KWSN_Men Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Φίλε KWSN_Men, δε γνωρίζω τα φρονήματά σου, αλλά δεν είναι όλοι υποχρεωμένοι να υποδουλώνονται και να προσκυνούν. Κάποιοι, προσπαθούν να διατηρούν μια άλφα αξιοπρέπεια, στην οποία οφείλεις κι εσύ το γεγονός οτι δε μιλάς τούρκικα. Γουστάρεις να ακούσεις καμιά χριστοπαναγία μου φαίνεται...:evil:
Beholder Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Το θέμα φίλε μου είναι ότι ακόμη κι αν θέλουν οι επόμενες γενιες να τα καταφέρουν' date=' δεν τους αφήνουν τα μεγάλα συμφέροντα, βλέπε έμποροι όπλων. Κακά τα ψέματα, ο Μπους είναι απλά ο μεγαλύτερος πλασιέ όπλων του κοσμου. Με τον ίδιο τρόπο που σκοτώνονται οι Παλαιστίνιοι με τους Ισραηλινούς, διαιωνίζεται και η δική μας αντιπαράθεση με τους Τούρκους, με τον ίδιο τρόπο διέλυσαν τη Γιουγκοσλαβία (και να ήταν μόνο αυτό θα έλεγα οκ, αλλά πραγματοποιήθηκαν οι αγριότερες σφαγές που είχε να δει η Ευρώπη απ' τον Β' Παγκόσμιο και μετά), με τον ίδιο τρόπο σπρώχνουν τις συγκρούσεις και υποδαυλίζουν τα πάθη σε πάμπολλες εστίες "φωτιάς" ανά την υφήλιο...[/quote'] Φιλε Kandinsky,πρεπει να πω οτι εισαι απο αυτους που τα λεγομενα τους με βρισκουν σχεδον παντα συμφωνο.Αλλα δεν φταιει μονο ο Μπους και ο καθε Μπους.Ευθυνη εχουν και αυτοι που γινονται συνεργοι σε αυτα τα εγκληματα.Βλεπεις δεν φταιει μονο ο κλεφτης,ευθυνη εχει κι αυτος που αφηνει το παραθυρο ανοιχτο και την πορτα ξεκλειδωτη!Δεν ξερω αν καταλαβαινεις το παραδειγμα μου! Επισης να θυμισω μια παροιμια: 'Για καβγα ενας δεν φτανει,δυο περισσευουν'! Και γι'αυτο δεν καταλαβαινω αυτους που λενε σε τετοιου ειδους τοπικς οτι φταινε μονο οι Ισραηλιτες ή μονο οι Αραβες ή μονο οι Τουρκοι ή μονο οι Ελληνες.Οι δικες σου προσεγγισεις ειναι πιο αντικειμενικες και πιο κοντα στις δικες μου θεσεις. Τελικα κανεις δεν ειναι αμοιρος ευθυνων και κανεις δεν ειναι παντα σωστος ή παντα λαθος,ανεξαρτητα αν ειναι Εβραιος,Αραβας,Τουρκος ή Ελληνας!
Dikemou Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 δύσκολο το ευθέως Ναί' date=' η περιοχή που ορίστηκε το 1947 σαν σύνορα του Ισραήλ. [/quote'] OK, διαφωνούμε τόσο ριζικά λοιπόν, που δε νομίζω υπάρχει νόημα να το συζήτησουμε. Εφόσον θεωρείς οτι παίρνουμε μερικούς χιλιάδες Εβραίους από όλο τον κόσμο, αποφασίζουμε να τους βάλουμε κάπου που ζουν άλλοι εδώ και αιώνες, κι απαιτούμε απ' αυτούς τους άλλους να κάνουν και τουμπεκί, ή μάλλον να αδειάσουν τη γωνιά, εφόσον το θεωρείς εντάξει αυτό και το ασπάζεσαι, δεν έχω περισσότερα να σου πω... Ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα απέχει μακράν απ' το να ζώνεσαι εκρηκτικά και το να την πέφτεις σε καφετέριες ή όπου αλλού υπάρχει άμαχος πληθυσμός. Είναι τουλάχιστον ειρωνικό να αναφέρεσαι σε ανθρώπινα δικαιώματα και σεβασμούς στην ίδια πρόταση που αναφέρεις το ΜΑνατολικό, πλέον. Η λέξη "πόλεμος" σου λέει τίποτα; Δεν είπα ποτέ οτι όλα αυτά είναι σωστά κτλ, αλλά όχι και να διαρρηγνύεις τα ιμάτιά σου στο όνομα του μονόπλευρου απαράδεκτου! Και μάλιστα με τη λαθος φορά. Ήθελα να ξερα τι θα έκανες κι εσύ κι ο random, αν η παγκόσμια πολιτική αποφάσιζε οτι τα νησιά του Αιγαίου από αύριο θα είναι μέρος της Τουρκίας, γιατί έτσι. Θα μίλαγες για δικαιώματα και fair play εκ του ασφαλούς καναπέος, θα την έκανες τελείως με ελαφρά, ή θα άρπαζες το τυφέκι; Γουστάρεις να ακούσεις καμιά χριστοπαναγία μου φαίνεται... Σε προκαλώ...
