Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη συμπεριφορά από το e-shop.gr


Amigan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

1. Οι ιδιοκτήτες είναι ως προς την καταγωγή τους απο το Βόλο. Το πρώτο στήσιμο έγινε εκεί, μεταφέρθηκαν Αθήνα λόγω καλύτερης αγοράς.

2. Δεν είχα την πρόθεση να στραφώ κατα κανενός. Δεν είναι στην νοοτροπία μου, ούτε συμβαδίζει με τον χαρακτήρα μου. Μερικοι το λαμβάνουν αλλιώς.

3. Δεν υπερασπίστηκα ποτέ κανένα e-shop. Τυγχάνει να γνωρίζω καλά την ιστορία του όπως και των περισσοτέρων καταστημάτων πληροφορικής λόγω της εργασίας μου.

4. Να θυμίσω την άποψη του Βολταίρου εδώ θα ήταν ανώφελο {300 χρόνια πριν είχε οριοθετήσει ότι:' δεν συμφωνώ με όσα λες αλλά θα υπερασπίζω και με το τίμημα της ζωής μου ακόμη ελεύθερα να λες όσα πρεσβεύεις').Κατα παρέκκλιση θα ήταν κατανοητό εδώ. Υπερασπίζομαι λοιπόν την γραμμή μου απλά. Και το κάνω με οφθαλμοφανείς αποδείξεις περι e-shop. Αλλίμονο αν δεν εκφράζαμε τις απόψεις μας. Μερικοί όμως το πήραν φανατικά.

5. Δεν γνωρίζω κανέναν στο e-shop εκτος του πωλητή που μου παραδίδει τα προϊόντα.

6. Χαίρομαι που η συζήτηση αυτή γίνεται με πάθος απο αρκετούς συνομιλητές. Αρκεί να μη θίγεται κανένας.

Δημοσ.
1)

 

2) Δεν είμαι εκπρόσωπος ούτε συσχετίζομαι με το e-shop κατά κανένα τρόπο ( αγοράζω συχνά-πυκνά από εκεί' date=' τίποτα το παραπάνω )

3) Τυγχάνει όμως να γνωρίζω κάποιον κόσμο.

4) Να μην ακούσω την παραμικρή μ***** ότι είμαι του e-shop κλπ κλπ και κρύβομαι γιατί θα γίνει της π******ας.

5) TBH η μόνη μου σχέση με κάποιο μαγαζί εν Ελλάδι είναι με το Multi-Shop, όπου έχω κάποια "χρέη".[/quote']

 

 

εμενα παντως με αυτα που γραφεις για υπαλληλος του e-shop μου κανεις. ειπαμε το μαγαζακι σου ειναι χαλια. Εσυ εισαι υπερ και αλλοι οπως εγω κατα αυτου του μαγαζιου. Δεν καταλαβαινω γιατι αμφισβητεις οποιον λεει κατι αρνητικο γιαυτο το χαλιομαγαζο.

Δημοσ.
Αν δεν είστε ικανοποιημένοι απο ένα κατάστημα μήν αγοράζετε απο εκεί. Απλά τα πράγματα.

 

 

μαζι σου φιλε μου. Αλλα αν υποθεσουμε οτι το προβλημα δημιουργηθηκε και δεν ξαναγορασαμε τι πρεπει να κανουμε?Να μην μιλαμε?Δεν πρεπει να αναφερουμε το προβλημα που αντιμετωπισαμε με ενα καταστημα για να το ξερουν και αλλοι που δεν τους εχει τυχει(ακομα)?

Δημοσ.
[....'] Υπερασπίζομαι λοιπόν την γραμμή μου απλά. Και το κάνω με οφθαλμοφανείς αποδείξεις περι e-shop. Αλλίμονο αν δεν εκφράζαμε τις απόψεις μας. Μερικοί όμως το πήραν φανατικά. 5. Δεν γνωρίζω κανέναν στο e-shop εκτος του πωλητή που μου παραδίδει τα προϊόντα.

