bandito Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Λοιπόν, σας σημειώνω, όποιος από εσάς που ζητάει "δραστικά μέτρα", "αείμνηστους" και "αυτοκράτορες" πει τπτ για τους χαζούς αμερικάνους που τους κάνουν ό,τι θέλουν ή πάτε να κάνετε φλέημ, θα πέσει η καταστολή που γουστάρετε και θα κάνετε και τουμπεκί. Τι λέτε? Ρε εσύ...τι σχέση έχει η παρεμβατική πολιτική των Αμερικάνων εκεί που δεν τους σπέρνουν , με το Άσυλο; Και αυτό το άσυλο, είναι για ελεύθερη διακίνηση ιδεών όπως είπε ο LL. Αλλά το πανεπιστημιακό άσυλο όπως το κατάντησαν τα καραγκιοζάκια που απαρτίζουν τις φοιτητικές παρατάξεις , έχει μόνο σκοπό την ΜΗ ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Αν βγώ εδω στην γειτονιά μου (που δεν υπάρχει νόμος για ελεύθερη διακίνηση ιδεών, μόνο οτι προβλέπεται απο το σύνταγμα) και αρχίζω να φωνάζω ζήτω ο Bush και ο Αμερικάνικος ιμπεριαλισμος (γιατί έτσι μου κ@βλωσε) το πολύ πολύ να που πεί κανενας να το βουλώσω γιατι του πήρα τα αυτιά. Αν το κανω αυτό μεσα σε πανεπιστήμιο , πόσος χρόνος πιστεύεις οτι θα περάσει πριν με πετάξουν απο καμια ταράτσα; 5, 10 λεπτά; Οπότε, ας φροντίσουν οι ξεφτίλες που έκαναν τα πανεπιστήμια τσιφλίκια τους να τιμήσουν το άσυλο και μετά τα λέμε. Όταν θα δώ την πρώτη ομιλία Καρατζαφέρη σε πανεπιστημιακό χώρο θα κατέβω και εγώ να διαδηλώσω για την ανάγκη του ασύλου. Μεεεεεεεεεεέχρι τοτε ενας παλμογράφος στον κώλο οποιουδήποτε καταστρέφει περιουσία που πληρώνω και με τα δικα μου χρήματα, με βρίσκει απολύτως σύμφωνο (αν δεν βρίσκεται παλμογράφος, κάνει και μια σφαίρα στο κεφάλι).
Physics_Rulez Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 +1000 στον bandito. atonioz, με υπουργό παιδείας τον snoob πάντα έτσι;
Lucifer Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 bandito δεν αναφέρομαι στην παρεμβατική πολιτική, αναφέρομαι στο όλο κόνσεπτ "ανταλλάζουμε ελευθερία για ασφάλεια" και τα τραβηγμένα/απόλυτα μέσα καταστολής των έκτροπων. Νομίζω είναι φανερό πως μια μεγάλη μερίδα κόσμου αντί να κάτσει να αντιληφθεί λίγο πιο πολυπρισμικά τα συμβάντα, μένει απλώς στο "συμβαίνουν κακά πράγματα, να τα κόψουμε από το να συμβαίνουν". Δλδ πήγαν 2 τσουτσέκια και έκαψαν το φυλάκιο στο Σύνταγμα και η άμεση συνεπαγωγή είναι πως η ελευθερία του ασύλου επιτρέπει να συμβαίνουν τέτοια πράγματα και πως το νομοσχέδιο πρέπει να περάσει αμαχητί. Καμία συνοχή, απλώς τσαντισμένες αντιδράσεις που καίνε 99 χλωρά για 1 ξερό. Αναφορικά με το άσυλο, ξαναλέω, πως όταν η μεθοδολογία του υπουργείου δν συνοψίζεται σε προτάσεις αλλά σε εντολές, το άσυλο είναι απαραίτητη συνθήκη για την προστασία των διαμαρτυριών ενδοσχολικά. Υπάρχουν 280 κλειστές σχολές, για τον χ ή ψ λόγο, καθοδηγούμενες ή μη, διαφωνούν με αυτό που τις αφορά και δεν αποφάσισαν. Και διαμαρτύρονται. Άσχετα με το αν συμφωνώ μαζί τους ή όχι, άσχετα με το αν πιστεύω πως θα μπορούσε να γίνει και αλλιώς η δουλειά, τη μέρα που θα δω ΜΑΤ να σκάνε μέσα σε σχολή επειδή αυτή έχει