Beholder Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 OK' date=' διαφωνούμε τόσο ριζικά λοιπόν, που δε νομίζω υπάρχει νόημα να το συζήτησουμε. Εφόσον θεωρείς οτι παίρνουμε μερικούς χιλιάδες Εβραίους από όλο τον κόσμο, αποφασίζουμε να τους βάλουμε κάπου που ζουν άλλοι εδώ και αιώνες, κι απαιτούμε απ' αυτούς τους άλλους να κάνουν και τουμπεκί, ή μάλλον να αδειάσουν τη γωνιά, εφόσον το θεωρείς εντάξει αυτό και το ασπάζεσαι, δεν έχω περισσότερα να σου πω... Είναι τουλάχιστον ειρωνικό να αναφέρεσαι σε ανθρώπινα δικαιώματα και σεβασμούς στην ίδια πρόταση που αναφέρεις το ΜΑνατολικό, πλέον. Η λέξη "πόλεμος" σου λέει τίποτα; Δεν είπα ποτέ οτι όλα αυτά είναι σωστά κτλ, αλλά όχι και να διαρρηγνύεις τα ιμάτιά σου στο όνομα του μονόπλευρου απαράδεκτου! Και μάλιστα με τη λαθος φορά. Ήθελα να ξερα τι θα έκανες κι εσύ κι ο random, αν η παγκόσμια πολιτική αποφάσιζε οτι τα νησιά του Αιγαίου από αύριο θα είναι μέρος της Τουρκίας, γιατί έτσι. Θα μίλαγες για δικαιώματα και fair play εκ του ασφαλούς καναπέος, θα την έκανες τελείως με ελαφρά, ή θα άρπαζες το τυφέκι; Σε προκαλώ... [/quote'] Dikemou αλλο να αρπαξεις το τουφεκι και να πολεμησεις τις εχθρικες ενοπλες δυναμεις,να γινεις δηλαδη επαναστατης/ανταρτης και αλλο να αρπαξεις το τουφεκι και να καθαριζεις τον αμαχο πληθυσμο του αντιπαλου γιατι τοτε γινεσαι τρομοκρατης! Εκτος κι αν πιστευεις οτι ολα επιτρεπονται στον πολεμο και στην αγαπη!(All is fair in war and love!)
alexb_10 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 μια διευκρίνιση να κάνω γιατί σαν να τα έχουν μπερδέψει μερικοί Ισραηλινοί : Κάτοικοι του Ισραήλ, είτε είναι Εβραίοι, είτε άραβες, είτε χριστιανοί Ισραηλίτες = Εβραίοι : ειδος θρήσκείας (σαν να λεμε χριστιανοί, μουσουλμάνοι) Υπάρχουν έλληνες εβραίοι (στο θρήσκευμα) οι οποίοι είναι κανονικοί έλληνες πολίτες και δεν διαφέρουν σε τιποτα απο τον Ελληνα Χ.Ο. και πάνε κανονικά στο στρατο και πληρώνουν κανονικά εφορία κλπ κλπ. Η μόνη διαφορά είναι ότι έχουν απαλαγή στα θρησκευτικά στο σχολείο. Επίσης ο Χίτλερ δεν σκότωσε/έκαψε/πειραματίστικε σε εβραίους μόνο, αλλα και σε μαύρους και σε ομοφυλόφυλους και γενικά σε όποιον δεν του άρεσε. Αυτά (και άλλα πολλά)...
