Προς το περιεχόμενο

Flood με 1190 SMS: κόλλημα του δικτύου ή της συσκευής;


astral_cyborg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.

 

Η μητέρα μου διαθέτει ένα κινητό τηλέφωνο, το Nokia 3410. Είναι αρκετά παλιό, αλλά συνεχίζει να δουλεύει κανονικά. Η συσκευή είναι με σύνδεση στο δίκτυο της Q Telecom.

 

Ένα βράδυ, έστειλε ένα SMS σε έναν γνωστό. Της ήρθε αναφορά ότι το μήνυμα παραδόθηκε επιτυχώς. Μετά από αυτό, άρχισε να λαμβάνει συνέχεια αναφορές αποτυχίας αποστολής μηνύματος. Παρ'όλα αυτά, ο παραλήπτης, όπως ο ίδιος είπε, λάμβανε το ίδιο SMS συνέχεια για τρεις συνεχόμενες ημέρες. Σκεφτήκαμε ότι θα ήταν κάποιο πρόβλημα στο δίκτυο, αφού οι αναφορές έλεγαν ότι το μήνυμα απέτυχε να σταλθεί.

 

Δυστυχώς, όταν ήρθε ο λογαριασμός, τα μηνύματα αυτά είχαν χρεωθεί κανονικά και ο αριθμός τους ήταν στα 1190 SMS. Επικοινωνήσαμε με την Q και ζήτησαν να στείλουμε fax, όπου να αναγράφεται με λεπτομέρειες η κατάσταση του προβλήματος. Έτσι κι έγινε.

 

Μετά από μερικές ημέρες, επικοινώνησε μια υπάλληλος από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης και ρώταγε εάν ο παραλήπτης, όταν ελάμβανε τα SMS βρισκόταν εντός ή εκτός Ελλάδας. Απαντήσαμε ότι ήταν εντός. Μετά από λίγες ημέρες, επικοινώνησαν πάλι μαζί μας και είπαν ότι εξετάσαν το πρόβλημα και συμπέραναν ότι δεν οφείλεται στο δίκτυό τους, αλλά στην τηλεφωνική συσκευή και να πηγαίναμε να την αναβαθμίσουμε.

 

Πήγα στο πλησιέστερο κατάστημα της Nokia και τους εξήγησα την κατάσταση. Ο τεχνικός που ήταν εκεί, μου είπε ότι κάτι τέτοιο δεν έχει ακούσει να έχει ξαναγίνει και μου έλεγε ότι δεν πρέπει να οφείλεται στην συσκευή, αλλά σε κάποιο πιθανό προσωρινό πρόβλημα του δικτύου της Q. Μου είπε βέβαια, εάν θέλω, να την αφήσω την συσκευή για αναβάθμιση, αλλά αυτό θα κόστιζε 15 ευρώ.

 

Την συσκευή δεν την άφησα ακόμα για αναβάθμιση. Το θέμα είναι ότι δεν είχε ξαναγίνει κάτι τέτοιο με αυτή τη συσκευή (ούτε με καμιά άλλη) και μάλιστα μετά από εκείνη την φορά, αφού τελείωσε η λήψη όλων των αναφορών από τα SMS, δεν παρουσιάστηκε ξανά κανένα πρόβλημα. Επίσης, πάνω στην ίδια συσκευή έχουμε χρησιμοποιήσει παλιότερα και συνδέσεις από άλλες εταιρίες (Cosmote και Tim) κι αυτές χωρίς προβήματα.

 

Δεν ξέρω εάν το παραπάνω περιστατικό οφείλεται στο δίκτυο της εταιρίας. Χρησιμοποιώ κι εγώ και ένα ακόμα μέλος της οικογένειας σύνδεση στην Q και δεν έχει εμφανιστεί ποτέ και σε κανέναν άλλον παρόμοιο περιστατικό. Επίσης, δεν ξέρω εάν έφταιγε και η συσκευή, αφού και να είχε κολλήσει για κάποιο λόγο εκείνη τη στιγμή και να έστειλε όντως τόσα πολλά SMS, θα έπρεπε τουλάχιστον να λάμβανε αναφορές επιτυχούς παράδοσης των μηνυμάτων κι όχι αποτυχίας.

 

Παρακαλώ, όποιος έχει καμιά ιδέα πάνω σε αυτό το ζήτημα, ας την προτείνει. Προς το παρόν δεν έχω πληρώσει το λογαριασμό, δεν έχω κάνει αναβάθμιση στην τηλεφωνική συσκευή και δεν έχω επικοινωνήσει ακόμα με κανέναν μετά από την επίσκεψή μου σε εκείνο το τοπικό κατάστημα της Nokia. Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Καλησπερα φιλε μου...

Στην θεση σου θα εκανα το εξης:

Θα ζητουσα εγγραφως εγγυηση απ την ΝΟΚΙΑ οτι το προβλημα δεν οφειλεται στην συσκευη (υπογγεγραμενο απο υπαλληλο του service) και θα το πηγαινα στην Q να συνεννοηθω τι και πως θα γινει να λυθει το θεμα λεγοντας οτι θα καταφυγω στην Ενωση Καταναλωτων ή οπου αλλου εχω νομιμο δικαιωμα!

Συνηθως αυτο βοηθαει στο να επανεξετασουν πιο σοβαρα το προβλημα σου...

Ν απειλησεις οτι θα το προχωρησεις το θεμα οσο μπορεις προκειμενου να μην πληρωσεις τα κερατιατικα...Ημαρτον δηλαδη!

Ν.

Δημοσ.

μια ερώτηση. πόσο σου ήρθε ο λογαριασμός για τα 1190 sms? και αλήθεια περιμένουν να τα πληρώσεις. Η πιστεύουν ότι ένας άνθρωπος μπορεί να στειλει 1190 sms σε τρεις μέρες. Καλά πόσο βλάκες μπορεί να είναι...

Να το κυνηγησεις πάντως, αμαρτία ειναι να πληρώνεις.

Δημοσ.

Οντως αδυνατο να στειλεις τοσα sms σε 3 μερες.Κυνηγησε το με την Q.Πιστευω πως θα δειξουν κατανοηση.Και οπως ειπε καποιος πιο πανω με ενα χαρτι της Νοκια θα εισαι κομπλε.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...