να ορίζονται ως τέτοια ε?
johnnyestia Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 SGP, μάλλον δεν έχεις βγεί στην βιοπάλη για να δείς τι σημαίνουν επαγγελματικά δικαιώματα και μόρια για την πρόσληψη στο δημόσιο. Εκεί να δείς ο απόφοιτος του Πλάτωνα πόσο μάγκας γίνεται.
SGP Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 φίλε, πιάνω δουλειά από 1/2/07... Έψαξα 2 μήνες, δημόσιο στα @@ μου, θέλω να μου αρέσει η δουλειά μου.
Physics_Rulez Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 σε ποιους τομείς θεωρείς πως ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο θα μπορούσε να λειτουργήσει καλύτερα στην Έλλάδα από ότι ένα δημόσιο, απαρίθμησε τους. -Καθηγητές που δε θα τεμπελιάζουν αλλά υποχρεωτικά θα δουλεύουν -Καθηγητές που θα τηρούν τις ώρες γραφείου και θα αφιερώνουν έστω και λίγο χρόνο σε κάθε φοιτητή ξεχωριστά -Καθηγητές που θα κάνουν έρευνα -Φοιτητές που θα φοιτούν ολόκληρη την διάρκεια των σπουδών τους χωρίς "περικοπές" -Φοιτητές που θα παρακολουθούν υποχρεωτικά και θα διαβάζουν υποχρεωτικά, γιατί αλλιώς το ιδιωτικό πανεπιστήμιο -που περισσότερο από κάθε άλλο θα θέλει μια καλή φήμη και ένα καλό επίπεδο αποφοίτων- θα τους διώχνει/θα χάνουν το έτος. Και πολλά πολλά άλλα! αναρίθμητα! Μάλλον θα έπρεπε να ρωτήσουμε σε ποιούς τομείς θα είναι καλύτερο το δημόσιο έναντι του ιδιωτικού. Αλήθεια πιστεύει κανείς οτι λόγω υποχρηματοδότησης δεν λειτουργεί σωστά το δημόσιο πανεπιστήμιο; Καθαρή εθελοτυφλία. Βγάζει το κάθε λαμόγιο ένα σύγγραμμα και αυτό ήταν. Ελπίζω πως αφού τα δημόσια πανεπιστήμια δούνε τη δουλειά που γίνεται στα ιδιωτικά, θα αποφασίσουν κάποτε να διορθωθούν. Η τελευταία που επλίδα βρίσκεται στις δυνάμεις της αγοράς. Μόνο η ελπίδα των ιδιωτικών πανεπιστημίων έμεινε μέσα μου, γιατί βλέπω πως η κατάσταση του δημοσίου υπαλλήλου στο ΔΠ δε διορθώνεται. Όσοι μίλησαν για τα νοσοκομεία ας ελπίσουν να μήν έχουν καμμιά σοβαρή επιπλοκή σε καμμιά κλινική στην οποία θα νοσηλεύονται, γιατί τότε θα εύχονται να είχαν πάει σε δημόσιο νοσοκομείο, χωρίς να σημαίνει οτι η ιδιωτική κλινική δεν υπερτερεί σε πολλούς τομείς. Ποιός μας λέει στην τελική πως τα δημόσια νοσοκομεία δε θα ήταν πολύ χειρότερα στην Ελλάδα αν δεν υπήρχαν τα ιδιωτικά;;; Το εξάμηνο ξεκινάει 01.10 και επίσης αυτό που μετράει είναι οι ώρες διδασκαλίας και όχι οι ημέρες, η νομοθεσία ορίζει συγκεκριμένες ώρες, μην αλλάζεις τη μονάδα μέτρησης για να μπερδευτεί ο κόσμος, αποσυντονίζει τη συζήτηση. Σαν να θες να πεις δηλαδή οτι οι απαραίτητες ώρες συμπληρώνονται; Εγώ δεν ενδιαφέρομαι για τους κακόμοιρους τους πλούσιους που δεν θέλουν να βγούν έξω. Εγώ θέλω αφού πληρώνω που πληρώνω (ενοίκιο μπλά μπλά μπλά), να πληρώνω λίγα παραπάνω και να απολαμβάνω σωστές υπηρεσίες.
