Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη συμπεριφορά από το e-shop.gr


Amigan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαστε επιφυλακτικοί.

Δεν δέχομαι τον όρο 'επιλογή πελάτη' ούτε ένοιωσα προσωπικά οτι πήγαινα σε μανάβικο όταν ψώνιζα online. Οι αυτόματες απαντήσεις είναι απρόσωπες και θα ένοιωθα ότι με ειρωνεύονται.

Τέλος επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά ότι αγοράζουμε και απο το e-shop (όχι μόνο απο αυτό ) διότι έχει καλές τιμές αναλογικά.-

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Είμαστε επιφυλακτικοί.

Δεν δέχομαι τον όρο 'επιλογή πελάτη' ούτε ένοιωσα προσωπικά οτι πήγαινα σε μανάβικο όταν ψώνιζα online. Οι αυτόματες απαντήσεις είναι απρόσωπες και θα ένοιωθα ότι με ειρωνεύονται.

Τέλος επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά ότι αγοράζουμε και απο το e-shop (όχι μόνο απο αυτό ) διότι έχει καλές τιμές αναλογικά.-

 

Τον δέχεσαι ή δεν τον δέχεσαι' date=' ισχυει! Οταν κάποιος δεν παιρνει απάντηση μονιμως ενω κάποιος αλλος παιρνει, σημαινει το αυτονόητο. Ξερεις φιλε Αντωνη δεν ειμαστε μονοι μας στον κόσμο , ξεκάρφωτοι που αποφάσισαμε να δυσφημίσουμε το καθε eshop. Εχουμε και φίλους και γνωστούς και αλλα fora που συζητάμε ετσι; Οταν το εχεις διασταυρώσει και με αλλους, εχεις περιπου καταλάβει τι ειδους πελάτες ψάχνουν -ή ποιους αποφεύγουν-και προφανως εισαι ενας απ'αυτους που γουστάρουν. Ετσι ξοδεβουν για πάρτη σου τα 2' που χρειάζονται να στείλουν μια απάντηση ή ενα template. Ομως δεν λειτουργουν ετσι τα (καλα) μαγαζια, τα E-SHOPS ΑΠΑΝΤΑΝΕ [b']ΚΑΠΟΤΕ[/b] ΣΤΑ EMAIL ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥΣ. ΝΟΜΟΣ. Τα μανάβικα ισως οχι.... (εδω κολλαει) .

 

 

Οσο για το αν υπάρχουν αυτοματα (template) μηνυματα, πρεπει να αρχισεις να το ξανασκεφτείς:

 

Αγαπητέ Κύριε,

Σας ενημερώνουμε οτι το συγκεκριμένο προιον ειναι εξαντλημένο απο τους προμηθευτές μας. Οταν υπάρξει ξανα διαθέσιμο θα το δειτε στη σελιδα μας. Για οτιδηποτε αλλο χρειαστείτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζι μας.

Με εκτιμηση, Παικος Αλέξανδρος κτλ. κτλ...

 

Τελος, το autoresponder που εγραψα ειναι ΑΛΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ, κι οποιος δεν ξέρει ρωταει.... ;)

Δημοσ.

Δεν αντιλέγω αλλά:

1. Έχω αναφέρει και σε άλλα fora (και εξωτερικού) προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με τα εκάστοτε eshop.

2. Δεν επιλέγουν πελάτες. Αν και στο κατάστημα που πηγαίνω και παραλαμβάνω τα πράγματα που παραγγέλνω λέμε και καμια κουβέντα με τον άνθρωπο (πωλητής είναι - αγοραστής και επαγγελματικά σχετικός με το αντικείμενο είμαι => δεν νομίζω ότι με έχει στην λίστα με τους 'καλούς' και όχι στην 'μαύρη' λίστα.

3. Στην αγορά της πληροφορικής είμαι απο το 1986 (και έχουν δει πολλά τα μάτια μου).

4. Ίσως έχουν την ηθική υποχρέωση να απαντούν σε mail. Δεν τους υπερασπίστηκα με το να ανεβάζω τις απαντήσεις τους. Απλά αντιστάθμισα το τι ειπώθηκε προηγουμένως. Θα μπορούσα να ανεβάσω τα διπλάσια αναπάντητα mail.

5. Ο όρος autoresponder (παρόλο που προσπαθώ να χρησιμοποιώ τα ελλήνικά σε όσο μπορώ περισσότερους τομείς της πληροφορικής) μου είναι γνωστός πρίν καν επινοηθούν πρότυπα όπως pop3 ή smtp.

 

και τέλος γράφω για πολλοστή φορά: είναι φθηνοί και για αυτό ασχολούμαστε μαζί τους.-

Δημοσ.

Blueviper

Όπως και να έχει, αναφορικά με την αρχική και μόνο τοποθέτηση του χρήστη (μια και δε διάβασα πολλά πολλά από τα υπόλοιπα), νομίζω πως κάπου χάθηκε το μέτρο.

Γνωμη του... Κανενα μετρο δεν χαθηκε. Τουλαχιστον οχι απο εμενα.

 

@deathlok

paidia sto eshop den apantan POTE sta email einai pagia politiki tous.

Τοτε ας τα βγαλουν τα ριμαδια απο την σελιδα επικοινωνιας. Δεν φταιω εγω.

 

@laantonios

Θα μπορουσες να συγκεντρωσεις ολα τα mails σε ενα post... :-)

Δεν επιλέγουν πελάτες.

Νομιζω οτι τα posts που εχουν γινει σε αυτο το thread απο πολους, αποδεικνυουν το αντιθετο.

Δημοσ.

H sigkekrimeni eteria ksekinise kala...

 

Omos...

 

Pera apo tis epixorigiseis pou pernei gia na sintireite exei xasei teleios tin mpala.

 

Kanei dikes tis eisagoges... paraeisagoges... kai exei poli B-grade stock.

Apla mporeite na pate sta kentrika kai na deite posos kosmos perimenei stin oura gia epistrofi xrhmaton kai antikatastasi...

 

Mia fora mono asxolithika me to magazi gia na paro ena antigrafiko... kammeno... nai ... kameno... de mou dinan ta lefta... otan arxisa na oriomai omos kai na leo tin alitheia paraligo na mou dosoun kai parapano apo tin taraxi tous...

 

Den einai tixaio pou eteries san to Plaisio (pou exei kai afti fisika ta kaka tis) exoun epikratisei h akoma kai merikos kiriarxisei stin elliniki agora tou hardware.

Δημοσ.
gia pies epichorigiseis milas hblux?

 

 

pantos kai sto plaisio gia na pareis lefta -metrita ochi pistotiko- piso prepei na ginei tis popis...

 

 

Epixorigiseis ilektronikou emporiou kai anaptykshs... yparxoun para polla paketa apo EU...

 

gia na mi ginomai eristikos kai katigorimatikos afto isxiei gia polles eteries (vlepe ti tha ginei tora me kontomina klp klp klp)...

 

tha simfoniso mazi sou kai sti periptosi plaisio gia themata "refund" ...

 

se themata antikatastasis omos to PL einai arketa kalo kai eksipiretiko.

Δημοσ.

1. Αναφορικά με το e-shop το παρακολουθώ απο τότε που οι ιδιοκτήτες του το είχαν ως μια αποθηκούλα στον Βόλο. Κακώς τότε δεν μπήκα μέτοχος ώστε σήμερα να μην απολαμβάνω και γώ το ότι είναι απο τις πιο αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ελλάδα.

2. Χρήματα δεν ζήτησα όταν ένα προϊόν δεν ήταν στις προδιαγραφές που ήθελα (wireless pcmcia d-link) αλλά μου το αντικάστησαν με άλλο cisco.

