Προς το περιεχόμενο

Starcraft 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γμτ κάτι γίνεται... ενώ είχα φτάσει μέχρι rank 10 στο Bronze division, τις τελευταίες μέρες που παίζω με έχουν στείλει στο 36... τί γίνεται, μου ρίχνουν τίποτα silver ή παίζει καμμιά χακεριά; Μου φαίνεται περίεργο να έχω μόλις βγάλει factory και ο άλλος να μου στέλνει καμμιά δεκαριά Thors...

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πάει καλά η δουλειά. Πήρα μόλις τώρα. Στην αρχή ζήτησα αν υπάρχει κάποιος που να μιλάει "Greek". Ο άλλος άκουγε "brick" ή και γω δε ξέρω τι άλλο και καθόμασταν και γελούσαμε. Τέλος πάντων, μου είπε θα κάνει ένα "escalation" το αίτημα μου, γιατί με ρώτησε πότε έπαιξα τελευταία φορά και του είπα το προηγούμενο χρόνο και μου είπε πώς κάποιος έμπαινε και έπαιζε το τελευταίο καιρό και θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω mail.

 

Χίλια ευχαριστώ Grobath.

Δημοσ.

Γμτ κάτι γίνεται... ενώ είχα φτάσει μέχρι rank 10 στο Bronze division, τις τελευταίες μέρες που παίζω με έχουν στείλει στο 36... τί γίνεται, μου ρίχνουν τίποτα silver ή παίζει καμμιά χακεριά; Μου φαίνεται περίεργο να έχω μόλις βγάλει factory και ο άλλος να μου στέλνει καμμιά δεκαριά Thors...

Κράτα τα replays και τσέκαρε τι παίχτηκε.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα για ακόμη μία φορά.

 

Δυστυχώς, η επικοινωνία μου με το κέντρο εξυπηρέτησης δεν έβγαλε κάτι καλό.

Μάλιστα, έλαβα e-Mail με τον εξής τίτλο: Your ticket status has changed to Resolved‏

Το θέμα είναι, ότι δεν ανέφεραν τίποτα παραπάνω. Εάν θα πάρω πίσω το account μου κ.λπ.

Το μόνο που ανέφερε: I have just redirected your case to our colleagues from ingame department. They will investigate the situation as soon as possible.

Το e-mail αυτό, το έλαβα εδώ και 4 ημέρες, αλλά δε βλέπω να έγινε κάτι προς το παρόν.

Τι άλλο μπορώ να κάνω; Κρίμα τόσα χρήματα να πάνε έτσι (είχε και το WoW μέσα, με κάνα 2 expansions αν θυμάμαι καλά). Μπορεί να μη παίζω πλέον το παιχνίδι, αλλά μόνο στην ιδέα ότι μου κλείδωσαν το Account μου δίχως να έχω κάνει κάτι εγώ, με εκνευρίζει.

Δημοσ.

Άνοιξε το support ticket σου πάλι και ρώτα...

Το θέμα είναι, πώς το ξανά ανοίγω;

Η μόνη επιλογή που μου δίνει λέει: You can view your ticket details or check its status by clicking the link below:

Αλλά ζητάει username/pass, κάτι που δεν έχω. :-(

Δημοσ.

Για δική σου ασφάλεια το έχουν κλείσει..υπομονή

Θα περιμένω και αυτή την εβδομάδα και μετά θα κάνω τηλέφωνο.

 

Ευχαριστώ πολύ παιδιά. :-)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...