Προς το περιεχόμενο

Πιστεύετε στην ύπαρξη του Θεού???


nontasg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Λοιπόν, ο Θεός είναι πέρα και πάνω του χώρου και του χρόνου, lucifer. Το σύμπαν γεννήθηκε, ο Θεός όχι, υπήρχε και θα υπάρχει. Δεν δημιουργήθηκε μια συγκεκριμένη στιγμή ούτε μετράει χρόνια από εκείνη τη στιγμή ούτε θα πάψει ποτέ να υπάρχει. Γιατί; Γιατί έτσι γουστάρουμε.

 

Εντάξει τότε.

 

Επίσης, κάθε άπιστος είναι εν δυνάμει δολοφόνος και παλιοτόμαρο. Δεν ξέρω γιατί, ποτέ δεν μου άρεσαν τα μούτρα των άθεων. Όταν μαθαίνω τι φάρες είναι, αυτόματα όλα εξηγούνται. Η αλήθεια είναι ότι θα πρέπει να "καθαρίζουμε" κάτι τέτοιους τύπους με μεθόδους που θα αναπτύξω όταν η κοινωνία μας θα είναι αρκετά ώριμη να τις δεχτεί, χριστιανικούς, εννοείται. Κάθε μη χριστιανός, γενικά, αποτελεί απειλή για τον πλανήτη και θα πρέπει να απομονώνεται, προβλέπεται, όπως είπα, "ειδική" μεταχείριση για τους άθεους. Περισσότερο επικίνδυνοι είναι ορισμένοι "χριστιανοί" κατ'όνομα με απόψεις όπως μερικές από τις παραπάνω. Αυτό είναι ένα θέμα που η επίσημη εκκλησία του κράτους διερευνά και για το οποίο αναμένουμε σύντομα λύση.

 

Είσαι σύμφωνος λοιπόν με τις αυταρχικές μεθόδους όταν αυτές έχουν ως κίνητρο μια "ανώτερη αισθητική"?

 

Τέλος, σε ότι αφορά τους σατανιστές, κρίνονται άκρως απαραίτητοι για ευνόητους λόγους. Η προσφορά τους ήταν και θα είναι πάντα καλοδεχούμενη (thanx Luci).

 

Δεν είμαι σατανιστής. Μην με λες έτσι. Ευχαριστώ.

  • Απαντ. 471
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Οι κανόνες δεν είναι άγραφοι' date=' go check.

 

pusher, δεν είναι πολλά, αλλά θέλουν ΠΟΛΥ μπλαμπλα. Θα postάρω κάτι σύντομα και θα καταλάβεις τη βασική διαφωνία μου με τον χριστιανισμό, που είναι ο "ανθρωπισμός".[/quote']

 

Περιμένω τις θέσεις σου!

Α, και σχετικά με το nick σου. Εκφράζει δικές σου θρησκευτικές πεποιθήσεις ή είναι απλά τυχαίο;

Δημοσ.

Ούτε καν, απλά μου άρεσα πολύ στο Paradise Lost.

Και έχει και αυτή την ρομαντική χροιά του αντιήρωα, ξέρεις.

Δημοσ.
Ούτε καν' date=' απλά μου άρεσα πολύ στο Paradise Lost.

Και έχει και αυτή την ρομαντική χροιά του αντιήρωα, ξέρεις.[/quote']

 

Πάλι καλά! Μου έφυγε ένα βάρος! Ελπίζω να συμφωνούν όλοι ότι ο σατανισμός έχει αρκετά αρνητικά (το αρνητικά είναι λίγο - δε βρίσκω την κατάλληλη λέξη) στοιχεία ικανά να επιφέρουν καταστροφικά αποτελέσματα και σήψη στην κοινωνία.

Δημοσ.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το πόσο βαθύτατα ρατσιστική και φαρισαϊκή ειναι η κοινωνία μας.

 

Δεν δέχεται κανείς το διαφορετικό, είτε αυτό εντοπίζεται στο χρώμα, είτε στα πιστεύω, πολιτικά, κοινωνικά, θρησκευτικά, ποδοσφαιρικά, ειτε σε οτιδήποτε.

 

Για ποιο λόγο να μην έχει δικαίωμα στην ελληνικη φασιστοκοινωνιούλα των καθωσπρέπει ο καθένας να δηλώσει ελεύθερα τί και αν πιστεύει? Να μου πεις, τί απάντηση να περιμένω όταν γράφει ότι γράφει ο kirileman και το κάθε ον που ανήκει στην ίδια συνομοταξία? Και μετά κατηγορούμε τους Γερμανούς και αναζητούμε τα αιτια πώς ο απλός λαός κατάντησε σφαγέας και αναίσθητος στον πόνο του άλλου.