3. Τους δικαιολογώ εν μέρη ότι είναι οι 'χοντρέμποροι' και με σχετικά μικρή πελατεία (Ελλάδα) δεν μπορούν να πιέζουν και πολύ τις διάφορες εταιρείες.

 

-Αναφορικά με το plaisio 5/2005 μου αντικατάστησαν laptop όταν ο γνωστός μου έκαψε usb {συνδέοντας μηχάνημα διάγνωσης αυτοκινήτων}

 

-Γράφω προσωπικές εμπειρίες...δεν παραθέτω φιλων και συναδέλφων διότι διαφορετικά θα χρειαστώ αρκετό χωρο-χρόνο.

Δημοσ.
Blueviper

 

Γνωμη του... Κανενα μετρο δεν χαθηκε. Τουλαχιστον οχι απο εμενα.

 

Είναι προφανές πως εκφράζω τη γνώμη μου και μόνο, αλλιώς θα τόνιζα πως με έχουν ανακηρύξει εκπρόσωπό τους 2 σωματεία και 5 σύλλογοι. Σύμφωνα λοιπόν με αυτή, ανέμενα να διαβάσω τέρατα με τέτοιο βαρύγδουπο τίτλο. Η μη απάντηση σε 2 email (ηθελημένη ή μη), αντιμετωπίστηκε λες και ήρθε το τέλος του κόσμου και δεν ανταποκρίνεται στην έννοια του μέτρου που ο ίδιος έχω θέσει. Σα να βλέπω τίτλο ειδήσεων του Star για απαράδεκτη συμπεριφορά του x τραγουδιστή και το ρεζουμέ να αφορά την άρνησή του να αφήσει μπουρμπουάρ.

 

Κι αυτό το λέω ως θιγμένος από το E-Shop...

Δημοσ.
1. Αναφορικά με το e-shop το παρακολουθώ απο τότε που οι ιδιοκτήτες του το είχαν ως μια αποθηκούλα στον Βόλο. Κακώς τότε δεν μπήκα μέτοχος ώστε σήμερα να μην απολαμβάνω και γώ το ότι είναι απο τις πιο αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ελλάδα.

 

Για ποιά εποχή μιλάς; Εγώ ήξερα οτι ξεκίνησε απο μια μικρή αποθηκούλα στο Μαρούσι.

Δημοσ.
To e-shop δεν απαντα ΠΟΤΕ σε e-mails

Πώωωωςςςς ; τι;;;; πόοοοτεεεε ;;;

Δεν είναι αλήθεια κάτι τέτοιο! Μην τα παραλέμε.Δεν θα ψωνίσω ποτέ από αυτό το μαγαζί,σκέφτομαι,για τους δικούς μου λόγους αλλά όχι και οτι η πολιτική τους είναι να μην έχουν feedback με τον πελάτη ...

Δημοσ.

apo oti ida telika merikoi exoun parei apantisi se emails pou esteilan sto eshop (kalo afto gia to eshop). pantos emena oudepote mou exoun apantisi se email (to xrisimopiisa dio fores kai afou ida pos den skabazoun den ksanaesteila) akoma kai otan bazo protinomenos tropos epikoinonias stis paragelies to email aftoi pernoun tilefono.

 

bebea kati pou den diefkrinisa apo to proto post einai oti i ebiria mou anaferete otan akoma to e-shop itan sto marousi sto isogio-ipogio mias polikatikias kai stis arxes sto kainourio idioktito magazi tous sto marousi. (oxi pos apo tote exo na psoniso apo ekei aplos egatelipsa os tropo epikoinonias to email me me to eshop)

Δημοσ.

Νομίζω ότι...

1. e-mail δίνεις κυρίως για να παρακολουθείς την εξέλιξη της παραγγελίας.

2. τηλεφωνούν για να εξακριβώσουν ότι θα πάς για να δώσεις τα χρήματα και να πάρεις το προϊόν..τώρα τελευταία στέλνουν μήνυμα.

