g1annis Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Μερικά πράγματα για το νομικό καθεστώς: 1) Το διεθνές δίκαιο της θάλασσας (συνθήκη του 1982) ορίζει ως εθνικό εναέριο χώρο τον υπερκείμενο των χωρικών υδάτων, δηλαδή τα 6 ναυτικά μίλια. Με βάση ένα διάταγμα του 1931, οι ελληνικές κυβερνήσεις δηλώνουν ότι ο εναέριος χώρος της Ελλάδας, φτάνει στα 10 ναυτικά μίλια. Καμιά χώρα δεν το έχει αναγνωρίσει αυτό. 2) Επίσης, οι ελληνικές κυβερνήσεις δηλώνουν ότι διατηρούν το "δικαίωμα" να επεκτείνουν τα χωρικά ύδατα και τον εναέριο χώρο στα 12 ναυτικά μίλια. Επίσης καμια χώρα δεν το έχει αναγνωρίσει 3) FIR σημαίνει Flight Information Region (Περιοχή Πληροφοριών Πτήσεων) και είναι ο τομέας που έχει oριστεί από τον ICAO (τον διεθνή οργανισμό πολιτικής αεροπορίας), για να κάνει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) τον "τροχονόμο". To FIR Αθηνών, δεν είναι εθνικός εναέριος χώρος, αλλά χώρος που ρυθμίζει την κυκλοφορία η ΥΠΑ. 4) Από τη στιγμή που ένα τούρκικο αεροσκάφος μπαίνει στο FIR Αθηνών, εντοπίζεται αμέσως από τα ελληνικά ραντάρ και στο πιλοτήριο του χειριστή του εμφανίζεται η ένδειξη "ΑΑΑ" που σημαίνει ότι πάνω του έχουν "κλειδώσει" (lock) τα ελληνικά αντιεροπορικά πυραυλικά συστήματα, οι συστοιχίες των πυραύλων S-300 στη Κρήτη και οι TOR M1 στα νησιά. Οι συστοιχίες των S-300 μπορούν να καταρρίψουν 12 αεροπλάνα ταυτόχρονα! 5) "Αναγνώριση" είναι μια αποστολή στο χώρο του FIR Αθηνών, σε διεθνή εναέριο χώρο. Όταν τα τουρκικά μαχητικά φτάνουν στα δέκα μίλια, τότε η λέξη αλλάζει και γίνεται "αναχαίτιση". Και στις δυο περιπτώσεις πρόκειται για μια κανονική αερομαχία που απλά δε χρησιμοποιούνται πυρά. Μερικά ψάμματα και οι αλήθειες: 1) Το 1974 ο ανταγωνισμός μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας έφτασε σε κανονικό πόλεμο στην Κύπρο, με βασική ευθύνη της ελληνικής πλευράς (βλέπε Χούντα) που πρώτη έκανε εισβολή και πραξικόπημα 2) Την Τρίτη 23 Μάη, ένα ελληνικό και ένα τουρκικό F-16 συγκρούστηκαν στον αέρα, στο διεθνή εναέριο χώρο στη περιοχή της Καρπάθου. Ο Έλληνας χειριστής σκοτώθηκε στη σύγκρουση. Από τη στιγμή του επεισοδίου τα κανάλια και οι εφημερίδες δεν έχουν πάψει να μιλάνε με θράσος για τη νέα επίδειξη "τουρκικής προκλητικότητας" και να επαινούν την ελληνική αυτοσυγκράτηση. Ωστόσο: Το τουρκικό φωτογραφικό αεροπλάνο με τη συνοδεία του δεν παραβίαζαν τονελληνικό εναέριο χώρο. Η σύγκρουση έγινε 35 μίλια μακριά από την Κάρπαθο, πολύμακρύτερα δηλαδή από τα 10 μίλια που (πάλι εσφαλμένα) διεκδικεί ως εναέριο χώρο η Ελλάδα. 3) H πτήση του τουρκικού φωτογραφικου, δεν ήταν κάτι καινούργιο και πρωτόγνωρο. Αλλά αυτή τη συγκεκριμένη φορά, η ελληνική πλευρά αποφάσισε να σηκώσει δυο F-16 από το Καστέλι της Κρήτης για να «αναγνωρίσουν» τα τούρκικα. Ήταν οι μέρες που έγινε η πρώτη μεγάλη πορεία στην Ελλάδα και το ενδαφέρον του κόσμο έπρεπε να προσανατολιστεί αλλού. 