Filos19 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Filos19, δηλαδή πιστεύεις πραγματικά πως τα δημόσια πανεπιστήμια στερούνε την γνώση από άτομα που θέλουν το κάτι παραπάνω? Πιστεύεις ότι θα βρείς πολλούς απόφοιτους από Ελληνικό πανεπιστήμιο που να σου πούνε πως ότι μπορούσαν να μάθουν από την σχολή τους το μάθανε? Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι ένας απόφοιτος ιατρικής της Αθήνας είναι το ίδιο ικανός(από θέματα γνώσεων) με έναν απόφοιτο ιατρικής ενος ΙΠ της Αμερικής;Δεν είπα ότι είναι άσχετοι αλλά συγκριτικά υστερούν. Απορώ όμως γιατί με ρώτησες κάτι τόσο αυτονόητο.Τέλος πάντων.Να στε καλά...:idea:
nontasg Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 -Καθηγητές που δε θα τεμπελιάζουν αλλά υποχρεωτικά θα δουλεύουν-Καθηγητές που θα τηρούν τις ώρες γραφείου και θα αφιερώνουν έστω και λίγο χρόνο σε κάθε φοιτητή ξεχωριστά -Καθηγητές που θα κάνουν έρευνα -Φοιτητές που θα φοιτούν ολόκληρη την διάρκεια των σπουδών τους χωρίς "περικοπές" -Φοιτητές που θα παρακολουθούν υποχρεωτικά και θα διαβάζουν υποχρεωτικά, γιατί αλλιώς το ιδιωτικό πανεπιστήμιο -που περισσότερο από κάθε άλλο θα θέλει μια καλή φήμη και ένα καλό επίπεδο αποφοίτων- θα τους διώχνει/θα χάνουν το έτος. Λεπτομέρειες δηλαδή...... :mrgreen: Ειρωνικά το λέω έτσι; Σαφώς και είναι ουσιαστικοί λόγοι αυτοί που αναφέρεις.
johnnyestia Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι ένας απόφοιτος ιατρικής της Αθήνας είναι το ίδιο ικανός(από θέματα γνώσεων) με έναν απόφοιτο ιατρικής του Χάρβαρντ;Δεν είπα ότι είναι άσχετοι αλλά συγκριτικά υστερούνΑπορώ όμως γιατί με ρώτησες κάτι τόσο αυτονόητο.Τέλος πάντων.Να στε καλά...:idea: Δεν μου λές, άν ανοίξει παράρτημα το Ηarvard στην Ελλάδα, θα ανοίξει νομίζεις και νοσοκομείο για να κάνουν πρακτική οι φοιτητές? Ή θα την πέσουν όλοι μαζί στα πανεπιστημιακά μαζί με τους φοιτητές των δημοσίων, οπότε και θα χειροτερέψει συνολικά η εκπαίδευση? Με τις ειδικότητες τι θα γίνει? Χώρια που σιγά μην ψάξει το Ηarvard και το κάθε Ηarvard, Stanford, MIT ή δεν ξέρω και εγώ ποιό να ανοίξει παράρτημα στην Ελλάδα, λές και θα βρεθούν οι ζάπλουτοι Έλληνες επενδυτές που θα το χρηματοδοτήσουν για να κάνει έρευνα. Αλλά ξέχασα, θα την βγάζουν με τα δίδακτρα. Εγώ σου λέω, γιατί προφανώς δεν έχεις ιδία άποψη, πως ακόμα και στα ελληνικά πανεπιστήμια τα περιθώρια για μελέτη και επιστημονική κατάρτηση είναι τεράστια και τα εκμεταλεύονται λίγοι. Όρεξη να έχεις να διαβάζεις και να ψάχνεις. Γιατί αυτό έχουν εκεί στο Harvard, όχι απλά το όνομα. φίλε, πιάνω δουλειά από 1/2/07... Έψαξα 2 μήνες, δημόσιο στα @@ μου, θέλω να μου αρέσει η δουλειά μου. Δούλεψε λίγο και θα έρθεις στα λόγια μου
DarkKnight Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δυστυχώς δεν αλλάζει το quote με το edit... filos
SGP Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 και γαμώ τα επιχειρήματα, λούσου με ultrex και θα δεις... Ευτυχώς φίλε υπάρχουν άτομα που δεν έχουν σκοπό της ζωής τους να βολευτούν, ίσως φταίει ότι είμαι μόνο κατά 50% Έλληνας που δεν το έχω εγώ. Αν όλοι είχαν αυτό το σκοπό, η χώρα θα ήταν ακόμα μεγαλύτερο μπουρδέλο. Ευτύχησα να είμαι σε θέση να διαλέξω εγώ εργοδότη όσο με διάλεξαν αυτοί. Αγαθά κόποις κτώνται αν θέλω να τα έχω ηθικά καλά με τον εαυτό μου, είτε μου αρέσει είτε όχι.
