mandos Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 kati tetoio, h kana overminds deepest thoughts kai ta resta analoga poso sofistike einai h paragogh
privateer Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Starcraft 2: Interview w/ Cinematic Director http://www.starcraft2.com/features/interviews/cinematicteaser.xml?rhtml=y
FarCry Δημοσ. 18 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2007 New scans of StarCraft 2 from PC Gamer magazine.
privateer Δημοσ. 22 Ιουνίου 2007 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2007 New Starcraft II details from PC Gamer The cover story of the latest PC Gamer is all about Starcraft II. The feature highlights the development process and decision-making and shows an ample amount of Protoss units, including old-hats such as the Reavers, Templars and Archons. Other tidbits: Hero units will not be as important or require as much management as they did in Warcraft III. The current plan is to keep the unit cap at 200. In terms of unit higlighting, the development team is testing the option to let you select an unlimited of units at the same time. Blizzard consulted with top competitive SC and WCIII players from Korea for the balance and design process. The ideal SCII match will last less than 20 minutes. No decisions have been made as to minimum system requirements, but Blizzard has always made games for a wide range of computers. The team did note that a Shader Model 2.0-compatible graphics card will be required. (That's GeForce FX, Radeon 9000 or better, PC Gamer reports.) Everything we've previously seen or read, the feature stressed, is subject to change. Here's hoping we get some more information (or hands-on time) at this year's BlizzCon. The latest PC Gamer is on newsstands now. http://www.joystiq.com/2007/06/21/new-starcraft-ii-details-from-pc-gamer/
FarCry Δημοσ. 23 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2007 StarCraft II playable at BlizzCon Public to get hands on the RTS sequel at Blizzard's event in August Blizzard Entertainment fans that have coughed up for tickets to the developer's BlizzCon event in August will get to play StarCraft II, the developer's revealed. Jammy blighters. StarCraft II demo stations will be set up at the event venue - Anaheim Convention Center in Anaheim, California - and Blizzard says that "attendees can sample the new units and gameplay elements for themselves in multiplayer battles". BlizzCon 2007 runs August 3-4
FarCry Δημοσ. 28 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2007 One screenshot showing the Stargate in-game (which we've uploaded to this page) is accompanied by a animation on the game's official website and the following details: The warships of the protoss fleet require a much stronger warp link in order to materialize than a standard gateway can provide. The immense stargate is capable of calling ships from high orbit or across immense distances to appear on a planet surface. The construction of one or more stargates at a protoss base is a sure sign that it has become a major staging point for an offensive. This excerpt from the after-action report of Flight Sergeant Aaron Keebler helps underline the rapidity with which the protoss can switch their stance.
privateer Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Blizzard today revealed the Protoss Colossus which may remind you of a War of the Worlds style walker. The colossus is a protoss robot design dating back to the bloody conflicts of the Kalath Intercession. It strides across the battlefield on four tall, slender legs which give it an extremely high level of mobility. The great height of the machine allows it to step up and down cliffs and other steep elevations with little difficulty, and gives it a dominating field of fire. The heavily armored hull of the colossus carries two powerful thermal lances: one mounted on each side of its body. Complex focusing and targeting systems are used to pinpoint the continuous damage output of the thermal lances for optimal efficiency. As a target is destroyed, the lances are switched to a new target instantly so that a colossus' beam cuts a fiery swathe of destruction through multiple enemies with each firing cycle http://www.starcraft2.com/features/protoss/index.xml?tab=colossus
Arioch79 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Εγώ ρε παιδιά δε μπορώ να καταλάβω το hype που έχει δημιουργηθεί γύρω από αυτό το παιχνίδι. Εντάξει, το πρώτο εισήγαγε ορισμένες καινοτομίες, ήταν απίστευτα well balanced, είχε ενδεχομένως ελκυστικό σενάριο και σκηνικό κλπ. Πιστεύετε όμως πραγματικά ότι θα πετύχει το ίδιο και το δεύτερο; Πόσα παιχνίδια υπάρχουν, που μπορούν να ισχυριστούν (οι δημιουργοί τους) ότι ξεκίνησαν δικό τους είδος ή έστω ότι εισήγαγαν κάποιες καινοτομίες στο είδος τους; Εκτός βέβαια αν αναγνωρίζετε όλοι οι diehard starcraft fans ότι κατά πάσα πιθανότητα, το starcraft 2 θα είναι απλά ένα καλό ή ακόμα και πολύ καλό RTS, που θα σας δώσει την ευκαιρία να επιστρέψετε σε ένα γνώριμο και αγαπημένο setting. Πιστεύω ότι αυτό είναι το περισσότερο που μπορούμε να περιμένουμε. Και λέω περισσότερο, γιατί μπορεί η Blizzard να εκμεταλλευτεί το hype και να φτιάξει ένα προϊόν κατώτερο του αναμενομένου γνωρίζοντας ότι ακόμα και 10 εκατομμύρια τούβλα να έβγαζε με το όνομα starcraft 2 πάνω, θα πούλαγαν σα ζεστά ψωμάκια. Το οποίο όμως, για να είμαι ειλικρινής, δεν το πιστεύω επουδενεί για τη Blizzard, η οποία είναι από τις λίγες πραγματικά αξιόπιστες εταιρείες του χώρου.
Tom_Bombadill Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Eγώ το starcraft δεν το έχω παίξει ποτέ από ότι έχω δει όμως είναι καταπληκτικό. Φυσικά δεν είναι φρόνιμο να γίνεται τόσος ντόρος γιατί πολλά sequel μας έχουν απογοητεύσει (ΑοΜ ). Nevertheless εγώ θα πάω να το αγοράσω. _____________________________________________ Two things are infinite, the universe and man's stupidity..and i am not sure about the first... Δώστε ένα χέρι βοηθείας...for Honour!!! http://www.knightfight.gr/?ac=vid&vid=116002482 http://s3.bitefight.gr/c.php?uid=27270 I ain't gonna bite..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα