Προς το περιεχόμενο

Starcraft 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο μόνος τρόπος για να μάθεις Multiplayer είναι να παίξεις multiplayer και όταν χάνεις να μελετάς τα replays και να αντιγράφεις τακτικές από τον αντίπαλο σου καθώς και να εντοπίζεις τα δικά σου λάθει.

Τώρα όσον αφόρα το campaign είναι μόνο και μόνο για το story γιατί στο κάτω κάτω περιέχει units που ίσως μπουν σε αργότερα expansion συν το ότι αναφέρετε μόνο σε μια φυλή ενώ το Multiplayer σε 3.

Το vs AI βοηθαει μόνο στο να δοκιμάσεις τις τακτικές που ανακάλυψες παρατηρώντας τα replays ή για τους τελείως αρχάριους να ανακαλύψουν το tech tree.

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να διευκρινισω κατι,οταν λεω αμυνα δεν εννοω

να κλειστεις σε 1 σημειο με minerals δηλαδη π.χ στην αρχικη σου βαση! Εννοω να παρεις τα μισα τουλαχιστον της πιστας με καποιο τροπο ωστε να μην εχεις λιγοτερα resources απο τον αλλο.Βεβαια δεν αξιζει σε καθε σημειο να βαζεις φουλ αμυνες αφου απο τη δευτερη βαση και περα μεχρι να μαζευτουν τα minerals μπορεις να προστατεψεις το πεδιο με μοναδες. Ολα σχετικα ειναι,αναλογα και με τον αντιπαλο. Αμα ειναι πρωτακι ο αλλος οτι και να κανεις καπως θα τον κερδισεις!

Δημοσ.
καλημέρα μία ερώτηση.

χτες ένας φίλος με έδωσε το trial key των 7 ωρών.

εγώ που το έχω κατεβασμένο από internet όχι όμως από τη σελίδα της blizzard θα μπορώ να το παίξω με το trial key multiplayer;δεν πιστεύω να με πετάξει έξω έτσι;;

 

κανείς να απαντήσει στην ερώτησή μου;;;

Δημοσ.
κανείς να απαντήσει στην ερώτησή μου;;;

 

νομιζω θα παιξεις κανονικα,αφου το key soy θα δουλεψει για 7 ωρες

 

και θα θεωρησει οτι εχεις αυθεντικο το game. βαλε και το 1.02 patch

 

αν και νομιζω οτι βγηκε και 1.03 ηδη

 

---------- Προσθήκη στις 11:08 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:06 ----------

 

Δεν είναι το θέμα άμυνα ή επίθεση, το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να είσαι παθητικός.

 

συμφωνω,και εμενα σε αυτο το game ειδικα μου αρεσει να ΚΑΣΤΑΣΤΡΕΦΩ!!!

 

το δικο μου style παντως ειναι απο ανεκαθεν σε τετοια game να κανω

 

σωστες υποδομες και να χτυπαω σε καταλληλο χρονο ειτε νωρις ειτε

 

αργα σε αδυναμιες-αδυνατα σημεια του αντιπαλου οποτε ουσιαστικα

 

το τι επιθεση κανει καποιος εξαρταται απο το τι κανει και ο αντιπαλος

 

γιατι αν δεις γαματη αμυνα δε νομιζω να πας σαν προβατο σε σφαγη!

 

Θα ψαξεις για αλλα σημεια...

Δημοσ.
adjust-adapt-overcome αυτό είναι το multi ενός RTS τίτλου. τώρα αν εσύ θες να κλείνεσαι με 2 units πίσω από τα κτίρια δεν νικάς έτσι ΕΝΑΝ ΠΟΛΕΜΟ :lol:

 

 

το campaign σου δείχνει βασικά πράγματα για units και τα utilities τους. για να εξασκηθείς δοκίμασε τα μικρά side missions που στα μαθαίνουν πολύ καλύτερα.

 

Πόλεμος χωρίς άμυνα, δεν έχει νόημα για μένα. :-)

Δημοσ.

σωστος manuel...και να σας πω κατι απλο απλο.

 

ας υποθεσουμε οτι και οι 2 αντιπαλοι εχουν περιπου

 

απο 3000 minerals και 1000 gas (τυχαια νουμερα).

 

Αν πανω κατω εχουν βγαλει ιδιες μοναδες τοτε αν εσυ του φας π.χ 3-4 μεγαλα units με turrets και αλλα σταθερα απο τη βαση σου units tote κερδος δεν ειναι για σενα? δεν χαλασες δυναμεις σου τα turrets ειναι στη θεση τους κτλ και εχις περισσοτερα ηδη units.

 

να το πω και διαφορετικα,εχουμε 1 παρτιδα σκακι.

Ολοι εχουν ιδιες δυναμεις αρχικα. Αν ομως του φας 2-3 στρατιωτακια και ξερεις να παιζεις τοτε πιθανοτατα εχεις ΗΔΗ νικησει παρακατω...οποτε φθιρεις τον αντιπαλο με ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ωστε παρακατω να ειναι ποιο ευκολο.

 

Αν δεις σε καποιο σημειο του χαρτη 6-7 αεροπλανα του και εσυ εχεις καμια δεκαρια - δωδεκα δε θα του επιτεθεις? θα επιυεθεις και θα τον φθιρεις αμεσως.Το οφελος θα φανει παρακατω οταν θα ψαχνει για minerals και gas

Καπως ετσι το βλεπω.

Δημοσ.

Συνηθως οταν βλεπεις οτι δεν σε περνει σε μια μαχη, υποχωρεις. Ετσι, στην υποθετικη αυτη σου μαχη, ο παιχτης που εχασε τα 3-4 μεγαλα units το πιο λογικο ειναι να υποχωρησει για να μην χασει ολο του τον στρατο και δεν εχει τιποτα για να αμυνθει αμεσως μετα.

