Προς το περιεχόμενο

Starcraft 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ήθελα απλά να δηλώσω την χαρά μου που επιτέλους πήρα την απόφαση να αρχίσω το campaign του HotS!

Κάλλιο αργά παρά ποτέ I guess :P

  • Like 1
Δημοσ.

Εβγαλα εχτες και το Legacy of the void campaign το οποιο αν και σε γενικες γραμμες μου αρεσε αρκετα,δεν μου αρεσε καθολου το τελος/cinematic καθως περιμενα κατι καλυτερο για τελος τριλογιας.Για competitive δυστηχως δεν με ενδιεφερε εξ αρχης στο εν λογω παιχνιδι :P

Δημοσ.

Ήθελα απλά να δηλώσω την χαρά μου που επιτέλους πήρα την απόφαση να αρχίσω το campaign του HotS!

Κάλλιο αργά παρά ποτέ I guess :P

 

 Βγήκε το nova covert ops (3 missions so far), το οποίο αγόρασα και έπαιξα σε brutal το σ/κ. Πολύ καλή δουλειά, ωραίες αποστολές, ωραίο σενάριο προς το παρόν. Ελπίζω να κινηθούν σε πιο νορμάλ επίπεδο απ' ότι στο LotV και τα αρχέγονα κακά που πολεμούσαμε.

 

Με αφορμή το nova covert ops ξανάπιασα το HotS campaign στο brutal, που το είχα αφήσει στην 4-5 αποστολή και ξαναθυμήθηκα πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει στο capmaign από άποψη gameplay / στρατηγικής κλπ. Οι επιλογές που κάνεις, ειδικά πριν τις αποστολές, μετράνε πάρα πολύ. Ανάλογα τις μονάδες και τις επιλογές στο evolution chamber αλλά και φυσικά τις special abilities από την kerrigan, μπορείς να κάνεις κάποιες αποστολές, ακόμα και στο brutal να φαίνονται απλές έως και γελοίες. Στρατηγικές που έχουν πραγματικά αντίκτυπο στο παιχνίδι. Και φυσικά τα bonus objectives που δίνουν levels στην kerrigan. Ειδικά στο brutal θέλει εξτρα προσπάθεια για να τα πιάσεις αλλά αξίζουν το κόπο καθώς το κορίτσι μας είναι one-man-army. Αν και είχα καιρό να πιάσω το starcraft, οι αποστολές στο brutal μου φαίνονται πιο έυκολες από τότε που τις έπαιζα στο hard. Το LotV ήταν πιο δύσκολο στο brutal και ίσως με ανέβασε επίπεδο στο single player, δεν ξέρω...

Δημοσ.

Έβαλα να δω ένα Full Story / All Cutscenes video του Legacy of the Void. Είμαι ακόμα στην αρχή, αλλά θέλω να σχολιάσω μια σεναριακή επιλογή που όχι μόνο δεν είναι πρωτότυπη (ειδικά για το Starcraft 2 το ξέραμε από το Wings of Liberty) αλλά εμφανίζεται με εκνευριστική συχνότητα σε εκτεταμένα σενάρια μιας Α κοινοτοπίας.

 

Αντί να λύσουν τη δυναμική ανάμεσα στους χαρακτήρες και τις φυλές, προσφέροντας μια ολοκλήρωση, εισάγουν ένα νέο άσχετο "μεγάλο κακό" που δικαιολογεί ένα σωρό πράγματα και, κυρίως, αποτάσσει τις ευθύνες τόσο των χαρακτήρων όσο κυρίως των σεναριογράφων.

 

Εντάξει, η ποιότητα των σεναρίων της Blizzard έχει πέσει κατακόρυφα και δεν περίμενα κανένα αριστούργημα, αλλά το ίδιο είδαμε πως είχαν αποπειραθεί να κάνουν και στο Mass Effect 3 σα λύση - οι Reapers δεν ήταν τελικά τόσο κακοί, απλά ήθελαν να αντιμετωπίσουν Ένα Μεγάλο Αρχέγονο Κακό που θα μας κάνει όλους ντα και μόνη λύση είναι να μαζέψουμε όσο το δυνατόν περισσότερη δύναμη. Τα παρεξηγήσαμε τα παιδιά.

 

Έτσι κι εδώ, έχουμε έναν Υπερκακό - από μηχανής Θεό, εν πολλοίς από το πουθενά, που καπελώνει τα πάντα και κάνει όλο τον κόσμο να τα βρει μεταξύ του χωρίς να απαντά πρακτικά σε τίποτα.

 

Πολλή τεμπελιά. Πολλή μετριότητα. Αν έχεις άντερα και πραγματικό σεναριακό όραμα και δε βασίζεσαι μόνο στην πλοκή και τη σαπουνόπερα, δώσε λύση να δούμε και τι θέλει να πει ο ποιητής.

 

Σαν υστερόγραφο, παρόμοιες τάσεις υπάρχουν σε πολλά """κλασσικά""" ή έστω mainstream RPG universes και δε μιλάω για την εκφυλισμένη μετά-3,5-version κατάσταση του DnD αλλά ακόμα και στο Vampire: The Masquerade με διάφορες άκρως αμφισβητήσιμες χαριτωμενιές που εισάγαγαν οι φωστήρες της White Wolf γύρω από τους Sabbat και ειδικότερα το Black Hand, που ήταν απλά τσαντισμένα πιεσμένα αγόρια που τα παρεξηγούσε η κενωνία αν και οι ίδιοι ήταν οι μόνοι που Ήξεραν και θα έσωζαν τον κόσμο από Τα Όντα. Η κοινότητα τότε είχε αντιδράσει πάρα πολύ - σε μια εποχή πολύ μεγλύτερης δημοφιλίας του είδους - και τελικά, η όλη ιδέα εγκαταλείφθηκε/ καταρρίφθηκε με το Gehenna Corebook να λέει πως όλα αυτά ήταν εσφαλμένα ή μπούρδες.

  • Like 3
Δημοσ.

Βασικα δεν εχω προβλημα με τον κακο εγω(τοσο μεγαλο)οσο με το γεγονος οτι δεν εμφανιζει(οπως θα εχεις καταλαβει και εσυ ως τωρα που παιζεις)σχεδον καθολου τις αλλες δυο μεριες απο πλευρας ιστοριας,δηλαδη τους ανθρωπους και τον raynor αλλα και την Kerrigan.Και πιο πολυ το λεω απο πλευρας κλεισιματος τριλογιας.Θα το περιμενα δηλαδη γιαυτο το λογο μεγαλυτερο σε διαρκεια να εδειχνε και παραπανω κουβεντες ή πραγματα να κανεις και με τους αλλους παρα αποκλειστικα με τους Protos. Προς το τελος καπως το διορθωνει αυτο αλλα και παλι ειναι πολυ αργα τοτε. Γιαυτο τον λογο δεν μου αρεσε και το cinematic του τελους.

 

Πολυ αποτομο.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μόνο multi παίζω από την αρχή και σκόπιμα δεν αγοράζω το Legacy of the Void, γιατί δε μου αρέσει αυτό που έχουν κάνει στα mechanics από εκεί και πέρα...Σε λίγο, αν δεν έχεις certiffication επιληπτικού θα τρως πόρτα (no offense στους επιληπτικούς)...

  • 2 μήνες μετά...
  • 7 μήνες μετά...
  • 2 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...