johnnyestia Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Φιλε, πιστεψέ με πως πολύς κόσμος που είναι στο δημόσιο δεν κοίταξε να βολευτεί, απλά βαρέθηκε την κοροϊδία και την εκμετάλλευση που υπάρχει έξω και αποφάσισε να βολευτεί εκ των υστέρων Σου είπα και για επαγγελματικά δικαιώματα, αλλά βεβαια εκεί θα μου πείς πως πρέπει να υπάρχει αξιοκρατία, και πως αυτός που αξίζει να πληρώνεται και ο άλλος να πάει πνιγεί. Έλα μου ντέ που το κράτος καλώς ή κακώς απαιτεί προσωπικό με συγκεκριμένη βαθμίδα εκπαίδευσης για κάποια πόστα σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, και εκεί το αφεντικό θα τρίβει τα χέρια του όταν αντί για 10 άνεργους θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 20. Το ότι τα αγαθά κόποις κτώνται ισχύει εν μέρη, αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα οι κόποι δεν είναι ούτε αναγκαία, αλλα πολύ περισσότερο ούτε ικανή συνθήκη για να προκόψει κάποιος. Edit: Τώρα πρόσεξα και αυτό: Ευτυχώς φίλε υπάρχουν άτομα που δεν έχουν σκοπό της ζωής τους να βολευτούν, ίσως φταίει ότι είμαι μόνο κατά 50% Έλληνας που δεν το έχω εγώ. Δηλαδή τι θέλεις να μας πείς, ότι η ράτσα σου είναι καλύτερη και πιό εργατική από την δική μας? Να δώ τι άλλο θα ακούσουμε εδώ πέρα μέσα. Αν πάλι μεγάλωσες έξω και έχεις μάθει αλλιώς, τότε πάσο, πάντως πρέπει να διευκρινήσεις.
CHRIS_MALL Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Μία ερώτηση ρε μάγκες...: Γιατί αυτός που δεν έχει χρήματα να στερείται δυνατοτήτων πρόσβασης στην Παιδεία;; Έλεοςςςς....Η παιδεία δεν είναι Εμπόρευμα!! Έλεος πια...λίγο κοινωνική ευαισθησία! Όλοι οι οπαδοί ξένων πανεπιστημίων εδώ μαζεύτηκαν!
