shodan Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 εγώ θα υποστηρίξω το γεγονός ότι λάθη γίνονται και στις καλύτερες οικογένειες και θα συμπληρώσω ότι από Πλάισιο και e-shop έχω τις καλύτερες εντυπώσεις σε ενημέρωση-εξυπηρέτηση..
hralman Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Και ειναι και το αλλο ρε γαμωτο... Και καποιο λαθος να εχει γινει απο τη μερια τους, δε λεω, ανθρωποι ειμαστε, θα το καταλαβουμε. Αλλα μιλα καλα ρε φιλε, δειξε οτι ενδιαφερεσαι για το προβλημα του πελατη που σου τα ακουμπαει. Αν συμπεριφερονταν σωστα και επαγγελματικα, εγω σου λεω οτι μπορει και να μην ακυρωνες την παραγγελια. Αλλα οταν σε πεταει ο ενας στον αλλον απο το τηλεφωνο, δε νοιαζει κανεναν για το τι γινεται, και δε κοιτανε να σε βοηθησουν να λυσεις το προβλημα σου, τοτε να την ακυρωσεις την παραγγελια και να παρεις και τα λεφτα σου πισω. Με τις ευλογιες μου. Στο κατω κατω, δεν πηρες και τιποτα φτηνοπραγματα των 5 ευρω για να απαξιουν. εκατον-εικοσι-κατι χιλιαρικα τους εσκασες ζεστα. EDIT: Φιλε shodan postαραμε μαζι. Και ηταν σαν να απανταω στη φραση σου. Δεν κατακρινουμε τοσο το λαθος (που και αυτο αν θελεις τη γνωμη μου εχει γινει ΠΑΡΑ πολλες φορες απο το ιδιο καταστημα για να τους τα συγχωρησω ολα) οσο το υφακι αργοτερα. Οταν ΔΕΝ τον νοιαζει μετα τον υπαλληλο να σε εξυπηρετησει και να βοηθησει στο προβλημα σου, αυτο ειναι πιο αδικαιολογητο απο καθε λαθος.
dioptra999 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 dioptra999 κανείς δεν είναι αλάνθαστος. Δεν κατηγορώ το Πλαίσιο για τα λάθη του. Το κατηγορώ που δεν κάνει τίποτα για να τα διορθώσει. καλα κανεις και το κατηγορείς αλλα να πάς εκεί να κανεις αυτό που πρεπει...να κανεις φασαρία...ασε τα φορουμ και τα τηλεφωνα...πιασε του δρόμους...ζητα διευθυντές, υπέυθηνους καταστημάτων, ζήτα τον ΙΔΙΟ τον Γεράρδο...εαν πάς στην Μεταμόρφωση...ακου με που σου λέω μην κωλώνεις...ΜΟΝΟ ετσι θα βρεις το δικιο σου και οχι στα φορουμ να ακους την γνώμη μου.... Παντα φιλικα!
pagras21 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Το κακό με ολους εσας ειναι οτι ξερετε που πατε κ συνεχιζετε να εισαστε με το σις κ με το σας!Εγω παω στο πλαισιο απο οταν ανοιξε δεν ειχα ποτε ιδιαιτερο προβλημα!αλλα οταν υπηρξε προβλημα κ μου εκανα τα κινεζακια ξεχασα τους καλους τροπους κ θυμηθηκα ποσα τους εχω σκασει τοσα χρονια! Αποτελεσμα αυτης μου τις συμπεριφορας ειναι να τρεχουν ολοι σαν τρελοι να σε εξυπηρετισουν γιατι οταν αλλαζεις χρωμα κ το ματι γυαλιζει τιν βλεπουν αλλιως τιν δουλεια!Απο τοτε δεν χρειαστηκε να το ξανακανω αυτο γιατι με θυμοντουσαν! Για μενα στο προβλημα σου με την VISA σου καλο θα ηταν να πας απο εκει κ να τουw ξυγησεις το πραμα με το Ν κ με το Σ!ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
giorgos th. Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 ego pali pote den eixa provlima me to en logo magazi.ola kala mexri stigmis.
jpan Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Αν έμενα στην Αθήνα, θα πήγαινα στα κεντρικά γραφεία του Πλαισίου και θα ζητούσα κάποιον υπεύθυνο, τουλάχιστον για να τον ενημερώσω για το πως η εταιρεία του αντιμετωπίζει τους πελάτες της. Μένω όμως στη Μυτιλήνη, οπότε είμαι καμένος από χέρι. Άλλωστε εκεί πατούν οι σοβαροφανείς εταιρείες.
