Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη συμπεριφορά από το e-shop.gr


Amigan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Κρίμα' date=' τόσα χρόνια πέρασαν κι ακομα οι χειροκροτητές ζουν και βασιλεύουν.....

 

Οπως λετε λοιπον και συμφωνώ, υπάρχουν 100000 μυνηματα με παραπονα για τα ιδια πράγματα, ομως ΠΑΝΤΑ θα υπάρχουν κάποιοι που θα βγάλουν τρελό τον παραπονούντα! Δηλαδη ο Amigan τους εβριζε στο μηνυμα του και δεν του απαντήσανε μέσα ΣΕ 13 ΗΜΕΡΕΣ;;;;; Τι σημαίνει πάρε τηλέφωνο; Δηλαδη οταν εσυ στέλνεις email (ή εστω sms) στην γκόμενά σου για ραντεβού, αυτη περιμένει να την πάρεις ΚΑΙ τηλέφωνο ή τσακίζεται και ερχεται στο ραντεβού; Ας σοβαρευτούμε, οι ανθρωποι ειναι ερασιτέχνες καταστηματάρχες αλλα ***** ******, βλεπε παράπονα για after sales, για λάθος αποστολές, για καθυστερημένες αποστολές , για αρνηση επιστροφών, για αρνηση να απαντήσουν στα τηλέφωνα, για κακη συμπεριφορά και ανεξήγητη πολυωρη καθυστέρηση κατα την παραλαβή απο την εδρα τους, κτλ κτλ κτλ..

 

Μηπως ακόμα φταιει οτι μετακομίζουν; Ας γελάσω... Οταν κάτι ειναι ***** (sic) και σκέφτεται μονο πως θα παρει τα φραγκα μας, εμεις πρεπει να το λεμε, ετσι παλληκαρια μου; Α! πού'στε! Δεν βλέπω τόσο πάθος υποστηριξης για το hardshop που εχει θαφτει τελευταία (σωστά απ'οτι διαβάζω). Στο κατω κατω της γραφής, ο παραπονούμενος εχει και το δικιο του να διαμαρτυρηθει, αυτος που ειναι ικανοποιημένος απο το μαγαζι τι κερδίζει για να το υποστηρίξει; Δηλαδη σε όλους τα email απαντώνται, εκτος του vaggos και του amigan, τα δικά μου και αλλων 2-3 φιλων που εστειλαν; Ε! ΜΗ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ , κάποιοι ψευδονται και (μαλλον) χωρις κέρδος. Γιατι;

πολυ υπερβολικος εισαι.αν ειχες και συ μια δικη σου επιχειρηση που ξαφνικα αναπτυχτηκε και εγινε γνωστη και τη προτειμανε πολλοι λογω ποιοτητας-τιμης,θα καταλαβαινες.μονο οι αλλοι φταινε δηλαδη?αφου βλεπεις οτι δεν απαντανε στο mail παρε απλα ενα τηλεφωνο και ρωτα αυτο που θες και επιπλεον ρωτα γιατι δεν απαντησαν στο mail.τοσο δυσκολο ειναι?????????

 

εμενα το e-shop και χρηματα πισω μου εχει δωσει και καινουργιο pc σε 3 μερες ειχα και μια χαρα εξυπηρετηση.μηπως φταει και λιγο ι δικη σου νοοτροποια???????????

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Εγώ προσωπικά πάντα e-mail τουσ στέλνω, γιατί τα βαριέμαι τα τηλέφωνα, και πάντα την ίδια μέρα μου απαντάνε. Μια φορά μάλιστα, πριν μια εβδομάδα, τους είχα στείλει ένα e-mail για ups που είχε τελειώσει και ήθελα να το πάρω, και επίσης ρωτούσα και για κάποια άλλα ups, με πήρε ο υπάλληλος τους τηλέφωνο και για 5 λεπτά περίπου που έλεγε για αντίστοιχα προιόντα αυτού που ήθελα, και ότι άλλο τον ρωτούσα...

Δημοσ.
Καλησπερα.

Αρχιζω λεγοντας οτι το να αγνοεις καποιον αλλον χωρις να υπαρχει λογος αποτελει σαφης ενδειξη παλιανθρωπιας. Ελπιζω ολλοι να συμφωνουμε με αυτο. Προσωπικα' date=' προτιμω καποιος να με spamαρει παρει να με αγνοησει. Το θεωρω μεγαλυτερη προσβολη.