4) Η "αναγνώριση", από F-16 δεν έχει κανένα νόημα από τη στιγμή που οι τούρκοι πιλότοι γνώριζαν πως η αντιπυραυλική ασπίδα της Ελλάδας είχε κάνει "lock" πάνω τους και μπορούσε να τους καταρίψει με μια συστοιχιακή βολή όλους. 5) Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα ελληνικά F-16 ήταν αυτά που παρενόχλησαν τα τουρκικά, αφού πήγαν για "αναγνώριση" και κατέληξαν σε "αναχαίτιση" όταν τα τούρκικα βρίσκονταν περισσότερο από 35 μίλια μακρυά, δηλαδή 25 μίλια μακρυά από τον χώρο που δικαιολογεί "αναχαίτηση" 6) Η ευθύνη της Ελλάδας πήγε να κουκουλωθεί ψέμματα για τον Τούρκο πιλότο "που απείλησε με το πιστόλι του τον Έλληνα λιμενικό". Η κατάθεση όμως του Φιλιππινέζου πλοιάρχου του "Gaz Century" -του υπό παναμαϊκή σημαία πλοίου που βρέθηκε στη περιοχή και διέσωσε τον Τούρκο πιλότο- ήταν διαψεύδει όλες αυτές τις πληροφορίες με τις οποίες μας σφυροκοπούσαν τα κανάλια επί δυο μέρες. Επειδή η λογοκρισία γ@μεί και δέρνει στη χώρα μας, (εκτος αν πιστεύει κάποιος ότι όλα αυτά δεν τα γνώριζαν οι δημοσιογράφοι) καλό είναι να διαβάζουμε και κάτι πέρα από τις "μεγάλες" εφημερίδες και να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και σε κάτι πέρα από τον Τραγκαουνάκη ή ακόμα και τα "σοβαρά" δελτία ειδήσεων των καναλαρχών. Γνώμη μου είναι πως αν θέλουμε να τελειώνει η ιστορία με τους νεκρούς πιλότους, η οικονομική αιμορραγία του ελληνικού λαού (για να πουλήσουμε καναν πύραυλο να πάρουμε βιβλία - οι TOR M1 κοστίσανε 850 εκατομμύρια δολάρια) πρέπει πρώτα από όλα να μάθει ο κόσμος την αλήθεια, και να αποκαλύψει τον βρώμικο ρόλο του δικού του κράτους. Περιμένω τη γνώμη σας.
LL_NEO Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Ωστόσο: Το τουρκικό φωτογραφικό αεροπλάνο με τη συνοδεία του δεν παραβίαζαν τονελληνικό εναέριο χώρο. Η σύγκρουση έγινε 35 μίλια μακριά από την Κάρπαθο, πολύμακρύτερα δηλαδή από τα 10 μίλια που (πάλι εσφαλμένα) διεκδικεί ως εναέριο χώρο η Ελλάδα. Εχμ μήπως ξέρεις πόση ώρα χρειάζεται για ένα αεροσκάφος για να διανύσει 25 μίλια; 3) H πτήση του τουρκικού φωτογραφικου, δεν ήταν κάτι καινούργιο καιπρωτόγνωρο. Αλλά αυτή τη συγκεκριμένη φορά, η ελληνική πλευρά αποφάσισε να σηκώσει δυο F-16 από το Καστέλι της Κρήτης για να «αναγνωρίσουν» τα τούρκικα. Ήταν οι μέρες που έγινε η πρώτη μεγάλη πορεία στην Ελλάδα και το ενδαφέρον του κόσμο έπρεπε να προσανατολιστεί αλλού. Κανονικά θα έπρεπε να έχουμε βγάλει 5-6 μοντέλες topless για να έχουν κάτι ενδιαφέρον να βλέπουν οι τουρκαλάδες στις φωτό που θα τραβήξουν ε; 4) Η "αναγνώριση", από F-16 δεν έχει κανένα νόημα από τη στιγμή που οι τούρκοι πιλότοι γνώριζαν πως η αντιπυραυλική ασπίδα της Ελλάδας είχε κάνει "lock" πάνω τους και μπορούσε να τους καταρίψει με μια συστοιχιακή βολή όλους. Δλδ προτιμάς την κατάρριψη απο την αναχαίτηση; Και γω! 5) Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα ελληνικά F-16 ήταν αυτά που παρενόχλησαν τα τουρκικά, αφού πήγαν για "αναγνώριση" και κατέληξαν σε "αναχαίτιση" όταν τα τούρκικα βρίσκονταν περισσότερο από 35 μίλια μακρυά, δηλαδή 25 μίλια μακρυά από τον χώρο που δικαιολογεί "αναχαίτηση" Μα να πάμε να παρενοχλήσουμε τα τουρκικά αεροσκάφη τα οποία ψάχνουν τις τοποθεσίες των εγκατάστασεων Σ300. Αλητεία. 