Donacgr Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 ego me to e-shop den eixa kanena apolitos provlima kai exo kanei poles paragelies! To idio kai me to Plaisio an kai apo ekei panta pigena se ipokatastima thessalonikis kai to promithevomoun monos mou! Oso gia tis taximetafirikes eixa pola provlimata, pola demata ta eixan kataxoniasei kai kala den ta eixan paralavei! kai tzampa kai verese ta evfaza me ta katastimata! poles fores katevika stin idia tin taximetaforiki thessaloniki kai os dia magias to dema mou itan se mia gonia kai perimene............... Afta , filika
overclockerd Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 ego Pira Mia Mnhmh 512 Apo Kei> Ouden Paraponon!!!
Diablos Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 ego Pira Mia Mnhmh 512 Apo Kei> Ouden Paraponon!!! Αυτό έλειπε ρε παιδιά με κάθε τι που πέρναμε να είχαμε προβλήματα.
dim_b Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Εγω προσωπικα ξερω χρονια τι τυποι ειναι, και γι'αυτο τους απεφευγα. Προσφατα, μια φορα εκανα το λαθος να κανω υποχωρηση για να αγορασω απο αυτους ενα DSLcube της Vivodi γιατι δεν το εβρισκα αλλου, και το μετανιωσα οικτρα. Για να μη μακρυγορω, στο πρωτο κουτι που μου εδωσαν δεν υπηρχε μεσα η αιτηση που πρεπει να συμπληρωσω. Μου το αλλαζουν με δευτερο την αλλη μερα, το ανοιγω μπροστα τους, κι αυτο τα ιδια. Μου ανοιγουν τριτο, ολα καλα, το παιρνω σπιτι, βαζω το router στην πριζα, δεν αναβει! Ξαναετρεχα να αλλαξω το χαλασμενο router. Μαζι με αλλες παλιοτερες ασχημες εμπειριες απο το συγκεκριμενο καταστημα, και δικες μου και φιλων, αποφασισα να μη τους ξανακουμπησω φραγκο. Δηλαδή αυτοί έβγαζαν τις αιτήσεις από τα κουτιά και έκαψαν τον router γιά να σε ταλαιπωρούν; :roll: Είναι όντως άθλιοι...
snowman Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Πάντως λάθη και καθυστερήσεις γίνονται παντού...το θέμα είναι να μήν γίνονται όταν βιάζεσαι...και 'οταν βιάζεσαι καλό είναι να το διευκρινίζεις μπάς και φιλοτιμηθούν να σε προσέξουν λίγο παραπάνω.... Δεν δικαιολογώ κανένα πλαίσιο και κανένα κατάστημα αλλά εφ'όσον ζούμε στην Ελλάδα καλό είναι (για την δική μας ψυχική ηρεμία) να μην παίρνουμε τίποτα για δεδομένο...και να έχουμε στο μυαλό μας και το κακό σενάριο!!!
eliask Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Τι λετε ρε παιδια' date=' αν ο ανθρωπος εχει μια αναγκη η αν τα θελει για δωρο, μια μερα μπορει να του κανει τρομερη ζημια. Η αν του χαλασε ο εκτυπωτης και θελει καινουριο τωρα γιατι μεθαυριο φευγει διακοπες? Οταν εχεις μια επιχειρηση, δε σκεφτεσαι ετσι. Απο τη στιγμη που δεσμευεσαι οτι σε 2 μερες θα το εχεις παραδοσει, ετσι και πρεπει να γινει παση θυσια. Ο φιλος μας σε αυτο βασιστηκε. Τον ρωταει κανεις, στο κατω κατω, αν αυτα τα λεφτα που τους εδωσε και τωρα τρεχει να τα παρει πισω, τα εχει αναγκη? Μη μου λετε τωρα πως κανει ετσι για μια μερα. Οσο για το αν το εψαξε αρκετα το θεμα, γιατι καποιος το ανεφερε κι αυτο πιο πανω, νομιζω το να παιρνεις τηλεφωνο το Πλαισιο, τα ΕΛΤΑ και τις μεταφορικες ειναι αρκετο ψαξιμο. Δε μπορει να κανει και κατι παραπανω. Εγω προσωπικα ξερω χρονια τι τυποι ειναι, και γι'αυτο τους απεφευγα. Προσφατα, μια