κατάληψη, ε μάλλον με βλέπω πρόσφυγα σε μια χώρα με δημοκρατικό καθεστώς. Γτ ναι, μαλάκες τα κομματόσκυλα και οι συνδικαλιστές από τα 18 που έχουν κάνει τις σχολές εκκολαπτήρια γλυφτών και πολιτικάντηδων, αλλά ρε φίλε, με ΤΕΤΟΙΟ σύστημα παιδείας που μπάζει από παντού, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να μην έχεις καβάτζα έναν τρόπο διαμαρτυρίας. Γενικά, υπάρχει πολύ η φιλοσοφία "σπάστε τα στο ξύλο τα κωλόπαιδα να βολευτούμε πια" ξεχνώντας πως το "ησυχία, τάξη και ασφάλεια" παραπέμπει αλλού. Και εξ' ου και το ποστ μου ρε παλικάρι, αν κάποιος γουστάρει κάποιον να κόβει και να ράβει εν ονόματι της τάξης και της ασφάλειας, ας μου το πει, να δούμε την αντιστοιχία ματατζή-μοντερέητορ ως κοινωνικό πείραμα. Πάω να κάνω μπάνιο τώρα, νοιώθω την ανάγκη.
mitsakos13 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 εγώ γα...ω το Μεσολόγγι μου (εκεί σπουδάζω) ούτε μια μέρα κατάληψη ούτε καν μια γενική συνέλευση!!!!! ¨Ολοι είναι κλειστά, σκοτώνονται στην πορείες και εγώ την ίδια ώρα κάνω μάθημα! Ας έρθει κάποιος να κλείσει το ΤΕΙ μου!!!! Σας παρακαλώ!
Steven Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Παρακολουθώ τη συζήτηση εδώ και καιρό... Συμπέρασμα?: Στο συγκεκριμένο topic αναμασώνται συνέχεια τα ίδια και τα ίδια... Από τη μια πλευρά βγαίνουν τα παιδάκια με τα καμμένα εγκεφαλικά κύτταρα και λένε ''ελευθερία στους καημένους φοιτητες'', ''δεν θα περάσει η χούντα'' και όλα αυτά που γνωρίζουμε όλοι... Από την άλλη καταδικάζουνε όλοι τις καφρίλες, παρόλο που οι μισοί φαντάζομαι θα ήταν στις πορείες, και από την τρίτη πλευρά έχουμε λογικά άτομα με εγκεφαλικά κύτταρα που λειτουργούν που γράφουν σωστές τεκμηριωμένες απόψεις που για ανθρώπους με κοινή λογική είναι απολύτως κατανοητά και αυτονόητα... Το μόνο που μένει λοιπόν για εμένα να πω (μιας και δεν έχει νόημα να αναμασήσω αυτά που λέει ο Bandito, ο Physics κλπ..) είναι να γα^$&%ουν στο ξύλο τους αλήτες που σπάνε τα μάρμαρα της πλατείας Συντάγματος... Όχι απλά δακρυγόνα...κανονικό ξύλο...πόλεμο δεν έχουμε έτσι κι αλλιώς?? Άμα εγω ήμουν αστυνομικός θα προτιμούσα να χάσω τη δουλειά μου σκοτώνοντας έναν αλήτη επειδή απλά του κάβλωσε να μου πετάει από πέτρες μέχρι μολότοφ πάνω στο κεφάλι μου επειδή απλά στέκομαι μπροστά από τη Βουλή των Ελλήνων και του κλείνω το δρόμο και δεν τον αφήνω να την κάψει. Όταν πια δεν μπορούν να δούν μπροστά τους τότε θα πρέπει να τους βάζουν και ένα 6άμηνο στη φυλακ, χωρίς αναστολές, εγγυήσεις και τέτοιες μαλακίες, έτσι για να αναρρώσουν... Μετά να δούμε ποιός θα κάνει όλο το κέντρο της Αθήνας μπουρδέλο... Αυτά...κάπου εδώ [αλήτης mode off].. Δεν μαρέσει να πρεσβεύω τέτοιες ιδέες αλλά η μόνη λύση αντιμετώπισης αυτή είναι όταν έχεις να κάνεις με άτομα τέτοιου επιπέδου... @Luci Τρόπος διαμαρτυρίας θα ήταν οι ΕΙΡΙΝΙΚΕΣ πορείες, οι ΣΥΜΒΟΛΙΚΕΣ καταλήψεις και άλλα παρόμοια πράγματα που γίνονται σε ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ χώρες...
