rufous Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Κάτι τέτοιες ΕΤΑΙΡΙΕΣ με κάνουν να νιώθω ότι δε ζω τελικά στη Ζιμπάμπουε, αλλά σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα! Είχα την 1980Q με ένα καμμένο pixel. Άνοιξα και ένα σχετικό thread εδώ: http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=150956 Παίρνω τηλ. χθες στο 80011200300. Βγαίνει τηλεφωνητής που μου λέει "κλήση χωρίς χρέωση". "Πάλι καλά" σκέφτομαι... Αναμονή μισό λεπτάκι και ευγενική τηλεφωνήτρια στο ακουστικό. "Της λέω χθες άνοιξα την οθόνη", κ.τ.λ... Θα σας κλείσω ραντεβού με το κούριερ, μου λέει... Δίνω στο S.N. της οθόνης μου και μου ζητάει ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ να στείλω με φαξ στο 2310-604808 στον κ. Ελευθεριάδη (επειδή ζω στη Δυτ. Μακεδονία) την απόδειξη αγοράς. Με παίρνει καμιά ώρα να βρω φαξ. Στο ενδιάμεσο μήνυμα στο κιν. Κοιτάζω "LGE Service": "Αναμένουμε την απόδειξη αγοράς σας στο 2310-604808, κ.τ.λ." "Μπράβο;", σκέφτομαι... Το απόστέλλω στη 13:30. Μήνυμα στο κιν. ξανά: "Η απόδειξη αγοράς σας εστάλη". Χωρίς άλλα λόγια... Σήμερα, τηλ. στο σπίτι 07.55. "Γειά σας, εδώ ταχυμεταφορική, έχω μια οθόνη" Κάγκελο ο Τάσος! Έρχεται η οθόνη, ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ στο κουτί της, σφραγισμένη (επειδή και η δική μου ήταν αχρησιμοποίητη). Τη στήνουμε, ένα check με ειδικό προγραμματάκι για καμμένα pixel, όλα τέλεια στην καινούργια, βάζω την παλιά στο κουτί της και φεύγει. Εννοείται χωρίς να δώσω "μία"... Με 'γειά μου! Ευτυχές συμπέρασμα: Σε αρκετά ΛΙΓΟΤΕΡΟ από 24 ώρες είχα μια ποιοτική εξυπηρέτηση από μία "μεγάλη" εταιρία! Και κυρίως τήρησε όσα υπόσχεται και με το παραπάνω... Υ.Γ. Ασφαλώς είχα διαβάσει και άλλα posts σχετικά με αυτή την εξυπηρέτηση, αλλά πάντα η προσωπική εμπειρία μετράει διαφορετικά.
asmilon Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Για το service της LG, εχω να πω μονο τα καλυτερα. Πραγματικα το καλυτερο στην Ελλαδα και με διαφορα, αψογοι και ται ταχυτατοι ;-) Ακομα και κινητο LG να εχεις με προβλημα, ερχονται στον χωρο σου, το παιρνουν και μολις ειναι ετοιμο σε παιρνουν τηλεφωνο για να στο φερουν παλι πισω! Μακαρι να ακολουθησουν πιο πολλοι αυτη την πολιτικη, επειδη τελικα προς οφελος τους θα ειναι, το καλο after sales service οδηγει τους καταναλωτες να ξαναεπιλεξουν τα προιοντα τους και να τα συστηνουν ανεπιφυλακτα στο περιβαλλον τους...
de173 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Αυτά είναι! Ένα μπράβο στην LG και ένα μπράβο στους υπεύθυνους του service. Προσωπικά έχω και εγώ μία LG οθόνη αλλά ακόμα κανέναν καμμένο pixel. Τουλάχιστον είμαι ήρεμος ότι αν πάθει κάτι, θα έχω καινούργια αμέσως.
Diablos Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Μπράβο η LG. Και να φανταστείς δεν την είχα και πολύ σε εκτίμηση. Ήθελα EIZO ο μαλάκας και τώρα έχω ένα καμμένο pixel και όλο μαλακίες μου λένε. Σε τι χρώμα κόλλησε το pixel, σε ποιο σημείο της οθόνης είναι... Τελικά δε μετράει για αντικατάσταση. Την επόμενη φορά LG λοιπόν.
