Προς το περιεχόμενο

Κλείδωμα μίζας και τιμονιού σε Peugeot


HaTHoR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρακαλώ τους αυτοκινητόβιους του forum να μου δώσουν λίγο τα φώτα τους!

 

Στην προσπάθεια να βγάλω το αγαπημένο μου λιοντάρι-kitty βόλτα χθες, δε γύρναγε το κλειδί στη μίζα. Μόνο σφυρί δεν έβγαλα στην προσπάθειά μου να το κουνήσω! :twisted:

Μετά από 2-3 τηλέφωνα σε διάφορες Peugeot, μου ανέφεραν ότι θέλει λίγο να κουνήσω το τιμόνι, και όντως, ξεκλείδωσε. Το'χει ξαναπάθει αρκετές φορές, αλλά όχι τόσο κόλλημα ποτέ ώστε με λίγη δύναμη να μην πάρει μπρος.

Μου είπαν αφού το ξεκλειδώσω, "να το φέρω να το κοιτάξουν" - εγώ σκέφτομαι όμως, μήπως αυτό είναι λογικό κλείδωμα του immobilizer ή ξέρω γω τι άλλο μπορεί να είναι; Έτσι πρέπει να γίνεται;

 

Και το δεύτερο σκέλος της ερώτησής μου, που ίσως σχετίζεται με το προηγούμενο: το μπουτόν του κλειδιού μου δεν δουλεύει (δεν ανοίγει τις πόρτες με το πάτημα, πρέπει να γίνει manual ξεκλείδωμα). Μου είπαν ότι αποσυντονίστηκε επειδή βγήκε η μπαταρία, και ότι αν δεν βγάλω δεύτερο κλειδί στα κοντά (που θα μου πάει γύρω στη μια βδομάδα και 200 ευρώ), μπορεί στη συνέχεια να μην παίρνει καν μπρος το αμάξι. Ισχύει αυτό, και έχει καμία σχέση με το κλείδωμα που ανέφερα παραπάνω;

 

Χίλια θενξ για οποιαδήποτε βοήθεια, sorry for the long post! :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To κλείδωμα του ιmmobilizer είναι ηλεκτρονικής μορφής, το κλείδωμα του τιμονιού είναι μηχανικό...άρα άσχετο το ένα με το άλλο.

 

Το ότι αποσυντονίστηκε (ή απλά χάλασε ο τηλεχειρισμός) δεν έχει σχέση με το αν θα λειτουργεί το κλειδί χειροκίνητα. Στο Mondeo μου εδώ και 2 μήνες δεν λειτουργεί ο τηλεχειρισμός (από άγνωστη αιτία) και σιγά μην τους δώσω τα όσα μου ζητάνε για το ανοίγω από μακριά...

 

Τα 2 γεγονότα που ανέφερες κατά την άποψή μου είναι εντελώς άσχετα και συμπτωματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηγενε σε κανα κλειδαρα αν λεει απ εξω τιποτα για imobilizer θα ξερει κατι παραπανω....

ή κοιτα προς ebay meria gia thlexeirismo...

εφοσον αυτοι σ λενε οτι αποσυντονιστηκε λογω μπαταριας γιατι ζητανε 200ε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζητάνε τόσα γιατί πρέπει [αν είναι αυτό] να το προγραμματίσουν ξανά.

Φυσικά τα 200 είναι υπερβολικά αλλά ζητάνε όσα θέλουνε οπότε....

 

Πάντως αν είναι κλείδωμα Immo, τότε δεν 9α παίρνει μπροστά η μηχανή με τίποτα [το έχω πάθει για αυτό το ξέρω]. Μερικά Immo δεν πάνε βενζίνη στην μηχανή, άλλα κόβουν το ρεύμα της.

 

Πάντως αυτό που περιγράφεις Hathori δεν μοιάζει με πρόβλημα Immo.

Κοίτα την κλειδαριά σου, και την μπαταρία στο τηλεχειριστήριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Δοκιμάστε νέες μπαταρίες στα κλειδιά σας. :) :) :)

2. Πολλά τιμόνια για να γυρίσει η μίζα, χρειάζεται να περιστρέψεις ελάχιστα το τιμόνι.

