LL_NEO Δημοσ. 19 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2006 Αν το παιχνίδι έχει επιλογή Max FPS @ Options ή σε κάποιο config file ( συνήθως .ini αρχεία μέσα στον φάκελο του game ) ή μέσω της console.Βάζεις max 24fps και πας για slides... Συχαίνομαι τον εαυτό μου θα γράψω σοβαρά σε αυτό το τόπικ αλλά ρε συ bill ακόμα και έτσι δε θα γίνεται On the fly τροποποίηση των detail ανάλογα με το βάρος που θα πηγαίνει στην κάρτα, αλλά απλώς θα μπαίνει κόφτης. Όπερ και σημαίνει ότι @@ κάνουμε. Το παλικάρι μας αν κατάλαβα καλά θέλει η κάρτα του να τροποποιεί ανα πάσα στιγμή το detail level έτσι ώστε να του βγάζει 24 fps...
KWSN_Men Δημοσ. 19 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2006 Συχαίνομαι τον εαυτό μου... Επιτέλους συμμερίζεσαι τα αισθήματά μας! :mrgreen:
Ailuros Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Και γω που νόμιζα ότι έχασα 3 σελίδες σημαντικών συμμετοχών στο θέμα... Από εκεί που μείναμε (και συγγνώμη το θέμα έχει ξανασυζητηθεί πάνω από μία φορές)....εξαρτάται από το genre του παιχνιδιού για το τι επιδόσεις χρειάζονται για το καθένα. Υπάρχουν κάποια console ports ή και παιχνίδια που έχουν φιξαριστεί για τα 30fps αλλά αυτά είναι σπάνια. Από κει και πέρα flight/racing/space sims, RPGs και άλλα συνήθως δεν χρειάζονται πολύ υψηλές επιδόσεις για να τα παίξει κανείς λόγω δομής αυτών των παιχνιδιών. Σε αντίθεση με τα FPS που είναι συνήθως αρκετά πιο απαιτητικά όσων αφορά τις επιδόσεις. Υπάρχει τρόπος να περιορίσει κανείς τις μέγιστες επιδόσεις μέσω κάθετου συγχρονισμού (vsync) αλλά δεν πρόκειται να πέσει ο περιορισμός κάτω από τον ρυθμό ανανέωσης της οθόνης. Με vsync + triple buffering καταπολεμάται αποτελεσματικά το φαινόμενο του "tearing", όπου κοντολογής όταν vsync off μερικά "μισά καρέ" που προσπαθεί να απεικονίσει μια οθόνη σε πολύ δύσκολες περιπτώσεις μπορούν να εμφανίσουν κάτι σαν "σπασίματα" την ώρα που παίζεται ένα παιχνίδι. Οι ελάχιστες επιδόσεις ωστόσο δεν είναι δυνατόν να φιξαριστούν. Για μεγαλύτερες ελάχιστες επιδόσεις συνήθως απαιτείται ή πολύ ισχυρότερος επεξεργαστής ή δεύτερη κάρτα γραφικών (ανεβαίνει ο μέσος όρος ανεβαίνει και το ελάχιστο). To framerate στα παιχνίδια κάνει ως γνωστόν διακυμάνσεις. Φανταστείτε το σαν απεικόνιση καρδιογραφήματος. ΄Οσο μεγαλύτερες οι διακυμάνσεις τόσο μεγαλύτερες οι απότομες εναλλαγές στις επιδόσεις και τόσο περισσότερο δεν φαίνεται ομαλή η όλη κίνηση. Δυστυχώς οι διακυμάνσεις αυτές σε ένα παιχνίδι είναι αναπόφευκτες και είναι ακριβώς ο λόγος που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθεί με την απλή αναπαραγωγή ενός video ή μιας ταινίας με σχεδόν σταθεροποιημένη απόδοση. ΄Αλλο να βάλεις ένα τραίνο σε ράγες να τρέχει με σταθερά και αμείωτα 30 χλμ. την ώρα και άλλο ένα αυτοκίνητο που κινείται μέσα σε μια πόλη. Αν ήταν δυνατόν να φιξάρει κανείς ένα σημερινό παιχνίδι στα 24/30 fps όταν δεν έχει φτιαχτεί για τέτοιου είδους ταρζανιές θα είναι όντως slideshow και οι ελάχιστες επιδόσεις θα το κάνουν να μην παίζεται πλέον. ΄Η αν προτιμάτε να ακολούθησω την λογική του προηγούμενο παραδείγματος σαν να βάλετε να τρέξει το αυτοκίνητό σας σε ράγες τραίνου.
