Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη συμπεριφορά από το e-shop.gr


Amigan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Τώρα' date=' αν εγώ πω ότι όσες φορές πήρα τηλέφωνο στο eshop απάντησαν αμέσως, αυτά που παράγγειλα από τον online κατάλογο ήταν πάντα διαθέσιμα και παρέμειναν διαθέσιμα μέχρι την ώρα που πήγα να τα παραλάβω από το κατάστημα και η συμπεριφορά των υπαλλήλων ήταν άψογη, θα πείτε πάλι ότι είναι ντροπή ο κύριος moderator να υποστηρίζει το κατάπτυστο κατάστημα, οπότε το βουλώνω και δεν λέω τίποτε (ίσως απλά να ανήκω στην μειοψηφία των ευχαριστημένων πελατών του ή να έχω μέσον όπως ο billpeppas και να μην το ξέρω).

Ούτως ή άλλως, το πόσο ευχαριστημένος είναι ο κόσμος φαίνεται από την πορεία του eshop (και του κάθε eshop).[/quote']

Μάλλον έχω κι εγώ μέσον γιατί παρόμοια αντιμετώπιση είχα κι εγώ και ποτέ μα ποτέ δεν είχα κάποιο παράπονο. blink.gif

Ακόμα και σε επιστροφή που έκανα προ ημερών με προϊόν που η παραγγελία έγινε τηλεφωνικώς από Θεσσαλονίκη και επιστράφηκε σε κατάστημα της Αθήνας. blink.gif

Πριν από μερικές εβδομάδες, μάλιστα, είχα μια άσχετη απορία με τα προϊόντα τους (απορία που αφορούσε το διοικητικό μέρος του e-shop.gr) και μέσα σε μισή ώρα μου είχαν απαντήσει με e-mail. blink.gif

 

Λες να ξέρουν πως είμαστε mods στο Insomnia.gr και μας προσέχουν παραπάνω για να λέμε καλά λόγια γι αυτούς; tongue.gif

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Και καλα εσεις οι 2 ειστε mods και σας εχουν στα ωπα ωπα...εγω που ειμαι ενας απλος χρηστης και εχω παραγγειλει 10 φορες απο το εν λογω μαγαζακι και δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα;

Παντως ειναι ενδιαφερον πως η ολη συζητηση ξεκινησε απο ενα φιλο που δεν του απαντησαν σε 2 mail που εστειλε για να καταληξει στις γνωστες αντιπαλοτητες μεταξυ αυτων που υποστηριζουν το e-shop και αυτων που το θαβουν.

Δημοσ.
...εγω που ειμαι ενας απλος χρηστης και εχω παραγγειλει 10 φορες απο το εν λογω μαγαζακι και δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα;

...

Πώς δεν το είχα σκεφτεί τόσο καιρό! Γαύροι είναι!!! :P :p :P
Δημοσ.
Παντως ειναι ενδιαφερον πως η ολη συζητηση ξεκινησε απο ενα φιλο που δεν του απαντησαν σε 2 mail που εστειλε για να καταληξει στις γνωστες αντιπαλοτητες μεταξυ αυτων που υποστηριζουν το e-shop και αυτων που το θαβουν.

 

ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΟ πως θα καταλήξει ετσι, ειναι θέμα νοοτροπίας: Εμείς "θάβουμε" κι εσεις απλως "υποστηρίζετε" ; (δεν γραφεις "γλυφετε" ή "εκθειάζετε" οταν λέτε καλά λόγια) Εμεις είμαστε ανώνυμοι και εσεις επώνυμοι; Εμεις εχουμε απώτερους σκοπούς και στόχους ενω εσεις ειστε οι καλοκάγαθοι αγοραστές;

 

Στην πραγματικότητα δεν ισχύει τιποτε απο τα παραπανω! Εμεις δεν νιώθουμε οτι απειλούμαστε απο εσας. Απειλούμαστε ομως ως αγοραστές απο τον τρόπο που λειτουργεί ενα κατάστημα γι'αυτο το σχολιάζουμε για να αλλάξει ο τρόπος της προσέγγισής μας στο κατάστημα -γιατι συμπεριφορά δεν πρόκειται να αλλάξουν, ειναι δεδομένο-. Αυτο γίνεται και τιποτε περισσότερο!

