Arxon Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Έχω και γω παράπονα από το eshop. Αγόρασα ενα σκληρό δίσκο και μια ωραία πρωϊα σταμάτησε να δουλεύει. έλεγχο στον έλεγχο ο δίσκος βγήκε off. είχε καεί ενα chip στην πλακέτα. κάνω έλεγχο το μηχάνημα να δω μήπως χτύπησε τίποτα άλλο και όλα ωραία και καλά. τους το στέλνω και μου λένε δεν το καλυπτει η εγγύηση τέτοιου είδους βλάβες γιατί δεν είναι στην κατηγορία μηχανικές βλάβες. αν αυτό δεν είναι μηχανική βλάβη τότε τι είναι? software μήπως?Αν με ξαναδούνε να με φτύσουν! φιλε μου ακριβως το ιδιο τραβηξα και εγω με καρτα γραφικων αξιας 150?. Πεμπτη απογευμα την αγορασα και δεν δουλεψε ποτε. Παρασκευη πρωι την πηγα και μου ειπαν οτι δεν την αλλαζουν γιατι δεν την καλυπτει η εγγυηση και να παρω τηλ στην εταιρεια στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ?!!!??Ελεος,τα εχουμε πει χιλιαδες φορες για αυτο το φοβερο μαγαζι!
Pantelis51 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Tenshi υπάρχει και αυτό που λέμε "εναλλακτικό κόστος" δηλαδή το "πόσα χρήματα θα έβγαζα σε αυτά τα 20 λεπτά αν δεν έκανα αυτό;". Για να βρούμε πόσα όντως κέρδισε ο άνθρωπος από την αγορά των χαρτιών, στη πραγματικότητα θα πρέπει να υπολογίσουμε πολλά, το πιο απλό ίσως το κόστος "μεταφορικών", εκτός κι αν μένει στην ίδια γειτονιά του eshop point. Δεν είναι όμως αυτό το πρόβλημα, άλλωστε είναι ΑΠΟΘΗΚΗ, διαφορετική διαδικασία ακολουθεί από ότι αυτή κάποιου καταστήματος...
Arxon Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Δεν είναι όμως αυτό το πρόβλημα' date=' άλλωστε είναι ΑΠΟΘΗΚΗ, διαφορετική διαδικασία ακολουθεί από ότι αυτή κάποιου καταστήματος...[/quote'] το προβλημα ειναι οτι στο μαγαζι μαζευτηκαν 5 παιδακια να το δουλεψουν που δεν ξερουν τι τους γινεται!Ερασιτεχνες
Ventrix Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Εγώ προφανός ανήκω στους τυχερούς της υπόθεσης. Έχω παραγγείλει ΑΠΕΙΡΑ πράγματα απο τα εξής 3 καταστήματα: e-shop πλαίσιο priveshop (με σειρά ποσότητας΄) και δεν αντιμετώπισα ΚΑΝΕΝΑ απολύτος πρόβλημα! Τους θεωρώ όλους άριστους και θα συνεχίζω να κάνω e-shopping therapy.
Amigan Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Μηπως ξερετε αν τα μεγαλα καταστηματα τυπου multirama κλπ. στελνουν με αντικαταβολη? Γιατι ειμαι επαρχεια και δεν υπαρχει υποκαταστημα κοντα. Νομιζω πριν απο χρονια που τους ειχα παρει τηλεφωνο και τους ειχα ρωτησει μου ειχαν πει οχι.
