Προς το περιεχόμενο

Αθέτηση υπηρεσίων από Acer στα πλαίσια του AcerAdvantage


openman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Αγόρασα έναν ακόμη φορητό υπολογιστή, συγκεκριμένα Acer Aspire πριν 2 χρόνια και μαζί και το πρόγραμμα Acer Advantage με το οποίο έχεις τα παρακάτω:

* Free Help Desk for the entire warranty extension period.

* Repairs within 5 working days

* 30% discount on the purchase of a spare battery for the registered computer when purchased directly from Acer customer service and by credit card.

* Right to participate in special offers and promotions at authorised dealers

* 1ST YEAR INTERNATIONAL TRAVELLERS WARRANTY - ITW

- Το πρώτο δεν το χρησιμοποίησα και δεν ξέρω, το τέταρτο δεν το πέτυχα πουθενά και το πέμπτο δεν το χρειάστηκα.

- Το δεύτερο δεν ισχύει γιατί μόνο μετά μαραθώνιες διαπραγματεύσεις, πείσθηκαν ότι δεν χρειάζεται να στείλω και το φορητό μαζί από Ηράκλειο->Αθήνα στην MDI για μου επισκευάσουν το τροφοδοτικό. (Έχω αγοράσει και δεύτερο τροφοδοτικό).

- Το τρίτο το λαμβάνω ως αδύνατο να συμβεί εδώ και κοντά 6 μήνες. Συγκεκριμένα παράγγειλα μια μπαταρία από τις 28 Φεβρουαρίου 2006 στο τηλεφωνικό της κέντρο που βρίσκεται στην Ιταλία (με ελληνικό νούμερο από 801....) καθώς δεν υπάρχει ελληνική Acer αντιπροσωπία από ότι φαίνεται. Στις 13 Απριλίου 2006 ζητάω RMA γιατί το τροφοδοτικό χάλασε και χωρίς να με ενημερώσουν ακυρώνουν την παραγγελία της μπαταρίας λόγω περιορισμών στο σύστημα τους. Το ανακαλύπτω στις 16 Μαΐου 2006 όταν πήρα να ρωτήσω τι γίνεται με την παραγγελία, και ξανά νέα παραγγελία.

Από τις 28 Φεβρουαρίου 2006 μέχρι σήμερα η μόνιμη απάντηση τους είναι ότι δεν είναι διαθέσιμη. Το ίδιο έχω ακούσει και αυτόν που μου έδωσαν ως υπεύθυνο του τμήματος πωλήσεων.

Προσωπικά πιστεύω ότι προσπαθούν να αποφύγουν να αγοράσω την μπαταρία λόγω της εκπτωσης που γίνεται. Έχουν ενημερωθεί εγγραφως και προφορικώς για την δημοσιοποίηση αυτού του θέματος και προφανώς δεν ιδρώνει το αυτί τους. Το σίγουρο είναι ότι η Acer δεν είναι εταιρεία που θα συστήνω για κάθε είδος ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Το παρόν θα κοινοποιηθεί και στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Δημοσ.

Μαυρο στην acer, κανεις μην αγορασει, οσο φτηνα κι αν δινει τα μηχανηματα της, για να μαθει να σεβεται τους πελατες της.

Δημοσ.

παλιότερα που λετε, πριν 5-6 τεύχη δηλαδη, στο RAM εγινε παρόμοια αναφορά απο αναγνώστη για το απαράδεκτο σερβις. Η απάντηση ηταν "Η πολιτική της εταιρίας ειναι να μην απαντά σε επιστολές αναγνωστών και σε περιοδικά". Δηλαδη που απαντάει ; σε δικαστήρια; Χα-χα-χα και ενα χο!

 

Παντως απορω πως αργησε να ερθει το ... κλινγκ κλονγκ .... κλινγκ κλονγκ .... lock & stock. Εβρεξε δημοκρατία τελευταία; :P

Δημοσ.

Νομίζω ότι όταν αγοράζουμε acer (έχω και εγώ) πρέπει να υπολογίζουμε και την χαμηλότατη προσφορά υπηρεσιών after sale. Από το πόσο πολύ την αποτιμά κάποιος αυτήν μπορεί να καταλάβει αν είναι φτηνό ή όχι το μηχάνημα. Άρα αν όλα πάνε καλά για τουλάχιστον 2 χρόνια το laptopaki είναι φτηνό, διαφορετικα......