 

Βεβαια, ολοι εμεις οι κακοι χρήστες που θάβουμε το μαγαζι, κρυβόμαστε πίσω απο ενα ψευδώνυμο! Ξεχνάτε οτι "εμεις" εχουμε ψευδώνυμα γιατι εχετε κι "εσεις" μια απο τα ιδια, δεν αλλάζει κάτι οταν πχ. εσυ εισαι ο Κυριάκος Γκλεζάκος! Εγω ειμαι ο Θανάσης Αποστολόπουλος, θα ερθεις να με ψάξεις ποτε; Και τι έγινε αν το γράψω στα στοιχεία μου; Σημαίνει οτι λεω αλήθεια σ'οτι γράφω; Ουτε και σαν mod φυσικά εχει κάνεις περισσότερο κύρος ή μετράει περισσότερο η άποψή του, τουλάχιστον για το συγκεκριμένο θέμα που συζητάμε.

 

Δυστυχως στην πραγματικότητα ολοι εμεις με τα ψευδώνυμα οταν βγούμε εξω απο την οθόνη μας, χρησιμοποιούμε τα κανονικά ονόματα και εχουμε κανονικές ζωές! Ψωνίζουμε , τηλεφωνούμε , στέλνουμε email, εκνευριζόμαστε με την ασχημη συμπεριφορά των πωλητών, μιλάμε με ΠΟΛΛΟΥΣ φίλους και γνωστούς και διαμορφώνουμε την άποψη για το κάθε μαγαζι και γενικά κάθε διαδικασία στη ζωή μας... Αλλοι βέβαια ειναι αυτοι που φαινονται μια χαρα online ενω την offline ζωή την καθορίζουν οι γνωριμίες , οι μίζες, τα βισματα και τα πονηρά τηλέφωνα . Αν ηταν ΕΤΣΙ τα πράγματα για ολους ετσι θα κάναμε κι εμεις τη δουλεια μας οπως κι εσεις αγαπητοί μου φίλοι, και δεν θα διαφωνούσαμε καθόλου!

 

Οσο λοιπον και να θέλουν ορισμένοι να μας παρουσιάσουν τον καθένα απο εμας τους "νεκροθάφτες" ως ενα ρομποτ-username που λεει τα δικά του για θάψει ενα μαγαζι, δυστυχως γι'αυτους , ΕΜΕΙΣ ζούμε offline και τα ΖΟΥΜΕ καθημερινα. Κι αν μου πεις οτι η Κηφισίας δεν εχει γίνει πίτα στις 4 το μεσημέρι, και "Kwnstantinos Karamanlis" να σε λένε, λες να σε πιστέψω;;;;;;;;

Δημοσ.

Σκέφτομαι τώρα, τι θα έκανα εγώ αν ήμουν το eshop και διάβαζα όλα αυτά τα παράπονα (έχω και ένα όνομα να προστατέψω! και είμαι σοβαρή εταιρία δε μπορώ να αφήνω να διασύρεται το όνομά μου ούτε να κάνω μηνύσεις συνέχεια, λέμε τώρα): Θα έκανα ένα σύστημα αξιολόγησης από τους χρήστες όπως ακριβώς στο amazon όπου αν δεν σήκωνα τηλέφωνο και δεν απαντούσα σε email θα τα έχωναν οι πελάτες μου γιατί στο review των προϊόντων αν ίσχυε θα έγραφαν " καλό το προϊόν αλλά απαράδεκτη πολιτική καταστήματος... δε σηκώνουν τηλέφωνο κλπ.".

 

Έτσι αν ήμουν εντάξει (καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται) θα έκλεινα τα στόματα στα forums και παντού, και θα ήταν σαν να έλεγα "υπάρχουν ελεύθερα reviews, διαβάστε τα και ξεστραβωθείτε και δείτε ότι είμαι κύριος και μην πιστεύετε ότι γράφεται".

