Προς το περιεχόμενο

Piaggio Liberty 50cc 2χρονο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

 

σκέφτομαι να αγοράσω ένα καινούργιο 50cc και σιγά-σιγά καταλήγω στο Piaggio Liberty 50cc 2χρονο.

 

Πριν προχωρήσω όμως στην αγορά θα ήθελα και την δική σας γνώμη. Υπάρχει κάποιος που να έχει το μηχανάκι να μας πει εμπειρίες?

 

Ποιά κατα τη γνώμη σας τα θετικά και τα αρνητικά για αυτό το μηχανάκι?

 

ευχαριστώ

Δημοσ.

Για θετικά δεν μπορώ να σου πω γιατί δεν έχω σκουτερ...αρνητικό όμως για το συγκεκριμένο (καθώς και όλα τα αντίστοιχα της κατηγορίας) έιναι η ιπποδύναμη..Το πενηντάρι έιτε 2χρονο, είτε 4χρονο βγάζει όλα κι όλα 5 άλογα. Αυτά τα 5 άλογα είναι πολύ λίγα για το συγκεκριμένο μηχανάκι. Θα έλεγα να προσανατολιζόσουν στο 125άρι, εκτός κι άν ζυγίζεις το πολύ 50 κιλά και δεν σκοπεύεις να κουβαλάς συνεπιβάτη.Σίγουρα πάνως αυτού του είδους τα σκούτερ( με τους μεγάλους τροχούς) είναι πραγματικά πολύ βολικά

Δημοσ.

Εξαρτάται για τι το χρειάζεσαι, πόσα είσαι διατεθιμένος να ξοδέψεις και το στυλ που σου αρέσει. Δώσε περισσότερες πληροφορίες να σου πούμε καμιά ιδέα...

Δημοσ.

αν μου αρέσει πολύ το μηχανάκι που θα διαλέξω δίνω μέχρι 1600ευρώ.

 

Περίπτωση να πάω πάνω απο 50cc δεν υπάρχει γιατί θέλει να βγάλω μεγαλύτερο δίπλωμα πράγμα που αποκλείω προς το παρόν, οπότε μιλάμε για 50ρακι.

 

Όλοι μου λένε μην πάρω 2χρονο άλλα τα 4χρονα 50ρακια δεν τραβάνε καθόλου. Δεν έχω εξετάσει σοβαρά την περίπτωση παπιου και θα παρακαλούσα να με βοηθήσετε εδώ αν έχετε να προτείνετε κάποιο παπι. Απαραίτητο βεβαίως να μην είναι κινέζικο γιατί όταν τα είδα έφριξα. Πληρώνεις φτηνά άλλα είχε πχ κάτι λάστιχα σκέτο "πλαστικό". Δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα απο αρκετούς γνωστούς.

 

Ακούω γνώμες και προτάσεις!

Δημοσ.

Μακριά από κινέζικα! Άλλο ο Γιαπωνέζος κι άλλο ο Κινέζος... ;)

2χρονο θα πάρεις γιατί όντως 4χρονα και 50άρια δεν κουνάνε καθόλου...

Για 50άρι παπάκι δε θα σου πρότεινα, καλύτερα σκουτεράκι πάρε, τώρα για να σου προτείνω δε μπορώ γιατί με αυτή την κατηγορία έχω μερικά χρόνια να ασχοληθώ... Σαν μάρκα πάντως το piaggio καλό είναι στα σκούτερ.

Δημοσ.

Εγω έχω το liberty 50cc 4T,είμαι 90 κιλά και παίρνω και συνεπιβάτη που ζυγίζει σχεδόν 70 κιλά και το μηχανάκι πάει μια χαρά!Δε λέω μέχρι 60χ.α.ω αλλά δε ζορίζεται ιδιαίτερα εκτός και αν το πάς να ανέβει σκάλα!Κανένα παράπονο δεν έχω και ουτε και μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα..μόλις το πάρεις βγάλε τον κόφτη,μη ξεχαστεις..αντε κ καλορίζικο!