 

Λοιπον, ας πω με λιγα λογια τι συνεβει:

Πριν απο 13 μερες εστειλα ενα mail στο τμημα πολησεων του e-shop. Τους ζητησα ευγενικα να μου πουν αν εχουν μια συγκεκριμενη καρτα που ψαχνω (δεν την βρεικα στον καταλογο τους) και τουσ διευκρινησα να μου απαντησουν ακομα και εαν δεν την εχουν για να ξερω οτι με διαβασαν.

 

3 ημερες αργοτερα, αφου δεν πειρα απαντηση, τους στελνω δευτερο μυνημα οπου και παλι με ευγενικο τροπο τους ρωταω αν πειραν το πρωτο mail μου και τους ζηταω να μου απαντησουν επειδη ειναι καπως επειγον.

Μεχρι και τωρα που σας γραφω αυτο το μυνημα δεν εχω παρει καμια απαντηση απο αυτους... Τα συμπερασματα δικα σας για το τι ειδους ατομα μιλαμε.

 

Και επειδη ξερω εκ των προτερων οτι θα βρεθει καποιος που θα πει οτι "Μπορει τa mail σου να πιαστεικαν στα spam filter τους":

1. Δεν χρησιμοποιησα καποιο free e-mail account οπως τα yahoo, hotmail κλπ. αλλα το επισημο account της ISP μου, που θεωρητε μια απο τις μεγαλυτερες στην χωρα.

2. Το δευτερο mail μου ειχε εντελως διαφορετικο subject και περιεχομενο. Επιτηδες, για να αποκλειστει το παραπανω ενδεχομενο.

 

Αυτα λοιπον για το περιβοητο e-shop. Εχει κανενας να μου προτεινει καποιο αναλογο καταστημα? (Οχι του εξωτερικου) Μια σχετικα παλια καρτα για pc ψαχνω.[/quote']

 

 

 

 

Φίλε μου, έχεις απόλυτο δίκιο!

Παραπάνω αναφέρατε ότι πήρατε απάντηση στα e-mail, το οποίο το θεωρώ πραγματικά ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Είχα στείλει παλιότερα αρκετά e-mail στο e-shop.gr για κάποιο πρόβλημα που είχα, αλλα δεν πήρα ΠΟΤΕ απάντηση. Μη μου πείτε να τους έπερνα τηλέφωνο…γιατί και αυτό το έκανα. Και τι κατάφερα;; Πολύωρες αναμονές στο τηλεφωνικό κέντρο και όταν κάποιος με τα πολλά απαντούσε, μου έλεγε ότι ο υπεύθυνος θα επικοινωνήσει μαζί μου και μου το έκλεινε. Και πάλι όμως κανείς δεν επικοινωνούσε μαζί μου. :evil: :evil:

Γενικότερα πιστεύω ότι ΚΑΝΕΝΑ τμήμα του e-shop.gr δεν λειτουργεί σωστά. Και το σημαντικότερο, δεν ξέρει τι σημαίνει after sales service! Πολύ σημαντικό κατά την γνώμη μου για ένα κατάστημα.

Ήταν η πρώτη αλλα και η τελευταία φορά.

Όλα τα παραπάνω τα αναφαίρω γιατί, σήμερα εγώ, αύριο εσείς…

Δημοσ.

pigeon , κατα τη γνωμη μου εχεις αδικο.

αν εισαι ευχαριστημενος απο ενα καταστημα,ή μια υπηρεσια απο μια επιχειρηση, θεωρω οτι ΕΙΣΑΙ εντος εισαγωγικων "υποχρεωμενος" να το αναφερεις.

ακραιο παραδειγμα: εχεις μια δικη σου επιχειρηση! εγω ειμαι δυσαρεστημενος απο αυτην,και σε κραζω στο ινσομνια! ενας εν δυναμει πελατης σου,που δεν την γνωριζει την επιχειρηση σου,θα σχηματισει αρνητικη εικονα απο αυτα που λεω εγω. αν ομως,σκασουν μυτη αλλοι 10, οι οποιοι ειναι ευχαριστημενοι απο εσενα, τοτε απλα η δικη μου περιπτωση θεωρειται μειοψηφια,ατυχο γεγονος,κακια στιγμη! μην χαρακτηριζεις αμεσως τους αλλους ως χειροκροτητες κλπ...

