Kandinsky Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 http://66.249.93.104/search?q=cache:4k1fli1LUlIJ:www.autopress.gr/articles/showarticle.asp%3FID%3D106+%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%AD%CF%82+%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BF+%CE%B8%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%83%CE%B1%CF%82,+6+%CE%BC%CE%AF%CE%BB%CE%B9%CE%B1,+12+%CE%BC%CE%AF%CE%BB%CE%B9%CE%B1&hl=el&ct=clnk&cd=3&client=opera Αυτός νομίζω ο κύριος ειναι πιό κοντα στην αλήθεια. Δλδ, στην ουσία πρόκειται περί βλακείας δική μας, όχι ότι μας το απαγορεύουν οι διεθνεις συνθηκες. Αλλά τί να περιμένει κανείς σε μία χώρα που η εθνική μειοδοσία χάριν της καρέκλας έχει γίνει σπορ?
kirimis Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Το θέμα είναι να αποφασίσουμε πως θέλουμε να ζήσουμε με τους γείτονες μας και να προσπαθήσουμε για αυτό με εφικτά μέσα και ουσιαστικά είναι το μόνο που μπορούμε να συζητήσουμε... Χεχ.... η μονη ευκολη απαντηση. Η απαντηση εχει αμεση σχεση με τα συμφεροντα μας. Το Αιγαιο καλο θα ειναι να γινει Ελληνικη λιμνη, τα οποια κοιτασματα πετρελαιου να τα εχουμε σε αποκλειστικη χρηση... και προς τα εκει πρεπει να επιδιωκουμε με ΟΛΑ τα μεσα... διπλωματικα και μη. Με τους συγκεκριμενους γειτονες, για να μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας, ΔΕΝ θελουμε να ζησουμε...
g1annis Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 @ Kandinsky σε ευχαριστώ για το αρθράκι. Δεν το είχα διαβάσει. Έμαθα νέα πράγματα. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο πολύς κόσμος έχει τα αυτιά του κλειστά σε τέτοιου τύπου ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ενημέρωση... ή μάλλον καταλαβαίνω: γιατί τους έχουν δηλητηριάσει με μίσος για τους γείτονες (ΟΚ όπως και τους γείτονες έχουν δηλητηριάσει με μίσος για εμάς - αν και όσο υπάρχουν εθνικιστές στην Τουρκία και αυτοί είναι πολλοί (--> βλέπε γκρίζοι λύκοι) άλλοι τόσοι είναι που λένε "turk-unan kardasi" δηλαδή "έλληνες και τούρκοι είναι αδέρφια" αυτό μου έμεινε από την επίσκεψή μου στην Τουρκία) και γιατί τους έχουν αποβλακώσει με τα ψέμματα δεκάδων ετών. Ο μόνος τρόπος να ξεφύγουμε από το joystick των από πάνω που μας ελέγχει, είναι να αποκαλύπτουμε την αλήθεια και να ξεφτιλίζουμε το ψέμμα. Σε ευχαριστούμε φίλε Kandinsky
LL_NEO Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα. Δλδ πας και ανοίγεις θέμα (το οποίο υποτίθεται ότι αν δεν το πλασάρεις με μορφή ερώτησης πάει να πει ότι το κατέχεις) και τελικά διαψεύδεσαι (εκτός και αν είναι τυχαία παράλειψη το γεγονός ότι δεν αναφέρεις τίποτα για τα 12 μίλια), ενώ παράλληλα στο αρχικό ποστ μας κατηγορείς εν ολίγοις όλους ότι μασάμε κουτόχορτο. ΟΚ τα συμπεράσματα δικά ΜΑΣ
