Manos the Greek Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Και δεν αναφέρομαι στις συσκευές που είναι πάρα πολύ καλές αλλά στην ελληνική ''αντιπροσωπία'' ο θεός να την κάνει της Iriver Digimania Hellas (http://www.digimania.gr). Να σας περιγράψω τον Γολγοθά μου: 26 Ιουνίου πάω στο Πλαίσιο και αφήνω το Η10 για να στείλουν στην αντιπροσωπία.... Περνάν οι μέρες έπαιρνα συνέχεια τηλέφωνα και στο Πλαίσιο και στην ''αντιπροσωπία'' και στις αρχές μου έλεγαν ότι είναι σε αναμονή για να μπει στο service, μετά μου είπαν ότι μπήκε στο service και πριν καμιά βδομάδα μου έλεγαν ότι θα γίνει αντικατάσταση της συσκευής όλα καλά. Μέχρι χθες που τηλεφώνησε ο υπάλληλος του Πλαισίου κατά τις 4 από μεσημέρι στην ''αντιπροσωπία'' και το σήκωσε μια ''κοπέλα'' η οποία με απίστευτο θράσος, ειρωνεία και ένα περίεργο ''τουπέ'' απάντησε ότι σας έχουμε ενημερώσει από καιρό ότι (εδώ είναι το ζουμί) Έχει καεί το τροφοδοτικό της συσκευής από αλλαγή της τάσης του ρεύματος ή από λάθος του φορτιστή και θέλει 140 ευρώ για να επισκευαστεί και δεν καλύπτεται από την εγγύηση... Παρόλα αυτά ο χρήστης δεν έχει καμία απολύτως υπαιτιότητα... Παίρνω σήμερα το πρωί και ευτυχώς το σηκώνει άντρας γιατί οι γυναίκες της αντιπροσωπίας είναι εντελώς άσχετες!!! Το παιδί ήταν πολύ ευγενικό παράξενο για την ''αντιπροσωπία'' και μου τα εξήγησε και του είπα ότι θα απευθυνθώ στην ευρωπαϊκή αντιπροσωπία της Iriver. Για παιδιά αυτό ποτέ ξανά Iriver και επαναλαμβάνω όχι για την ποιότητα των συσκευών αλλά για την τρισάθλια ''αντιπροσωπία'' τους... Μάνος
Pantelis51 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2006 Συγνώμη φίλε μου, όμως δεν κατάλαβα προς τι το "αίσχος" η "ντροπή" και οι υπόλοιποι στολισμοί που έκανες για την εν λόγο εταιρεία; Εάν ο τεχνικός διαπίστωσε πως καταστράφηκε από αλλαγή τάσης (όλοι μας ξέρουμε τι να περιμένουμε από την ΔΕΗ στην ΑΘήνα....) τι περίμενες να σου πει η κοπέλα; Όσο για τον τόνο των φωνών τους (ναι είναι περισσότερες αυτές!!) φταίμε εγώ, εσύ και οι υπόλοιποι άντρες που δίνουμε υπερβολικό αέρα στις γυναίκες, λες και δεν ξέρουνε πως τις θέλουμε από τη μέση και κάτω Φαλλοκρατικό αστειάκι... όμως μπορεί να 'χε και περίοδο η γυναίκα!
Sebu Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 [Off topic] Και ποιος νοιαζεται αν ειχε περιοδο ρε φιλαρακι.Και γω μπορει να εχω κ@υλες στη δουλεια δεν σημαινει οτι φωναζω στους υπολοιπους ουτε οτι πηδ@ω οτι θηλυκο κινειται!!!! Αν δεν μπορουν να κανουν μια δουλεια με επαγγελματικο τροπο τοτε να κατσουν σπιτια τους.Και μιλαω και για αντρες και για γυναικες. Παντως μου εχει τυχει και στη δουλεια οι γυναικες οταν φρικαρουν γινονται πολυ υστερικες και αρχιζουν και "πυροβολανε" ασυναισθητα χωρις να μπορεις να τις διακοψεις. [End of off topic] Σχετικα με το θεμα δεν νομιζω οτι εχει να κανει η αντιπροσωπεια Ελλαδος.Πιθανως αν κοιταγες την εγγυηση ισως καποια πραγματα (οπως βλαβη του τροφοδοτικου απο "κακο" ρευμα) να μην τα καλυπτει.Οποτε και στο εξωτερικο τα ιδια να σου λεγανε.Κοιτα πρωτα τους ορους εγγυησης και τι καλυπτει.Αν αναφερετε καποια εξαιρεση για ρευμα τοτε δεν μπορεις να κανεις κατι γιατι ειναι καλυμενοι. Για αυτο και πολυ κατασκευαστες ηλεκτρικων συσκευων (πχ LCD TV, ψυγεια κτλ) σου λενε στα manual-εγγυησεις να χρησιμοποιεις συσκευες σταθεροποιησης τασης ή καποιο UPS.Εδω το αναφερει και η ιδια η ΔΕΗ στα ψιλα γραμματα για να ειναι καλυμενη απο μηνυσεις.
