angmar Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2010 Ρε παιδιά έχω πρόβλημα με τους terran. Κάτι δεν πάει καλά με τα balances αφού τα zerg τα κερδίζω σχεδόν πάντα σαν protoss ενώ από τα terran πάντα χάνω... Δε θέλω να μπω σε πώς και γιατί... Έχω δοκιμάσει άπειρες τακτικές χωρίς καμμιά επιτυχία... Υπάρχουν links με καλά replays protoss vs terran 1v1, αλλά όχι youtube... Θέλω τα αρχεία των replays... Ευχαριστώ... Δες κι εδώ για replays.
ixthy Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) Παίξε με Psi αν δεν έχεις δοκιμάσει Το έχω δοκιμάσει με πολλές εκδοχές... Αλλά early game δεν είναι διαθέσιμο. Επίσης οι HT είναι εξαιρετικά αργοί και δεν μπορούν να κάνουν psi από πολύ μακρυά, πράγμα που τους κάνει τρομερά ευάλωτους, ειδικά αν ο αντίπαλος παίζει με siege το οποίο αυτομάτως χτυπά τους HT!!!! Όλη η AI του παιχνιδιού δουλέυει υπέρ των terran... Έλεος!! Να είμαι ειλικρινής πήρα τώρα μια μάχη με colossus, αλλά επειδή ο αντίπαλος ήταν πολύ χαμηλής δυναμικότητας δεν μπορώ να πω ότι βρήκα κάτι... Τα colossus για καλό terrana είναι easy target και θες πολλά stalker να σκοτώνουν όλα τα vikings και καλό micro σε περίπτωση που κάνουν focus τα marauders. Αν προλάβεις να κάνεις thermal lance upgrade, τότε ναι τα colossi γίνονται εξαιρετικά επικίνδυνα, αλλά μιλάμε για πολύ vespine ρε παιδιά!!! Άσε που μου τη σπάει στα νεύρα ότι με τα medivacs κάνουν drop όπου θέλουν!!! Νησάφι πια!!! Σαν protoss δεν έχω καν διανοηθεί να φτιάξω 4 warp prisms + ότι τα δικά τους turrets είναι 50 minerals φθηνότερα + ότι μαζεύουν πιο γρήρορα resources από το ρομποτάκι και φτιάχνουν turrets περιμετρικά, πράγμα που κάνει το drop σε βάση terran όνειρο θερινής νυκτός... Επίσης να μην ξεχάσω ότι με 1 emp που είναι aoe spell σου τρώνε και όλο το mana και πάπαλαααααα!!!!! (Σου αχρηστεύει και τα sentries!!!) Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2010 από ixthy
Land_Of_Banania Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 + ότι τα δικά τους turrets είναι 50 minerals φθηνότερα + ότι μαζεύουν πιο γρήρορα resources από το ρομποτάκι και φτιάχνουν turrets περιμετρικά, πράγμα που κάνει το drop σε βάση terran όνειρο θερινής νυκτός... Επίσης να μην ξεχάσω ότι με 1 emp που είναι aoe spell σου τρώνε και όλο το mana και πάπαλαααααα!!!!! (Σου αχρηστεύει και τα sentries!!!) Τα δικά σου cannons όμως βαράνε και έδαφος και αέρα και με το chronoboost φτιάχνεις μονάδες,εργάτες,upgrades πολύ πιο γρήγορα (ειδικά άμα έχεις και ένα - δύο expands όλα δουλεύουν με chrono). Επίσης δε χρειάζεσαι upgrade στο κεντρικό για να κάνεις chronoboost. Επίσης το upgrade στο range των colossus είναι must. Εγώ προσωπικά πρώτα πατάω το upgrade και μετά το colossus να γίνεται. Η λύση στο πρόβλημά σου αν δεν την παλεύεις να βλέπεις replays όπως κι εγώ, είναι να ξεκινήσεις να παίζεις terran για καμιά εβδομάδα. Θα καταλάβεις μόνος σου τι πειράζει τον terran όταν έχει αντίπαλο Protoss.
