Προς το περιεχόμενο

Starcraft 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

και εγω εντοπισα ενα bug... εφτιαξα 3 thor και τους εστειλα με ενα κλικ

 

να πανε κοντα στη βαση του εχθρου και οι παπαριδες ΚΟΛΛΗΣΑΝ σε

 

μια στροφη με κτισματα και δε βγενανε με τιποτα και οι 3 !!!!!!!

 

και πηγαν αχρηστοι και αυτοι και αυτα που ξοδεψα για να τους φτιαξω!

 

οσο για αυτο που ειπε ο φιλος "banania" πως θα αναγνωρισει το παιχνιδι οτι το τελιωσες

 

κανονικα (την πιστα δηλαδη) και οχι με load-save? λιγο δυσκολο,αρα σωστα στο μετρησε μαλλον...

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το πιο απλό πράγμα είναι να μην μετράει μια πίστα που την έχεις ήδη τελειώσει.. Σε λύκειο άμα το βάλεις άσκηση στο μάθημα του προγραμματισμού θα σου πουνε πόσες λύσεις :P

Δημοσ.

το θεμα ειναι στον καθενα μας τι θα κανει οτι και να λεει αυτο! εγω σε αυτο ειδικα το game (και γενικα φυσικα) δε μου αρεσει να κλεβω! θελω να βλεπω τις δυνατοτητες μου και να βελτιονομαι. Οποτε θα κατσω να τις ξαναπαιζω να κανω νεα atsibments κτλ και οτι θελει ας μετραει!

Δημοσ.

Παιζω campaign και μπορω να πω οτι η blizzard εχει κανει πολυ καλη δουλεια με τα cinematics ,το παιχνιδι, τα stories ,αλλα το gameplay μεχρι τωρα ειναι το ιδιο οπως με ολα τα αλλα strategy games.

Δημοσ.
Παιζω campaign και μπορω να πω οτι η blizzard εχει κανει πολυ καλη δουλεια με τα cinematics ,το παιχνιδι, τα stories ,αλλα το gameplay μεχρι τωρα ειναι το ιδιο οπως με ολα τα αλλα strategy games.

 

το campaign ειναι οντως καταπληκτικο αφου σου μαθαινει αργα αργα

και σωστα και οπλα! ετσι δε χανεσαι γενικα και οταν το μηδενισεις και πας

 

στο multi θα εισαι πανετοιμος απο αποψη γνωσεων αφου θα ξερεις τι

 

θα χρησιμοποιεις,ποτε και ποσο,τι ειναι δυνατο τι αδυνατο κτλ!

 

οσο για το οτι οντως το gameplay ειναι ιδιο δεν ειναι κακο γιατι το εχουμε

 

συνηθισει,βολευει,και να το πω και διαφορετικα...τι να αλλαξουν αφου ολα πανε ρολοι?

 

Εμενα με φτιαχνει αφανταστα η ΠΟΙΚΙΛΙΑ σε αναβαθμισεις,μοναδες κτλ.

 

Καλα καλα δεν μπορεις να μαθεις τους terrans πως να μαθεις τους αλλους?!

 

μια χαρα ειναι...

Δημοσ.
το campaign ειναι οντως καταπληκτικο αφου σου μαθαινει αργα αργα

και σωστα και οπλα! ετσι δε χανεσαι γενικα και οταν το μηδενισεις και πας

 

στο multi θα εισαι πανετοιμος απο αποψη γνωσεων αφου θα ξερεις τι

 

θα χρησιμοποιεις,ποτε και ποσο,τι ειναι δυνατο τι αδυνατο κτλ!

 

οσο για το οτι οντως το gameplay ειναι ιδιο δεν ειναι κακο γιατι το εχουμε

 

συνηθισει,βολευει,και να το πω και διαφορετικα...τι να αλλαξουν αφου ολα πανε ρολοι?

 

Εμενα με φτιαχνει αφανταστα η ΠΟΙΚΙΛΙΑ σε αναβαθμισεις,μοναδες κτλ.

 

Καλα καλα δεν μπορεις να μαθεις τους terrans πως να μαθεις τους αλλους?!

 

μια χαρα ειναι...

 

Γενικα εχω πολυ καιρο να παιξω strategy games(το τελευταιο ηταν το red alert 2) και ξαναμαθαινω. Στα bunkers ειναι προτιμοτερο να τα γεμιζω με marines μονο ή να χωνω και marauder κ.τ.λ? Επισης δεν ξερω την αναλογια. Συνηθως για καθε 10 marines φτιαχνω 2 marauders(γιατι ειναι ακριβοι) και 2-3 medics

 

Επισης στα upgrades(labaratory) διαλεξα την αναβαθμιση στα bunkers οπου μπαινει ενα turret

Δημοσ.

Ε ολα αυτα δεν ειναι στανταρ, οι marines βαρανε λιγοα αλλα γρηγορα (αρα αμα ειναι armoured ο αντιπαλοσ τους κοβει πολυ dmg) αλλα βαρανε και αερα, απο την αλλη οι Marauders εχουν απιστευτο damage Vs armoured, μετριο vs light και δεν χτυπανε αερα. Αρα αν ο αλλος σου ερθει με πολλους Stalkers η Roaches οι Marauders τους κοβουν φετες, αμα ερθει με Void Rays πχ, τοτε οι Marines ειναι εξαιρετικοι, τα παντα εχουν να κανουν με το τι αντιμετωπιζεις.

