giorgos th. Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 exei kamia sxesi me kana palio paixnidi i einai idea mou??
DrFreeman Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 To Sam & Max Hit the Road της Lucas Arts το θυμάσαι;
pseira Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Poly kali apodosi se 3d An kai protimo ta 2D...ime old school
Legionnaire Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Αν διατηρήσουν το χιούμορ και την ατμόσφαιρα του Hit The Road θα είναι ένα καταπληκτικό adventure! Steve Purcell' date=' lead designer on the original, is working closely with Telltale and chose them to develop it, and the company is partly staffed with former LucasArts employees. [/quote'] Από ότι φαίνεται αρκετοί άνθρωποι από το αρχικό project βρίσκονται και σε αυτό οπότε πάμε καλά
Moderators Praetorian Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Moderators Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Η Telltale ουσιαστικά δημιουργήθηκε από "αγανακτησμένους" (ή ζοχαδιασμένους) developer της LucasArts που αποσπάστηκαν απο αυτή όταν είδαν projects οπως το Sam n Max 2 να ματαιώνονται (ή να αναβάλλονται επ αοριστο) χωρις προφανή αιτία...
Dreamcatcher Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 τo παιχνίδι θα είναι σε επεισοδιακή μορφή όπως τα προηγούμενα παιχνίδια τις telltale" (bone). Η διάρκεια δηλαδή του πρώτου season θα είναι περίπου 2 ώρες όπως έχουν δηλώσει και θα είναι διαθέσιμο προς πώληση μονο ηλεκτρονικά (download). Αυτά τα αρνητικά προς τo παρόν...
Moderators Praetorian Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Moderators Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Βασικά πολλά παιχνίδια (όχι μόνο της telltale) ακολουθούν episodic μέθοδο (off the top of my head... half life 2 episode one, episode two....) . Μάλλον πρόκειται για σύγχρονη τάση που έχουν εκτιμήσει ότι θα πάει καλά στην αγορά... Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν είναι κάτι καλύτερο ή χειρότερο. Αν όμως είναι ένας τρόπος για να βγει επιτέλους η συνέχεια στο Sam n Max (και σε άλλα κλασικά advs)... τότε για μένα είναι μια χαρά... (Το ηλεκτρονικό download δε το βρίσκω αρνητικό, αρκεί να μην έχει περιορισμούς σε installations και να μπορεί να λειτουργήσει αυτόνομο ώς install και σε άλλο pc)
Dreamcatcher Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 αν και δεν μου αρέσει να είμαι αρνητικός η σύγκριση τώρα half life και sam η max είναι αστεία. καταρχάς μιλάμε πως θα βγαίνει ένα επεισόδιο τον μηνα για 6 μήνες και θα πρέπει να πληρώνεις κάθε μηνα δηλαδή για να παίζεις ένα δίωρο. προσωπικά τα adventure της telltale αν συνεχίσουν να βγαίνουν έτσι μου είναι αδιάφορα. Θα μπορούσαν κάλλιστα να περιμένουν 6 μήνες να βγάλουν ένα ολοκληρωμένο μεγάλο σε μέγεθος adventure που θα τo πουλάνε όπως πρέπει (boxed) Άμα είναι να πληρώσει κάποιος για να τo κάνει απλά download γιατί να μην τo "κατεβάσει" από κάπου αλλου?...
Moderators Praetorian Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Moderators Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 αν και δεν μου αρέσει να είμαι αρνητικός η σύγκριση τώρα half life και sam η max είναι αστεία. Δε το πιασες dreamcatcher. Δεν έκανα σύγκριση... παράδειγμα έφερα. Παράδειγμα που απο ό,τι φαίνεται δεν είναι μακριά απο τη γενική άποψη περι episodic...wikipedia clickie Επίσης δε προκύπτει απο πουθενά ότι τα ποσοστά πειρατείας στα downloadable παιχνίδια είναι μεγαλύτερα απο αυτά για τα boxed... Προσωπικά δε γνωρίζω παιχνίδι που να μην έχει βγει πειρατικό...boxed ή άλλης μορφής. Αν η telltale αποφάσισε να ακολουθήσει αυτή την οδό για τα παιχνίδια της, μάλλον (...) έχει βρει πλεονεκτήματα σε αυτή και προφανώς αναμένει κέρδος και όχι ζημίες... Υπερ του episodic. Ενα boxed παιχνίδι θα ήθελε ασφαλώς περισσότερο χρόνο για να βγει, οι απαιτήσεις θα ήταν πιο μεγάλες, η τιμή υψολότερη. Πιθανότατα για μια νέα εταιρεία να ήταν δύσκολο να φτάσει μέχρι τέρμα την ανάπτυξη και να το παρατήσει. Αντίθετα σε ενα episodic οι απαιτήσεις είναι μικρότερες (όχι όμως και μικρές δεδομένου της ιστορίας του Sam n Max), o χρόνος παραγωγής μικρότερος, το κόστος χαμηλότερο (προφανώς) και τα πρώτα κέρδη πιο άμεσα. Επίσης επιτρέπει να αναπτύσσεται το παιχνίδι ΟΣΟ έχει ζήτηση (ιδανικά επ αόριστο, πεσιμιστικά μεχρις ότου πάρουν πρέφα οι users ότι ενδεχομένως πρόκειται για μουφα υπόθεση/sequels). Και στο φινάλε κανείς δε λέει ότι πρέπει να αγοράσεις ένα παιχνίδι σωνει και καλά ή να αγοράσεις κάθε επεισόδιο του... Τα pc games είναι είδος πολυτελείας... (δεν είναι Pokemon που πρέπει να τα αποκτήσεις όλα ).
privateer Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2006 Telltale Games has released a playable demo for Sam & Max Episode 1: Culture Shock, allowing the chance to try out their new comic-styled episodic 3D adventure game. This 71.9MB download is a trial version that starts out Sam and Max' office, but it also includes all content of the full episode that you can activate after purchasing a license key online http://www.telltalegames.com/demo/cultureshock
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.