Merdock Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 http://eu.battle.net/sc2/en/profile/338549/1/DarthSyden/ Αυτό πάει να πει κάψιμο
Land_Of_Banania Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 http://eu.battle.net/sc2/en/profile/338549/1/DarthSyden/ Αυτό πάει να πει κάψιμο http://kr.battle.net/sc2/ko/profile/126067/1/%EB%B0%9C%EB%9D%BC%EC%B9%B4%EC%8A%A4/ Υπάρχουν και χειρότερα.. Μακριά από μας
angmar Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 Καιρός να μπούνε τα μεγάλα μέσα, μήπως και δούμε άσπρη μέρα
Land_Of_Banania Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 Καιρός να μπούνε τα μεγάλα μέσα, μήπως και δούμε άσπρη μέρα mega lol τα παλικάρια! χαχαχαχα:lol:
ixthy Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Χαχαχαχαχα looooooooooooooooooool!!!!! :lol::lol:
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δεν ασχολούμαι με το παιχνίδι (RTS, /e shudders) αλλά έπεσα σε ένα άρθρο για πρόγραμμα το οποίο αναπτύσσει optimal builds. Ίσως να ενδιαφέρει τους πιο αφοσιωμένους παίκτες, δείχνει πάντως το βαθμό στον οποίο εντρυφούν ορισμένοι -αλλά και τις προγραμματιστικές τους ικανότητες. Η συζήτηση (επάνω-επάνω έχει σύνδεσμο για το πρόγραμμα) εδώ.
dark_banishing Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Ήταν θέμα χρόνου να βγει κάτι τέτοιο. Το παιχνίδι είναι πολύ ανταγωνιστικό. Αναρωτιέμαι αν στην Blizzard είχαν ήδη κάτι παρόμοιο για να τεστάρουν το παιχνίδι. Επίσης ίσως στο μέλλον εισάγουν σε competive παιχνίδια τέτοιου είδους και random τιμές σε διάφορα units/events, διαφορετικά με τέτοιου είδους προγραμματάκια θα μπορείς να βρίσκεις τα optimal builds και να κάνεις το παιχνίδι να χάνει στην ποικιλία του και στην ουσία να χάνει και στο skill factor που απαιτείται.
nikos2027 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Παιδες χαιρετω. Δεν μπορω να ξεκινησω το Starcraft 2. Μου ζητα να κανω ένα λογαριασμο? Ξερετε πως μπορω να αρχίσω 1 campaign γρηγορα και καλα?
ippo00 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Ήταν θέμα χρόνου να βγει κάτι τέτοιο. Το παιχνίδι είναι πολύ ανταγωνιστικό. Αναρωτιέμαι αν στην Blizzard είχαν ήδη κάτι παρόμοιο για να τεστάρουν το παιχνίδι. Επίσης ίσως στο μέλλον εισάγουν σε competive παιχνίδια τέτοιου είδους και random τιμές σε διάφορα units/events, διαφορετικά με τέτοιου είδους προγραμματάκια θα μπορείς να βρίσκεις τα optimal builds και να κάνεις το παιχνίδι να χάνει στην ποικιλία του και στην ουσία να χάνει και στο skill factor που απαιτείται. Διαφωνώ, αρχικά θα ρωτήσω.. το σκάκι ξέρεις πόσο μελετημένο είναι; Δεν έχει τύχη και το παιχνίδι εξελίσσεται ακόμη. Επίσης επίτιδες δεν υπάρχει τύχη στο παιχνίδι όπως για παράδειγμα υπήρχε στο warcraft 3 (random drops, creeps, damage ranges ktlp). Γιατί το παιχνίδι είναι στοχευμένο στο να είναι e-sport. Για τον ίδιο λόγο δεν έχει στοιχεία όπως stuns, snares ktlp σε πολύ διαδεδομένο βαθμό. Τέλος να πω ότι τα builds είναι πάρα πολλά εξαρτώνδαι από το ποιοί παίζουν, την πίστα, τις θέσεις στην πίστα και πολλά άλλα. Και στην τελική η γεννήτρια τυχαίων αριθμών μπορεί να προσομοιωθεί απόλυτα. Η τύχη που περιγράφεις υπάρχει στην αρένα του wow και την έχει καταστρέψει. Τα procs, crits και random events δεν έχουν θέση στο sc.