Δημοσ.

Όντως στα 50cc κυβικά τα 4χρονα είναι αδύναμα. Αλλά καλύτερα 4χρονο παρά 2χρονο. Στο λέω γιατί έχω φάει την ζωή μου με τα 2χρονα και ομολογώ οτι για μερικά άλογα παραπάνω δεν αξίζουν όλη την ταλαιπωρία τους.

 

Καλύτερα να έχεις 1-2άλογα λιγότερα και να έχεις το κεφάλι σου ύσηχο. Το 4χρόνο δεν παθαίνει τίποτα. Δεν χρειάζεται λάδι που ρίχνεις μέσα στην βενζίνη. Δεν υπερθεμαίνεται και είναι πάρα πολύ οικονομικό. Ειδικά το 50άρι 4χρονο δεν θα καίει στην κυριολεξία τίποτα! Α! Και δεν θα μυρίζεις "διχρονίλα"!

 

Αυτά στα λέει κάποιος που χρησιμοποιεί nickname σε μοτοσυκλετιστικά forum το "2Stroker". Οπότε καταλαβαίνεις.....

Δημοσ.

Το μηχανάκι γιατί θα το χρησιμοποιείς;

Πόσο καιρό είναι το πλάνο να το κρατήσεις, πριν να το δώσεις;

 

 

 

/sc

Δημοσ.

παιδια επι της ευκαιριας...

 

εχω ενα πενηνταρακι σκουτερ διχρονο αγνωστης μαρκας...

 

πειραζοντε αυτα να τραβαει λιγο καλυτερα?

τι μπορω να του κανω?

ποσο θα μου βγει?

 

δεν μιλαω για τρελλα λεφτα και αγωνιστικες επιδοσεις...

 

απλα να πηγαινει καλυτερα?

 

λεω εγω,,, πιο πολλα κυβικα? θα βρω τα υλικα που θελω?

Δημοσ.

Αν τα χρηματα δεν ειναι προβλημα ανεβα στα 125 κυβικα και τετραχρονο.Ειναι πιο οικονομικο, πεφτει πολυ λιγοτερο απο τα 2 χρονα και δεν βρωμας λες και τηγανιζες πατατες απο την εξατμιση.....Το διχρονο απο την αλλη μερια στα λιγα κυβικα ,εχει καλυτερη επιταχυνση και παιρνει πιο ευκολα "πειραγμα"

Το Λιμπερτι ειναι ενα καλο μηχανακι για βολτες μεσα εξω απο πολη και οικονομικοτατο εχει σχετικα καλα φρενα και μετρια ποιοτητα αναρτησεων και φινιρισμα πλαστικων.Απο την αλλη μερια εχει ενα πολυ καλο κινητηρα

Αν μας πεις τι χρηση θες να κανεις ,ισως να μπορεσουμε να ειμαστε πιο χρησιμοι

 

Edit:δεν ειχα προσεξει οτι δεν εχεις διπλωμα για 125, σε 50αρι το 2χρονο ειναι μονοδρομος

Δημοσ.

έχω καταλήξει στα εξής 3 μηχανάκια (όσο πιο πολύ το ψάχνεις τόσο δεν μπορείς να αποφασίσεις)

 

1. Piaggio Liberty 50cc 2xrono

2. Yamaha Why

3. KYMCO People 50

 

Ερώτηση 1.....θέλω γνώμες για τα παραπάνω. Βοηθήστε με γιατί .... δεν γνωρίζω και πολλά.

 

Ερώτηση 2.....Υπάρχει μηχανάκι Aprilia Scarabeo 50cc 4χρονο? Πόσο περίπου έχει? Τι λέει?

 

Ερώτηση 3.....να κάνω μια πολύ κρίσιμη ερώτηση για το liberty 50cc. Χωράει το κράνος κάτω απο την σέλα?

 

Ερώτηση 4....κανένα site με τιμές ενημερωμένες και μαζεμένες απο διάφορες μάρκες υπάρχει?

 

 

ευχαριστώ

Δημοσ.