Δημοσ.

Μεγαλύτερο 'ρδέλο απ' το λυόμενο στο Μενίδι,ούτε έχει γίνει ποτέ ούτε πρόκειται να γίνει.

Γκιόζηδες.

Τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση των υπευθύνων του forum,εδώ και πολλά χρόνια.

Δημοσ.

τι σημαίνει Γκιόζηδες ? :-)

 

το λυόμενο δεν με χαλάει. Το ότι έχουν και το service της siemens που θα το χρειαστώ με χαλάει...

Δημοσ.
...Το ότι έχουν και το service της siemens που θα το χρειαστώ με χαλάει...
Εμένα να δεις...

Παράδοση Μηχανήματος (εντός εγγύησης) 24 Ιουνίου. Αντίδραση μέχρι σήμερα; Ούτε τηλέφωνο.

Ανταπόκριση στα δικά μου τηλεφωνήματα; Στο στρατό το λέγαμε Γείωση.

 

Νεότερα (και με στοιχεία) προσεχώς. :evil:

Δημοσ.

Είναι πραγματικά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Eίχα κι εγώ πικρή εμπειρία με το Acer Advantage (extension warrantee) βοηθώντας ένα φίλο να το ενεργοποιήσει.

 

Υποτίθεται ότι σου δίνουν κάτι κωδικούς, μπαίνεις στο site και όλα OK. Έλα όμως που όλη αυτή η φαινομενικά εύκολη διαδικασία είναι εντελώς άχρηστη τη στιγμή που πρέπει ύστερα να τους στείλεις με απλό ταχυδρομείο (snail mail), printout με την υπογραφή σου + την απόδειξη αγοράς και όλα αυτά μέσα σε ειδικό φακελάκι της acer. Και μετά απ'αυτό το βήμα περιμένεις...................

 

Μέχρι, μετά από 1.5 μήνα, να σου απαντήσουν οτι δεν είναι δυνατή η ενεργοποίηση γιατί έχει περάσει η προθεσμία ενεργοποίησης (έπρεπε να το είχε στείλει με την αγορά του laptop) και σου κάνουν τη "χάρη" να σου δώσουν κάλυψη για 90 μέρες αν και μόνο αν τους ξαναστείλεις με snail mail απάντηση υπογεγραμμένη οτι συμφωνείς - και περίμενε.......

 

εν τω μεταξύ το laptop είναι ακόμα σε αχρηστεία και σε αναμονή

Δημοσ.
Είναι πραγματικά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Eίχα κι εγώ πικρή εμπειρία με το Acer Advantage (extension warrantee) βοηθώντας ένα φίλο να το ενεργοποιήσει.

 

Υποτίθεται ότι σου δίνουν κάτι κωδικούς' date=' μπαίνεις στο site και όλα OK. Έλα όμως που όλη αυτή η φαινομενικά εύκολη διαδικασία είναι εντελώς άχρηστη τη στιγμή που πρέπει ύστερα να τους στείλεις με απλό ταχυδρομείο (snail mail), printout με την υπογραφή σου + την απόδειξη αγοράς και όλα αυτά μέσα σε ειδικό φακελάκι της acer. Και μετά απ'αυτό το βήμα περιμένεις...................

 

Μέχρι, μετά από 1.5 μήνα, να σου απαντήσουν οτι δεν είναι δυνατή η ενεργοποίηση γιατί έχει περάσει η προθεσμία ενεργοποίησης (έπρεπε να το είχε στείλει με την αγορά του laptop) και σου κάνουν τη "χάρη" να σου δώσουν κάλυψη για 90 μέρες αν και μόνο αν τους ξαναστείλεις με snail mail απάντηση υπογεγραμμένη οτι συμφωνείς - και περίμενε.......

 

εν τω μεταξύ το laptop είναι ακόμα σε αχρηστεία και σε αναμονή[/quote']

 

 

 

φιλε SpectralQ θα επρεπε να σε ενημερωσουν απο το καταστημα που αγορασες την επεκταση οτι η acer εχει δυο διαφορετικες εγγυησεις.η μια εχει προθεσμια ενεργοποιησης 365 ημερες και η αλλη 90,η οποια καλυπτει και βλαβες που θα προξενησει ο χρηστης.σπασιμο οθονης για παραδειγμα.εγω εχω acer εδω και ενα χρονο χωρις προβλημα πηρα την επεκταση εκανα οτι ακριβως αναφερεις και μεσα σε 15 μερες μου ηρθε ενα email απο την acer ενημερωνοντας με οτι η επεκταση ενεργοποιηθηκε.

