Προς το περιεχόμενο

The official Nintendo DS topic


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χαιρετε και απο εμένα, μου έχει έρθει εδω και κάποιες μέρες η g6 lite (μαζί με passcard3) και έχω κάποιες απορίες (κυρίως απευθύνομαι στον πάνθηρα).

 

1) Όταν φορτώνω σε DS mode (g6+passcard) και διαλέγω από εκεί να πάω σε gba mode (media player) :

 

-Πως μπορώ να ξαναπάω σε DS mode (χωρίς να κλείσω το power) αφού η μόνη επιλογή που γράφει είναι να πατήσεις start και κάνει restart πάλι σε gba mode.

 

-Αν τότε κάνεις restart ή αν ξεκινήσεις μόνο se gba από την αρχή (χωρίς την passcard) τότε το interface(skin του player) είναι διαφορετικό!!! Επίσης το πιο περίεργο είναι όταν διαλέγεις gba από ds mode το menu εμφανίζεται πολλές φορές στην κάτω οθόνη ενώ το έχω ρυθμίσει να είναι στην πάνω οπώς και είναι σε gba mode.

 

// Μου δίνεται η εντύπωση πως αν διαλέξεις gba από ds φορτώνεται διαφορετικό loader από αυτό που υπάρχει στην flashcard εξού και τα παράξενα.Ίσως η passcard έχει δικό της loader και το φορτώνει αν επιλέξεις gba από ds mode.

 

2) Ποιός είναι ο συνδυασμός πλήκτρων για να κάνεις backup τα saves στην g6?

 

3) Ποιός είναι ο συνδυασμός πλήκτρων για να κάνεις free την rom και να ξαναβγείς σε gba/ds mode?

 

//Μην μου απαντήσετε το reset L+R+Start+Select ζητάω άλλα πράγματα.

 

4) To stylus δεν δουλεύει στο menu του gba mode σε αντίθεση με το ds mode.

 

5) Ta 80 MB του pda είναι εντελώς άχρηστα εκτός αν είσαι ο Yao Ming.

 

Αυτά...

Μεχρι στιγμής GBA/DS 100% compatibility και σε πραγματάκια όπως ο japan opera.

Δημοσ.
Δε μας λες και την γνώμη σου για τον opera γιατί μέχρι στιγμής έχω ακούσει τα χειρότερα....

 

Κοίταξε για handheld δεν είχα και τίποτα τρελές προσδοκίες...

Με 384/128k (όχι οτί παίζει και πολύ ρόλο αφου μάλλον είσαι limited από την physical memory του ds) και αφού ξεγράψεις embedded/flash/activeX κτλ.

έχεις :

 

<3-5 min σε text based π.χ. http://www.gamefaqs.com

>5min έως και 10 min σε heavy imaged based όπως http://www.gamershell.com

 

Δηλαδή για παράδειγμα για να ρίξεις μια ματιά σε ένα walkthrough όσο παίζεις ένα game στο pc και έχεις κολλήσει κάπου είναι ιδανικό.

 

Αν τώρα θές να πας στα starbucks ή στο σύνταγμα αντί με to laptop για να πουλήσεις μούρη με το ds τότε χρειάζεσαι ιατρική περίθαλψη + αποχή από ότι βγάζει η nintendo για 5-10 χρόνια.

 

Υ.Γ.1 ενώ ήξερα τι μ@λ@κί@ είναι το brain age έχω κολλήσει απο την αρχή που το είδα κάθετα και άρχισα να φωνάζω σα Π@Π@Ρ@Σ στο μικρόφωνο, μάλλον θα πάω για αποτοξίνωση μαζί με τον τυπά με το ds από το σύνταγμα LOL.

 

Υ.Γ.2 είχα δει σε ένα άλλο thread κάποιον που έψαχνε το yu-gi-oh, λοιπόν το game για όποιον του αρέσουν τα mtg based είναι Α-ΠΑΙ-ΧΤΟ.

Δημοσ.
Χαιρετε και απο εμένα' date=' μου έχει έρθει εδω και κάποιες μέρες η g6 lite (μαζί με passcard3) και έχω κάποιες απορίες (κυρίως απευθύνομαι στον πάνθηρα).

 

1) Όταν φορτώνω σε DS mode (g6+passcard) και διαλέγω από εκεί να πάω σε gba mode (media player) :

 

-Πως μπορώ να ξαναπάω σε DS mode (χωρίς να κλείσω το power) αφού η μόνη επιλογή που γράφει είναι να πατήσεις start και κάνει restart πάλι σε gba mode.

 

-Αν τότε κάνεις restart ή αν ξεκινήσεις μόνο se gba από την αρχή (χωρίς την passcard) τότε το interface(skin του player) είναι διαφορετικό!!! Επίσης το πιο περίεργο είναι όταν διαλέγεις gba από ds mode το menu εμφανίζεται πολλές φορές στην κάτω οθόνη ενώ το έχω ρυθμίσει να είναι στην πάνω οπώς και είναι σε gba mode.

 

// Μου δίνεται η εντύπωση πως αν διαλέξεις gba από ds φορτώνεται διαφορετικό loader από αυτό που υπάρχει στην flashcard εξού και τα παράξενα.Ίσως η passcard έχει δικό της loader και το φορτώνει αν επιλέξεις gba από ds mode.

 

2) Ποιός είναι ο συνδυασμός πλήκτρων για να κάνεις backup τα saves στην g6?

 

3) Ποιός είναι ο συνδυασμός πλήκτρων για να κάνεις free την rom και να ξαναβγείς σε gba/ds mode?

 

//Μην μου απαντήσετε το reset L+R+Start+Select ζητάω άλλα πράγματα.

