Προς το περιεχόμενο

ΛΙΒΑΝΟΣ ΩΡΑ.. 0 (Μόνο για ενήλικες)


ANEMOS-V

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όλα αυτά τα ωραία, σε Κ.Σ. και περίοδο ειρήνης. Είπαμε, δεν είναι και Γκάντιδες. Και για του λόγου το αληθές, πάνω σε αυτό ήθελα να προσθέσω οτι μέρος του πληθυσμού των Παλαιστινίων τουλάχιστον είναι και Χριστιανοί, καθώς και άλλα. Όχι και καμιά πλειοψηφία δα, πάντως υπάρχουν και τέτοιοι. Σε αντίθεση με του Εβραίους που στον τόπο "τους" δε θέλουν κανέναν άλλο. Λέγεται μάλιστα οτι η χαρακτηριστική διαφορά μεταξύ της εβραϊκής αποικιοκρατίας και των περισσότερων άλλων ανά τα χρόνια είναι το γεγονός πως η Εβραίοι δεν ήθελαν να εκμεταλλευθούν καν τους αυτόχθονες, ούτε σα φτηνά εργατικά χέρια, ούτε κατ' οποιονδήποτε άλλο τρόπο! Τους ήθελαν απλώς εκτός. End of story.

 

Υπάρχει διαφορά μεταξύ κατανόησης και δικαιολογίας, αλλά όχι και χαώδης. Λεπτή θα έλεγα. Όταν κατανοείς κάτι, έχει νόημα για σένα, το δέχεσαι. Αν διάλεγες εμφανώς στα λόγια σου οποιαδήποτε από τα δύο πάντως, δε θα είχαμε διαφορές. :)

  • Απαντ. 253
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ρε γμτ, δεν είπα ποτέ οτι όλα αυτά είναι ωραία. Αντιθέτως. Απλώς εσείς βλέπετε μόνο άσπρο/μαύρο, ενώ εγώ και γκρίζο. Εσείς λέτε πως ή έχει κάποιος δίκιο και ήθος ή δεν έχει, εγώ πως κανείς δεν έχει δίκιο και ήθος, αλλά κάποιος απ' τους δύο έχει λίγο παραπάνω άδικο και κάποιος λίγες περισσότερες δικαιολογίες. Είτε το πάρουμε με βάση αριθμούς, είτε με το ποιός το άρχισε (χαχα, κυρία-κυρία!), είτε δεν ξέρω πως αλλιώς.

Δημοσ.

Χαρακτηρίζεις και υποθέτεις ανυπόστατα πράγματα.

 

Μιλάς για άσπρο μαύρο. Καλώς ή κακώς αγαπητέ, είτε αρέσει είτε δεν αρέσει, κάτι είναι είτε ανήθικο είτε όχι. Κι αν για περιπτώσεις υλικού πλούτου δέχομαι να δώσω τόπο στην οργή, για θέματα ανθρώπινης ζωής δεν υπάρχει γκρίζο παρά μόνο το άσπρο και το μαύρο.

 

Είναι ή δεν είναι λάθος να σκοτώνεις άμαχους, όποιοι κι αν είναι αυτοί και όσοι κι αν είναι αυτοί? Πολύ απλή η ερώτηση που εσύ τη δυσκολεύεις λέγοντας "ναι μεν αλλά....." και "οι άλλοι είναι πιό δικαιολογημένοι". Δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα όσον αφορά τη ζωή του καθενός μας η οποία είναι μία και μόνον.

 

Το να βάζεις τον παράγοντα ζωή σε αριθμητικά πλαίσια είναι από μόνο του επικίνδυνο και σχεδόν πάντα οδηγεί σε γενικεύσεις και υπεραπλουστεύσεις. Δεν μπορείς σε καμμία περίπτωση να πεις ότι επειδή ο ένας σκοτώνει 25 και ο άλλος 255, οι 25 που σκοτώθηκαν "δεν πειράζει, λίγοι είναι". Τί πάει να πει λίγοι? Τί πάει να πει "δεν πειράζει?" Τί πάει να πει "δικαιολογώ τους φονιάδες των 25 μια και έχουν περισσότερο δίκιο απ' αυτούς των 255?" Και ποιός είσαι εσύ, εγώ, ο καθένας μας, που θα κρίνει ποιού η ζωή έχει μεγαλύτερη αξία?

Δημοσ.

Μου βάζεις λόγια. Και μίλησα για ποσοτικοποίηση του δικαίου, όχι του ήθους.

