Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη συμπεριφορά από το e-shop.gr


Amigan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα.

Αρχιζω λεγοντας οτι το να αγνοεις καποιον αλλον χωρις να υπαρχει λογος αποτελει σαφης ενδειξη παλιανθρωπιας. Ελπιζω ολλοι να συμφωνουμε με αυτο. Προσωπικα, προτιμω καποιος να με spamαρει παρει να με αγνοησει. Το θεωρω μεγαλυτερη προσβολη.

 

Λοιπον, ας πω με λιγα λογια τι συνεβει:

Πριν απο 13 μερες εστειλα ενα mail στο τμημα πολησεων του e-shop. Τους ζητησα ευγενικα να μου πουν αν εχουν μια συγκεκριμενη καρτα που ψαχνω (δεν την βρεικα στον καταλογο τους) και τουσ διευκρινησα να μου απαντησουν ακομα και εαν δεν την εχουν για να ξερω οτι με διαβασαν.

 

3 ημερες αργοτερα, αφου δεν πειρα απαντηση, τους στελνω δευτερο μυνημα οπου και παλι με ευγενικο τροπο τους ρωταω αν πειραν το πρωτο mail μου και τους ζηταω να μου απαντησουν επειδη ειναι καπως επειγον.

Μεχρι και τωρα που σας γραφω αυτο το μυνημα δεν εχω παρει καμια απαντηση απο αυτους... Τα συμπερασματα δικα σας για το τι ειδους ατομα μιλαμε.

 

Και επειδη ξερω εκ των προτερων οτι θα βρεθει καποιος που θα πει οτι "Μπορει τa mail σου να πιαστεικαν στα spam filter τους":

1. Δεν χρησιμοποιησα καποιο free e-mail account οπως τα yahoo, hotmail κλπ. αλλα το επισημο account της ISP μου, που θεωρητε μια απο τις μεγαλυτερες στην χωρα.

2. Το δευτερο mail μου ειχε εντελως διαφορετικο subject και περιεχομενο. Επιτηδες, για να αποκλειστει το παραπανω ενδεχομενο.

 

Αυτα λοιπον για το περιβοητο e-shop. Εχει κανενας να μου προτεινει καποιο αναλογο καταστημα? (Οχι του εξωτερικου) Μια σχετικα παλια καρτα για pc ψαχνω.

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ξέρεις εδώ και χρόνια ανακαλύφθηκε το τηλέφωνο :-D :-D

Non harm feelings , απλά θα σου έκανε την ζωή πιο εύκολη.....

Ένα mail μπορει να διαβαστεί μετά απο 2 βδομάδες.....

Δοκίμασε να τουσ πάρεις τηλ

Δημοσ.
Ξέρεις εδώ και χρόνια ανακαλύφθηκε το τηλέφωνο :-D :-D

Non harm feelings , απλά θα σου έκανε την ζωή πιο εύκολη.....

ΟΚ, αλλα επειδη προκειτε για _E_ shop θεωρησα οτι ο καλυτερος τροπος για να επικοινωνησω μαζι τους ειναι το internet...

 

Ένα mail μπορει να διαβαστεί μετά απο 2 βδομάδες.....

Νομιζω οτι αυτο θεωρειτε μεγαλη καθηστεριση ακομα και για διεθνη shops.

 

Δοκίμασε να τουσ πάρεις τηλ

Λιγο αργα για κατι τετοιο. Θα προτιμουσα να μου προτεινει καποιος ενα αλλο, αναλογο καταστημα.

Δημοσ.

filaraki mhn skas

mpes sto http://www.skroutz.gr/ kai des kai alla katasthmata

Ti na perimeneis apo ena katasthma pou den 3erei ti ginetai oute stis apothikes tou oute stous suppliers tou. (exw kanei paraggelies kai mou stelnoun email 2 meres meta kai mou lene oti den yparxei!!! to phra apo to plaisio kai teleiwse h parastash)

to eshop einai poly kalo katasthma alla exei megalwsei poly kai exei ginei inflexible.

 

Mhn skas. Thimisou oti zeis sthn ellada. Meta apo 10 xronia tha yparxei kapoios allos sthn thesh tou e-shop.

Ean thes na sou apantane sta emails kai malista amesws(se logika plaisia) http://www.play247.gr

Δημοσ.

Παιδιά, έχουν ανοίξει 100000 τόπικς με θέμα το e-shop. Αν ο καθένας ανοίγει ένα τόπικ για την προσωπική του εμπειρία, θα επικρατήσει χάος ....

 

Ελεος δηλαδή ....

Δημοσ.

η αλήθεια είναι ότι έγινε αρκετός λόγος για το eshop. Είπαμε όμως ότι το κοιτάμε ξανά και ξανά διότι έχει απλά καλές τιμές. Στα email που έστειλα και γω είχαν μέσο χρόνο απάντησης 5 μέρες!!

Δημοσ.
ελληνικά online καταστήματα υπάρχουν πλέον πάρα πολλά

 

δόκιμασε το http://www.edirect.gr

 

Το συγκεκριμένο κατάστημα το ξέρεις ή το πρότεινες στην τύχη ? Γιατί αν ισχύει το πρώτο προφανώς δεν το έχεις <ψάξει> καλά !!!

Δημοσ.

Ρε παιδιά έχουν πολή δουλειά οι άνθρωποι με τις παραγγελίες,έλεος...δικαιολογήστε τους...