Pantelis51 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Amigan υπάρχουνε και στέλνουνε αντικαταβολή. Και υπάρχουνε εκπληκτικές προσφορές σε οτιδήποτε επιθυμείς! Εάν όμως μπορείς να αγοράσεις κάτι από τον τόπο σου κάντο. Δεν έχει σημασία που βρίσκεσαι σε έναν τόπο της Ελλάδος εκτός των 3 Παιδιά ας μην είμαστε άδικοι με τους υπαλλήλους του καταστήματος! Προσωπικά θεωρώ ευλογία να μπαίνεις σε ένα κατάστημα τεχνολογίας και να έχεις απέναντι σου νέους ανθρώπους! Το αν τα προϊόντα είναι β' και γ' διαλογής αυτό σίγουρα δεν οφείλεται σε αυτούς! Και κατά τα άλλα σκεφτείτε πως τα παιδιά δουλεύουνε έναντι βασικού μισθού και αν δεν υπάρχει αυτό που λέμε στις επιχειρήσεις "ανταμοιβή" (=bonus) και κίνητρα... τότε γιατί να αποδώσουνε ολόκληρο το δυναμικό τους; Επίσης η επιχείρηση δεν έχει ξεχωριστό τμήμα τηλεφωνικών παραγγελιών ή έστω τηλεφωνικό κέντρο service. Όλα γίνονται από τους ίδιους τους πωλητές. Άντε το πολύ κανένας από αυτούς να παίξει σε καμία διαφήμιση του 11880 ;-) Το παραπάνω όμως δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουνε άτομα εκεί μέσα που την έχουνε ακούσει πολύυυυυυ! Έχω σταμπάρει έναν σε κατάστημα επί της Στουρνάρη έναν τύπο όπου είναι λες και έχει γραμμένο στο κούτελο του "I'Μ NO 1 γιατί δουλεύω στο SUPER e-shop!" Δεν θα επεκταθώ επί τούτο, πάντως τέτοια άτομα ΔΕΝ κάνουνε για πωλητές γιατί πολύ απλά μπορεί να τους λες άλλα και αυτοί να έχουνε κολλήσει το μυαλό τους κάπου συγκεκριμένα από υπερβάλλοντα ζήλο. Όσο αφορά το service γνωρίζω πως υπάρχει ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΕΧΝΙΚΟΣ! Καταρχήν όταν λέμε Service στην Ελλάδα ας έχουμε κατά νου, οτιδήποτε άλλο από το να ποιάσει κολλητήρι στα χέρια του και να συνδέσει πολύμετρο για να ελέγξει έστω τροφοδοσίες. Το μοναδικό εργαλείο του έλληνα serviστα είναι το RPM και άντε, καμιά κάρτα διάγνωσης. (για αυτό όταν κατεβαίνω στην Αθήνα κάνω χρυσές δουλειές!) Τέλος πιστεύω πως υπάρχει "επιλογή" στο σε ποιους θα βάλουνε τα προϊόντα β' διαλογής και σε ποιους όχι και ακόμα περισσότερο (ως και 99.99% σίγουρος) πως τα "ελαττωματικά" προϊόντα επιστρέφουνε πίσω στις αποθήκες τους και το τελευταίο το βασίζω στο ότι ΚΑΙ ΕΓΩ αλλά και άλλοι, έχουνε προσέξει πως τα προϊόντα που λαβαίνουνε δεν είναι και... τόσο καινούργια πχ. ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ & ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΡΤΕΣ προσέξτε τις επαφές! Αν είναι πεντακάθαρες και λείες τότε ναι είναι καινούργιες. Αν έχουνε μικρές γρατσουνιές ή σκόνη ή δαχτυλιές... τότε ΟΧΙ! ...
pigeon Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Σφαρικότατα διαμορφώνεται κι εδώ η άποψη...δε νομίζω πως χρειάζεται να καταφύγουμε σε 12 διαφορετικά fora για να αντιληφθούμε πως υπάρχουν αγαπητικοί και πολέμιοι. (το εκανα edit για να χωρέσουν κι αλλα ) Anyway, οι διαφορετικές γνώμες απ'οπου κι αν προέρχονται δεν ενοχλούν, και αφ'ετερου, γιατι το insomnia να ειναι ΒΙΒΛΟΣ και τα υπόλοιπα fora δευτερα; Το αντίθετο μαλλον ισχυει σε πολλα θέματα, αυτη ειναι η γνώμη μου. Λοιπον, πολέμιος και αγαπητικός ειναι οταν μιλάμε για τη "βέρα στο δεξί" , οχι για κάτι που δίνουμε τα λεφτά μας και θέλουμε να υπάρχουν το ταδε , το τάδε και το τάδε (μη τα ξαναλεμε) ως προυποθέσεις. Μπορεις να πεις "ευχαριστημένοι" και "δυσαρεστημένοι". Για την θρυλική υποδοχή του Χαλανδρίου τι να πει κανεις: το δημόσιο σε επανέκδοση! Προτείνω να κάνουν μεταγραφή και αυτο τον Αμερικάνο employee of the month, τι λετε;
kyrnikos Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Η δικιά μου σχέση με το e-shop ήταν μια χαρά μέχρι που απλά έγινε η χοντρο-λαλακία ... http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=150933&page=2 Τρείς εβδομάδες και ακόμα στο περίμενε...απλά για να αλλάξουν ένα dimm και να βάλουν ένα άλλο- όποιο αυτοί κρίνουν συμβατό- ώστε να δουλέψει το ριμάδι.