Αν δε μπορείς να αντιληφθείς την υπόθεση όπως έχει, προφανώς δε μπορώ να σε πείσω εγώ.

 

Τέλος πάντων. Μακάρι να μη βρεθείς ποτέ σε θέση που να πρέπει να αποδείξεις εμπράκτως το μέγεθος της ευγένειας που σε διακρίνει, αν και ήδη ανέφερες το παράδειγμα με τον αδερφό. Φαντάσου να μιλούσαμε για όλη την οικογένεια και 10 γεννιές (ναι πάλι, αμάχων) πιο πίσω. Τότε τι θα έκανες; Θα πήδαγες τους 10μετρους τοίχους και θα έψαχνες για το στρατηγό (που θα σε περίμενε σε μια σκηνή εκεί δίπλα στο τείχος, μόνος και άοπλος);

 

I didn't think so...

Δημοσ.
Σε προκαλώ... :mrgreen:

 

Αν δεν ήταν, δικέ μου, δικοί μου πρόγονοι, ΑΙΜΑ ΜΟΥ, μάλλον θα μιλούσες τούρκικα. Μέρος της οικογένειάς αναγκάστηκε να ξεριζωθεί μετά την αποτυχημένη επανάσταση του 1770 καθώς τους καταδίωκαν οι Τούρκοι, στην επανάσταση του 1821 πρόγονός μου ονομάστηκε ΄Τουρκοφάγος΄και έτσι έχει μείνει και στην ιστορία, ο προπάπππος μου ήταν μετανάστης στο Καναδά και ήρθε το 1912 στην Ελλάδα μόνο και μόνο για να πολεμήσει, πορτρέτο εξάδελφου του παππού μου είναι αναρτημένο στη Βουλή καθότι πήρε Μεγαλόσταυρους σε 2 πολέμους, ο συνονόματος παππούς μου πήρε μετάλλια στην Μικρασιατική Εκστρατεία. Γι΄ αυτό, δικέ μου, μαθήματα φρονημάτων και ελληνοσύνης αλλού, στα εναλλακτικά φιλαράκια σου. Ταμάμ;

Δημοσ.
...στην επανάσταση του 1821 πρόγονός μου ονομάστηκε ΄Τουρκοφάγος΄και έτσι έχει μείνει και στην ιστορία, ο προπάπππος μου ήταν μετανάστης στο Καναδά και ήρθε το 1912 στην Ελλάδα μόνο και μόνο για να πολεμήσει, πορτρέτο εξάδελφου του παππού μου είναι αναρτημένο στη Βουλή καθότι πήρε Μεγαλόσταυρους σε 2 πολέμους, ο συνονόματος παππούς μου πήρε μετάλλια στην Μικρασιατική Εκστρατεία.

 

Όταν βλέπεις λοιπόν ότι έρχεται ένας τύπος με όπλο και σου λέει ότι θα μπει στο σπίτι σου και θα σου αφήσει πατάρι και σαλόνι αντιδράς. Αν όμως δεις ότι έχει από πίσω 10 ένοπλους νταήδες και 10 ματσό που του δίνουν λεφτά, τα δίνεις, γιατί αλλιώς καταλήγεις να σου γαμάνε τη μάνα τη γυναίκα και τα παιδιά και να παρακαλάς να σου δώσουν πίσω το δεύτερο WC. Είναι θέμα επιλογών και διορατικότητας θα έλεγα.

 

Προφανώς λοιπόν εσύ δε θα έπραττες όπως οι πρόγονοί σου, λόγω... επιλογών και διορατικότητας. Δεν καταλαβαίνω γιατί μου τη λες. Διάλεξε. Το οτι το σόι σου έπραξε όπως έπραξε, δε σε καθιστά εσένα προσωπικά αυτομάτως κάτι, ιδιαίτερα αν υποστηρίζεις οτι θα έπραττες τελείως διαφορετικά στη θέση τους. Ή μάλλον δε θα 'πρεπε να σε καθιστά, μιας και στην κοινωνία μας, πολλοί αναπάυονται στις δάφνες άλλων.