thief7710 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Μετα απο 1,5 μηνα ατελειωτων παρτυ στις σχολες , συγνωμη αγωνων ηθελα να πω , η κυβερνηση κανει αυτο που απο την αρχη ηθελε , με καποιες αλλαγες "ουσιας" βεβαια , χωρις να ακουει κανεναν σας. Αν με ρωτουσες πριν 1,5 μηνα αυτο θα σου ελεγα οτι θα γινει. Δεν ειναι Γαλλια εδω μαγκες και οσο πιο νωρις το καταλαβουμε τοσο το καλυτερο για εμας.Αλλωστε ο αγωνας που εγινε στη Γαλλια δεν ηταν για το αν θα ανοιξουν ιδιωτικα πανεπιστημια.Δεν θα πω αν συμφωνω η οχι με τα ιδιωτικα.Απλα πιστευω οτι ο λογος για των οποιο παλευαν οι φοιτητες στη Γαλλια ηταν πιο σοβαρος απο το αν θα ανοιξουν ιδιωτικα πανεπιστημια και το αιτημα των φοιτητων στη Γαλλια ηταν πιο λογικο και πιο τεκμηριομενο. Αυτο που ξερω μετα απο 1,5 μηνα ειναι το εξης:Εγω με λιγη τυχη θα ειχα τελειωσει τη σχολη μου τωρα και το Μαιο θα πηγαινα φανταρος.Με λιγοτερη τυχη θα πηγαινα με 2 3 μαθηματα τον Ιουνιο και θα πηγαινα Αυγουστο φανταρος.Τωρα?Τωρα δεν ξερω ουτε ποτε θα δωσω ουτε ποτε θα παω φανταρος ουτε τπτ...1,5 μηνα τωρα ξυνομαι (καλα ειναι δεν λεω αλλα 25 χρονων ειμαι πια.Θελω να βγαλω λεφτα δικα μου.Θελω να σταματησω να τρωω τα λεφτα του μπαμπα και της μαμας).Νιωθω οτι δεν κανω τπτ στη ζωη μου.Ειχα ενα σκοπο.Να κανω μονο ενα εξαμηνο + στα 5 χρονια της σχολης μου.Τωρα παω σιγουρα για ενα χρονο + και ισως και 1,5+.Και ολα αυτα γιατι? Για να κανετε τους μαγκες σε ενα χωρο που δεν σας ακουει κανεις.Γιατι κανεις δεν ακουει.Τι κι αν το πανεπιστηνιο γινει ενα ατελειωτω μπουρδ**λο οταν ανοιξουν τα ιδιωτικα.Αυτοι δεν θα χασουν. Συν οτι ειμαι σιγουρος οτι η βαση του 10 που ισχυει απο τον Ιουνιο που μας περασε για την εισοδο στο πανεπιστημιο (ασχετο αν τη θεωρω σωστη η οχι κινηση) εγινε για ενα και μονο λογο.Ηταν το πρωτο υπουλο βημα προς τα ιδιωτικα. Σκεφτητε ποσοι εμειναν εξω περσι , ποσοι θα μεινουν εξω φετος , του χρονουν κτλ κτλ. ΠΕΛΑΤΕΣ!! Για αυτο.Ας τελειωνει αυτος ο χωρις αυριο αγωνας σας.Δεν βγαζει πουθενα.Απλα καταστρεφει ζωες...
