sunseeker Δημοσ. 10 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2006 1900 όλα μαζί με έξοδα μεταφοράς αδεια κυκλοφορίας και δωρο κρανος, κουκούλα, αλισίδα. Μπορείς να πάς στην ιστοσελίδα της Piaggio όπου θα βρεις πολλά. http://www.piaggio.gr
Vaggelovich Δημοσ. 10 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2006 Κατω απο τη σελλα χωραει οριακα ενα σεμιτζετ κρανος,αλλα γρατσουνιεται .. Το μπροστινο ντουλαπακι ειναι της πλακας (τουλαχιστον στο προηγουμενο μοντελο)..Τα φρενα ειναι επαρκη για το 50 αλλα σε καμμια περιπτωση κορυφαια.Ειναι πολυ οικονομικο και εχει προβλεψιμη συμπεριφορα.. Αυτο που πρεπει να προσεξεις ειναι τα σερβις, που θα τα κανεις γιατι το 90% των εξουσιοδοτημενων Πιατζιο ειναι του κωλου....................................... Αν πληρωσεις μετρητα να απαιτησεις να σου βαλει δωρο ενα βαλιτσακι Τσιβι θα του κοστισει 50-60 ευρω και εσενα θα σου ειναι πολυ χρησιμο. Φιλικη συμβουλη επειδη οδηγαω πανω απο 15 χρονια σκουτερ και μηχανες (ειχα προσφατα ενα ατυχημα) και λογω επαγγελματος (Ιατρος)..Αγορασε ενα καλο κρανος και μη το αποχωριστεις ποτε οταν οδηγεις το μηχανακι σου.θα σου προτεινα το Caberg downtown, σε ασημι χρωμα (ωστε να φαινεται και το βραδυ αν πεσεις) Αντε με το καλο να το παρεις και καλες βολτες
Sorath Δημοσ. 12 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2006 sunseeker και Vaggelovich well said! Και εγώ προτίνω το 4Τ για τους ίδιους ακριβώς λόγους που ανέφερε ο Sunseeker.
aGka8l Δημοσ. 12 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2006 εγω θα σου ελεγα να πας σε ενα typhoon 50cc 2τ (1500ευρά) που ειναι προσφατα βγηκαι καινουριο μοντελο (αυτο με το στροφομετρο) μετα το στρωσιμο με 90ευρά ακομα περνεις μια εξάτμιση polini ή gianeli και το μηχανακι δεν θα ζωριζεται πουθενα ουτε σε ανηφορες και στιε ευθειες θα εχεις μεγαλη τελικη (με εξατμιση απο εκει που το κοντερ θα δηχνει 80 αν εισαι καπου στα 80κιλά θα τα πενας τα 80 ) και ασε τα κύμκο και το λίμπερτι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.