Δημοσ.

Συμφωνω και εγω, επρεπε να σε ενημερωσουν, ή εστω να κατσετε να διαβασετε τους ορους της εγγυησης στο κατω κατω δικα σας λεφτα ειναι θελει λιγο προσοχη, το συγκεκριμενο για τις 90 μερες αναφερεται ρητρα μεσα...

 

Μπορει να υπαρχουν προβληματα με την αντιπροσωπεια, αλλα φταιει η Acer ως εταιρια τα φταιξιματα να ριξετε σε εκεινους που την εχουν αναλαβει στην Ελλαδα.

 

Οσον αφορα την Εγγυηση Accidental Damage νομιζω ειναι η μοναδικη εταιρια που διαπραγματευεται κατι τετοιο. Για οσους δε ξερουν, με με ~150€ η Acer καλυπτει το laptop για 3 χρονια απο καθε ζημια που μπορει να το καταστησει μη λειτουργικο, με αντικατασταση με καινουριο μηχανημα. Για εμενα ειναι μια προσφορα που αξιζει πραγματικα αν καποιος αγοραζει laptop Acer...

Δημοσ.

Εδω ο αλλος σου λεει δεν δουλεύει το σέρβις το κανονικό !! λες αμα σου σπάσει να στο αλλάξουν; Ουτε μια στο 10000000 σου λεω εγω, ο ΟΠΑΠ το παιζει απόδοση 12 ! :P :p :P Λεω να ποντάρω μερικά ευρω ;)

Δημοσ.

Δε καταλαβες, εχουν την υποχρεωση να στο αλλαξουν επειδη πληρωσες να στο καλυψουν απο καθε ζημια που θα στο καταστησει μη λειτουργικο. Αυτο το προγραμμα δε ειναι μονο για την Ελλαδα ειναι σε καθε χωρα που δουλευει η Acer και το εχουν χρησιμοποιησει πολλοι, μια μονο καταγγελια για αυτο ειναι αρκετο για να καταρρευσει δε θελει δευτερη.

 

Αν εχεις να πεις μια περιπτωση που εγινε κατι αντιθετο να το πεις, αλλιως μην κρινεις ετσι ασκοπα... Τωρα η καθυστερηση νομιζω οτι ειναι τυπικο προσον καθε ελληνικης εταιριας, πολλοι λιγοι δουλευουν αψογα και με γνωμονα την ταχυτερη εξυπηρετηση, δυστυχως, αλλα η ευθυνη της Acer ειναι στην επιλογη συνεργατη οχι στην ποιοτητα των προιοντων της...

Δημοσ.
Μπορει να υπαρχουν προβληματα με την αντιπροσωπεια' date=' αλλα φταιει η Acer ως εταιρια τα φταιξιματα να ριξετε σε εκεινους που την εχουν αναλαβει στην Ελλαδα.

 

Οσον αφορα την Εγγυηση Accidental Damage νομιζω ειναι η μοναδικη εταιρια που διαπραγματευεται κατι τετοιο. Για οσους δε ξερουν, με με ~150€ η Acer καλυπτει το laptop για 3 χρονια απο καθε ζημια που μπορει να το καταστησει μη λειτουργικο, με αντικατασταση με καινουριο μηχανημα. Για εμενα ειναι μια προσφορα που αξιζει πραγματικα αν καποιος αγοραζει laptop Acer...[/quote']

Δεν υπάρχει αντιπροσωπια στην Ελλάδα, μόνο points of service.

Η εγγυηση καλύπτει όλα τα μέρη πλην της μπαταρίας. Βλάβη που απαιτεί αλλαγή οθόνης πληρώνεις μια συμμετοχή, το πληκτρολόγιο καλύπτεται μόνο όταν λάμπει από καθαριότητα. Και δεν προβλέπεται αντικατάσταση από άλλο μηχάνημα. Διάβασε λίγο τους όρους συμμετοχής.

Είμαι λίγο ψυχαναγκαστικός και όχι πρωτάρης και τα ρώτησα λεπτομερώς.

Ανάλογα πρόγραμματα έχει και η Toshiba και η HP

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...