1) Το διεθνές δίκαιο της θάλασσας (συνθήκη του 1982) ορίζει ως εθνικό εναέριο χώρο τον υπερκείμενο των χωρικών υδάτων, δηλαδή τα 6 ναυτικά μίλια. Με βάση ένα διάταγμα του 1931, οι ελληνικές κυβερνήσεις δηλώνουν ότι ο εναέριος χώρος της Ελλάδας, φτάνει στα 10 ναυτικά μίλια. Καμιά χώρα δεν το έχει αναγνωρίσει αυτό. 2) Επίσης, οι ελληνικές κυβερνήσεις δηλώνουν ότι διατηρούν το "δικαίωμα" να επεκτείνουν τα χωρικά ύδατα και τον εναέριο χώρο στα 12 ναυτικά μίλια. Επίσης καμια χώρα δεν το έχει αναγνωρίσει Λαθος! Ναι μεν ο εναέριος χώρος είναι ο υπερκείμενος των θαλάσσιων, ΑΛΛΑ αυτός δεν είναι 6 μίλια. Όλες σχεδόν οι ευρωπαικές χώρες έχουν τα θαλάσσια τους χωρικά ύδατα στα 12 μίλια. Εμείς σαν φλώροι έχουμε μείνει στα 6 επειδή τα μογγόλια έχουν πει ότι αν τα επεκτείνουμε θα είναι αιτία πολέμου (και αντί να τους πούμε να πάνε να γαμηθούν τους ακούμε) Αναρωτιέμαι τι έρχονταν να κάνουν κατά Ελλάδα μεριά τα αεροσκάφη; Λες να ήθελαν να φωτογραφήσουν τις ομορφιές της Θάλασσας του Αιγαίου; Γνώμη μου είναι πως αν θέλουμε να τελειώνει η ιστορία με τους νεκρούς πιλότους, η οικονομική αιμορραγία του ελληνικού λαού (για να πουλήσουμε καναν πύραυλο να πάρουμε βιβλία - οι TOR M1 κοστίσανε 850 εκατομμύρια δολάρια) πρέπει πρώτα από όλα να μάθει ο κόσμος την αλήθεια, και να αποκαλύψει τον βρώμικο ρόλο του δικού του κράτους. Με λίγα λόγια βουρ όλοι για Ριζοσπάστη...
g1annis Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Με λίγα λόγια βουρ όλοι για Ριζοσπάστη...Μην είσαι βλάκας. Αν θέλεις να μιλήσουμε πολιτισμένα να το κάνουμε. Αν όχι μην περιμένεις να σου μιλάω σαν άνθρωπο. 800 φορές σου είπα ότι δεν έχω καμία σχέση με ΚΚΕ, Περισσό, ΚΝΕ, Ριζοσπάστη και ούτε θέλω να έχω. Αν θέλεις κάνε κριτική σε αυτά που λέω και όχι σε αυτά που θα ήθελες να σου λέω. Αν έχεις πρόβλημα με το ΚΚΕ να πας να βρεις καναν ΚΝίτη να τα πείτε να ησυχάσουμε και από τους 2 σας. Κατά τα άλλα δεν πρέπει να υπερβαίνουμε τους κανόνες. Εγώ μια φορά έγραψα πολιτικά για ένα μέλος μιας παλιάς Κυβέρνισης, σβύσανε και το σχόλιο που είχα κάνει και το όνομά του και δεν το ξαναέκανα. Εσύ συνεχίζεις. Έχεις μια μοναδική ικανότητα, σε όποιο θέμα μπαίνεις να τα γ@μάς. Προτείνω να κάνεις edit και να σβύσεις το ψέμμα και βλακεία που έγραψες γιατί δεν ισχύει, και να σβύσει και ένας mod αυτό εδώ. Να γίνει κουβέντα αν θέλετε για αυτό που έγραψα και να πει ο καθένας τη γνώμη του όπως έκανες κι εσύ πριν γράψεις τη βλακεία στο τέλος.