Δημοσ.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΚΟΝΤΟΛΙΖΑ ΡΑΙΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΚΕΧΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΟ ΛΙΒΑΝΟ...ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ?????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Δημοσ.
Προφανώς λοιπόν εσύ δε θα έπραττες όπως οι πρόγονοί σου, λόγω... επιλογών και διορατικότητας. Δεν καταλαβαίνω γιατί μου τη λες. Διάλεξε. Το οτι το σόι σου έπραξε όπως έπραξε, δε σε καθιστά εσένα προσωπικά αυτομάτως κάτι, ιδιαίτερα αν υποστηρίζεις οτι θα έπραττες τελείως διαφορετικά στη θέση τους. Ή μάλλον δε θα 'πρεπε να σε καθιστά, μιας και στην κοινωνία μας, πολλοί αναπάυονται στις δάφνες άλλων.

 

Όταν να έχεις διορατικότητα και να κάνεις υποχωρήσεις τώρα επειδή βλέπεις ότι δε μπορείς να κάνεις αλλιώς δεν έχει σχέση με το να κάθεσε να σε γαμάνε. Επιλέγεις τις μάχες σου, δεν πας καταδικασμένος να πεθάνεις, αν δεν υπάρχει στόχος έστω και μακροπρόθεσμος. Και προτιμάς να σου τον ακουμπήσουν τώρα και του χρόνου να τους γαμήσεις, παρά να το παίξεις μάγκας και να σε γαμάνε μέχρι να πεθάνεις, μαζί με την κόρη σου. Προτιμώ την λογική και την στρατηγική.

 

Θητεία έκανες ή σαν επαναστάτης ιδεολόγος εναλλακτικός προτιμάς να την κάνεις με ελαφρά;

 

Edit: Από σεβασμό στους υπόλοιπους που συμμετείχαν στη συζήτηση και στους συντέλεστες του forum, τα υπόλοιπα μπορείς να διαβάσεις στα pm σου.

Δημοσ.
Μου βάζεις λόγια. Και μίλησα για ποσοτικοποίηση του δικαίου, όχι του ήθους.

 

Σώπα ρε παιδί μου. Σου βάλανε λόγια και θίχτηκες έ? Ενώ εσύ τί κάνεις δλδ απ' την αρχή της συζήτησης? Όσο για την ποσοτικοποίηση του δικαίου, πώς το εννοείς αυτό? Όποιος σκοτώνει περισσότερο έχει λιγότερο δίκιο?

 

Αν δε μπορείς να αντιληφθείς την υπόθεση όπως έχει, προφανώς δε μπορώ να σε πείσω εγώ.

 

Σου ξαναείπα φίλε μου. Μάθε ελληνικά και μετά βγες να πουλάς φτηνό τσαμπουκάκο στους άλλους.

 

Τέλος πάντων. Μακάρι να μη βρεθείς ποτέ σε θέση που να πρέπει να αποδείξεις εμπράκτως το μέγεθος της ευγένειας που σε διακρίνει, αν και ήδη ανέφερες το παράδειγμα με τον αδερφό. Φαντάσου να μιλούσαμε για όλη την οικογένεια και 10 γεννιές (ναι πάλι, αμάχων) πιο πίσω. Τότε τι θα έκανες; Θα πήδαγες τους 10μετρους τοίχους και θα έψαχνες για το στρατηγό (που θα σε περίμενε σε μια σκηνή εκεί δίπλα στο τείχος, μόνος και άοπλος);

 

 

 

Προφανώς δε θες να καταλάβεις. Παρωπίδες, καπίστρι και βουρ στην εξοχή ο Ντορής. Κοιτάς μόνο αυτό που θες να δεις ώστε να απαντήσεις ανάλογα μια και ήδη απ' το πρώτο μου ποστ σχημάτισες με το μυαλουδάκι σου μια λανθασμένη άποψη. Αφού δε μπορείς να καταλάβεις τί σου λέει ο άλλος γιατί μπαίνεις στον κόπο να γράφεις σε φόρουμ? Κάτσε απέναντι απ' τον καθρέφτη να τα λέτε και να μη σου φέρνει αντίρρηση, να είσαι ευτυχής που όλοι θα συμφωνούν μαζί σου.

 

Για χιλιοστή φορά επαναλαμβάνω: Tο σχόλιο περί ηθικής ξεκίνησε απ' τα γραφόμενα της Χαμάς που ανέφερες και στα οποία αναφέρθηκες με περίσσια αγαλλίαση λέγοντας ότι μιλούν για ανθρώπινα δικαιώματα. Αυτό που λέμε είναι ότι απ' τη στιγμή που KAI η Χαμάς επιτίθεται σε μη στρατιωτικούς στόχους, δεν μπορεί να ομιλεί περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Είτε τα σέβεται κανείς τα ανθρώπινα δικαιώματα, είτε όχι.

