Προς το περιεχόμενο

ΠΛΑΙΣΙΟ και προπαραγγελεία...έλεος


Tenshi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Την περασμένη Τετάρτη είπα να προπαραγγείλω μέσω τηλεφωνικής παραγγελείας ένα παιχνιδάκι για pc, συγκεκριμένα το ΤΙΤΑΝ Quest απο γνωστό αυτό "μαγαζάκι".Αφού ο πωλητής με διαβεβαίωσε οτι η (προ)παραγγελεία είχε γίνει και επι ενα 10λεπτο (ξανα)τσέκαρε τα στοιχεία μου,τα οποία είναι καταχωρημένα στο σύστημά τους -παλαιός πελάτης γάρ-,με διαβεβαίωσε οτι την ημέρα κυκλοφορίας του προϊόντος θα με ενημερώσουν σχετικά με την παράδοσή του...Ωραία λέω...ΑΜ ΔΕ!!!

Ερχεται Παρασκευή -επίσημη ημέρα κυκλοφορίας-,Σαββάτο,με τα πολλά Δευτέρα (σημαρα δηλαδή) και πώς μου ήρθε,πηρα ένα τηλέφωνο να δώ τι γίνεται με την παραγγελεία μου.Ε λοιπόν,ούτε λίγο ούτε πολύ η παραγγελεία δέν είχε γίνει ΠΟΤΕ,ο "συνάδελφος" που μου την έκανε είναι σε άδεια και (το καλύτερο) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!!

-Κύριε Χ δέν υπάρχουν τα στοιχεία σας

-Μα κύριε Ψ,ο κύριος Ω τα βρήκε κατευθέιαν την προυγούμενη φορά,ξέρετε δέν είμαι νέος πελάτης και μάλιστα τα ξανατσεκάραμε.

-Λυπάμε,δέν υπάρχουν τα στοιχεία σας.

 

Αρα:

1)Δέν έκανα ποτέ παραγγελεία

2)Δεν εχω ξαναγωράσει απο ΠΛΑΙΣΙΟ

3)Κάποιος μου κρατάει κακία και με έκανε delete

4)Είμαι τρελός

5)Ολοι στο ΠΛΑΙΣΙΟ ειναι τρελοί

6)Μάλλον με δουλεύουν

 

Τι να πώ...συγχαρητήρια!ΕΓΩ φταίω που έκανα το λάθος να αγοράσω original τίτλο και μπήκα σε έναν κυκαιώνα (και καλά).Αν το ζήταγα απο τον "Θείο εξ Αμέρικα"τώρα θα είχα κάνει την δουελειά μου.

Δημοσ.

βασικα κανεις λαθος που αγοραζεις απο πλαισιο και οχι που αγοραζεις νομιμο λογισμικο. υπαρχουν παιδια και συνοικιακα μαγαζακια τα οποια δεν πανε και τοσο καλα με τον ανταγωνισμο στην αγορα. καλο ειναι να στηριζουμε και αυτα και ας πληρωνουμε κατι πιο ακριβα. οταν τα δινουμε ολα στο πλαισιο στο multirama λογικο και επομενο ειναι η εξυπηρετηση σε αυτα τα μαγαζια να μην ειναι και το ατου τους. εχουνε πιασει τον παπα απο τα αρχ**** που λενε...

Δημοσ.

Το πλαίσιο είναι ένα τεράστιο μαγαζί και είναι υποχρεωμένο να κρατάει ασγαλή τα δεδομένα! Εχεις δίκιο αλλα μπορείς να τους αναγνωρίσεις και το ανθρώπινο λάθος...

 

Η δική μου γνώμη ειναι να πάς εκεί, στα κεντρικά στην Μεταμορφωση, και να μιλήσεις με καποιον υπέυθυνο και ΟΧΙ πωλητή και να είσαι σίγουρος οτι θα σε εξυπηρετήσει...Απο το τηλ δεν λύνονται τετοια προβήματα...Να θυμάσαι τα ονοματα αυτών που μιλάς ώστενα ζητήσεις ευθύνες μετά!

 

Πάντως συμβαίνουν παρεξηγήσεις!

 

Παντα φιλικα!

Δημοσ.

Δεν θέλω να διαφωνήσω με κανέναν ή να αναιρέσω την άποψη οποιουδήποτε, αλλά για αυτό δεν είναι οι τηλεφωνικές παραγγελίες? Για να μην πηγαίνουμε στο κατάστημα?

 

Δεν πιστεύω ότι η λύση είναι να πάει κάποιος στο κατάστημα και να ζητήσει τον υπεύθυνο για να μιλήσει-εκτός βέβαια από το σημείο που έχουν φτάσει τώρα τα πράγματα...

 

Φυσικά και σε κάθε περίπτωση ενέχει το ενδεχόμενο ανθρώπινου λάθους και δεν καταδικάζω κανένα είτε "μεγάλο" είτε "μικρό" για αυτό. Το σημαντικότερο για εμένα είναι τι έγινε ΑΦΟΤΟΥ ανακαλύφθηκε το λάθος.

Προσφέρθηκαν π.χ. να σου το στείλουν άμεσα ή π.χ. χωρίς έξοδα αποστολής? Έκαναν κάτι για να δείξουν ότι ήθελαν να διορθώσουν τις εντυπώσεις?

Δημοσ.

φιλε μου αν περιμενεις απο ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΟΤΑΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ εκαναν να δειξουν οτι ηθελαν να διορθωσουν τις εντυπωσεις ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ αν το νομιζεις αυτο.