DrLo Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 μια διευκρίνιση να κάνω γιατί σαν να τα έχουν μπερδέψει μερικοί Ισραηλινοί : Κάτοικοι του Ισραήλ' date=' είτε είναι Εβραίοι, είτε άραβες, είτε χριστιανοί [b']Ισραηλίτες[/b] = Εβραίοι : ειδος θρήσκείας (σαν να λεμε χριστιανοί, μουσουλμάνοι) Υπάρχουν έλληνες εβραίοι (στο θρήσκευμα) οι οποίοι είναι κανονικοί έλληνες πολίτες και δεν διαφέρουν σε τιποτα απο τον Ελληνα Χ.Ο. και πάνε κανονικά στο στρατο και πληρώνουν κανονικά εφορία κλπ κλπ. Η μόνη διαφορά είναι ότι έχουν απαλαγή στα θρησκευτικά στο σχολείο. Επίσης ο Χίτλερ δεν σκότωσε/έκαψε/πειραματίστικε σε εβραίους μόνο, αλλα και σε μαύρους και σε ομοφυλόφυλους και γενικά σε όποιον δεν του άρεσε. Αυτά (και άλλα πολλά)... Στρατό πάνε, στην Ευελπίδων δεν έχουν όμως δικαίωμα να μπούνε. Συμφωνείτε ή διαφωνείτε ?
alexb_10 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Στρατό πάνε' date=' στην Ευελπίδων δεν έχουν όμως δικαίωμα να μπούνε.Συμφωνείτε ή διαφωνείτε ?[/quote'] δεν ξέρω συγκεκριμένα για την Ευελπίδων, στους ικαρους όμως μπαίνουν κανονικά. Είσαι σίγουρος όμως για την Ευελπίδων? 100% σίγουρος?
DrLo Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 δεν ξέρω συγκεκριμένα για την Ευελπίδων, στους ικαρους όμως μπαίνουν κανονικά. Είσαι σίγουρος όμως για την Ευελπίδων? 100% σίγουρος? Χμ, μέχρι μερικά χρόνια ήταν προϋπόθεση για εισαγωγή σε παραγωγικές σχολές ενόπλων δυνάμεων να είσαι Χ.Ο. Εδώ και όταν δηλώναμε για ΔΕΑ μας έθεταν τον ίδιο περιορισμό. Επισης θυμάμαι όταν ήμουν νεοσύλεκτος και είχαν έρθει να ζητήσουν πιοι θέλουν να πάνε Στρατονομία ή Προεδρική φρουρά υπήρχε η ίδια προϋπόθεση. Ίσως να έχει αλλάξει πρόσφατα με "Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων" και τα σχετικά ... θα το γουγλιάσω λίγο. edit: Στο στρατολογικό νόμο γράφει Άρθρο 4 Έκταση εφαρμογής διατάξεων 1. Οι έφεδροι αξιωματικοί, οι δόκιμοι έφεδροι και οι επίκουροι αξιωματικοί, οι μόνιμοι και οι εθελοντές οπλίτες, οι επαγγελματίες οπλίτες, οι οπλίτες βραχεί− ας ανακατάταξης και οι σπουδαστές των Ανώτατων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΣΕΙ) και των Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ) διέπονται από τις ειδικές γι΄ αυτούς διατάξεις και κατά τα λοιπά εφαρμόζονται οι διατάξεις του παρόντος νόμου Άντε να βρεις τώρα τις "ειδικές διατάξεις" ... κανείς που να τά 'χει πρόσφατα ? edit2 : Τουλαχιστον για ΔΕΑ φαίνεται να μην ισχύει πλέον >>Τελικά τι ισχύει στην πράξη με το θρήσκευμα? >> >>Μπορεί κάποιος να απαλλαγεί αν έχει άλλη θρησκεία? Εμείς είχαμε ως ΥΕΑ Β έναν άθεο δηλωμένο. Τώρα αν είσαι μουσουλμανικής θρησκείας μπορεί και ν'απαλλαγείς αλλά αυτό μπορεί και να εξαρτηθεί και από την εκάστοτε "πληρότητα" των δοκίμων. Ε.Σ. είναι αυτός...ποτέ δε ξέρεις.... ΔΕΑ (ΕΠ) 287