Filos19 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Σε αυτό το κομμάτι επαναλαμβάνεσαι και σου έχω απαντήσει παραπάνω. Αλλά απαιτώ τη συγνώμη σου τώρα, δίοτι θεωρείς πως ο insomniaK και ο κάθε συνομιλητής σου σε αυτό το φόρουμ που έχουμε τελειώσει ένα δημόσιο πανεπιστήμιο, ήταν απλά και μόνο επειδή θέλαμε να περάσουμε χαλαρά 4-5 χρόνια από τη ζωή μας και να λέμε ότι σπουδάζουμε, θεωρείς πως δεν έχουμε γνώσεις και ότι απλά είμαστε πτυχιούχοι ρεμάλια που ποτέ δεν τους ενδιέφερε η γνώση. Αυτό προσωπικά δε σου το επιτρέπω. Αν θεωρείς τον εαυτό σου κάτι μοναδικό, μπες σε προθήκη. Το να προσβάλλεις όμως ανθρώπους που έδωσαν εξετάσεις για να μπουν σε κάποιο ίδρυμα, έδωσαν εξετάσεις κατα τη διάρκεια των σπουδών του, έκαναν πτυχιακή εργασία και τώρα πια στηρίζονται στις κεκτημένες γνώσεις τους για να επιτύχουν επαγγελματικά, το θεωρώ αδιανόητο και σίγουρο ανεπίτρεπτο σε ένα χώρο ανταλλάγής απόψεων όπως ένα φόρουμ. Τέτοιου είδους και ύφους συμπεριφορές αποτελούν απόδειξη αποτυχίας του εκπαιδευτικού συστήματος, όπου δε διδάσκονται τα βασικά μίας υγειούς κοινωνίας, σεβασμός προς το συνάνθρωπο, τη διαφορετικότητα, το διάλογο και άλλα τέτοια... Αν πραγματικά ο σκοπός του ποστ σου ήταν η ανταλλαγή απόψεων, φρόντισε να δείξεις ότι μπορείς να τον εξυπηρετήσεις. Στο συγκεκριμένο κείμενο αναφέρομαι στον κύριο insomniak.Όλα αυτά δεν τα γράφω επειδή ξύπνησα μια μέρα στραβά και είπα ας βρίσω και κανέναν.Όχι.Προκλήθηκα με έντονο και άδικο τρόπο για να αναγγαστώ να απαντήσω.Όποιος θέλει ας διαβάσει το εκτενές ποστ μου που καταλαμβάνει κανα 15-20 σειρές να δει ότι δεν ειρωνεύτηκα κανέναν δεν καταδίκασα απόψεις.Απλά ήθελα να πω την άποψη πολιτισμένα για το θέμα των ιδιωτικών πανεπιστημίων αλλά δέχτηκα τις ύβρεις ενός μέλους με το οποίο δεν γνωριζόμασταν καθόλου. Λοιπον.Εγώ δεν χαμπαριάζω από καλως ήρθες και άλλα τέτοια.Θα ασχοληθώ μόνο με τις 2 τελευταίες παραγράφους σου.Με τα προηγούμενα λεγόμενα σου δεν θα ασχοληθώ καθόλου γιατί όπως το κόβω έχεις αντιδραστική ιδεολογία.ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ μπορει να είσαι και κανένα μέλος ΚΚΕ και δεν συμαζεύεται. Αν μου καταλογίσεις και εμένα το ίδιο σε πληροφορώ ότι: -Είμαι φοιτητής ελληνικού δημόσιου πανεπιστημίου και μάλιστα πέρασα με βαθμό 18.5 εκεί μόλις πέρσυ. -Δεν έχω αρκετα χρήματα ώστε να έχω την δυνατότητα να πάω με άνεση σε ένα ιδιωτικό.Άλλωστε είμαι από επαρχεία και δεν έχω μάθει σε τέτοια. -Δεν έχω απολύτως καμία σχέση με φοιτητικές παρατάξεις κόμματα κτλΕίμαι ένας απλός φοιτητής ανένταχτος.Άρα η άποψη μου δεν επηρεάζεται από τίποτα τέτοιο σε αντίθεση ίσως με σένα που δείχνεις σκληροπυρηνικό αντιδραστικό στοιχείο το οποίο με την αντίδραση σε ότιδήποτε νέο νομίζει ότι θα σώσει τον κόσμο και θα φέρει την ισότητα και τη δικαιοσύνη. -Δεν πάω να παραπλανήσω - πείσω κανένανΑπλά μια συζήτηση ήθελα να κάνω.Άλλωστε δεν την άνοιξα εγώ.