Προς το περιεχόμενο

CROSSFIRE και SLI


pusher

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Alpha blending channel einai gia to opaqicity(kapos etc) tou pixel.Diladi poso diafanes einai to pixel etc oste na apodidonte oraia oi ifes tou nerou kai allon adiafanwn-imidiafanwn object.

 

Oso gia ta HZ. Den einai ola ta idia. San sistima metrisis sou dinei tin allagi/second. Omos allo stin lamba kai sto ilektriko reuma pou oi times einai fotino/mi fotino (poli apla) kai allo to poso grigora gemizei i thoni sou me eikonostixia. distixos stin teleutaia periptosi vlepeis tin diafora.

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Oso gia ta HZ. Den einai ola ta idia. San sistima metrisis sou dinei tin allagi/second. Omos allo stin lamba kai sto ilektriko reuma pou oi times einai fotino/mi fotino (poli apla) kai allo to poso grigora gemizei i thoni sou me eikonostixia. distixos stin teleutaia periptosi vlepeis tin diafora.

 

Ακριβώς! Αλλά και στο ρυθμό εναλλαγής των frames υπάρχει κάποιο όριο πάνω από το οποίο το μάτι δεν αντιλαμβάνεται διαφορά. Και τι σημασία έχει αν η αλλαγή των καρέ γίνεται σε video ή στα γραφικά ενός παιχνιδιού; Και τα δύο εικόνα δεν είναι;

Δημοσ.
Και τι σημασία έχει αν η αλλαγή των καρέ γίνεται σε video ή στα γραφικά ενός παιχνιδιού; Και τα δύο εικόνα δεν είναι;

Απάντησε μόνος σου την ερώτησή σου: οι ταινίες σου αναπαράγονται με 24fps. Βάλε παίξε ένα παιχνίδι με - έστω σταθερά - 24fps και αναρωτήσου αν το βλέπεις με την ίδια άνεση...

Δημοσ.
Ακριβώς! Αλλά και στο ρυθμό εναλλαγής των frames υπάρχει κάποιο όριο πάνω από το οποίο το μάτι δεν αντιλαμβάνεται διαφορά. Και τι σημασία έχει αν η αλλαγή των καρέ γίνεται σε video ή στα γραφικά ενός παιχνιδιού; Και τα δύο εικόνα δεν είναι;

 

Σε συνέχεια αυτού που σε ρωτάει ο Marcos, βάλε ένα timedemo παιχνιδιού να τρέξει με μέσο όρο 24fps και με μέσο όρο 50fps. Στην κίνηση δεν βλέπεις την διαφορά; Αντίστοιχα το ίδιο πείραμα με 50 και 100 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Αυτό για το πρακτικό μέρος.

 

Για τα υπόλοιπα οι ταινίες για άλλη μια φορά αναπαράγωνται με σχεδόν σταθερό framerate γιατί πρόκειται για απλή αναπαραγωγή, ενώ τα παιχνίδια έχουν αλληλεπίδραση και εκτελούνται σε πραγματικό χρόνο και είναι ανά πάσα στιγμή ενδεχόμενο να κοιτάς έναν άδειο τοίχο (υψηλές επιδόσεις) όπως και να αντιμετωπίζεις 15 αντιπάλους (χαμηλές επιδόσεις). Και για άλλη μια φορά οι ταινίες χρησιμοποιούν motion blur που εξομαλύνει τις απότομες κινήσεις στην προσωρινή διάσταση, πράγμα που δεν είναι ακόμα εφικτό σε κοινούς υπολογιστές γιατί αν δεις το link που παρέθεσα η ισχύς που απαιτείται είναι αρκετά υψηλή.

 

Η Pixar που θεωρείται ένα από τα κορυφαία studio 3D animation χρησιμοποιεί γιγαντιαία clusters και ατέλειωτες ώρες επεξεργασίας για τις ταινίες της. Χρησιμοποιούν ωστόσο εξομάλυνση (stochastic) με μέχρι και 64x δείγματα, όπως και μέχρι και 64x δείγματα motion blur.

 

Στο σημερινό PC για να πετύχεις μόνο 4x δείγματα motion blur (που δεν επαρκούν με τίποτα για την εξομάλυνση γρήγορων κινήσεων) με 25 fps μέσο όρο χρείαζονται 100 fps δια 4 για τα τέσσερα δείγματα.

