Προς το περιεχόμενο

Χαρακτηριστικά που συναντάμε στις κάρτες γραφικών


pusher

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μεταξύ των χαρακτηριστικών που συναντάμε στις κάρτες γραφικών είναι και τα εξής:

1. Memory interface

2. RAMDAC

3. parallel pixel pipelines

Τι ακριβώς αντιπροσωπεύει το καθένα;

Δημοσ.

1.Tο memory interface (σε bit) δηλωνει το ευρος της συνδεσης του επεξεργαστη γραφικων (GPU) με την on-board μνημη που ενσωματωνει η καρτα.

To memory interface μπορει να επηρεασει σημαντικα την αποδοση της μνημης μαζι φυσικα και με την ταχυτητα της. Το τελικο αποτελεσμα μετριεται σε memory bandwidth = GigaByte/sec.

2.Random Access Memory Digital-to-Analog Converter.ο ρολος του ειναι να μετατρεπει ψηφικως κωδικοποιημενα σηματα σε αναλογικα για να μπορεσουν να προβληθουν απο την οθονη.

3.χοντρικα ειναι το "κομματι" της καρτας που επεξεργαζεται-μεταφερει τα pixels.οσο πιο πολλα τοσο πιο καλα..

Δημοσ.

Για να προσθέσω στις παραπάνω εξαιρετικές επεξηγήσεις, πέρα από το πλάτος του διαύλου και το τελικό εύρος μνήμης υπάρχουν και άλλα σημαντικά κομμάτια σε μια κάρτα γραφικών που επιρεάζουν την απόδοση. ΄Οπως latency και οτιδήποτε συνδέεται με τον ελεγκτή μνήμης, το πως διαχειρίζεται το εύρος μνήμης μια κάρτα γραφικών, πως και που εξοικονομεί εύρος κλπ. κλπ.

 

Η επεξήγηση για τα pixel pipelines ναι μεν στέκει, αλλά η έκφραση είναι λίγο απαρχαιωμένη για τα σημερινά δεδομένα. Βοηθάει βέβαια στο marketing να καταλάβει ο κόσμος πέρι τίνος πρόκειται, αλλά βρισκόμαστε πλέον στην εποχή των pixel quads τα οποία δεν θα περάσει πολύς καιρός και θα εξαφανιστούν και αυτά.

 

Η γενικευμένη τοποθέτηση ότι όσα περισσότερα pipelines τόσο καλύτερα δεν είναι πάντα σωστή. Αν τα "pipelines" αυτά έχουν ισάξιες δυνατότητες τότε σαφώς και ισχύει. Υπάρχουν παραδείγματα όπου μια τετράδα αποδεικνύεται σαν πιο αποτελεσματική από δύο για παράδειγμα, απλά εδώ μεσολαβεί συνήθως μια ολόκληρη γενιά GPU.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...