Δημοσ.
Παιζω campaign και μπορω να πω οτι η blizzard εχει κανει πολυ καλη δουλεια με τα cinematics ,το παιχνιδι, τα stories

 

Το παραπονο ολων (και το δικο εδω που τα λεμε) ηταν οτι το story ηταν ναι μεν καλο, αλλα με τιποτα δεν εφτανε τα standar της Blizzard που μας εχει συνηθησει. Πιο πολυ εμοιαζε με προχειροδουλεια για αυτη την εταιρεια...Δες ας πουμε story στο WC3 και κανε τις συγκρισεις

Δημοσ.
Ε ολα αυτα δεν ειναι στανταρ, οι marines βαρανε λιγοα αλλα γρηγορα (αρα αμα ειναι armoured ο αντιπαλοσ τους κοβει πολυ dmg) αλλα βαρανε και αερα, απο την αλλη οι Marauders εχουν απιστευτο damage Vs armoured, μετριο vs light και δεν χτυπανε αερα. Αρα αν ο αλλος σου ερθει με πολλους Stalkers η Roaches οι Marauders τους κοβουν φετες, αμα ερθει με Void Rays πχ, τοτε οι Marines ειναι εξαιρετικοι, τα παντα εχουν να κανουν με το τι αντιμετωπιζεις.

 

ακριβως ετσι...τα παντα εξαρτωνται απο το τι κανει ο αντιπαλος.

ΟΙ μουραντες πιανουν 2 θεσεις στα bunker αρα δε συζηταμε για πανω απο 1

κατα μεσο ορο εκτος αν ο αλλος δε φερνει αεροπορια καθολου.

Αμα φτιαξεις 2 bunker παντως βαλε στο ενα μονο marines και στο αλλο μονο

μουραντες. αρα χωραει 3 απο αυτους ενω το αλλο με marines 6 το οποιο με ενα scv απο πισω να το διορθωνει γινεται πολυ ισχυρο και αντεχει.

 

Αποψη μου παντως ειναι οτι καλο ειναι να μη φτιαχνεις μονο απο ενα ειδος πολλες δυναμεις π.χ void ray γιατι ο αλλος με λιγο scouting αν σε παρει μυρωδια θα σου παρει και τα σωβρακα...

 

Επισης μαχες που πανε μακρια κρινονται απο τα resources οποτε μην τα χαλατε ασκοπα σε μαχες που ειναι κατα σας απλα και μονο για να μειωσετε τη δυναμη του αντιπαλου προσωρινα. Αν οι επιμερους μαχες στο πεδιο μαχης ειναι κερδισμενες σημαινει οτι ο αλλος εχασε resources οποτε σε παροδο χρονου θα εχει λιγοτερες και θα ειναι ουσιαστικα σαν να μαζεψατε εσεις τα resources απο τα μακρινα σημεια που κρινουν και το νικητη!

Δημοσ.
Ρε παιδιά υπάρχει τρόπος να κάνουμε search έναν παίκτη στο Battle.net ή να δούμε τα ladders;

 

Ψάχνω εδώ και κανά μισάωρο και δεν έχω βρει άκρη.

 

http://www.sc2ranks.com/ μπορειτε να δειτε αρκετα πραγματα

 

Και για να δειξουμε και λίγο e-peen... :)

Μετα κόπων και βασάνων και επειτα απο πολυ βρισιδι/καφε/ξενυχτι αυτη τι στιγμη ειμαι

 

Random 2vs2 Platinum

World: #6,627

Rank 14 of Division Chau Sara Victor

Region: #1,769

358 points. Won 12, lost 6 (66.67% wins) Most played race ZERG

 

Random 3vs3 Gold

World: #659

Rank 1 of Division Roach Phi

Region: #150

526 points. Won 46, lost 41 (52.87% wins) Most played race RANDOM

 

Random 4vs4 Platinum

World: #326

Rank 3 of Division Medivac Yankee

Region: #113

531 points. Won 56, lost 46 (54.90% wins) Most played race RANDOM

 

αναλυτικα o http://www.sc2ranks.com/char/eu/170304/LuNaTiC

 

Σηκωνει βελτιωση το θεμα ... το υποσχομαι παμε για Rank1 :) (οσο αντεξουν τα νευρα μου... Εχω δει απιστευτα πραγματα παιζοντας random ladder .. οχι οτι δεν τα ηξερα απο παλια...λεμε τωρα! )

Δημοσ.
Το παραπονο ολων (και το δικο εδω που τα λεμε) ηταν οτι το story ηταν ναι μεν καλο, αλλα με τιποτα δεν εφτανε τα standar της Blizzard που μας εχει συνηθησει. Πιο πολυ εμοιαζε με προχειροδουλεια για αυτη την εταιρεια...Δες ας πουμε story στο WC3 και κανε τις συγκρισεις

 

Είμαι ακόμα στην αρχή του παιχνιδιού, αλλά το σενάριο μου φαίνεται πολύ καλό. Στα γνωστά standards θα έλεγα, δε βρίσκω κανένα ελάττωμα. Όταν λέμε "προχειροδουλειά"; Παρακάτω χαλάει; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

 

Μάλιστα μπορώ να πω ότι το σενάριο δίνει πολύ καλό κίνητρο για να προχωρήσεις παρακάτω, αλλά και να παίξεις όσο καλύτερα γίνεται τη μάχη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...