mixalis8 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 καλημέρα... βασικά είμαι ένας απελπισμένος χρηστης peugeot 206 (1 χρόνου) που ψάχνει απεγνωσμένα μια λύση σε ένα τεχνικό πρόβλημα που εμφάνισε.... Ρωτάω οποιον τεχνικό βρω μπας και το πρόβλημα μου λήθη.... κάθε πρωί όταν παο να ξεκινήσω το αμάξι οι στροφές του είναι στις 1100 (ενώ κανονικά θα έπρεπε να είναι στις 800).... όταν παο να πατήσω γκάζι.... ανεβάζει στροφές μέχρι 1200-1300 (στιγμιαία) και απευθείας πέφτουν και πάει να μου σβήσει.... όσο ζεσταίνεται το αμάξι το 1200-1300 ανεβαίνει...και ταυτόχρονα pegtoun και οι αρχικές στροφές.... 1100...1000...900...800 όταν τελικά μετά από ώρα πέσουν οι στροφές στις 800 το αμάξι ξεκινάει "καλά". και το λέω "καλά" γιατί κατά την οδήγηση δυσκολεύομαι.... όταν πχ φτάνω σε μια διασταύρωση και το αμάξι πάει πολύ σιγά... όταν παο να το επιταχύνω ξανά... πέφτουν απότομα οι στροφές και πολλές φορες μου σβήνει κιόλας.... agto το πρόβλημα έχει emganisti "ακρετες" φορες και όταν το αμάξι είναι ζεστό.... άρα αναγκαστικά για να μην μου σβήνει δίνω πολύ γκάζι και το αμάξι μετά φεύγει απότομα.... στην αρχή πίστευα ότι δεν έχει καλή roi βενζίνης.... αλλα είχε μια χαρά.... μετά άλλαξα πολλαπλασιαστεί.... αλλα πάλι το ίδιο πρόβλημα.... βασικά έχει περάσει και από ηλεκτρονικό έλεγχο και δεν έχει δείξει τπτ edited: προσέχτε λίγο τα greeklish παιδιά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Με άλλα λόγια έχεις πρόβλημα όταν το αμάξι είναι στο ρελαντί σωστά; Μάλλον θέλει ρύθμιση η πεταλούδα του γκαζιού... είχα κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα στο παλιό μου αυτοκίνητο και σε 10' είχε λυθεί στο συνεργείο με μία τέτοια ρύθμιση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ODT Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Με άλλα λόγια έχεις πρόβλημα όταν το αμάξι είναι στο ρελαντί σωστά; Μάλλον θέλει ρύθμιση η πεταλούδα του γκαζιού... είχα κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα στο παλιό μου αυτοκίνητο και σε 10' είχε λυθεί στο συνεργείο με μία τέτοια ρύθμιση. Ρύθμιση ή και αλλαγή, μην το σκέφτεσαι, αν το αυτοκίνητό σου έχει εγγύηση πήγαινέ το ΤΩΡΑ σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexb_10 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp αλλαξε τα greeklish για να μην σου σβηστεί το θέμα. οσο για το αμαξάκι, πηγαινε κατευθείαν σε εξουσιοδοτημενο σερβις και ετοιμασου για φασαριες αν σου πει οτι πρεπει να πληρωσεις οτιδηποτε...(αρκει να μην εχει λήξει η εγγυηση) κουραγιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Τέτοιο πρόβλημα περίπου είχα με το παλιό μου bmw και έφταιγε το μοτεράκι που ρύθμιζε το ρελαντί.Ο μάστορας που πήγα μου είπε υπολειτουργούσε ή και είχε διαροή αέρα το σωληνάκι που είχε.Σε διαφορετική περίπτωση μου είπε επάνω στο φίλτρο αέρα είχε κάποια ηλεκτρονικά και αισθητήρα που ίσως να ήταν εκεί το πρόβλημα.Τελικά ήταν το μοτεράκι του ρελαντί.Σε εμένα ανέβαζε τις στροφές του ρελαντί,έβγαζε μαύρο καπνό από πίσω και όταν πατούσα γκάζι πήγαινε να σβήσει και αναγκαστικά πατούσα πολύ παραπάνω από όσο έπρεπε και στο κενό όταν πατούσα γκάζι και το άφηνα έπεφταν οι στροφές σε σημείο να είναι η μηχανή έτοιμη να σβήσει και ξανανέβαιναν,και τα έκανε όποτε του γκάβλωνε όχι πάντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kandinsky Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Aπ' ότι καταλαβαίνω το πήγες ήδη σε εξουσιοδοτημένο για τον ηλ. έλεγχο που λες ότι έκανες και για την αλλαγή πολ/στή έτσι? Σε οποιαδήποτε περίπτωση θα απευθυνθείς εκεί μια και το αμάξι είναι μόλις ενός έτους. Αν δεν βρίσκεις άκρη σε έναν, μην φοβηθείς να αλλάξεις συνεργείο μια και η ποιότητα και οι γνώσεις ποικίλλουν. Καλή τύχη. Ελπίζω να είναι μόνον αυτό το πρόβλημα που θα σου βγάλει αν κι εγώ γαλλικό έχω και ξέρω ότι θα σου χρειαστεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tech25 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Μιλωντας με καποιον ηλεκτρολογο αυτοκινητων πριν καποιες μερες συζητωντας για καποιο αλλο προβλημα μου ανεφερε κατι για αισθητηρα κρυας εκκινησης, και το συμπτωμα σε περιπτωση βλαβης του ειναι παρομοιο με αυτο που αναφερεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tech25 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 To γενικοτερο θεμα αφορουσε ενα Saxo VTS. Λιγο πολυ τα ιδια ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pablo_esobar Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 1 χρονου αμαξι?μα peugeot ηθελες και εσυ μωρε?;P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sniper_206 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Εγώ έχω ένα 206 εδώ και 6 χρόνια. Πριν από κανα 6μηνο άρχισε να μου παρουσιάζει παρόμοια προβλήματα με τη διαφορά ότι εμένα έσβηνε κιόλας μςερικές φορές ενώ άναβε και το "Κ" της μηχανής (το πορτοκαλί λαμπάκι). Το πήγα στην Peugeot και αφού άλλαξα σχεδόν τα πάντα και το πρόβλημα εξακολουθούσε να υφίσταται άλλαξα και το distributer και ως δια "μαγείας" το πρόβλημα λύθηκε Πες το στην αντιπροσωπεία όταν το πας γιατί δεν είναι πρόβλημα που φαίνεται εύκολα και δεν είναι και ακριβό το ανταλλακτικό. Γύρω στα 100€ μου κόστισε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gabriel Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Να αλλάξεις ή να ψεκάσεις με λίγο WD40 το μοτεράκι του ρελαντί. Επίσης για καλό και για κακό,πές τους να σου τσεκάρουν τον map sensor και αν στο διαγνωστικό μηχάνημα βγάζει καμία βλάβη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorgos_k Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Μου κάνει κ εμένα κάτι παρόμοιο.. Το πρωι συνήθως όταν το βάζω μπροστά και το ρελαντι μεχρι να ζεσταθεί είναι στις 1200 περιπου(αμα ανεβάσει θερμοκρασια λειτουργιας ειναι στις 800) ξαφνικά ανεβάζει στροφές μέχρι 2400-2600 και ξαναπέφτει στις 1200. Το κάνει 2-3 φορές φορές μεχρι να ζεσταθεί αλλα οχι πάντα. Εχει τίποτα πιστευετε?? εχω γ@#μηθει να του ριχνω λεφτα, μια τα ακρομπαρα μια το ενα μια το αλλο.. Sorry αν ειμαι λιγο off topic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Icecut Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Επειδη και εγώ είχα ένα Peugeot,πριν απο 3 μέρες το πούλησα, σε ρωτάω τα ακόλουθα:πριν απο πόσο καιρο ή αν θές στα πόσα χιλιόμετρα σου παρουσίασε το πρόβλημα?Άπο πού βάζεις καύσιμο,φθηνά ελέυθερα πρατήρια?Φίλτρο βενζίνης πως πάει?Είναι φίξ πάνω στο τεπόζιτο αλλα μπορεί να έχει πάρει ακαθαρσία και να καθαρίσει σε 1-2 μέρες απο μόνο του μπορεί και όχι.Μια περίοδο εμένα μου είχε κάνει κάτι αντίστοιχο αλλα του είχα δωσει όταν ήτανε κρύο πολλές στροφές,μπούκωσε μάλλον και 2 μέρες ήμουνα έτσι..επίσης το είχα πάει για επαναπρογραμματισμο και καλά,έδωκα 30 ευρώ και βάλανε καινούριο πρόβλημα γιατι έκανε κάτι μπουρδουκλώματα ο κινητήρας λόγο ακάθαρτου καυσίμου!Ο καθένας έχει τη δική του διάγνωση για το αμάξι,σε 10 το πάς 10 διαφορετικά πράγματα ακούς!Κουράγιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mixalis8 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 loipon..... to problima lithike.... itan rithmisi petaloudas... o enas texnikos mou eipe oti den rithmizete i petalouda eno o allos elege oti ginete.... telika.... ginete.... tora to amaksi einai tzitzi..... 30 euro doulia itan... tzampa 110 euro gia polaplasiasti.... ena exo na po.... ego pou eimai asxetos me autokinita... me ligo internet brika oti einai petalouda.... (kai den ksaro kan ti einai i petalouda.. oute pou briskete kai ti kanei) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fragment_ Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 εγώ που το έχω ένα χρόνο δεν μου παρουσίασε πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.