KWSN_Men Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Μερικά πράγματα για το νομικό καθεστώς: 1) Το διεθνές δίκαιο της θάλασσας (συνθήκη του 1982) ορίζει ως εθνικό εναέριο χώρο τον υπερκείμενο των χωρικών υδάτων' date=' [b']δηλαδή τα 6 ναυτικά μίλια.[/b] Με βάση ένα διάταγμα του 1931, οι ελληνικές κυβερνήσεις δηλώνουν ότι ο εναέριος χώρος της Ελλάδας, φτάνει στα 10 ναυτικά μίλια. Καμιά χώρα δεν το έχει αναγνωρίσει αυτό. 2) Επίσης, οι ελληνικές κυβερνήσεις δηλώνουν ότι διατηρούν το "δικαίωμα" να επεκτείνουν τα χωρικά ύδατα και τον εναέριο χώρο στα 12 ναυτικά μίλια. Επίσης καμια χώρα δεν το έχει αναγνωρίσει 3) FIR σημαίνει Flight Information Region (Περιοχή Πληροφοριών Πτήσεων) και είναι ο τομέας που έχει oριστεί από τον ICAO (τον διεθνή οργανισμό πολιτικής αεροπορίας), για να κάνει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) τον "τροχονόμο". To FIR Αθηνών, δεν είναι εθνικός εναέριος χώρος, αλλά χώρος που ρυθμίζει την κυκλοφορία η ΥΠΑ. 4) Από τη στιγμή που ένα τούρκικο αεροσκάφος μπαίνει στο FIR Αθηνών, εντοπίζεται αμέσως από τα ελληνικά ραντάρ και στο πιλοτήριο του χειριστή του εμφανίζεται η ένδειξη "ΑΑΑ" που σημαίνει ότι πάνω του έχουν "κλειδώσει" (lock) τα ελληνικά αντιεροπορικά πυραυλικά συστήματα, οι συστοιχίες των πυραύλων S-300 στη Κρήτη και οι TOR M1 στα νησιά. Οι συστοιχίες των S-300 μπορούν να καταρρίψουν 12 αεροπλάνα ταυτόχρονα! 5) "Αναγνώριση" είναι μια αποστολή στο χώρο του FIR Αθηνών, σε διεθνή εναέριο χώρο. Όταν τα τουρκικά μαχητικά φτάνουν στα δέκα μίλια, τότε η λέξη αλλάζει και γίνεται "αναχαίτιση". Και στις δυο περιπτώσεις πρόκειται για μια κανονική αερομαχία που απλά δε χρησιμοποιούνται πυρά. Μερικά ψάμματα και οι αλήθειες: 1) Το 1974 ο ανταγωνισμός μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας έφτασε σε κανονικό πόλεμο στην Κύπρο, με βασική ευθύνη της ελληνικής πλευράς (βλέπε Χούντα) που πρώτη έκανε εισβολή και πραξικόπημα 2) Την Τρίτη 23 Μάη, ένα ελληνικό και ένα τουρκικό F-16 συγκρούστηκαν στον αέρα, στο διεθνή εναέριο χώρο στη περιοχή της Καρπάθου. Ο Έλληνας χειριστής σκοτώθηκε στη σύγκρουση. Από τη στιγμή του επεισοδίου τα κανάλια και οι εφημερίδες δεν έχουν πάψει να μιλάνε με θράσος για τη νέα επίδειξη "τουρκικής προκλητικότητας" και να επαινούν την ελληνική αυτοσυγκράτηση. Ωστόσο: Το τουρκικό φωτογραφικό αεροπλάνο με τη συνοδεία του δεν παραβίαζαν τονελληνικό εναέριο χώρο. Η σύγκρουση έγινε 35 μίλια μακριά από την Κάρπαθο, πολύμακρύτερα δηλαδή από τα 10 μίλια που (πάλι εσφαλμένα) διεκδικεί ως εναέριο χώρο η Ελλάδα. 