Dr_Slump Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 Εγώ δεν έχω αγοράσει σχεδόν τίποτα από ελληνικό κατάστημα (και συνάμα αντιπροσωπεία) από το 2002. Ουσιαστικά δεν έχω λοιπόν εγγύηση. Εσύ παραπονιέσαι επειδή μια υπάλληλος ήταν δύστροπη; Welcome to Greece. Εγώ δεν παρέλαβα ένα δέμα από εταιρία courier και όταν πήρα τηλέφωνο για να το ξαναστείλουν, η τηλεφωνήτρια μου έκανε ανάκριση για το τι είναι το προϊόν και σε τι χρησιμεύει. Θα έλεγα πως πήρα λάθος εάν δεν έπαιζε η αναμονή της εταιρίας.
mihalakis Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 ti paei na pei den exeis egiish?ego phra plextor apo aglia kai otan xalase mou to allaksan amesos, to idio egine me mia othoni philips pou eixa parei apo ellada kai mou thn allaksan sthn agglia. Na anafero kiolas oti otan xalase h philips mou sthn aglia mou eferan kainouria akrivos thn epomenh mera eno me to plextor hrthe h dhl spiti, to parelave, to esteile belgio kai irthe piso se 4 meres...
Dr_Slump Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 Αγοράζω από το ebay και είναι καθαρά θέμα seller. Ευτυχώς δεν μου έχει τύχει κάτι χαλασμένο μέχρι τώρα.
Parasight Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2006 Η δική μου σχετική εμπειρία είναι με το Creative Zen Micro 5GB μου, το οποίο, όταν χάλασε η υποδοχή για ακουστικά, μου το αντικατέστησαν επί τόπου στο Πλαίσιο (από όπου το είχα πάρει βέβαια) με ενα καινούριο κατευθείαν από το κουτί του! Δεν το πίστευα όταν το έβλεπα, αλλά ποιος είμαι εγώ να ρωτήσω γιατί; Το πήρα και δεν ξανακοίταξα πίσω :twisted: Βασικά αργότερα έμαθα (από φίλο που δουλεύει μέσα) ότι το Πλαίσιο έχει σταματήσει τη συνεργασία με την Creative λόγω των πολλών προβλημάτων που βγάζουν τα προϊόντα της. Οπότε ίσως να οφείλεται σ'αυτό η αστραπιαία αντικατάστασή του :roll:
notorious20 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2006 xalara ekei ofiletai ro exw diavasei kai kapoy allou.gia pigene ena ipod sto plaisio gia allagi na deis ti tha travikseis....
space1 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Πήρα πριν λίγα χρόνια ένα mp3 iriver [πληρόνωντάς το πανάκριβα [300,00€] τότε εν συγκρίση με σημερινές τιμές] όπου μετά από καιρό και κανονική - ήπια χρήση σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί [ουτε υπερβολική χρήση , ούτε πτώση]. Το έστειλα στην digimania [αντιπροσωπεία iriver] και μου πρότειναν αντικατάσταση αυτού με νεότερο μοντέλο πληρώνοντας την διαφορά 150,00€. Παραλαμβάνοντας το νεότερο μοντέλο το χρησιμομοποίησα λίγο καιρό και το άφησα στο συρτάρι. Ξεχασμένο το πήρα πάλι στα χέρια μου πριν λίγες ημέρες και αυτό -όπως και το προηγούμενο - δεν έλεγε να ανοίξει - λειτουργήσει. Έπαθα. Ψάχνω τώρα να βρώ την εν λόγο αντιπροσωπεία - για να τους το χαρίσω πλέον χωρίς "προσφορές" τσουχτερες τιμές κ.λπ. και δεν μπορώ να την βρώ. Τι έγινε δεν υπαρχει πλέον; Εάν γνωρίζει κάποιος, σας παρακαλώ.
Forgotten Hero Δημοσ. 8 Μαΐου 2009 Δημοσ. 8 Μαΐου 2009 νομικά δικαιούσε δωρεάν αντικάτασταση του προίοντος απο το καταστημα που το αγόρασες (και όχι την εκάστοτε αντιπροσωπεία) για όσο διαρκεί η εγγύηση. αυτό σύφωνα με το νόμο επειδή όμως ζούμε στην ελλάδα και επειδή τα καταστήματα ξέρουν οτι ελάχιστο ποσοστό έχει (κυρίως) το χρήμα και τη διάθεση να τους σούρει στα δικαστήρια (οπου ο πελάτης θα δικαιωθεί 100%) έχουμε όλα αυτά τα όμορφα με τις εγγυήσεις και τις αντιπροσωπείες. είναι τεράστια η απάτη των ελληνικών αντιπροσωπειών και καταστημάτων στο συγκεκριμένο θέμα
vagpap Δημοσ. 8 Μαΐου 2009 Δημοσ. 8 Μαΐου 2009 Αν δεν κάνω μεγάλο λάθος, το κατάστημα που είχε η digimania στη Συγγρού έχει κλείσει...
surfmanos Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Μπορεί μα με βοηθήσει κάποιος σχετικά με το Ιriver H300 ? Δεν μπορεί να αναγνωριστεί από κανένα PC...Μάλλον έχει χαθεί κάτι στο Software του...Το πήγα στη νέα αντιπροσωπεία (ΕΛΑΣΥΝ Α.Ε.Ε Εμπορική & Τεχνική Εταιρία - Αλέξ. Πάντου 48-50 Τ.Κ. 17671 Καλλιθέα) αλλά δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι. Το έχω στο ΄΄ράφι΄΄ δύο χρόνια τώτα. ΧΑΛΙΑ SERVIS στην Ελλάδα!!!
-nick- Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Αν δεν κάνω μεγάλο λάθος, το κατάστημα που είχε η digimania στη Συγγρού έχει κλείσει... Και που πάμε για επισκευές ? Από χτες δεν ανοίγει καθόλου το iriver μου..
skrats Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 πρέπει να επικοινωνήσεις απευθείας με iriver Ευρώπης: http://www.iriver.eu.com/faq.html
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.