 

Εξάλλου τι καλύτερο από οποιοδήποτε απρόσωπο eshop που δεν το ξέρω και από χθες να έχω τις αξιολογήσεις των πελατών του; Βέβαια αν έχει λερωμένη τη φωλιά του φυσικά δεν το συμφέρει σε καμία περίπτωση να κάνει κάτι τέτοιο. Ή μήπως απλά είναι πολύ πρωτοπορειακό σαν ιδέα για τα ελληνικά δεδομένα;

Δημοσ.

Έχοντας αγοράσει δεκάδες πράγματα τα τελευταία χρόνια από το e-shop.gr δεν είχα ποτέ κάποιο τραγικό πρόβλημα. Όμως από τις πολύ αραιές επικοινωνίες που έχω, μου φαίνεται ότι από ένα σημείο και μετά (λογικά από τότε που επεκτάθηκε) έχει πέσει η ποιότητα υπηρεσιών του, τουλάχιστον στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Παλιά δινόταν η εντύπωση ότι υπήρχε προσωπική αντιμετώπιση κάθε προβλήματος του πελάτη με ενδιαφέρον. Τώρα δίνεται η εντύπωση ότι υπάρχει απλά ένα πρωτόκολλο και οι υπάλληλοι στα @@ τους. Επίσης η ψαλίδα ανάμεσα στις τιμές του e-shop και των mainstream καταστημάτων, η οποία παλιά ήταν εντυπωσιακή, τώρα έχω την εντύπωση ότι έχει κλείσει αρκετά.

Δημοσ.
Φιλε πασχεις απο συνδρομο καταδιωξης;

Ειδες πουθενα στο κειμενο μου να λεω εστω ΕΝΑ απο ολο αυτο το κατεβατο που εγραψες;

 

Εσυ μου φαίνεται πασχεις απο ΚΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ και ΚΑΚΗ ΑΝΑΤΡΟΦΗ..

Γιατι διαμαρτυρεσαι' date=' κουράστηκες να διαβάσεις 2 παραγράφους;

Οτι εγραψες ΕΣΥ , στο εκανα quote και σου απάντησα σ'αυτο.

[u']Ασχετα που δεν διαφωνησα πουθενα μαζί σου[/u]

Εσενα λοιπον πότε σου απαγόρεψα να γράψεις οτι σου κατέβασε η κουτρα σου; ΠΟΤΕ!

Εσυ γιατι μου το απαγορεύεις;

Αμα γράφω μαλακιες να μου απαντήσεις σ'αυτα που γράφω, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΩ!

 

Αντε στα κομμάτια, ολοι εχετε ορεξη για καυγα εδω μεσα :( :(

 

 

Προσθήκη:

Ξερετε κάτι τι βλέπω εγω; Οποιος εχει πρόβλημα με το eshop πέφτουν καμια 10αρια ατομάκια με τα γνωστά αόρατα επιχειρήματα και τις τραμπούκικες επιθέσεις να του κλείσουν το στόμα. ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ (κι ουτε πρόκεται να πω) ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ για να μην βαλω τα προσωπικά μου στην κουβέντα. Το θέμα λοιπον ειναι οτι κάποιοι ετυχε να εχουν κάποιο πρόβλημα με το eshop και το κάθε eshop , κι εσεις ολοι οι περίεργοι τύποι εχετε πρόβλημα μ'εμας που έχουμε υποστεί την ταλαιπωρία. Τι ζορι ειναι αυτο που τραβάτε; Λες κι εμεις δεν θέλουμε να ειναι ολα μια χαρά οταν αγοράζουμε, χωρις φασαρίες και χωρις ταλαιπωρία. Το χειρότερο ειναι οτι αντι να βρούμε εδω πέρα συμμάχους, βρίσκουμε εχθρούς και κάποια (αμισθα?) τσιράκια των καταστημάτων....