Kandinsky Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Είναι τουλάχιστον ειρωνικό να αναφέρεσαι σε ανθρώπινα δικαιώματα και σεβασμούς στην ίδια πρόταση που αναφέρεις το ΜΑνατολικό' date=' πλέον. Η λέξη "πόλεμος" σου λέει τίποτα; Δεν είπα ποτέ οτι όλα αυτά είναι σωστά κτλ, αλλά όχι και να διαρρηγνύεις τα ιμάτιά σου στο όνομα του μονόπλευρου απαράδεκτου! Και μάλιστα με τη λαθος φορά. Ήθελα να ξερα τι θα έκανες κι εσύ κι ο random, αν η παγκόσμια πολιτική αποφάσιζε οτι τα νησιά του Αιγαίου από αύριο θα είναι μέρος της Τουρκίας, γιατί έτσι. Θα μίλαγες για δικαιώματα και fair play εκ του ασφαλούς καναπέος, θα την έκανες τελείως με ελαφρά, ή θα άρπαζες το τυφέκι;[/quote'] Ξεκάθαρα αναφέρω ότι δεν μπορεί κάποιος να ομιλεί για ανθρώπινα δικαιώματα όταν και αυτός τα καταπατά. Πουθενά δεν υπάρχει μονομέρεια στα λεγόμενα μου, πουθενά δεν πήρα το μέρος των Ισραηλινών, πουθενά δεν ασπάστηκα τίποτα και πουθενά δεν έσκισα κανένα ιμάτιο παρά μόνο στη φαντασία σου αγαπητέ που ομολογουμένως, αν κρίνω απ' τις απαντήσεις και σε άλλους χρήστες έχεις ένα τεράστιο ταλέντο να συμπεραίνεις πράγματα που ο άλλος ποτέ δεν υιοθέτησε. Εν πρώτοις λοιπόν, πριν απαντήσεις πάλι σε αυτό το επιθετικό υφάκι που μου μοιάζει να είναι βγαλμένο απ΄τις αυξημένες ορμόνες 15χρονου, συνιστώ άμεσα μαθήματα ελληνικής. Εν δευτέροις, επειδή πιθανώς να καταλάβεις πάλι μόνον αυτά που ήθελες από πριν να απαντήσεις : Αν ήμουν Άραβας και μου σκότωναν τον αδερφό, πολύ πιθανό να σκότωνα κι εγώ με όποιον τρόπο μπορούσα, με τυφλό μίσος. Αν ήμουν Ισραηλινός και μου σκότωναν τον αδερφό, θα έκανα επίσης το ίδιο. Κανένα όμως από αυτά δε σημαίνει ότι δικαιούμαι από το σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα να το πράξω. Είναι παντελώς ανήθικο να χτυπάς άμαχο πληθυσμό όπου κι αν ανήκει αυτός. Κατάλαβες? Για να το φέρω στη δική μας πραγματικότητα, αν αύριο μεθαύριο μεταφέρουν τον αγώνα τους εδώ, στη χώρα μας και αρχίσουν και σκάνε τα μπομπίνια εκεί που θα πίνεις το freddo σου και μείνεις με ένα χέρι, τί θα πεις? "Δίκαιος αγώνας"? Δε νομίζω. Όλοι στα λόγια είμαστε γενναίοι και αντάρτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά όπως λέει και ο Φατμές.