3) H πτήση του τουρκικού φωτογραφικου, δεν ήταν κάτι καινούργιο και πρωτόγνωρο. Αλλά αυτή τη συγκεκριμένη φορά, η ελληνική πλευρά αποφάσισε να σηκώσει δυο F-16 από το Καστέλι της Κρήτης για να «αναγνωρίσουν» τα τούρκικα. Ήταν οι μέρες που έγινε η πρώτη μεγάλη πορεία στην Ελλάδα και το ενδαφέρον του κόσμο έπρεπε να προσανατολιστεί αλλού. 4) Η "αναγνώριση", από F-16 δεν έχει κανένα νόημα από τη στιγμή που οι τούρκοι πιλότοι γνώριζαν πως η αντιπυραυλική ασπίδα της Ελλάδας είχε κάνει "lock" πάνω τους και μπορούσε να τους καταρίψει με μια συστοιχιακή βολή όλους. 5) Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα ελληνικά F-16 ήταν αυτά που παρενόχλησαν τα τουρκικά, αφού πήγαν για "αναγνώριση" και κατέληξαν σε "αναχαίτιση" όταν τα τούρκικα βρίσκονταν περισσότερο από 35 μίλια μακρυά, δηλαδή 25 μίλια μακρυά από τον χώρο που δικαιολογεί "αναχαίτηση" 6) Η ευθύνη της Ελλάδας πήγε να κουκουλωθεί ψέμματα για τον Τούρκο πιλότο "που απείλησε με το πιστόλι του τον Έλληνα λιμενικό". Η κατάθεση όμως του Φιλιππινέζου πλοιάρχου του "Gaz Century" -του υπό παναμαϊκή σημαία πλοίου που βρέθηκε στη περιοχή και διέσωσε τον Τούρκο πιλότο- ήταν διαψεύδει όλες αυτές τις πληροφορίες με τις οποίες μας σφυροκοπούσαν τα κανάλια επί δυο μέρες. Επειδή η λογοκρισία γ@μεί και δέρνει στη χώρα μας, (εκτος αν πιστεύει κάποιος ότι όλα αυτά δεν τα γνώριζαν οι δημοσιογράφοι) καλό είναι να διαβάζουμε και κάτι πέρα από τις "μεγάλες" εφημερίδες και να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και σε κάτι πέρα από τον Τραγκαουνάκη ή ακόμα και τα "σοβαρά" δελτία ειδήσεων των καναλαρχών. Γνώμη μου είναι πως αν θέλουμε να τελειώνει η ιστορία με τους νεκρούς πιλότους, η οικονομική αιμορραγία του ελληνικού λαού (για να πουλήσουμε καναν πύραυλο να πάρουμε βιβλία - οι TOR M1 κοστίσανε 850 εκατομμύρια δολάρια) πρέπει πρώτα από όλα να μάθει ο κόσμος την αλήθεια, και να αποκαλύψει τον βρώμικο ρόλο του δικού του κράτους. Περιμένω τη γνώμη σας. Τα παραπάνω αποτελούν ένα συνοθύλευμα παπαροποιημάτων, ημιμάθειας, υιοθέτησης ηλίθιων θεωριών από 'αντικειμένικές' πηγές και πολλά άλλα τραγελαφικά στα οποία επιφυλάσσομαι να απαντήσω πιο ανθρώπινη ώρα.
laokratwr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Τα παραπάνω αποτελούν ένα συνοθύλευμα παπαροποιημάτων, ημιμάθειας, υιοθέτησης ηλίθιων θεωριών από 'αντικειμένικές' πηγές και πολλά άλλα τραγελαφικά στα οποία επιφυλάσσομαι να απαντήσω πιο ανθρώπινη ώρα. καλο θα ηταν λοιπον μεχρι να απαντησεις να μην τα σχολιαζεις ως ηλιθια ετσι απλα,κ χωρις επιχειρηματα..παρεπιπτοντως,το ινσομνια εχει αρχισει και γινεται αντρο δεξιο-φασιστων η μου φαινεται..?λλ_νεο.καιζερσοζε?που ειστε φιλοι μου?
