Προς το περιεχόμενο

Vivodi Χρεώνεται η Τεχνική Υποστηρiξη ?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χρεώνεται η Τεχνική Υποστηριξη ?

 

Καλημερα σε ολους.

Εχω μια sdsl 1024 με ενα cisco router Και πριν μερικες ημερες (7) εκανε reset ο router Και εχασε ολο το configuration του.

Πηρα λοιπον και εγω τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων 13880 για να με βοηθησουνε αλλα ματαιο λογο οτι τα παιδια δεν γνωριζανε για το config.

 

Ετσι λοιπον εφτασα σε ενα αλλο τεχνικο τμημα οπου και με εξυπηρετησανε τα παιδια πολυ καλα. Μεσα σε 5 λεπτα ειχα το txt αρχειο στο mail μου με το configuration του router.

 

Το περασε και επαιξε.

Ολα καλα...

 

Μεχρι σημερα...

 

Δεχτηκα ενα τηλεφωνημα

Απο το τμημα πωλησεων οπου και μου ειπανε οτι ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ (ονοματα δεν αναφερω) με εχει χρεωση 150€ την ωρα επειδη λεει το λαθος στο config του router ειναι δικο μας.

 

Να πω κι'ολας οτι ο router δουλευει "μαμα" απο την ημερα παραδωσης του.

Χωρις να αλλαξουμε ουτε το password του...

Και η "βλαβη" του εγινε στις 20:30 περιπου οπου στην εταιρια δεν υπηρχε κανεις.

 

Πρεπει να πληρωσω το ποσο αυτο που μου ζητανε?

Τι τεχνικη υποστιρηξη εχουμε αν μας ζητανε 150€ την ωρα για να μας δωσουνε ενα txt αρχειο με το config?

Να πω κι'ολας οτι δεν υπηρχε ενημερωση πριν οτι θα χρεωθουμε 150€ για την βοηθεια τους

 

Ευχαριστω

Λευτέρης

Δημοσ.

150€ την ώρα;; Είναι σοβαροί;;

Δεν είμαστε καλά. Εγώ μπορεί να είμαι απόλυτα ευχαριστημένη με τη Vivodi, αλλά κάτι τέτοιο δεν το δέχομαι.

Δεν ξέρω τι ενέργειες μπορεί να κάνεις, αλλά αυτό που λες τώρα εδώ είναι ανήκουστο... δεν πρέπει να τους περάσει αυτό!

Παιδιά βοηθήστε μία να τους ρίξουμε!!

Δημοσ.

Ετσι λοιπον εφτασα σε ενα αλλο τεχνικο τμημα οπου και με εξυπηρετησανε τα παιδια πολυ καλα. Μεσα σε 5 λεπτα ειχα το txt αρχειο στο mail μου με το configuration του router.

 

Άλλο τεχνικό τμήμα? Ποιό άλλο τεχνικό τμήμα?

Η Vivodi έχει ένα και μοναδικό τεχνικό τμήμα στο οποίο πάς πατώντας το 3 (αν θυμάμαι καλά) στις επιλογές του 13880. Και ειδικά στις 20:30 αποκλείεται να υπάρχει και καποιος πιο εξειδικευμένος...

Τέλος πάντων...

 

Υπάρχει πουθενά κανένα έγγραφο που να φέρει την υπογραφή σου και να λέει οτι χρεώθηκες 150Ευρώ για την υποστήριξη? Σε είχε ενημερωσει κανείς οτι θα υπάρξει χρέωση πέραν του τηλεφωνήματος? Αυτά τα λεφτά σε ποιόν σου είπαν να τα πληρώσεις, πώς, πού και πότε?

Νομίζω οτι πάνε να σε κοροιδέψουν.

Δημοσ.

Δεν με ενημερωσανε οτι θα χρεωθω καποια € για την τηλεφωνικη επικοινωνια μου με τον τεχνικο.

 

Καλεσα στο 13880 και με συνδεσανε σε αλλο τεχνικο τμημα που ειδικευεται στους cisco router.

 

Περιμενω ακομα το τιμολογιο ή και το email Με την ενημερωση τους γιατι , και πως...

Δημοσ.

φαντασου αφου ζητανε 150 ευρω για ενα μαιλ που εστειλαν ποσα θα ζητουσανε αν ερχοτανα σπιτι σου!!

μεχρι και σαμπανια να τους ανοιξεις

 

οχι 150 3 να τους δωσεις τους καραγκιοζηδες:evil:

Δημοσ.