 

Αντιλαβού? (Μπα....)

Δημοσ.
Σου ξαναείπα φίλε μου. Μάθε ελληνικά και μετά βγες να πουλάς φτηνό τσαμπουκάκο στους άλλους.

Μα τι λες; Ποιό τσαμπουκάκο; Και μια χαρά είναι τα ελληνικά μου.

 

 

Για χιλιοστή φορά επαναλαμβάνω: Tο σχόλιο περί ηθικής ξεκίνησε απ' τα γραφόμενα της Χαμάς που ανέφερες και στα οποία αναφέρθηκες με περίσσια αγαλλίαση λέγοντας ότι μιλούν για ανθρώπινα δικαιώματα. Αυτό που λέμε είναι ότι απ' τη στιγμή που KAI η Χαμάς επιτίθεται σε μη στρατιωτικούς στόχους' date=' δεν μπορεί να ομιλεί περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Είτε τα σέβεται κανείς τα ανθρώπινα δικαιώματα, είτε όχι.

 

Αντιλαβού? (Μπα....)[/quote']

 

Εσένα η κεφάλα σου μπορεί να χωρέσει οτι άλλο περίοδος πολέμου, και άλλο περίοδος ειρήνης; Μπορείς να αντιληφθείς τη διαφορά; Ο πρόεδρος του Ιράν πρόσφατα δήλωσε στη Tehran Times οτι δεν έχουν κανένα πρόβλημα με Εβραίους, παρά μόνο με τους σιωνιστές και το κράτος τους, και οτι στο Ιράν υπάρχουν ολόκληρες εβραϊκές κοινότητες που ζουν αρμονικότατα με τους Ιρανούς, απολαμβάνουν τα ίδια δικαιώματα κτλ. Σε αντίθεση με τις θεμελιώδεις θέσεις του σιωνισμού, που έχω αναφέρει παραπάνω 100 φορές. Μπορείς να καταλάβεις λοιπόν, οτι και εμπράκτως, σε [ι]περίοδο ειρήνης[/ι], τα πράγματα δεν είναι τόσο μεσαιωνικά για τους ισλαμιστές, ενώ σε περίοδο πολέμου φυσικά δε γίνεται να ισχύουν όλα αυτά τα ωραία.

Δημοσ.
Εσένα η κεφάλα σου μπορεί να χωρέσει οτι άλλο περίοδος πολέμου, και άλλο περίοδος ειρήνης;

 

Τα ξανάπαμε βρε dikemou, τα ξανάπαμε. Κι ο πόλεμος δεν είναι εκτός αρχών για να επιτρέπονται τα πάντα. Ο όρος "εγκληματίας πολέμου" δε σου λέει τίποτα ή απλώς βάλθηκες να κοπανάς το δικό σου κι όσο αντέξουμε;

 

Άμα τσιμπήσεις ένα πιστόλι και σκοτώσεις τον παραδομένο φαντάρο με τη λευκή σημαία που ανεμίζει στο ένα χέρι, είσαι τουλάχιστον κατάπτυστος. Υπάρχει κι η καταραμένη τιμή στη μάχη. Θες να γαζωθείς με 3 κιλά tnt; Μαγκιά σου. Πάρε μαζί σου αυτούς που πρέπει όμως κι όχι τον κάθε κακομοίρη που έτυχε να βρεθεί στο δρόμο σου.

 

Μονίμως πέφτουμε στην παγίδα του 2 μέτρα και 2 σταθμά. Ας πούμε λοιπόν και μπράβο στο Χίτλερ και τα λοιπά ανάλογα παιδιά της ιστορίας μας, που μέσα στα πλάισια του πολέμου, λειτούργησαν κατά τρόπο που διασφαλίζει τα συμφέροντά τους και μόνο, αδιαφορώντας για την ηθική του πολέμου. Στο τέλος θα φτάσουμε να δίνουμε και μετάλιο ανδρείας στον κάθε στραβωμένο που ξεκληρίζει αμάχους...

 

Edit:

 

Ο πρόεδρος του Ιράν πρόσφατα δήλωσε στη Tehran Times οτι δεν έχουν κανένα πρόβλημα με Εβραίους, παρά μόνο με τους σιωνιστές και το κράτος τους, και οτι στο Ιράν υπάρχουν ολόκληρες εβραϊκές κοινότητες που ζουν αρμονικότατα με τους Ιρανούς, απολαμβάνουν τα ίδια δικαιώματα κτλ.