Dikemou Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Προσπερνώ τις φιλοφρονήσεις σου. Ξεκάθαρα αναφέρω ότι δεν μπορεί κάποιος να ομιλεί για ανθρώπινα δικαιώματα όταν και αυτός τα καταπατά. Πουθενά δεν υπάρχει μονομέρεια στα λεγόμενα μου, πουθενά δεν πήρα το μέρος των Ισραηλινών, πουθενά δεν ασπάστηκα τίποτα και πουθενά δεν έσκισα κανένα ιμάτιο παρά μόνο στη φαντασία σου Τι να σου πω... Το ποστ σου άφησε μια απαυτή, σα να υποννοείς οτι οι Ισραηλινοί κάνουν δίκαιο πόλεμο, ενώ οι Παλαιστίνιοι παίζουν βρώμικο και ανήθικο παιχνίδι. Όταν φυσικά αυτή δεν είναι ακριβώς η αλήθεια... Αν ήμουν Άραβας και μου σκότωναν τον αδερφό, πολύ πιθανό να σκότωνα κι εγώ με όποιον τρόπο μπορούσα, με τυφλό μίσος. Αν ήμουν Ισραηλινός και μου σκότωναν τον αδερφό, θα έκανα επίσης το ίδιο. Κανένα όμως από αυτά δε σημαίνει ότι δικαιούμαι από το σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα να το πράξω. Είναι παντελώς ανήθικο να χτυπάς άμαχο πληθυσμό όπου κι αν ανήκει αυτός. Κατάλαβες? Επειδή λοιπόν η ουτοπία που περιγράφεις δεν υφίσταται, wake up and smell the coffee. Μόνος σου το είπες, θα απαντούσες αντίστοιχα. Πόσο μάλλον αν ζούσες κάπου και μια μέρα κάποιοι μπουκάραν και σκότωναν τον αδερφό σου και σου λέγαν να τα μαζέψεις και να φύγεις απ' την περιοχή. Αν όλο το δίκιο ήταν με το μέρος σου δηλαδή. Αν είχες το σθένος να γυρίσεις και το άλλο μάγουλο χάριν ήθους, τότε τι να πω... Για να το φέρω στη δική μας πραγματικότητα, αν αύριο μεθαύριο μεταφέρουν τον αγώνα τους εδώ, στη χώρα μας και αρχίσουν και σκάνε τα μπομπίνια εκεί που θα πίνεις το freddo σου και μείνεις με ένα χέρι, τί θα πεις? "Δίκαιος αγώνας"? Δε νομίζω. Το παράδειγμά σου είναι λίγο άστοχο. Τελείως άλλη υπόθεση να μεταφέρουν άλλοι τις διαφορές τους σε μας. Αν όμως, κάποιοι κάποτε επιτεθούν στη χώρα και χάσω το χέρι μου, φυσικά και δε θα πω "δίκαιος αγώνας". Επειδή όμως το κακό θα έχει ήδη συμβεί, μόνο να αντιδράσω θα μπορώ, όπως ακριβώς ανέφερες παραπάνω οτι θα έκανες κι εσύ. Δεν καταλαβαίνω το point σου...
blueviper Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Κι ο πόλεμος έχει τις αρχές του. Δεν επιτρέπονται τα πάντα, γι' αυτό και μιλάμε για εγκλήματα πολέμου άλλωστε, πόσο μάλλον στα μάτια ενός οποιουδήποτε τρίτου παρατηρητή. Αν απενοχοποιούμε την αφυδατωμένη ανδρείας πράξη της δολοφονίας αμάχων μέσα σε μια καφετέρια, τότε ορθώς, ορθότατα πράττουν κι οι Ισραηλινοί με τις ανίερες τακτικές τους και μάλιστα θα έπρεπε να εξαντλήσουν την πολεμική τους μηχανή για να αφανίσουν τους "εχθρούς" τους, μια κι αυτός είναι ο σκοπός του πολέμου...η επικράτηση. Κανείς δεν αξιώνει να τη δούμε όλοι Γκάντι και να στρέψουμε και το άλλο το μάγουλο, αλλά υπάρχει και ηθική και όρια σε οποιαδήποτε εχθροπραξία. Το γεγονός πως μιλάμε για την ασθενέστερη πλευρά, δε δικαιώνει έναν αγώνα που βασίζεται σε παράλογες τακτικές, ειδικά αν αναλογιστούμε πως κατά αυτόν τον τρόπο στρέφουν και την κοινή γνώμη εναντίον τους.
Dikemou Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δεν την απενοχοποίησα. Είπα οτι σε έναν πραγματικό και ουχί ουτοπικό κόσμο, ένας λαός που βάλλεται από όλες τις πλευρές μέσα στο ίδιο του το σπίτι, μάχεται και αντιδρά με όποια λίγα μέσα έχει. Όταν σε πνίγει το δίκιο, κι έχεις γευτεί ο ίδιος το "ήθος" και το "σεβασμό στα δικαιώματα", τα υπόλοιπα ίσως είναι πολυτέλειες. Σε καθεστώς πολέμου λοιπόν, αυτές οι πράξεις δεν είναι ακριβώς τρομοκρατικές. Τρομοκρατικές τις βαφτίζουν αυτοί που τους συμφέρει, αυτοί που στο όνομα του "war on "terror" " κάνουν τα θαυμαστά που κάνουν, πηγαίνοντας το πράμα εκεί που θέλουν. Τελικά, αυτό που θέλω να πω είναι οτι, δε γίνεται να κοιτάμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος. Να σπαταλάμε παραγράφους για την έκρηξη με 5-10 νεκρούς (έστω αμάχους), όταν οι έξυπνες βόμβες αφανίζουν χωριά. Ναι, με αμάχους. Η κοινή γνώμη που αναφέρεις και που στρέφεται εναντίον τους, μόνο στα ΜΜΕ του Rupert και των άλλων θα μπορούσε να ανήκει.