KWSN_Men Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 καλο θα ηταν λοιπον μεχρι να απαντησεις να μην τα σχολιαζεις ως ηλιθια ετσι απλα,κ χωρις επιχειρηματα..παρεπιπτοντως,το ινσομνια εχει αρχισει και γινεται αντρο δεξιο-φασιστων η μου φαινεται..?λλ_νεο.καιζερσοζε?που ειστε φιλοι μου? Από τη στιγμή που λέει ο άλλος ότι 'με το που μπαίνουν στο FIR Αθηνών εγκλωβίζονται από τα ραντάρ των αντιαεροπορικών', τι άλλο μπορεί να είναι; Για να αναφερθώ στο πιο προφανές. Ως γνωστόν, Η επιχείρηση των Τούρκων είχε (πιθανόν, και στην καλύτερη περίπτωση) σκοπό την φωτογράφηση των εγκαταστάσεων των S300. Και εμείς, ως ηλίθιοι, εκπέμπουμε με τα ραντάρ αυτού του συστήματος για να μη χαθούν κιόλας και δεν γνωρίζουν κάθε σημείο στάθμευσης και κάθε θέση μάχης. Όπως είπα, παπαρολογίες που εξυπηρετούν σκοπιμότητες και που δυστυχώς καταπίνονται αμάσητες από κάποιους. Παρεπιπτόντως, θα μπορούσα να πω ότι έχει γίνει το Insomnia άντρο δεξιοφασιστών και αριστεροφασιστών που συγκρούονται σε κάθε ευκαιρία. Αυτό πως σου φαίνεται;
LL_NEO Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 λλ_νεο.καιζερσοζε?που ειστε φιλοι μου? εγώ προσωπικά είμαι κάτω στο υπόγειο του σπιτιού μου και περιμένω να γίνει ... το σαπούνι που έχω βάλει να ψήνεται...
ALFR3D Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Εχω ακουσει οτι και οι ελληνες εχουμε φτασει μεχρι την Αγκυρα με πολεμικα αεροσκαφη,και οτι αυτα ειναι κανονικα <<παιχνιδια>> που μερικες φορες αποβαινουν μοιραια.και αυτα τα εχω ακουσει απο 2 διαφορετικες πηγες εκ των εσω....
KWSN_Men Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Μερικά πράγματα για το νομικό καθεστώς: 1) Το διεθνές δίκαιο της θάλασσας (συνθήκη του 1982) ορίζει ως εθνικό εναέριο χώρο τον υπερκείμενο των χωρικών υδάτων' date=' [b']δηλαδή τα 6 ναυτικά μίλια.[/b] Με βάση ένα διάταγμα του 1931, οι ελληνικές κυβερνήσεις δηλώνουν ότι ο εναέριος χώρος της Ελλάδας, φτάνει στα 10 ναυτικά μίλια. Καμιά χώρα δεν το έχει αναγνωρίσει αυτό. Τα έχεις μπερδέψει (ή έστω αυτοί που σου τα είπαν τα μπέρδεψαν εσκεμμένα). Η συνθήκη του 1982 μιλάει ξεκάθαρα για δικαίωμα επέκτασης στα 12 μίλια, πράγμα που έχουν αναγνωρίσει οι περισσότερες χώρες στο κόσμο. Η Ελλάδα διατηρεί εναέριο χώρο 10 μιλίων πράγμα ανακόλουθο και αξιοπερίεργο ομολογώ, αλλά από το 1982 και μετά δεν αίναι και παράνομο σίγουρα, από τη στιγμή που είναι μέσα στα 12 μίλια. Ακόμα και αν είναι ανακόλουθο, δεν δικαιολογεί της υπερπτήσεις ελληνικών νησίδων αλλά και κατοικήμένων νησιών από Τουρκικά αεροσκάφη. 2) Επίσης, οι ελληνικές κυβερνήσεις δηλώνουν ότι διατηρούν το "δικαίωμα" να επεκτείνουν τα χωρικά ύδατα και τον εναέριο χώρο στα 12 ναυτικά μίλια. Επίσης καμια χώρα δεν το έχει αναγνωρίσει[/u'] Βλέπε παραπάνω. Επίσης η Κίνα διατηρεί χωρικά ύδατα 100 ναυτικά μίλια ενώ η Τουρκία, αν και δεν έχει υπογράψει την παραπάνω συνθήκη (για ευνόητους λόγους που έχουν να κάνουν με το Αιγαίο), έχει επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στην Μαύρη Θάλασσα στα 12 μίλια. Ό,τι μας συμφέρει δηλαδή. 