 

4) To stylus δεν δουλεύει στο menu του gba mode σε αντίθεση με το ds mode.

 

5) Ta 80 MB του pda είναι εντελώς άχρηστα εκτός αν είσαι ο Yao Ming.

 

Αυτά...

Μεχρι στιγμής GBA/DS 100% compatibility και σε πραγματάκια όπως ο japan opera.[/quote']

 

Το 2) το βρήκα απλώς πατάς select στην λίστα ΠΡΙΝ φορτώσεις το game.

Δημοσ.

Πάλι θα απαντήσω στον εαυτό μου...//ίσως βοηθήσω κάποιον άλλον.

 

Για το 3) σε gba παιχνίδια γίνεται το εξής :

 

1-Όταν τα περνάς απο το g6 udisk manager πρέπει να επιλέξεις την επιλογή enable real time save (ενδέχεται μερικά πολύ λίγα γύρω στο 5% να κολλήσουν).

 

2- Όσο παίζεις αν πατήσεις L+R+A+B βγαίνει ενα menu για backup,load,reset και επιστροφή στο g6 gba loader!

 

Δηστυχώς σε ds λόγω της passcard περιορίζεσαι αρκετά και δεν έχεις όλες αυτές τις επιλογές για saves και επιστροφή στο loader κατά την διάρκεια του παιχνιδιού παρα μόνο τις κλασσικές με το select πριν φορτώσεις την rom.

Δημοσ.

Για επιστροφή στο μενού σε NDS (αν και ο συνδυασμός είναι στα μέτρα του τιραμόλα)

 

Tab - "Main":

 

"Software Reset" - This allows you to press a certain button combination ("L", "R", "X", "Y", "B" & "A" at the same time) to reset back to the G6 menu and choose a different game to play without powering the DS off and on.

 

Kudos to panther_512 for pointing (indirectly) this out.

Δημοσ.

Deep Labyrinth Review

 

Περιληπτικά:

 

- Full 3D world

-Gameplay experience similar to a tone-down Oblivion

-Rough controls but they don't destroy the experience. Movement with D-pad, all other actions with touch-screen. Cannot look around like Metroid Prime Hunter.

-Extremely deep gameplay. Countless level up possibilities (level up depends on what items you use the most)

-2 entirely different stories. One light and one darker.

 

In the end, Deep Labyrinth is going to be a love it or hate it experience for tons of players. If youʼre thrown off easily from somewhat clunky controls and repetitive exploration, you may want to pass this one up for a more modernized RPG. For role-playing fanatics, however, Deep Labyrinth offers some awesome diversity in level-up strategies and a story mode thatʼs still very satisfying if you have the stamina for it. For anyone that thinks Deep Labyrinth looks like the perfect DS companion, we encourage you to chase this one down, rather than being discouraged by the overall score.

 

deep-labyrinth-20060510015853993.jpg

Δημοσ.

Star Fox Command Review

 

Star Fox Command might offer a new and different experience, but along with some key gameplay and presentation elements the feel of the classic SNES game is intact. The stylus controls might still need some work but the core idea is sound, with accuracy and precision that previous Star Fox games - and air combat titles in general - just never offered before.

 

It's at the very least a great start to the franchise. Bump up the difficulty, add some variety to the missions, bring back the forced-scrolling on-rails levels and the wingman-in-danger elements in a sequel and you'll have yourself the ultimate Star Fox adventure.

 

star-fox-command-20060818111118771.jpg star-fox-command-20060818111124256.jpg

Δημοσ.

Sim City Set for DS

 

The original Sim goes dual screened this Winter.

 

Electronic Arts may not be known for making major game announcements over in Japan, but here's one for you: Sim City DS! That's right! The original Sim is set for DS release through Electronic Arts, and the latest issue of Famitsu is home to first details.

 

Sim City DS is based on the PC Sim City 3000. This isn't just a port, though, as the game features full stylus-based controls, mini games and a new adviser character who helps you out when designing your city.

 

The DS title includes three main modes of play: Build a New City, Save the City and Sister City. In Build a New City, you start a city from scratch. Save the City mode puts you in a city located somewhere in Japan and has you clear missions involving fixing traffic and other problems. The Sisters City mode lets you chat with other players and trade "landmarks."

 

We're not sure why Sim City DS was announced in Famitsu, but we hope it will also see official announcement closer to home, as a stylus-based Sim game is just what the DS needs. Sim City DS is set for Winter release in Japan.

Δημοσ.

Mario's Million

 

The DS New Super Mario Bros. joins the Brainy bunch by breaking the million barrier.

 

Along with the announcement of the Coral Pink and Onyx systems coming to the USA on September 13th, Nintendo of America also revealed that New Super Mario Bros. has blown past the million-seller mark in the US after 12 weeks on sale.

 

The game, which reviewed highly on IGN and received the Editor's Choice award, joins the other million-selling games: Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day (4 million units sold worldwide) and Big Brain Academy (nearly 2 million sold worldwide). Animal Crossing Wild World is set to hit the mark yet, currently at 800,000 units sold and rising.

 

New Super Mario Bros. is currently the Nintendo DS system's fastest selling game in the US.

 

new-super-mario-bros-20060509020134511.jpg

Δημοσ.

Final Fantasy Tops Half Million

 

DS remake a big hit overseas.

 

Japan's biggest game is, once again, Final Fantasy. According to a report on the entertainment page of Japan's Mainichi Interactive news site, Square Enix's Final Fantasy III topped the 500,000 mark in its first week of sales. The title was released for the DS on 8/24.

 

The site reports that Square Enix was originally expecting first week sales to cap off at 350,000 units.

 

final-fantasy-iii-20060713054211762.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...