Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

"αν έχετε ενεργοποιημένη την υπηρεσία συντήρησης, τότε δεν πληρώνετε τίποτα για το συνεργείο και για οποιαδήποτε βλάβη"

 

Μη μπερδεύεστε η λεγόμενη συντήρηση συσκευής αφορά μόνο έλεγχο γραμμής μέχρι την κύρια μπρίζα του σπιτιού και πιθανή αντικατάσταση συσκευής αν έχει πρόβλημα ( 1 συσκευή το χρόνο ).

Η υποστήριξη και βλάβες adsl δεν καλύπτονται και τις περισσότερες φορές αν και οι υπάλληλοι θέλουν να θάψουν την χρέωση της επίσκεψης δεν μπορούν.

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

βασικά, ο xmperop1 έχει δίκιο. πάντως, η χρέωση είναι 0,52ευρω το μήνα και μάλλον πρόκειται απλώς για ένα κόλπο του ΟΤΕ για να μας παίρνει λεφτά!

Δημοσ.
το λενε φιλε μου αν δεν εχεις προβλημα και καλεσεις τεχνικο σε χρεωνουν την ασκοπη επισκεψη τεχνικου.

 

Εμενα δε μου ειπαν τιποτα. Απλα μου στειλαν τεχνικο. Λες να τους αρεσε η φωνουλα μου? :mrgreen:

Δημοσ.
Πριν 15 μερες ειχε βλαβη η γραμμη μου' date='παιρνω το 1242 μου λενε παρτε στο 121

παιρνω στο 121 μου λενε παρτε στο 1242(αληθεια)

τελικα μετα απο μερικα τουμπαλιν τους λες οτι το κοιταξανε απο τον isp σου και εχει προβλημα συγχρονισμου η γραμμη η κατι παρομοιο(βρες μια δικαιολογια βρε αδερφε:) )

πεμπτη πηρα τηλεφωνο ο τεχνικος ηρθε δευτερα 5 μερες χωρις dsl:evil:

ο τεχνικος μην νομιζεται οτι κανει τιποτα ιδιαιτερο απλα βαζει ενα δικο του μοντεμ στην γραμμη να δει αν δουλευει και παιρνει μερικα τηλεφωνα σε 10 λεπτα ηταν ετοιμο

 

δεν πληρωσα τιποτα φταιγανε απο το κεντρο μου ειπε ο τεχνικος

και οι απιθανοι οταν τους ελεγα να το κοιταξουνε στο κεντρο μου λεγανε οτι για να δηλωθηκε στους τεχνικους να περασουν σημαινει οτι το κοιταξανε και δεν μπορεσαν να κανουν τιποτα απο εκει

 

οταν ομως τους παιρνει ο τεχνικος σε 2 λεπτα ειναι οκ:evil:[/quote']

 

Πόσο κλασσική η βλακεία αυτή του 121....Και καλά για σιγουριά οτι δεν φταίει κάτι από τον εξοπλισμό σου σε στέλνουν 1242 και μετά σου δηλώνουν βλάβη..Σιγά την κούραση να δηλώσουν βλάβη!!!Επιμείνετε να την δηλώνετε, να παίρνετε σειρά προταιρεότητας, καλέστε μετά 1242 αν δε είστε σιγουροι οτι φταίει στανταρ ο ΟΤΕ και αν τελικά ηταν δικό σας το πρόβλημα, πειτε να την αποχρεωσουν απλά... Η πάρτε πρώτα 1242, για να μην γίνεστε μπαλάκι 121 <-> 1242. Εσένα το συνεργειο ήταν περιττό πραγματικά, από ότι φαίνεται κάποιοι βαριούνταν να κάνουν τη δουλειά τους.... Τέσπα, τα τηλέφωνα του τεχνικού δεν είναι απαραίτητα ίδια με αυτά που έχουν εκεί όπου ζήταγες να να κοιταχτεί η γραμμή από το κέντρο, οι ίδιοι ίσως να μη μπορούσαν να κάνουν τίποτα. Θα μπορούσαν όμως να κάνουν από τον NOC. Και το κυριότερο,τα παιδιά στο 121 ΔΕΝ είναι τεχνικοί. Και μην αναρωτιέστε, 30 ευρω ήταν παλιότερα για ασκοπη επίσκεψη τεχνικού, τώρα είναι 50. Αν στο στέλνει ο ΟΤΕ όμως και δεν έχει σημειωθεί στη βλάβη σας "συνεργείο κατ' επιθυμία πελάτη", δεν πληρώνετε τπτ.

 

Κ θετω δευτερη ερωτηση .

 

Οταν ληξει ολο αυτο το νταβαντουρι ' date=' που κανω δηλωση παραπονων - βρισιδι κοινως - των μαλακων του ΟΤΕ της περιοχης μου ?