dalton85 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Επειδι ειναι μεγαλο το thread μπορει να μου κανει καποιος ενα link να δω και εγω λιγο το νομο πλαισιο που ολοι λενε οτι καταργει το ασυλο Sorry αλλα ρωταω παντου και μαλλον λαθος ατομα να μου δωσουν ενα αντιγραφω του νομου πλαισιο αλλα κανεις δεν το εχει.
dark_banishing Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Επειδι ειναι μεγαλο το thread μπορει να μου κανει καποιος ενα link να δω και εγω λιγο το νομο πλαισιο που ολοι λενε οτι καταργει το ασυλο Sorry αλλα ρωταω παντου και μαλλον λαθος ατομα να μου δωσουν ενα αντιγραφω του νομου πλαισιο αλλα κανεις δεν το εχει. προσχέδιο νόμου
Physics_Rulez Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 "Άρθρο 3 Ακαδημαϊκές ελευθερίες και Ακαδημαϊκό Άσυλο To άρθρο 2 του ν. 1268/1982 αντικαθίσταται ως εξής: «Άρθρο 2 Ακαδημαϊκές ελευθερίες και Ακαδημαϊκό Άσυλο 1. Στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κατοχυρώνεται η ακαδημαϊκή ελευθερία στην έρευνα και διδασκαλία καθώς και η ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών. 2. Δεν επιτρέπεται η επιβολή ορισμένων μόνο επιστημονικών απόψεων και ιδεών και η διεξαγωγή απόρρητης έρευνας. 3. Το ακαδημαϊκό άσυλο αναγνωρίζεται για την κατοχύρωση των ακαδημαϊκών ελευθεριών και για την προστασία του δικαιώματος στη γνώση, τη μάθηση και την εργασία όλων ανεξαιρέτως των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας των Α.Ε.Ι., και των εργαζομένων σε αυτά, έναντι οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει. 2 4. Το ακαδημαϊκό άσυλο καλύπτει όλους τους χώρους του Α.Ε.Ι. στους οποίους γίνεται εκπαίδευση και έρευνα. Οι χώροι αυτοί καθορίζονται με απόφαση και ευθύνη της Συγκλήτου για τα Πανεπιστήμια και της Συνέλευσης για τα Τ.Ε.Ι.. Δεν επιτρέπεται η επέμβαση δημόσιας δύναμης στους παραπάνω χώρους, παρά μόνο κατόπιν πρόσκλησης ή άδειας του αρμόδιου οργάνου του ιδρύματος και με την παρουσία εκπροσώπου της δικαστικής αρχής. 5. Αρμόδιο όργανο για την πρόσκληση ή άδεια της προηγούμενης παραγράφου είναι το Πρυτανικό Συμβούλιο για τα Πανεπιστήμια και το Συμβούλιο για τα Τ.Ε.Ι., με δικαίωμα ψήφου όλων των μελών τους. Τα όργανα αυτά συνέρχονται άμεσα, αυτεπαγγέλτως ή μετά από καταγγελία. Το αρμόδιο όργανο αποφασίζει κατά πλειοψηφία, τηρουμένων των διατάξεων του Εσωτερικού Κανονισμού του οικείου ιδρύματος και του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. 6. Επέμβαση δημόσιας δύναμης χωρίς την άδεια του αρμοδίου οργάνου του Α.Ε.Ι. επιτρέπεται μόνον εφόσον διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα ή αυτόφωρα εγκλήματα κατά της ζωής. 7. Οι παραβάτες των διατάξεων του άρθρου αυτού για το ακαδημαϊκό άσυλο τιμωρούνται με φυλάκιση τουλάχιστον 6 μηνών μετά από έγκληση του αρμοδίου οργάνου της παραγράφου 5 του άρθρου αυτού, ή της Συγκλήτου για τα Πανεπιστήμια και της Συνέλευσης για τα Τ.Ε.Ι..»" Σχέδιο νόμου 20 Φεβρουαρίου 2007. Ευκαιρία να το διαβάσουν αυτοί που κάνουν posts εδώ και δεν το έχουν διαβάσει ποτέ. **edit** Με πρόλαβε ο dark_banishing
