Προς το περιεχόμενο

Iriver Ποτέ ξανά!!! Digimania Ελλάς


Manos the Greek

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και δεν αναφέρομαι στις συσκευές που είναι πάρα πολύ καλές αλλά

στην ελληνική ''αντιπροσωπία'' ο θεός να την κάνει της Iriver Digimania Hellas

(http://www.digimania.gr).

 

Να σας περιγράψω τον Γολγοθά μου:

26 Ιουνίου πάω στο Πλαίσιο και αφήνω το Η10 για να στείλουν στην

αντιπροσωπία....

Περνάν οι μέρες έπαιρνα συνέχεια τηλέφωνα και στο Πλαίσιο και στην

''αντιπροσωπία'' και στις αρχές μου έλεγαν ότι είναι σε αναμονή για να

μπει στο service, μετά μου είπαν ότι μπήκε στο service και πριν καμιά

βδομάδα μου έλεγαν ότι θα γίνει αντικατάσταση της συσκευής όλα καλά.

 

Μέχρι χθες που τηλεφώνησε ο υπάλληλος του Πλαισίου κατά τις 4 από μεσημέρι στην ''αντιπροσωπία'' και το σήκωσε μια ''κοπέλα'' η οποία με απίστευτο θράσος, ειρωνεία και ένα περίεργο ''τουπέ'' απάντησε ότι σας έχουμε ενημερώσει από καιρό ότι (εδώ είναι το ζουμί)

 

Έχει καεί το τροφοδοτικό της συσκευής από αλλαγή της τάσης του ρεύματος

ή από λάθος του φορτιστή και θέλει 140 ευρώ για να επισκευαστεί και δεν

καλύπτεται από την εγγύηση... Παρόλα αυτά ο χρήστης δεν έχει καμία απολύτως υπαιτιότητα...

 

Παίρνω σήμερα το πρωί και ευτυχώς το σηκώνει άντρας γιατί οι γυναίκες της

αντιπροσωπίας είναι εντελώς άσχετες!!! Το παιδί ήταν πολύ ευγενικό παράξενο για την ''αντιπροσωπία'' και μου τα εξήγησε και του είπα ότι θα

απευθυνθώ στην ευρωπαϊκή αντιπροσωπία της Iriver.

 

Για παιδιά αυτό ποτέ ξανά Iriver και επαναλαμβάνω όχι για την ποιότητα

των συσκευών αλλά για την τρισάθλια ''αντιπροσωπία'' τους...

 

Μάνος

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Συγνώμη φίλε μου, όμως δεν κατάλαβα προς τι το "αίσχος" η "ντροπή" και οι υπόλοιποι στολισμοί που έκανες για την εν λόγο εταιρεία;

 

Εάν ο τεχνικός διαπίστωσε πως καταστράφηκε από αλλαγή τάσης (όλοι μας ξέρουμε τι να περιμένουμε από την ΔΕΗ στην ΑΘήνα....) τι περίμενες να σου πει η κοπέλα;

 

Όσο για τον τόνο των φωνών τους (ναι είναι περισσότερες αυτές!!) φταίμε εγώ, εσύ και οι υπόλοιποι άντρες που δίνουμε υπερβολικό αέρα στις γυναίκες, λες και δεν ξέρουνε πως τις θέλουμε από τη μέση και κάτω :-) Φαλλοκρατικό αστειάκι... όμως μπορεί να 'χε και περίοδο η γυναίκα!

Δημοσ.

[Off topic]

 

Και ποιος νοιαζεται αν ειχε περιοδο ρε φιλαρακι.Και γω μπορει να εχω κ@υλες στη δουλεια δεν σημαινει οτι φωναζω στους υπολοιπους ουτε οτι πηδ@ω οτι θηλυκο κινειται!!!!

 

Αν δεν μπορουν να κανουν μια δουλεια με επαγγελματικο τροπο τοτε να κατσουν σπιτια τους.Και μιλαω και για αντρες και για γυναικες.

 

Παντως μου εχει τυχει και στη δουλεια οι γυναικες οταν φρικαρουν γινονται πολυ υστερικες και αρχιζουν και "πυροβολανε" ασυναισθητα χωρις να μπορεις να τις διακοψεις.

 

[End of off topic]

 

 

Σχετικα με το θεμα δεν νομιζω οτι εχει να κανει η αντιπροσωπεια Ελλαδος.Πιθανως αν κοιταγες την εγγυηση ισως καποια πραγματα (οπως βλαβη του τροφοδοτικου απο "κακο" ρευμα) να μην τα καλυπτει.Οποτε και στο εξωτερικο τα ιδια να σου λεγανε.Κοιτα πρωτα τους ορους εγγυησης και τι καλυπτει.Αν αναφερετε καποια εξαιρεση για ρευμα τοτε δεν μπορεις να κανεις κατι γιατι ειναι καλυμενοι.

 

Για αυτο και πολυ κατασκευαστες ηλεκτρικων συσκευων (πχ LCD TV, ψυγεια κτλ) σου λενε στα manual-εγγυησεις να χρησιμοποιεις συσκευες σταθεροποιησης τασης ή καποιο UPS.Εδω το αναφερει και η ιδια η ΔΕΗ στα ψιλα γραμματα για να ειναι καλυμενη απο μηνυσεις.