dark_banishing Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Διαφωνώ, αρχικά θα ρωτήσω.. το σκάκι ξέρεις πόσο μελετημένο είναι; Δεν έχει τύχη και το παιχνίδι εξελίσσεται ακόμη. Επίσης επίτιδες δεν υπάρχει τύχη στο παιχνίδι όπως για παράδειγμα υπήρχε στο warcraft 3 (random drops, creeps, damage ranges ktlp). Γιατί το παιχνίδι είναι στοχευμένο στο να είναι e-sport. Για τον ίδιο λόγο δεν έχει στοιχεία όπως stuns, snares ktlp σε πολύ διαδεδομένο βαθμό. Τέλος να πω ότι τα builds είναι πάρα πολλά εξαρτώνδαι από το ποιοί παίζουν, την πίστα, τις θέσεις στην πίστα και πολλά άλλα. Και στην τελική η γεννήτρια τυχαίων αριθμών μπορεί να προσομοιωθεί απόλυτα. Η τύχη που περιγράφεις υπάρχει στην αρένα του wow και την έχει καταστρέψει. Τα procs, crits και random events δεν έχουν θέση στο sc. Το σκάκι ξέρω πόσο μελετημένο είναι. Παίζω στο ταπεινό πρωτάθλημα ελλάδας πολλά χρόνια. Στο σκάκι λοιπόν ο ίδιος ο κασπάροφ πρότεινε μια παραλλαγή του μετά την ήττα από τον deep blue. Αυτό από μόνο του λέει πολλά. Δεύτερον, το ότι στο σκάκι δεν έχει ανακαλυφθεί κάποιο βέλτιστο "build-order" το οποίο θα νικάει όλα τα άλλα είναι τυχαίο. Προφανώς αυτός που το έφτιαχνε πριν εκατοντάδες χρόνια δεν μπορούσε να το ξέρει. Τίποτα δε μας εγγυάται ότι δεν θα ανακαλυφθεί στο starcraft. Τρίτον, στο starcraft υπάρχει ήδη τύχη. Μόνος σου είπες ότι οι αρχικές θέσεις στο χάρτη είναι διαφορετικές κάθε φορά και εγώ συμπληρώνω τυχαίες (εκτός τα 1vs1 map). Όπως επίσης και οι χάρτες επιλέγονται τυχαία. Το ακριβές αντίστοιχο με το σκάκι θα ήταν να παίζεται πάντα ο ίδιος χάρτης με τις ίδιες αρχικές θέσεις και με ίδιους αρχικούς στρατούς. Τέταρτον, εγώ προσωπικά έχω διαφορετικούς λόγους που επιλέγω να παίξω starcraft και διαφορετικούς που διαλέγω να παίξω σκάκι. Αν το starcraft ακολουθήσει το ίδιο μονοπάτι με το σκάκι, θα διατηρήσει το κοινό του ; Ίσως ναι ίσως όχι, δε ξέρω. Τέλος το πιο σημαντικό point, είναι ότι δεν εννοούσα ότι αύριο κιόλας θα σταματήσει να υπάρχει starcraft με αυτή τη μορφή. Αλλά κάποια στιγμή στο μέλλον καθώς θα αυξάνεται η ισχύς των μηχανών, αν φτάσουν στο σημείο να μπορούν να υπολογίσουν όλες τις παραμέτρους και να σου πουν "ξέρεις τι; κάνε αυτό κ αυτό κ αυτό είναι η βέλτιστη τακτική" τότε αναγκαστικά θα βάλεις π.χ random map generator ώστε να μην μπορείς να υπολογίσεις από πριν όλες τις μεταβλητές.
Dakonblackblade Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Παιδιά είναι απλά optimal builds όχι optimal counters. Είναι απλά ανοίγματα. Οι 4-5 πρώτες κινήσεις στην σκακιέρα και άμα.
morgoth666 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Το ΒΟ στο σταρκραφτ ειναι το αντιστοιχο του "ανοιγματος" στο σκακι. Ειναι παρα πολυ σημαντικο αλλα απο εκει και περα υπαρχει τοσο πολυ decision making και ασταθμητες παραμετροι που το παιχνιδι δεν μπορει με τιποτα και ποτε να γινει scripted "κανε αυτα και θα κερδισεις" οσο και να αυξηθουν οι υπολογιστικες δυνατοτητες των μελλοντικων υπολογιστων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα