Προς το περιεχόμενο

Starcraft 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επίτηδες το έκαναν έτσι και δεν νομίζω να το αλλάξουν.

 

Έτσι που είναι τώρα με 2-3 νίκες ανεβαίνεις rank τσακ μπαμ και νιώθεις μια αλφα ικανοποίηση.

 

Διαφορετικά θα έπαιζες μήνες και θα πήγαινες από την θέση 100500 στην θέση 100200...

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

re gmt στα missions εχω βγαλει 28 (ολες δηλαδη)

 

ενω στα στατιστικα δειχνει 25/26 πιστες!!!

 

σε σας που βγαλατε το campaign τι δειχνει?!

 

ποια ειναι η 26 που δεν εκανα ενω εχω βγαλει οσες

 

μου εμφανιζει δηλαδη 28?!

 

Να τονισω εδω οτι μου εμφανιζει χρονους που τα τελιωσα και στις 28 !

Δημοσ.
Ωραίο αυτό αφού δεν υπάρχει κάτι επίσημo. Btw έκανα search το Nickname μου και βγήκαν 500 Με το ίδιο nickname στο europe.. Δεν είναι μοναδικά τα nicknames? :confused:

 

Πρέπει να βάλεις και character code.

Δημοσ.

Ναι το ξέρω. Από ότι κατάλαβα όμως μπορεί να υπαρχουν πολλοί Tmark πχ με διαφορετικό character code.

 

Greeneye είναι και η κρυφή αποστολή, την ξεκλείδωσες?

Δημοσ.

Αν ισχίει αυτό ειναι χοντρή μαλακία γιατί νομίζω ότι όταν κάνεις register τον character στο battle.net σου λεεί ότι είναι unique.. Ή κάνω λάθος?

Δημοσ.
re gmt στα missions εχω βγαλει 28 (ολες δηλαδη)

 

ενω στα στατιστικα δειχνει 25/26 πιστες!!!

 

σε σας που βγαλατε το campaign τι δειχνει?!

 

ποια ειναι η 26 που δεν εκανα ενω εχω βγαλει οσες

 

μου εμφανιζει δηλαδη 28?!

 

Να τονισω εδω οτι μου εμφανιζει χρονους που τα τελιωσα και στις 28 !

την μυστική αποστολή την έπαιξες;

Δημοσ.

Αυτό το είδατε; :devil:

 

http://eu.battle.net/sc2/en/blog/554901#blog

 

To that end, we want you to know we are hard at work on the first feature and balance patch, and expect to have it completed and available by the middle of September. Patch 1.1 will contain a number of improvements including additional mod features, Editor improvements and bug fixes, some custom game improvements, support for NVIDIA’s 3D Vision, and more

 

Protoss

 

We have two key changes in mind for the zealot: the build time is being increased from 33 to 38 seconds, and the warpgate cooldown is being increased from 23 to 28 seconds. Zealot rushes are currently too powerful at various skill levels, particularly those that rely on rapidly assaulting an enemy base from nearby "proxy" gateways. We feel the window players have to scout for and fend off this rush is too small. We also want to address the problem of protoss being able to dump minerals a bit too quickly with the combination of warpgates and Chrono Boost.

 

Terran

 

There are several changes in the works for terrans. Reapers against zerg are stronger than expected. Due to the zealot build time increase, reapers would be a bit problematic in combination with proxy barracks, bunkers, and/or marauders against protoss. Therefore, we have decided to increase the build time of reapers as well from 40 to 45 seconds. Fast reaper + bunker, or fast marine + bunker rushes are problematic against zerg. Although this rush would never outright destroy the zerg player, we feel zerg suffers too much of a disadvantage from either having to cancel the fast expansion, or getting trapped inside the main base for too long, so we are also increasing the bunker build time from 30 to 35 seconds.

 

Siege tanks in large numbers are performing too well in all matchups. In the mid- to late-game, siege tanks are too dominant against all ground units. We want a small set of light and unarmored ground units to perform better against siege tanks. With this in mind, we're changing the Siege Mode damage of the siege tank from 50 to 35, +15 vs. armored; to correspond with this, damage upgrades will be changed from +5 to +3, +2 vs. armored. This change reduces the base damage of the siege tank against light and unarmored units, as well as the splash damage.

 

Battlecruisers currently lack good counters from the ground and still perform very well against a wide array of unit types. We're aware that it is not easy to get battlecruisers out for the cost, but at the same time, it is possible in both 1v1s and team games to create stalemate situations to bring them out. Overall, we feel that battlecruisers are too strong for their cost, and the terran-forced stalemate situations are causing less interesting gameplay. We will be lowering their damage against ground units from 10 to 8.

 

Zerg

 

Ultralisk damage is being decreased from 15, +25 vs. armored to 15, +20 vs. armored. This reduction is comparable to the changes being made to the battlecruiser and siege tank. Like the battlecruiser, ultralisks are simply too powerful for the cost, even though they are difficult to muster. Also, in combination with other units, ultralisks are difficult to counter from the ground. The ultralisk building attack (Ram) is being removed because the damage rate is too similar to its normal attack, which will be used against buildings instead. When ultralisks target tightly packed smaller buildings such as supply depots, the Ram attack is actually outputting considerably less overall damage than its normal attack, as Ram only hits a single target.

 

We have mid- to long-term plans to further evolve the Custom Game experience, and soon, enhance our social features with the addition of chat channels.
Δημοσ.
Σήμερα συνέχεια με πετάει από coop παιχνίδια. 2 match έχω παίξει ολόκληρα..σε όλα τα άλλα dropped μετά από λίγη ώρα.

 

Χτες έπαιζε ένας φίλος μου coop και μου παραπονιόταν ότι του έκανε αυτό που λες και εσύ:-(

Δημοσ.
Ναι το ξέρω. Από ότι κατάλαβα όμως μπορεί να υπαρχουν πολλοί Tmark πχ με διαφορετικό character code.

 

Greeneye είναι και η κρυφή αποστολή, την ξεκλείδωσες?

 

μαλλον οχι?! απο που ξεκλειδωνει ρε μαγκες γμτ?!

Δημοσ.
Ναι το ξέρω. Από ότι κατάλαβα όμως μπορεί να υπαρχουν πολλοί Tmark πχ με διαφορετικό character code.

 

Ναι ρε εννοειται, το full nick μου για παραδειγμα ειναι morgoth.398 , οχι σκετο morgoth, οποτε πρεπει να βαλεις και το char code για να δεις τα stats σου.

 

Καλουλες οι αλλαγες αν και κανα νερφακι ακομα στο bioball η το EMP θα ηταν ευπροσδεκτο, ολα τα νερφ σε τερραν παντως ειναι προς την πλευρα της εξισσοροπισης του TvZ οπως τα βλεπω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...