Lucifer Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Καθώς και: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟN ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Αθήνα 20 Φεβρουαρίου 2007 Το νέο σχέδιο νόμου για τη δομή και τη λειτουργία των Α.Ε.Ι. που υποβάλλεται στη Βουλή προς ψήφιση βασίζεται στην αρχή της αυτοτέλειάς τους και επιδιώκει να προσδώσει πραγματική αυτονομία σε αυτά, αποτελώντας στην ουσία ένα περίγραμμα μεταρρύθμισης, ένα πλαίσιο αναφοράς. Πρέπει συνεπώς να τονισθεί ότι θέτει τους γενικούς κατευθυντήριους στόχους, αφήνοντας τις όποιες εξειδικεύσεις να γίνονται από τα ίδια τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, μέσω των εσωτερικών κανόνων λειτουργίας τους. Με δεδομένο ότι ο εκσυγχρονισμός των συστημάτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης αποτελεί εθνική προτεραιότητα, λόγω του κεντρικού ρόλου που αυτή διαδραματίζει στην ανύψωση της πνευματικής στάθμης των πολιτών, στην επαγγελματική τους ανέλιξη και στην κοινωνική ευημερία, η αναβάθμιση των Δημοσίων Α.Ε.Ι. αποτέλεσε το επίκεντρο της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης. Στο πλαίσιο της Διαδικασίας για την ίδρυση του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης έως το 2010 και λαμβανομένου υπόψη ότι η ανάπτυξη της γνώσης αποτελεί θεμέλιο της ευρωπαϊκής ευημερίας και ανταγωνιστικότητας, καλούμαστε να επενδύσουμε στην παιδεία και να δημιουργήσουμε τις προοπτικές για την οργάνωση και τη λειτουργία ενός ποιοτικού συστήματος Ανώτατης Εκπαίδευσης, ώστε τα Ελληνικά Πανεπιστήμια και τα Τ.Ε.Ι. να ανταποκριθούν στο σύγχρονο θεσμικό τους ρόλο και τις απαιτήσεις της διεθνούς και ευρωπαϊκής πραγματικότητας και τα ελληνικά πτυχία να αναβαθμισθούν ουσιαστικά. Το παρόν νομοσχέδιο έχει στηριχθεί στην εμπειρία της μακρόχρονης εφαρμογής του ν. 1268/1982. Αποτελεί προϊόν επεξεργασίας ποικίλων θέσεων που έχουν διατυπωθεί επί του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των ελληνικών Α.Ε.Ι., στη διάρκεια μιας δημόσιας διαβούλευσης, μέσω του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, των Επιτροπών Εμπειρογνωμόνων, στο πλαίσιο του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, της Συνόδου των Πρυτάνεων των Πανεπιστημίων και των Προέδρων των ΤΕΙ και ενός αριθμού προτάσεων που υποβλήθηκαν, μέσω του Διαδικτύου ή με άλλους τρόπους στο ΥΠΕΠΘ. Με τις ρυθμίσεις του νέου σχεδίου νόμου που αφορούν στα Πανεπιστήμια και τα Τ.Ε.Ι., επιτυγχάνονται: Διασφάλιση της οικονομικής και διοικητικής αυτοδιοίκησης των Α.Ε.Ι., με τη σύνταξη από αυτά ενός τετραετούς ακαδημαϊκού-αναπτυξιακού προγράμματος, το οποίο θα προσδιορίζει τις εκπαιδευτικές, ερευνητικές και διοικητικές ανάγκες τους και θα έχει ως στόχο την αποτελεσματική διαχείριση των σχετικών ζητημάτων. Μέσω του προγραμματισμού αυτού, δίνεται η δυνατότητα στα Α.Ε.Ι. να έχουν αποτελεσματική διαχείριση ζητημάτων οικονομικού, διοικητικού και ακαδημαϊκού περιεχομένου. Κοινωνική Λογοδοσία των Α.Ε.