 

Πραγματικά, ακόμα και η απλή κοροιδία και το κράξιμο μοιάζει πολύ ανωδυνη για τέτοιες περιπτώσεις. Κάθεσαι απλώς πίσω και αναρωτιέσαι αν όντως υπάρχουν διαφορές μεταξυ του φασιστοειδούς του 0 π.Χ., του 1200 μ.Χ. και του 2006 μ.Χ.

 

@kirileman : Τώρα που ξαναδιάβασα το μνημειώδες αυτό ποστ, μου δημιουργήθηκε η εύλογη απορία : Στις δοκιμές διαίωνισης του είδους που κάνεις, αντί "πάρτα άρρωστη" φωνάζεις "πάρτα άπιστη"? "Ετσι γ***νε οι πιστοί"?

Δημοσ.
@kirileman : Τώρα που ξαναδιάβασα το μνημειώδες αυτό ποστ, μου δημιουργήθηκε η εύλογη απορία : Στις δοκιμές διαίωνισης του είδους που κάνεις, αντί "πάρτα άρρωστη" φωνάζεις "πάρτα άπιστη"? "Ετσι γ***νε οι πιστοί"?

 

Ήρεμα φίλε. Δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις. Καταλάβαμε ότι διαφωνείς με τον kirileman!

Δημοσ.

Φυσικά Kandisky, αν ήταν άρρωστη δεν θα τη διάλεγα. Τσεκάρουμε πρώτα υγεία και μετά πεποιθήσεις.

Luci, δεν κατάλαβα, να μην σε λέω σατανιστή ή Luci (το δεύτερο το βρίσκω πολύ χαριτωμένο); Είμαι σύμφωνος με αυταρχικές μεθόδους μόνο όταν είμαι απο πάνω! (το πιασες, έτσι;...)

 

Αν θέλετε να το γαμήσουμε και άλλο το θέμα να μου το πείτε. Δεν σας άρεσε που έβγαινε ο καθένας και έλεγε την άποψη του όμορφα και ωραία, το παίζατε δάσκαλοι και παραθέτοντας απαξιωτικά τις δικές σαθρές απόψεις (οι άλλοι λένε "ότι να ναι" ενώ εμείς ξέρουμε ακριβώς για τι μιλάμε) έναντι των αντίστοιχα τρωτών απόψεων της άλλης πλευράς για ένα ερώτημα που δεν έχει απάντηση.

Καλημέρα.

Δημοσ.

@pusher : υπάρχει και το ρεπόρτο αν ενοχλείσαι. Δε σε είδα όμως να ενοχλείσαι απ' την απιστοκάθαρση που ευαγγελίζεται ο κυρίλας.

 

@κυρίλας : Τελικά, η επιλογή προσωπικού στου Παπάγου είναι εκπληκτικά υψηλού επιπέδου.

Δημοσ.
@pusher : υπάρχει και το ρεπόρτο αν ενοχλείσαι. Δε σε είδα όμως να ενοχλείσαι απ' την απιστοκάθαρση που ευαγγελίζεται ο κυρίλας.

 

Ενοχλούμε με όλους εκείνους που προσπαθούν να αναγκάσουν τους άλλους να "πιστέψουν" σε μια ιδέα, όποια κι αν είναι αυτή. Ο Θεός σχετίζεται ακράδαντα με την έννοια πίστη η οποία και είναι άσχετη με κάθε εξαναγκασμό. Δε βλέπω όμως το λόγο να ανεβάζουμε τους τόνους και να καταφεύγουμε σε βρισιές ή σε οποιαδήποτε άλλη μέθοδο σκοτώνει το διάλογο. Και αν το έκανε αυτό ο συνομιλητής δεν είναι ανάγκη να πέσουμε και εμείς στο επίπεδό του!

Δημοσ.
Ενοχλούμε με όλους εκείνους που προσπαθούν να αναγκάσουν τους άλλους να "πιστέψουν" σε μια ιδέα, όποια κι αν είναι αυτή. Ο Θεός σχετίζεται ακράδαντα με την έννοια πίστη η οποία και είναι άσχετη με κάθε εξαναγκασμό. Δε βλέπω όμως το λόγο να ανεβάζουμε τους τόνους και να καταφεύγουμε σε βρισιές ή σε οποιαδήποτε άλλη μέθοδο σκοτώνει το διάλογο. Και αν το έκανε αυτό ο συνομιλητής δεν είναι ανάγκη να πέσουμε και εμείς στο επίπεδό του!

 

Βαριέμαι να εξηγώ τα αυτονόητα. Προφανώς δεν καταλαβαίνεις τί αποτελεί "ανέβασμα τόνων" διότι αν το καταλάβαινες, θα έβγαινες πρώτος να κατακρίνεις απόψεις που συνάδουν με αυτές του Χίμλερ, του Γκαίμπελς και των δικών μας χουντικών. Εκτός βέβαια κι αν συμφωνείς.