3. Κανένα κλειδί δεν αποσυγχρονίζεται αν βγει η μπαταρία.

4. Δυστυχώς είναι ακριβή η αντικατάστασή τους, αν έχουν χαλάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

 

@kage: Ζητάνε 200 ευρώ γιατί μου λείπουν κάποια στοιχεία του αυτοκινήτου που πρέπει να ζητήσουν από Γαλλία, κάνει 75 ευρώ νομίζω το νέο κλειδί και ξέρω γω πόσα για τον προγραμματισμό του. Χοντρικά όλα μαζί πάνε γύρω στα 200 αν θυμάμαι καλά.

 

@Πάνος & Highlander: Έχω αλλάξει μπαταρία πανάθεμά με! Αλλά δε γίνεται τίποτα. Μου είπαν ότι αποσυντονίστηκε επειδή έμεινε χωρίς μπαταρία (την είχα βγάλει για να αγοράσω άλλη ίδια) το κλειδί. Τώρα τι ισχύει και τι μπορώ να κάνω... θα δούμε :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε συ ειναι κλεφτες..εχω ενα Peugeot 206 και ενα vw passat...παω λοιπον στο σερβις το προγραμματισμενο το πεζο και μου λενε,300 ευρω,λεω μα δεν εχει τιποτα το αυτοκινητο γιατι?και λεει τα λαδια και τετοιες %$^&$#@%...μετα παω για το 1σερβις στο πασατ,μου ερχεται ενας αντιστοιχος λογαριασμος,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ εκτος απο λαδια.παω λοιπον μεσα μολις μου λενε την τιμη[εκτος του οτι ειχα βγαλει οταν το αγορασα την καρτα που εδινε ο εν λογω αντιπροσωπος και κανονικα επρεπε να εχω καποια εκπτωση κλπ κλπ]παω και αρχιζω να φωναζω.τους λεω τι ειστε?καρδιοχειρουργοι?και μου κοβουν περιπου 50 ευρω[οχι τιποτα το σημαντικο δηλαδη,αλλα ετσι το γαμωτο]μετα μου λεει ενας τυπος οπως εφευγα απο το σερβις ελληνογερμανος,οτι αυτο κανουν παντα...ετυχε λοιπον πριν λιγες μερες,να παω στο βενζιναδικο για βενζινη.μου λεει να μετρησω το λαδι,αερ ακλπ κλπ? λεω τωρα τα αλλαξανε στο σερβις αλλα αντε μετρα τα..και μου λεει οτι το λαδι ειναι κτω απο την μεση...και αναρρωτιεμαι,μηπως δεν το αλλαξαν?γιατι σε 2-3 βενζιναδικα το μετρησα το ιδιο μου ειπαν..συμπερασμα?μας δουλευουν ΟΛΟΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σας μιλησω εκ των εσω.... Δουλευω σε κεντρικη αντιπροσωπια Γαλλικων ανταλλακτικων αυτοκινητου στην Ελλαδιτσα μας! Πριν δυο μηνες αποφασισα να αγορασω ενα αυτοκινητο μεταχειρισμενο μεσα απο την εταιρια μου με τις οποιες ευκολιες μπορουν να μου προσφερουν.Το τι εχουν ακουσει τα αυτακια μου αυτα τα δυο χρονια για τα ανταλλακτικα και γενικα τα service των αυτοκινητων,δεν μπορειτε να φανταστειτε. Σε λιγες ημερες πρεπει να παω για service και το δικο μου αμαξι, μιας και κοντευω τις 60000 χλμ. Το γεγονος οτι δεν μπορω να βρω ενα αξιοπιστο συνεργειο να μου κανει το service ειναι το ενα θεμα. Και οσο αναφορα το αμαξι δεν προκειται να κανω οικονομικα πισω..ειναι αυτο που με παει στη δουλεια στη διασκεδαση και παντου...και οχι μονο εμενα!