 

Υπάρχουν σε μερικά σημερινά παιχνίδια προσπάθειες εξομοίωσης motion blur, το οποίο ουσιαστικά είναι motion trail. Aντί να εξομαλύνει την γρήγορη κίνηση, απλά την θολώνει και είναι κοινώς άχρηστη. Το link δίνει και παραδείγματα:

 

Motion blur:

 

cubeblur1.gif

 

Αν τον δεις τον κύβο να κινείται σε πραγματικό χρόνο θα δεις ότι η κίνηση όντως φαίνεται ομαλή.

 

Motion trail:

 

cubeblur2.gif

 

Ενώ εδώ γίνεται ένα απλό πασάλειμα της κίνησης.

 

Demo for motion blur:

 

http://freespace.virgin.net/hugo.elias/graphics/motion.zip

 

Και οδηγίες χειρισμού εδώ:

 

http://freespace.virgin.net/hugo.elias/graphics/x_motion.htm

Δημοσ.
Πώς μπορώ από το ATI CATALYST Control Center να ρυθμίσω τα fps για τα παιχνίδια;

Σοβαρολογείς τώρα? Προφανώς και δεν μπορείς. Τα fps προκύπτουν απο την ισχύ του υπολογιστή σου. Ήμαρτον...

Δημοσ.
Απάντησε μόνος σου την ερώτησή σου: οι ταινίες σου αναπαράγονται με 24fps. Βάλε παίξε ένα παιχνίδι με - έστω σταθερά - 24fps και αναρωτήσου αν το βλέπεις με την ίδια άνεση...

 

Σε συνέχεια αυτού που σε ρωτάει ο Marcos, βάλε ένα timedemo παιχνιδιού να τρέξει με μέσο όρο 24fps και με μέσο όρο 50fps. Στην κίνηση δεν βλέπεις την διαφορά; Αντίστοιχα το ίδιο πείραμα με 50 και 100 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Αυτό για το πρακτικό μέρος.

 

Σοβαρολογείς τώρα? Προφανώς και δεν μπορείς. Τα fps προκύπτουν απο την ισχύ του υπολογιστή σου. Ήμαρτον...

 

Πώς μπορώ τότε να βάλω ένα παιχνίδι να παίξει στα 24fps;

Δημοσ.
@pusher eilikrina apo ta tosa post pou exeis grapsei pisteuo pos den diavazeis i den mpaineis ston kopo na psakseis ligo auta pou sou lene ta paidia kai mperdeuesai.

 

Νόμιζα ότι στο forum μπορώ ελεύθερα να ρωτάω τις απορίες μου είτε αυτές προκύπτουν από γενικότερη άγνοιά μου πάνω στους υπολογιστές, είτε από άγνοιά μου σε έναν συγκεκριμένο τομέα, τεχνολογία ή ζήτημα. Αν ισχύει κάτι διαφορετικό διορθώστε με. Για την ερώτηση που έκανα για το catalyst control center κοίτα το προτελευταίο μου post. Ίσως να έπρεπε να συμπεριλάβω και τη δυνατότητα ρύθμισης μέσω των settings του παιχνιδιού. Και στο κάτω κάτω γιατί να υποθέσω ότι δε μου δίνετε η δυνατότητα για μια συγκεκριμένη ρύθμιση;

Δημοσ.

den sto eipa gia kako auto.apla gia na dieukolino tin katastasi.oute thelo na to paikso kakos,oute eidikos gnostis pano stous ipologistes.se emena toulaxiston oi apantiseis sou auti tin entiposi mou dinoun.kai ligo psaksimo monos sou ektos insomnia einai kalo.

filika.

Δημοσ.

Στο PES 5 με High Quality και ανάλυση 1280Χ1024 δεν παρατηρώ καμιά διαφορά. H κάρτα μου είναι η ASUS ATI x700 PRO. Έχω ρυθμίσει το engine clock στα 466 MHz και το Memory Clock στα 962 MHz.

Δημοσ.
Και στο κάτω κάτω γιατί να υποθέσω ότι δε μου δίνετε η δυνατότητα για μια συγκεκριμένη ρύθμιση;

Γιατί αν υπήρχε ένα slider που καθορίζει τα fps, όλοι θα το είχαμε τέρμα δεξιά...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...