blueviper Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Anyway, οι διαφορετικές γνώμες απ'οπου κι αν προέρχονται δεν ενοχλούν, και αφ'ετερου, γιατι το insomnia να ειναι ΒΙΒΛΟΣ και τα υπόλοιπα fora δευτερα; Το αντίθετο[/b'] μαλλον ισχυει σε πολλα θέματα, αυτη ειναι η γνώμη μου. Μάλλον περί του αντιθέτου μιλάμε, γι' αυτό άλλωστε κι αποφάσισα να παρέμβω. Διαπιστώνω μια απαξίωση του παρόντος forum και των απόψεων που κατατέθηκαν κι οποίες ήταν ΚΑΙ θετικές ΚΑΙ αρνητικές (στις τελευταίες μάλιστα περιλαμβάνεται κι η δική μου εμπειρία), για να μπορέσει ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του. Κάθε πρόσθετη πληροφορία ευπρόσδεκτη, αρκεί να μην αφήνεται η εντύπωση πως κουβαλάει περισσότερη εγκυρότητα, μόνο και μόνο επειδή συμφωνεί μάλλον με την προσωπική μας θέση. Λοιπον, πολέμιος και αγαπητικός ειναι οταν μιλάμε για τη "βέρα στο δεξί" , οχι για κάτι που δίνουμε τα λεφτά μας και θέλουμε να υπάρχουν το ταδε , το τάδε και το τάδε (μη τα ξαναλεμε) ως προυποθέσεις. Μπορεις να πεις "ευχαριστημένοι" και "δυσαρεστημένοι". Φαντάζομαι πως δε θα κολλήσουμε τώρα σε δυο λέξεις, όταν είναι πλήρως αντιληπτό το ύφος και το πνεύμα που τις διέπει, καθώς κι ο στόχος του υποφαινόμενου. Το πάθος πάντως της συζήτησης ξεφεύγει ενίοτε από τα όρια του ευχαριστημένου/δυσαρεστημένου. Βλέπω να προκύπτουν ισοπεδωτικά και γενικευμένα συμπεράσματα στη βάση της ατομικής και μόνο βίωσης. Πως αλλιώς να εξηγήσω την πεποίθηση πως το E-Shop φερ' ειπείν δεν απαντάει ποτέ σε email, μόνο και μόνο επειδή είχαμε οι ίδιοι τέτοια ατυχή εμπειρία;
tzoykas Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Παιδιά ας μην είμαστε άδικοι με τους υπαλλήλους του καταστήματος! Προσωπικά θεωρώ ευλογία να μπαίνεις σε ένα κατάστημα τεχνολογίας και να έχεις απέναντι σου νέους ανθρώπους! Το αν τα προϊόντα είναι β' και γ' διαλογής αυτό σίγουρα δεν οφείλεται σε αυτούς! Και κατά τα άλλα σκεφτείτε πως τα παιδιά δουλεύουνε έναντι βασικού μισθού και αν δεν υπάρχει αυτό που λέμε στις επιχειρήσεις "ανταμοιβή" (=bonus) και κίνητρα... τότε γιατί να αποδώσουνε ολόκληρο το δυναμικό τους; Μήπως να τους δίναμε και φιλοδώρημα; Υπάρχει πολύς κόσμος που ψάχνει για δουλειά και ΔΕΝ βρίσκει. Αυτοί έχουν τουλάχιστον τον βασικό τους μισθό για να ξεκινήσουν. Αν θέλουν κάτι καλύτερο μισθολογικά και έχουν κάτι υπ' όψη τους' date=' ας επιλέξουν εκείνο. 'Η αν θεωρούν ότι παίρνουν λίγα χρήματα ας σπουδάσουν για να ανεβάσουν το επίπεδό τους και να διεκδικήσουν μια καλύτερη θέση και ένα καλύτερο μισθό (και το γεγονός ότι μπορεί κάποιοι από αυτούς να είναι φοιτητές και να σπουδάζουν δε τους δίνει αυταπάγγελτα το δικαίωμα να μη κάνουν σωστά τη δουλειά τους). Αν όλοι όσοι δε παίρνουν bonus δε κάνανε σωστά τη δουλειά τους θα επικρατούσε το απόλυτο χάος. Αρα δεν υπάρχει απολύτως καμμία δικαιολογία σε σχέση με το ηλικιακό ή