3) FIR σημαίνει Flight Information Region (Περιοχή Πληροφοριών Πτήσεων) και είναι ο τομέας που έχει oριστεί από τον ICAO (τον διεθνή οργανισμό πολιτικής αεροπορίας), για να κάνει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) τον "τροχονόμο". [b']To FIR Αθηνών, δεν είναι εθνικός εναέριος χώρος, αλλά χώρος που ρυθμίζει την κυκλοφορία η ΥΠΑ.[/b] Ακριβώς. Αλλά δεν είναι η μόνη υποχρέωση της χώρας. Η χώρα έχει υποχρέωση να εξασφαλίζει την ασφαλή δίοδο πολιτικών πτήσεων καιθώς και είναι υπεύθυνη για την έρευνα και διάσωση μέσα σε αυτήν την περιοχή. Από τη στιγμή που είναι υπεύθυνη για την ασφάλεια, πρέπει να υποβάλλονται σε αυτήν και τις υπηρεσίες της τα σχέδια πτήσης όλων το αεροσκαφών που θα εισέλθουν σε αυτό. Η Τουρκία δεν υποβάλλει σχέδια πτήσης στην Ελλάδα για τα πολεμικά της αεροσκάφη, αλλά σε παγκόσμια πρωτοτυπία, τα υποβάλλει στο Νατοϊκό στατηγείο στην Ιταλία, με σκοπό την έμμεση μη αναγνώριση του FIR Αθηνών. Από τη στιγμή που εισέρχονται σε αυτό λοιπόν αεροσκάφη χωρίς σχέδιο πτήσης, τα αεροσκάφη αυτά θεωρούνται άγνωστα και πρέπει να αναγνωριστούν και αναγκαστούν να σε συμμόρφωση. 4) Από τη στιγμή που ένα τούρκικο αεροσκάφος μπαίνει στο FIR Αθηνών' date=' εντοπίζεται αμέσως από τα ελληνικά ραντάρ και στο πιλοτήριο του χειριστή τουεμφανίζεται η ένδειξη "ΑΑΑ" που σημαίνει ότι πάνω του έχουν "κλειδώσει" (lock) τα ελληνικά αντιεροπορικά πυραυλικά συστήματα, οι συστοιχίες των πυραύλων S-300 στη Κρήτη και οι TOR M1 στα νησιά. Οι συστοιχίες των S-300 μπορούν να καταρρίψουν 12 αεροπλάνα ταυτόχρονα![/quote'] Είπες πολλές παπαριές (η μάλλον, κατάπιες αμάσητες πολλές παπαριές), αλλά αυτή είναι πολύ μεγάλη. Η Έλληνες λοιπόν, από τη μια δε θέλουν να αποκαλύπτουν τις θέσεις των αντιαεροπορικών συστημάτων και από την άλλη εκπέμπουν μόνιμα με τα ραντάρ για να λένε 'σε περίπτωση πολέμου, ξέρετε που θα μας βρείτε'. Έχοντας υπηρετήσει σε αντιαεροπορικές μονάδες, μπορώ να σου πω ότι όχι μόνο δε συμβαίνει, αλλά αποφεύγεται κιόλας η άσκοπη εκπομπή. 5) "Αναγνώριση" είναι μια αποστολή στο χώρο του FIR Αθηνών, σε διεθνή εναέριο χώρο. Όταν τα τουρκικά μαχητικά φτάνουν στα δέκα μίλια, τότε η λέξη αλλάζει και γίνεται "αναχαίτιση"[/b']. Και στις δυο περιπτώσεις πρόκειται για μια κανονική αερομαχία που απλά δε χρησιμοποιούνται πυρά. Δεν είναι απλά αλλαγή ορολογίας. Όταν γίνεται αναγνώριση εντός του FIR Αθηνών, τα αεροσκάφη πλησιάζουν σε πολύ μικρή απόσταση, καταγράφουν τα νουμερα και τον τύπο των αεροσκαφών και καλούν σε συμμορφωση. Όταν αυτό δε γίνει, πρέπει να εκδιωχθούν τα αεροσκάφη. Μερικά ψάμματα και οι αλήθειες: 1) Το 1974 ο ανταγωνισμός μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας έφτασε