LL_NEO Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 ε όχι να μιλάς και συ για ψέμματα και βλακείες όταν όλη η αρχή του τόπικ δεν κάνει ούτε για κωλόχαρτο με τις ανακρίβειες που γράφεις. Επιπλέον σου χω ξαναπει. Στα @@ μου η γνώμη σου. Όταν κρίνεις ότι υπερβαίνω τους κανόνες, ακολούθα τους εσύ και τα υπόλοιπα παίρνουν το δρόμο τους.
Xvipes Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 για να πάω λίγο παράπανω την συζήτηση τι πιστεύετε οτι θα γίνει αν κάνουμε πόλεμο με την Τουρκία? αν και πιστεύω οτι ποτέ δεν θα γίνει κάτι τέτοιο,θεωρητικά όμως αν γίνει μήπως ΔΕΝ μας συμφέρει?
Forensick Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 βρε LL_NEO, γιατι τοση επιθετικοτητα? δεν μπορεις απλα να πεις την γνωμη σου χωρις σαρκασμους και ειρωνιες? δλδ τοσο δυσκολο ειναι? αν ο αλλος λεει αποδεδειγμενα ΠΑΠΑΡΙΕΣ, τοτε με επιχειρηματα μπορεις να απαντησεις και φυσικα εκει δεν μπορει να σου πει ο αλλος απολυτως ΤΙΠΟΤΑ. γιατι δηλαδη να μπαινουμε καθε φορα σε μια κατασταση αντιπαραθεσης? δεν μπορουμε να κανουμε μια κουβεντα κανονικα?
virgo Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Η ουσια ειναι οτι οταν ενα αεροπλανο τουρκικο βρισκεται μεσα στο FIR δεν μπορει να γινει αναχαιτιση...ειναι κατι σαν τροχαια αραβαση αν μου επιτρεπεται η εκφραση...το θεμα ειναι ομως οτι απο την στιγμη που ειναι στο FIR μεχρι να μπει στον εναεριο χωρο θελει καποια δευτερολεπτα...μηπως θα προτιμουσατε να κανουν παρτυ πανω απο την Κρητη?
ODT Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Μερικά ψάμματα και οι αλήθειες: 1) Το 1974 ο ανταγωνισμός μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας έφτασε σε κανονικό πόλεμο στην Κύπρο' date=' με βασική ευθύνη της ελληνικής πλευράς (βλέπε Χούντα) που πρώτη έκανε εισβολή και πραξικόπημα [/quote'] Για εξήγησέ το λίγο αυτό, τί ακριβώς έκανε η Ελληνική πλευρά που προκάλεσε την εισβολή της Τουρκίας στην Κύπρο 2) Την Τρίτη 23 Μάη, ένα ελληνικό και ένα τουρκικό F-16 συγκρούστηκαν στον αέρα, στο διεθνή εναέριο χώρο στη περιοχή της Καρπάθου. Ο Έλληνας χειριστής σκοτώθηκε στη σύγκρουση. Από τη στιγμή του επεισοδίου τα κανάλια και οι εφημερίδες δεν έχουν πάψει να μιλάνε με θράσος για τη νέα επίδειξη "τουρκικής προκλητικότητας" και να επαινούν την ελληνική αυτοσυγκράτηση. Η στάση της Τουρκίας όμως δεν σε προβληματίζει λίγο; Δεν θα έπρεπε να είχαν αντιδράσει ποιο έντονα αν είχαν το δίκιο με το μέρος τους, από τη στιγμή κιόλας που προσπαθούν να δείξουν ένα "συγχρονο και ευρωπαϊκό" πρόσωπο; Ωστόσο: Το τουρκικό φωτογραφικό αεροπλάνο με τη συνοδεία του δεν παραβίαζαν τονελληνικό εναέριο χώρο. Η σύγκρουση έγινε 35 μίλια μακριά από την Κάρπαθο, πολύμακρύτερα δηλαδή από τα 10 μίλια που (πάλι εσφαλμένα) διεκδικεί ως εναέριο χώρο η Ελλάδα. Αυτό είναι σχετικό...