σημειωση: εγω,2 email εχω στειλει,και απαντηση δεν ελαβα ΠΟΤΕ! το θεωρησα κοροιδια, και τους εκοψα αρκετα απο "προμηθευτες" μου,μονο οταν εχουν ΠΟΛΥ χαμηλοτερες τιμες ψωνιζω απο αυτους...

 

ΥΓ: για μενα δεν ειναι σοβαρη απαντηση το : αφου δε σου απαντουν στο mail, παρε τηλεφωνο! κ αν δεν σου απαντησουν ικανοποιητικα κ στο τηλεφωνο, πηγαινε απο εκει τοτε...κ αν δε μενεις αθηνα, να παρεις το τρενο να ερθεις!!!! δεν ειναι λογικη αυτη! αν δε μπορουν να δωσουν πληροφοριες για τα προιοντα τους,αν δε μπορουν να ανταπεξελθουν στον ογκο των πελατων τους, ας το γραψουν στο site τους, οτι υπαρχει πιθανοτητα να μην απαντηθει το email σας...

Δημοσ.

για προϊόντα που είχα στείλει κάποια ερωτηματα απάντηση ποτέ δεν πήρα, για διορθώσεις που έστειλα σε μαιλ για παραγγελίες με πήραν και τηλέφωνο. Δεν υπάρχει λόγος να ασχολούμε με μαιλ πλέον με ένα τηλεφωνάκι κάνεις τη δουλειά σου, πιο άμεσα και δε στελνεις 20 μαιλ για να ξαναρωτήσεις και να σου ξαναπαντήσουν

Δημοσ.
Κρίμα' date=' τόσα χρόνια πέρασαν κι ακομα [b']οι χειροκροτητές [/b]ζουν και βασιλεύουν..... :(

...

ΠΑΝΤΑ θα υπάρχουν κάποιοι που θα βγάλουν τρελό τον παραπονούντα!

...

Μηπως ακόμα φταιει οτι μετακομίζουν; Ας γελάσω... Οταν κάτι ειναι ***** (sic) και σκέφτεται μονο πως θα παρει τα φραγκα μας, εμεις πρεπει να το λεμε, ετσι παλληκαρια μου; ;) Α! πού'στε! Δεν βλέπω τόσο πάθος υποστηριξης για το hardshop που εχει θαφτει τελευταία (σωστά απ'οτι διαβάζω). Στο κατω κατω της γραφής, ο παραπονούμενος εχει και το δικιο του να διαμαρτυρηθει, αυτος που ειναι ικανοποιημένος απο το μαγαζι τι κερδίζει για να το υποστηρίξει; Δηλαδη σε όλους τα email απαντώνται, εκτος του vaggos και του amigan, τα δικά μου και αλλων 2-3 φιλων που εστειλαν; Ε! ΜΗ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ , κάποιοι ψευδονται και (μαλλον) χωρις κέρδος. Γιατι; :? :? :?

Είχα σκοπό να μην απαντήσω, την θετική μου εμπειρία από το συγκεκριμένο μαγαζί την έχω αναφέρει στο παρελθόν.

Οι αρνητικές εμπειρίες είναι σεβαστές και χρήσιμες. Αλλά όσο άδικο είναι να προσπαθεί κάποιος να βγάλει εσένα τρελλό (όπως νομίζεις τουλάχιστον), άλλο τόσο άδικο είναι το να βγάζεις συλλήβδην ψεύτες κι εγκάθετους, όσους είχαμε διαφορετική αντιμετώπιση, επειδή ίσως υπήρξαμε περισσότερο σαφείς, περισσότερο ευγενείς ή απλά περισσότερο τυχεροί.

 

Δεν προσδοκούμε σε κάποιο κέρδος, απλά θεωρούμε ότι η αντικειμενική άποψη στηρίζεται στη σύνθεση των εμπειριών όλων μας κι όχι στην άκριτη γενίκευση ενός περιστατικού που συνέβη σε σένα ή σε μένα.