 

Σ'ευχαριστω που απάντησες στην ερώτησή μου, ειναι σημαντικό να ξέρεις οτι κάποιες απόψεις που διαβάζεις δεν δεσμεύονται απο συμφέροντα ή "κουμπαριές" (γνωριμίες), αλλιως ειναι καθαρή κοροιδία! Δηλώνω λοιπον : κανενα απολύτως πρόβλημα μαζι σου απο μένα παρ'οτι μπορει να διαφωνούμε σε κάποια πράγματα - πχ. η ειρωνία δεν μου άρεσε. Μακάρι να ειναι ολοι τόσο "καθαροί" πριν ξεκινήσουν να γράψουν εδω υπερ ή κατα του eshop , για να βγάζουμε σωστό συμπέρασμα απ'οτι διαβάζουμε. Αμφιβάλλω ομως , και δεν ειμαι ο μόνος...

 

 

μαζι σου φιλε μου. Αλλα αν υποθεσουμε οτι το προβλημα δημιουργηθηκε και δεν ξαναγορασαμε τι πρεπει να κανουμε?Να μην μιλαμε?Δεν πρεπει να αναφερουμε το προβλημα που αντιμετωπισαμε με ενα καταστημα για να το ξερουν και αλλοι που δεν τους εχει τυχει(ακομα)?

Μα επιπλέον ειναι και η συμπεριφορά που ενοχλεί και επαναλαμβάνεται, οχι μόνο ενα μεμονωμένο πρόβλημα που θα σου πει ο αλλος "ε! έτυχε!". Ε! οχι δεν έτυχε να εισαι αγενής , να ταλαιπωρεις τους πελάτες ή να αγνοεις email.

Δημοσ.

Loipon exw kanei arketes agores apo to eshop kai den exw kapoio parapono.. aposo 8ymamai moy exoyn apanthsei se osa email toys exw steilei.. eite kapoio proion to eixan eite oxi.. kai pistepste me eimai to email kai oxi toy thlefwnoy.. mias kai etsi toy dineis thn dynatothta na to psa3ei pio die3odika to 8ema soy.. h toylaxiston etsi 8a eprepe na einai..

Δημοσ.

 

Μα επιπλέον ειναι και η συμπεριφορά που ενοχλεί και επαναλαμβάνεται' date=' οχι μόνο ενα μεμονωμένο πρόβλημα που θα σου πει ο αλλος "ε! έτυχε!". Ε! οχι δεν έτυχε να εισαι αγενής , να ταλαιπωρεις τους πελάτες ή να αγνοεις email.[/quote']

 

pigeon μην την ψαχνεις αδικα θα κουραζεσαι με αυτους

το εχω πει πολλες φορες οτι

αν πας για να παραγγειλεις ειναι ολοι μεσα στην ευγενια.

αν πας για καποιο προβλημα ξεχνανε τους τροπους και σε γραφουν χαμηλα.Και εκει ειναι που χανουν το παιχνιδι. Αν εχω ενα προβλημα και μου το λυσουν,ΜΕΤΑ ειναι που θα στηριξω το μαγαζι....αλλα που να καταλαβουν οι πωληταραδες,οτι το σημαντικοτερο σε μια πωληση ειναι η υποστηριξη.

Δημοσ.
1. Οι ιδιοκτήτες είναι ως προς την καταγωγή τους απο το Βόλο. Το πρώτο στήσιμο έγινε εκεί' date=' μεταφέρθηκαν Αθήνα λόγω καλύτερης αγοράς.

[/quote']

 

[καρα-οφτοπικ]

Τυγχάνει να γνωρίζω τον έναν ιδιοκτήτη. Μου επιβεβαίωσε οτι το eshop ξεκίνησε απο μια αποθήκη στο Μαρούσι. Τσέκαρε τις πηγές σου (η καταγωγή των δυο εκ των ιδρυτών είναι όντως απο τον βόλο).

[/καρα-οφτοπικ]

Δημοσ.
pigeon μην την ψαχνεις αδικα θα κουραζεσαι με αυτους

το εχω πει πολλες φορες οτι

αν πας για να παραγγειλεις ειναι ολοι μεσα στην ευγενια.