Την απόσταση αυτή ένα αεροσκάφος την καλύπτει σε λιγότερο από 1,5 λεπτό πετώντας μόνο με 1 Μach (μαχ, 1Μach = 1223km/h) 3) H πτήση του τουρκικού φωτογραφικου, δεν ήταν κάτι καινούργιο και πρωτόγνωρο. Αλλά αυτή τη συγκεκριμένη φορά, η ελληνική πλευρά αποφάσισε να σηκώσει δυο F-16 από το Καστέλι της Κρήτης για να «αναγνωρίσουν» τα τούρκικα. Ήταν οι μέρες που έγινε η πρώτη μεγάλη πορεία στην Ελλάδα και το ενδαφέρον του κόσμο έπρεπε να προσανατολιστεί αλλού. Κάποιος κάλλιστα θα μπορούσε να πει πως αυτό είναι σύμπτωση και πως είσαι παρανοϊκός,μπορείς να το τεκμηριώσεις; (π.χ παρόμια περιστατικά φωτογραφικών αεροσκαφών με συνοδία που δεν τα ενόχλησε κανείς), αν και πρόκειται για ενδιαφέρουσα συμπτωση σίγουρα 4) Η "αναγνώριση", από F-16 δεν έχει κανένα νόημα από τη στιγμή που οι τούρκοι πιλότοι γνώριζαν πως η αντιπυραυλική ασπίδα της Ελλάδας είχε κάνει "lock" πάνω τους και μπορούσε να τους καταρίψει με μια συστοιχιακή βολή όλους. Νομίζω πως χωρίς αναχαίτηση δεν θα είχαν και μεγάλο πρόβλημα να τραβήξουν κανα δυο φωτογραφιούλες πάνω από την Αθήνα 5) Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα ελληνικά F-16 ήταν αυτά που παρενόχλησαν τα τουρκικά, αφού πήγαν για "αναγνώριση" και κατέληξαν σε "αναχαίτιση" όταν τα τούρκικα βρίσκονταν περισσότερο από 35 μίλια μακρυά, δηλαδή 25 μίλια μακρυά από τον χώρο που δικαιολογεί "αναχαίτηση" Μιλάς σαν να ξέρεις από πρώτο χέρι για το τι έγινε εκεί πάνω, τότε. Πηγές; Έχουμε; Αν όχι δεν μπορείς να ξέρεις τι έχει γίνει. 6) Η ευθύνη της Ελλάδας πήγε να κουκουλωθεί ψέμματα για τον Τούρκο πιλότο "που απείλησε με το πιστόλι του τον Έλληνα λιμενικό". Η κατάθεση όμως του Φιλιππινέζου πλοιάρχου του "Gaz Century" -του υπό παναμαϊκή σημαία πλοίου που βρέθηκε στη περιοχή και διέσωσε τον Τούρκο πιλότο- ήταν διαψεύδει όλες αυτές τις πληροφορίες με τις οποίες μας σφυροκοπούσαν τα κανάλια επί δυο μέρες. Ομοίως, πηγές; Επειδή η λογοκρισία γ@μεί και δέρνει στη χώρα μας, (εκτος αν πιστεύει κάποιος ότι όλα αυτά δεν τα γνώριζαν οι δημοσιογράφοι) καλό είναι να διαβάζουμε και κάτι πέρα από τις "μεγάλες" εφημερίδες και να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και σε κάτι πέρα από τον Τραγκαουνάκη ή ακόμα και τα "σοβαρά" δελτία ειδήσεων των καναλαρχών. Για τη λογοκρισία συμφωνώ και από τα λεγόμενά σου και τη σιγουριά με την οποία τα παραθέτεις, διαφαίνεται πως έχεις ήδη βρεί εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης, θα ήθελες να τα μοιραστείς μαζί μας; Γνώμη μου είναι πως αν θέλουμε να τελειώνει η ιστορία με τους νεκρούς πιλότους, η οικονομική αιμορραγία του ελληνικού λαού (για να πουλήσουμε καναν πύραυλο να πάρουμε βιβλία - οι TOR M1 κοστίσανε 850 εκατομμύρια δολάρια) πρέπει πρώτα από όλα να μάθει ο κόσμος την αλήθεια, και να αποκαλύψει τον βρώμικο ρόλο του δικού του κράτους. Περιμένω τη γνώμη σας. Αυτό με την οικονομική αιμοραγία