Δημοσ.

Εγώ δεν έχω αγοράσει σχεδόν τίποτα από ελληνικό κατάστημα (και συνάμα αντιπροσωπεία) από το 2002. Ουσιαστικά δεν έχω λοιπόν εγγύηση. Εσύ παραπονιέσαι επειδή μια υπάλληλος ήταν δύστροπη; Welcome to Greece.

Εγώ δεν παρέλαβα ένα δέμα από εταιρία courier και όταν πήρα τηλέφωνο για να το ξαναστείλουν, η τηλεφωνήτρια μου έκανε ανάκριση για το τι είναι το προϊόν και σε τι χρησιμεύει. Θα έλεγα πως πήρα λάθος εάν δεν έπαιζε η αναμονή της εταιρίας.

Δημοσ.

ti paei na pei den exeis egiish?ego phra plextor apo aglia kai otan xalase mou to allaksan amesos, to idio egine me mia othoni philips pou eixa parei apo ellada kai mou thn allaksan sthn agglia. Na anafero kiolas oti otan xalase h philips mou sthn aglia mou eferan kainouria akrivos thn epomenh mera eno me to plextor hrthe h dhl spiti, to parelave, to esteile belgio kai irthe piso se 4 meres...

Δημοσ.

Η δική μου σχετική εμπειρία είναι με το Creative Zen Micro 5GB μου, το οποίο, όταν χάλασε η υποδοχή για ακουστικά, μου το αντικατέστησαν επί τόπου στο Πλαίσιο (από όπου το είχα πάρει βέβαια) με ενα καινούριο κατευθείαν από το κουτί του! Δεν το πίστευα όταν το έβλεπα, αλλά ποιος είμαι εγώ να ρωτήσω γιατί; Το πήρα και δεν ξανακοίταξα πίσω :twisted:

Βασικά αργότερα έμαθα (από φίλο που δουλεύει μέσα) ότι το Πλαίσιο έχει σταματήσει τη συνεργασία με την Creative λόγω των πολλών προβλημάτων που βγάζουν τα προϊόντα της. Οπότε ίσως να οφείλεται σ'αυτό η αστραπιαία αντικατάστασή του :roll:

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Πήρα πριν λίγα χρόνια ένα mp3 iriver [πληρόνωντάς το πανάκριβα [300,00€] τότε εν συγκρίση με σημερινές τιμές] όπου μετά από καιρό και κανονική - ήπια χρήση σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί [ουτε υπερβολική χρήση , ούτε πτώση]. Το έστειλα στην digimania [αντιπροσωπεία iriver] και μου πρότειναν αντικατάσταση αυτού με νεότερο μοντέλο πληρώνοντας την διαφορά 150,00€. Παραλαμβάνοντας το νεότερο μοντέλο το χρησιμομοποίησα λίγο καιρό και το άφησα στο συρτάρι. Ξεχασμένο το πήρα πάλι στα χέρια μου πριν λίγες ημέρες και αυτό -όπως και το προηγούμενο - δεν έλεγε να ανοίξει - λειτουργήσει. Έπαθα. Ψάχνω τώρα να βρώ την εν λόγο αντιπροσωπεία - για να τους το χαρίσω πλέον χωρίς "προσφορές" τσουχτερες τιμές κ.λπ. και δεν μπορώ να την βρώ. Τι έγινε δεν υπαρχει πλέον; Εάν γνωρίζει κάποιος, σας παρακαλώ.

Δημοσ.

νομικά δικαιούσε δωρεάν αντικάτασταση του προίοντος απο το καταστημα που το αγόρασες (και όχι την εκάστοτε αντιπροσωπεία) για όσο διαρκεί η εγγύηση.

αυτό σύφωνα με το νόμο

 

επειδή όμως ζούμε στην ελλάδα και επειδή τα καταστήματα ξέρουν οτι ελάχιστο ποσοστό έχει (κυρίως) το χρήμα και τη διάθεση να τους σούρει στα δικαστήρια (οπου ο πελάτης θα δικαιωθεί 100%) έχουμε όλα αυτά τα όμορφα με τις εγγυήσεις και τις αντιπροσωπείες.

 

είναι τεράστια η απάτη των ελληνικών αντιπροσωπειών και καταστημάτων στο συγκεκριμένο θέμα

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Μπορεί μα με βοηθήσει κάποιος σχετικά με το Ιriver H300 ? Δεν μπορεί να αναγνωριστεί από κανένα PC...Μάλλον έχει χαθεί κάτι στο Software του...Το πήγα στη νέα αντιπροσωπεία (ΕΛΑΣΥΝ Α.Ε.Ε Εμπορική & Τεχνική Εταιρία - Αλέξ. Πάντου 48-50 Τ.Κ. 17671 Καλλιθέα) αλλά δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι. Το έχω στο ΄΄ράφι΄΄ δύο χρόνια τώτα. ΧΑΛΙΑ SERVIS στην Ελλάδα!!!

  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ.
Αν δεν κάνω μεγάλο λάθος, το κατάστημα που είχε η digimania στη Συγγρού έχει κλείσει...

 

Και που πάμε για επισκευές ? Από χτες δεν ανοίγει καθόλου το iriver μου..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...