 

Κι εσύ τον πίστεψες; Κι εγώ δηλώνω απόγονος του Μαγγελάνου...δεν τρέχει και τίποτα.

 

Αλλά μεταξύ μας τώρα...αν ήμουν εβραϊκή κοινότητα, ή όποιος άλλος στην τελική, μάλλον θα έκλαιγα τη μοίρα μου αν απολάμβανα τα ίδια δικαιώματα με τους λοιπούς Ιρανούς. Βρήκες τώρα καθεστώς ελευθερογνωμίας, δικαίου και ατομικών δικαιωμάτων ως υπόδειγμα ανοχής για να προτάξεις.

Δημοσ.
Μα τι λες; Ποιό τσαμπουκάκο; Και μια χαρά είναι τα ελληνικά μου.

 

Για συνεννόηση στη Σοφοκλέους καλά είναι.

 

Εσένα η κεφάλα σου μπορεί να χωρέσει οτι άλλο περίοδος πολέμου, και άλλο περίοδος ειρήνης;

 

Όχι.

 

Μπορείς να αντιληφθείς τη διαφορά;

 

Όχι.

 

Ο πρόεδρος του Ιράν πρόσφατα δήλωσε στη Tehran Times οτι δεν έχουν κανένα πρόβλημα με Εβραίους, παρά μόνο με τους σιωνιστές και το κράτος τους, και οτι στο Ιράν υπάρχουν ολόκληρες εβραϊκές κοινότητες που ζουν αρμονικότατα με τους Ιρανούς, απολαμβάνουν τα ίδια δικαιώματα κτλ. Σε αντίθεση με τις θεμελιώδεις θέσεις του σιωνισμού, που έχω αναφέρει παραπάνω 100 φορές. Μπορείς να καταλάβεις λοιπόν, οτι και εμπράκτως, σε [ι]περίοδο ειρήνης[/ι], τα πράγματα δεν είναι τόσο μεσαιωνικά για τους ισλαμιστές, ενώ σε περίοδο πολέμου φυσικά δε γίνεται να ισχύουν όλα αυτά τα ωραία.

 

Στ' αρκίδια μου ο πρόεδρος του Ιράν. Έχεις ακούσει ποτέ οποιονδήποτε πολιτικό παράγοντα, πρόεδρο, βασιλιά, και ότι θες, να δηλώνει ότι κάποια μειοψηφία στη χώρα του περνάει άσχημα? Ε? Έχεις ακούσει πολλούς να δηλώνουν τα παρόμοια? Ο προεδρος του Ιράν θα δηλώσει ότι θέλει να δηλώσει. Ο αντίστοιχος καραγκιόζης του Ισραήλ θα δηλώσει τις δικές του βλακείες, ο Μπους τις δικές του, ο Κινέζος κάτι άλλο και ο Ρώσος κάτι άλλο.

 

Ότι σαβούρα πετάει κάποιος, μόνο και μόνο επειδή είναι -και καλά- φτωχός και καταφρονεμένος, το καταπίνεις και έρχεσαι και μας το ξερνάς εδώ πέρα. Μιλάμε για τεράστια αντικειμενικότητα και κριτική ματιά. Τί τέλειωσες είπαμε? Πολιτικές επιστήμες και διεθνείς σχέσεις?

Δημοσ.

Στ' αρκίδια μου ο πρόεδρος του Ιράν.

Στο στόμα σου.

 

Ότι σαβούρα πετάει κάποιος' date=' μόνο και μόνο επειδή είναι -και καλά- φτωχός και καταφρονεμένος,[/quote']

Το Ιράν δεν είναι φτωχή χώρα. Το μπερδεύεις με το Ιράκ;

 

το καταπίνεις και έρχεσαι και μας το ξερνάς εδώ πέρα. Μιλάμε για τεράστια αντικειμενικότητα και κριτική ματιά. Τί τέλειωσες είπαμε? Πολιτικές επιστήμες και διεθνείς σχέσεις?

Αν χαλιέσαι, κάνε μας τη χάρη. Το τι τελείωσα, αν τελείωσα, δε σε αφορά. Αν έχεις να προσθέσεις κάτι καινούργιο στην κουβέντα, κάντο κι άσε τη φλυαρία.