που λες είναι εν μέρει σωστό, γιατί η οικονομική αιμοραγία στην Ελλάδα δεν προέρχεται από τα εξοπλιστικά προγράμματα, αλλά από τη γενικότερη διαχείρηση της αρπαχτης του δημοσίου πλούτου. Δεν μπορώ να καταλάβω τι ζόρι τραβάνε μερικοί με τους εξοπλισμούς όταν θέλουν να ασκήσουν κριτική στην εκάστοτε κυβέρνηση. Συνορεύουμε με χώρες που αρχαιώθεν δεν τα πηγαίναμε και πολύ καλά και πρέπει εν μέρει να διαφυλαχτεί η εδαφική ακεραιώτητα της χώρα μας, του Έθνους μας, της Πατρίδας μας και λοιπών εννοιών που έχουν γίνει ταμπού σήμερα. Με άλλα λόγια αν σήμερα δεν υπάρχουν περισσότεροι οικονομικοί πόροι για την παιδεία (το οποίο όμως ίσχυε ανέκαθεν -βλέπε- "Ψωμί Παιδεία Ελευθερεία") πρέπει να ψάξουμε στις βαθιές τσέπες κάποιων. Επίσης πές μου σε παρακαλώ ποιον θεωρείς εσύ ως τον βρώμικο ρόλο του δικού μας κράτους
Beholder Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Παιδια καποτε πρεπει να καταλαβουμε οτι το FIR ειναι ταυτοχρονα και διεθνης και εθνικος εναεριος χωρος!Δεν ειναι ουτε το ενα ουτε το αλλο μονο! Αρα καθε χωρα μπορει και πρεπει να ελεγχει τα οποια αεροσκαφη εισερχονται σε αυτο!
g1annis Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 διαφαίνεται πως έχεις ήδη βρεί εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης, θα ήθελες να τα μοιραστείς μαζί μας;Ναι έχω βρει. Αλλά το ζήτημα δεν είναι να βρεις άλλο μέσο ενημέρωσης. Το ζήτημα είναι να ακούς από όλα τα μέσα ενημέρωσης. Προσωπικά διαβάζω 6 εφημερίδες συστηματικά και πολλές άλλες όταν πέσουν στα χέρια μου. Επίσης γράφω κι εγώ σε μια εφημερίδα. Μπαίνω στο Indymedia όχι γιατί συμφωνώ (κάθε άλλο) αλλά γιατί υπάρχει λίγος κόσμος διαβασμένος που γράφει καλά. Επίσης αν σε ενδιαφέρει και δε ρωτάς ειρωνικά υπάρχουν δίκτυα ενημέρωσης αυτοχρηματοδοτούμενα και παντελώς ανεξάρτητα για ατι-ενημέρωση, αντι-ρεπορτάζ που μπορείς πολύ απλά συμπληρώσεις το mail σου στην mailing list. Υπάρχει και ένα αρχείο (που έχουν φτιάξει διάφορες ομάδες αναρχικών - που ξαναλέω διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως ) που μπορείς να βάλεις το keyword και να βρεις όλα τα άρθρα σχετικά με το keyword που γράφτηκαν σχεδόν σε όλες τις εφημερίδες από τότε που ξεκίνησε, μέχρι σήμερα. Σχετικά με την εισβολή: την εισβολή την ξεκίνησαν οι Έλληνες, με δημιουργία παραστρατιωτικών ομάδων. Αν διαβάσεις τις αναφορές του Μακάριου θα σου σηκωθεί η τρίχα: "Εάν η Τουρκία επέμβει στην Κύπρο γιά να προστατεύσει τους Τουρκοκύπριους δεν θα βρεί κανέναν για να σώσει" έλεγε ο Μακάριος πριν την τουρκική εισβολή στην Κύπρο. Στην υποχώρησή τους τα ελληνικά στρατά κάψανε, σκοτώσανε, βιάσανε και θάψανε ομαδικά τους άμαχους τουρκοκύπριους σε ομαδικούς τάφους. Εν πάσει περιπτώσει έχω να σου παραθέσω άπειρα πράγματα να διαβάσεις αν το ζητήσεις. Το να πιστεύει κανείς το ψέμμα ότι οι Τούρκοι ξεκίνησαν την