dkoum Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 σημερα οι χρηστες των pc (βαζω και τον εαυτο μου μεσα εχουμε χασει λιγο την μπαλα τι εννοω παλια ή και τωρα οταν παιζουμε retro games (px pacman ) δεν μας ενδιαφερουν και τοσο τα γραφικα σημερα η κατασταση εχει αλλαξει μας ενδιαφερουν τοσο η επιδοσεις ενος παιχνιδιου οσο και τα γραφικα του με αποτελεσμα να εχουμε χασει κατι τι ειναι αυτο ? Μα φυσικα η μαγεια του να παιζεις ενα παιχνιδι η τεχνολογια των δυο εταιριων (ati ,nvidia) επετρεψε να βαλουμε δυο καρτες γραφικων ωστε να αυξησουμε τις επιδοσεις αλλα και να βαλουμε βαθια το χερι στην τσεπη αλλα σκεφτητε το εξης οτι οι περισσοτερες καρτες γραφικων βγαζουν το επιθημητο αποτελεσμα στα παιχνιδια (πανω απο 25 fps -τοσα πιανει το ματι μας ) αρα παιζουν ολα καλα σε μια καρτα γραφικων οι δυο τεχνολογιες συμφερουν καποιον χρηστη που ειδη εχει μια καρτα γραφικων και αν βαλει αλλη μια ιδια να επιτυχει αποδοση με οσα χρηματα θα εδινε αν επερνε μια καινουργια ο αδερφος μου εχει 7800gtx εγω ειχα μια geforce 6800 ultra αντι να παρω μια καλητερη με 600 ευρω ,πηρα μια 6800 ultra με 200 ευρω το αποτελεσμα 2 χ 6800 ultra (sli )= 1 7800 gtx τα συμπερασματα δικα σας
Marcos_Aurilius Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 αλλα σκεφτητε το εξης οτι οι περισσοτερες καρτες γραφικων βγαζουν το επιθημητο αποτελεσμα στα παιχνιδια (πανω απο 25 fps -τοσα πιανει το ματι μας ) αρα παιζουν ολα καλα σε μια καρτα γραφικων Όχι πάλι... Το έχουμε ξανα-αναλύσει αυτό το θέμα, και δεν ισχύει. Μπορεί το μάτι σου όντως να συγκρατεί μια εικόνα για 1/10 με 1/20 του sec, αλλά σίγουρα μπορεί να αντιληφθεί τα περισσότερα fps ως διαφορά στην ομαλότητα της κίνησης (a.k.a βάλε να παίξεις Counter Strike με 25fps)...
pusher Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Συχαίνομαι τον εαυτό μου θα γράψω σοβαρά σε αυτό το τόπικ αλλά ρε συ bill ακόμα και έτσι δε θα γίνεται On the fly τροποποίηση των detail ανάλογα με το βάρος που θα πηγαίνει στην κάρτα, αλλά απλώς θα μπαίνει κόφτης. Όπερ και σημαίνει ότι @@ κάνουμε. Το παλικάρι μας αν κατάλαβα καλά θέλει η κάρτα του να τροποποιεί ανα πάσα στιγμή το detail level έτσι ώστε να του βγάζει 24 fps... Σωστά κατάλαβες! Αλλά μόνο για δοκιμή. Και μετά θέλω να πετύχω το μέγιστο δυνατό αριθμό fps.
Diablos Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Το μέγιστο αριθμό fps θα τον πετύχεις άμα βάλεις όλες τις λεπτομέρειες και τις αναλύσεις σε ένα παιχνίδι στο low. Αν κλείσεις όλες τις περιττές εφαρμογές, και αν κάνεις και το maximum overclocking στο PC σου.
dkoum Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 αυτο πιστευω το κανεις σε ενα παιχνιδι αν θελεις να δεις το ποσο καλη ειναι η cpu diablos :Το μέγιστο αριθμό fps θα τον πετύχεις άμα βάλεις όλες τις λεπτομέρειες και τις αναλύσεις σε ένα παιχνίδι στο low.