σε κανονικό πόλεμο στην Κύπρο' date=' με βασική ευθύνη της ελληνικής πλευράς (βλέπε Χούντα) που πρώτη έκανε εισβολή και πραξικόπημα [/quote'] Η Ελλάδα έκανε εισβολή; Χμμμ... 2) Την Τρίτη 23 Μάη' date=' ένα ελληνικό και ένα τουρκικό F-16 συγκρούστηκαν στοναέρα, στο διεθνή εναέριο χώρο στη περιοχή της Καρπάθου. Ο Έλληνας χειριστής σκοτώθηκε στη σύγκρουση. Από τη στιγμή του επεισοδίου τα κανάλια και οι εφημερίδες δεν έχουν πάψει να μιλάνε με θράσος για τη νέα επίδειξη "τουρκικής προκλητικότητας" και να επαινούν την ελληνική αυτοσυγκράτηση. Ωστόσο: Το τουρκικό φωτογραφικό αεροπλάνο με τη συνοδεία του δεν παραβίαζαν τονελληνικό εναέριο χώρο. [b']Η σύγκρουση έγινε 35 μίλια μακριά από την Κάρπαθο, πολύμακρύτερα δηλαδή από τα 10 μίλια που (πάλι εσφαλμένα) διεκδικεί ως εναέριο χώρο η Ελλάδα. Δεν παραβίαζε τον ελληνικό εναέριο χώρο, την στιγμή της σύγκρουσης αλλά ήταν σε παράβαση του FIR Αθηνών. Επαναλαμβάνω, τη στιγμή της σύγκρουσης, δε γνωρίζουμε που βρίσκονταν 2 λεπτά πριν, από της στιγμή που είχαν αρχίσει ελιγμούς μάλιστα τα αεροσκάφη. Όταν πήγαν να αναγνωρίσουν τα ελληνικά αεροσκάφη το τουρκικό τρίο, τα 2 F-16 έκαναν ελιγμούς για να μην επιτρέψουν στα ελληνικά να πλησιάσουν το F-4. Σε έναν από αυτούς, είχαμε τη σύγκρουση. Το χειρότερο σενάριο είναι ότι έκαναν επίσης τους ελιγμούς όχι γιατί δεν ήθελαν να αναγνωριστεί το F-4, αλλά επειδή αυτό δεν ήταν RF-4 δηλαδή φωτοαναγνωριστικό αλλά F-4 2000 Terminator, δηλαδή ένα από τα αναβαθμισμένα F-4 της Τουρκίας, σε εικονική αποστολή κρούσης εναντίον των S-300. 3) H πτήση του τουρκικού φωτογραφικου' date=' δεν ήταν κάτι καινούργιο και πρωτόγνωρο. Αλλά αυτή τη συγκεκριμένη φορά, η ελληνική πλευρά αποφάσισε να σηκώσει δυο F-16 από το Καστέλι της Κρήτης για να «αναγνωρίσουν» τα τούρκικα. Ήταν οι μέρες που έγινε η πρώτη μεγάλη πορεία στην Ελλάδα και το ενδαφέρον του κόσμο έπρεπε να προσανατολιστεί αλλού.[/quote'] H ελληνική πλευρά πάντοτε σηκώνει αεροσκάφη, κάθε μέρα, όλο το χρόνο. Το ότι κάποιοι νιώθουν τόσο σημαντικοί επειδή κάνουν μια πορεία που νομίζουν ότι η Ελλάδα θα σκότωνε έναν πιλότο της για να μην ασχολούμαστε μαζί τους, αγγίζει τα όρια του κρετινισμού. 4) Η "αναγνώριση", από F-16 δεν έχει κανένα νόημα από τη στιγμή που οι τούρκοι πιλότοι γνώριζαν πως η αντιπυραυλική ασπίδα της Ελλάδας είχε κάνει "lock" πάνω τους και μπορούσε να τους καταρίψει με μια συστοιχιακή βολή όλους. Πάντα έχει νόημα, γιατί πάντα υπάρχει κίνδυνος για την ασφάλεια των πτήσεων. Εξάλλου, και σε αυτήν την περίπτωση, είχαμε μαρτυρία πιλότου πολιτικού αεροσκάφους που είδε την λάμψη της σύγκρουσης, καθώς όλα τα πολεμικά αεροσκάφη ήταν σε εγγύτητα που είναι επικίνδυνη για τα πολιτικά αεροπλάνα. Και δεν είναι πρώτη φορά που γίνεται αυτό, καθώς έχουν υπάρξει μέχρι και παρενοχλήσεις πτήσεων της Ολυμπιακής! Εκτός αν θεωρείς ότι η Ελλάδα δε θα πρέπει να σηκώνει αεροσκάφη αλλά να καταρρίπτει με τα αντιαεροπορικά της κάθε άγνωστο ίχνος. 5) Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα ελληνικά F-16 ήταν αυτά που παρενόχλησαν τα τουρκικά, αφού πήγαν για "αναγνώριση" και κατέληξαν σε "αναχαίτιση" όταν τα τούρκικα βρίσκονταν περισσότερο από 35 μίλια μακρυά, δηλαδή 25 μίλια μακρυά από τον χώρο που δικαιολογεί "αναχαίτηση" Τα ελληνικά αεροσκάφη έκαναν ατό που θα έκαναν τα αεροσκάφη κάθε χώρας στον κόσμο. Έσπευσαν στην περιοχή για να αναγνωρίσουν στα άγνωστα ίχνη μέσα στο FIR Αθηνών και μετά τα κάλεσαν να εξέλθουν από αυτό καθώς δεν βρίσκονταν εκεί παράνομα. Εφόσον υπάρχει άρνηση, θα πρέπει να αναγκαστούν να φύγουν με το ζόρι. Αν αυτό δε σου αρέσει, είναι άλλο θέμα, είναι διεθνής πρακτική όμως. 6) Η ευθύνη της Ελλάδας πήγε να κουκουλωθεί ψέμματα για τον Τούρκο πιλότο "που απείλησε με το πιστόλι του τον Έλληνα λιμενικό". Η κατάθεση όμως του Φιλιππινέζου πλοιάρχου του "Gaz Century" -του υπό παναμαϊκή σημαία πλοίου που βρέθηκε στη περιοχή και διέσωσε τον Τούρκο πιλότο- ήταν διαψεύδει όλες αυτές τις πληροφορίες με τις οποίες μας σφυροκοπούσαν τα κανάλια επί δυο μέρες. Ποια είναι λοιπόν ακριβώς η ευθύνη της Ελλάδας που πήγε να κουκουλωθεί; Είναι η πρώτη φορά που Τούρκοι αρνούνται να δεχθούν να γίνει η διάσωσή τους στο Αιγαίο από την Ελλάδα; Έχεις κάποια πηγή με την κατάθεση του Φιλλιπινέζου που το διαψεύδει; Επειδή η λογοκρισία γ@μεί και δέρνει στη χώρα μας, (εκτος αν πιστεύει κάποιος ότι όλα αυτά δεν τα γνώριζαν οι δημοσιογράφοι) καλό είναι να διαβάζουμε και κάτι πέρα από τις "μεγάλες" εφημερίδες και να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και σε κάτι πέρα από τον Τραγκαουνάκη ή ακόμα και τα "σοβαρά" δελτία ειδήσεων των καναλαρχών. Και επειδή στην Ελλάδα αν πεις 'πατρίδα', 'προάσπιση εθνικών συμφερόντων' κτλ είσαι αμέσως φασίστας, καλύτερα θα ήταν να κατεβάσουμε τα βρακιά μας και όποιος έχει ευχαρίστηση να μας ρίξει και από 2-3. Γνώμη μου είναι πως αν θέλουμε να τελειώνει η ιστορία με τους νεκρούς πιλότους' date=' η οικονομική αιμορραγία του ελληνικού λαού (για να πουλήσουμε καναν πύραυλο να πάρουμε βιβλία - οι TOR M1 κοστίσανε 850 εκατομμύρια δολάρια) πρέπει πρώτα από όλα να μάθει ο κόσμος την αλήθεια, και να αποκαλύψει τον βρώμικο ρόλο του δικού του κράτους. Περιμένω τη γνώμη σας.[/quote'] Περιμένω και εγώ τη γνώμη σου.
k_w_t Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Η ουσια ειναι οτι οταν ενα αεροπλανο τουρκικο βρισκεται μεσα στο FIR δεν μπορει να γινει αναχαιτιση...ειναι κατι σαν τροχαια αραβαση αν μου επιτρεπεται η εκφραση...το θεμα ειναι ομως οτι απο την στιγμη που ειναι στο FIR μεχρι να μπει στον εναεριο χωρο θελει καποια δευτερολεπτα...μηπως θα προτιμουσατε να κανουν παρτυ πανω απο την Κρητη? Αν φτασουν εκει δεν χρειαζεται αεροπορια θα τα ριξουνε οι Κρητικοι! Εχουν και καλυτερο οπλισμο!!