καλα επειδη και εγω εχω cisco router (soho K96) επισης απο vivodi ειμαι περιεργος για το που σε προωθησανε, γιατι οταν εγω τους καλεσα και τους ζητησα ενα configuration με ειπαν οτι δεν υποστηριζουν cisco οποτε δεν μπορουν να με βοηθησουν.

 

ΥΓ: επειδη ΑΚΟΜΗ δεν εχω κανει το router μου να παιξει, αν μπορουσες φιλε λεφτερη να με στειλεις ενα config να το δοκιμασω θα σου ημουν υπερυποχρεωμενος!!!

Δημοσ.

Μπα,γράφ' τους στα π@π@ρι@ σου και άμα δεις κάποια περίεργη χρέωση στην κάρτα σου -αν τους έχεις δώσει εξουσιοδότηση να "ρουφάνε" μόνοι τους- πήγαινε στην ανάλογη υπηρεσία της τράπεζας της κάρτας σου και ζήτα να σου αφαιρέσουν το αμφισβητούμενο ποσόν.Θα το κάνουν!.Ντε και καλά.

 

Με την vivo έχει παραπάει,χρεώνουν ότι τους κ@υλώσει όποτε γουστάρουν και βάζουν κάτι δήθεν ημερολογιακές δικαιολογίες κλπ που πρέπει νάσαι με ντοκτορά στη φιλοσοφία των μαθηματικών για να καταλάβεις ότι σε κλέβουνε ασύστολα...

Δημοσ.

Απο την στιγμη που δεν υπαρχει προ-ηχογραφημενη ενημερωση οτι η παρεχομενη υπηρεσια χρεωνεται αλλα και ουτε ο υπαλληλος ενημερωσε για τιμολογιακη πολιτικη του τεχν.τμηματος πριν σε εξυπηρετησει τοτε ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΜΕΝΟΣ να πληρωσεις τιποτα. Εαν παρ' ολα αυτα επιμενουν υπαρχει και ο ΕΕΤΤ για τις παρανομες και "κρυφες" χρεωσεις των παροχων.

Δημοσ.

παντως το ποσο της χρεωσης δε μου κανει εντυπωση. και το καλοκαιρι που δουλευα σε μια μεγαλη εταιρια δικτυων, σκαει μυτη ενας 836 με προβλημα υποτιθεται. πιανω που λετε ανοιγω το ρουτερ με password recovery και βλεπω οτι αυτος που τον ειχε σεταρει δεν ειχε φτιαξει σωστα τα dialer interfaces. το φτιαχνω και δινω στον προισταμενο το μηχανακι, οποτε τοτε αυτος συνειδητοποιει οτι αυτος που μας το εστειλε δεν εχει συμβολαιο τεχνικης υποστηριξης και τον παιρνει τηλεφωνο και του λεει για την "επισκευη" (σιγα το πραγμα 5 εντολες σε CLI εδωσα) υπαρχει χρεωση 250 ευρω!!!!!! ο πελατης φυσικα αρνηθηκε να τα δωσει, οποτε το μηχανακι επεστραφη σε μενα, ωστε να τα ξαναχαλασω!!

σε καμμια περιπτωση με το παραπανω παραδειγμα δεν δικαιολογω τη βιβοντι. αυτο που εκανε ειναι ανεπιτρεπτο και θα επρεπε προτου στειλει το config να ενημερωσει για τυχον κοστος. απλα το ανεφερα για να δειτε πως τιμολογειται μια τοσο απλη διαδικασια...

Δημοσ.

150 ΕΥΡΩ;;;

εμενα μου ειχαν πει στη βιβοντι οτι υποστηριζουν μονο το microcom και ενα alcatel για να σου δωσουν οδηγιες...

 

μετα απο το κραξιμο που φαγανε για διαφορους λογους μια χαρα με βοηθησανε με το netgear στα settings και ειχε ερθει κ τεχνικος σπιτι και μετρησε την γραμμη

φυσικα χωρις καμια χρεωση και ηταν και διατεθειμενοι να τεσταρουν κ το microcom και το Netgear...

 

αν δεν εχεις ενημερωθει για αυτη την χρεωση μην το δεχθεις

απο την στιγμη που δεν υπαρχει ηχογραφημενη τηλεφωνικη ενημερωση για το κοστος δεν γινεται να σε αναγκασουν να πληρωσεις

 

εξαλλου η βιβοντι ενα τεχνικο τμημα εχει, πατας το 5 περιμενεις κανενα 30 λεπτο κ συνδέεσαι...

Δημοσ.

ειμαι περιεργος που διαολο ειναι αυτη η τεχνικη υποστηριξη της βιβοντι που ασχολιεται με αλλα μηχανακια...εμενα οποτε εχω ρωτησει για cisco με εχουν γειωσει!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...