Ι. Κάθε χρόνο, ο Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων καταθέτει στη Βουλή προς ενημέρωση και συζήτηση ετήσια έκθεση για την κατάσταση των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και την πορεία του τετραετούς ακαδημαϊκού-αναπτυξιακού προγράμματος. Ενδυνάμωση της αυτοδιοίκησης των Α.Ε.Ι., με την παροχή δυνατότητας λειτουργίας τους μέσω εσωτερικών κανονισμών. Ακαδημαϊκό άσυλο. Το Πρυτανικό Συμβούλιο και το Συμβούλιο για τα Τ.Ε.Ι. αντίστοιχα, ως δημοκρατικά εκλεγμένα από καθολική ψηφοφορία όργανα είναι αρμόδια για την άρση του ασύλου, με παρουσία εκπροσώπου δικαστικής αρχής. Το Ακαδημαϊκό άσυλο είναι για να υπηρετεί την ανεξαρτησία των ιδεών και όχι για να διευκολύνει την παραβατικότητα. Η πολιτεία δημιουργεί συνθήκες ευελιξίας ώστε οι πανεπιστημιακές αρχές-που έχουν την ευθύνη- να μπορούν αυτόνομες να προστατεύουν το πραγματικό άσυλο, να προστατεύουν τους φοιτητές που θέλουν να σπουδάζουν απρόσκοπτα, να προστατεύουν τα δημόσια πανεπιστήμια που είναι περιουσία του ελληνικού λαού. Ενίσχυση της διαφάνειας στις δραστηριότητες των Α.Ε.Ι. Εφαρμογή της αρχής της δημοσιότητας στη λειτουργία τους και θέσπιση υποχρέωσης των Α.Ε.Ι. να παρέχουν πληροφορίες, αναφορικά με μορφωτικά, διοικητικά και οικονομικά θέματα και μέσω διαδικτύου. Η λειτουργία των Α.Ε.Ι. καθίσταται πλέον προσβάσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο. Επανακαθορισμός των στόχων των Α.Ε.Ι. Τα ελληνικά ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα καλούνται να ανταποκριθούν πλέον στις προκλήσεις των καιρών, να αποτελέσουν χώρο διάδοσης γνώσης και παραγωγής έρευνας, συντελώντας ταυτόχρονα στην καλλιέργεια των ανθρωπιστικών αξιών και των αρχών της κοινωνικής συνοχής. Στήριξη στους νέους φοιτητές, με παροχή οικονομικής συνδρομής (άτοκα εκπαιδευτικά δάνεια) σε όσους προέρχονται από ασθενέστερα εισοδηματικά στρώματα, και ανταποδοτικές υποτροφίες για όσους παρέχουν έργο στο Α.Ε.Ι., καθώς και παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για την ομαλή μετάβαση αυτών από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εξορθολογισμός των διαδικασιών για την εκλογή μελών ΔΕΠ (δυνατότητα επικαιροποίησης γνωστικού αντικειμένου προκηρυσσόμενης θέσης). Εξασφάλιση μεγαλύτερης αξιοκρατίας (διεύρυνση σύνθεσης εκλεκτορικών σωμάτων και εισηγητικών επιτροπών, με συμμετοχή μελών ΔΕΠ άλλων Α.Ε.Ι.). Βασική καινοτομία είναι ότι η εκλογή και ο διορισμός των μελών ΔΕΠ θα γίνεται αποκλειστικά με πράξεις των οργάνων των Α.Ε.Ι., και ο έλεγχος νομιμότητας από τον Υπουργό Παιδείας θα γίνεται κατʼ έγκληση ή αυτεπαγγέλτως μετά την έκδοση των σχετικών πράξεων, έχοντας ακυρωτικό χαρακτήρα. Αντιμετώπιση αρνητικών επιπτώσεων της επʼ αόριστον φοίτησης, με θέσπιση ανώτατης διάρκειας αυτής (ελάχιστος αριθμός εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου, προσαυξανόμενος κατά 100%). Δυνατότητα παράτασης κατά δύο (2) το πολύ εξάμηνα. Δυνατότητα διακοπής των σπουδών για χρόνο που δε θα προσμετράται στην ανώτατη διάρκεια φοίτησης. Δικαίωμα επαναφοράς. Δικαίωμα όσων έχουν