Δημοσ.
Βαριέμαι να εξηγώ τα αυτονόητα. Προφανώς δεν καταλαβαίνεις τί αποτελεί "ανέβασμα τόνων" διότι αν το καταλάβαινες, θα έβγαινες πρώτος να κατακρίνεις απόψεις που συνάδουν με αυτές του Χίμλερ, του Γκαίμπελς και των δικών μας χουντικών. Εκτός βέβαια κι αν συμφωνείς.

 

Τη θέση μου την έγραψα. Δε θα ασχοληθώ προσωπικά με τον καθένα που ξεφεύγει απ' αυτή.

Δημοσ.
Βασικά σε αυτό:

 

 

Επιπλέον' date=' σύμφωνα με αυτά που λες δε θα εκπλησσόμουν αν 300 χρόνια πριν υποστήριζες ότι οι κεραυνοί είναι έκφραση της Θείας βούλησης και ως εκ τούτου o Βενιαμίν Φραγκλίνος απλά χάνει την ώρα του προσπαθώντας να γίνει τοστιέρα, κρατώντας ένα χαρταετό.

 

Πως είναι δυνατόν να μην αφαιρείς το κίνητρο για αναζήτηση της αλήθειας, τη στιγμή που υποστηρίζεις με σθένος και σιγουριά ότι ο Θεός είναι πίσω από τη δημιουργία του σύμπαντος; Το «σέβομαι και εκτιμώ» τη δουλειά των κοσμολόγων σε καμία περίπτωση δε συμβιβάζεται με το «η θεωρία έχει ένα κενό, άρα ο Θεός δημιούργησε τον κόσμο». Κοινώς, εκμεταλλεύεσαι μια (ενδεχομένως παροδική) αδυναμία της επιστήμης για να πετάξεις μια υπόνοια μεταφυσικού περιεχομένου.

 

Με εκτίμηση,

κάποιος που πιστεύει ότι ο προπάππους του πιθήκου-προπάππου του ήταν ψάρι, και η προ(x10^32)-γιαγιά του ήταν αμοιβάδα. Παρ' όλα αυτά μια θεϊκή παρέμβαση του έδωσε τη δυνατότητα να πληκτρολογεί.[/quote']

 

Το θέμα δεν είναι πως ότι δεν καταλαβαίνω να το αποδίδω στον Θεό και όλα καλά. Αν ζούσα πριν 300 χρόνια μπορεί να πίστευα ότι ο θεός έφτιαξε τον κεραυνό αλλά γιατί να πιστεύω ότι τον στέλνει αυτός;;;; Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Το ίδιο ισχύει και για το σύμπαν. Δεν προσπαθώ να εξηγήσω το πώς ήρθε σε ύπαρξη το σύμπαν. Δηλαδή με ποιόν τρόπο το έφτιαξε ο Θεός. Το πώς δημιουργήθηκε το σύμπαν ίσως μας πάρει χιλιάδες χρόνια για να το μάθουμε. Ούτε απορρίπτω την παραπάνω θεωρία της έκρηξης. Το ότι πιστεύω ότι ο Θεός έφτιαξε το σύμπαν δεν σημαίνει ότι δεν θέλω να μάθω το πώς.

 

Λες ότι πετάω υπόνοια ότι ο Θεός κτλ. Δεν πετάω υπόνοια το λέω ξεκάθαρα. Δεν βλέπω λογικό το να γίνανε όλα μόνα τους χωρίς την κατεύθυνση έτσι στην τύχη. Εγώ με τα δικά μου μάτια βλέπω σε αυτό το πανσυμπάντιο σύμπλεγμα και παντού ολόγυρα στην φύση αποδείξεις ανώτερης ευφυΐας. Συνεχίζει όμως να με ενδιαφέρει ο τρόπος που έγιναν όλα αυτά. Το πώς είναι φτιαγμένα. Αυτό δεν κάνουν και στην βιομιμητική; Μελετούν και αντιγράφουν χαρακτηριστικά του σχεδίου διαφόρων πλασμάτων προσπαθώντας να δημιουργήσουν νέα προϊόντα και να βελτιώσουν την απόδοση των ήδη χρησιμοποιούμενων μηχανημάτων. Η έρευνα δεν πρέπει να σταματάει είτε είναι κάποιος άθεος είτε όχι…

 

 

 

Με εκτίμηση' date='

κάποιος που πιστεύει ότι ο προπάππους του πιθήκου-προπάππου του ήταν ψάρι, και η προ(x10^32)-γιαγιά του ήταν αμοιβάδα. Παρ' όλα αυτά μια θεϊκή παρέμβαση του έδωσε τη δυνατότητα να πληκτρολογεί. [/quote']