 

Μήπως το ζητάει ο οργανισμός μας να εχουμε προβλήματα; ΠΕΣ ΤΟ ΜΑΣ ΚΙ ΑΥΤΟ! :( :(

Δημοσ.
Σκέφτομαι τώρα, τι θα έκανα εγώ αν ήμουν το eshop και διάβαζα όλα αυτά τα παράπονα (έχω και ένα όνομα να προστατέψω! και είμαι σοβαρή εταιρία δε μπορώ να αφήνω να διασύρεται το όνομά μου ούτε να κάνω μηνύσεις συνέχεια, λέμε τώρα): Θα έκανα ένα σύστημα αξιολόγησης από τους χρήστες όπως ακριβώς στο amazon όπου αν δεν σήκωνα τηλέφωνο και δεν απαντούσα σε email θα τα έχωναν οι πελάτες μου γιατί στο review των προϊόντων αν ίσχυε θα έγραφαν " καλό το προϊόν αλλά απαράδεκτη πολιτική καταστήματος... δε σηκώνουν τηλέφωνο κλπ.".

 

Μπράβο! Πολύ σωστή και πρωτοποριακή ιδέα!

Παντως κι εκει στα ξενα μαγαζια πέφτει εσωτερικό γλυψιμο (βλ. κατι reviews στο pixmania μεσα στο μέλι ειναι!!) και διαγραφή μηνυματων, αλλα ειναι ενα ΣΟΒΑΡΟ βημα τουλάχιστον. Αλλο ενα παράδειγμα ειναι αυτο που γίνεται στο CNet.Com, με τα reviews και τις απόψεις των χρηστών που το αγόρασαν. ΠΟΛΥ κατατοπιστικό , οχι μονο για το μαγαζί αλλα και κάποια φτηνιάρικα προιοντα που φταινε για το 80% των παραπόνων και των επιστροφών μας.

 

Εκει στο αμέρικα και στο ίγκλαντ βέβαιως δεν ξεστοκάρουν τα παλιά μοντέλα της ευρώπης και δεν ξαναπουλάνε τα refurbished για καινούργια , εδω ειναι βαλκάνια τι να κάνουμε :D :D

Δημοσ.
Εσυ μου φαίνεται πασχεις απο ΚΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ και ΚΑΚΗ ΑΝΑΤΡΟΦΗ..

Γιατι διαμαρτυρεσαι' date=' κουράστηκες να διαβάσεις 2 παραγράφους;

Οτι εγραψες ΕΣΥ , στο εκανα quote και σου απάντησα σ'αυτο.

[u']Ασχετα που δεν διαφωνησα πουθενα μαζί σου[/u]

Εσενα λοιπον πότε σου απαγόρεψα να γράψεις οτι σου κατέβασε η κουτρα σου; ΠΟΤΕ!

Εσυ γιατι μου το απαγορεύεις;

Αμα γράφω μαλακιες να μου απαντήσεις σ'αυτα που γράφω, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΩ!

 

Αντε στα κομμάτια, ολοι εχετε ορεξη για καυγα εδω μεσα :( :(

 

 

Προσθήκη:

Ξερετε κάτι τι βλέπω εγω; Οποιος εχει πρόβλημα με το eshop πέφτουν καμια 10αρια ατομάκια με τα γνωστά αόρατα επιχειρήματα και τις τραμπούκικες επιθέσεις να του κλείσουν το στόμα. ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ (κι ουτε πρόκεται να πω) ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ για να μην βαλω τα προσωπικά μου στην κουβέντα. Το θέμα λοιπον ειναι οτι κάποιοι ετυχε να εχουν κάποιο πρόβλημα με το eshop και το κάθε eshop , κι εσεις ολοι οι περίεργοι τύποι εχετε πρόβλημα μ'εμας που έχουμε υποστεί την ταλαιπωρία. Τι ζορι ειναι αυτο που τραβάτε; Λες κι εμεις δεν θέλουμε να ειναι ολα μια χαρά οταν αγοράζουμε, χωρις φασαρίες και χωρις ταλαιπωρία. Το χειρότερο ειναι οτι αντι να βρούμε εδω πέρα συμμάχους, βρίσκουμε εχθρούς και κάποια (αμισθα?) τσιράκια των καταστημάτων....