3. ο εκάστοτε πωλητής τους παίζει σοβαρό ρόλο (π.χ. και μεταξύ μας στη Θεσ/νικη είχα πρόβλημα, στην Βέροια απο τον Σεπτέμβριο κανένα -στην Λάρισα ο πωλητής τους ήταν απαράδεκτος --για αυτό και τον αντικατέστησαν--)

 

Συμβάλλουμε ενεργά για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη.

Δημοσ.

Καλησπέρα και από μένα.

 

Λοιπόν, συνοπτικά όσο αφορά την εμπειρία μου με το εν λόγο κατάστημα:

 

Είμαι πελάτης τους περίπου από τη στιγμή που άνοιξαν. Αυτό που μου κέντρισε αρχικά το ενδιαφέρον ήτανε οι χαμηλές τιμές.

 

Κατα το πέρασμα των χρόνων... μπορώ να πω πως έχω κάνει αγορές χιλιάδων ευρώ, είτε αγοράζοντας για μένα είτε για φίλους και γνωστούς.

 

Τα τελευταία όμως 2 χρόνια και κατα σύμπτωση από τότε που άρχισαν οι διαφημίσεις σε τηλεοπτικούς σταθμούς αρχίσανε τα πρώτα νερά (μπορεί τυχαία... μπορεί και όχι!). Αυτό σημαίνει:

 

1) Όντως ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝΕ τι έχουνε στις αποθήκες. Όχι μία, ούτε δύο αλλά τρεις φορές μου στείλανε (και μετά από 1 εβδομάδα παρακαλώ!!!) απάντηση πως "δεν έχουμε το τάδε, αν θες το τάδε"

 

2) ΠΟΤΕ δεν απαντήσανε σε email. Προσωπικά το θεωρώ λογικό μιας και που με είχανε "εξασφαλίσει" ως πελάτη

 

3) ΠΟΤΕ δεν μου κάνανε το παραμικρό "δώρο"! Δεν είμαι κατάστημα / το ξέρουνε αυτό / και κατ εμέ θα έπρεπε να δείξουνε λίγο ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ για τον πελάτη τους που τους υποστηρίζει από τη στιγμή που άνοιξανε... (Όποιος γνωρίζει στοιχειώδεις μάρκετινγκ μπορεί να καταλάβει γιατί το γράφω...)

 

Από την άλλη, οι τελευταίες αγορές που πραγματοποίησα τους δύο τελευταίους μήνες ήτανε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ και ως όλα δείχνουνε θα είναι και οι τελευταίες μου.

 

Κι αυτό γιατί:

 

 

1) Ζήτησα έναν συγκεκριμένο επεξεργαστή, μου απαντήσανε μετά από 7 μέρες πως δεν το έχουνε. Αναγκάστικα να παραγγείλω άλλο.

 

2) Η μια μνήμη RAM που παρέλαβα ήτανε καμμένη. Αναγκάστικα να ζητήσω αντικατάσταση.

 

3) Η αντικατάσταση ήτανε επίσης... καμμένη!

 

4) Ο σκληρός δίσκος που παρέλαβα μετά από 4 μέρες κρέμασε... Τώρα είμαι σε αντικατάσταση.

 

 

Για να μην πάει το μυαλό σας στο πονειρό (πχ έφταιγε η motherboard), τα PC PARTS που παράγγειλα είχανε προορισμό διαφορετικούς υπολογιστές.

 

Εξαιτίας αυτών έχασα 1.5 μήνα από τη ζωή μου +όσο χρειαστεί για την αντικατάσταση δίσκου + χρήματα για τα πήγαινε έλα στα υποκαταστήματα και στα κεντρικά.

 

Δεν λέω καλές οι τιμές τους (θα μπορούσαν και καλύτερες μιας και που πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα / αποθήκη) όμως τι να το κάνω μετά από ανάλογες εμπειρίες!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...