 

Οι χαρακτηρισμοί για μπορντελάκι (sic μάλιστα) αφορούν εσένα και το eshop. Το "κάποιοι ψεύδονται" που αφορά εσένα και όσους έχουμε διαφορετική άποψη, καλό θα ήταν να το τεκμηριώσεις. Σε ότι με αφορά, να δυό ζευγάρια μηνυμάτων που έχω πρόχειρα:

  • 4/1/2006: Στέλνω μήνυμα, 11.13, παίρνω απάντηση στις 17.08
  • 20/7/2006: Στέλνω μήνυμα, 10.31 τη νύχτα, παίρνω απάντηση το επόμενο μεσημέρι στις 13.12

Ούτε αμφισβήτησα, ούτε αμφισβητώ την ειλικρίνεια όσων παραπονείστε, αλλά ούτε μέσον έχω στο e-shop, ούτε -δυστυχώς- μετοχές.

post-22724-12906293536_thumb.jpg

post-22724-129062935361_thumb.jpg

  • Super Moderators
Δημοσ.

Επιστώ, για πολλοστή φορά, την προσοχή των μελών στους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιούν για να δηλώσουν την όποια διαφωνία, αντίρρηση, απογοήτευση ή και αγανάκτησή τους.

 

Υβριστικοί και συκοφαντικοί ισχυρισμοί δεν είναι ανεκτοί εδώ. :evil:

Δημοσ.

  • 4/1/2006: Στέλνω μήνυμα' date=' 11.13, παίρνω απάντηση στις 17.08
    [*']20/7/2006: Στέλνω μήνυμα, 10.31 τη νύχτα, παίρνω απάντηση το επόμενο

 

Μπορεί να ένοιωσαν "συναδελφική αλληλεγύη" από το tee.gr λογαριασμό σου :)

Δημοσ.
πολυ υπερβολικος εισαι. [..... bla bla bla ....']. μηπως φταει και λιγο ι δικη σου νοοτροποια???????????

 

Καλα ασε τη δική μου νοοτροπία ειναι χάλια, γι'αυτο επειδη δεν ξέρω τιποτε ψωνίζω PC απο τους Ρωσοπόντιους στη λαική. Εσυ λοιπον που βρήκες το χρυσωρυχείο, την εταιρία-κολοσσό, γιατι δεν απαντάς στα παράπονα του georgep800 εδω παραπάνω. Κι'αυτος στόκος σαν κι εμενα ειναι;

 

Παραπάνω αναφέρατε ότι πήρατε απάντηση στα e-mail' date=' το οποίο το θεωρώ πραγματικά ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Είχα στείλει παλιότερα αρκετά e-mail στο e-shop.gr για κάποιο πρόβλημα που είχα, αλλα δεν πήρα ΠΟΤΕ απάντηση. Μη μου πείτε να τους έπερνα τηλέφωνο…γιατί και αυτό το έκανα. Και τι κατάφερα;; Πολύωρες αναμονές στο τηλεφωνικό κέντρο και όταν κάποιος με τα πολλά απαντούσε, μου έλεγε ότι ο υπεύθυνος θα επικοινωνήσει μαζί μου και μου το έκλεινε. Και πάλι όμως κανείς δεν επικοινωνούσε μαζί μου. Γενικότερα πιστεύω ότι ΚΑΝΕΝΑ τμήμα του e-shop.gr δεν λειτουργεί σωστά. Και το σημαντικότερο, δεν ξέρει τι σημαίνει after sales service! [/quote']

Δημοσ.

Κατ` αρχην ευχαριστω τον Hatman για τα links που μου εδωσε. Θα ψαξω εκει.

Ειμουν ετοιμος να απαντησω στον χρηστη kostelo αλλα τελικα προλαβε ο pigeon. Τα ιδια πραγματα θα εγραφα πανω-κατω, χωρις βεβαια να βρισω και με πιο ευγενικο τροπο. Επεισης, η υποθεση οτι "Δεχονται χιλιαδες mail καθε μερα" δεν στεκει με τιποτα.

Δημοσ.

Τα thread αυτά τα χιλιάδες, τύπου "αμαν κακά παιδιά το e-shop" "αμάν και τι μου έκανε το Πλαίσιο" "λοποδήτες η Cosomodatatata" κλπ έχουν καταντήσει πραγματικά βαρετά.

Δημοκρατία έχουμε, δεν σου άρεσε αυτός ? Μην πάρεις ξανά από αυτόν.

Δεν σου απαντάει στην ερώτησή/mail σου ? Να και μας.

Μην του ξαναστέλνεις/εμπιστευτείς/διαλέξεις.

Δεν σε γουστάρει, εσύ τι ζόρι τραβάς.

Ελεύθερη αγορά έχουμε...διαλέγεις και παίρνεις.