 

Ο όρος "εγκληματίας πολέμου" δε σου λέει τίποτα

Εσένα, πλέον, σου λεεί; Αν ναι, είσαι μέσα στους 142 στον κόσμο. Και βέβαια θα πρεπε να μας λέει, αλλά σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής, μάλλον δε λέει και πολλά. Ή μάλλον, λέει, όταν συμφέρει, βλέπε γιουγκοσλαβικό. Εκεί ναι, είχαμε πολλούς εγκληματίες πολέμου. Από αμέρικα πλευρά δε βλέπω και πολλούς όμως... Τες πα, δεν πιστεύω να υπάρχει έστω κι ένας που να μην κατακρίνει τις αμερικανιές.

 

Πάρε μαζί σου αυτούς που πρέπει όμως κι όχι τον κάθε κακομοίρη που έτυχε να βρεθεί στο δρόμο σου.

Είπαμε, το να ζωστείς με ΤΝΤ και να μπουκάρεις στο αρχηγείο είναι μάλλον ευσεβής πόθος. Και όταν λες "τυχαία"; Τυχαία βρέθηκαν στη χώρα του άλλου κι αλωνίζουν και κάνουν όλα αυτά που ξέρουμε και έχουμε αναφέρει 100 φορές; Ξαναλέω, οι Εβραίοι δε θέλουν σε καμία περίπτωση τον παραμικρό συμβιβασμό με τους "βαρβάρους". Τους θέλουν έξω από την ίδια τους τη χώρα, ή ακόμα καλύτερα νεκρούς. Το να βρίσκεσαι και μόνο λοιπόν στη χώρα συναινεί προς αυτήν την κατεύθυνση, αν μη τι άλλο. Να πάνε από κει που 'ρθαν.

 

 

Αλλά μεταξύ μας τώρα...αν ήμουν εβραϊκή κοινότητα, ή όποιος άλλος στην τελική, μάλλον θα έκλαιγα τη μοίρα μου αν απολάμβανα τα ίδια δικαιώματα με τους λοιπούς Ιρανούς. Βρήκες τώρα καθεστώς ελευθερογνωμίας, δικαίου και ατομικών δικαιωμάτων ως υπόδειγμα ανοχής για να προτάξεις.

Ναι έλα ντε. Πάντως παίζουν και πολύ χειρότερα (είπαμε, άλλο Ιράν άλλο Ιράκ). Μπαπεριπτώσ', κατάλαβες τι ήθελα να πω, ασχέτως αν αληθεύει ή όχι. Κι επειδή λογικά από τους Εβραιούληδες όλο και κάτι θα είχαμε ακούσει αν κακοπερνούσαν, ή καλοπερνάνε, ή δεν υπάρχουν στο Ιράν!

Δημοσ.
Στο στόμα σου.

 

Απ' όσο ξέρω, σε ανάλογες περιπτώσεις, τα τινά που μπορει να συμβαίνουν ώστε να πάρει τόσο πολύ προσωπικά κάποιος το σχόλιο για κάποιον τρίτο είναι :

α. Να είναι πολύ προσωπική η σχέση. Εκεί μπορεί να συμβαίνουν άλλα τινά :

i. Nα είναι συγγενής του. Μπας και είσαι γιος του -ντυμένου ωσάν κοράκι νεκροταφείου που πάει για πρέφα στο καφενείο- προεδράρα?

ii. Να είναι ερωτευμένος με το τρίτο αυτό πρόσωπο. Μήπως κατά βάθος αυτό το στυλ του μελαμψού αξύριστου σε εξιτάρει?

 

β. Να έχει οικονομική συνδιαλλαγή. Μπας και τα παίρνεις από τον σύλλογο κακοντυμένων προέδρων/δικτατορίσκων/τρομοκρατών για promotion των θέσεων τους?

 

γ. Να έχει ένα ασίγαστο εσωτερικό πάθος για υπεράσπιση όσων ο ίδιος υποστηρίζει. Αυτό βέβαια σημαίνει ανυπαρξία προσωπικότητας, κάτι που δεν θα με εξέπληττε απ' όσα έχω διαβάσει. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου που πολύ δύσκολα γεμίζει με περιεχόμενο που να αξίζει, ενώ αντιθέτως, πολύ εύκολα γεμίζει με σκατά.

 

δ. Να είναι κάτοικος της χώρας ο ηγέτης της οποίας κατηγορήθη. Βέβαια, σε αυτή την περίπτωση μάλλον λακές ή σφουγγοκωλάριος μπορεί να χαρακτηριστεί.

 

(Υπάρχει και η περίπτωση να ισχύουν πολλά απ' αυτά μαζί:mrgreen: .)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...