εισβολή μου θυμίζει τους Αμερικάνους που χάψανε πως το Ιράκ κατέχει πυρηνικά όπλα. Αλλά δεν αποβλακώνει μόνο το αμερικάνικο κράτος τους υπηκόους του, αλλά κάθε κράτος... και το ελληνικό κράτος τα πάει καλά σε αυτό. Σχετικά με τις τουρκικές αντιδράσεις: δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τις τουρκικές αντιδράσεις σχετικά με το ζήτημα. Πάντως δεν πιστεύω πως αν υπήρχαν θα τις μαθαίναμε και πολύ εύκολα. Υπάρχει ένα τεράστιο δίκυτο παραπληροφόρησης και συγκάλυψης της αλήθειας. Ούτως ή άλλως και το τουρκικό κράτος ίδιο μπουρδέλο είναι κι αυτό, και το ίδιο κουτόχορτο δίνει στους υπηκόους του. Και ακόμα πιο μπουρδέλο από το ελληνικό. Όμως το ελληνικό κράτος (ως οικονομία) είναι πολύ πιο ισχυρό από το τουρκικό και από τσαμπουκά, πουλάει περισσότερο. Θα ήταν ανόητο άλλωστε, αν πιστεύαμε πως το ελληνικό κράτος είναι η Παναγία παρθένα, απέναντι σε ένα Υπερεπιθετικό και προκλητικό τουρκικό κράτος. Μόνο οι τούρκοι κάνουν παραβιάσεις άραγε? Τυχαίνει να έχω έναν φίλο τούρκο και μου λέει και ο ίδιος τι φούμαρα τους πουλάνε εκεί. Σχετικά με το ατύχημα: δεν λέω κάτι από την προσωπική οπτική γωνία. Απλά ενημέρωσα χωρίς να κάνω κενένα σχόλιο. Είπα τι έγινε: ότι οι έλληνες σηκώθηκαν για αναγνώριση και κατέληξαν σε αναχαίτιση (παρά το ότι τυπικά αναχαίτηση αρχίζει κοντά στα 10 μίλια) κι επίσης ότι ο καπετάνιος κατέθεσε ότι ούτε απειλή είδε ούτε όπλο ποτέ του. Σχετικά με τον βρώμικο ρόλο: Ο βρώμικος ρόλος είναι ότι οικονομικά η Ελλάδα είναι η Αμερική των Βαλκανίων. Και ως εκ τούτου συμπεριφέρεται ως μικρή Αμερική. Ξέρω ότι μερικοί θα βγουν και θα πουν ότι μαγκιά μας κλπ και ότι έτσι είναι στον καπιταλισμό (ο μεγάλος τρώει τον μικρό) κλπ. Αυτά τα έχω ξανα-ακούσει και είμαι σίγουρος ότι θα ειπωθούν κι εδώ. Έχεις κάποια άλλη ερώτηση ή θα μας πεις κι εσύ τη γνώμη σου. Αντί να ρωτάς πάντως αποφεύγοντας το ζήτημα, θα ήταν καλύτερα να μας έλεγες εσύ τι γνώμη έχεις για τον ρόλο της Ελλάδας και τους Τουρκίας στο Αιγαίο, για τον ρόλο της Ελλάδας στα Βαλκάνια, τι γνώμη έχεις για τους πολέμους κλπ.
LL_NEO Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Είπα τι έγινε: ότι οι έλληνες σηκώθηκαν για αναγνώριση και κατέληξαν σε αναχαίτιση (παρά το ότι τυπικά αναχαίτηση αρχίζει κοντά στα 10 μίλια) κι επίσης ότι ο καπετάνιος κατέθεσε ότι ούτε απειλή είδε ούτε όπλο ποτέ του. Διόρθωση: Είπες ότι ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι έγινε, ή καλύτερα ότι σε βολεύει να νομίζεις ότι έγινε. Και όπως σου είπα και εγώ και ένα άλλο παιδί, τα 25 μίλια που χωρίζουν το εναέριο χώρο μας απο το σημείο της σύγκρουσης είναι ζήτημα ενός λεπτού και κάτι. Όποιο σκάφος μπει στο FIR Αθηνών χωρίς σχέδιο πτήσης πρέπει να συνοδευτεί εκτός αυτού... Και φυσικά ούτε κουβέντα για το θέμα των 6 μιλίων και αν έχουμε το δικαίωμα να τα επεκτείνουμε στα 12...