την έλλειψη bonus. Ξέρουν απο πριν πόσα θα παίρνουν και ότι θα τα παίρνουν ίσως μια ζωή. Εφ' όσον συμφωνούν με αυτό είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Τώρα αν τους δέρνουν και δε τη κάνουν σωστά δε το ξέρω Όσο αφορά το service γνωρίζω πως υπάρχει ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΕΧΝΙΚΟΣ! Καταρχήν όταν λέμε Service στην Ελλάδα ας έχουμε κατά νου, οτιδήποτε άλλο από το να ποιάσει κολλητήρι στα χέρια του και να συνδέσει πολύμετρο για να ελέγξει έστω τροφοδοσίες. Το μοναδικό εργαλείο του έλληνα serviστα είναι το RPM και άντε, καμιά κάρτα διάγνωσης. (για αυτό όταν κατεβαίνω στην Αθήνα κάνω χρυσές δουλειές!) Και ένας μόνο τεχνικός είναι ποιότητα στο after sales; αυτό δεν είναι δικαιολογία για να γίνονται λάθη. Ας προσλάβουν κι άλλους για να μη γίνονται. 'Η ας προσλάβουν κάποιους που είναι καλύτεροι πωλητές/τεχνικοί.
ga25 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2006 Πάντως για να είμαστε σωστοί πρέπει να πούμε τα εξής : Εδώ μέσα έχω διαβάσει άπειρες φορές posts στα οποία χρήστες λένε το πρόβλημα που αντιμετώπισαν από κάποιο shop ή το καλή εξυπηρέτηση που είχαν από κάποιο shop. Έχω την εντύπωση ότι όλα αυτά συμβαίνουν στο εμπόριο και είναι λογικό να συμβαίνουν. Νομίζω κατά καιρούς σχεδόν όλοι μας εδώ μέσα έχουμε γράψει για κάποιο e-shop (νομίζω δεν μας έχει διαφύγει και κανένα) για το τι μας έκανε ή τι δεν μας έκανε. Το συμπέρασμα για μένα είναι ότι όλα είναι θέμα συγκυριών και τύχης ίσως. Κάποιος μπορεί να είναι ευχαριστημένος και κάποιος όχι. Μπορεί να συμβεί σε όλους μας αυτό. Από όλα αυτά θα εξαιρέσω τα shops που λειτουργούν συνέχεια με κακό τρόπο στους καταναλωτές. Τέλος θα ήθελα να παραθέσω και προς συζήτηση το εξής: Τελικά φταινε μόνο τα shops για όλα αυτά οι φταιμε λίγο και εμείς οι πελάτες τους. Τι εννοώ. Αφενός η δύσκολες οικονομικές εποχές που διανύουμε μας έχουν κάνει σε μερικά θέματα (όχι σε όλα) να είμαστε πολύ σφικτοί. Δεν μπορώ να καταλάβω δηλαδή για ποιο λόγω πολλές φορές όλοι μας υπολογίζουμε ακόμα και τα 0,50 ? ως τεράστια διαφορά σε ένα προϊόν τεχνολογίας. Το κάνω και εγώ ασυναίσθητα μερικές φορές. Αυτό όμως που δεν όμως καταλαβαίνω εκείνη την ώρα είναι αυτό το ρητό που ο λαός μας λεει πολύ συχνά το «ότι πληρώνεις παίρνεις». Δεν ξέρω πως αλλά έχουμε καταφέρει την πληροφορική στην χώρα μας να την κάνουμε τον λιγότερο παραγωγικό και κερδοφόρο κλάδο σε σχέση με τις άλλες χώρες του εξωτερικού. Μήπως είναι τυχαίο ότι εταιρίες πληροφορικής κλείνουν η μία μετά την άλλη. Και ξέρετε τι λένε μερικοί,ότι αυτό είναι καλό για αυτούς που μένουν γιατί η πίττα μοιράζετε στους υπόλοιπους. Εγώ πιστεύω ότι είναι κακό για όλους , για εμάς τους αγοραστές, για τις εταιρίες που μένουν στην αγορά , και κυρίως για όλους αυτούς που μένουν στο δρόμο χωρίς δουλειά επειδή έκλεισε η εταιρία τους. Το θέμα είναι πολύ σύνθετο... διαφωνείτε ; Για παράδειγμα βλέπουμε ας πούμε στην χώρα μας, μας κλέβουν στεγνά όλοι δημόσιο, κράτος κλπ και αντί να τους πλακώσουμε όλους στις κλωτσιές φωνάζουμε συνέχεια για ιδιωτικές επιχειρήσεις που ταίζουν κάποιους από εμάς και σίγουρα ανήκουν και αυτές στα θύματα των παραπάνω. Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι λένε. Οπότε μάλλον δεν είναι σωστό εμείς να ασχολιόμαστε με την ουρά που έτσι και αλλιώς θα βρωμίσει και αυτή εξαιτίας του βρώμικου κεφαλιού. Νομίζω ότι πρέπει πρώτα να κερδίσουμε από πιό σημαντικά και ουσιαστικά θέματα που είναι πραγματική κλοπή και κακομεταχείρηση και τα υπόλοιπα μετά θα έρθουν μόνα τους.
vagos789 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2006 ga25,μπράβο,εγραψες τοσες σειρες χωρις να λες απολύτως τιποτα,θα κατέβεις στις δημοτικες;
billpeppas Δημοσ. 4 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2006 Distixos tora ola einai B-Grade Stock... Πριν ολίγα λεπτά έμαθα από έγκυρη πηγή στην Kingston ότι το e-shop έχει κάνει ειδική παραγγελία Kingston ΧάλιαPerx PC3198 DDR399 511MB... Ξέρεις μερικές φορές τα προϊόντα πληροφορικής "Β-Διαλογής" χάνουν μερικά MB/MHz... Είπαμε να λέμε ότι έχουμε να πούμε, αλλά να μην λέμε πράγματα που δεν ξέρουμε καν αν γίνεται να γίνουν, κλπ κλπ. Προϊόν Β-Διαλογής στα PC Parts φίλε μου δεν βρίσκεις πουθενά. Γιατί ? Γιατί απλά δεν υπάρχει. Ότι QC γίνεται, γίνεται από τις κατασκευάστριες, έχει ένα συγκεκριμένο standard και ένα fail. %, και αυτά φεύγουν τυχαία πρός όλους τους distributors. Πιο πολύ κόστος έχει για τις εταιρίες να κάθονται να διαλέγουν τα προϊόντα τους σε A,B,C Grade παρά να τα βάζουν όλα στο ίδιο καλάθι. Για αυτό, να λακίζουμε, αλλά να μην πετάμε τέτοιες μαλακίες ( με το συμπ. κιόλας ) Το μόνο "αναγνωρισμένο" B Grade προϊόν, είναι προϊόντα στύλ καρτών γραφικών Deluxxe από την Κίνα...στα γνωστά ( Sapphire, Asus, PowerColor, HIS, etc etc ) δεν έχει τέτοια... kai tis perissoteres fores stelneis kati piso kai sto ksanastelnoun isxirizomenoi oti se aftous doulevei mia xara. 1) Τι λες καλέ.Μιλάς σοβαρά ? 2) Έστω λέμε τώρα ( έστω ) ότι σου στείλανε κάτι πίσω γιατί το ελέγξανε εκεί και τους δούλευε κανονικότατα. Εσύ ο ειδικός σε αυτά, το έβαλες σπίτι σου και δεν δούλεψε. Σημαίνει ότι είναι χαλασμένο ? Όχι φίλε μου, μπορεί να είναι ασυμβατότητα, μέχρι και το πιο απλό user error. 3) Άντε να δώσουμε και μια πιθανότητα 10% να ξεφύγει κάποιο "failure" part από τον τεχν. έλεγχο και να γυρύσει πίσω καταλάθως. Den mporeis omos na exeis ipsiles apaitiseis apo mia eteria pou exei tria atoma stin eisodo... alla tria atoma sto texniko.... kai allous dio stin apothiki... Μιλάς γνωρίζοντας το θέμα, ή συνειρμικά ? Γιατί αυτό που λες δεν ισχύει. Την είσοδο την βλέπεις εκεί...τα λοιπά όχι. Επίσης στην είσοδο σε λίγο καιρό θα είναι 7 άτομα με PC πλέον.