Όταν βιάζεσαι πραγματικά παίρνεις τηλέφωνο δίχως δεύτερη σκέψη.

Στην άκρη αυτό, έστω ότι σκέφτεσαι με διαφορετικό τρόπο εσύ, πάρτο αλλιώς, ok...

Έστω ότι ακόμα και όταν βιάζεσαι, προτιμάς το e-mail εσύ.

Ok.

Δεν σου απάντησαν γρήγορα ( αφού βιάζεσαι ), στέλνεις/παίρνεις mail/τηλέφωνο αλλού.

 

Easy come, easy go λένε...

 

Υ.Γ. Με όλο τον σεβασμό και καθαρά φιλικό και ανεξάρτητο χαρακτήρα το παρόν post

Y.Γ.2. Ελπίζω να μην ρωτούσες αν είχανε καμία ATi Rage Fury Maxx, etc γιατί πραγματικά περίμενες απάντηση σε τέτοιου τύπου "αναζήτηση" σε κατάστημα που πουλά καινούργια μόνο ? :D

Δημοσ.
Οι χαρακτηρισμοί για μπορντελάκι (sic μάλιστα) αφορούν εσένα και το eshop. Το "κάποιοι ψεύδονται" που αφορά εσένα και όσους έχουμε διαφορετική άποψη, καλό θα ήταν να το τεκμηριώσεις.

 

Να 'σαι καλα σ'ευχαριστω για τον χαρακτηρισμό. Πάντως εχουμε καιρο να σε δούμε τελευταία απο το "σπιτι" μηπως πας και το δίνεις αλλου; Να ξέρεις αυτο το καιρό κανουμε ανακαίνιση και περνάμε καινούργιο βερνίκι τις πουτ....ες. Πρόσεξε μην ακουμπήσεις και βαφτείς γιατι συνήθως εισαι και λίγο βιαστικός. :P :p Αυτα για να κάνω κι εγω λιγο πλάκα (πλάκα δεν έκανες κι εσυ;; ).

 

Σοβαρα τώρα, για την τεκμηρίωση (αν και θεωρω οτι κοροιδευόμαστε αμα φτάσουμε να κάνουμε δικαστήριο στα fora) η απάντησή μου ειναι: Δεν πρεπει ΜΟΝΟ ο διαμαρτυρόμενος να τεκμηριώνει με αποδείξεις και ντοκουμέντα! Πρεπει και ο ευχαριστημένος πελάτης να κάνει το ιδιο, αλλιως ειναι κοινός ψεύτης στα μάτια μου , οπως κι εγω στα δικά του. Κουβέντες και λόγια (του αέρα) γράφουμε όλοι , κανεις δεν εχει βαρυτερο λόγο απο του αλλου! Ευχαριστω και με τις υγειες μας. ;)

 

 

Να απαντήσω και στ'αλλα παιδια:

 

@antreaslam: Συμφωνώ και σου λεω οτι φαίνεται απο τον τρόπο ποιοι γράφουν την ΘΕΤΙΚΗ τους εμπειρία και ποιοι υποστηρίζουν τα εν λόγω μαγαζια (γινεται και σε αλλες φίρμες), μονο και μόνο για να "σπάσουν" τον τσαμπουκά του παραπονούμενου και να χαλάσει το θέμα του. Παράδειγμα τυχαιο, ο χρήστης tzoukas ασχολείται μονιμως ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ -δες τα παλια θέματα- με την υποστήριξη του εν λογω καταστήματος , αλλοι χρήστες (μου διαφεύγουν τα usernames) υποστηρίζουν συστηματικά το plaisio για παράδειγμα. Ισως φάνηκα προκλητικός αλλα ξέρω τι λεω, πολλα γράφονται απο αλλα κίνητρα. ΚΑΙ στα ΘΕΤΙΚΑ σχολια ισχυει αυτο ΚΑΙ στα ΑΡΝΗΤΙΚΑ....

@andrip: Εμ αλλο το email κι αλλο το τηλέφωνο. Το email το στέλνεις το βράδυ, και το περιμένεις το αλλο βράδυ. Δεν ειμαστε τηλεφωνήτριες του καθε eshop, μιση ωρα αναμονή πρωινιάτικο, ετσι δεν ειναι φιλε μου;

@billpeppas: Αφου ολα ειναι τοσο ιδανικά οπως γράφεις τοτε τι ρόλο παιζουν τα φορουμ; Εγω ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑ ΤΟ ΘΕΜΑ, εγραψα οτι τα ιδια βλέπουμε συνέχεια γιατι οπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Δεν τα βγάζουμε απο το μυαλό μας οσοι εχουμε προβλήματα με το εν λόγω μαγαζι, παρ οτι εσυ μπορει να συνεργάζεσαι άψογα μ'αυτο.