Kandinsky Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Τελικά' date=' αυτό που θέλω να πω είναι οτι, δε γίνεται να κοιτάμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος. Να σπαταλάμε παραγράφους για την έκρηξη με 5-10 νεκρούς (έστω αμάχους), όταν οι έξυπνες βόμβες αφανίζουν χωριά. Ναι, με αμάχους.[/quote'] Πολύ ωραία όλα αυτά αλλά αν θυμάμαι καλά εσύ δεν ήσουν που βγήκες και μας έλεγες για τη διακήρυξη της Χαμάς και τα ανθρώπινα δικαιώματα? Τελικά ανθρώπινα είναι τα δικαιώματα μόνον όταν πρόκειται για τους ασθενέστερους και όχι όλους τους ανθρώπους? Τελικά βάζουμε σε μια παλάντζα τις ζωές και δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα? Πρόσεξε : Άλλο το να κατανοείς κάτι και άλλο να το δικαιολογείς. Χαώδης η διαφορά.
blueviper Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Ούτε το δάσος δε βλέπουμε, ούτε το δέντρο χάνουμε. Ακόμα κι αν μιλάμε για ανισοβαρή καταλογισμό ευθυνών, δεν μπορούμε να βγάζουμε λάδι ούτε τα πταίσματα (που μόνο τέτοια δεν είναι). Αυτό έγραψε ο Kandinsky, αυτό υποστηρίζω κι ο ίδιος. Είτε μιλάμε με βάση την ηθική του πολέμου, είτε τη διαγράφουμε πλήρως και αγκαλιάζουμε τόσο το θάνατο 5-10 άμαχων που τους έφαγε ένας ζωσμένος με εκρηκτικά φανατικός (δεν είναι κι όλοι συγγενείς θυμάτων...μερικοί πέφτουν και στο όνομα του Αλλάχ), όσο και την ισοπέδωση χωριών από την πολεμική μηχανή των κρατούντων τα ηνία της υπόθεσης. Η μαγκιά κι η ανδρεία δεν είναι να εξοντώσεις 10 έφηβους σε ένα μπαρ, αλλά 20 στρατηγούς και 40 στρατάρχες, όπως, κατά αντιπαράθεση, πολεμικό ήθος δεν επιδεικνύεις όταν περνάς με το τανκ σου πάνω από την τρυφερή σάρκα πεντάχρονων παιδιών. Όπως λοιπόν το δεύτερο δεν το παραγνωρίζω, έτσι αξιώνω από τον εαυτό μου να μην κάνει τα στραβά μάτια ακόμα και στις σχετικότερης αθλιότητας (αλλά πάντα αθλιότητας) πράξεις των ασθενών. Και ποιο ακριβώς το κέρδος των τελευταίων; Η ηθική ικανοποίηση; Η απλή εκδίκηση; Χαμένος βγαίνεις από χέρι... Όσο για την κοινή γνώμη, νομίζω πως σφάλλεις...ποτέ και κανείς δεν κέρδισε μέσα από τέτοιες επιλογές. Τα συναισθηματικά μας αντανακλαστικά λειτουργούν ακαριαία απέναντι στην είδηση της εξόντωσης αμάχων, από όπου κι αν προέρχεται κι αυτό δεν είναι ποτέ θετικό για το θύτη και την πλευρά του.
Kandinsky Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2006 Η μαγκιά κι η ανδρεία δεν είναι να εξοντώσεις 10 έφηβους σε ένα μπαρ' date=' αλλά 20 στρατηγούς και 40 στρατάρχες, όπως, κατά αντιπαράθεση, πολεμικό ήθος δεν επιδεικνύεις όταν περνάς με το τανκ σου πάνω από την τρυφερή σάρκα πεντάχρονων παιδιών. [/quote'] Δε θα μπορούσα να το θέσω καλύτερα φίλε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.