pctechgr Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 ακόμα ενα μπράβο στην lg κι απο μενα. Εχω αλλάξει 2 οθόνες με την ιδια διαδικασία μέσα σε 24 ώρες με ενα τηλεφώνημα και μόνο. Από τότε μόνο lg κοιτάζω για οθόνες
AMDAKIAS Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Κάτι τέτοιες ΕΤΑΙΡΙΕΣ με κάνουν να νιώθω ότι δε ζω τελικά στη Ζιμπάμπουε' date=' αλλά σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα! Είχα την 1980Q με ένα καμμένο pixel. Άνοιξα και ένα σχετικό thread εδώ: http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=150956 Παίρνω τηλ. χθες στο 80011200300. Βγαίνει τηλεφωνητής που μου λέει "κλήση χωρίς χρέωση". "Πάλι καλά" σκέφτομαι... Αναμονή μισό λεπτάκι και ευγενική τηλεφωνήτρια στο ακουστικό. "Της λέω χθες άνοιξα την οθόνη", κ.τ.λ... Θα σας κλείσω ραντεβού με το κούριερ, μου λέει... Δίνω στο S.N. της οθόνης μου και μου ζητάει ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ να στείλω με φαξ στο 2310-604808 στον κ. Ελευθεριάδη (επειδή ζω στη Δυτ. Μακεδονία) την απόδειξη αγοράς. Με παίρνει καμιά ώρα να βρω φαξ. Στο ενδιάμεσο μήνυμα στο κιν. Κοιτάζω "LGE Service": "Αναμένουμε την απόδειξη αγοράς σας στο 2310-604808, κ.τ.λ." "Μπράβο;", σκέφτομαι... Το απόστέλλω στη 13:30. Μήνυμα στο κιν. ξανά: "Η απόδειξη αγοράς σας εστάλη". Χωρίς άλλα λόγια... Σήμερα, τηλ. στο σπίτι 07.55. "Γειά σας, εδώ ταχυμεταφορική, έχω μια οθόνη" Κάγκελο ο Τάσος! Έρχεται η οθόνη, ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ στο κουτί της, σφραγισμένη (επειδή και η δική μου ήταν αχρησιμοποίητη). Τη στήνουμε, ένα check με ειδικό προγραμματάκι για καμμένα pixel, όλα τέλεια στην καινούργια, βάζω την παλιά στο κουτί της και φεύγει. Εννοείται χωρίς να δώσω "μία"... Με 'γειά μου! Ευτυχές συμπέρασμα: Σε αρκετά ΛΙΓΟΤΕΡΟ από 24 ώρες είχα μια ποιοτική εξυπηρέτηση από μία "μεγάλη" εταιρία! Και κυρίως τήρησε όσα υπόσχεται και με το παραπάνω... Υ.Γ. Ασφαλώς είχα διαβάσει και άλλα posts σχετικά με αυτή την εξυπηρέτηση, αλλά πάντα η προσωπική εμπειρία μετράει διαφορετικά.[/quote'] Το check που γράφεις ποιο πάνω με ποιο προγραμματάκι το έκανες ;
Diablos Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Δες αυτό: http://www.laptopshowcase.co.uk/downloads.php?id=1
ItsToasted Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 To vasiko provlima tis LG einai oti an i othoni sou einai metaxirismeni gia 1 evdomada px kai sou kaei ena pixel, mboroun na sou tin antikatastisoun me mia alli xoris kameno pixel alla me 1000 h stin plati tis.Fantazomai oti an eperna LG tha tin allaza mono tin proti mera kai afou mou eggiontousan oti tha mou feroun olokainouria.
louben Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Μπραβο και απο μενα στην lg.Kai ego lg skeftomoyn alla telika phra philips poy leei oti kai ayth exei mhdeniko pixel(αλλα απο οτι καταλαβα μουσι γιατι πηρα τηλεφωνο και μου ελεγαν για σβηστο πιξελ η κατι τετοιο.Οπως και να χει και επειδη σκεφτομαι για lcd για το σαλονι(αν και δεν ξερω αν ισχυει η ιδια πολιτικη)lg kai pali lg.
wizzy Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Η πολιτική/εγγύηση της LG για μηδενικό pixel ισχύει για οθόνες μέχρι 19", όχι μεγαλύτερες. Εκεί ισχύει άλλη εγγύηση, αλλά δεν την γνωρίζω.
rufous Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2006 Φίλε AMDAKIAS, τσέκαρε επίσης: http://www.widowpc.com/2005/08/fix_dead_pixels.php (για επιδιόρθωση καμμένων pixel!) http://www.dps.uk.com/freeware_DTP.htm http://www.majorgeeks.com/Dead_Pixel_Tester_d4806.html http://www.starzen.com/imaging/downloads/deadpixeltest.zip
zedone Δημοσ. 15 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2006 Η πολιτική/εγγύηση της LG για μηδενικό pixel ισχύει για οθόνες μέχρι 19", όχι μεγαλύτερες.[/b'] Εκεί ισχύει άλλη εγγύηση, αλλά δεν την γνωρίζω. Ισχύει το "βαλ'την εκεί που ξέρεις"!Πάλι καλά που ο πωλητής του καταστήματος στάθηκε στο ύψος του!
Prof_Chaos Δημοσ. 15 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2006 μπράβο στην LG χαίρομαι πολύ που πήρα τελικά LG οθόνη και οχι καμια άλλη!!!
S1lv3RSurf3R Δημοσ. 15 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2006 τώρα το καταλάβατε?? :D εδώ έχει 0-pixel στα laptops της που κυκλοφόρησε :P
ANEMOS-V Δημοσ. 15 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2006 νε! και απο μενα 1 μπραβο στην Εταιρια αυτη. και μαλον η επομενη οθονη μου θα εινε LG!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.