Προς το περιεχόμενο

Problem Peugeot 206


mixalis8

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω fragment αλλά είναι νωρίς ακόμα...

Παρότι designατα και καλά αμάξια τα Peugeot παρουσιάζουν συχνά προβλήματα στα ηλεκτρικά τους... Σε 2-3 χρονάκια δηλαδή να το φοβάσαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικα το αντιμετωπίζουν πλέον όλα τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα. Όποιος κάνει μια εύρεση για έρευνες αξιοπιστίας, θα δει πράματα και θάματα και ακόμα και τους πάλαι ποτέ Γερμανούς να παραπαίουν.

 

Ήδη, στη Γερμανία γίνεται μεγάλη συζήτηση μια και τα ποσοστά αξιοπιστίας πέφτουν συνεχώς, ειδικά στην περίπτωση της κάποτε πολύ αξιόπιστης VW. Ακόμα όμως και τα ακριβότερα BMW και Mercedes δεν είναι αυτά που ηταν καποτε. Αν κοιτάξει κανείς τους πίνακες (2005) σε διαφορα consumer reports και τεστς περιοδικων και φορέων ασφαλιστικών εταιρειών, θα δει ότι όλοι σχεδόν οι Ευρωπαίοι (κατά μέσο ορο μαρκας), κυμαίνονται σε ένα ποσοστό βλαβών υπερδιπλάσιο των Γιαπωνέζων (20-25% έναντι 10-12%), ενώ τα υβριδικά (Prius κλπ) είναι στο 8% περιπου.

 

Οι λόγοι? Πολλοί αλλά κυρίως ο έλεγχος παραγωγής μια και τα μοντέλα πολλά αλλά και τα εξαρτήματα-ανταλλακτικά δεν εχουν τοσο αυστηρές προδιαγραφές όσο τα γιαπωνέζικα. Ασε δε που εχουν βρει όλοι την εύκολη λύση του service. Πλέον, ακομα και οι Αμερικανοι τείνουν να ξεπεράσουν τους Ευρωπαίους στον τομέα αξιοπιστία.

 

Έχω ρίξει πάρα πολύ ψάξιμο στο θέμα μια και έχω ένα Renault Megane του '04 που μου έχει ταλαιπωρήσει αφάνταστα με τα ηλεκτρικα του (και όχι μόνο). Ήμουν προφανώς ο ένας απ' τους 4-5 που πήρε τη μπουρούχα, ενώ αν είχα πάρει Mazda, Toyota ή Honda, θα είχα τις μισές πιθανότητες να μου βγάλει πρόβλημα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ τράκαρα μπροστά καπό φτερά ψυγεία αερόσακοι σε κολόνα. μέχρι και σασί σε καλίμπρα πήγε. και μου παρουσιάστηκε prob στους νέους αερόσακους τους οποιους πλήρωσα 600eurw (σε καλή τιμή) και μετά μου έβγαζε κάτι ηλεκτρικές μαμaκiες στο καντράν αναβόσβηναν ότι υπaρxeiι prob με τους αερόσακους. το πήγα στην αντιπροσωπεία και δεν μπορούσε να το φτιάξει εντέλει στείλαν fax γαλλία και λύθηκε. κανένα alllo ηλεκτρικό prob

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ (μοντέλο 99 1400ΧΤ). Το πήγα 6 φορές στην αντιπροσωπεία και μου λέγανε "δεν ξέρουμε δεν μπορούμε κλπ".

Τελικά το βρήκε ένας τύπος με συνεργείο στην ψύχρα... "Πολλαπλασιαστής φιλαράκι... Είσαι σίγουρος? Στον αλλάζω και άμα σε 1 εβδομάδα δεν στο παρουσιάσει ξανα μου το πληρώνεις... ΟΚ"

Από τότε έχει 4 χρόνια να μου το κάνει...

 

Συμπτώματα: Ρελαντί ασταθή να παίζει από 800 μέχρι 2500 rpm όποτε ήθελε στην αρχή. Μετά από λίγο καιρό το αυτοκίνητο έδειχνε να χάνει ισχύ (κοινώς δεν παίρναν ρεύμα 2 κύλινδροι)...

Α, βάλε επίσης και αλλάγη του ρεγουλατόρου του ρελαντί. Έχει ένα αυτόματο ρεγουλατόρο (σαν βαρελάκι διαμέτρου 30μμ και μήκους 50-60μμ) το οποίο είναι υπεύθυνο για την ρύθμιση του ρελαντί...

 

Κόστος:

Πολλαπλασιαστής 150€

Ρεγουλατόρος 80€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης ενα παρομιο προβλημα με τις στροφες ρελαντι και ξαφνικα βυθισματα ειναι και ο map sensor ή αισθητηρας υποπιεσης...

Το εχω αλλαξει 2 φορες μεχρι τωρα.

peugeot 206 1600cc μοντελο 08' 2002. ΚΜ 31000

Δεν το πολυχρησιμοποιω απο τοτε που πηρα honda innova 125cc

Παντως επειδη ειχα ενα rallye 16v μοντελο 2000 μπορώ να πω οτι εκτος απο το πολυ καλο στριψημο τα αμαξια ειναι μουφες με πολλα ηλεκτρολογικα προβληματα και ψευτικα υλικα. Δεν ειναι τυχαιο οτι σπανε βασεις μηχανης για πλακα, ψαλιδια , και βγαζουν πολυ συχνα βλαβες στον εγκεφαλο χωρις λογο...

Αλλα τα παω γιατι εδω στο Πηλιο κανω ειδικες για πλακα επειδη στριβουν τα μπαγασικα!

 

Αξιοπιστια = Ιαπωνας

Κρατημα = Γαλλος

Φρενα,Φινετσα,Design = Ιταλος

Γερμανος = μονο για κινητα ειναι LoL πλακα κανω! Απλα δεν υπερεχουν καπου ειναι συνδυασμος ολων των παραπανω αλλα οχι κατι αξιεπαινο κατα την αποψη μου παντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω ρε παιδιά τι λένε οι στατιστικές αλλά εγώ από τον γερμανό έμεινα κατευχαριστημένος με 3 bmw ενώ αντίθετα με 3 ιταλούς μπελά στο κεφάλι μου έβαζα.Αλλά οι ιταλοί έχουν καλές τιμές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...