paparoupas Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Ρε παιδια, εγω μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τη Vivodi και απο ταχυτητες και απο γενικοτερη συμπεριφορα. Ειναι η πρωτη φορα που ειχα καποιο προβλημα -που δεν υπαρχει καποιο ουσιαστικο προβλημα- και μπορω να πω οτι το χειριστηκαν οπως περιμενα. Απο κει και περα θα περιμενω να ανανεωθει η συνδεση μου και θα ξαναποσταρω. Αλλα αφου εγω δεν εχω κανενα προβλημα γιατι να διαμαρτυρηθω η να ειμαι δυσπιστος? Εσεις μπορειτε να τη βριζεται τη vivo, αλλα δεν μπορειτε να πεισετε κι εμενα να τη βριζω... Οταν εμφανιστει το προβλημα εχω τον τροπο μου να το λυσω (τον εχω αναλυσει σε αλλα τοπικ).
tacuma Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 ρε παιδια εγω εκανα αιτηση Vivodi κ εχουν περασει 47 μερες και δεν εχω συνδεθει ακομα,τους παιρνω τηλ κ μου λενε δεν εχω διαθεσημοτητα ακομα,παιρνω οτε μου λενε οτι εχω!!ξαναπαιρνω βιβοντι κ μου λενε οτι δε τους ενημερωσε ο οτε,παιρνω οτε μου λενε εχουν ενημερωσει βιβοντι,παιρβω βιβοντι μου λενε περιμενουν οτε για να μου στειλουν pasword οτιναι ελεος ρε παιδια λοιπον ξαναπηρα σημερα βιβοντι και μου λεει η απιστευτη τηλεφωνητρια οτι ακομα σημερα δεν εχω διαθεσημοτητα,τις λεω πως "μια εβδομαδα πριν πηρα ξανα σε εσας και μου ειπατε οτι εχω"...Μου λεει να περιμενω λιγο και μετα μου λεει πως εχω διαθεσιμοτητα,εε ωραια τις λεω τοτε γιατι δεν εχω dsl?Μου λεει οτι δεν τους ενημερωσε ο ΟΤΕ κ τις λεω να παρουν αυτοι τον Οτε και μου λεει πως θα παρει να τους ρωτησει..κ μπαμ κοβεται η συνδεση με το τηλ.κεντρο πρεοσπαθω εδω και μια ωρα περιπου να ξαναπαρω τηλ και δε βγαινει κανεις στη γραμμη,δηλαδη εγω τωρα ποιον να κραξω ρε παιδια?εγω παντως δε φταιω σε τιποτα,φιλε ee3509 καταγγελια μπορω να κανω στο υπουργειο αναπτυξης μονο για τον ΟΤΕ η κ για την βιβοντι??
ee3509 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Στην καταγγελία γράφεις το τι έχει γίνει, τι σου λέει ο ΟΤΕ, τι σου λέει η vivo κτλ. Μετά το υπουργείο κοινοποιεί την καταγγελία σου και ζητάει επίσημη απάντηση εντός 10 ημερών νομίζω, απο όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. . Παρε ένα τελευταίο τηλεφωνάκι σε vivo και OTE και πες τους οτι προχωράς σε επίσημη καταγγελία αν το πρόβλημα σου δεν λυθεί μέσα στο 24ωρο. . Ζήτα τα ονόματα όσων έχουν χειριστεί την υπόθεση για να τα συμπεριλάβεις στην καταγγελία. . Ως δια μαγείας θα δεις σύντομα αποτέλεσμα πιστεύω.
yohoho Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 παιδια εμενα κανανε 2 μηνες να την ενεργοποιησουν !!!! επερνα τηλεφωνα ξαναεπερνα και τπτ δεν γινοταν ωσπου εκανα την περιβοητη καταγγελια(λεγοντας οτι θελω να διακοψω ολες τις διαδικασιες ενεργοποιησης κλπ ) και σε 3 μερες με περνει η βιβοντι τηλ και μου λεει εχετε γραμμη!!! ελεος και ο αγιος φοβερα θελει!!! τι να πω παιδια υπομονη και τωρα που τελειωνει το cube να δω τι θα κανω
Marcos_Aurilius Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Να στείλεις fax προς το τεχνικό τμήμα, με φωτοτυπημένη την ταυτότητά σου, και γραμμένο πάνω ότι η γραμμή σου πλέον είναι ενεργή από τον ΟΤΕ και παρακαλείς να επικοινωνήσουν μαζί σου το συντομότερο δυνατόν για να σου δώσουν τους κωδικούς σου... Tacuma, φαντάζομαι ότι αυτό το απλό δεν το έκανες, ε?