 

Υ.γ. Το τηλ για το τεχνικο συνεργειο των adsl γραμμων ειναι το 210 9935099

[/quote']

 

 

Μεταξύ μας, πουθενά δεν θα φτάσει αυτη η δήλωση, το πολύ πολύνα χρησιμέψει να τυλίξει κανένα cd κανένας φοιτητής μέχρι να φτάσει σπίτι του... :P Αν βρεις άκρη πες μου! To τηλέφωνο που δίνεις είναι το συνεργείο της περιοχής σου μαλλον....

 

Μένεις Ηλιούπολη? Γιατί αν μένεις, πολύ καλώς το έδωσες στη φόρα, εκεί είναι που δεν στέλαμε ποτέ συνεργείο, είχαν ελάχιστο προσωπικό και αυτό βαριόταν..

Δημοσ.

Οσες φορές εχεις δηλώσει βλάβη μόνος σου για το σπίτι σου? Πάλι καλά τότε! Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που απλά διαπιστώναμε πρόβλημα γραμμής και μας τους ειχαν στείλει πακετο απο το 121. Τέσπα, τι να λέμε...

Δημοσ.

oxi mono gia to spiti.katalaves kai pou alou.sou exo exigisei tythora.oses fores pira leo thelo na diloso vlavi tade noumero.ti provlima .px sigxronismo i den pernei ip tilefono ktl.pote den mou ipan pare sto 1242 ktl

Δημοσ.

Αν παρεις τηλεφωνο από το σπίτι σου μόνος σου και όχι να στο δηλώσει πάροχος και πεις "θελω να δηλώσω βλάβη, ταδε νουμερο", "τι προβλημα?" "δεν ξερω ακριβως, δεν αναβει ενα λαμπακι", τοτε θα σε στειλουν 1242.

Δημοσ.

an blepoun to noumero tote allazei alla exo parei kai apo spitia.leo to klasiko.geias sas thelo na diloso mia blavi.noumero mou lene.leo 210 806726262626 onoma tade kai til epikoinonias auto me provlima den sigxronizei.den exei na po gia lampakia kai mpataries.opos exo zitisei na tin perasoun tin blavi se sinergeio epitopou.opos kai exo neuriasei me texniko tou ote pou epeze mono me speedtouch kai meta apo priximo egine allagi oriou.

Δημοσ.

εννοώ πως αν σε ακούσουν λιιιιιγο να μη ξερεις απο αυτά σε στέλνουν, κι ας ειναι το προφανες - δεν συγχρονίζε ή ο,τιδήποτε.

Δημοσ.

παντως εμενα εχει παραγινει το κακο

τουλαχιστον μια φορα καθε εβδομαδα αποσυνδεεται και δεν μπορει να συντονιστει το ρουτερ

παιρνω στο 121 και μετα απο κανα 3 ωρο το φτιαχνουν

 

εχει γινει εβδομαδιαια συνηθεια πια:-D

Δημοσ.
εννοώ πως αν σε ακούσουν λιιιιιγο να μη ξερεις απο αυτά σε στέλνουν, κι ας ειναι το προφανες - δεν συγχρονίζε ή ο,τιδήποτε.

 

gia auto na ta lete grigora kai na lete to provlima oxi ti kanoun ta lampakia.i na lete oti milisate idi me to 1242.oso gia to filo apo kato.isos pefteis se kana dslam me provlima kai malon se kanoun san reset lock unlock kai xanapezei i grammi sou.

  • Super Moderators
Δημοσ.

off-topic mode on

 

Καλείς κατευθείαν Κάϊρο. Έτσι και αλλιώς εκεί θα σε συνδέσουν

 

Μακράν η καλύτερη απάντηση που'χω διαβάσει το τελευταίο εξάμηνο! :mrgreen:

 

off-topic mode off

Δημοσ.

την 1η φορα ειχα παρει λογω χαμηλων ταχυτητων...μπορω να πω οτι σε εκεινη την μερα με πηραν 2 τηλ.για ενημερωση.χωρις να πειραξουν τιποτα,μετα απο καμια βδομαδα+ ηταν οκ.μαλλον θα βαλαν κανα μοντεμ:P

 

σε γνωστη...συχρονιζε αλλα δεν επαιρνε ιρ. βλαβη στην οτενετ μιας κ ηταν ισπ της...@@ περασαν κ 15 μερες στο περιμενε...λεω ασε θα παρω 121 τους λεω το προβλημα κ μ λενε μεσα σε 48 ωρες θα εχετε απαντηση την επομενη πηραν τηλ. κ στειλαν τεχνικο ηρθε με λαπτοπ κ ολα οκ!!

oπως ειπωθηκε καλο ειναι να τσεκαρετε ολα τα πιθανα προβληματα με μοντεμ,ρυθμισεις,κτλ..κ στο τελος να παρετε 121 αφου θα καταλαβετε οτι ειναι θεμα γραμμης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...