συμπληρώσει τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων να παραταθούν οι σπουδές για πέντε ακαδημαϊκά έτη, αρχόμενα από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος δημοσίευσης του νόμου. Αναβάθμιση της ποιότητας της ανώτατης εκπαίδευσης με τη θέσπιση προϋποθέσεων στην ίδρυση νέων σχολών (υποβολή ειδικών μελετών σκοπιμότητας και βιωσιμότητας οικονομοτεχνικών μελετών). Δωρεάν χορήγηση ενός συγγράμματος ανά μάθημα και υποχρέωση παροχής βιβλιογραφίας και οδηγών μελέτης από διδάσκοντες σε κάθε μάθημα. Επιπλέον, ποσότητα των διανεμομένων βιβλίων ίσης με το 1/10 των βιβλίων που δίδονται στους φοιτητές κάθε Α.Ε.Ι., θα εμπλουτίζει τη βιβλιοθήκη του. 12. Τέλος, με νόμο του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών θα ρυθμιστούν ζητήματα φοροαπαλλαγών για δωρεές προς ΑΕΙ κατʼ αναλογία προς τα πολιτιστικά ιδρύματα.
dalton85 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Βαση αυτου δλδ μονο οταν διαπραχθουν κακουργηματα και βαση συμφωνεις γνωμης δικαστικου και της εκπαιδευτικης κοινοτητας. Πιστευεται δλδ οτι με αυτην την τροπολογια θα εχουμε περιστατικα χουντας?
LL_NEO Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 το άσυλο είναι απαραίτητη συνθήκη για την προστασία των διαμαρτυριών ενδοσχολικά ακριβώς επειδή υπάρχει ο μύθος του Πολυτεχνείου δεν παίζει ποτέ κυβέρνηση να πει στα ΜΑΤ μπουκάρετε και ανοίχτε τους καινούργια σούφρα επειδή κάνουν κατάληψη. Too much the political cost.
dalton85 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Ακριβος. Οταν ο αλλος εβγαλε το μαχαιρι και μαχαιροσε τον αλλον στο πανεπιστιμιο αθηνων πριν κανα 3 χρονια τι εγινε τπτ απολυτος απο τη μερια των αστυνομικων γιατι απλα δεν μπορουσαν να μπουν. Αυτο ειναι το ασυλο που ολοι προασπιζουν
Lucifer Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 ακριβώς επειδή υπάρχει ο μύθος του Πολυτεχνείου δεν παίζει ποτέ κυβέρνηση να πει στα ΜΑΤ μπουκάρετε και ανοίχτε τους καινούργια σούφρα επειδή κάνουν κατάληψη. Too much the political cost. Εντάξει, αυτό είναι μια εικασία στη χώρα που φοιτητές σκοντάφτουν σε ζαρντινιέρες. Πρόσεξε, δν είμαι της άποψης να μείνουν τα πράγματα ως έχουν, και φυσικά πρέπει να βρεθεί μια λύση αναφορικά με το άσυλο -αλλά είμαι κάθετος ως προς την ολική κατάργησή του.
dark_banishing Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2007 Ακριβος. Οταν ο αλλος εβγαλε το μαχαιρι και μαχαιροσε τον αλλον στο πανεπιστιμιο αθηνων πριν κανα 3 χρονια τι εγινε τπτ απολυτος απο τη μερια των αστυνομικων γιατι απλα δεν μπορουσαν να μπουν. Αυτο ειναι το ασυλο που ολοι προασπιζουν Όταν διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα η αστυνομία μπορεί να παρέμβει χωρίς να συνεδριάσει η επιτροπή. Το να ρίχνεις μολότοφ σε αστυνομικούς δεν είναι κακουργηματική πράξη; Απλά δεν θέλουν να μπουν. Όπως δεν έχουν πιάσει αυτούς που τα σπάνε στα γήπεδα τόσα χρόνια. Ακόμα θυμάμαι τους αεκτσήδες που είχαν διαλύσει ένα ολόκληρο πλοίο και τους άφησαν και έφυγαν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.