Εγώ προσωπικά χρωστάω στο e-shop αυτή τη στιγμή ότι έχω ADSL με τη προσφορά της 1 ιουνίου από Forthnet.

To πήρα πρέφα 31 μαιου για τη προσφορα,το παρήγγειλα,τους έγραψα ότι αν η απόδειξη δεν λέει 1 ιουνιου την ακυρώνω,η παραγγελία μου ήρθε 3 του μηνός με απόδειξη 1 του μηνος...Ξέρετε πολλά καταστήματα που το κάνουν αυτό?

To e-shop αυτή τη στιγμή είναι το νο1 και σε τιμές και χωρίς μεταφορικά με τα e-shop points...

Δημοσ.

Έχω και εγώ πρόσφατο παράδειγμα, είχα στείλει e-mail και ζητούσα διευκρινίσεις σχετικά με ένα προϊόν. Το e-mail το έστειλα παρασκευή βραδάκι, την τρίτη το μεσημέρι είχα πάρει μια πολύ κατατοπιστική απάντηση.

Δημοσ.

Και γω να πω οτι ειχα στειλει mail στο e-shop για να ρωτησω αν ειναι διαθεσιμος ο amd 3200+ επειδη δε φαινοταν στους καταλογους και μου απαντησαν μετα απο 2 μερες οτι δεν ειναι διαθεσιμος χωρις να φτυσουν το mail μου που το ειχα στειλει και απ το yahoo οποτε θεμα spam filter κλπ δε παιζει.

Καλυτερα να μη κατηγορουμε ενα μαγαζι για ενα λογο σαν κι αυτον τη στιγμη μαλιστα που δε δοκιμασες το απλουστατο, να τους παρεις τηλεφωνο. Αλιμονο αν απαντουσαν σε χιλιαδες mail που παιρνουν καθε μερα.

Για μενα το e-shop ειναι το πρωτο μακραν και απο πλαισιο κι αν γινεται καμια στραβη σε 1 στις χιλιαδες παραγγελιες νομιζω δεν αποτελει και κατι το μεμπτο.

Edit: Απ οτι μου ειχε πει στο email ο υπευθυνος, εαν κατι δεν υπαρχει στους καταλογους παει να πει τοτε οτι ειναι εξαντλημενο και δεν υπαρχει τη δεδομενη στιγμη.

Δημοσ.

Κρίμα, τόσα χρόνια πέρασαν κι ακομα οι χειροκροτητές ζουν και βασιλεύουν..... :(

 

Οπως λετε λοιπον και συμφωνώ, υπάρχουν 100000 μυνηματα με παραπονα για τα ιδια πράγματα, ομως ΠΑΝΤΑ θα υπάρχουν κάποιοι που θα βγάλουν τρελό τον παραπονούντα! Δηλαδη ο Amigan τους εβριζε στο μηνυμα του και δεν του απαντήσανε μέσα ΣΕ 13 ΗΜΕΡΕΣ;;;;; Τι σημαίνει πάρε τηλέφωνο; Δηλαδη οταν εσυ στέλνεις email (ή εστω sms) στην γκόμενά σου για ραντεβού, αυτη περιμένει να την πάρεις ΚΑΙ τηλέφωνο ή τσακίζεται και ερχεται στο ραντεβού; Ας σοβαρευτούμε, οι ανθρωποι ειναι ερασιτέχνες καταστηματάρχες αλλα ******* ********, βλεπε παράπονα για after sales, για λάθος αποστολές, για καθυστερημένες αποστολές , για αρνηση επιστροφών, για αρνηση να απαντήσουν στα τηλέφωνα, για κακη συμπεριφορά και ανεξήγητη πολυωρη καθυστέρηση κατα την παραλαβή απο την εδρα τους, κτλ κτλ κτλ..

 

Μηπως ακόμα φταιει οτι μετακομίζουν; Ας γελάσω... Οταν κάτι ειναι ******* (sic) και σκέφτεται μονο πως θα παρει τα φραγκα μας, εμεις πρεπει να το λεμε, ετσι παλληκαρια μου; ;) Α! πού'στε! Δεν βλέπω τόσο πάθος υποστηριξης για το hardshop που εχει θαφτει τελευταία (σωστά απ'οτι διαβάζω). Στο κατω κατω της γραφής, ο παραπονούμενος εχει και το δικιο του να διαμαρτυρηθει, αυτος που ειναι ικανοποιημένος απο το μαγαζι τι κερδίζει για να το υποστηρίξει; Δηλαδη σε όλους τα email απαντώνται, εκτος του vaggos και του amigan, τα δικά μου και αλλων 2-3 φιλων που εστειλαν; Ε! ΜΗ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ , κάποιοι ψευδονται και (μαλλον) χωρις κέρδος. Γιατι; :? :? :?

 

 

Αφαιρούνται απαράδεκτοι και υβριστικοί χαρακτηρισμοί - παρακαλώ να προσέχουμε τις εκφράσεις μας! :evil:

- paredwse

Δημοσ.

Εγω οσες φορες εχω στειλει email για να δω την διαθεσιμοτητα ενος προιοντος δεν εχω λαβει ποτε απαντηση και γι αυτο παιρνω τηλεφωνο. Απο την αλλη, οσες φορες τους εχω στειλει mail σχετικα με διευκρινησεις για παραγελλειες που εχω κανει, μου απαντησαν την ιδια μερα. Βεβαια αυτο ηταν πριν 3 χρονια περιπου.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...