tacuma Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Tacuma[/b'], φαντάζομαι ότι αυτό το απλό δεν το έκανες, ε? Λοιπον,δεν εστειλα fax γιατι πολυ απλα δεν το ηξερα,αλλα παρολα αυτα δε δικαιολογει την βιβοντι ή τον οτε, πληρωσα στην βιβοντι ειμαι πελατης της βιβοντι κ εχουν περασει κ 50 μερες χωρις να γινει τπτ,επισης εκανα τοσα τηλεφωνα για να μιλησω με καποιον απο οτε!γιατι να τρεχω εγω στον οτε αφου εχω υπογραψει κ εχω δωσει εξουσιοδοτηση να μιλαει η βιβοντι αντι για μενα στον οτε!!μηπως θα επρεπε ακομα κ αν ειχα προβλημα με την γραμμη να με ειδοποιησει καποιος??δε θα επρεπε η βιβοντι στην οποια ειμαι πελατης να με ειδοποιησει οτι κατι τρεχει?? δε μπορω να καταλαβω σχολιαζεις κατι που δεν εκανα κ δεν ειμαι υποχρεωμενος να κανω κατι που πρεπει να κανουν αλλοι για μενα! Δε σχολιασες ομως πως καθως μιλουσα με τηλεφωνητρια απο βιβοντι κ πανω στο σημαντικο μερος της συζητησης κοβεται η συνδεση με τηλεφωνητρια κ επειτα για πανω απο μιαμιση ωρα που προσπαθουσα να παρω ξανα δεν μπορουσα να επικοινωνησω με κανεναν...
Marcos_Aurilius Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2006 Προς Θεού, δεν είμαι εδώ για να υπερασπιστώ την Vivodi, ούτε καμία Vivodi! Αν θυμάσαι, όταν ξεκίνησα αυτό το thread, πριν το κάνουμε helpdesk, ήταν για να διαμαρτυρηθώ για την Vivo. Απο εκεί και πέρα, συμφωνώ ότι έχεις δίκιο και καταλαβαίνω το πρόβλημά σου. Αλλά πρέπει να αποφασίσεις τι θέλεις: αν θέλεις απλά να γκρινιάζεις για την κακή τους εξυπηρέτηση, keep on. Αν όμως θέλεις έναν τρόπο για να βγάλεις άκρη, σου πρότεινα έναν που δούλεψε επανηλλειμένα για μένα, και προς το παρόν τον έχεις γράψει...
tacuma Δημοσ. 4 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2006 Λοιπον εστειλα email κ με πηραν μετα απο κανα 3ωρο,τους ειπα οτι εχω δυσαρεστηθει για την αναμονη κ για το οτι δεν εχει εποικηνωνησει κανεις μαζι μου κ οτι ο οτε εχει τελειωσει ουσιαστικα τις διεργασιες τις γραμμης μου κ επρεπε ηδη να μου εχουν στειλει κωδικους κ ακομα πως εαν δεν ενεργοποιηθει αμεσα ζητω την ακυρωση της ενεργοποιησης κ να σταλθουν τα λεφτα κλπ κλπ με πηραν τηλ μετα απο κανα 3ωρο κ μου ειπαν οτι μεσα στην εβδομαδα θα εχει ενεργοποιηθει αυτα
nasmania Δημοσ. 7 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2006 Κρίμα πάντως γιατι και εγω Vivodi εχω και πέρα την καθηστέρηση ενεργοποίησης (που γενικά ισχύει σε όλους τους providers) είναι πραγματικά απίστευτο οτι πραγματικά δεν νοιάζονται μια για παλαιούς πελάτες τους.. Και οχι μόνο αυτοί ! Με 99 Ευρώ δηλαδη καλυπταν : Εξοδα εξοπλισμου Τελος ενεργοποιησης γραμμής σε ΟΤΕ Γραμμή 512 Kbps Προσβαση 512 Kbps και τώρα αυτοί που είναι μέσω ΟΤΕ τους ζητάνε να πληρώσουν 199 Ευρώ για 6 μήνες στα 1024 και χωρίς περιθώρια επιλογής για χαμηλότερη ταχύτητα ? Είναι η δευτερη γραμμή που εγκαθιστώ στο σπίτι και πραγματικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να ζητήσω και 3η πάλι.. Ξέρω οτι το κόστος προπληρωμένων πακέτων είναι σαφώς χαμηλότερο και ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω ενα λογικό ποσό (117 ευρώ είχα δει κάπου οτι ισχυε παλιότερα) για να παραμείνω αλλά αφου είναι ετσι... Ας γίνει ότι γίνεται με τις επιδοτήσεις κινητών που πάντα οι νέες συνδέσεις επιδοτούνται πιο πολύ απο τις παλιές.Θα κόβουμε και θα αλλάζουμε γραμμές.. Το δε ακρως κουφο στην περίπτωση μου...Εως το νουμερο 66 της οδού που μένω θεωρείται Κυψέλη(Κομβος Vivodi)...66-104 θεωρείται Γαλάτσι (OTE) ...106 και πέρα θεωρείται Κυψέλη πάλι..Η πολυκατοικια μου ειναι στο 104 που πιάνεται Γαλατσι Μήπως να βάλω καμια γραμμή στην απέναντι πολυκατοικία και να παίζω wirelless ?? )) O γκαντεμόσαυρος