Δημοσ.
Οσο για την τεκμηρίωση (αν και θεωρω οτι κοροιδευόμαστε αμα φτάσουμε να κάνουμε δικαστήριο στα fora) η απάντησή μου ειναι: Δεν πρεπει ΜΟΝΟ ο διαμαρτυρόμενος να τεκμηριώνει με αποδείξεις και ντοκουμέντα! Πρεπει και ο ευχαριστημένος πελάτης να κάνει το ιδιο, αλλιως ειναι κοινός ψεύτης στα μάτια μου , οπως κι εγω στα δικά σου. Κουβέντες και λόγια (του αέρα) γράφουμε όλοι , κανεις δεν εχει βαρυτερο λόγο απο του αλλου!

 

Οταν ο ευχαριστημένος πελάτης θα βγει στο forum και θα πει τη γνώμη του, πρέπει πολύ σωστά να την τεκμηριώσει. Το ίδιο θα πρέπει να κάνει και ο παραπονούμενος. Εσύ τώρα που συγκρίνεις αυτούς που δεν έχουν μιλήσει καθόλου και είναι ευχαριστημένοι, με αυτούς που μιλήσανε ως δυσαρεστημένοι και δεν τεκμηρίωσαν αυτά που είπαν, είσαι επιεικώς αφελής.

 

Ειδικά o gerontas το τεκμηρίωσε αυτό που είπε, οπότε σου προτείνω να πιείς ένα ποτό και να χαλαρώσεις. Βέβαια πάντα μπορείς να συνεχίσεις να γράφεις με αυτόν τον μοναδικά υπέροχο και γλαφυρό τρόπο, μέχρι να ξυπνήσει η αρκούδα που είπε και ο paredwse.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Διαγράφονται τα άσχετα με το παρόν θέμα μηνύματα.

Παρακαλώ να συνεχίσουμε επί του θέματος.

Δημοσ.

σωστός ο paredwse!

 

tzoukas, δεν ειναι δυνατόν καθε φορά που αναφέρεται αρνητικό σχόλιο για το eshop, να πρεπει πρωτα να βγάλουμε την ψυχή του χρήστη που το έγραψε και μετά να δεχτούμε οτι εχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πρόβλημα το μαγαζι με την επικοινωνία του , τα τηλέφωνά του, το after sales του, την επι τοπου εξυπηρέτηση, τις αποστολές , τις επιστροφες και δεν ξερω γω τι αλλο...

 

Εσυ δηλαδη νομιζεις οτι ο χρήστης που ξεκίνησε το θεμα, εγω που εχω παρόμοιο πρόβλημα αλλα δεν το ειπα (γιατι βλέπω πως συμπεριφέρεστε ορισμένοι!) και κάμποσοι αλλοι που διαμαρτύρονται για τα ιδια πράγματα, εχουν απο ενα μαγαζι και θέλουν να βλάψουν το καθε eshop ή το καθε κατάστημα; Η θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους οπως τους υποσχέθηκαν ή οπως νομιμως πρεπει να γίνεται και οχι "της αρπαχτης" οπως θέλουν ορισμένοι καταστηματάρχες ;

 

 

Ρώτω λοιπον: Εσυ δεν ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ καθε φορά που σε ειδοποιούν για κάτι στραβό στην αγορά αυτη που κι εσυ προφανως αφήνεις τα ευρώ σου; Αν εγω λοιπον ειμαι ο ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ και ο ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΣ πελάτης, εσυ εισαι ο ΕΥΠΙΣΤΟΣ και ο ΑΓΑΘΙΑΡΗΣ. Γουστο σου, δικά σου ειναι τα ευρω...

 

Δεν θα μας φιμώσεις ομως... :(

 

 

ΥΓ: Δε σε ειδα να υποστηρίξεις τα τελευταία "συκοφαντικά" μηνυματα για το hardshop με τοσο πάθος! Ουτε το Πλαισιο! Τι να φανταστω λες;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...