 

Βεβαια το SC δεν ειναι τοσο απλο και γραμμικο. Δηλαδη ακομα και σε 2 ισοδυναμους στρατους (και με αυτο εννοω ιδια φυλη και ακριβως ιδια units) παιζουν πολλα ρολο.

 

Εννοειται ομως οτι ειναι πολυ μεγαλο κερδος για σενα να του φας καποια units που στοιχισαν πολλα minerals/gas. Καλως η κακως ομως το SC ειναι απροβλεπτο και δεν ξερεις τι μπορει να ετοιμαζει μετα ο αλλος (ειδικα αν εχεις πληρη αγνοια του τι γινεται στην βαση του).

Δημοσ.

Παιχτε το ....game

Δεν εχει καμια σχεση με την θεωρια...

Με το ΑΝ και με το ΙΣΩΣ δεν γινεται τπτ..

Το Status ενος παιχνιδιου μπορει να αλλαζει απο λεπτο σε λεπτο....

Δημοσ.

Greeneye έχεις ακόμα πολλά να μάθεις.. Δεν είναι τόσο απλά όλα , όταν παίζεις με human αντίπαλο. Αν θες να ασχοληθείς με το multiplayr φύγε από το campaign και άρχισε να βλεπεις replays και να παίζεις skirmish με hard A.I. ή με κάποιο practise buddy σου.

Δημοσ.

Τα static defences δεν παιζουν τον ρολο του να σου δωσουν πλεονεκτημα σε μια μαχη, αν ο αντιπαλος σου φτασει με μεγαλη δυναμη στην βαση σου θα τα ισοπεδωσει χωρις δυσκολια. Τα static defences εχουν αλλο νοημα στο SC, πχ detection, ν να βαλεις 2-3 κανονια κοντα στα workers σου ωστε να αποφυγεις ενα harass, το να γεμισεις την βαση σου κανονια ομως δεν ειναι ποτε καλο πραγμα, ο αλλος απλα θα τα κανει couter η θα τα παρακαμψει, η αμυνα γινεται κυριως μεσω μια ευκινητης δυναμης, αμα δειτε replays απο πολυ καλους παικτες θα δειτε ολα αυτα που λεω στην πραξη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Greeneye η διαφορα ειναι οτι δεν ξεκινας ενα game με 3k minerals και πρεπει απλα να φτιαξεις στρατο. ;p

 

Το να επενδυσεις σε μια "καλη" αμυνα κοστιζει οχι μονο αμεσα σε minerals αλλα και σε χρονο/υποδομη.

Αρα οταν εσυ θα εχεις χ στρατο και y αμυνα ο αντιπαλος θα εχει x+y στρατο.

 

Ειναι καλυτερο κατα τη γνωμη μου να επενδυεις σε units παρα σε stationary defenses. Ανταλλαζεις durability με versatility αλλα ειναι τοσο fast game που πιστευω αξιζει. Βεβαια και οι αμυνες εχουν τη θεση τους σε συγκεκριμενες περιπτωσεις. Π.χ. παντα βαζω 1-2 ΑΑ turrets στο mineral patch.

 

Θα καταλαβεις τη διαφορα οταν θα παιξεις vs αντιπαλου που ξερει το σκεπτικο του παιχνιδιου. Μπορει να του αποκρουσεις τις επιθεσεις αλλα θα εισαι σε μια συνεχη κατασταση αμυνας. Και ως γνωστον sieges end bad.

 

edit:

 

btw δοκιμαζα 6pool και μου φαινεται οτι ειναι δυσκολοτερο vs protoss? Online tbh δεν ετυχε να το κανω vs protoss αλλα vs vh AI τα probes ειναι αρκετα damaging. Dunno αν φταει το cheat micro του AI. Απο την αλλη ομως vs Τ ή Ζ δεν ειχα προβλημα (που συνηθως ο terran βγαζει και marine πιο γρηγορα). Παντως σε 1v1 map που ξερεις που ειναι ο αλλος ειναι σχεδον I win button.

Θεωρειτε lamerια (ή cheese οπως λεει ο morgoth)?

Επεξ/σία από bo8ran8rwpos
Δημοσ.

Το 6pool ειναι ο ορισμος του cheese :P

 

Αν θες την αποψη μου μην το κανεις αποκλειστικα γιατι ενας καλος παικτης μπορει να το αποκρουσει και μετα μενεις πολυ πισω σε οικονομια, ειναι εντελως all-out τακτικη.

 

Βσκ δες αυτο το ριπλευ για εναν λογο μονο, δες ποσους εργατες εχω εγω και ποσους αυτος μετα το 6pool παρ'ολο που εχω χασει 2-3:

 

http://www.sc2replayed.com/replays/57105-1v1-protoss-zerg-metalopolis

Δημοσ.

AHAHahAHAha.

 

FOR FUCKS SAKE!

 

Τα'πιε ολα ο τυπος. Ο holding zealot στο choke ειναι imba. Στο t2 βαζεις DT για να σπασεις πλακα.

 

Παντως tbh σε εσωσε οτι "εκλεισες" το choke. Ισως ησουν και λιγο τυχερος στο scouting. :lol:

 

wp.

Δημοσ.

Καλα με Ζεργκ παντα κλεινω το choke, αφου τους ξερω :P

 

Το λαθος μου ηταν οτι επαναπαυτηκα και αντι να κανω 8Pylon-10GW, πηγα φυσιολογικα γιατι ειπα οτι οκ, 2v2 χαρτης ειναι, ποσο γρηγορα θα φτασει. Οπως ειδες ειχα 14 εργατες και αυτος ειχε μεινει με 7, gg δηλαδη :D

 

Thank you :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...