pusher Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 To framerate στα παιχνίδια κάνει ως γνωστόν διακυμάνσεις. Φανταστείτε το σαν απεικόνιση καρδιογραφήματος. ΄Οσο μεγαλύτερες οι διακυμάνσεις τόσο μεγαλύτερες οι απότομες εναλλαγές στις επιδόσεις και τόσο περισσότερο δεν φαίνεται ομαλή η όλη κίνηση. Δυστυχώς οι διακυμάνσεις αυτές σε ένα παιχνίδι είναι αναπόφευκτες και είναι ακριβώς ο λόγος που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθεί με την απλή αναπαραγωγή ενός video ή μιας ταινίας με σχεδόν σταθεροποιημένη απόδοση. 1. Δηλαδή δε μπορεί να προγραμματιστεί ένα παιχνίδι έτσι ώστε η αναπαραγωγή εικόνας σε αυτό να γίνεται με τρόπο αντίστοιχο με ένα video; 2. Κερδίζουμε κάτι από τις διακυμάνσεις του framerate κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού;
KWSN_Men Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 1. Δηλαδή δε μπορεί να προγραμματιστεί ένα παιχνίδι έτσι ώστε η αναπαραγωγή εικόνας σε αυτό να γίνεται με τρόπο αντίστοιχο με ένα video; 2. Κερδίζουμε κάτι από τις διακυμάνσεις του framerate κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού; 1. Όχι 2. Όχι
Diablos Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 1. Δηλαδή δε μπορεί να προγραμματιστεί ένα παιχνίδι έτσι ώστε η αναπαραγωγή εικόνας σε αυτό να γίνεται με τρόπο αντίστοιχο με ένα video; 2. Κερδίζουμε κάτι από τις διακυμάνσεις του framerate κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού; Δε γίνεται επειδή το game επεξεργάζεται real-time από την κάρτα γραφικών, σε αντίθεση με το βίντεο που απλά γίνεται playback. Οι διακυμάνσεις του framerate έχουν να κάνουν με το τι επεξεγάζεται η κάρτα γραφικών κάθε φορά. ʼμα παίζεις το Doom και προχωράς μέσα σε κατασκότεινους διαδρόμους είναι cool για το GPU. Στην εκκίνηση ενός αγώνα στο Need For Speed με τα λάστιχα να καίγονται και να βγαίνουν καπνοί κλπ, το GPU ζορίζεται για τα καλά.
pusher Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουλίου 2006 Δε γίνεται επειδή το game επεξεργάζεται real-time από την κάρτα γραφικών' date=' σε αντίθεση με το βίντεο που απλά γίνεται playback.Οι διακυμάνσεις του framerate έχουν να κάνουν με το τι επεξεγάζεται η κάρτα γραφικών κάθε φορά. ʼμα παίζεις το Doom και προχωράς μέσα σε κατασκότεινους διαδρόμους είναι cool για το GPU. Στην εκκίνηση ενός αγώνα στο Need For Speed με τα λάστιχα να καίγονται και να βγαίνουν καπνοί κλπ, το GPU ζορίζεται για τα καλά.[/quote'] Ευχαριστώ φίλε μου για την εξήγηση. Αρκετά πλήρης και κατατοπιστική.
Ailuros Δημοσ. 22 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2006 1. Δηλαδή δε μπορεί να προγραμματιστεί ένα παιχνίδι έτσι ώστε η αναπαραγωγή εικόνας σε αυτό να γίνεται με τρόπο αντίστοιχο με ένα video; Παίζεις ένα παιχνίδι για ένα τέταρτο και παράλληλα αποθηκεύεις το όλο εγχείρημα σε video. Μετά κάθεσαι και το ξαναβλέπεις και ιδού έχεις αυτό που ζητάς. Δεν είμαι καθόλου σαρκαστικός, προσπάθησε απλά να σκεφτείς ότι στην μια περίπτωση γίνεται απλή αναπαραγωγή και στην περίπτωση ενός παιχνιδιού σε πραγματικό χρόνο με αλληλεπίδραση υπάρχουν αμέτρητοι απρόβλεπτοι παράγοντες. Φυσικά και δεν γίνεται όσο εσύ ή Χ αριθμός παικτών θα παίζεται μαζί σε ένα παιχνίδι. 2. Κερδίζουμε κάτι από τις διακυμάνσεις του framerate κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού; Είναι το κόστος ότι μπορείς να συμμετάσχεις στο παιχνίδι. Θα μπορούσαν να μειωθούν στο ελάχιστο οι αυξομειώσεις των επιδόσεων, αλλά θα πρέπει να κινείσαι μόνο κάθετα απέναντι σε έναν άδειο τοίχο χωρίς δυνατότητα για τίποτε άλλο για όλο το παιχνίδι. Λίγο εκτενέστερα: πάρε ένα FPS που σου αρέσει και απενεργοποίησε όλους τους αντιπάλους και έχε και το FRAPS να σου δείχνει επιδόσεις. Βλέπεις άδειο τοίχο μέσα σε ένα κτίριο; Ιδιαίτερα υψηλό το framerate. Βγαίνεις έξω και γίνεται χαμός από κτίρια, δεντράκια, πρασινάδες, πουλάκια, νερά που τρέχουν; Μέτριο framerate. Bάλε τώρα και 12 bots στην δράση να σου επιτίθονται ή 12 πραγματικούς αντιπάλους σε multiplayer και βλέπεις πόσο δραστικά πέφτουν οι επιδόσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.