daidalus Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2006 @g1annis:Συγγνώμη κιόλας αλλά που διάβασες αυτές τις αηδίες?Η συνθήκη του 1982 (την οποία η Τουρκία δεν έχει υπογράψει και την οποία πολλοί "ανεξάρτητοι" επικαλούνται) δηλώνει ξεκάθαρα οτι τα χωρικά ύδατα επεκτείνονται έως τα 12 ναυτικά μίλια.Προφανώς δεν το γουστάρουν αυτό οι Τούρκοι και προφανώς οι δικοί μας κάνουν την πάπια όπως συνηθίζουν τόσα χρόνια τώρα.Φυσικά και είμαι κατά του πολέμου αλλα όταν η διπλωματία δεν οδηγήσει πουθενά και εφ'οσον απειλούνται τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας τι προτείνεις να κάνουμε? Btw δεν υπάρχει μόνο το indymedia για "αντικειμενική" και "ανεξάρτητη" ενημέρωση.Εγώ ας πουμε προτιμώ το wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/Territorial_waters @LL_NEO:Έτσι όπως τα λες ειναι...
kirimis Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 τι μαθαμε και σημερα: 1) Πως το ΔΙΕΘΝΩΣ αναγνωρισμενο δικαιωμα επεκτασης στα 12 μιλια ηταν ενα ψεμα. Ευχαριστουμε τον χρηστης g1annis που μας ανοιξε τα ματια και μας εδειξε την αληθεια... 2) Πως μολις μπουνε τα Τουρκακια στο FIR ΑΘΗΝΩΝ ξαφνικα αναβουν τα λαμπακια στο cockpit επειδη λεει τους εχουν lockarei η S300, TOR M1, G3 και Kalashnikov.... KAMIA ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΡΥΚΙΟ? (εχω μαμηθει στα γελια... ρε τι αλλο θα ακουσουμε) 3) Επισης μαθαμε πως οποιανου του καπνισει μπορει να κοβει βολτες στο FIR Αθηνων. Καλε τι μας λες? Εχεις δημιουργησει επανασταση στον τομεα της Αεροπλοιας... Α) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΣΧΕΔΙΟ ΠΤΗΣΗΣ ΑΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ, Β) ΤΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΣΧΕΔΙΟ ΠΤΗΣΗΣ ΠΙΘΑΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΔΕΙΑ... οποτε.... ειναι αγνωστης ταυτοτητας ιπταμενα αντικειμενα και υπαρχει η υποχρεωση ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗΣ του ιχνους.... νυσαφι ποια.... καταντησαμε να μιλαμε γι τα αυτονοητα. 4) ελεος.... δεν συνεχιζω.... θα εκνευριστω... Απλα αμα δεν ξερετε... ΜΗΝ γραφετε καλυτερα.
insomniaK Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2006 Ρε φίλε, θίγεις πάνω από 5 θέματα και χάνεται η ουσία. Για εμένα η υπόθεση είναι να βρεθεί μία ειρηνική, κοινά αποδεκτή λύση και όχι ο κάθε πολιτικάντης να χρησιμοποιεί την "εξωτερική απειλή" να με φέρει και να με άγει και εύχομαι και το ίδιο και για τους Τούρκους. Το εχουμε συζητήσει επανειλημένως και κάθε φορά κολλάμε σε "λεπτομέριες" (βλέπε ανάβουν λαμπάκια ή όχι) που αποπροσανατολίζουν την κάθε προσπάθεια για συζήτηση και αντί να αναζητούμε μία κοινή βάση για διάλογο πέφτουν συνθήματα-πυροτεχνήματα και από τις δύο πλευρές του στυλ "το Αιγαίο στα ψάρια του", "λευτεριά στην Αγιά Σοφιά" και άλλα παρόμοια τραγελαφικά... Το θέμα είναι να αποφασίσουμε πως θέλουμε να ζήσουμε με τους γείτονες μας και να προσπαθήσουμε για αυτό με εφικτά μέσα και ουσιαστικά είναι το μόνο που μπορούμε να συζητήσουμε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.