billpeppas Δημοσ. 4 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2006 Έχω και γω παράπονα από το eshop. Αγόρασα ενα σκληρό δίσκο και μια ωραία πρωϊα σταμάτησε να δουλεύει. έλεγχο στον έλεγχο ο δίσκος βγήκε off. είχε καεί ενα chip στην πλακέτα. κάνω έλεγχο το μηχάνημα να δω μήπως χτύπησε τίποτα άλλο και όλα ωραία και καλά. τους το στέλνω και μου λένε δεν το καλυπτει η εγγύηση τέτοιου είδους βλάβες γιατί δεν είναι στην κατηγορία μηχανικές βλάβες. αν αυτό δεν είναι μηχανική βλάβη τότε τι είναι? software μήπως? 1) Απόρριψη RMA κάνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία, και όχι το κάθε λογής κατάστημα. Αν η Oktabit ( π.χ. ) αρνήθηκε το RMA, δεν σου φταίει ούτε το e-shop ούτε τα MultiΔράμα, HarderShop, etc. 2) Εσύ παρόλα αυτά έχεις την δυνατότητα να πας το ίδιο το προϊόν στην αντιπροσωπεία ( εκτός από την Oktabit που δεν δέχεται ιδιώτες ) και να κάνεις ένα inq. 3) Μπορείς να το στείλεις για RMA και κατευθείαν στην κατασκευάστρια εταιρία...αλλά μπορεί να στο αρνηθεί και αυτή π.χ. αν διαπιστώσει ότι ο δίσκος κάηκε από υπέρταση/αστοχία τροφοδοτικού π.χ.
billpeppas Δημοσ. 4 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2006 Το αν τα προϊόντα είναι β' και γ' διαλογής αυτό σίγουρα δεν οφείλεται σε αυτούς! Διάβασε τα 2 προηγούμενα post μου. Όσο αφορά το service γνωρίζω πως υπάρχει ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΕΧΝΙΚΟΣ! Αλήθεια αυτό γνωρίζεις ? LOL. Καμμία σχέση με την πραγματικότητα. Κάθε άλλο μάλιστα... 2 είναι οι υπεύθυνοι του τμημ. service στο Χαλάνδρι, και υπάρχουν και άλλοι 6 ή 7 τεχνικοί από όσο θυμάμαι. Τέλος πιστεύω πως υπάρχει "επιλογή" στο σε ποιους θα βάλουνε τα προϊόντα β' διαλογής και σε ποιους όχι και ακόμα περισσότερο (ως και 99.99% σίγουρος) πως τα "ελαττωματικά" προϊόντα επιστρέφουνε πίσω στις αποθήκες τους και το τελευταίο το βασίζω στο ότι ΚΑΙ ΕΓΩ αλλά και άλλοι, έχουνε προσέξει πως τα προϊόντα που λαβαίνουνε δεν είναι και... τόσο καινούργια πχ. Ναι γίνεται διαλογή στα προϊόντα και ποιά θα δώσουνε σε ποιόν πελάτη. Κάτω στο υπόγειο, υπάρχει το τμήμα HW M.A.R.L το οποίο διενεργεί ποιοτικούς ελέγχους στα προϊόντα με τον εξοπλισμό που πήραν από το QC Dept. της AMD από το Fab36.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.