Kandinsky Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Καλό είναι εφόσον κανείς μας δεν είναι ειδικός να μην καταφεύγουμε στη βεβαιότητα. Όσον αφορά το άρθρο που παρέθεσα, ανέφερα τη λέξη "νομίζω" μια και απ' όσα άρθρα βρήκα μου φάνηκε πιο τεκμηριωμένος ο λόγος αυτού που το έγραψε. Το σημαντικο που θα πρέπει να απαντηθει είναι : Πρέπει ο εναέριος χώρος να είναι ίδιος με τον θαλάσσιο? Κι αν ναι εμείς γιατί έχουμε διαφορετικό? Όσον αφορά τα γεγονότα της Κυπρου, αυτό που κρατω εγώ είναι ότι όπως και το '22, τα λάθη και οι παραλείψεις των δικών μας στοίχισαν ξεριζωμό και θάνατο σε Έλληνες και Κύπριους (και Τουρκοκύπριους). Κάποτε θα πρέπει να βγουν όλα αυτά στη φόρα. Τους κοροιδεύουμε τους Αμερικανούς σαν ηλίθιο λαό αλλά αυτοί έβγαλαν κι ένα "9/11" ντοκυμανταίρ που κατονομάζει ευθέως ως ψεύτη τον νυν (!) πρόεδρο της χώρας. Εδω τί γίνεται? Πότε θα μάθουμε πόσες μέρες πριν ήξεραν τα επιτελεία μας και οι πολιτικοί ότι θα γίνει απόβαση Τούρκων στην Κύπρο?
nmtray2 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Σορυ Καντινσκυ αλλα η 9/11 ειχε επιπτωσεις σ'ολο το κοσμο και πολλοι απο την αρχη πιστευαν σε "θεωριες συνωμοσιας". Δεν συγκρινονται αυτα τα πραγματα γιατι απο το ενα θα συνεχισουμε να βλεπουμε "μετρα" για πολλα χρονια ακομα.
Beholder Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 @ Kandinsky Ο εθνικος εναεριος χωρος ειναι διαφορετικος απο τον εθνικο θαλασσιο χωρο γιατι οταν πριν απο ΠΟΛΛΑ χρονια παρθηκαν αυτες οι αποφασεις (διεθνως) τα αεροπορικα οπλα δεν ειχαν την εμβελεια των ναυτικων οπλων,αρα ενα πλοιο με πυροβολα επανω του μπορουσε να χτυπησει π.χ. ενα νησι απο μεγαλυτερη αποσταση απο ενα αεροπλανο εκεινη την εποχη που ειχε (τοτε) μονο βομβες.Σημερα φυσικα με τους πυραυλους μεγαλου βεληνεκους που φερουν τα πολεμικα αεροσκαφη τα πραγματα αλλαξαν! Παντως δεν μπορουμε σε ολο το Αιγαιο να εχουμε παντου 12 ή ακομη και 6 μιλια επειδη μερικα νησια μας βρισκονται πολυ κοντα στα τουρκικα παραλια. @ KWSN_Men Με καλυψες!Σωστος! @ g1annis Φιλε μου μην με παρεξηγησεις αλλα ποστ σαν και τα δικα σου ειναι τουλαχιστον 'περιεργα'.Ειπαμε να ειμαστε αντικειμενικοι και ακριβοδικαιοι αλλα εσυ εισαι υπερβολικος και ακραιος για να μην πω απαραδεκτα μονοπλευρος.
virgo Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Αν φτασουν εκει δεν χρειαζεται αεροπορια θα τα ριξουνε οι Κρητικοι!Εχουν και καλυτερο οπλισμο!! δεν αμφιβαλλω... :mrgreen:
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.