 

Μήπως το ζητάει ο οργανισμός μας να εχουμε προβλήματα; ΠΕΣ ΤΟ ΜΑΣ ΚΙ ΑΥΤΟ! :( :(

 

Α καλα εχεις σοβαρο προβλημα φιλε...:?

Δημοσ.
Α καλα εχεις σοβαρο προβλημα φιλε...:?

 

Χαιρομαι να βλέπω αλλη μια δική σου απάντηση γεμάτη με επιχειρήματα, σεβασμό στον συνομιλητή και αξιοπρέπεια. Μη σχολιάσω πόσο εντός θέματος ειναι βεβαια, με αποστόμωσες! ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ κανεις και λες οτι εχω πρόβλημα! Εγω φταιω αφου δίνω το δικαίωμα στον καθένα να μου μιλάει ετσι, επειδη σχολιάζω μερικά πραγματα ΣΟΒΑΡΑ και απαντάω σε ορισμένους φελλους που γράφουν με το ενα χέρι οσο ξυνουν τα π@π@ρια τους και τη μύτη τους, σε συνδιασμό. Πιθανότατα στην πραγματική ζωή να μην έδινα καν σημασία ουτε στο θέμα ουτε στους ανθρώπους (?) αυτους

T0_-1_1508706.jpg

 

Νομιζω πως απο δω και περα θα συγκρατηθώ να μην απαντήσω στα επόμενα μηνυματα. Βαλτε κι εσεις τα δυνατά σας , ξυστε τη μυτη , τη μασχάλη και το μεγάλο δάκτυλο του ποδιού σας και απαντήστε σε κανεναν αλλο. Σας ευχαριστω.

Δημοσ.
Εκει στο αμέρικα και στο ίγκλαντ βέβαιως δεν ξεστοκάρουν τα παλιά μοντέλα της ευρώπης και δεν ξαναπουλάνε τα refurbished για καινούργια , εδω ειναι βαλκάνια τι να κάνουμε :D :D

Δε πιστεύω να το πιστεύεις πραγματικά αυτό ε; ΚΑΙ στη Βρετανία μου έχει συμβεί (βλέπε τους Ινδούς στην Oxford street στο Λονδίνο και στα περιστασιακά μαγαζάκια μικρότερων πόλεων) ΚΑΙ στην Αμερική έχω εμπειρίες συγγενών που είχαν ουκ ολίγα τέτοια περιστατικά.

 

Το επιχείρημα σου επομένως για τη Βρετανία και την Αμερική είναι άτοπο. Για να μη νομίζεις δηλαδη ότι μόνο εσύ έχεις επιχειρήματα, όχι τίποτα άλλο.

 

@KYRIAKOS_GKLEZAKOS: Μη λογομαχείς ποτέ με ένα βλάκα. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω πείρας... Δε θυμάμαι και σε ποιανού την υπογραφή το διάβασα (να του δώσω και credit :) )

Δημοσ.
Παντως ειναι ενδιαφερον πως η ολη συζητηση ξεκινησε απο ενα φιλο που δεν του απαντησαν σε 2 mail που εστειλε για να καταληξει στις γνωστες αντιπαλοτητες μεταξυ αυτων που υποστηριζουν το e-shop και αυτων που το θαβουν.

Ναι, πραγματι ειναι ενδιαφερον. Οπως και να `χει νομιζω οτι το παρον thread εχει κλεισει τον κυκλο του και δεν εξυπηρετει τιποτα πλεον. οτι ηταν να υποθει απο τους συμετεχοντες υποθεικε.

Δημοσ.

pigeon, ξέρεις ποιό είναι το πρόβλημα; Ότι επειδή εσένα δεν σου απάντησαν σε κάποιο τηλέφωνο ή email το γενικεύεις και λες ότι ποτέ δεν απαντάνε ενώ όταν κάποιος πει ότι δεν είχε πρόβλημα στις συναλαγές του με το eshop είναι τσιράκι, γλύφτης, φελλός, μαλάκας και διάφορα άλλα (βαριέμαι να ψάχνω όλα τα posts σου γιά να μαζέψω όλους τους χαρακτηρισμούς). Νομίζω ότι ο tzoykas τα είπε όλα εδώ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...