 

Ακόμα και η αμοιβάδα βασίζεται σε μια φοβερή αλληλεπίδραση: στην ομαδική συνεργασία των νουκλεϊνικών οξέων (DNA και RNA) και των πρωτεϊνικών μορίων. Φοβερή πολυπλοκότητα για να γίνει έτσι τυχαία και αυτό. Και βέβαια το ερώτημα συνεχίζει να υπάρχει : Από προήλθε η ζωή; Το ψάρι, η αμοιβάδα;

 

Αν δεχθούμε ότι είμεθα κατάλοιπα βακτηρίων που ήρθαν στη γη απο αλλού' date=' τότε η τύχη σίγουρα μπορεί να δημιουργήσει. Το ίδιο μπορούμε να πούμε και για την εξαφάνιση των δεινοσαύρων, αν όσα λέγονται ισχύουν.

 

Και αυτή και η φυσική επιλογή.[/quote']

 

Τελικά πόσο τυχαία ήταν η τύχη?

 

«Η τύχη, και μόνο η τύχη, τα έφτιαξε όλα, από την αρχέγονη σούπα μέχρι τον άνθρωπο», είπε ο νομπελίστας Κριστιάν ντε Ντιβ, αναφερόμενος στην προέλευση της ζωής. Αλλά μπορεί η τύχη να αποτελεί λογική εξήγηση για το ποια ήταν η αιτία της ζωής;

 

Τι είναι τύχη; Μερικοί τη συνδέουν με το μαθηματικό νόμο των πιθανοτήτων, για παράδειγμα, με τις πιθανότητες που περιλαμβάνονται όταν παίζουμε «κορόνα-γράμματα». Ωστόσο, δεν είναι αυτός ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιούν πολλοί επιστήμονες τη λέξη «τύχη» αναφορικά με την προέλευση της ζωής. Η αόριστη λέξη «τύχη» χρησιμοποιείται ως αντικαταστατό μιας ακριβέστερης λέξης όπως είναι η «αιτία», κυρίως όταν η αιτία δεν είναι γνωστή.

 

«Όταν προσωποποιούμε την "τύχη" σαν να μιλούσαμε για έναν αιτιώδη παράγοντα», σχολιάζει ο βιοφυσικός Ντόναλντ Μ. Μακ Κει, «τότε στην ουσία μεταπηδούμε εσφαλμένα από μια επιστημονική σε μια σχεδόν θρησκευτική μυθολογική αντίληψη». Σε παρόμοιο τόνο, ο Ρόμπερτ Τσ. Σπράουλ τονίζει: «Όταν αποκαλούμε την άγνωστη αιτία "τύχη" επί τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, οι άνθρωποι αρχίζουν να ξεχνούν πως έχουμε κάνει μια αντικατάσταση. Η υποθετική αντίληψη ότι "τύχη ίσον μια άγνωστη αιτία" έχει φτάσει στο σημείο να σημαίνει για πολλά άτομα ότι "τύχη ίσον αιτία"». Παραδείγματος χάρη, ο νομπελίστας Ζακ Λ. Μονό χρησιμοποίησε αυτή τη λογίκευση, δηλαδή "τύχη ίσον αιτία". «Η καθαρή τύχη, η τύχη και μόνο, απόλυτη αλλά τυφλή ελευθερία, είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του απαράμιλλου οικοδομήματος της εξέλιξης», έγραψε ο ίδιος. «Ο άνθρωπος ξέρει επιτέλους ότι είναι μόνος μέσα στην αδιάφορη απεραντοσύνη του σύμπαντος, απ' όπου ξεπήδησε τυχαία». Παρατηρήστε ότι λέει: «Τυχαία». Ο Μονό κάνει ό,τι κάνουν και πολλοί άλλοι—εξυψώνει την τύχη σε δημιουργικό αίτιο. Η τύχη προτείνεται ως το μέσο με το οποίο εμφανίστηκε η ζωή στη γη.

 

Στην πραγματικότητα, τα λεξικά λένε ότι «τύχη» είναι «ο απρόσωπος και στερούμενος σκοπού παράγοντας που θεωρείται ότι καθορίζει ανεξήγητα συμβάντα» Συνεπώς αν. κάποιος υποστηρίζει ότι η ζωή ήρθε σε ύπαρξη τυχαία, στην ουσία λέει ότι ήρθε σε ύπαρξη από κάποια αιτιώδη δύναμη που δεν είναι γνωστή. Μήπως τελικά κάποιοι χρησιμοποιούν τη λέξη «Τύχη» με το πρώτο γράμμα κεφαλαίο - εννοώντας στην πραγματικότητα «Δημιουργός»;

Λέω, μήπως;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...