αν πας για καποιο προβλημα ξεχνανε τους τροπους και σε γραφουν χαμηλα.Και εκει ειναι που χανουν το παιχνιδι. Αν εχω ενα προβλημα και μου το λυσουν' date='ΜΕΤΑ ειναι που θα στηριξω το μαγαζι....αλλα που να καταλαβουν οι πωληταραδες,οτι το σημαντικοτερο σε μια πωληση ειναι η υποστηριξη.[/quote']

 

Εχεις σκεφτεί Arxon οτι εσύ έχεις ενα μέρος της ευθύνης για αυτή την συμπεριφορά;

 

Τα καταστήματα είναι επιχειρήσεις. Οι επιχειρήσεις έχουν σαν σκοπό το κέρδος (είτε είναι ενα μπακάλικο στην γωνία, ενα κομμωτήριο ή το eshop).

Τα καταστήματα πληροφορικής έχουν το εξής προβλημα: η πώληση εχει γίνει αυτοσκοπός. Και επειδή δεν μπορούν να ξεφύγουν απο την λούμπα αυτή, επικεντρώνονται μόνο στο πως θα στα πάρουν.

 

Που ευθύνεσαι εσυ; Αν εγώ αυριο ανοιγα το μουφοshop και σου ελεγα 5% πιο ακριβα απο το eshop, αλλα θα σου έχω υπάλληλο απικο για οτι απορία/προβλημα έχεις θα με έλεγες απατεώνα ναι ή ου;

Δημοσ.

ο παραπάνω υπαλληλος ακόμα κι αν κοστίσει 5% επιπλεον στο προιον δεν θα ελυνε κανενα απο τα προβλήματα του eshop (συμπεριφορά υπαλλήλων, δεν απαντάνε σε email, δεν σηκώνουν τηλέφωνα, δεν ειδοποιούν για το στοκ της αποθήκης, συστηματικα δεν δέχονται τις επιστροφές , και αλλα πολλα).

 

Ειναι θέμα προσανατολισμού οπως πολυ σωστά εγραψες bandito: "Τα καταστήματα πληροφορικής έχουν το εξής προβλημα: η πώληση εχει γίνει αυτοσκοπός. Και επειδή δεν μπορούν να ξεφύγουν απο την λούμπα αυτή, επικεντρώνονται μόνο στο πως θα στα πάρουν. "

 

Κατι αλλο, για το χαμηλό κέρδος που λεμε και ξαναλέμε, δηλαδη αυτοι κερδίζουν 1% και απο αυτο το 1% πληρώνουν τους υπαλλήλους και το φορο επιχείρησης (30% ?) που τους ζητάει η εφορία κάθε χρόνο; Εμ θα ειχαν κλείσει προ πενταετίας! Αν βγάζουν 1% απο μια κάρτα γραφικών, τότε σίγουρα βγάζουν 200% απο κάτι αλλο. Αν θελουμε να βρουμε που εχουν 1% και που 200% , φτανει να δουμε σε ποια πράγματα ΔΕΧΟΝΤΑΙ τις επιστροφές στα χαλασμένα και σε ποια "τζινάνε" οπως τα μουλάρια. ;)

Δημοσ.
Εχεις σκεφτεί Arxon οτι εσύ έχεις ενα μέρος της ευθύνης για αυτή την συμπεριφορά;

 

 

 

το μονο μερος της ευθυνης που εχω εγω φιλε μου ειναι οτι δεν ασχοληθηκα με το μαγαζακι. Θα επρεπε να ειχα προχωρησει νομικα να ειχε τελειωσει η υποθεση.Οσο για την ερωτηση σου εγω αγοραζω απο ενα μικρο μαγαζι πλεον που τα εχει πιο ακριβα αλλα τον εχω απικο και δεν εχω ΚΑΝΕΝΑ προβλημα. Πριν 3 μερες συγκεκριμενα μου καηκε το τροφοδοτικο στις 6 το απογευμα. Στις 8 το βραδυ ειχα αλλο τροφοδοτικο...Απλα ετσι.

Δημοσ.
Καλά' date=' πας καλά γενικώς ή φταίνε οι ζέστες ?

Θες να πείς δηλαδή ότι οι Asus, Gigabyte, DFI, etc στο e-shop έχουν πυκνωτές μάρκας Ω, και SMD μάρκας Ω, και οι αντίστοιχες στα άλλα μαγαζιά έχουν πυκνωτές & SMD μάρκας Α ?