Οι συμβουλες που εχω να δωσω σε οσους θελουν να ακουσουν, ειναι:

α.εχετε παντα ενα-δυο σταθερα βενζιναδικα που βαζετε βενζινη.Και ο βενζινας θα σας γνωρισει καλυτερα,οποτε θα προσπαθει να σας εξυπηρετησει και το αμαξι σας θα σας ευχαριστησει αφου δε θα εχει πλεον λοξιγγα(νερο στην βενζινη)και ο κινητηρας θα εχει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης.

β.στα εξουσιοδοτημενα καταστηματα που πηγαινετε για τα service γινεται οσο πιο ψειρες και σπασαρχ....... μπορειτε.Δειξτε οτι ξερεται λιγα πραγματα για το αμαξι, για να ψαχτουν και αυτοι οι ιδιοι!!!

γ.τα peugeot οπως και τα citroen εχουν ενα 8ψηφο αριθμο πλαισιου, ο οποιος αναγραφεται στην αποδειξη αγορας και στην αδεια κυκλοφορειας.Αυτο ειναι μοναδικο για καθε οχημα και καπου θα υπαρχει γραμμενο,δεν μπορει...

δ.το κουμπι του κεντρικου κλειδωματος εχει παντα και ενα δεκτη πανω στο αμαξι που δεχεται την εντολη..ετσι ειναι τουλαχιστον στο δικο μου saxo που εχω.Φιλε hathor κοιταξε λιγο και αυτο το σημειο του αμαξιου μηπως εχει αποσυνδεθει η φισσα

ε.ο καλυτερος τροπος για να καταλαβεις αν ενα service πηγε καλα ειναι να δωσεις το αμαξι σου στο φιλο-βενζινα που εχεις ηδη κανει και αφου τον εμπιστευεσαι βεβαιως-βεβαιως!

στ.Καποιοι ανθρωποι εχουν τον τροπο να καταλαβαινουν ποτε ενα αμαξι δεν παει καλα απο τον ηχο που βγαζει το αυτοκινητο.Γινε κι εσυ ενας απο αυτους,μπορεις.Εγω δεν ειμαι ακομα αλλα προσπαθω να γινω.

ζ.Ο καλυτερος τροπος κλειδωματος ειναι το κανονικο κλειδι...στην κλειδαρια.Και καθε εξι μηνες η και λιγοτερο να αλλαζεις τα δυο κλειδια που πιθανον να εχεις μεταξυ τους.Για να αλλποιωνονται οσο το δυνατον πιο ομοιομορφα

η.Το κλειδωμα του τιμονιου και το στιγμιαιο ξεκλειδωμα μονο με το κλειδι εχει δημιουργηθει για λογους ασφαλειας και δεν εχει σχεδον καμια σχεση με immo.

 

Ελπιζω να βοηθησα οσο μπορουσα και σε οτι αφορα προβληματα με αυτοκινητα κυριως citroen...ξερεται που θα με βρειτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

stratuko έχεις απόλυτο δίκιο σ'αυτά που λες περί ψαξίματος κλπ. Όμως εμένα είναι διπλό το πρόβλημα, γιατί είμαι γυναίκα :P Πρέπει να το δίνω σε φίλο μου για να το κάνω σέρβις, lol :P

 

Μερικές ερωτήσεις:

γ) Για να φτιάξεις δεύτερο κλειδί, γνωρίζεις ποιον αριθμό χρειάζονται; Δε νομίζω να σχετίζεται ο αριθμός πλαισίου, αλλά επειδή δεν έχω μια "κάρτα" που είχε ο αρχικός κάτοχος του αυτοκινήτου, μου ζητάνε 200 ευρώ για την όλη διαδικασία να φτιάξουν νέο κλειδί.

δ) Έχεις ιδέα που μπορεί να βρίσκεται αυτό; Αν είναι έτσι να ξηλώσω το kitty μπας και το βρω και το τσεκάρω και γλιτώσω τη 200ρα! :D

 

Ευχαριστώ τους πάντες για τη βοήθεια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα καταρχας. Το γεγονος οτι εισαι γυναικα θα επρεπε να το εχεις σαν προνομιο και να πηγαινεις εσυ στο συνεργειο το αμαξι. Αν σε δουν εκει οι μηχανικοι του συνεργειου καταρχας θα ανοιξει το ματι τους και κατα δευτερον θα εχεις καλυτερη αντιμετωπιση...αλλωστε λιγα θυληκα βλεπουν και αυτοι οι μηχανικοι στη δουλεια τους και πιο συχνα τη...ζαντα!!!