Προυπήρχε. -Δεν μίλησα σε κανέναν άσχημα σε αντίθεση με σένα προς το πρόσωπο μου. -Δεν καταδίκασα κανενός την άποψη.Σκοπός μου ήταν η συζήτηση.Σε αντίθεση με σένα που πίσω από τα μεγάλα λόγια περί ισότητας φοιτητών οτι όλοι έχουν ίσα δικαιώματα κτλ κρύβεται ένα στιγνό φασιστικό μυαλό με μεσαιωνικές και ωπισθοδρομικές αντιλήψεις που δεν δέχεται άλλη άποψη εκτός της δικής του. Στις συγκεκριμένες 2 παραγράφους τώρα: Είπες ότι απαιτείς τη συγγνώμη μου.Για να λάβεις μια συγγνώμη πρέπει να υπάρχεις ως νοητική οντότητα και όχι μόνο ως σωματική.Άλλωστε στο κάτω κάτω δεν έκανα κανα παράπτωμα για το οποίο να ζητήσω από κανέναν συγγνώμη.Αλλά όπως είπαμε και πιό πάνω ένας άνθρωπος με φασιστικές αντιλήψεις θεωρεί ότι οι απόψεις των άλλων σε κάποιο ζήτημα όταν δεν ταυτίζονται με τις δικές του είναι καταδικαστέες και απαιτούν τη συγγνώμη αυτών που τις είπε. Στο σημείο που λες ότι έχεις τελειώσει δημόσιο πανεπιστήμιο και ότι θεωρώ αυτούς τους φοιτητές ρεμάλια σου παραθέτω: Εγώ αυτή τη στιγμή σπουδάζω σε δημόσιο ελληνικό πανεπιστήμιο πράγμα που σημαίνει ότι σε περίπτωση ενός νοήμονος ανθρώπου θα καταλάβαινε ότι δεν είναι λογικό να πει ένας άνθρωπος τον εαυτό του ρεμάλι, άχρηστο κτλΜίλησα γενικά για το γενικό κλίμα που επεικρατεί στα πανεπιστήμια οτι και καλά αφού περάσαμε στο πανεπιστήμιο δεν διαβάζουμε, περνάμε καλά, και έχουμε όλο αγγαρείες.Και στο τέλος πως θα γίνει κανείς επιστήμονας;Με τις γνώσεις του λυκείου;Αλλά τέλως πάντων συμπεραίνω οτι όταν ήσουν στο πανεπιστήμιο ήσουν εκτός πραγματικότητας και εκτός κλίματος και δεν μπορούσες να τα δεις. Επίσης δε θεωρώ τον εαυτό μου μοναδικό.Απορώ πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα τη στιγμή που εγώ μιλούσα για την ανώτατη εκπαίδευση και όχι τον εαυτό μου.Μάλλον στο σημείο που λέω (εγώ εννοώ...) αλλά εκεί δεν εννοούσα τον εαυτό μου αλλά χρησιμοποίησα α ενικό για να γίνει ακόμα πιο άμεσο αυτό που ήθελα να πω.Μάλλον εσύ αυτοθεωρείσαι κάτι μοναδικό με τις αμέτρητες γνώσεις σου, με τις Γερμανίες σου, με τις έρευνες σου,με την αδερφή σου που σπουδάσει στο λαμπερό Χάρβαρντ.Ρε συ μήπως και έχεις βολευτει πολύ καλά και εσύ και η αδερφή σου στο Χάρβαρντ και κάνεις ότι είναι δυνατόν να παραμείνει εδώ στην Ελλάδα όλη η παρακμή αφου προσωπικά έχετε περάσει αυτό το στάδιο;Λες αφού εγώ είμαι βολεμένος καλά γιατί να ξεβαλτώσουν οι άλλοι από το τέλμα της παιδείας τους?Δεν σε κατηγορώ.Έτσι είναι η ψυχολογία του ανθρώπου.Όταν σε κάτι έχει βολευτεί αυτός δεν θέλει να κάνουν και οι άλλο κάτι καλύτερο για τον εαυτό τους μήπως και τον φτάσουν.Τελικά είσαι μοναδικός ρε!!!!Δεν είσαι; Επίσης στην τελευταία σου ηρωική παράγραφο που σαρώνεις τους πάντες και τα πάντα και ισοπεδώνεις οτιδήποτε βρέθηκε μπροστά σου,σου έχω απαντήσει πιο πάνω. Ηγέτη μας, να είσαι καλά να μας βοηθάς όπου σε χρειαζόμαστε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.