 

Είσαι σοβαρός αγόρι μου ?[/quote']

 

Το ποιος είναι σοβαρός και το ποιος όχι ας το κρίνουν άλλοι, όχι εγώ, έστω και μέσω των posts.

 

Ποτέ δεν ισχυρίστηκα πως τα asus, gigabyte, DFI και οποιοδήποτε άλλο προϊών μάρκετινγκ, έχουνε διαφορετικό "πρωτογενής" προιόν στο εν λόγο ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

Το παραπάνω το γράφω γιατί κάποιος πάνω στον πανικό επιβολής των δικών του επιχειρημάτων, θέλησε να πιστέψει κάτι τέτοιο.

 

Πέρα εκ τούτου, συμβαίνει να γνωρίζω όχι εξαιτίας φίλων και γνωστών (as seen on tv!), αλλά ΠΡΩΤΑ των ίδιων μου τον οφθαλμών, πως υπάρχουνε ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ που ρίχνουνε το κόστος κατασκευής PCB με "φτωχότερα" εξαρτήματα. Και αυτό ΔΕΝ συμβαίνει μόνο στα PCB των ηλεκτρονικών υπολογιστών αλλά και των οικιακών συσκευών, των εκτυπωτών κλπ.

 

Τονίζω πως ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΘΕΜΑ για το εν λόγο ηλεκτρονικό κατάστημα και το παραπάνω το γράφω ως διευκρινιστική απάντηση σχετικά με τα ηλεκτρονικά προιόντα Β' και Γ' κατηγορίας.

 

ΠΕΡΑ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ όπως έγραψα και σε προηγούμενο post ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ από κανέναν υπάλληλο να γνωρίζει εάν το τάδε προϊών που προωθεί είναι Β' ή Γ' κατηγορίας...

 

ΟΜΩΣ ευελπιστώ πως έχουνε αρκετό μυαλό για να καταλάβουνε πότε κάτι δεν πάει καλά όταν κάθε τόσο έρχονται για service...

 

Φίλε andromahos λυπάμαι για το περιστατικό με τα ΜΑΙΜΟΥ ανταλλακτικά που βρήκες στον εκτυπωτή σου. Τουλάχιστον τώρα γνωρίζω πως ένας user μπορεί να διαβάσει τα post μου περί προϊόντων Β' και Γ' κατηγορίας και να κουνήσει το κεφάλι του καταφατικά ενώ κάποιοι θα κάνουνε την ίδια κίνηση μόνο που απέναντι τους θα βρίσκεται ένας τείχος...

 

Τα υπόλοιπα είναι περιττά, έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου και έχω θυμηθεί εκείνον τον βασικό κανόνα που λέει:

 

"Η ποιότητα είναι ανάλογη της τιμής"

ή λαϊκά

"ότι πληρώνεις παίρνεις

Δημοσ.
...συμπεριφορά υπαλλήλων, δεν απαντάνε σε email, δεν σηκώνουν τηλέφωνα, δεν ειδοποιούν για το στοκ της αποθήκης, συστηματικα δεν δέχονται τις επιστροφές , και αλλα πολλα...

Τώρα, αν εγώ πω ότι όσες φορές πήρα τηλέφωνο στο eshop απάντησαν αμέσως, αυτά που παράγγειλα από τον online κατάλογο ήταν πάντα διαθέσιμα και παρέμειναν διαθέσιμα μέχρι την ώρα που πήγα να τα παραλάβω από το κατάστημα και η συμπεριφορά των υπαλλήλων ήταν άψογη, θα πείτε πάλι ότι είναι ντροπή ο κύριος moderator να υποστηρίζει το κατάπτυστο κατάστημα, οπότε το βουλώνω και δεν λέω τίποτε (ίσως απλά να ανήκω στην μειοψηφία των ευχαριστημένων πελατών του ή να έχω μέσον όπως ο billpeppas και να μην το ξέρω).

Ούτως ή άλλως, το πόσο ευχαριστημένος είναι ο κόσμος φαίνεται από την πορεία του eshop (και του κάθε eshop).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...