Φίλε μου έχω αγοράσει πολύ πρόσφατα πριν από 1 μήνα το νέο Piaggio Liberty S 50 4T. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δεν σκέφτηκα ούτε στιγμή για δίχρονο γιατί γνώμονας μου είναι η οικονομία και η αντοχή στο χρόνο. Έκανα 165 χλμ. με ένα γέμισμα των 5 Euro και όσο στρώνει με τον καιρό θα κάνω παραπάνω. Όμως έχει κόφτη ο οποίος θα βγει στο πρώτο σερβις των 1000 χλμ και στην αρχή μοιάζει λίγο ψόφιο. Όμως μετά το σερβις που θα βγει ο κόφτης νομίζω ότι θα είναι πολύ ικανοποιητικό για απλή χρήση. Είναι πολύ όμορφο με 14 ζάντα πολυ καλό design, αισθάνεσαι ότι είσαι πολύ ψιλά που το οδηγείς, πέρνεις αρκετά άνετα δεύτερο άτομο για 50άρι και έχει φρένα μαγεία. Λόγω της μεγάλης ζάντας όταν πέρνεις μια στροφή με μικρή γωνία πλαγιάζεις μόνο το μηχανάκι και δεν στριβεις το τιμόνι και αυτό σε προδιαθέτει ότι οδηγάς κάτι ανώτερο από 50άρι. Το δίχρονο πρέπει να είναι όντως λίγο πιο ζωηρό αλλά πέρα από αυτό δεν έχει να προσφέρει τίποτα. Η αντοχή στο χρόνο η αξιοπιστία και η οικονομία ενός τετράχρονου μοτέρ είναι ασύγκρητη συνολικά.

Δημοσ.
Φίλε μου έχω αγοράσει πολύ πρόσφατα πριν από 1 μήνα το νέο Piaggio Liberty S 50 4T. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δεν σκέφτηκα ούτε στιγμή για δίχρονο γιατί γνώμονας μου είναι η οικονομία και η αντοχή στο χρόνο. Έκανα 165 χλμ. με ένα γέμισμα των 5 Euro και όσο στρώνει με τον καιρό θα κάνω παραπάνω. Όμως έχει κόφτη ο οποίος θα βγει στο πρώτο σερβις των 1000 χλμ και στην αρχή μοιάζει λίγο ψόφιο. Όμως μετά το σερβις που θα βγει ο κόφτης νομίζω ότι θα είναι πολύ ικανοποιητικό για απλή χρήση. Είναι πολύ όμορφο με 14 ζάντα πολυ καλό design, αισθάνεσαι ότι είσαι πολύ ψιλά που το οδηγείς, πέρνεις αρκετά άνετα δεύτερο άτομο για 50άρι και έχει φρένα μαγεία. Λόγω της μεγάλης ζάντας όταν πέρνεις μια στροφή με μικρή γωνία πλαγιάζεις μόνο το μηχανάκι και δεν στριβεις το τιμόνι και αυτό σε προδιαθέτει ότι οδηγάς κάτι ανώτερο από 50άρι. Το δίχρονο πρέπει να είναι όντως λίγο πιο ζωηρό αλλά πέρα από αυτό δεν έχει να προσφέρει τίποτα. Η αντοχή στο χρόνο η αξιοπιστία και η οικονομία ενός τετράχρονου μοτέρ είναι ασύγκρητη συνολικά.

 

φίλε μου αφού είσαι κάτοχος .... απαντάς σε παρακαλώ και αν χωράει το κράνος κάτω απο τη σέλα?

Δημοσ.

Εννοείται αυτό αλλά δεν ξέρω αν χωράει το μεγάλο κράνος. Το απλό πόλεως χωρίς προστασία σιαγόνας που έχω εγώ χωράει ανετότατα. Επίσης έχει ντουλαπάκι μπροστά που μπορεις να βάλεις κινητά λεφτά και μικρά πραγματάκια και αγκίστρι στο κέντρο για να κρεμάς σακούλες.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...