φορα εκανα το λαθος να κανω υποχωρηση για να αγορασω απο αυτους ενα DSLcube της Vivodi γιατι δεν το εβρισκα αλλου, και το μετανιωσα οικτρα. Για να μη μακρυγορω, στο πρωτο κουτι που μου εδωσαν δεν υπηρχε μεσα η αιτηση που πρεπει να συμπληρωσω. Μου το αλλαζουν με δευτερο την αλλη μερα, το ανοιγω μπροστα τους, κι αυτο τα ιδια. Μου ανοιγουν τριτο, ολα καλα, το παιρνω σπιτι, βαζω το router στην πριζα, δεν αναβει! Ξαναετρεχα να αλλαξω το χαλασμενο router. Μαζι με αλλες παλιοτερες ασχημες εμπειριες απο το συγκεκριμενο καταστημα, και δικες μου και φιλων, αποφασισα να μη τους ξανακουμπησω φραγκο. Ελα ομως που ακομα μια φορα ειπα να κανω υποχωρηση πριν απο ενα μηνα περιπου. Κι αυτη αναγκαστικα. Μου καηκαν τα ηχεια, και τεταρτη απογευμα που να πας τωρα να βρεις αλλα? Τα περισσοτερα μαγαζια ειναι κλειστα. "Ελα μωρε", λεω στον εαυτο μου, "σιγα τωρα για ενα ζευγαρι ηχεια μην εχω προβλημα". Ελα που ημουν παλι λαθος. Πηρα ενα ζευγαρι πολυ αξιολογα (τουλαχιστον απο θεμα μαρκας) ηχεια, το ενα εκ των οποιων δεν επαιζε. Ετρεχα παλι για αλλαγη. Και σα να μη φτανει αυτο, με εχουν στημενο και στο service μιση ωρα να περιμενω. Για ποιο λογο? Για να βαλουν στη πριζα ενα ζευγαρι ηχεια να δουν αν παιζουν. Υποθεση 1 λεπτου την κανουν ολοκληρο σηριαλ. Ελεος ρε παιδια. Αυτο που θα πω το ειχα ξαναπει πιο πριν, αλλα αυτη τη φορα ειναι οριστικο. Την επομενη φορα δε θα κανω καμια υποχωρηση. Εκει δε ξαναπαταω ποτε, και αν πεσω παλι σε τεταρτη απογευμα, θα παιξω με το pc μου χωρις ηχο και θα περιμενω να παω αλλου την πεμπτη για ηχεια.[/quote'] Sygnomi diladi alla pera apo tin kathisterisi pou sou ekanan gia na elenxoun ta eixeia se ola ta alla den katalava ti ekanan lathos? Diladi ftaiei to plaisio pou i vivodi den eixe aitiseis mesa sta koutia i ftaiei epeidi to modem pou dinei i vivodi itan xalasmeno i epeidi ta eixeia itan xalasmena . ????? To thema einai oti sta allaxan .Giati exoun dei ta matia mou kai diafora alla...... Ego psonizo arketa syxna gia emena kai tin etaireia pou douleyo kai pote den mou dimiourgisan provlima .Akoma kai se dyskoles periptoseis eixan kali prothesi mporo na po .Tora oti ginontai kai strava ayto ginetai padou paidia !
dim_b Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Εγώ πήγα ένα σκληρό που είχα πάρει πριν 3 μήνες και είχε πρόβλημα ο αισθητήρας θερμοκρασίας (ναι, το Πλαίσιο γιά να μας ταλαιπωρεί χαλάει ακόμα και τους αισθητήρες θερμοκρασίας στους σφραγισμένους δίσκους που πουλάει) και γιά να μου τον αλλάξουν με καινούριο (επίσης σφραγισμένο που ευτυχώς δεν είχαν χαλάσει) χρειάστηκε να μου τηλεφωνήσουν στο κινητό γιά να με ενημερώσουν (πάει η μπαταρία) και να ξαναπάω την επόμενη μέρα. Απαράδεκτο το Πλαίσιο.
Diablos Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2006 ... χρειάστηκε να μου τηλεφωνήσουν στο κινητό γιά να με ενημερώσουν (πάει η μπαταρία) και να ξαναπάω την επόμενη μέρα.Απαράδεκτο το Πλαίσιο. Αν είναι δυνατόν! Είχαν το θράσος να σε πάρουν και στο κινητό κιόλας για να σε ενοχλήσουν; Καλά, αυτή η εταιρεία δεν παίζεται πια. Μετά από αυτό που άκουσα δεν θα ξαναγοράσω ποτέ από Πλαίσιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.