Στην αδεια κυκλοφορειας του αυτοκινητου οπως ειπα και πιο πανω γραφει ενανκωδικο που αποτελειται απο καποια γραμματα στην αρχη και 8 αριθμους στο τελος.Η καρτα απο μονη της κοστιζει χονδρικη 2 ευρω,οποτε για εσενα μαζι με τα εξοδα αποατολης απο Γαλλια(ποτε δεν παραγγελνουν ενα κλειδι μονο του η μια καρτα,παντα μαζικα) γυρω στα 6-7 ευρω..!!! Τα αλλα 193 κρατησε τα και απο το χειμωνα που καθε απογευμα θα ειμαι στη Ν.Σμυρνη, ελα να πιουμε εναν καφε, το οποιο θα τον κερασω εγω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η κάρτα περιέχει το serial number του immobilizer και τον κωδικό του κλειδιού σου, έτσι όταν το χάσεις, παραγγέλνεις καινούριο με βάση αυτή την κάρτα που έχεις.

Η τιμή των 200 ευρώ είναι standard, αν δεν έχεις την κάρτα αυτή.

Προγραμματισμό του κλειδιού μπορείς να κανεις και μόνη σου (δεν είναι δύσκολο) αλλά αυτή η διαδικασία απαιτεί την ύπαρξη και δεύτερου κλειδιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

Για να φτιάξεις νέο κλειδί χρειάζεται κανονικά επαναπρογραμματισμός του εγκέφαλου του immobilizer (καμία σχέση με τον εγκέφαλο του κινητήρα αλλά συνεργάζονται..)

 

Όσο για το κλείδωμα που έτυχε στον φίλο μας κανείς δεν είδα να αναφέρει το εξής...

1)Όταν βγάζουμε το κλειδί στα περισσότερα αυτοκίνητα το τιμόνι κλειδώνει..

2)Αν το τιμόνι δεν είναι σε θέση να κλειδώσει τότε πρέπει να το περιστρέψεις από λίγο έως ελάχιστα..Αλλά όσο και να το περιστρέψεις χρειάζεται δύναμη...

3)Όταν κλειδώσει όμως το τιμόνι θέλει να γυρίσει προς τα εκεί που ήταν πριν (οι λόγοι φαντάζομαι είναι προφανείς) με αποτέλεσμα να μαγκώνει με δύναμη..

4)Αυτό το μάγκωμα μένει και όταν πάμε πάλι να φύγουμε βάζουμε το κλειδί και βλέπουμε ότι δεν γυρίζει..Εκεί απλά γυρίζουμε λίγο το τιμόνι από τη μεριά που μπορεί να κουνηθεί λίγο(είναι και το κλείδωμα) και τσακ γυρίζει το κλειδί και απεμπλέκεται και το τιμόνι...

Αυτό είναι φυσιολογικό και δεν θέλει το αμάξι συνεργείο γιατί οι επίσημες αντιπρωσοπίες και ιδιαίτερα οι γαλλικές θέλουν τα κέρατα τους για έναν απλό έλεγχο να δουν ότι είναι εντάξει...

 

Και μία συμβουλή... Αν δείτε ότι το κλειδί δεν γυρίζει προς θεού μην βάζεται δύναμη να γυρίσει..Πέχτε με το τιμόνι και θα γυρίσει.. Δεν θέλεται να σπάσει ο διακόπτης...

 

Και άλλη μία γενική... Μην έχεται πολλά κλειδιά μαζί με αυτό του αυτοκινήτου.. Το πολύ βαρος κάνει ζημιά στην κλειδαριά... Κάποτε είιχα ένα παλιό ford και ενώ οδηγούσα στην εθνική έπεσα σε λακούβα και μαζί έπεσαν και τα κλειδιά από το διακόπτη... Το αμάξι συνέχισε φυσικά.. Μετά ανακάλυψα ότι έπερνε μέχρι και με το κλειδί του σπιτιού μπροστά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...