Προς το περιεχόμενο

Τη βοήθεια σας για την επιλογή τηλεφωνικού κέντρου

papadakn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα τη βοήθεια σας για την επιλογή ενός τηλεφωνικού κέντρου για το σπίτι μου. Προς το παρόν υπάρχει εγκατεστημένο ένα αρκετά παλιό Siemens το οποίο είχε πάντοτε προβλήματα και δεν δούλεψε ποτέ σωστά. Σκέφτομαι λοιπόν να το αντικαταστήσω με κάτι φτηνό και αξιόπιστο. Έχω ακούσει καλά λόγια για τα Panasonic. Ισχύουν? Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο που να αξίζει τον κόπο?

Απαιτήσεις πολλές δεν έχω. Θέλω να είναι isdn, να υποστηρίζει 6-7 τηλέφωνα (ορισμένα ασύρματα) και να μπορεί κανείς να μεταφέρει γραμμές απο το ένα στο άλλο. Επίσης στο σπίτι υπάρχει και ένα fax οπότε θα ήταν καλό να μπορούσε να το αναγνωρίσει και αυτό.

Είμαι λίγο πολύ άσχετος με το θέμα αλλά θέλω να ασχοληθώ προσωπικά γιατί πλέον δεν έχω εμπιστοσύνη σε "μαστόρους" που όλα τα σφάζουν όλα τα μαχαιρώνουν. Ταλαιπωρούμαι εδώ και καιρό πιστεύοντας τις υποσχέσεις του καθένα που ενώ δεν ξέρει επεμβαίνει χειροτερεύοντας τα πράματα.

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Προσωπικά πιστέυω ότι δεν έχει σημασία αν το Τ/Κ που θα αγοράσεις είναι Panasonic, Samsung, Siemens, Nec, Alcatel, Philips (μην πάρεις philips)...

Σημασία έχει η εταιρία που θα επιλέξεις να είναι σοβαρή με ικανούς τεχνικούς. Η κάθε εταιρία έχει διαφορετικές μάρκες κ όλοι υποστηρίζουν ότι το δικό τους υλικό είναι καλύτερο από τα άλλα.

Σαν τεχνικός άκουγα συχνά την φράση "είχε πάντοτε προβλήματα και δεν δούλεψε ποτέ σωστά". Ελάχιστες φορές το υλικό είχε πρόβλημα. Τις περισσότερες ο πελάτης δεν ήξερε την λειτουργία του κέντρου, είτε γιατί ο εγκαταστάτης το έβαλε νύχτα και εξαφανίστηκε είτε γιατί ο ίδιος δεν ασχολήθηκε ποτέ.

Φτηνό δεν ξέρω τι εννοείς, όμως φτηνό κέντρο δεν υπάρχει (γνώμη μου πάντα).

Αν βρεις έναν άνθρωπο να καταλάβει τις ανάγκες σου, να παραμετροποιήσει σωστά το μηχανάκι και να σου εξηγήσει την λειτουργία του θα είσαι ok.

Δημοσ.