ee3509 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2006 emena simera energopoiithikan ta 2Mbit mou apo vivo 259 euro gia 1 xrono = 21.5 / mina se FULL LLU . an den sas kalyptei auti i prosfora (osous mporoun na valoun FULL LLU) tote apla griniazetai
Marcos_Aurilius Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Για όσους δεν έχουν ακόμα καταλάβει, δεν γκρινιάζουμε για το ότι δεν υπάρχουν πια αξιοπρεπείς προσφορές εκεί έξω, αλλά για την αδιαφόρία μιας εταιρίας να κρατήσει τος πελάτες της. Και για άλλη μια φορά, η Vivo δεν είναι ΟΤΕ, που σημαίνεί ότι το Full LLU μπορεί να το αξιοποίησει η μειοψηφία (πληθυσμιακά και ακόμα χειρότερα, γεωγραφικά) κι όχι η πλειοψηφία.
paparoupas Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Μολις γυρισα απο τα γραφεια της Vivodi, οπου και ενεργοποιησα το cube που ειχα πει οτι ειχα αγορασει. Προφανως δεν υπηρχε κανενα προβλημα, η ανανεωση εγινε κανονικα και με ενημερωσαν οτι μεχρι 31/8 θα επιτρεπεται να κανει κανεις ανανεωση cube με νεο cube. Τωρα δεν ξερω τι εγινε στραβα σε αλλους, αλλα εγω αυτο που ξερω ειναι οτι εκανα τη δουλεια μου, οπως ακριβως μου ειχαν πει οτι θα γινει. Και παραθετω τα λογια του Marios1957, παντα φιλικα (εξαλλου και ο ιδιος παρατηρησε οτι διατυπωσε την προσωπικη του αποψη και εμπειρια, οπως κανω κι εγω εδω): "Παραμύθια σου πουλήσανε για να σε κρατήσουν.Στο τμήμα marketing είναι πάρα πολύ ηλίθιοι για να καταλάβουν πως πρέπει να κρατήσουν τον ήδη συνδρομητή τους. Θα χαρώ πάρα πολύ να δω το χρονοδιάγραμμά της να περπατάει πάνω στα χνάρια των προσδοκιών σου."
szaf Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 paparoupas, μόλις κάλεσα το customer service της vivodi. Μου είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει ανανέωση με dslcube, και ότι ούτε μπορεί να ενεργοποιηθεί άλλο dslcube στην ίδια γραμμή, παρά μόνο αν έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα (αν είναι δυνατόν.....). Πραγματικά απορώ με το τμήμα marketing. Νομίζουν ότι είναι οι μοναδικοί που δίνουν adsl, και τους έχουμε τόσο πολύ ανάγκη, που θα μας εκβιάζουν προσφέροντάς μόνο την 1024;; ευτυχώς, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια..και πολύ καλύτερα
Speck50 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Κρίμα πάντως γιατι και εγω Vivodi εχω και πέρα την καθηστέρηση ενεργοποίησης (που γενικά ισχύει σε όλους τους providers) είναι πραγματικά...... για να ξεφυγουμε λιγο απο τα της Vivodi .....σε τηλεφωνικη αιτηση προς την Tellas για ενεργποιηση (γραμμη+συνδρομη) 512 με ολη την χασουρα κ την γραφειοκρατεια δικη τους δν μου πηρε πανω απο 4 μερες ωστε να ειμαι συνδεμενος με το "γρηγορο ιντερνετ" χωρις συμβολαια κ χωρις καμια απολυτος δεσμευση ως προς το χρονο παραμονης μου στην εταιρια τους.
Marcos_Aurilius Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Μέλος Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Πρέπει να είναι η καλύτερη λύση αυτή τη στιγμή. Κι εγώ μόλις γυρίσω από την άδεια, προς τα εκεί μάλλον θα στραφώ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.