 

οπως ειπε ενας φιλος υπαρχουν και τα συνοικιακα μαγαζια.

 

οταν ψωνιζεις απο αλυσιδα εισαι ενας ανωνυμος πελατης οσα και αν εχεις αγορασει οταν ψωνιζεις απο μικρο μαγαζι ποτε δεν εισαι ανωνυμος και αν εισαι και καλος πελατης τοτε σε προσεχει περισσοτερο αυτα μου εχει δειξει η πειρα προς θεου δεν κρινω μαγαζια η πωλητες διοτι μπορει να επεσες σε ασχημη μερα καποιου αν και οταν μπλεκουν τα προσωπικα με την δουλεια πραττουν κακιστα ως επαγγελματιες.

Δημοσ.

Προσφέρθηκαν π.χ. να σου το στείλουν άμεσα ή π.χ. χωρίς έξοδα αποστολής? Έκαναν κάτι για να δείξουν ότι ήθελαν να διορθώσουν τις εντυπώσεις?

 

XA και πάλι ΧΑ!

Οχι μόνο δέν είδα τέτοια κίνηση απο πλευράς τους...απεναντίας,μου δώσανε την εντύπωση οτι ΕΓΩ τους κοροϊδεύω (επειδή επέμενα οτι ΥΠΑΡΧΩ στα κατάστειχά τους)

Για την ιστορία...μπορώ να κάνω log in με τον κωδικό μέλους στην σελίδα τους και μπορώ να δώ και τις παραγγελείες που είχα κάνει στο παρελθόν.Ποιός κοροϊδεύει ποιόν;Οταν μάλιστα την πρώτη φορά μου είπανε "Είστε ο κύριος τάδε;" βλέποντας μόνο τον αριθμό τηλεφώνου μου (αναγνώριση κλήσης γάρ).

Η παραγγελεία πάντως έγινε,αλλά δέν υπάρχει περίπτωση να ξαναμπώ στην διαδικασία.Απο δώ και πέρα οι συναλλαγές μου θα γίνονται face to face.

Αν διερωτάσθε γιατι η Ελλάδα είναι η τελευταία των τελευταίων στον συγκεκριμένο τομέα (e-shoping,e-banking,e-commerce κλπ),είναι γιατί ο Έλληνας έχει νοοτροποία μπακάλη!

 

YΓ. Επειδή τα λάθη είναι ανθρώπινα...όταν ζήτησα να με συνδέσουν στο τμήμα που είναι υπεύθυνο για "Λογισμικό Η/Υ" ξέρετε που στείλανε τη γραμμή;Στο service!

Εμ βέβαια,φταίω γιατί δέν είμουν κατατοπιστικός "Τα παιχνίδια μου δίνετε;;;;"

Δημοσ.

Να σου πω εγώ τι παίζει,αν και θάπρεπε να την ανθιστείς και μόνος σου.Ο "αρχηγός" του @λαίσιου θέλει να καταργήσει τις μισθοδοσίες και τα ενοίκια και όλα τα συναφή που συνεπάγεται το "Κατάστημα".Έχει απαδείξει με τις ηλίθιες κινήσεις της μείωσης των τιμών μέσω internet για το ίδιο είδος (το είχα επισημάνει προ ημερών και είχα κρούσει τον ανάλογο κώδωνα κινδύνου),αλλά λογαριάζει χωρίς τον ξενοδόχο,στη συγκεκριμμένη περίπτωση στο "data entry",δηλ ότι κάποιο χέρι θα πρέπει να πληκτρολογήσει τα στοιχεία που θα του δοθούν.Λογικό είναι να υπάρχει σαμποντάζ,εφ όσον κάποιοι εργαζόμενοι το "έχουν δει το όνειρο".

 

Θεωρίες συνομωσίας;Μπορεί.Ίσως φαίνομαι γραφικός μ' αυτά που γράφω,αλλά ο μόνος λόγος που κάποιος θα μπορούσε να ψωνίσει από ανάλογες αλυσίδες είναι το κοινωνικό τους πρόσωπο και το "ανταποδοτικό τους τέλος" στην κοινωνία.Δηλ δίνουν και κανα ψωμάκι να φάνε οι υπάλληλοι.Άμα τα βάλουν όλα "με-ένα-κλικ",ούτε προσωπικό θα χρειάζεται αλλά ούτε και το χρήμα "θα κάνει τον κύκλο του" και θα συσσωρευτεί πλέον σε μία τσέπη,όπως προστάζει το καινούργιο μας φρούτο,η παγκοσμιότητα.

 

Ενδεχομένως απλουστευμένες ερμηνείες.

 

Ευτυχώς που για μένα το βουνό όλο και πλησιάζει...

Δημοσ.

έχετε δει όλοι υπαλλήλους του πλαισίου από κοντά. Το μαγαζί φταίει που τους προσλαμβάνει και δεν τους πολυνοιάζει γιατί αν χάσουν εσένα από πελάτη, θα βρουν κάποιον άλλο... Υπάρχουν βέβαια και οι εξυπηρετικοί αλλά υπάρχουν και κάτι φυντάνια...

με 3 και 60 βέβαια που τους δίνει και φυσικά τους συμφέρει, περιμένεις να μιλάς με Αινστάιν?

 

Το γέλιο βέβαια είναι, επειδή έχω γνωστό μου που πήγε για δουλειά, το τι τους ρωτάνε είναι απίστευτο...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...